×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Pedro Diaz, Guillermo Rigondeaux edzõje úgy érzi, készen állnak 2017-12-06 09:22:38 https://www.profiboksz.hu/2017/12/06/rigondeaux-edzje-szerint-donaire-komolyabb-feladat-volt-mint-lomachenko/

Rigondeaux edzője szerint Donaire komolyabb feladat volt, mint Lomachenko

Pedro Diaz, Guillermo Rigondeaux edzõje úgy érzi, készen állnak a hétvégi feladatra, amely Vasyl Lomachenko személyében következik számára. "Nagyon komoly edzõtáboron vagyunk túl, a csapat összes tagja rengeteg áldozatot hozott a bajnokunkért, a boksz összes létezõ komponensén dolgoztunk, ami ki is fog fizetõdni szombaton. Én még mindig úgy vélem, hogy Nonito Donaire nehezebb ellenfél volt, mint Lomachenko. Õszintén szólva, Rigonak szerintem jobb lehetõségei lesznek az ukrán ellen, mint Donaire-rel szemben voltak. Bob Arum viszont túlbecsüli a bunyósát, Alit emlegeti vele kapcsolatban, ami óriási tiszteletlenség. Lomachenko pedig mindezt el is hiszi, hiszen annyiszor hallotta, hogy a végén számára is valósággá vált. Hirtelenjében olyan arrogáns lett Lomachenko, amit korábbna még nem láthattunk tõle. Nem érdekel bennünket, hogy Arum és Lomachenko miket mondanak, milyen jó képességû Vasyl, mi nem fogunk licitálgatni rájuk, Rigo egyszerûen meg fogja mutatni, hogy õ a súlycsoportoktól független legjobb ökölvívó. Arum azt mondogatja, hogy az emberek elkapcsolnak Rigo meccseirõl, meg elalszanak rajta, meg ilyenek, de az az igazság, hogy nem tudja megemészteni, hogy Donaire kikapott Guillermotól. Jobb ha felkészül viszont arra, hogy szombaton valami annál is rosszabb következik majd."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

"...Tessék nézni helyette UFC-t..."

Utóbbi gálák bármelyikét elfogadná a legtöbb bokszmérkőzés szervező, örömében lefosná a bokáját, ha csak megközelíteni tudná színvonalban, akár az egyiket is...


goo.gl/gDWRnu
goo.gl/pgPBts
goo.gl/C8DGzG
goo.gl/URCCgT

» Blackpanther   válasz erre
    2017-12-08 15:10:14

@Antuofermo: alulról is be kell mérni a súlycsoportba. állítólag Jones is csalt a nehézsúlyú meccsénél, mert nem tudta volna hozni.

    2017-12-08 11:38:55

@fixpont: Én úgy tudom nincs megkötés a minimum súlyhatár hozásra. Mert abban az esetben akár ruhában is mérlegelhetne...

» Antuofermo   válasz erre
    2017-12-07 21:22:30

Sehol nem adják a meccset..., ti hogy nézitek?

    2017-12-07 19:18:14

@GGG: Igaz, igaz!!! Megnezhetünk egy kiváló ufc gálát, 127ezredik helyen rangsorolt versenyzőkkel.. Én hülye, erre nem is gondoltam, felnyitottad a szemem!:D

» gyuriabator   válasz erre
    2017-12-07 10:02:01

@GGG: Még az hagyján, de szegény anyám/nyugodjon békében/ mennyit sírt a fia miatt, hogy úgy néz ki mint az éhező Afrikai kölkök!!
De amúgy igen... az tuti, hogy egy fogyasztás utolsó napjaiban lévő sportolót, nem célszerű hergelni. Vannak story-k!! :)

    2017-12-07 09:37:04

@LacKO: Gondolom a fogyasztás utolsó napjaiban már extrán ingerlékeny voltál...

    2017-12-07 08:25:12

@fixpont: Ez jó kérdés, mert amit én régebben láttam ringbelépési súlyt, az is 126 alatt volt Rigonál. Vagyis, vagy valóban felszed súlyt a meccsre (ettől esélyes hogy lassul), vagy valahogy a mérlegelésre összeszed pár fontot, a ringben meg marad mondjuk 124-126. A második eset buktatója meg tényleg az lehet hogy (gondolom nem véletlen a 138-as limit LOmánál) ringben lesz kb. 125 vs. 138. az meg durva difi.

Szóval nem tudom, kár hogy nem voltak közös sajtóesemények, én szeretem nézni ott az egymáshoz való viszonyukat. Kis pszichológia. Meg ott sokszor már látszik mennyi is améretben az annyi. Node pár nap és kiderül.

    2017-12-07 06:28:46

mivel a meccs 130ban lesz most ez azt jelenti, hogy Rigonak is kotelezo 126 felett merlegelni? vagyis nem lehet kisebb mint a sulycsoport also hatara?

» fixpont   válasz erre
    2017-12-07 03:06:56

És igen... Lomának b@szottul igaza van:
"nem nehézsúlyban bunyózik. Ott elég, ha van tapasztalatod és ki tudsz valakit ütni egyetlen találattal, ha ezek megvannak, akkor nehézsúlyban sokáig bunyózhatsz, ahogy George Foreman is tette például. De az alsóbb kategóriákban, ha már 30 felett vagy, elkezdesz megkopni, a reakcióidõd lassul, és 35-36 évesen már nem tudsz annyira összeszedett lenni"
És itt idézhetném Willie Pep mondását, amit mindenki ismer....

Ezért írtam mindig is, hogy a nehézsúlyhoz nem értek!
Birkózóként is csak "kissúlyú" srácokat edzettem! Sztem más világ...

    2017-12-07 01:40:41

@Kane: Így van ahogy mondod-írod!
Én 20 évesen és 57 kg ban fejeztem be az aktív versenysportot. Sokat fogyasztottam, koromtól függően az aktuális versenysúlyra. Bizony fordult elő olyan, hogy nem sikerült a fogyás, és egy súlyal feljebb találtam magam.... Totál más világ tudott lenni. Pl gondolj bele: én 57-ben versenyzek, fogyok kb61-63kg ról. Valamit elcseszek, nem "férek be" 57-be, jön a 62kg. ők 65-67kg ról fogynak vissza! Õszintén mondom: Hihetetlen a különbség.... Azonos tudásnál ÁTHIDALHATATLAN! Nem ragadt be a capslock, tényleg így van!!

Köszönet, és tisztelet, hogy megkérdezted!!!

    2017-12-07 01:20:15

@LacKO: Ha jól tudom te birkózó voltál, ott sűrűbben is vannak elválasztva a súlycsoportok, és sokkal nehezebb áthidalni fizikai korlátokat versenyszinten mint a bokszban.

    2017-12-07 00:55:35

A nyilvános edzések alapján mindkét klasszis tökéletesen élesen várja egymást. Habár ez az ő esetükben rutinszerű. Kicsit olyan érzésem van hogy két tökéletes bokszoló csap össze szombat éjjel, az biztos hogy szemernyit sem leszek álmos a gálára.

    2017-12-07 00:54:29

@tomba: Mindaz amit leírtál tök igaz! Azonos tudásnál/2 ilyen klasszisnál is/ 2 súlycsoport mindent eldönthet... Igaz én nem öklözőként, de kb 10 évet versenyeztem küzdősportban, és akár egy súlycsoport ugrás is nagyon kemény...
De hát ez a két srác nem átlagos... össz. 4 olimpiai arany!!!
Kívánom, hogy mindenki találja meg örömét ebben a kivételes meccsben!!!

    2017-12-07 00:42:23

két súlycsoport az rengeteg. és szerintem loma sorozatai annyira tudatosak és pontosak, hogy nem nagyon lehet megúszni kapott ütés nélkül. látszik, hogy a sorozat közben tudatosan változtatja a célpontot, attól függően, hogy hogy mozog az ellenfele.
és, ha egész őszinte akarok lenni, rigo azért kap ütéseket akkor is, ha közben keresztbeveri az ellenfelét.

na ... meglátjuk. én lomának szurkolok.

    2017-12-07 00:31:41

@pressurefighter0088: Köszi szépen! Klassz videó.. először azt hittem, hogy bunyós videót linkeltél be, de ez csoda! Eszembe juttatta gyerekkorom egyik kedves olvasmányát, R. Kipling tollából... azt hiszem Riki-tiki volt a mongúz. Köszönöm!!!
Tiszteletel: Laci

    2017-12-07 00:07:50

@GGG: Nem én kérdeztem, de kösz, azért érdekelt! :)

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-12-06 23:48:41

@LacKO: Beírod youtube-on, hogy mongoose vs cobra, 1. találat, 3:33 hosszú a videó.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-12-06 23:48:14

Kövezzetek meg skacok!! Én azt mondom, mindegy ki nyer itt mi is csak gazdagodunk!!! Kívánom mindenkinek, hogy találja meg a meccsben azt, amire vágyik!

    2017-12-06 23:28:58

@GGG: Látom az írásodon: Nyomtam egy pacsit, igyál egy jó Whiskyt, a többit majd megoldjuk valahogy!! :))

    2017-12-06 23:21:37

@pressurefighter0088: Bakker... nem jó a link, pedig kerestem veszettül!!!

    2017-12-06 23:18:38

@LacKO: Azt sem tudom, mit írjak, annyira elkapott az ideg. :)

    2017-12-06 23:17:43

@pressurefighter0088: Rigo 3-4 körül, Loma 1,2 körül, az utóbbi napokban kezdtek el többet fizetni Lomára, előzőleg inkább 1,15-1,18 körül mozgott. Én ekkora különbséget azért nem látok köztük, de persze lehet, hogy a meccs első néhány menete után változik a véleményem :)

    2017-12-06 23:17:07

@Phenomenal: Nyomtam egy pacsit! Hajrá kicsi Rigó!!!

    2017-12-06 23:12:20

@Valero: https://www.youtube.com/watch?...

2:40-től!

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-12-06 23:11:16

Mik az oddsok egyébként?

» Antuofermo   válasz erre
    2017-12-06 21:56:17

@Lemmy: 10+ lesz az. Rigo régebben mikor kiírták a ringsúlyát, nem sokkal volt több mint a mérlegelési. Lomát nem tudom. De nem hiszem hogy praktikus lenne Rigonak 37 évesen jelentősen változtatni.

    2017-12-06 20:16:51

Tegnap az ESPN különböző műsoraiban promózták a gálát, Lomachenko és az undercardon lévő összes bunyós elment ehhez a stúdióba, csak Rigondeaux nem. Nagyon profi a kubai és csapata.

» northpaw   válasz erre
    2017-12-06 18:00:29

@Streky: :))

    2017-12-06 17:53:07

@LacKO: Szerintem már nagyon, nagyon megbántódott. Látod, nem is ír...

» Streky   válasz erre
    2017-12-06 17:21:33

@GGG: "Tessék nézni helyette UFC-t." ...Leibigabi ajánlásával!!!


Meg ne sértődj leibi, csak hülyülök, de látod mi lett a vége! Addig promóztad MC-t, hogy már bunyót sem láthatunk!!! Te vagy a bűnös! Viccelek, meg ne bántódj kérlek!

    2017-12-06 16:55:40

Hajra kicsirigo!!!!! Meg ket nap es az anyaorszagdban landolok... remelem meg tudom ott is nezni a meccset..... ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-12-06 16:51:50

@Valero: Próféta beszéljen belőled! Én szurkolok a kis Kubainak!

    2017-12-06 16:50:54

@Chico: "vegyen pár különórát Ward csapatától, hogyan is kell magas szinten alkalmazni a pszihikai hadviselést."

Ez nagyon jó!!:)))

Isten őríz, hogy az ominózus meccsre vezessem át a társalgást, De ez tetszett!

    2017-12-06 16:49:12

Rigondeaux olyan mint egy mongúz, akit nem bír megmarni a kobra! Pedig a kobra is rendkívül gyors, de a monguznak vannak adottságai kezelni a kobrát! Loma a kobra, Rigondeaux a mongúz! 😉

» Valero   válasz erre
    2017-12-06 16:48:12

@JCalzaghe: Nyilván nem számtanilag gondoltam,de ezek a párosítások szemmel láthatóan méretkülönbségeket hordoztak magukban nem kicsiket.
Egyébként ez érdekes,emlékszem a Jones-Ruiz meccsre ahol ugye Ruiz nagyobb darab volt,de ahogy Jones fölé kerekedett már mintha nem is látszott volna a méret különbség.Optikailag.
Itt szerintem látszik majd szintén,de sokadjára is azt vallom,nem tudom elképzelni hogy Rigot valaha is legyőzzék.

    2017-12-06 12:00:52

Egyrészt ez a kijelentés egyértelmű cukkolás, másrészt meg abban van igazság, hogy Donaire bárki ellen képes volt bevinni azt a bődületes balhorgot, ráadásul egy évek óta veretlen, sokszorosan megkoronázott, agyonhypeolt bulldózer volt . Walters is az egyik menet végén a gong által lett megmentve, és alig talált vissza a sarkába. Diaz arra gondolhat, hogy Rigo-nak itt most nem kell állandóan a védekezésre figyelni, mert Loma nem az a tipikus együtéses KO-király. Szerintem ebben téved, mert egyik oldalról a kubai itt nem lesz akkora technikai fölényben (ha fölényben lesz egyáltalán), mint Nonito ellen volt. Másrészt meg Loma is képes lehet pusztítást végezni, ha Rigo nyitva marad egy pillanatra. Roman Martinez tudna erről mesélni. :)

» KGyorgy   válasz erre
    2017-12-06 11:39:24

@Hari: Ja. Ez lemaradt, valóban :D :D :D

    2017-12-06 11:35:50

@GGG: Inkább egy jó Várpalotai gála!!! 😀

    2017-12-06 11:32:11

OFF: lehet, hogy megjelent már a cikk, de itt még nem találtam (ha így van, elnézést). Vitalij és Morales Hall of Fame lett.

    2017-12-06 11:24:28

@gyuriabator: Mégis hogyan gondolod ezt? Szakmailag nulla meccseket nem közvetítünk itt, kérem szépen. Tessék nézni helyette UFC-t.

    2017-12-06 11:12:14

@JCalzaghe: Az már óriási különbség, de szerintem inkább 10+ font lesz a ringben...

    2017-12-06 11:09:48

Ez a meccs sem lesz közvetítve sehol itthon?

» gyuriabator   válasz erre
    2017-12-06 11:07:19

@spomb: Ez azt jelenti, hogy Walters 2,25-ször akkora, mint Rigo, ha jól számoltam... Akkor indulhatna nehézsúlyban, mondjuk Wilder ellen.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-12-06 11:02:02

Szoritok Rigonak de azt hiszem a Joshua - Wlad meccsnek a képe fog ismétlődni, de csodálkoznék ha Loma padlóra kerülne. Diaz vagy tud valami nagy titkot, amit senki, vagy csak megpróbálja dramatizálni a légkört meccs előtt, de ennyire túloznia talán nem kellene.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-12-06 10:51:03

Diaz nem lehet olyan hülye, hogy ezt komolyan is gondlja. Szerintem ezzel csak Lomát próbálná kicsit kizökkenteni. Ha valóban ez a célja inkább vegyen pár különórát Ward csapatától, hogyan is kell magas szinten alkalmazni a pszihikai hadviselést.

    2017-12-06 10:49:59

@spomb: Loma: 168cm/166 reach
Rigo: 162cm/173 reach
A ringben sztem max 10font különbség lesz köztük ami 4,5kg. Az nem akkora méretkül. mint amiről te beszélsz

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-12-06 10:47:09

@JCalzaghe: Azért mégsem mondhatja, hogy "Be vagyunk szarva, 2 súlycsoportot ugrottunk felfelé a pénz miatt. A bunyósom már 37. életévét tapossa, úgyhogy muszáj kockáztatni. Ugyanolyan defenzíven fogunk bunyózni, mint eddig, szarunk a közönségre, hiszen ez az egyetlen kevés esélyünk van, hogy valahogy kipontozzuk az ukránt, akit valószínűleg inkább a bírók is preferálnak majd, ha pontozásra kerül a sor."

    2017-12-06 10:46:37

@pressurefighter0088: Walters másfélszer akkora mint Donaire,Donaire meg másfélszer akkora volt mint Rigo.Hatalmas lesz a méretkülönbség most az ukrán javára,mert Loma meg akkora mint Walters.

    2017-12-06 10:27:25

@superman: Nem méltatja túl és az esélyek sem egyértelműek.

    2017-12-06 10:24:08

Azért a Donaire-verő Walters-t elég könnyen megoldotta, pedig azt hittem, nehezebb feladat lesz.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-12-06 10:20:55

@JCalzaghe: ezzel a dumával valószínűleg a bunyósa önbizalmát próbálja erősíteni. Amikor egy ökölvívó egyértelmű underdog, akkor az edzői gyakran igyekszenek túlkompenzálni ilyen valóságtól elrugaszkodó véleményekkel, amikor meg fordítottak az esélyek, az ellenfelet szokták érdemein túl is méltatni (olyankor valószínűleg elsősorban a meccs jobb eladhatósága érdekében).

» superman   válasz erre
    2017-12-06 09:50:55

@JCalzaghe: Nem azt mondta hogy jobb volt,de amúgy is mindegy,ők sosem találkoztak,így nem tudhatjuk.

    2017-12-06 09:50:20

Úgy beszél mintha Loma valami hypejob lenne akinek nincsenek eredményei csak nagy szája... Nagyot fognak koppanni ha tényleg így gondolják:)

    2017-12-06 09:49:51

Azt nem mondta Diaz, hogy Donaire jobb bunyós lett volna valaha is,mint Loma.
Sztem. csak a stílusok miatt gondolja így, ha tényleg így gondolja.
Donaire-nél mindig ott volt a "flash" veszély, bárkit el tudott kapni egy kemény ütéssel. Loma viszont egy igazi iskolázott szupertechnika, és talán kevesebb a meglepetés esélye.
Ettől függetlenül, sztem. nincs igaza Diaznak. Loma nagy falat lesz. Szurkolok kicsi Rigónak!

    2017-12-06 09:49:43

Csak cukkolás. Pedro Diaz nagyon jó és okos edző, tisztában van Loma képességeivel, biztos vagyok benne, hogy ezen kijelentés célja csak a demoralizálás, semmi más! :)

» HunFighter   válasz erre
    2017-12-06 09:48:42

Egy biztos, nagyon érdekes meccsnek nézünk elébe. :)

» GaiusM   válasz erre
    2017-12-06 09:38:58

Donaire jobb mint Loma? Na ne már. A top Donaire sem tudta volna megoldani Lomacsenkot, mondom ezt úgy hogy nagyon bírtam a kis filippinót

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-12-06 09:29:39
Ugrás az oldal tetejére