×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Miután a David Haye elleni visszavágója - az ellenfél sérülése 2017-11-22 09:11:39 https://www.profiboksz.hu/2017/11/22/sem-whyte-bol-sem-fury-bol-nem-ker-tony-bellew/

Sem Whyte-ból, sem Fury-ból nem kér Tony Bellew

Miután a David Haye elleni visszavágója - az ellenfél sérülése miatt - kútba esett, a korábbi cirkálósúlyú bajnok Tony Bellew ellenfél nélkül maradt december 17-re. Két honfitársa, Tyson Fury és Dillian Whyte azonnal jelezték, hogy készen állnak beugrani Haye helyére és megküzdeni a korábbi cirkáló-, és nehézsúlyú bajnokot idén márciusban - nagy adag szerencsével - legyõzõ Bellew-val, akinek vélhetõen jövõ márciusig, vagy májusig várnia kellene a Hayemaker elleni revansra. Nos, úgy fest, a Bellew csapat egyik ellenfélbõl sem kér, Fury-ról maga David Coldwell, a bunyós edzõje vallotta be, hogy túl nagy falat lenne tanítványának: "Én nem igazán értékelnék egy ilyen meccset. Fury hatalmas, nagyon hosszúak a karjai és emellett még borzasztó okosan is bokszol. Nem, ezt a mérkõzést egyáltalán nem akarom." Whyte - aki egyébként a WBC-nél birtokolt kötelezõ kihívói pozícióját is kockáztatná, ha megütközne honfitársával - szintén kosarat kapott, amire a legutóbb Robert Heleniust eltángáló bunyós természetesen kiakadt: "Ez egy gyáva sz.r. Ha már feljön nehézsúlyba, akkor mindenkivel meg kellene küzdenie, aki szembe jön. Azt mondja a fickó, hogy 'Én nem akarom Anthony Joshuát. Én nem bokszolok Deontay Wilderrel. De azért nehézsúlyú vagyok!' Ha bokszolsz egy súlycsoportban, nyilván a legjobb ellenfeleket akarod. Hat, vagy hét éve biztos nem mert volna kiállni David Haye-jel nehézsúlyban. Mindenki hajlamos megfeledkezni róla, hogy Tony Bellew-t az a kis törpicsek Adonis Stevenson is kicsapta."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Subi: he he ez jó volt, ott a pont, vagy like, vagy miez! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-11-26 15:47:45

minek kérne belőlük, majd pótolják a meccset Haye-vel! igaza van Bellew-nek!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-11-26 15:45:57

@leibigabi: Nem 0. Wilder ellenfeleit nyilvánvalóan vasszigorral ellenőrzik :), és még a gyermekkorban szedett köptető miatt is elkaszálják őket.

    2017-11-25 23:12:39

...akinek vélhetõen jövõ márciusig, vagy májusig várnia kellene a Hayemaker elleni revansra... Miért is kellene Bellew számára revans? Mert kicsapta szájmakert?

» patton   válasz erre
    2017-11-23 21:06:18

"idén márciusban - nagy adag szerencsével - legyõzõ Bellew-val"

Aligha a szerencséjének volt köszönhető nagymértékben a győzelme.

    2017-11-23 20:39:47

@Ohioboksz: 'Holy sikeres sulycsoporzvaltasaba n a laborhatter (dopping) is komoly szerepet jatszott, uis. a 90-es evekben a maihoz kepest nulla volt az ellenörzes, es senki ne legyen mar olyan naiv..."

Akkor ma is 0 az ellenőrzés, hiszen ha az a kiindulási alap, hogy minden élsportoló doppingol, ahhoz képest kb annyi ember bukik meg, mint a 80-as években :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-11-23 17:35:56

@Romsy: Akkora ugras a nehezsuly fizikailag egyaltalan nem lenne Bellewnek mint Mayweathernak a felnehez es foleg nem a cirkalo.

Bellew termeszetes sulya az cirkalo. Neki mindig is nagyokat kellett fogyasztania hogy felnehezbe beferjen. Mar a pro karrierje kezdeten, amikor meg csak a 20-as evei elso feleben jart is sokszor bokszolt a felnehezsuly hatara felett felhozokkal, es csak komolyabb tetmeccsekre fogyasztott be teljesen oda.

191 centi magas ami nemcsak cirkaloban nem szamit alacsonynak de meg nehezben sem. Igen, nehezben fizikai eroben es testsulyban hatranyban lenne a legtobb bunyos ellen de nem nagyobban mint amilyenben pl. Usyk ha felmenne.
Csakhogy mig Bellewnek mar a nehezsuly kozepkategoriajaval is meggyulne a baja addig Usyk a boksztudasa miatt szerintem csak az abszolut top 3-4 bunyos ellen lenne underdog.

» Slajos   válasz erre
    2017-11-23 14:08:53

@Ohioboksz: A labborháttértől függetlenül is nagyon komoly munkával építették fel Holyfieldet igazi nehézsúlyúvá fizikálisan is, azóta is példátlan sikerrel. Voltak egész szép próbálkozások utána, pl. Toney, Adamek, Haye, de nemcsak eredményességben nem említhetők egy lapon Holyfield-del, hanem láthatóan nem is voltak olyan komplex módon kiváló nehézsúlyúak, Holyfieldhez képest törékenynek hatottak (Toney kevésbé, de pl. ütőerőben jócskán elmaradt).

» superman   válasz erre
    2017-11-23 13:59:15

@Ohioboksz: Ehhez a művelethez azért kellett egy Holyfield, kétlem hogy azóta lett volna példa hasonlóra, az ellenőrzések mellett meg a labor is sokat fejlődött azóta.

    2017-11-23 13:55:15

@Krissz97: akkor sem lenne sikeres, ez kb olyan ugrás, mintha a top Mayweather menne félnehézsúlyú, vagy cirkáló bunyósok ellen, közel nulla esélye lenne neki is arra, hogy az elit egyik tagja se üsse ki.

    2017-11-23 13:42:05

@Krissz97: Holy sikeres sulycsoporzvaltasaban a laborhatter (dopping) is komoly szerepet jatszott, uis. a 90-es evekben a maihoz kepest nulla volt az ellenörzes, es senki ne legyen mar olyan naiv h. Holy a zabpehelytöl epitett olyan fizikumot, amivel az igaz nehezsulyuak ellen is helyt tudott allni.

» Ohioboksz   válasz erre
    2017-11-23 13:14:36

Ilyen súlycsoport ugrás csak akkor tud siekres lenni ha technikai zseni az adott bokszoló.hat itt sajna nem ez a helyzet :D
Nem mindenki egy holyfield

» Krissz97   válasz erre
    2017-11-23 12:59:45

@Romsy: Ráadásul Adamek fizikai- és ütőerőben, ütésállóságban meg technikailag is jobbnak tűnt Bellew-nál. Bellew jókor volt jó helyen, de azért elég tökös és kemény gyerek, hogy kihasználja az adódó lehetőségeket és annál valamivel jobb azért, mint amilyennek megítélték (ami nem is csak a kétséges formában lévő Haye elleni meccsből látszik, inkább a cirkálósúlyú eredményeiből, meg azért Chilemba-t is kipontozta) - csak annyira antipatikus a stílusa, hogy valószínűleg mindenki kicsit elfogultan ítélte meg (plusz a Stevenson-meccsből, de Bellew valószínűleg jobb volt cirkálósúlyban).

» superman   válasz erre
    2017-11-23 12:07:06

Adamek már bemutatta, hogy semmi értelme igazi nehézsúlyúakkal kiállni, kifuthat pár jó eredmény, de érvényesül végül az erő.

    2017-11-22 17:00:43

Miutan Bellew legyozte Haye-t, voltak olyan hangok, hogy menne Parker ellen a WBO overt (es meg a Joshua-Klitschko galan Wilderrel is osszeakaszkodott), de szerintem ezek csak hirveresek voltak, nem gondolta o komolyan, hogy kialljon valamelyik top nehezsulyuval.

O csak Haye miatt jott fel nehezsulyba, es karrierje egyik legjobb dontesenek bizonyult utolag. Papiron nem vesztette el a cirkalosulyu ovet - nyilatkozta is, hogy Usyk ellen nem lenne sok eselye - es Haye ellen keresett kozel 3 millio fontot, a visszavagoval pedig megtobbet fog. Ennyit nem keresett volna 5 cirkalosulyu meccsen osszesen.

» LennoxLewis   válasz erre
    2017-11-22 12:14:40

@emgabor: Stevenson ütőereje sztem cirkálóban is jónak számítana.

» antonio   válasz erre
    2017-11-22 12:11:37

Keves bunyost akartam annyira fekudni latni mint ot. Cirkaloban senkivel nem volt hajlando kiallni aki szamitott. Aztan amit Haye ellen csinalt azert tok szimpi lett. Szerintem jo ez igy keressenek ezen egy kis lovet. Ha Haye-nek az onerzete is van akkora mint az egoja akkor meg utoljara ugyis felszivja magat es az en regi kivansagom is teljesul. Bar most mar csak az hogy legyen jo meccs....

» Phenomenal   válasz erre
    2017-11-22 12:09:15

Igen én sem azt érzem, hogy Bellew besz.rt volna, inkább csak tisztában van a korlátaival Haye elleni visszavágóra nagyon sokan kíváncsiak, de ha feküdne előtte más nehézsúlyú ellen -amire nagy az esély- már kevesebb pénz lenne benne.

    2017-11-22 11:19:29

@HunFighter: Jogos. Wilder sem bokszol soha olyannal, aki veszélyesebb rá, mint egy elhízott 15 éves nehézsúlyú gyerek.

    2017-11-22 11:01:07

Üzleti szempontból teljesen igaza van Bellew-nek, egyik ellen se keresne annyit, mint Haye ellen és nagy valószínűséggel feküdne is.

» ogreface   válasz erre
    2017-11-22 10:58:57

Nem értem Dillian Whyte-ot. Bellew tudomásom szerint csak Haye miatt jött fel nehézsúlyba, aztán lehet, hogy én emlékszem rosszul. Amúgy meg Tony Bellew-nak szíve joga nem kiállni bárkivel, nincs semmilyen kötelezettsége arra, hogy szerződést kössön Whyte, vagy Fury csapatával egy közös meccs érdekében.

» HunFighter   válasz erre
    2017-11-22 10:44:40

Az a kis törpicsek Stevenson -abban az időben -akár mág Whyte-ra is veszélyes lehetett volna.

» emgabor   válasz erre
    2017-11-22 10:28:28

De legalább tisztában vannak a határaival! Leginkább Haye-re van kiélezve Bellew nehézsúlyúvá válása!

» Valero   válasz erre
    2017-11-22 09:42:41
Ugrás az oldal tetejére