×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Érdekes összecsapással gazdagodott az Anthony Joshua (19-0, 19KO) vs Kubrat 2017-10-15 17:57:30 https://www.profiboksz.hu/2017/10/15/-whyte-vs-helenius-a-joshua-galan/

Whyte vs Helenius a Joshua-gálán

Érdekes összecsapással gazdagodott az Anthony Joshua (19-0, 19KO) vs Kubrat Pulev (25-1, 13KO) IBF, IBO és WBA nehézsúlyú világbajnoki címmérkőzés köré szervezett , október 28-án esedékes Cardiff-i gála. A WBC Silver nehézsúlyú címért ugyanis a brit fenegyerek Dillian Whyte (21-1, 16KO) az egykor nagy reménységnek tartott finn óriás, Robert Helenius (25-1, 16KO) ellen bokszol majd, egy 12 menetre kiírt mérkőzésen. Dillian Whyte éppen a főmérkőzésen bokszoló Anthony Joshua ellen szenvedte el profi karrierje egyetlen vereségét két évvel ezelőtt, és azóta öt győzelmet gyűjtött be, míg ellenfele három győzelmet könyvelhet el a tavaly áprilisban Johann Duhaupas (36-4, 23KO) ellen elszenvedett kiütéses veresége óta.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

ja. hát tudható, hogy már lemieux is csak ezért kapott ki golovkintől. :)

    2017-10-17 07:56:56

@Jersey Joe: Utotte akesztyuit is eleget, az igaz, de eleg sok utes csuszott be a fedezek moge, vagy a ket kesztyu kozott ( neha egesz latvanyos felutesek pl ). Ide kivankozik az az apro reszlet, hogy eleg butasag volt Heleniustol az a hajviselet ; mar Ljahovics ellen is az volt, hogy par menet utan, amikor mar jol meg volt izzadva, es bekapott egy-egy felutest, egy kilometerrol is latszott, amint latvanyosan kirepult fel liter viz a hajabol, ill a seroja is repkedett :-) aprosagnak tunik, de a pontozobiroknal akaratlanul is ratehet egy talalat latvanyossagara.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-16 20:56:33

@bpjotruska: Én azt láttam, hogy Chisora sokszor csak Helenius kesztyűit ütögette. Amikor Chisora kapott pontokat, tüntetett is a közönség, s Chisora sem volt annyira felháborodva a döntésen. Nálam a Whyte elleni meccsből Chisora valahogy jobban jött ki az összkép alapján, persze, ebben benne lehet, hogy Helenius ellen több tiszta, ezáltal látványos találatot szedett be, mint Whyte ellen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-16 20:38:21

Egyik se egy taktikai zseni, épp ezért latvanyos meccsre számítok amig Whyte be nem fejezi. Bár ,ha nagyon lebecsüli és nekiall agyatlanu verekedni mint Chisora ellen akkor könnyen merevre ütheti őt Helenius. Szerintem több izgalmat tartogat mint a főmeccs.

    2017-10-16 19:59:26

@Jersey Joe: Megneztem :-) 116-112 Chisora jott ki, bar nem mondom, hogy vegig maximalisan koncentralva probaltam pontozni. Az elso 4-5 menetben jol tartotta magat Helenius, de a meccs masodik felere kijott Chisora jobb kondija, frissesege ( kondi, serules + Chiso testutesei osszeadodtak? ) es tobbnyire siman tuldolgozta ot. Voltak jo utesei minden menetben a finnek is, de ritkan maradtak valasz nelkul, es tobbnyire tobbet kapott, mint amennyit adott. Chisora szinte vegigdolgozta a 36 percet, es vegig talalgatott, Helenius a meccs masodik feleben inkabb csak rovid fellangolasokban volt eredmenyes.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-16 19:34:47

egyébként meg, ha már szóba került Chiso is, ő is bokszol nemsokára valami Kabayel, vagy ki ellen. Veretlen a srác, és asszem eb címért fognak bunyózni. Remélem, hogy Chisora győzni fog! hajrá Chiso!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-16 17:35:52

@Jersey Joe: szerintem mindegyik meccs szoros volt eléggé. Chisora ellen senkinek nem volt könnyű, egy jó, és nagyon szívós versenyző. Majd meglátjuk ! ( tényleg meglátjuk, mert most ezt a gálát közvetíteni fogja a sport tv ! ) ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-16 17:22:30

@bpjotruska: Nézd inkább meg a meccset, kihozható volt Helenius és inkább õ verte keresztbe Chisorát. Whyteal szemben nem nagyon volt megfogva

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-16 16:55:53

@bpjotruska: kíváncsi vagyok amúgy, hogy Hearn-ek milyen tervei vannak Whyte-al. Gondolom, hogy vb meccsen akarja, de kérdés, hogy majd egy esetlege visszavágó AJ-el, vagy inkább Parker ellen megy majd? Meg, hogy előtte bevállalnak-e egy visszavágót Chisora-val. ?

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-16 16:33:13

@Jersey Joe: En ugy emlekszem, hogy a Chisora vs Helenius sima Chiso volt, a Whyte vs Chisora meg nagyon szoors, dontetlen-szagu meccs.
Tudom a statisztika sokszor felrevezeto lehet, de ez brutalis kulonbseget mutat utes-szamban:
http://boxrec.com/media/index....
Tobb mint ketszer annyi powerrel talalt Chisora, es nekem ugy remlik, realis a meccskep alapjan. Helnius utoereje letaglozo volt, de azert ha valaki egymas utan kiut harom kemenyfejunek ismert ex-vilagbajnokot, mint Brewster, Ljahovicsi meg Sam Peter ( utobbi volt kulonosen durva ), majd utana joforman senkit nem tud kiutni, aki harmadvonalasnal jobb - pl egy Michael Sprottot sem - ott eleg sok alapunk van feltetelezni, hogy az utoerejebol is veszitett. Marpedig Whyte ellen szuksege lenne ra.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-16 16:29:43

@Jersey Joe: biztos fincsi, ide vele!! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-16 15:49:05

Rigondeaux üzenete az egész világegyetemnek:

https://instagram.com/p/BaSevZ...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-16 15:46:39

@Jan: Azért ez nagyon nem így van...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-16 15:45:17

@Jersey Joe: Ez olyan hülyeség, "szexfüggő"...Csak az nem szexfüggő aki nem tud nőt szerezni :D

    2017-10-16 15:43:15

@Dr Evil: hát sajnos még ez sem elképzelhetetlen, Wilderék-tól kitelik !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-16 15:29:24

http://www.origo.hu/sport/laza...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-16 15:26:43

amúgy kíváncsi lennék, hogy pl Hughie Fury mit kezdene Helenius ellen, vagy egy Dimitrenko-val érdekes lehetne.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-16 15:14:45

@bpjotruska: Én megnéztem újra a meccset Chisorával, necces meccs volt, de kevésbé, mint a Whyte vs Chisora.

Innentől meg leírni Helenius szerintem hülyeség.
Hogy mennyivel lett az ütőereje gyengébb, azt nem tudjuk, csak feltételezzük.

Mindegy, meglátjuk majd, kíváncsi vagyok.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-16 15:06:02

@bpjotruska: igen egyetértek, Helenius-nak vannak bizony hiányosságai, gyengéi, viszont azért egy elég szívós, erős csóka. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-16 14:44:19

@Jersey Joe: Szerintem meg pont o bizonyitotta anno Chisora ellen, hogy egy limitalt bunyos ( persze serult is volt, nem tudjuk mennyire mulott azon ). Egy idoben barki ellen megneztem volna, es jonak tartottam en is, de nem technikailag, hanem az utoereje miatt, amellyel barmikor eldonthetett egy meccset. Sajnos mar az is a multe, igy meg csak egy nagytermetu, de kozepes tudasu bokszolo maradt.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-16 14:33:34

viszont közvetíteni fogják ezt a gálát, ez jó hír, már féltem, hogy ezt sem fogják adni. úgyhogy jippijééé hurrá! most így év vége felé egész jó kis nehézsúlyú meccsek vannak kilátásba, sokan ringbe fognak lépni. Szervezhetnének meccset még olyan bunyósoknak is, mint pl Mansour, Takam, vagy Browne . hajrá AJ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-16 14:14:14

ha már sérülések, és stb , akkor azért azt is hozzátenném, hogy Whyte-nak is voltak sérülései, vállműtétje is , ha jól rémlik asszem. Meg róla is azt mondják, hogy az AJ elleni meccs óta már nem a régi, bár azért voltak neki elég szívós ellenfelei, nem is tudott mindenkit kiütni. Viszont szerintem ez akkor is egy kétesélyes meccs, nem lefutott. Bár én is inkább Whyte-ra tippelek. Helenius-nak mikor jobb ellenfeleket kapott akkor már nem tudott úgy brillírozni, mint pl Liakovich, vagy Peter stb ellen, akik azért már lefelé mentek szerintem.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-16 13:58:18

@bpjotruska: Nem írtam, hogy rossz lenne, de Helenius egy idöben kifejezetten jónak tünt

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-16 13:50:42

@pepegross: Kingpin IBO vonalon mászik felfelé, úgyhogy inkább valószínű Joshuának vagy Pulevnek a meccsük után, az egyiknek "szabadon választott" ellenfélnek, a másiknak meg "vissza felhozónak". :)

» ogreface   válasz erre
    2017-10-16 13:50:12

Egyébként AJ garantált pénze 20 millió lesz, Pulev része pedig 5 millió. Gyanítom hogy Joshua lesz az új Mayweather, mindenki akar majd egy szeletet az egyre növekvő tortájából.

    2017-10-16 13:47:23

@Peacock: Ugyanígy gondolom. Te voltál az első, aki ezt leírta. A sérülése után már csak árnyéka önmagának. A keménysége és a dinamizmusa a múlté. A Whyte nem szórakozza el a meccset vagy nem követ el hatalmas taktikai hibát, nem látom, hogyan nyerhetne a finn.

    2017-10-16 13:43:26

@spomb: szerintem is behúzza majd Whyte, de azért nem lesz egy sétagalopp! jó meccs lehet belőle! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-16 13:30:29

Helenius a meccseknek már az első harmadában a seggén szokta venni a levegőt,Whyte-nak ez kötelező győzelem,ő sem egy fenomén,de masszívabb bokszoló.

    2017-10-16 13:09:14

@bpjotruska: Egyetértek, de nem csak az utolsó meccsen nem az, hanem az azt megelőzőkön sem volt szerintem. Ha nem javul a formája, szerintem Whyte-nak ez nem lesz bonyolult meccs...

    2017-10-16 12:54:14

Viszont Helenius nem tul meggyozo itt, s ez volt az utolso meccse:
https://www.youtube.com/watch?...
110 kilo ala ment, de valahogy nem az igazi.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-16 12:52:28

@Jersey Joe: "Whyte kemény csávó, de egyebek mellett Chisora ellen is "bizonyította", hogy mennyire korlátolt képességű bokszoló."
Hat nem tudom. Chisora a masod- es harmadvonalat mindig megbizhatoan verte, es az elvonaltol kikapott. Whyte-al dontetlen koruli meccset bokszolt, szoval ott van a hataron Whyte, limitalt, de nem kimondottan rossz bunyos.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-16 12:45:14

@pepegross: Kevin "Pingvin" Johnson olyan jo ellenfél lenne Wildernek, hogy még VADA is rábólinta.

» Dr Evil   válasz erre
    2017-10-16 12:01:03

@Jersey Joe: Ez sajnos igaz, de Ortiz még 40 évesen is sokkalta jobb bokszoló és így izgalmasabb ellenfél lehetne egy vb meccsen, mint a 33 éves Helenius. Nem hiába “időzíti” mindenki minél idősebb korára ellene a meccset.
Épp ezért drukkolnék neki hogy jöjjön már össze végre Wilder, Joshua vagy akár Parker ellen. (De az előbbi kettőnél már ranglistavezető köt. kihívó is lényegében, igaz Wbc-nél hivatalosan csak a Stiverne-Wilder után lesz az.)

» Peacock   válasz erre
    2017-10-16 08:23:29

Ha már nehézsúly. Kevin „Kingpin“ Johnson Francesco Pianeta ellen TKO-val nyert. Meglenne Wilder következő ellenfele?

» pepegross   válasz erre
    2017-10-16 06:15:23

@Peacock: igen Ortiz-al egy nagyon jó meccset bunyózhatnának össze AJ-el. Nagyon jó meccset várnék, valami hasonlót, mint Wlad ellen, vagy lehet, hogy még attól is jobb lenne, sosem lehet tudni. Bár Ortiz már nem huszonéves tényleg, és a legutóbbi meccsein már nem vitézkedett úgy, mint pl Jennings ellen, és ugye volt sérülése is, meg a sok kihagyás is. Viszont szerintem AJ-ék bevállalnák, és egy ilyen meccset megvívhatna AJ akár Amerikában is tényleg. Meg van egy olyan érzésem, hogy jövőra talán tényleg összejöhet egy címegyesítés is! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-15 23:27:56

@northpaw: Én úgy tudtam, Heleniusnak a menedzsmentjével volt problémája.

Hogy lecsökkent-e az ütőereje, azt nem tudom, nehéz lenne megmondani. Duhaupas-tól valóban kikapott, de az egy elég kemény meccs volt, Heleniusnak voltak kemény találatai, aztán valahogy bekapott egy fülest a franciától.

Whyte-ot nem tartom olyan szintű bunyósnak, hogy egy Heleniust könnyen legyőzzön. Kemény, vagány csávó, nagyon jó fizikummal, de ha nem tudja kiütni Heleniust, pontozással nehéz dolga lesz.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-15 22:59:23

@Peacock: Október végén bokszol Joshua, valamikor decemberben Ortiz, legközelebb áprilisban fognak bokszolni. Addigra Ortiz is már majdnem csípni fogja a 40-et.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-15 22:56:51

@Jersey Joe: Ha már lehet választani, inkább legyen egy Ortiz-Joshua szuperderbi ;)
(Heleniussal egy Martin vagy Breazeale típusú meccset vízionálnék Joshua ellen.)

» Peacock   válasz erre
    2017-10-15 22:44:28

@Jersey Joe: Heleniust többször műtötték, miután majdnem véget ért a karrierje a vállsérülése miatt. Azóta az ütőereje is jelentősen lecsökkent. Még Duhaupastól is kikapott ezek után, Whyte-nak különösebb gond nélkül meg kell oldania.

» northpaw   válasz erre
    2017-10-15 22:42:17

@Jersey Joe: hát igen a Whyte-Helenius meccs győztese egy hiteles kihívó lehet, aki tényleg megküzdött a lehetőségért. Kíváncsi vagyok amúgy, hogy ha AJ lenyomja Pulev-et, akkor utána ki lesz majd a kihívója. Vagy talán összehoznak egy címeygesítést is végre?! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-15 22:42:14

@Jersey Joe: Talán a győztes lehet utána Joshua kihívója...

Én egy Joshua vs Helenius-ra kíváncsi lennék.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-15 22:22:26

Helenius nemhogy edzésben van, hanem konkrétan Joshuával sparringolt szeptember óta...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-15 22:18:26

@deontay: Helenius nagyot üt, Whyte viszont baromira nem.
Van ereje az ütéseinek, de nincs neki éppenséggel egy kifinomult ütési technikája.

Nálam Helenius még a mostani állapotában is esélyesebb lenne, ha rendesen készült volna.

Whyte viszont nagyon készült, brutális edzéseket nyomott, szóval biztos jó formában van.

Kíváncsi leszek, szerintem ez egy jó meccs végül is!

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-15 22:10:35

@deontay: Whyte szerintem behúzza. Helenius nagyot üt, de Whytenak elég kemény a feje ahhoz, hogy ne menjen le egy nagy bombától.

» deontay   válasz erre
    2017-10-15 20:53:27

@Phenomenal: Sok baja azért nem volt Wildernek, 4szer annyi találattal, minden menetet megnyerve, egy TKOval a végén.

» deontay   válasz erre
    2017-10-15 20:52:20

Sajnos Helenius - azt hiszem a vállsérülése okán s a kihagyása után - már nem számít igazi élvonalbelinek. Az ütőereje sem ugyanaz már így. Szerintem Whyte behúzza egy nyögvenyelős meccsen.
Ha viszont a finn mégis nyerne, az hatalmas fegyvertény lenne. De a Dunhaupas elleni fiaskó és a Chisora elleni meccs azért mutatja a korlátait. Meg hát a Chisora elleni visszavágóból talán az Eu címért nem illett volna kihátrálni.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-15 20:29:54

Jonak igerkezik. Azert Helenius nem csak egy nagyuto. Az hogy Chisot verte nem verte serult volt vagy kamuzott-mindenki dontese el maga. Szerintem meg kockazatos is lehet ha megmaradt valami a Norveg remalom utoerejebol siman keresztbeverheti Whyteot. En nem indulnek ki a Duhaupas meccsbol. Johann sem lett volna sokkal rosszabb valasztas mint Helenius.Wildernek is meggyult vele a baja - bar ugy altalaban minsen masodvonalassal szenved a Bombazo.. :-) Szerintem Helen alabecsulte a franciat.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-15 20:14:41

Engem meglepett, hogy Helenius meg aktiv, nagyob kikerult a latokorombol miota kiutottek.
Nyilvan korlatolt lehetosegei vannak mostansag es Whyte tobb, mint veszelyes a szamara, de egybol visszakerulhet a zsiros bodon kozelebe egy esetleges gyozelemmel.
Neha muszaj 19-re lapot huzni, szerintem Heleniusnak is ezt kellett tennue. Persze, jobb, ha sok ideje van keszulni vagy ilyesmi, de biztos vagyok benne, hogy edzesben volt mostansag, mikor sorra keresik a beugrokat a nagy meccsekre a doppingugyek miatt.
Ez egy keteselyes meccs lesz szerintem, bar Whyte az eselyesebb. En varom ezt a meccset. Whyte nem nagyon bohockodhat, mert Helenius gyilkos utessel bir azert.

» bandi78   válasz erre
    2017-10-15 20:13:04

Mindkettő kb. azonos szintet képvisel, ezért akár még érdekes meccs is lehet, de hogy hosszú, na azt kötve hiszem. Gondolom a többség szerint Whyte az esélyes, de én soha nem voltam elszédülve tőle se, sőt szerintem Chisora ellen ki is kapott. Azon kívül kiütötte őt Joshua és semmi több. Heleniust szintén megverte szerintem Chisora, azon kívül ugyanúgy sokadvonalas ellenfelek, annyi különbség, hogy az rosszabbul hangzik, hogy őt egy Duhaupas ütött ki, s nem egy Joshua.
Talán egy szösszenettel tényleg Whyte az esélyesebb, de szerintem minden azon fog múlni, hogy ki néz bele először egy nagyba.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-10-15 19:58:01

@bpjotruska: Ha jól tudom már nincs Helenius mögött a Sauerland úgyhogy muszáj rizikósabb döntéseket hoznia.

» antonio   válasz erre
    2017-10-15 19:52:10

@Jersey Joe: Chisora viszont a korlátolt stílusával simán verte a jó formában lévő Heleniust, persze ez nem biztosíték hogy Whyte is könnyen fogja de Helenius lényegében a termetéből ütőerejéből élt mostanság viszont már nincs meg az az ütőerő és keménység.

» antonio   válasz erre
    2017-10-15 19:49:44

@bpjotruska: Számomra is érthetetlen a finn, egy megfelelő felkészüléssel én esélyesebbnek láttam volna Whyte-nál.
Whyte kemény csávó, de egyebek mellett Chisora ellen is "bizonyította", hogy mennyire korlátolt képességű bokszoló.
Ilyen rövid felkészüléssel viszont esélyes.

Kár, én reménykedtem egy Ortiz vs Whyte-ban...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-15 19:47:06

A hatalmas finn óriás, Vejnemöjnen unokája, a félelmetes Helenius most meg fogja mutatni letaglózó erejét. Whytenak annyi, ki fogja ütni őt. Magasabb, erősebb és nagyon nagyot üt. Teljes biztos, hogy nem fog végig menni a meccs. :)))

» tenere   válasz erre
    2017-10-15 19:36:44

@bpjotruska: ja valószínű edzésben volt ahogy mondod is, nekem is eszembe jutott, mondom biztos azért formában tartotta magát. Hát igen nem veszélytelen Helenius . Biztos Hearn-ék azért jó lóvét is ajánlottak neki, hogy elmenjen, és megmérkőzzön Whyte-al. Kellenek is az ilyen kétesélyes meccsek, ahol nem lefutott a dolog, és meg kell küzdeni a győzelemért. Amúgy szerintem is Whyte hozni fogja a meccset! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-15 19:27:21

@antonio: Tulajdonkeppen nem is ertem, Helenius miert vallalta be ilyen rovid felkeszulesi idovel. Habar valoszinuleg edzesben volt, de nagyon kockazatos meccs ez neki, es ha veszit - marpedig szerintem vesziteni fog - akkor azt hiszem neki reszeltek. Whyte-nak sem veszelytelen meccs azert, o eleg gyatran vedekezik, a hoember meg nem ut kicsit.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-15 19:19:38

@antonio: igen jól hangzik! örülök neki, hogy Whyte-nak is hoztak egy jó ellenfelet , ahol majd meg kell küzdenie a győzelemért! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-15 19:16:14

@CHUBAKKA: Jó gálának igérkezik! Heleniusnak az utolsó lehetősége hogy visszakerülhessen a Top 10 közé de szerintem nem fog összejönni neki, Wyhte meg szerintem ha győz akkor újra egy Joshua ellenni meccsben gondolkodhat mert az első elég jóra sikeredett!

» antonio   válasz erre
    2017-10-15 18:46:12

na végre egy jó ellenfél Whyte-nak is. Helenius azért már más kategória, mint a legutóbbi Tann, vagy hogy is híták a pacákot.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-15 18:01:43
Ugrás az oldal tetejére