×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png November 4-én kötelezõ kihívója, Bermane Stiverne ellen 2017-10-06 10:08:42 https://www.profiboksz.hu/2017/10/06/wilder-stiverne-fog-fizetni-ortiz-hulyesegeert/

Wilder: Stiverne fog fizetni Ortiz hülyeségéért

November 4-én kötelezõ kihívója, Bermane Stiverne ellen lép ringbe a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay Wilder. A két fél 2015-ben már megmérkõzött egymással - akkor a kanadai bokszoló volt a címvédõ - Wilder pedig sima pontozással húzta be a gyõzelmet. Stiverne azóta valahogy a kertek alatt ismét odaért a kihívói pozícióhoz, és most az ölébe is csöppent a lehetõség, hiszen azt követõen, hogy a világbajnok számára eredetileg tervezett ellenfél, Luis Ortiz fennakadt a VADA doppingszûrésén, a WBC elõírta a kötelezõ címvédést. Stiverne egyébként maga is bokszolt volna a november 4-én megrendezésre kerülõ gálán, ám a tét emelkedett számára, fõleg, hogy Wilder mérges és rajta akarja levezetni a feszültséget: "Stiverne kérte a lehetõséget, hát most itt van. Amit kérsz, megkapod. Nagy megkönnyebbülés lesz nekem megszabadulni a kötelezõ kihívómtól. Legalább késõbb már nem kell ezzel az egésszel foglalkoznom. Az elsõ mecsen, a harmadik menetben eltört a kezem, de így is végig domináltam. Számos oka volt annak, hogy nem ütöttem ki. De ez a novemberi már egy másik fejezet, másik este, másik meccs lesz. Stiverne nem fogja magát túl jól érezni. És annak ellenére, hogy állandó akadályokat gördítenek az utamba, nem fog senki megállítani az úton, amelynek a végén a vitathatatlan nehézsúlyú világbajnoki cím vár rám. Stiverne lesz az, aki fizetni fog Ortiz hülyeségéért!"
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Blackpanther: Láttam az indexes cikket. Durva.

» kovban   válasz erre
    2017-10-07 19:21:34

Top 25 Punches That Will Never Be Forgotten...

https://youtube.com/watch?v=Lr...

Megtalálja a képen a vizeletmintát?

https://youtube.com/watch?v=Lr...

» Blackpanther   válasz erre
    2017-10-07 18:40:33

@bpjotruska: Erről egyből Alabama Man ugrott be:
https://www.youtube.com/watch?...

    2017-10-07 17:33:27

@pepegross: :DDD

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-07 17:24:03

@pepegross: "Különben is hogy nézne ki, hogy egy ukrán polgármester veri a négereket. "
:-))))))))))

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-07 16:52:28

Csatlakozom a Vitalij-cikkhez. :)
Vitalij ütőereje szerintem azért közepesnél bőven jobb lenne egyszerű méréssel, a technika és a pontosság (illetve annak hiánya)miatt nem volt "együtéses".
Kifejezetten kedveltem, ennek ellenére (vagy éppen ezért) nem szeretném látni már a ringben. 4 éve nem bokszol meccseket, ezt semmiféle edzés, sparring és egyéb nem pótolja. Formába hozás, éles edzés, egy felkészülési meccs minimum fél év, Wilder nyilatkozat-sorozata megint fél év. Utána úgyis eltiltanák, kijevi jércemell vagy szoljanka túladagolásért. Kérdés,ki merné megmondani a neki a hírt. Különben is hogy nézne ki, hogy egy ukrán polgármester veri a négereket.

» pepegross   válasz erre
    2017-10-07 16:37:35

@bpjotruska: Lehet hogy meg tudna neheziteni a dolgat de igy 46 evesen egy nagyobb tempoban 12 menetet vegigbokszolni nem ugyanaz mint sparringolni nehanyszor formaban maradasert. Nem hinnem hogy Wilder kiutne de kepes lehetne tuldolgozni es kipontozni ha az oreg nincs formaban es pontatlan. (ezt ugy mondom hogy Vitali erdemein ez mit sem valtoztat)

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-07 16:00:10

@bpjotruska: Minden esetre ez a meccs, ha összejönne, jobban érdekelne, mint a McGregor-May.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-07 15:01:43

még csak most látom az irásokat ez most csak kacsa vagy tényleg van valóság alapja Vitalij visszatérésének? vagy lehet vissza akkarja venni az övét mert ami wildernél van az az övé volt vagy tévedek? :D :D :D

» professor   válasz erre
    2017-10-07 14:59:32

@La Cucaracha: Ez is igaz... de meg mindig lenne olyan vedekezese, mint Wilder "kinyujtom a ket kezem es ugrok egyet hatra" stilusa... ami lehet mukodik kisebbek ellen, de Vitalij akkora mint o...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-07 14:54:42

@bpjotruska: Amikor vegre jott egy minosegibb ellenfel akkor mindjart elmaradt a kiutes is

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-07 14:50:10

@bpjotruska: Szerintem Wilder utoereje tul is van misztifikalva nemileg. Nem mondom h nincs jo utoereje de azert nem Lennox Lewishoz es Sandershoz kepest...és azok ellen azert bekapott emberes bombákat

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-07 14:46:49

@bpjotruska: "Vitalij erossegei valoban idotallo fajtak"
A védekezésének szerves részét képezte az elhajlás, ahhoz pedig jó reflexek kellenek, meg jó ütemérzék. Az előbbi az már igencsak megkopott, az utolsó meccsén is lehetett látni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-07 14:43:43

Szerintem, ha Vitali 60% os formában lesz, és ugye elvileg az ütésállóság és a mentális erő nem kopik vészesen, szerintem ha lazán nem is, de lerendezné Wildert, én szurkolok neki nagyon.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-10-07 14:42:50

@Sarkozi Robert: Nem ajanlanam senkinek, hgoy 46 evesen felhozomeccs nelkul egy vilagbajnok ellen bokszoljon, de Vitalij erossegei valoban idotallo fajtak. Lenyegeben a merete, testi-lelki ereje es utesallosaga hatarozta maeg a stilusat, az meg nem sokat valtozik a korral. Viszont lassubb es pontatlanabb lett, ez az utolso meccsen mar jol latszott.
Jol felkeszulve szerintem is feladhatna most is a lecket Wilder-nek, nem tudom mennyit romlott, de nem hiszem, hogy rosszabb lenne, mint Washington, mikozben nala is nagyobb egy kicsivel, utesalobb es fenyevekkel tapasztaltabb. De veszitenivaloja is sok van, ebben a korban egy csunya KO-vereseg nagyon nem tnene jot neki, es hat benne van az is.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-07 14:20:05

@Phenomenal: Én úgy tudom ,hogy Vitya a mai napig sparringol Wovával és a képeit elnézve jól néz ki fizikálisan. Komolyabb elvárásaim lennének vele szemben mint tisztes helytállás ha valóban kiállna a fiatalokkal. Biztos vagyok benne hogy kihozná a legjobbat magából és az ellenfélből is.

Nem tudom mennyire gondolja komolyan,mindenesetre Hearn sztem összeengedné AJ-vel ha Vitya hozna néhány győzelmet és megfelelő számú nézőt a nagy meccsre. A WBC-t üzleti érdekek miatt inkább kerülje :).

» Dirhanka   válasz erre
    2017-10-07 13:51:43

@Phenomenal: Szerintem Wildert ellen barmikor lenne eselye Vitalinak. Itt nem ervenyesulne az amerikai ütőereje, pontozassal pedig akkor nyerhet ha Vitali teljesen megkopott. Szerintem Vitali van akkora bokszolo hűgy akár még olyan formába is hozhatja magát amilyen legutobb volt(bár az messze volt a csucsformajatol, de Wildernek még ez is sok lenne). Ha viszont elmeszelik Vitalit is akkor tobbet nem is akarok hallani Wilderrol ezen az oldalon.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-07 13:41:56

@Dirhanka: Foreman a valaha elt egyik legnagyobb uto nehezben. Ezt tudta hozni 46 evesen is de megkozelitoleg sem volt akkora munkatempoja. Vitya viszont egy jo kozepes uto es inkabb lebontja az ellent rengeteg inditott utessel. Ha ezt tudna hozni 46 evesen az szinte foldontuli lenne. Viszont nagybani fogadasokat kottetnek ra hogy milyen szerrel bukna be az oreg...

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-07 13:17:59

@Phenomenal: Fene tudja, Foreman megcsinálta , bár az szisztematikus visszaépítés volt. Itt Vitya azonnal mehetne WBC övért mivel ő a nyugalmaztott bajnok. Megfelelő méretű nyúlcipővel Wilder túlélhetné a meccset,de ahogy írod a VADA nagy valószínűséggel elkaszálná őt is.

» Dirhanka   válasz erre
    2017-10-07 12:15:42

@Dirhanka: Mekkora lenne ha az oreg Vitali visszaterne es lenyomna a barnagatyast. Sajnos viszont a teny hogy 46 es hogy ennyit kihagyott+hogy Wilder mogott all a VADA nagyobb az eselye hogy Vitya is lebukik valami szivgyogyszerrel vagy a reggeli zabpelyheben lesz tul magas a kollagentartalom

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-07 11:59:34

@leibigabi: :)

Nekem ez a mondat tetszik igazán

"Vitali may still have an Emeritus status with World Boxing Council. If that status is still valid, then Vitali could get a fast world title shot against WBC heavyweight champion Deontay “Bronze Bomber” Wilder."

AJ meccs előtt visszavehetné WBC övet,utánna felőlem mehetne. :)

http://www.boxingnews24.com/20...

» Dirhanka   válasz erre
    2017-10-07 11:01:39

@Peacock: nem ismerik el mert fekete :D:D hát bazz
komolyan nekem ettől van hányingerem a mai világban,oké ne legyen az ember rasszista,de egyik másik etnikumnak iszonyat üldözési mániája van,és ez legalább olyan rossz mint a másik oldal.ez már igaz nem tartozik a bokszhoz,csak wilder nyilatkozatában is fellelhető ez a dolog,hogy ő fekete és ezért nem ismerik el.
nem is értem,hogy lehet ilyen bicskanyitogató stílusban meg nyilvánulni,és állandóan ez van szajkózva,te rasszista vagy mert nem ismered el a nagy fekete bajnokot,nem örülsz a buzi felvonulásnak, a migráns betelepítésnek stb...

    2017-10-07 10:03:07

Wilder ezekkel a nyilatkozatokkal kb olyan szintre helyezi magat mint a reszkessetek betörők főszereplője. Valaki elmagyarázhatná már neki hogy nem csak tizenévések néznek bokszot.
Látszik h az értelmi szinvonala megrekedt vahol gyerekkorban.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-07 09:52:02

@Tom1: A "The Sun" a Brit "Bors" magazin, úgyhogy amíg nincs hivatalos bejelentés, addig ez is olyan, mint amikor Lewis visszavonulása után három havonta jelent meg egy "hír", hogy visszatér és lesz kapsz! :)

» ogreface   válasz erre
    2017-10-07 09:40:17

Úgy érzem lassan kellene nyitni egy speciális intézményt (jellegének meghatá-rozását a fantáziátokra bízom) azoknak a bokszolóknak, akik nem akarják elhinni, hogy az idő múlik, a test fárad, az elme, na azt hagyjuk. Esetleg ott helyben lehetne veterán tornákat szervezni, egybekötve defibrillációs gyakorlatokkal és vízi gyógytornával.

» pepegross   válasz erre
    2017-10-07 09:40:03

@leibigabi: Ez így egy az egybe mehetne az "Ogrepress" hírek közé! :)

» ogreface   válasz erre
    2017-10-07 09:33:58

A legfrissebb hírek szerint Vitali Klitschko jelezte, hogy kész a ringbe visszatérni, hogy leigázza Anthony Joshuát és a súlycsoport bármelyik menőjét. Ezt két dolog miatt tenné. Egyrészt, magát teszi felelőssé, öccse vereségéért, mivel elmondása szerint, ha a leütés után nem inti türelemre, nem fogja vissza Wladimirben lakozó gyilkos ösztönt, akkor Wladimir a helyzetet maximálisan kihasználva kiüthette volna Joshuát. Másrészt, megfogadta öccsének, hogy minden őt ért sérelmet megtorol.
(Ezt még nem mondta, de elképzelhető, hogy majd kérvényezni fogja, hogy a Joshua elleni vereséget írják át az ő rekordjába. (is)

» leibigabi   válasz erre
    2017-10-07 08:41:10

@Jersey Joe: Ahogy Stivernen se látszik hogy bármilyen betegsége lett volna.

» deontay   válasz erre
    2017-10-07 08:27:57

@Peacock: Végre mindent értek. A fehérek azért nem bokszolnak vele, mert büdös rasszisták, a feketék meg azért nem,mert tesóval nem bunyózunk.
I love you too Champ vagy inkább Csimpilimpi

» pepegross   válasz erre
    2017-10-07 05:42:18

@spomb: Igen, Arreola ellen, Stiverne ellen még nem volt összedrótozva a keze.

A 3. menetben pedig semmi érdemlegeset nem látsz, ami miatt törnie kellett volna a kezének.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-06 23:33:43

@Jersey Joe: Szilánkosra tört,össze volt drótozva.
Problémás neki a keze.

    2017-10-06 23:24:06

@Peacock: "(juj de egy színjáték ez is... egy világszövetség ezért küld orvost egy bokszolóhoz, a kis (ál)szentek)"


Megdöbbentő, hogy a bokszvilágban senki nem szólal fel ez ellen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-06 23:13:16

@Jersey Joe: Hát ez kész, ez TÖKHÜLYE 🙈
Sosem szoktam ilyet mondani bokszolóra (se), de ez kb. ugyanannyira elmeroggyant (vagy eljátssza azt), mint anno Fury tette.
Azért nem ismerik el mert fekete... aham, mi van???! Joshua is retteg tőle (a falfehér szentem...), és csak a rekordját félti... ühüm, vmi ferdetükörben keverte össze magát az angollal, vagy miért is???! Évek óta keresi a csapatával a leges legjobb ellenfeleket, de azok úgy rohannak el előle mint a horror klasszikus Freddie Krüger elől a Elm utcában... mi van???! Molina meg Dunhaupas nem rettyint be, de a jobb bunyósok mind? Aham...
Nem érti miért nem szeretik és kritizálják sokan- na de legalább ezt felismerte végre! Ja, és Isten vele van és Õ védelmezi meg őt mindig - gondolom a nagy meccsektől is... Na még egy kis marihuána és a köv. lépés hogy a Jóistent kezdi el szapulni hogy miért védi őt ennyire... komolyan, ez már enélkül is az abszurd abszurdja. Vagy sok ütést kapott, vagy beszívott, vagy rosszul próbál showmenkedni, vagy komoly lelkibeteg, vagy nem tudom. A WBC ha már Ortizhoz belgyógyász specialistát rendelt, mert állítólag féltik az egészségét (juj de egy színjáték ez is... egy világszövetség ezért küld orvost egy bokszolóhoz, a kis (ál)szentek), Wilderhez akkor pedig min. egy pszichomókust kellene kirendelnie, javasolnia. Hogy ezeket a láthatóan feldolgozatlan nagy lelki traumákat kiheverje, nehogy idegrohamot kapjon már a ringben vagy elsírja magát a szünetekben.

» Peacock   válasz erre
    2017-10-06 22:58:47

Wilder fél órával ezelőtti üzenete a bokszvilágnak:

Dear Boxing Fans,

Well there you have it now anthony_joshua is officially soul searching while he scrolls thru the misty park, Basically what I'm saying is that he's scared as well, but nooo Mr. @eddiehearn goes on record and states that Joshua KO's me within 3rds🤔🤷🏿‍♂️. You see in the HURT BUSINESS ppl on the outside looking in are the ones that DONT HAVE TO FEEL THE PAIN IN THE RING, but are the first to build unnecessary courage then say dumb shit, WHY! Because they don't have to be the poor soul that travels through the jungle an face the 👹. LIKE I SAID..."I'm the most FEARED Heavyweight in the Division". Once I became Champ me and my team have tried for years to get the best out there ppl do your research. I've called out all of the so called majority fans best of the division have to offer but what really happens when I do that? Well if you don't know I'll tell you::::::::::---------->>>>>>>>>>
They either go another route and Run 🏃🏿as if they was in a 1984 Freddy Krueger a Nightmare on Elm Street horror film or they becomes a member of Pinky & the Brain, but instead of trying to unify and take over the world they, instead shot stuff in their asses or take it hard thru the throat all because of an Alabaman Native that goes by the name of DeontayWilder
::::::::::---------->>>>>>>>
Well there goes a Great fight not once but twice out of three Great fights all stolen from the overly anxious and highly excited Boxing Fans. Why I'm I always the one blamed for Grown ass men making Bad decisions? I don't make them nor tell the to take Banned Substance! They do that dumb shit on their own, so if your mad I'm not the one to blame, in fact I've done nothing but the right things and always deliver an exciting fight (38-0-0) 37 by KO's but it's always BombZquad fault lol why? Be real is it because I'm black and this so called great country of Amerikkka rather bash the Blacks while talk highly and praise everyone else that's not of dark color?
:::::::::---------->>>>>>>>>>
These are serious questions I'm eager to know and I'm not looking for anyone's sympathy towards my career issues because I know for facts GOD got me covered Trust Me.

Love you all.

-Champ

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-06 22:17:14

Ami a nyilatkozat sportszakmailag lényeges részét illeti, én semmi különöset nem látok a harmadik menetben, ami miatt el kellett volna törnie Wilder karjának:

https://www.youtube.com/watch?...
(a 3. menet a videón 12:50-től)

Ez vagy azt jelenti, hogy Wildernek az a többször eltört keze egyszerűen tényleg ennyire problémás, vagy kamuzik.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-06 22:07:48

@Tom1: Szerintem ezt mar nem kene eroltetnie. 5 eve bokszolt utoljara es ki tudja hogy mennyire volt azota edzesben. Meg ha kondiban fel is tudna hozni magat a regi szintre vagy ahhoz kozelire a gyorsasaga es reflexei nagyon valoszinu, hogy megkoptak mar es nem elegek egy Joshua kepessegu bunyos ellen.
Nem is biztos, hogy birna meg a szervezete azt a mennyisegu munkat ami a formaban hozashoz kell, hiszen Vitya eleg serulekeny bunyos volt anno is.

» Slajos   válasz erre
    2017-10-06 21:57:01

@mikike1: Köszi :) Nem tagadom anno Vitalifan voltam. Valszeg igazad van sajnos.

    2017-10-06 21:56:42

@Tom1: Nagy retro rajongó lehetsz ha azt gondolod Vitalinak lenne esélye Joshua ellen. A Lewis vagy Sanders ellenni Vitali más műfaj, de ha most visszatérne kb 2 menet alatt lenne kiütve.

» mikike1   válasz erre
    2017-10-06 21:53:31

@Tom1: 46 évesen Vitalinak maximum agysérülés jöhet össze, nagy hülyeség lenne.

    2017-10-06 21:49:17

@Jersey Joe: Joshua sem lehetne olyan nyugodt szerintem. Ha Vitali bírja még a pofont, akkor kondi KO simán összejöhet neki.

    2017-10-06 21:39:32

@Tom1: Parkert még talán meg is verné..:)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-10-06 21:36:05

off: még "csak" 46. Foreman is kb ennyi volt.

    2017-10-06 21:20:01

OF:
Lehet visszatér Vitali?

https://www.thesun.co.uk/sport...

    2017-10-06 21:16:35

@TheChesapeakeRipper: jaja hol van Ortiz nyilatkozata?

» tony26   válasz erre
    2017-10-06 21:08:58

Inkább nem szóltam hozzá ehhez az egész drámához a napokban, viszont most tudok nyilatkozni a jóízlés határain belül. Egy szót nem váltottam Wilderrel, de gyűlölöm, tönkretesz egy ilyen szép sportágat, és ehhez asszisztál a WBC. Hányinger. Ortizt szerintem vagy lefizették, ezt egyszerüen nem hiszem el, hogy ennyire amatőr dolgon bukik el. Rávernék a hombár fejére egy nagyot legszívesebben, mert elég jó esélye lett volna Wilder ellen. És mintha nem is lenne kiakadva, nem nyilatkozik semmit, hogy hagyjuk már, vicc ez az egész, legalább cirkuszolna, de így ez nagyon gáz... mintha feladta volna.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-10-06 20:31:40

@CHUBAKKA: Szerintem AJ lezárná a meccset 4 meneten belül, mert vívásban és hirigelésben is jobb, de az biztos h Parker odaáll bárki elé és mindent kiadna magából!

» antonio   válasz erre
    2017-10-06 20:08:14

@Leccgocsemp: szerintem AJ, és Parker nem kerülik a kihívásokat, és a jövőben sem fogják!( Wilder meg el lesz addig majd Stiverne-vel, aztán jöhet majd Martin stb.. ) Ha lesz címeygesítés akkor inkább legyen majd Joshua-Parker azzal is simán megtöltik majd a Wembley-t!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-06 18:59:28

Baromira jól ki lett ez találva, el kell ismerni. Ortizra most vigyázni fog a WBC, nehogy valami baja történjen a gyógyszerei miatt. Csak Wildert kell sajnálnia mindenkinek, nem tud egy normális bokszolót találni magának, aki ellen megmutathatná. Soha nem drukkoltam még senkinek, mint Stivernének fogok ellene és hogy őszinte legyek Pulevnek is kivánok egy szép lucky punchot AJ ellen, azért se jöjjön össze a Joshua vs Wilder. Legyen már vége ennek a sok háttérmahinációnak a nehézben, álljanak ki a cimvédők a legjobb kihivók ellen minden sz@rakodás nélkül vagy húzzanak el az anyjukba, bocs.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-10-06 18:52:58

@bandi78: Remélem nem lesz igazad, azért Joshuának is komoly háttere van szerintem.

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-10-06 18:09:37

tényleg kíváncsi vagyok, hogy anno Jennings-el kiállt volna Wilder, mert ugye kötelező kihívója volt, csak Wlad ellen kapott lehetőséget, és inkább azt választotta!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-06 18:01:05

Sajna szerintem vitathatatlan lesz. Joshua abban a pillanatban lesz eltitlva 20 évre a profiboksztól, amikor komolyabban érdeklődik majd egy Wilder elleni meccs iránt.

» bandi78   válasz erre
    2017-10-06 17:30:33

Na jó nekem asszem ennyi volt a Wilder cikkek olvasása. Majd, ha bokszol olyannal is, aki picit veszélyes lehet rá, akkor folyt. köv.:)

» Henry87   válasz erre
    2017-10-06 16:34:00

Ennekva hulyesegnek sajnos csak a bokszvilag fizeti meg az arat.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-10-06 16:31:12

Istenem, de orulnek ha 2 windmill punch kozben beakadna egy felutes es Wilder hanyattesne. Szanalmas amit csinal es a boxrajongokat nezi hulyenek.

» noonecanbeatme   válasz erre
    2017-10-06 15:45:13

Remélem sikerül Wildert megfingatnia Stiverne-nek! Bár itt szerintem ha képes lenne rá, akkor se nyerhet Stiverne!

» Valero   válasz erre
    2017-10-06 15:41:49

Esélyes az év nyilatkozata címre. Szerintem komolyan gondolja. :)
Úgy tűnik a mai nehézsúlyban csak Stiverne nem doppingol.És persze Wilder.:DDD

    2017-10-06 15:30:19

@CHUBAKKA: Sajnos Stivernet pont Wildernek talaltak ki. Lehet meg lesz egy harmadik meccsuk is, miutan minden ertelmes ellenfele gyava modon lebukik valami vernyomascsokkentovel, vagy kullancs elleni oltassal.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-10-06 15:16:06

csak aztán nehogy betaláljon egy Stiverne bomba! aztán Wilder meg elterülne, mint a krumpliszsák, de bírnám!!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-10-06 14:37:25

Él valaki Tuscaloosa környékén? Milyen Wilder cucca? :)

» antonio   válasz erre
    2017-10-06 14:22:17

és hihetetlen, de igaz: Wilder hype-ja elérte azt, hogy komolyan felmerülnek olyan kérdések, hogy vajon ő-e a jobb, vagy Joshua? döbbenet. pedig ég és föld boksztudásban a 2 ember.

És ha létrejönne és tegyük fel Wilder élete legjobbját nyújtja, alakulhatna úgy az az este, hogy esetleg egy ki-ki meccsen maradna csak alul, akkor aztán magyarázhatnánk, hogy Wilder nem egy klasszis-szint, a kutya nem hinné el..pedig tényleg így van.

    2017-10-06 14:15:01

"Wilder: Stiverne fog fizetni Ortiz hülyeségéért"

Azta, de bátor vagy!!! nem semmi!

    2017-10-06 14:10:00

Bárcsak Stiverne egy kósza ütése betalálna, és borulna a Barnagatyás Bombázó...

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-10-06 13:16:51

Ezután jöhet Hemi Ahio, mint vb kihívó :'D

» HunFighter   válasz erre
    2017-10-06 13:09:01

Ez után megint jöhet 3 szabadon választott, mert ezzel letudja a kötelező címvédést!

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2017-10-06 11:54:13

Azt...a meccsert viszont remelem senki sem fog fizetni, max 50 alabamai foldmuves

» bpjotruska   válasz erre
    2017-10-06 11:00:07

Szerintem egyszerűen ne reagáljatok. Minden Wilder cikk alatt jön kb. 100 komment, és ugyanazt mondogatjátok. Õk abből élnek (persze az oldalnak is jót tesztek ezzel), hogy ezt az embert a felszínen tartják, és ti igazából még a kis Magyarhonból is az ő szekerét toljátok. Hagyjátok a francba, ne foglalkozzatok vele.

» sziporka   válasz erre
    2017-10-06 10:52:07

Vitathatatlan, ja... Aki veszélyt jelentene rá, azt kizsűrizteti...
Ez már nem nevetséges, hanem szánalmas. Fújbazze...

    2017-10-06 10:44:17

"És annak ellenére, hogy állandó akadályokat gördítenek az utamba..."
:D :D Óriási vicc ez a pali.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-10-06 10:31:07

De nagy xdxdxd

» professor   válasz erre
    2017-10-06 10:25:01
Ugrás az oldal tetejére