×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Bob Arum promóter közlése szerint az év végén össze 2017-09-26 10:08:24 https://www.profiboksz.hu/2017/09/26/parker-vs-jennings-merkzes-johet-decemberben/

Parker vs. Jennings mérkőzés jöhet decemberben

Bob Arum promóter közlése szerint az év végén össze szándékozik ereszteni friss nehézsúlyú igazolását, Bryant Jenningst a WBO nehézsúlyú bajnokával, Joseph Parkerrel. Tekintettel arra, hogy a Top Rank társpromóterként mûködik közre az új-zélandi bunyós karrierének egyengetésében, a meccs logikus lépésnek tûnik. Parker legutóbb múlt hétvégén, Angliában bokszolt és gyõzte le kötelezõ kihívóját, a lábon remekül mozgó, a karjait viszont parkolópályán tartó Hughie Fury-t. A jó mozgású és kellemetlen stílusú Jennings - aki a Luis Ortiz ellen összeszedett vereséget követõen, majd' két éves szünet után idén augusztusban tért vissza és gyõzte le Daniel Martzt - vélhetõen komolyan fel fogja majd adni a leckét az agilis, de kevésbé ügyes Parkernek.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

ez az Arum bácsi szervezz jó meccseket nehézsúlyban is! A kis Ruiz-nak is szervezhetne valami jó kis meccset, mert a tavalyi Parker elleni meccs óta nem bokszolt tudtommal! lehetne Arreola-val ( ha Chris bokszol még.? ) egy jó kis meccset, vagy Molina-val, Martin-nal stb van jó pár érdekes lehetőség !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-09-28 13:42:34

na ez igen, így kell ellenfelet választani, Parker nem tököl, még egy jó nevű, jó képességű bunyós! Jennings egy nagyon kemény figura, nem lesz könnyű meccs, de Parker hozni fogja szerintem. Meg egyéébként jobb meccsre is számítok, mint Hughie ellen.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-09-27 11:28:41

@leibigabi: Mondjuk van is annak a meccsnek egy pár percnyi előnye felrakás szempontjából, nem? ;)

» Peacock   válasz erre
    2017-09-27 10:18:00

@leibigabi: "A Youtubon még nézettségben tartja magát a Mayweather-Pacquiao meccs..."

mármint az előnyét

» leibigabi   válasz erre
    2017-09-27 09:36:19

Mint ha olyasmit olvastam volna, hogy a Mayweather-Pacquiao csak az USA-ban volt 4,6 millió előfizetés és 700.000 Angliában. A Mayweather-McGregor (állítólag csak 4,4 millió az USA-ban (már hetek óta és még azóta is számolják), viszont csúcsot döntött Angliában (1 millió körül vagy valamivel több) A Mayweather-Pacquiao mindössze a helyszíni bevételben veri olyan 77-55 millió dollár arányban, azon kívül mindenben lenyomta a Mayweather-McGregor gála, összeomlott a közvetítés is, összbevételben is jövedelmezőbb volt. A Youtubon még nézettségben tartja magát a Mayweather-Pacquiao meccs...

» leibigabi   válasz erre
    2017-09-27 09:34:20

@kovban: Wikipedia-ra néztem fel tegnap ppv számokat vizsgálni, és ott volt. De mára levették.

    2017-09-27 09:20:39

@Totti: Ez sajnos így is brutális adat, hogy nem nyomta le May v Pacmant.
Egyben előrevetíti merre kell indulni a nagy pénzhez.
Ismertté kell tenni az Ufc tagot és összehozni boxolóval.
Joshua v Miocic stb...
Sajnos ezekkel lesz tele a jövő.

Khan pedig mindig aktuális próféciája:
"Én is tudok ám nagyot rúgni"

» cenzura   válasz erre
    2017-09-27 08:59:42

@Totti: Off: Honnan az infó?

» kovban   válasz erre
    2017-09-27 07:39:32

OFF

Úgy tűnik 4.4 millió lett a ppv may-mcgregor-on.

Így nem döntötte meg a May-Pac rekordot, ami 4.6 millió volt.

    2017-09-27 01:02:56

Szerintem Jennings boven megerdemel egy cimmeccset es ha legyozi pl Parkert akkor nem kerul rossz helyre az ov. Igen nyilvan Ortiz jobb de mar valaki leirta milyen sz@rakodas ment nala. Legalabb ha minden kotel szakad bejelentkezhetne ezert az overt is mondvan hogy o mar egyszer legyozte a bajnokot....

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-26 22:03:36

@Jersey Joe: Egy elozo hirhez mar belinkeltem, csak azt nem nagyon nezi mar senki:
https://twitter.com/CompuBox/s...
Biztos nem egeszen pontos, de annyira nem is lehet pontatlan, hogy ha 2x annyi powert szamoltak Parkernek, akkor ne talalt volna egyertelmuen tobbet. Fury inditott power szama egyszeruen nevetseges vilagbajnoki meccsen, a jab-jeit meg szamolatlanul szorta a levegobe... volt olyan menet, amikor 31 jabbol 1 db talalt, ez mar az alibizes netovabbja szerintem. Persze Parker jab-je is kevesbbe mukodott, nekem ugy remlett testre rendszeresen talalgatott, de ugy latszik az is csak par menetben volt ugy.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-26 20:28:42

@Jersey Joe: Jó akkor By-By az erosebb Parker meg egy p*nci ,aki még semmit nem bizonyított.
A felhozott példáid is csak felhízlalt církálósúlyuak, Parker meg már 20 évesen is emberhegyeket borogatott fel a ringben de az nem számit ...

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-09-26 20:04:51

@Jersey Joe: Pontlevonas Parkertol, es szunet Dimitrenkonak korrekt lett volna. Viszont Dimitrenko is egyertelmuen arra vart szerintem, hogy leptessek le Parkert, mert az elozo par percbol kiderult, hogy biza o maskepp nyerni itt nem fog... nem erzed ugy, hogy kisse tuljatszotta annak az utesnek a hatasat?

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-26 20:02:49

@Jersey Joe: Igen, lehetseges igazad van, es inkabb csak a rendkivul massziv fizikuma alapjan ( csontozata, csukloja es deraka szerintem mind vastagabb, mint a kolosszus meretu Joshua-e ) tulajdonitok nagy erot Parker-nek. Ha letrejon a Jennings-meccs, ott valoszinuleg kiderul, en kivancsi vagyok ki bizonyul erosebbnek.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-26 19:56:26

@Jersey Joe: Visszanézve megint, hogy mekkora csalás volt ez a meccse is Parkernek, te jó ég... Lent van a földön már teljesen egyértelműen, erre ráver egyet még a bordáira..

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-26 19:55:01

@bpjotruska: "de a Dimitrenko meccs kisse meglepo volt... oke, hogy Dimi sosem volt kokemeny, de azert megis egy 2 meteres, 115 kilos bunyos, sok tapasztalattal es turheto utoerovel, ot meg ugy szetkapta, mintha papirbol lenne. "


Ez igaz, de ott éppen nem a fizikai erejével, hanem a kézgyorsaságával és a - az akkori Dimitrenkohoz képest - mozgékonyságával tűnt ki. Itt van a meccs, alig volt közöttük közelharc, vagy test-test elleni fizikai kontaktus:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-26 19:51:00

@SweetSweetSweet: "Azért az a 18 emberke sem éppen ovodás méretu ,akiknek eddig megálljt parancsolt pl:Dimitrenko,Meehan ,Topou "


Kevered a szezont a fazonnal. A kiütés, illetőleg az erős ütés más, mint az erős izomzat.
Tyson Fury-ról beszéltük éppen néhány napja, hogy ütőerőben ugyan nem tartozik a legjobbak közép, de fizikailag viszont az (volt). Ellentétben az öccsével.

Az általad említett példák nem nagyon számítanak, az számít, hogy fizikai küzdelemben mit látsz. Erre Parkernél példa az említett hármas, egyiknél sem éreztem azt a lehengerlő fizikumot. Nyilván az egyik legvéznább nehézsúlyú Hughie Fury ellen fölényben volt, de nem olyanban, mint amit vártam előzőleg.

Én Jenningset az eddig látottak alapján továbbra is sokkal erősebbnek érzem, egyébként már az Ortiz előtti meccs előtt írtam úgy emlékszem, hogy Jennings kifejezetten erős. Szpilka, Perez ellen nagyon látszódott.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-26 19:46:42

"Parkerről pedig még egyáltalán nem derült ki, hogy kicsit is erős lenne":D
ezen azért rohogtem eggyet !

Azért az a 18 emberke sem éppen ovodás méretu ,akiknek eddig megálljt parancsolt pl:Dimitrenko,Meehan,Topou
Takam meg Ruiz Jr meg amúgy is nagyon masszivak Joshua vagy Wilder számára sem lenne egy sétagalopp ellenuk.
Gyalog galopp Hugi meg emlitést sem érdemel.
Egyebként volt kozos ellenfeluk Daniel Martz személyeben ,akit mindketten az elso menetben KO-ztak ,szóval ilyen téren fej-fej mellett haladnak.:D

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-09-26 19:36:32

@Jersey Joe: En is erosebbnek latom Parker-t ; Jennings viszont az eronlettel jobban al, es tuldolgozhatja ot. Parker szerintem a szamoai genek miatt is nagyon eros fizikumu ; Takam a mezony egyik legbrutalisabb izomzatu bunyosa, nala nem volt erosebb ezt elfogadom. Viszont az alacsonyabb, labon kozepes es rovid karu, de nala is gyorsabb kezu Ruiz ellen nyilvan taktikabol probalt kivulrol bokszolni. A Fury-meccset nem hoznam fel, mert Hughie nagyon erotlennek tunik, de a Dimitrenko meccs kisse meglepo volt... oke, hogy Dimi sosem volt kokemeny, de azert megis egy 2 meteres, 115 kilos bunyos, sok tapasztalattal es turheto utoerovel, ot meg ugy szetkapta, mintha papirbol lenne.
Nem egy Foreman az uj-zelandi, de en a mezony erosebb fizikumu bunyosai koze sorolom.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-26 19:28:50

@SweetSweetSweet: "A szép izomzat nem eggyenlo a nagyobb testi erovel! "



Én ezt nem is állítottam, ettől függetlenül igaz, hogy Jennings nagyon erős és nagyon jó az erőnléte (utóbbiról még Klicskó is külön szót ejtett a meccsük után).
Ez annak is tudható be, hogy magas szinten amerikai focizott korábban.

Parkerről pedig még egyáltalán nem derült ki, hogy kicsit is erős lenne, Takam és Ruíz ellen is csak hátrált, s Fury-t sem sikerült igazán ledózerolnia, mégha az futott is.

Parker kézügyessége, kézgyorsasága magasan Jennings fölött áll, de Jennings szívósságával felülmúlhatja szerintem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-26 19:13:42

@Jersey Joe: Én Ortiz egész hosszú WBA-s szivatását tartom csak igazságtalannak. De az sem ilyen vegytiszta. Mert a kis kubai promótercége szivatta igazán akikkel nem ment semmire és ő választotta őket. Aztán mikor a GBP-hez (is) leigazolt, ők kapásból WBA interim címmeccsre tolták egy ex-cirkálós ellen. Arról nem ők tehetnek hogy utólag Ortiz bukott a teszten. De nem mondtak le róla: mindössze 1 felhozómeccs után 1 éven belül könnyű ellenfél ellen újra interim övet szerezhetett, a Jennings meccsel pedig ügyesen beemelték az amerikai piacra, nagy tv-s meccsen. (Azóta vannak igazi szurkolói is.)
Na most higy ezután volt pofája dobni a GBP-t, ráadásul a világszervezet által előírt (nem könnyű ellenfél) Ustinov elől is kifarolt (aki után már Wlad jöhetett volna végre), az azért az ő sara, maga ásta (még ha tudható is a kis promóteriroda ügyködése a háttérben).
Ezután ment Eddie Hearnhez. Õ két gyors meccset is lekötött neki hogy felfutása az angol piacon és elérte, hogy Joshua kötelező kihívójává avanzsáljon - pedig nem remekelt ezeken a meccseken. Erre hogy ez megvolt, Hearnt is hátba szúrta és átigazolt a jóhírű Haymonhoz - na valójában ezért szívatja most szerintem Hearn, hogy jó csináld, de akkor nekünk meg most az IBF vonal fontosabb...
És amúgy Haymon is ahogy hozzá került, leköt neki egy meccset Rossy ellen Tv-s gálán, feltehetően hogy megágyazzon egy Stiverne-Ortiz eliminátori vagy közvetlen egy Eilder meccshez, erre sérülés miatt lemondja. Ok, van ilyen, de nemhogy megtorpantaná ez a lehetőségeit, de immár harmadik promóterként újra egy szervezetnél címközelbe kerül (GBP-WBA-Wlad; Hearn-WBA-Joshua, Haymon-WBC-Wilder).
Ez azért nem igazságtalan szerintem, nem is tudok olyan bunyóst aki ennyi féle lehetôséget kapott az aktívak közül így hirtelen.

Jennings meg teszi a dolgát, ahogy Parker, Takam, Joshua, Pulev (Povot nem mondom mert volt mikor kerülte Wladot, meg újabban Pulevnek is vannak azért fura megnyilvánulásai) - szóval nem kerülve senkit ahogy az valódi bajnok aspiránsoktól elvárható. Én ezeket az embereket ezért tisztelem és egyiktől sem sajnálnék ezért egy övet speciel. Mert aztán ők (ahogy most Parker) várhatóan meg is adnák másoknak a lehetőséget hogy bebizonyítsák címmeccsen (ahogy bjoptruska is írta), hogy/ha ők a jobbak.

» Peacock   válasz erre
    2017-09-26 19:13:32

@Jersey Joe: A szép izomzat nem eggyenlo a nagyobb testi erovel!
A feketéknek koztudottan jók a génjeik ilyen téren minimalis edzéssel is szálkásabbak mint ,aki megszállottan gyúr!
PL: Arreola,Ruiz jr,Stiverne úgy nének ki mint ,aki csak a TV elott doglik és zabalja a csipszet egész nap ,még is mind nagyuto és nem az a leppattanok a másikról mert az most adonisz kinézetu fajta!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-09-26 19:01:51

@SweetSweetSweet: "a sokkal erősebb, nagyobb uto Parkerral "


Éppen Jennings az, aki fizikailag magasan felülmúlja Parkert... Jennings-nek pont a fizikuma a legnagyobb erőssége, szinte tökéletes izomzattal rendelkezik és nagyon erős.
Az ütőereje tényleg nem egetverő, valószínűleg átlagos lehet, de így is verheti Parkert szerintem.
Nekem egyedül az a kérdés, hogy Jennings az elmúlt két évben mennyire esett vissza.

Parker-nek ezek a sorozatai nagyon látványosak, de Jennings a hosszú karjaival és jó lábmunkájával ki tudja védekezni szerintem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-26 18:53:28

@bpjotruska: Nézd, két év semmittevés után hirtelen kap egy vb-címmeccset úgy, hogy igazából már az első világbajnoki meccse előtt is erősen kérdőjeles volt...

Egyébként, ahogy írtam, elsősorban Ortiz vonatkozásában érzem ezt igazságtalannak. Ortiz kb. Parker fejét feldugná a seggébe...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-26 18:50:21

Bye-Bye megérdemelne még egy shotot a VB cimre korrekt választás is(Wildernek pl még kozel sem volt ilyen kaliberu kihivoja)!

Viszont nem sok esélyt adok neki szerintem oda állna verekedni a sokkal erosebb nagyobb uto Parkerral ,aminek gyors KO lessz a vége,de legalább boxmecss képe lenne nem táncfellépés mint egy Fury meccs.

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-09-26 18:40:34

@Jersey Joe: " De az szánalmas, ha még ő is világbajnok lesz a végén.. "

Wildernél senki nem lehet szánalmasabb.

» Moorer   válasz erre
    2017-09-26 18:40:06

@Jersey Joe: Azert ha egy top-10be belefero bunyos lesz vilagbajnok, szerintem nem szanalmas. Charles Martin lottonyeremenyhez hasonlito VB-cime az az volt, nulla darab jo bunyos legyozese utan Glazkov szetment terde miatt. De olyan vilagbajnokok, mint Jennings, akik nem voltak a sulycsoport 4-5 legjobb bunyosa kozott, voltak regebb is, pl John Ruiz, Maszkajev, Sam Peter, Ljahovics, Valuev es meg voltak masok is. Igazabol az a baj, ha egy ilyen bunyos raul a cimre, es nem all ki senkivel az elvonalbol, az mar rosszat tesz a sportnak. Ha meg kiall, akkor vagy elvesziti ugyis hamar a cimet, vagy meg tudja vedeni az elvonal ellen is - akkor viszont jo helyen van nala.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-26 18:28:22

Igazságtalannak tartom...


Még a végén Jennings világbajnok lesz, Ortiz-t pedig egy kiütés után elfelejti mindenki...

Amúgy így elsőre azt mondom, hogy Jennings-et esélyesebbnek tartom, ha tudja hozni a 2015 körüli formáját.
De az szánalmas, ha még ő is világbajnok lesz a végén..

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-09-26 18:07:14

@Peacock: Mindennel egyetértek ,de belegondolva én nem lennék abban olyan biztos,hogy pl. a WBC felől Wilder esélyesebb lehetne Parkernél.

» TeamJP   válasz erre
    2017-09-26 16:22:35

Szerintem egy rettentő érdekes meccs lenne ugyanis Jennings egy valóban kellemetlen mozgású bunyós, mellesleg elég erőt is képvisel.Ami Parkert illeti én esélyesebbnek tartanám ha összejönne a bunyó , leginkább testi ereje fizikuma miatt.
Jennings viszont játszott már pl. Klitschko,Ortiz erősségű ellenfelekkel is, viszont jóval idősebb is már Parkernél. Ha ez a meccs összejön akkor alig várom. Gyerünk Parker!!

» TeamJP   válasz erre
    2017-09-26 16:14:03

Jennings nagyon elszánt bokszoló, és igazi sportember. Nekem nagyon szimpatikus még akkor is, ha nem top 5-ös bunyós. Ugyanakkor ez egy óriási lehetőség a számára, hogy világbajnok legyen. Vagy pontosabban fogalmazva számára, ideálisabb világbajnok most nincsen, aki ellen bizonyítani tudna. Drukkolok neki, hogy ki tudja használni ezt a helyzetet, egyszerű dolga nem lesz.

    2017-09-26 16:10:36

@deontay: Szerintem is j meccs lesz, Jennings technikásabb Parker erősebb, de viszont Jennings biztos hogy többet fog támadni mint Hughie Fury.

» Moorer   válasz erre
    2017-09-26 15:37:16

@ogreface: Érdekes tőled egy Wlad rajongótól olyanokat olvasni hogy vérnyomáscsökkentő mérkőzés lesz :)

» Moorer   válasz erre
    2017-09-26 15:35:28

Ez erdekes meccs lenne. Jennings szeret kozel maradni az ellenfelhez, es belharcbol dolgozni, ott meg Parker is hasznat venne a gyors kezeinek es nagyobb utoerejenek, bar meglepne, ha ki tudna utni Jennings-szet. Osszesegeben en Takam-ot egy Jennings-nel picivel jobb bunyosnak latom ( inkabb a nagyobb fizikai ero es utoero miatt ), es ot szerintem nagyon szuken verte Parker ; Jennings ellen is hasonloan szoros, kemeny meccsre szamitanek.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-09-26 14:53:27

Ha ez összejön akkor egy nagy èrdekes meccset láthatunk majd! Èn Jenningset valamivel esélyesebbnek tartanám, nagyon fegyelmezett, taktikus, technikás, és okos bunyós, aki jó állóképességgel is rendelkezik. Jó kis év vége lesz: Joshua-Pulev Wilder-Ortiz Parker-Jennings

» deontay   válasz erre
    2017-09-26 14:49:09

Jennings megerdemelne egy ovet. Az egyetlen dolog hogy nincs utoereje tehat kiutni nem fogja tudni Prkort. Viszont a Kiwi van annyira eros hogy felorolje, foleg hogy most utoljara ugy latszott a kondival is tud gazdalkodni. Szerintem Ortizhoz hasonloan a kesei menetekben KO-TKO-zna Jenningset. Mindezt ugy mondom hogy kedvelem az amcsit es egyertelmuen neki szurkolnek.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-09-26 11:22:36

Kérdéses lehet Jennings formája, de ha tudná hozni a Klitschko elleni bunyóját, minden eddiginél melegebb lenne a pite Parkernek. Az új-zélandit nem lehet azzal vádolni, hogy nagyon kerülgetné a kihívást jelentő ellenfeleket, ami sajnos ma már nagy szó, de érzésem szerint Jennings meg tudná verni megfelelő formában.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2017-09-26 11:12:12

Szerintem jennings egyaltalan nem lenne eselytelen. Gyors, ugyes es birja az utest. Kezdetekben ugy tunt parkernek igen romboloak az utesei de azert bearazodott azota egy kicsit. Szerintem kiutni nem tudna jenningst es az amerikai pontozassal akar be is huzhatja szerintem.

» THE LION   válasz erre
    2017-09-26 11:09:55

@ogreface: Remélem, Páva úrnak less igaza, de jó duma :D :D

    2017-09-26 11:04:40

@ogreface: Szerintem pont nem. Parker kifejezetten nyomulós bunyós, közelről tud igazán jó kombinációkat ütni. Jennings pedig ügyesen védekezik bár, de a hosszú jabek helyett (ami amúgy kézenfekvő lenne az adottságai miatt) rendszeresen belemegy adok kapokba. Viszont az ellenfélválasztás nekem arra utal, hogy az amerikai piac és a WBC öv felé is nyitni akarnak.
(Fury ellen az angliai meccs pedig Joshua irányába tett címegyesítő törekvésnek tűnt - Parker alighanem keresi egy címegyesítő meccs lehetőségét, de mindkét vonalon már lefixált meccsek, kötelező címvédések jönnek most Wildernek és Joshuának, utána viszont szabadok lesznek az aktuális bajnokok. Parkert pedig ezzel az ellenféllistával aligha fogja már akadályozni a WBO hogy címegyesítőre menjen - ahol amúgy nem épp esélyes de ő legalább tuti megpróbálja.)

» Peacock   válasz erre
    2017-09-26 10:48:38

@ogreface: És megint egy véleményes Parkar győzelemmel.

» Dr Evil   válasz erre
    2017-09-26 10:40:18

Na, szerintem ez lesz még egy csiszicsoszi mérkőzés, vérnyomás csökkentőnek tökéletes. :)

» ogreface   válasz erre
    2017-09-26 10:32:38
Ugrás az oldal tetejére