×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png 2015-ben minden idõk legnagyobb pénztömegét megmozgató 2017-08-24 08:47:01 https://www.profiboksz.hu/2017/08/24/mayweather-ez-sokkal-izgalmasabb-lesz-mint-a-pacquiao-meccs/

Mayweather: ez sokkal izgalmasabb lesz, mint a Pacquiao-meccs

2015-ben minden idõk legnagyobb pénztömegét megmozgató ökölvívó mérkõzését vívta egymással Floyd Mayweather és Manny Pacquiao, akik személyében a korszak talán két legeredményesebb bokszolóját tisztelhette a közönség. Az évekig húzódó meccs aztán nem hozta a várt izgalmakat, a veretlen amerikai bunyós a legkevesebb kockázatot sem vállalva simán kibokszolta filippínó riválisát. Mayweather szerint éppen ezért úgy érzi, tartozik a rajongóknak és a hétvégén sorra kerülõ Conor McGregor elleni ütközettel szeretne majd törleszteni: "Elsõsorban persze magam miatt csinálom, de azt is akarom, hogy mindenki jól szórakozzon és remek mûsort lásson a közönség. A Pacquiao-meccs miatt úgy érzem, van némi tartozásom az izgalmak terén és egy sokkal érdekesebb összecsapással jövök még a nézõknek. Ahogy korábban már elmondtam, mindig rám mutogatnak, és ez a helyzet a Pacquiao elleni mérkõzés kapcsán is. Az évtized bunyósának is titulálták õt, és általában ezerszámban nyomta az ütéseket a meccsein. De elég, ha megnézik újra annak a találkozónak az elsõ menetét, ahogy Pacquiao beszedte tõlem az elsõ ütéseket, és megérezte az erõmet, egybõl más fokozatra váltott. Most viszont más lesz a helyzet, teljesen úgy gondolom, hogy McGregor rögtön az elsõ gongszótól kezdve támad majd, mint a gép, ahogy azt Marcos Maidana is tette ellenem. Persze én láttam már ilyet, tehát tudom, mit kezdjek majd vele. De ha McGregor ezt tervezi, akkor jobb, ha tudja, hogy 12 menetig bírnia kell majd ezt a tempót, ha végig akarja vinni a mérkõzést."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Totti: De ez nem lábtenisz, hanem egy eléggé veszélyes küzdősport, ráadásul egy nagyobb ember ellen. Itt csak a bolondok adnak előnyt az ellenfélnek. Emlékezz vissza Winky Wright hülyeségére Mosley ellen. Pár menet volt, amíg kitisztult valamennyire...

Floyd pont akkor alibizne, ha magára húzná az írt. Ha nem alibizik, ráhúzza az első pár menetben néhány sebészi jobbegyenesre McGregort, az meg ettől kikészül. Érdemes megnézni McGregor sparringjait mennyire kiemeli a fejét ütés közben. Floyd ellen ez életveszélyes lesz neki. Mayt én amúgy sosem láttam se alibizni, se szaladgálni. Felvállalta a közelharcot, belharcot is mindig. Más kérdés, hogy jellemzően ő jött ki jobban ezekből :)

És én mondjuk unalmasnak se gondoltam soha, amit csinál. Egyszerűen csak több utcahosszal jobb mindenkinél, akivel valaha egy ringben volt... Most meg egy egész sugárút lesz közte és az ellenfele között.

    2017-08-26 21:14:37

@kovban: És én mivel cáfoltam ezt meg?? Nekem ezzel a hozzászólásával volt bajom!

"? Alibi bunyó? Szaladgálni? Adok-kapok? Megint ott tartunk, hogy valakinek üttetni kell magát azért, mert jobb az ellenfeleinél? "

Nem megint tartunk ott, hanem most tartunk ott. Igen. Üttetnie kell magát azért, hogy valamennyire is élvezhető meccset csináljon. Az a stílus, amit Floyd képvisel, zseniális, és rendkívül hatékony, de mellette unalmas is. Ha ezt egy profi ökölvívó ellen teszi, hát jól van, ő ebben jó, így tud nyerni. Tegye.

De egy nem profi ökölvívó ellen ezt tenni pofátlan, és ahogy mondtam, alibi lenne tőle. Tegye oda magát, és a minimális esélyt adja meg Conornak, amely még így is konvergálna a 0-hoz.

Ez olyan, mint amikor a gyerekeddel játszol, nem vered agyon, nem alázod meg, hanem adsz neki egy kis esélyt, hogy élvezze ő is a dolgot.
Na most itt persze nem Conor kedvéről beszélek, hanem a szurkolókéról. Amit Floydnak ki kell szolgálni. Profi korában elnézhető volt neki, hogy olyan meccseket csinált amilyet, mert így tudott nyerni. MOST NEM! Ha nem vállal minimális kockázatot, akkor egy nagyon unalmas, egysíkú mérkőzésre van kilátás. Bár én most úgy érzem, hogy Conor el fog fogyni, Floyd pedig amikor rájön (kb. 4 menet után), hogy semennyire nem veszélyes rá az ír, el kezd majd offensivebb felfogásban bunyózni. Szerintem.

    2017-08-26 10:14:40

@Totti: Bár nem tisztem védeni BlaZe-t, de ő ugyanazt írta, amit te, hogy az írnek nincs esélye! Ezért kérdezte, hogy olvastad-e, amit írt...

» kovban   válasz erre
    2017-08-25 23:28:55

@BlaZe: Igen.

    2017-08-25 23:23:07

@Totti: Te olvastad amúgy, amit írtam?

    2017-08-25 20:49:56

@Jersey Joe: "..Nekem ez az év a Klicskò vs Joshuàròl, s remélhetõleg a Rigondeaux vs Lomàròl szól.."

Egyetertek nekem is.
Na meg a Kova vs Ward visszavagorol, a Golovkin vs Alvarezrol es a cirkalo es nagykozepsulyu szupertornarol. Meg azert volt itt meg Spence vs Brook, Golo vs Jacobs meg egy Crawford vs Indongo is. Ezeket mind ugy vartam (es varom) mint kisgyerek a Mikulast :D

Az kell hogy mondjam ez egy nagyon jo eve a profiboksznak.

» Slajos   válasz erre
    2017-08-25 13:47:25

@Totti: Dehogy gondoltam komolyan:) Szerintem, úgy lehetett, hogy May odacsörgött McGregornak:
-Figyelj Conor! Nyilatkozz olyanokat, hogy 30mp alatt kiütsz, meg hasonlók! Én meg majd felhúzom magam, és összehozunk egy meccset...-
Valóban életszerú...
Az a helyzet, hogy mindenki Mayweatherrel akart bokszolni, és nem fordítva! Az más kérdés, hogy éppen ki volt az aktuális kiválasztott, és miért.

» Aliakiraly   válasz erre
    2017-08-25 13:17:30

@Aliakiraly: Ezt ugye te sem gondolod komolyan?

    2017-08-25 12:50:01

@Aliakiraly: Ha Te azt hiszed hogy nem May választott, tutira tévedsz.
Érdekes módon a szakma, a média és a közönség nyomására anno pld. a May-Pac sem jött össze mikor kellett volna, inkább visszavonult May.
Most meg mikor nem követelték bokszrajongók milliói és a szakma sem hogy McGregorral bokszoljon, erre visszatér. Fura, nem?
Mindkét lépésre ugyanaz igaz érdekes módon:
- anyagilag így járt jobban.
- A profi boksz sport részét ami nemes benne, sutba dobta.
- Mndenkivel a valóság ellenkezőjét hitette el.
Én legalábbis így látom.

» Peacock   válasz erre
    2017-08-25 12:26:44

Könyörgöm milyen ellenfélről beszélsz?? Más sportágból választott magának, egy olyan embert, akinek eddig 0 meccse volt.

Ezzel csak az a gond, hogy nem Mayweather választotta, hanem McGregor nyilatkozataival provokálta, majd a média és közönség szorgalmazta ezt az összecsapást.

» Aliakiraly   válasz erre
    2017-08-25 12:10:56

@BlaZe: Könyörgöm milyen ellenfélről beszélsz?? Más sportágból választott magának, egy olyan embert, akinek eddig 0 meccse volt. A feltöltött videói egy lelkes amatőr képét mutatja. Lomha, lassú, körülményes, viccnek is rossz (vagy esetleg annak jó). Egyszerűen rosszul áll neki az ökölvívó ring. Az egész mozgása teljesen más. A beidegződései is. Õ egy teljesen más sportból jött, ezt a kettőt nem lehet összehasonlítani. Vagyis össze lehet, csak rendkívül sok különbséget fogunk találni. Alapvetően más egy MMA harcos edzése, mozgása, adott mozgásra való reakciója és annak ideje.

Ne legyetek már ennyire naivak könyörgöm!! Semmi esélye az írnek, ezt csak az nem látja be, akinek érdeke fűződik a meccs bevételéhez, vagy esetleg megrögzötten gyűlöli May-t. Sokan írják a lucky punch esélyét. Szerintem erre sincs 0,5%-nál több.

Már magam előtt látom, ahogy floyd kilométereket fog körbe körbe rohangálni, közben pedig folyamatosan kontrázza majd mcgregor szánalmasan lassúnak (tűnő) ütéseit, aminek a vége 2 dolog lehet:

1. mcgregor bezár, és megpróbálja kihúzni a meccset, kb 0 ütésindítással
2. lerúgja may fejét

Döntse el mindenki, hogy melyiknek örülne jobban. Egy biztos az ökölvívás renoméját egyik esemény sem fogja emelni.

    2017-08-25 09:28:10

@Jan: Ez nem is vitatárgya szerintem. Semmilyen rekordot nem fog ő megdönteni, ha nyer, ha nem.

    2017-08-25 09:16:40

@Jersey Joe: Ha a Rigo- Loma bejön.... hát nem bánok semmit!!

    2017-08-25 00:58:16

@Jersey Joe: Szabi: Naomi Campbellt tényleg gondold át... ajánlom inkább Demi Rose-t....

Többet nem merek írni, mert bár itt a nagy sztárok, ringyózzák, pussy-zák egymást,de: amit szabad .....-nek, nem szabad a kisördögnek

    2017-08-25 00:52:15

@leibigabi: "Ha McGregor győz, ő lesz minden idők legnagyobb atlétája nem csak a Föld nevű bolygón, de más bolygókon is, abban a pillanatban a bokszolás meghal és a szurkolók és nem szurkolók tömegének a nevetése fülsüketítővé válik."

A LÓ MEGHAL
A MADARAK KIREPÜLNEK

Az idő nyeritett akkor azaz papagályosan kinyitotta a
szárnyait...
...
bizonyos hogy a költő vagy épit magának valamit ami-
ben kedve telik
vagy bátran elmehet szivarvégszedőnek
vagy
vagy
madarak lenyelték a hangot
a fák azonban tovább énekelnek
ez már az öregség jele
de nem jelent semmit
én LEIBI GAB vagyok
s fejünk fölött elröpül a nikkel szamovár.

:)

    2017-08-25 00:28:06

Nekem ez az év a Klicskò vs Joshuàròl, s remélhetõleg a Rigondeaux vs Lomàròl szól..

Még ezzel sem tudjàk elcseszni;)

Amùgy nem tudom, hogy érdekelhet ez egy igazi bokszfant, de mindegy

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-25 00:18:54

@hszabi: Egyetértek...

... Naomi Campbellt kivéve..:)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-25 00:13:44

Tudom, nem veszteség, de:
Nyilvánosan is Kérem a profibksz.hu oldalról való végleges törlésemet, mivel itt is csak az maradhat nyilvános, ami a "fentieknek" tetszik... Bármilyen szofisztikáltan írjak is, ha az kompromitálló, hát törlésre kerül...sőt, " Itt fejezd be!" és delet!
Köszönöm!!

    2017-08-24 23:31:32

@Totti: ? Alibi bunyó? Szaladgálni? Adok-kapok? Megint ott tartunk, hogy valakinek üttetni kell magát azért, mert jobb az ellenfeleinél?

Ha Floyd végigállja a meccset a köteleknél, McGregor akkor se fogja tudni hol van... Ha Floyd nem csapja ki, mint a taknyot, akkor vagy megállapodtak, vagy megsérült May keze.

Az a durva, hogy már a kollégáim is tudnak erről a meccsről, akik sose néztek ökölvívást, és várják az ír győzelmét. Teljesen elveszett a racionalitás a meccs körül. De legalább jól fizet Floyd győzelme :)

    2017-08-24 21:19:57

Értsétek már meg, hogy Marciano rekordját Floyd nem tudja megdönteni, mivel az a nehézsúlyra vonatkozik. Ezt Rocky fia is megmondta egy hete egy interjúban. Azért pehely/kisváltó/nagyváltóból nem ugyan az 50-0 mérleggel világbajnokként veretlenül visszavonulni mint a királykategóriából. Én ezt nem mondnám rekorddöntésnek már csak a meccs "színvonala" miatt sem.

    2017-08-24 21:13:59

Egyet viszont nagyon remélek. Ha már összehozták ezt a bohózatot, akkor nagyon remélem, hogy Floyd nem azt az undorítóan unalmas (és egyben zseniális) stílust fogja hozni, hanem valóban kinyílik, és felvállal egy adok-kapokot, és megpróbálja kiszolgálni a nézőket. Ha nem is az első perctől, de a meccs második felétől mindenképpen elvárás felé szerintem. Feltéve, ha eljutunk oda. Mert ha Floyd elkezd szaladgálni, akkor baromi tré meccs lesz ebből, és Gregor azt se fogja tudni hol van.

Ezt Floyd-nak be kell vállalnia. Ha alibi bunyót fog mutatni, akkor nagyon sz@r meccs lesz.

    2017-08-24 20:47:37

@szabinar: Bocs, hogy beleugatok, de jóvátenni az elmúlt két hetet??? Csak ha kiáll MMA-ban Mc-vel!!! :))) De a videót feltölti ide!!!

    2017-08-24 19:27:24

@leibigabi: Nagy igazsag. Ezzel a hozzaszolassal kb jovatetted az elozo haromszazat... :)

» szabinar   válasz erre
    2017-08-24 19:24:18

@zolimt: Jól van főnök,igazad van meg ne sértődj, de én csak a hszabi szempontjából írtam.... És nem innen nézve tök mindegy, hogy a másik fél kapott e sárga lapot!!!
Báár:Többen kérték már korábban, hogy rá kéne szólni a másik félre, mert túlzásba viszi..... nem tettétek, csak engem moderáltatok többször is.
Korrekt volt a figyelmeztetésed,megérdemeltem, bocsánatot is kértem akkor is, és bármikor, ha vétkeztem.... De tisztelettel kérlek: ne mondd, hogy "kamuzok", mert nem igaz!!!
Mea Culpa!

    2017-08-24 19:15:05

@CHUBAKKA: "..amúgy szerintem Conor nyer!.."
Szerintem meg Conor nyel..i majd az uteseket. Mer ha nem akkor Floyd nem Hall of Fame hanem Hall of Shame lesz.

» Slajos   válasz erre
    2017-08-24 19:14:49

remélem, hogyí így lesz Floyd, és most tényleg láthatunk egy kis adok-kapok bunyót is, és sok ütést, és a végén dráma is!! így legyen! amúgy szerintem Conor nyer!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-24 18:40:47

No comment...

» hszabi   válasz erre
    2017-08-24 18:10:24

@LacKO: Mindkettőtöknek szóltam, nem csak neked d. Ne kamuzz...!!

» zolimt   válasz erre
    2017-08-24 18:09:33

@hszabi: Jááá, nem menj bele!!! Ha felhúzod magad, csak neki lesz mentális orgazmusa, téged meg lecsesznek a moderátorok!!!/ezt én is becumiztam/ Csak röhögj az egészen, hagy promózzon.....

    2017-08-24 17:37:12

@hszabi: "de azert mert erre van igeny ezt lehet eladni,attol meg nem igényes legalabbis nekem"

Így van, legalábbis neked. Ki mondja, meg, hogy mi az igényes és mi nem? Én pl. megmondhatom neked, hogy mi az igényes és mi nem? Már eleve a szó is trükkös ... igény-es. Kinek az igénye? Ki tudja, hogy saját magának mi az igénye? Persze, hogy önmaga tudja. DE Attól mert tudod, hogy Te mit igényelsz, attól még nem az az "igényesség" kizárólagos fokmérője, vagyis ha más mást igényel, nem válik automatikusan igénytelenné :) Mert más szemszögéből már Te is látszódhatsz úgy :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-24 17:34:01

Elhiszem hogy szerinted ez egy ki-ki meccs ezzel semmi baj nincs,de azert mert erre van igeny ezt lehet eladni,attol meg nem igényes legalabbis nekem nem.Ma mar minden tizeneves pucsit az instagramon,vagy bevállanak bármit hogy szerepeljenek,sajnos ma ez a minta a fiataloknak.Szerintem szomorú...

» hszabi   válasz erre
    2017-08-24 17:21:46

Tudod a big brothert ill a valóvilágot is nézték/nézik az emberek,manapság a szarra van igény.Pl Kim Kardishian aki milliokat keresett a celebséggel szerintem egy nudli Hosszú Katinkához képest,vagy egy Naomi Cambellhez képest aki egy valódi topmodell volt.De a hype-al ma már mindent el lehet adni főleg amerikában,de attol mert sokan varjak attol meg SZAR!!!Érted?CIRKUUUUUUSZ!

» hszabi   válasz erre
    2017-08-24 17:12:42

De ha már jógamester stb. Én egy Mayweather- Osho-t megnéztem volna... ő is szép szakállas volt

    2017-08-24 17:05:21

@antonio: "Komolyan gondolja, ha Mayweather vmi ismert jógaoktatóval bokszolna nala az is nagy meccs lenne :-)"

Egy jógaoktató ellenfélről nem gondolnám, hogy olyan nagy meccs lenne, de mindegy is, hogy én mit gondolok, előzetesen nagy meccs az, ami minél több embert mozgat meg és foglalkoztat. Floydnak volt néhány nagy meccse. De egyik sem volt ekkora, így vagy úgy, de sikerült neki ezt a meccset minden idők legjobban várt bokszmérkőzésévé tenni. És hab a tortán, hogy győzelme esetén ezzel adná át a múltnak Marciano rekordját is. Ûkapáink a Dempsey V Tunney visszavágót akarták látni, a nagyapáink Louis és Schmeling összecsapását, apáink Ali-Frazier és Ali-Foreman háborúit, mi Tyson, Roy Jones és Mayweather meccseit, napjaink boksz és MMA rajongói pedig a Mayweather-Mcgregor találkozóra kíváncsiak. Plusz... "ez sokkal izgalmasabb lesz, mint a Pacquiao-meccs" (Úgy legyen :) )

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-24 16:34:39

Ez hihetetlen, csak nyomja, és nyomja!!!!:DDDD Nekem tényleg kell abból a cuccból!

    2017-08-24 16:32:36

@Totti: Komolyan gondolja, ha Mayweather vmi ismert jógaoktatóval bokszolna nala az is nagy meccs lenne :-)

» antonio   válasz erre
    2017-08-24 15:54:08

@Kane: Minden idők legjobban várt meccsére 7 ezer eladatlan jegy van jelenleg, ugye tudod?:)

Tudom, de én se azt mondom, hogy ez lenne a helyszínen a minden idők legjobban várt meccse :) De amúgy 1-3 napja még 10ezer eladatlan volt, most már csak 7, ilyen ütembe az előzetes kalkuláció szerint a meccs napjára kell még vagy 2-3000 pótszéket berakni és jegyeket után nyomni, mivel ahogy Floyd mondta, tartozik annyival a rajongóinak, hogy az a 2-3000 plusz érdeklődő is majd bejuthasson és élőbe izgulhassa végig a remek műsort.
De más, jóval fontosabb számok alapján egyértelműen ez Minden idők legjobban várt meccse :) (Olyat is hallottam már pl, aki szerint ez Minden idők legfontosabb sporteseménye:) )

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-24 15:48:51

@Kane: Igen én is pont most olvastam. Érdekes a Golovkin-Canelora már régóta elfogytak a jegyek :)

    2017-08-24 15:29:40

Az ökölvívás már sose lesz a régi.
Nem elég nagy show, nem elég véres, küzdelmes, nem eléggé "cirkusz".
Sajnos lassan haladunk a Menekülő ember (Running Man)c. film valósága felé.
Több hype kellene, több showman bunyós, és kevesebb szervezet.
(plusz jó lenne, jót tenne, ha a nehézsúly megint olyan lenne mint a 70-80-90-es években)

» biggeorge   válasz erre
    2017-08-24 15:20:18

@leibigabi: Minden idők legjobban várt meccsére 7 ezer eladatlan jegy van jelenleg, ugye tudod?:)

    2017-08-24 15:15:21

"De ha McGregor ezt tervezi, akkor jobb, ha tudja, hogy 12 menetig bírnia kell majd ezt a tempót, ha végig akarja vinni a mérkõzést."... mert úgy fogok védekezni, mint egy őrült. Nagyon látványos lesz, meglátják! :)

» batka1   válasz erre
    2017-08-24 14:39:03

Azért a Cleverly Jack meccs remélem jó lesz! Azután lassan jön majd a GGG- Alvarez, van még remény!

    2017-08-24 14:34:28

"Ki tud elképzelni hozzá egy szürreális végkifejletet? "

Hát David Lynch! Ebben ő nagy mester!

    2017-08-24 14:32:21

Tetszik a felhajtás. :) Már már szürreális magasságokba emelkedik a mérkőzés. Ki tud elképzelni hozzá egy szürreális végkifejletet? Na az lesz a csúcs!

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-24 14:26:13

@gatti: "Szerintem nem irja komolyan csak hulyiti a nepet legalabbis remelem!"

Ezt a kört már én is lefutottam! Az eredményt nem tudom... De ha valami szer hatása, azt én is kipróbálnám!!! :)

    2017-08-24 14:15:29

Mi Atyánk ki vagy a mennyekben,....... mindennapi May-Mc-ünket add meg nekünk ma!

S, lám megadtad!!! Köszi öreg!

    2017-08-24 14:12:03

@Totti: Nagyon regota olvasom a hozzaszolasait de ennyi hulyeseget amit ir errol a merkozesrol nem lattam tole. Szerintem nem irja komolyan csak hulyiti a nepet legalabbis remelem!
Bar magam sem hiszem el hogyan is gondolhatja barki, hogy ez a cirkusz szol masrol is mint penzrol?!
Vodor utolso nagy dobasa!

    2017-08-24 13:34:18

@Totti: Csak hülyéskedik mert megcsömörlött a sok retardálttól aki komolyan veszi ezt a cirkuszt.
Remélem én hogy is gyorsan lecseng ez a baromság és valóban az ökölvívás kerül újra reflektorfénybe.

    2017-08-24 13:04:32

@leibigabi: "Húhhh, most nézem, hogy a WBC milyen különleges övet csináltatott a mérkőzésre. Õk is tisztában vannak azzal, hogy ez egy sporttörténelmi összecsapás lesz, még ha vannak is néhányan olyanok, akik ezt a tényt valamiért nem akarják elfogadni :) "

Te ezeket a baromságokat komolyan írod amúgy, vagy csak viccet próbálsz csinálni egy tragikus helyzetből?

Amikor ilyeneket leírsz "sporttörténelmi összecsapás lesz" , hát nem tudom...

Ez az öv, amit készített a WBC, egyenesen nevetséges. Szarba se veszik azokat az öklözőket, akik nem szupersztárok, viszont keményen edzenek, és nélkülük a szupersztárok sehol se lennének. Ez a mérkőzés az ökölvívás, és a szurkolók arcon csapása, és szarba vétele. Ez a sport elkomolytalanodása. (ha van ilyen szó)

Te meg itt fárasztasz mindenkit az üres, hamis, semmivel. Ez még a kisebb baj amúgy. A nagyobb, hogy befolyásos emberek ugyanezt teszik. Kb. az elmúlt 1 hónapban 30x írtam ide hozzászólást, amit végül töröltem, mert nem rontom el a kedvét annak aki ezt valóban élvezni és várja. Na de álljon már meg a menet. Külön ÖV???

Szombaton végre vége, és utána lecseng ez a story. May fölényesen nyerni fog, azt annyi.

HA

ez másképp lesz, akkor a boksznak annyi...

    2017-08-24 12:55:46

@Jan: minden tehetseges kitarto sportolonak ennyit kellene keresni

Hat ha ezzel a kijelenteseel nem fognak itt vitaba szallni az nem a bokszvilag hanem az emberiseg hanyatlasanak a jele lesz :-)

dehat ez nem adatik meg mindenkinek.

Nagyon helyesen.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-24 12:43:43

@Aliakiraly: Ugye nem gondoljatok komolyan, hogy Mayweather veszithet? Foleg igy "money belt"... ezt az ovet neki csinaltattak o Money. Nem fog vesziteni barmennyire is akarjak sokan. Ez lesz az o nagy pillanata (penzugyi es nepszerusegu szempontbol). Az ir csak egy eszkoz, egy kis senki kb 5 millio dollaros vagyonnal ami lof*sz ezen a szinten aki csak segit az unneplesben mivel fel kezzel is lenyomja. Aztan dicsfenyben sutkerezve tenyleg visszavonul 50-0val. Megerdemelten keresett ennyit, o volt a legjobb (de azé' nem tbe), minden tehetseges kitarto sportolonak ennyit kellene keresni dehat ez nem adatik meg mindenkinek.

    2017-08-24 11:54:23

Ha ez nem egy sima iskolázás lesz Maytől akkor az ő presztizse is hatalmasat csökken, és simán lehet mondogatni továbbra is hogy egy kiégett Pacet vert meg és szenvedett egy mma-s ellen is, emellé még a többit amivel szokás dobálni... Pláne azután hogy Wlad milyet bunyózott szintèn majdnem 2 év kihagyás után... Bohócot kell csinálnia Mekiből, minden más elfogadhatatlan...

» PedroMagi   válasz erre
    2017-08-24 11:53:47

@leibigabi: Egyetértek veled, bár abban azért vitatkoznék, hogy ugyan az igaz McGregorra is, hiszen olyan vizekre evez, ahol még nem járt. Ha veszít, na bumm...! Nem "hazai pályán" veszített, viszont brutális összeget keresett. Szerintem csak egy nagy, megalázó vereség lenne számára presztizs vesztés. Viszont ha nyer, "mindent visz", és a "mennybe megy".

» Aliakiraly   válasz erre
    2017-08-24 11:30:31

Húhhh, most nézem, hogy a WBC milyen különleges övet csináltatott a mérkőzésre. Õk is tisztában vannak azzal, hogy ez egy sporttörténelmi összecsapás lesz, még ha vannak is néhányan olyanok, akik ezt a tényt valamiért nem akarják elfogadni :)

itt az öv. Brutál

http://metro.co.uk/2017/08/24/...

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-24 11:28:48

@leibigabi: "Így van. De azért ez McGregorra is igaz, hiszen azzal, hogy az ellenfél szabályrendszerével (és nem valami köztesben) bevállalta ezt a mérkőzést, nem csak magáért, de az UFC és írek milliói presztízséért is lép ringbe. A világ egyik legjobb ökölvívójától az egyetlen elfogadható eredmény a könnyed győzelem lenne, aki ezzel Pacquiao mérkőzésért lerója tartozását a boksz szurkolóknak és megmenti a profi ökölvívást a hanyatlástól, közben Marciano rekordját is kilövi a feledés homályába. Ha McGregor győz, ő lesz minden idők legnagyobb atlétája nem csak a Föld nevű bolygón, de más bolygókon is, abban a pillanatban a bokszolás meghal és a szurkolók és nem szurkolók tömegének a nevetése fülsüketítővé válik."

...nyilatkozta a leendő kormányszóvivő! :D

» ogreface   válasz erre
    2017-08-24 11:28:37

"Azzal, hogy bevállalta ezt a mérkőzést, sokkal nagyobb felelősséget vett a vállára! Már nem csak saját magáért, hanem a profiboksz presztizséért is ringbe lép! "

Így van. De azért ez McGregorra is igaz, hiszen azzal, hogy az ellenfél szabályrendszerével (és nem valami köztesben) bevállalta ezt a mérkőzést, nem csak magáért, de az UFC és írek milliói presztízséért is lép ringbe. A világ egyik legjobb ökölvívójától az egyetlen elfogadható eredmény a könnyed győzelem lenne, aki ezzel Pacquiao mérkőzésért lerója tartozását a boksz szurkolóknak és megmenti a profi ökölvívást a hanyatlástól, közben Marciano rekordját is kilövi a feledés homályába. Ha McGregor győz, ő lesz minden idők legnagyobb atlétája nem csak a Föld nevű bolygón, de más bolygókon is, abban a pillanatban a bokszolás meghal és a szurkolók és nem szurkolók tömegének a nevetése fülsüketítővé válik.

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-24 11:12:25

"Elsõsorban persze magam miatt csinálom,de azt is akarom, hogy mindenki jól szórakozzon és remek mûsort lásson a közönség.

Szerintem tovább fog tartani, de legalább is remélem, mint 12 perc! Bár sok a két éves kihagyas, ráadásul már FM 40 éves, ennek ellenére simán nyernie kell!
Azzal, hogy bevállalta ezt a mérkőzést, sokkal nagyobb felelősséget vett a vállára! Már nem csak saját magáért, hanem a profiboksz presztizséért is ringbe lép!
A világ egyik legjobb ökölvívójától az egyetlen elfogadható, ha bohócsipka kerül az ír fejére! Más opció szinte már kudarcnak számít.

» Aliakiraly   válasz erre
    2017-08-24 10:15:19

@zolimt: :D
Kielégítő.
Köszönöm!
És még azt esetleg tudod-e, hogy miért nem középen van a kör? Arról is szó volt, de nem értettem.

» apjoks   válasz erre
    2017-08-24 09:48:04

@apjoks: A WBC készíttetett egy speckó övet, a Money Belt-et. Ezt az eredeti aligátorbőr szíjat 1,5 kiló 24 karátos arany, 3360 gyémánt, 600 zafír és 160 smaragd díszíti...

» zolimt   válasz erre
    2017-08-24 09:40:22

Nézte esetleg valaki a konferenciát? Mi az a WBC-s story? Mégis csak feldobnak valami jelképes címet?

» apjoks   válasz erre
    2017-08-24 09:31:42

Nem mondott túl nagyot. Annál a fű növésének a nézése is izgalmasabb...

    2017-08-24 09:16:24

Nagyot csalódnék, ha ez 12 percnél tovább tartana. Elég nagy szégyen lenne a profi ökölvívásra nézve, mindegy, milyen Veder jobb keze.

» bandi1115   válasz erre
    2017-08-24 09:07:27
Ugrás az oldal tetejére