×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Magyar idő szerint vasárnap hajnalban az amerikai Lincoln városa adott otthont 2017-08-20 06:19:16 https://www.profiboksz.hu/2017/08/20/crawford-kiutotte-indongot/

Crawford kiütötte Indongot

Magyar idő szerint vasárnap hajnalban az amerikai Lincoln városa adott otthont a sportág hosszú idő óta első vitathatatlan találkozójának, ahol a két veretlen kisváltósúlyú bajnok, Terence Crawford (31-0-0, 22KO) és Julius Indongo (22-0-0, 11KO) csapott össze a WBA/WBC/WBO/IBF/IBO valamint a Ring bajnoki címéért. Az esélyek felmérésénél Crawford toronymagas favoritja volt a találkozónak, ám titkon talán mindenki szurkolt a nyurga namíbiai Indongonak – legalább a tisztes helytállásért. A találkozón aztán kijött az amerikai technikai fölénye, remek ütemérzékkel vert bele ellenfele széles támadásaiba, aminek hamar meg lett az eredménye és a második menet végén sikerült padlóztatni Indongot. A küzdelem itt még nem ért véget, de az afrikai nem tudta kihasználni jelentős karhosszbeli fölényét és a 3. menet közepén egy messziről indított támadásba belekontrázva, egy testre mért bal-jobb kombinációval Crawford kiütötte ellenfelét. Crawford ezzel a győzelemmel végérvényesen beírta a nevét a sport halhatatlanjai közé, hiszen Bernard Hopkins és Jermain Taylor után harmadikként sikerült begyűjtenie mind a négy nagy világszervezet bajnoki címét.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@LacKO: Ki fogom próbálni. A végén javasolt "desszertet" sem felejtem el.

» pepegross   válasz erre
    2017-08-25 05:37:07

@pepegross: Rakott krumpli!!! Néztem, a Boxrec-en nincs fent!Ne is keresd!Barrera sem tudja... Hívtam.
Alap, hogy főzünk tojást, krumplit. Most jön a lényeg...
Akkor a legjobb,ha valami húst is teszünk bele. Sokan szeletelt, füstölt kolbászt,ám én darált húst teszek bele. Ezt előtte zsíron hagymával, pirospaprikával megdinsztelem, teszek hozzá paradicsomot, paprikát, pirosaranyat, borsot, erős pistát stb.Majd "összeszottyantom!
Ha kész, akkor elő a tepsit, kivajazzuk, majd sorban: Felkarikázott főtt krumpli, felkarikázott tojás,ragu/darált, szaftos hús/, majd újra krumli-tojás-ragu ect. És most jön a lényeg: a mártás! Ezt ízlés szerin a sima tejföltől, a tartáros, vagy, Besamel mártás, esetleg piros mártás paprikával... ki mit szeret! / én speckó a vajas-tejfölös-paprikás mártást/
Ezzel szépen meglocsoljuk a tepsibe rakott cuccost, és addig sütjük közepes hőfokon, míg pirulni nem kezd.
Kihülés után tálaljuk, és a családot elfelejtve, mind megesszük!! Utána ízlés szerint berugunk!!!

    2017-08-25 01:56:57

@Romsy: Persze,nem "tudományosan megalapozott és tévedhetetlen", de hobby-szinten egészen tűrhető információforrás. Egyébként Te mit ajánlanál? (nem a rakott krumplihoz, az megkérdezem majd Jersey Mestertől, ő most biztosan utánanéz)

» pepegross   válasz erre
    2017-08-22 19:24:04

@Romsy: "a boxrec semmiben sem mérvadó forrás"


Kár, pedig meg akartam kérdezni tőlük, hogy kell csinálni a rakott krumplit. :-)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-22 18:49:55

nem mondtam, hogy nincs olyan szerkesztőjük, akinek nem lennének annál komolyabb infói is, mint amit olvas a fightnewson, csak hogy nem az a jellemző.

de a boxrec semmiben sem mérvadó forrás, kb mint egy wikipédia lejátszott meccsekről, abban nagyjából jó, de a ranglista, meg hogy kiírogatnak meg letörölgetnek meccseket az csak poénnak jó. de én amúgy sem ismerek olyan weblapot, amin szervezettől, meg promótertől, meg mindentől függetlenül minden infó felkerül egyből.

    2017-08-22 14:53:02

@Romsy: Ennek ellentmond az, hogy sok olyan - jelentős - meccs került fel a boxrec-re először, amelyről semmilyen más oldal még nem írt akkor.

Szerintem biztos, hogy van valamilyen szintű kapcsolatrendszerük és kapnak információkat.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-22 14:40:36

nem jelentgetnek semmit a boxrecnek, van egy rakás szerkesztőjük aki olvassa a weblapokat és tök ingyen frissítgeti az adatbázist, cserébe meg fontosnak érezheti magát, meg kiírja facebookon a munkahely rovatba, hogy a boxrec.

    2017-08-22 12:06:58

@zolimt: Na mizu láttad az All Access t? Jól lefordították mi? Szinte mint az eredetit néznéd.

» Gretagab2016   válasz erre
    2017-08-22 08:43:25

@edge: Csatlakozom Balutnepperhez. Hogy működik pontosan a boxrec? Én már régóta szeretném tudni.

» pepegross   válasz erre
    2017-08-22 05:09:17

Egyelore csak datum,es helyszin van,de meg az ellenfel sem biztos.
Vagy Rigo,vagy Salido ujra.

» miskacarus   válasz erre
    2017-08-21 23:25:41

@Jersey Joe: Szerintem azután rögzítették ezt boxrecen, hogy Dan Rafael bejelentette twitteren. A dátum és a helyszín korábban is ismert volt, csak az ellenfél nem.

» northpaw   válasz erre
    2017-08-21 23:17:16

@edge: Ez a saját verzióm, amit azonban nem megalapozatlanul gondolok.

Már korábban is úgy figyeltem meg, hogy egyes esetekben a mérkőzés helyszíne már megvan, fent van a boxrecen is, de a párosítás még nincs megadva hozzá.

Klitschko-nál is tavaly már előre felkerült egy helyszín év végére, de az ellenfél még nem volt hozzápárosítva. (Végül a találkozó elmaradt Klicskó sérülése miatt.)

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-21 20:19:07

@edge: Hogy működik pontosan a boxrec? Én már régóta szeretném tudni.

» balutnepper   válasz erre
    2017-08-21 19:08:28

@Jersey Joe: Nem, a boxrec egyaltalán nem így működik.

    2017-08-21 18:39:51

Az a hivatalos, hogy még nem hivatalos, de már nagyon közel van a megegyezés dec 9-re az MSG-be. :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-08-21 17:55:25

@northpaw: Szerintem ilyenkor a mérkőzés helyszínétől kiadott információ a mérvadó a boxrecen.

Tehát a boxrec rögzíti, amint jelzést kap a mérkőzés helyszínétől, hogy melyik mérkőzésre foglalták le előzetesen a helyszínt. De ettől függetlenül a mérkőzés maga még nem biztos, csak történik egy előfoglalás.
Ezt rögzítik a boxrecen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-21 17:50:54

@Lemmy: M.Garcián kívűl,elég érdektelen meccsek lennének,keveseket érdekelne és mindenképpen rossz ösvény a sztárság felé.
Oda nagy meccsek kellenek,Garcia,Thurmann,Porter,stb.
Garcia nagyobb egy centivel a három közül pl,a többi kissebb,szó sincs róla hogy oda kicsi lenne.

    2017-08-21 17:48:24

@bpjotruska: Az ESPN-en is írták, de az sem hivatalos. Már csak azért sem, mert a Lomachenko - Salido II-őt is biztosra vették egy időben...

» northpaw   válasz erre
    2017-08-21 17:21:16

@Kane: Nagyon jó hír! Tehát a két gigazseni :) összecsapása mégis megvalósul. Sose gondoltam volna.

» balutnepper   válasz erre
    2017-08-21 15:53:25

@Kane: Boxrecen fenn van, mashol nem talalom. viszont a boxrec-tol nem lesz hivatalos - par hete a Joshua - Wlad II. is "hivatalos" volt ilyen alapon.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-08-21 15:50:40

@Sarkozi Robert: Igen, a Castillo-meccs végeredménye a mai napig vita tárgya, de szerintem egyértelműen ott se lehet kijelenteni, hogy May elvesztette azt a meccset. Az egy nehezen pontozható szoros meccs volt, aminek a visszavágóját Mayweather simán hozta. A két meccs "vektoriális eredője" összhangban van azzal a különbséggel, ami kettejük között volt boksztudásban. May egyszerűen jobb, komplexebb bunyós volt Castillonál.

» balutnepper   válasz erre
    2017-08-21 15:50:25

@Kane: Forrás / link arra, hogy hivatalos?

» northpaw   válasz erre
    2017-08-21 15:40:23

Bocsi az offért, de hivatalos a Loma-Rigo.

    2017-08-21 15:08:31

@spomb: Baromira nem gondolom, hogy kisváltóban mindenkit elvert, és kiürült a súlycsoport...
Szerintem simán mehetne Mikey Garcia, Barthelemy, Broner vagy Troyanovsky ellen, de ott van pl. Orozco, aki még mindig veretlen, legközelebb a Golo-Alvarezen bokszol, és ha meggyőzően nyer, szerintem vele is nyomhatna egy jó meccset Crawford. Nem gondolom, hogy feljebb sokkal több kihívás lenne neki, hacsak nem azért, mert kisebb, de szerintem kisváltóban baromi jó meccseket csinálhat még, sokkal jobbakat, mint Indongo ellen...

    2017-08-21 14:31:09

@balutnepper: Mondjuk a 48-1 meg stimmelne, de a maidana meccset buktanak itelni tenyleg tulzas

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-08-21 14:15:40

@dynamite16: "ezeket a meccseket el bukta May kár is vitatni az ö hivatalos mérlege 47-2...."

Elmondom, kinek van hivatalos mérlege: az ÁNTSZ-nek. Ott gramm, vagy tizedgramm-pontossággal hitelesítenek, etalon súlyok alapján. Próbáld meg inkább ezt vitatni ahelyett, hogy ilyen szívfacsaró ökörségeket írsz ide. :D

» balutnepper   válasz erre
    2017-08-21 12:54:13

@Dr Evil: :-) :-)
azért az összehasonlításod kissé túlzó, de az igaz, ezen a meccsen valóban nem Pac lenne a favorit... ;-)

» leslie   válasz erre
    2017-08-21 12:51:31

@dynamite16: "May kár is vitatni az ö hivatalos mérlege 47-2...."

Jééé, van egy új hivatalos oldal? ...és hogyan kell rákeresni, Dynamita16Rec? Nem ezen az oldalon van az is, hogy Klicskó vesztett Ibragimov ellen pontozással a testütések miatt? :)))

» ogreface   válasz erre
    2017-08-21 09:54:26

@zolimt: Ne haragudj már!!!!!

» Gretagab2016   válasz erre
    2017-08-21 09:39:51

"Örüljön hogy nem dobták ki a ringből az Argentint, és küldték McGregorhoz"
Annak idején ki lett vesézve a meccs,szoros volt.
Az idő sok mindent megszépít.

    2017-08-21 08:39:30

@Jersey Joe: Gamboa kubai. Ez ugyan nem jellemhiba, de viselkedészavar. Juan Carlos Gomez, Solis & Co. üdvözletét küldi.

» pepegross   válasz erre
    2017-08-21 07:50:26

@LacKO: Egyébként pedig a cikket illetően irreleváns

    2017-08-21 03:26:36

@dynamite16: Wáóóóó!!! Szóval amit Te mondasz, az a "hivatalos"...
A Castillo 1 nél még lehet okoskodni, de a MMAidana 1???? Örüljön hogy nem dobták ki a ringből az Argentint, és küldték McGregorhoz... Akkor megkereste élete pénzét, sosem lesz többet hír róla, csak ha még felszed megint 20kg-t

    2017-08-21 03:18:12

@noonecanbeatme: Castillo.I vagy Maidana.I ezeket a meccseket el bukta May kár is vitatni az ö hivatalos mérlege 47-2....

» dynamite16   válasz erre
    2017-08-21 02:00:05

@miskacarus: Gondolom Postol-ra es Burns-re gondolt.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-08-21 01:50:08

@Jersey Joe: Ki az a masik ketto nagyon komoly ellenfel?
Mert Gamboa meg ok,de masik ketto nem tudom ki lehet

» miskacarus   válasz erre
    2017-08-21 00:35:34

Hát a Gamboa elleni meccs, az felejthetetlen! Bár Gamboa csüccsent már párszor, de Crawford sztem nyugdíjazta!!! Azért még egy Crawford- Garcia érdekelne!

    2017-08-21 00:22:05

@Peacock: Pontosan így van, három nagyon komoly öklöző neve van rajta már Crawford listáján!

Ezek közül a legnagyobb szerintem Gamboa volt, neki teljesen más lenne a megítélése, ha mondjuk a Crawford elleni meccs előtt visszavonult volna. Ma úgy gondolná mindenki, hogy na, ő lehetett volna Crawford nagy ellenfele.
Szerintem Gamboa klasszis kategóriába tartozott.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-21 00:07:53

@Peacock: "Crawford még mindig javul én úgy látom"

Szerintem is, és váltóban övé a jövő!!!

    2017-08-20 23:40:58

@miskacarus: Pac egy fiatal Hornnal is megszenvedett nemrég.
May pedig 40 éves, 2 éve nem volt éles meccse és most is egy 0 meccses profiboksz-debütánssal vív showmeccset.
Nem olyan merész kijelentés hogy ellenük ma (!) már Crawford lenne az esélyes.
Aki az elmúlt 3 évben verte a szupergyors duracell Gamboát (kb. olyan ellenfél ő mint Judah volt a fiatal Maynek - a fejbeni stabilitás választja csak el a klasszis szinttől), a harcos Lucast nullázó hórihorgas Postolt, a korábban 3 súlycsoportban vb Burnst, az olimpiai bajnok Diazt, és persze a szokatlan stílusával és fizikumával öveket egyesítő Indongot.
Mindezt úgy hogy az újkori (4 nagy világszervezetes) boksztörténelem második címegyesítő vitathatatlan bajnokává lett Hopkins után (Taylor nem egyesített csak meccset nyert a bajnok ellen).
Ezzel együtt váltóban már nem biztos hogy ugyanígy érvényesülni tud a mai élmenőkkel (Spence, Thurman) szemben de a mai öregebb bajnokokat szerintem már verné (May és Pac tényleg vissza is kellene vonuljon lassan - csúcsformában azért ők lettek volna a favoritok nálam is de Crawford még mindig javul én úgy látom).

» Peacock   válasz erre
    2017-08-20 23:32:43

Ha én "fognám a szárat", csak egy valaki ellen tartanám vissza, és az May! Neki olyan tapasztalata, ring inteligenciája, tudása van, hogy ahhoz még Crawford/ sőt bárki/ kevés!
Egyébként sztem. övé/Crawford-é/ a váltósúly!!!Szabadon!!!!

    2017-08-20 23:27:43

@LacKO: Ui:
Pedig nekem ő a p4p, jelenleg!

    2017-08-20 23:15:21

@spomb: "elveri akit eléhoznak,mégis mintha hiányozna valami belőle ami igazi szupersztárrá tenné.
Persze lehet hogy ő már az,csak én nem látom/még/ benne."

Érdekes, de valahogy ugyan ezt érzem én is!!! Parasztgyerek lévén, lovas hasonlattal élek! Mint a versenyló, kinek nem adnak szárat, pedig már lealázhatna minden derby-t! Persze én csak néző vagyok, nem manager, stb...
Hihetetlen jó a srác, de valami mintha hiányozna! És nem belőle, mert szinte tökéletes, hanem ....nem is tudom... "engedni kéne futni"!!!!/ bocs ha nem vagyok érthető, de nem tudom jobban megfogalmazni/

    2017-08-20 23:00:37

@noonecanbeatme: "Mayweathernél, ha épp volt valami jobb ellenfele, jöttek a kommentek, hogy ennek így van esélye, meg úgy, 50%/70%/40% stb. Senki sem győzte le, a közelében sem voltak..."


Azért Crawford más anyag, látszik a bunyóján, a mozgásán, hogy teljesen más szint a pali, mint Mayweather "nagy" ellenfelei.
Villámgyors, tökéletesen és szinte csak és kizárólag pontosan kivitelezett ütések, nagyszerű lábmunka és ütőerő.

Szerintem egy Crawford vs Mayweather (ha lehetett volna ilyen) kb. amolyan Roy Jones Jr. vs James Toney lenne, vagyis nem lehetne megtippelni előre, hogy mi történik és az aznapi forma sokat számítana.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-20 22:23:55

@fixpont: Érted, hogy értettem.

Ha egy mai bokszolót akarsz összehasonlítani mondjuk a 90-es évek ászaival, akkor már van azért egy jelentős ugrás, de Mayweather és Crawford között nincsen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-20 22:17:37

@Klausenburger: Nem hinném, szerintem ez a realitás, így 40 -en túl, de csak a kor miatt.....

» greenman   válasz erre
    2017-08-20 22:11:26

@miskacarus: Egyetértek, persze nagyon jó képességű Crawford de nem volt még olyan ellenfele aki klasszisnak mondható, ilyen lett volna a pár évvel ezelőtti kisváltóból Dany Garcia vagy Khan vagy Maidana. Most nem hemzsegnek az A kategóriások ebben a súlyban.

» Moorer   válasz erre
    2017-08-20 21:23:48

@Peacock: Na nehogy azert,mert megvert egy Idongot, akkor mar verne Pac -et meg May-t is.Ezt az Idongot verne barmelyik top valtosulyu siman.
Szerintem valtobol egyedul Spence verne Floydot.

» miskacarus   válasz erre
    2017-08-20 21:18:18

@noonecanbeatme: Részben jogos.
De ma már Crawford is verné a 38 éves, harcos tüzét vesztett Pacet, és min. egy szoros meccsen alighanem a 40 éves, ütőerejét (és a korral szükségképp vmilyen szinten fizikai élességét) vesztett Mayt is - csak neki nem adatott meg a nagy őrségváltó meccs, mint Pacnek Barrera és Morales, Maynek pedig az Oscar elleni - pedig Oscar akkorra már 4 vereséget (és egy Sturm feletti felemás meccset) számlált, mégis azzal a meccsel lett May igazán elismert - anyagilag mindenképp.
Ellenben Crawford már most elérte a vitathatatlan címet (4 nagy öv egyben), ami Pacnek és Maynek - részben pont mert egymással nem ütköztek meg prime korukban (Max és Arum miatt nálam ez a sorrend) - sosem jött össze.
May és Pac karrierje ezzel együtt igaz hogy sokkal gazdagabb jelen állapot szerint e több bajnok ellenféllel mint Crawfordé, de jól látszik hogy neki van még jópár aktív éve hogy behozza a lemaradást.
Tegnap történelmet írt, és akkora fölénnyel verte a mégiscsak két övvel érkező Indongot, ami elég ritka ezen a szinten. Loma tud hasonlót jelenleg, de korábban Pac pörgős-darálós KO-i is ilyenek voltak, hogy csak nézett az ember.
Váltóban azért lehet gondja.

» Peacock   válasz erre
    2017-08-20 21:07:40

@greenman: Hidd el megremegne a kezed a fogadóirodánál jire tedd a pénzed

» Klausenburger   válasz erre
    2017-08-20 20:47:12

@Sarkozi Robert: Ott azért nyert.
És máig a legnagyobb skapljai között emlegetik,ez a súly üres már neki.
Feljebb kell lépnie ott nagy meccsek várhatják,itt nem.

    2017-08-20 20:45:37

Mayweathernél, ha épp volt valami jobb ellenfele, jöttek a kommentek, hogy ennek így van esélye, meg úgy, 50%/70%/40% stb. Senki sem győzte le, a közelében sem voltak...Egyszerűen annyival a többiek fölött áll.
Crawford egy jó bunyós, de nem látom mivel tudná verni Mayweathert. Hasonlítsuk össze kettejük ellenféllistáját.. kik nem tudták legyőzni őt és kiket győzött le Crawford.

» noonecanbeatme   válasz erre
    2017-08-20 19:58:14

Crawford eszméletlen. Precíz, mindenből felkészült, technikailag csillagos ötös. Nálam is p4p első holtversenyben Lomaval.

May? A Pac elleni May ellen 50%-ot, a Canelo elleni May ellen 40%-ot, a Judah elleni May ellen 30%-ot adok neki. Hatalmas bajnok Terence, de talán ha valami hiányzik belőle az a lehengerlő karizma, ami Mayben megvolt.

Az azért Crawford esetében nagy kérdés, hogy váltóban kiütközik-e a fizikai hátránya. A legjobban Thurman ellen nézném meg, ott szerintem egy parázs meccsen nyerhetne is, viszont Spence ellen szerintem a méretei és az ereje miatt már kevés lenne. A Top Rank viszont nem tudom meddig tudja jól menedzselni.

» sziporka   válasz erre
    2017-08-20 19:25:35

@Gretagab2016: Elég ha egyszer rakérdezel valamire, nem muszáj mindent telenyomi ugyanazzal...

» zolimt   válasz erre
    2017-08-20 19:14:53

@Gretagab2016: Lesz majd jövő héten.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-08-20 18:58:29

Mindketten hozták a formájukat, csak épp nem mindegy hogy ki ellen? Indigó próbálta a saját bunyóját hozni - kevés sikerrel. Crawford pedig kiváló alkalmazkodó. Mint most is. Amíg többek ellen üzemelt Indigó széles lengője, csapottja, addig ezekbe az amcsi vígan beleveregetett. Na nem sokszor, de épp a kellő időben. Egyszerűen az afrikai feltérképezhető volt, míg Crawford NEM. Azért ha Crawford fellép, látok annyit az afrikaiban, hogy összerakosgatja az öveket, de most meg kellett hajolnia a nagyobb tudás előtt. Szép volt Terence! :)

» grabanc   válasz erre
    2017-08-20 18:41:38

Na mi a helyzet a sport 1 en a ALL ACCESS el ???????????

» Gretagab2016   válasz erre
    2017-08-20 18:26:56

Azért vicces volt amikor megmagyarazták sokan hogy Crawford azért nyert Gamboa ellen mert a kubai kissebb volt nála. Nem is josoltak különösebben nagyobb jövőt neki. Kisváltslosulyban már nem igazán van méretelőnyben ehhez képest itt is szisztematikusan bontja le a világbajnokokat. Crawford elött nagy jövő áll ez már Gamboa ellen is latszott. Nemcsak ütőtávon kivulröl, de belülről is ő jött ki jobban az ütésváltásokbol. Ezt csak az nem vette észre aki nem akarta...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-08-20 17:52:58

@leslie: Minek bokszolna Pac Crawforddal, mikor ott van neki az igazi P4P várományos, Ausztrál Tarantula Jeff Horn, aki ellen még egy felejthetetlen trilógiát is bokszolhatnak! :)
Viccen kívül, annyi esélye lenne most Pacquiaonak Crawford ellen, mint McGregornak May ellen. Szinte semmi...

» Dr Evil   válasz erre
    2017-08-20 17:21:45

Crawford nálam Lomával holtversenyben p4p első.
A szememben külön szimpatikussá teszi, hogy szerintem nem egy született zseni mint Loma vagy May, vagy Rigo, hanem sokkalta több, szívósabb, szisztematikusabb munkával érhette el ezt a szintet. Én legalábbis így látom. (Persze az említettek se mentek volna semmire csak a tehetséggel - ld. Judah vagy Gamboa.)
Amúgy tényleg szinte látszik és érezhető, ahogy gondolkozik a ringben, és okosan alkalmazkodik az ellenfélhez. Indongo nagyon messze volt tőle e téren.

» Peacock   válasz erre
    2017-08-20 16:49:55

@Jersey Joe: csak 12 ev :D

» fixpont   válasz erre
    2017-08-20 16:18:00

@pepegross: Azért érdekes a kérdés, mert Mayweathert és Crawfordot nem választja el szinte semmi, volt időszak, amikor egyszerre voltak aktívak.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-20 16:13:15

@emgabor: Én megkockáztatom, hogy Crawford legyőzhette volna Mayweathert.

May szenzációsan védekezik, azért, mert gyors, de Crawford ugyanolyan gyors és technikás.
Kb. 50-50% a két srác.

Az biztos, hogy Pacquaio-nak jobb lenne, ha soha nem állítanák már oda Crawford elé... 6-7 évvel ezelőtt még oké, de most már valóságos kegyeletsértésnek minősülne.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-20 16:12:01

Olyan furcsa érzésem van Crawforddal szemben,szépen elveri akit eléhoznak,mégis mintha hiányozna valami belőle ami igazi szupersztárrá tenné.
Persze lehet hogy ő már az,csak én nem látom/még/ benne.

    2017-08-20 16:06:06

korszakalkotó gyanús ez az ember

» csakegybarom   válasz erre
    2017-08-20 15:34:53

Most már feljebb kell lépni váltóba. Nem maradt kihívás neki itt. Hacsak nem Garcia. Nem tudom arra a meccsre mennyi esély van.

    2017-08-20 15:34:27

elismerésem, gratulálok Crawford-nak, nem csalódtam benne, nagy bajnok már most is, de váltóban is az lehet szerintem!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-08-20 14:46:47

Ez valóban szép győzelem volt!
Jöhet egy Pac-Craw mérkőzés... :-)

» leslie   válasz erre
    2017-08-20 13:01:06

Crawford egyetlen hátránya hogy a TR nél van, különben mehetne fel váltóba Thurman vagy Spence ellen de így nehéz lesz...

» gigaboly   válasz erre
    2017-08-20 12:05:46

Számomra a "legijesztőbb" az, amikor Crawford csak néz és szerintem még számol is, hogy hánynál kell leghatékonyabban odaverni, nagyon jó szeme van. May?
Felesleges ezen gondolkozni, én azt mondom mindenki a saját korában és súlycsoportjában legyen király. May az volt, Crawford most (lett) az.

» pepegross   válasz erre
    2017-08-20 11:52:52

May meccs lett vona May ellen. Fliyd jobban védekezik és - Judah elleni időszakban -talán látványosabban is bokszolt.
Ez a precizitás és hatékonysáág viszont amit Crawford tud, egészen elképesztő.
Mindketten magasan az átlag felett vannak ringinteligencia terén.
Én May pontozásos győzelmére tettem volna, mert az ő stílusa talán jobban meggyőztevolna a pontozókat.
A Pac vagy Berto elleni May-el szemben már inkább Crawford győzelmére tennék.
Az Alvarez elleninél meg egyáltalán nem tudom eldönteni

» emgabor   válasz erre
    2017-08-20 11:27:42

@Flex: Nekem ugy tunt, hogy gyorsabban is szamolt Reiss mint ahogy azt kell. Mondjuk ebben az esetben ez nem szamit mert Indongo 40-re se allt volna fel, viszont ha ugy lett volna hogy 8-ra kepes felallni akkor mar sokat szamit.

» Slajos   válasz erre
    2017-08-20 11:23:08

Nay meccs lett vona May ellen. Fliyd jobban védekezik és - Judah elleni időszakban -talán látványosabban is bokszolt.
Ez a precizitás és hatékonysáág viszont amit Crawford tud, egészen elképesztő.
Üindkette

» emgabor   válasz erre
    2017-08-20 11:22:45

Crawford ennyire jo. A vegeredmeny sz lett, amire szamitottam, de sokkal konnyebben, mint ahogy vartam.
Mayweather ellen mi lett volna, sosem derul ki, de barmilyen irrotalo egy pojaca is tud lenni Floyd, a ringben egy varazslo volt. Meg ugy is, hogy a serulekeny keze miatt tulajdonkeppen a nagy uteseket minimalizalnia kellett -nem sok bunyos tudott volna ilyen sikeres lenni ilyen serulekeny kezzel rajta kivul szerintem.
Crawford egy sokkal kevesbe feltuno szemelyiseg, de hasonloan nagy bunyos. Es ami nagyon ritka: fejben sem esik szet. Nagy kedvenc :)

» bandi78   válasz erre
    2017-08-20 11:16:30

@Flex: Jack Rees mindig alakít, nem egy hétköznapi bíró :D

» Wade03   válasz erre
    2017-08-20 11:01:09

Többször feltűnt már,hogy ebben a bíróban dolgozik a rosszindulat a gyengébbek felé.Ahogy ott látványosan kiszámolta csórót ahogy a hátán hempereg...
Utána meg mindenkit szétkerget és pózol a bajnokkal..:)

    2017-08-20 10:44:01

Nem taposta el,győzött a realitás.
Kiváncsi vagyok Crawford merre tovább.

    2017-08-20 10:27:58

@Klausenburger: Azért vicces összehasonlítani egy a 30 éves, ereje teljében lévő Crawford -ot egy már a 40. életévét betöltött, 2 éve inaktív Mayweather -rel, még ha az utóbbi egyszer csakugyan a legjobb volt is...
Mayweather pályafutása vége felé már nem véletlenül kerülgette a komolyabb kihívásokat és bohóckodik most is inkább McGregor -ral, szerintem esélye sem lenne...

» greenman   válasz erre
    2017-08-20 10:12:29

@Klausenburger: Nehez ezt megmondani, hiszen nem tudni hogy May 2 ev kihagyas utan mennyit vesztett a kepessegeibol es az van, hogy McGregor ellen se biztos hogy az ki fog derulni.

» Slajos   válasz erre
    2017-08-20 10:01:42

@LacKO: nincs mit, ez a crawford egy piszok jó kis bunyós.

» csato gabor   válasz erre
    2017-08-20 09:50:51

@Slajos: Szerintem még most is May nyerne

» Klausenburger   válasz erre
    2017-08-20 09:42:24

@deontay: Szerintem Crawford tobbet mutatott volna May ellen mint Judah, megpedig azert mert o Judah-val szemben nemcsak technikailag de fejben is nagyon osszeszedett oklozo. Zab nem egy meccsen fejben esett szet, May ellen is. Crawford vele ellentetben egy hidegveru prezic gyilkos. Azt nehez megmondani, hogy a Judah elleni May-t vegul le-e gyozte volna, de szerintem nagyon szoros merkozes kerekedhetett volna a kettejuk csatajabol.

» Slajos   válasz erre
    2017-08-20 09:39:53

@ogreface: Ez tetszett így reggel:D
Crawford KO-ra tippeltem, de bakker, nem alig több, mint két menet alatt...

    2017-08-20 09:20:58

Látva a meccset, azt kell mondjam, ezt benéztem. Bitang jó Crawford, szerintem az ő pályafutásának csak a fizikai korlátai szabhatnak határt.
Indongo lehet még tényező kisváltósúlyban, bár most ez elég egyoldalúra sikeredett. Remélem, kiheveri ezt.
Az amerikainak, ha kihívást akar (biztos akar), marad a feljebb lépés váltósúlyba.

» bandi1115   válasz erre
    2017-08-20 09:20:07

Crawford zseniális! Annyira egyben van a fickó, még arra is odatudott figyelni, hogy amikor Indongo a másodikban ment lefelé, akkor visszahúzta a kezét és nem vert rá még egyet. De vajon: https://youtu.be/pU5vhcF-hMg :)

» ogreface   válasz erre
    2017-08-20 09:18:39

@Jersey Joe: Kb. azt, mint Judah, vitt volna pár menetet, de sok sansza nem lett volna May ellen szerintem.

» deontay   válasz erre
    2017-08-20 09:15:37

Az amerikai pontos,gyors,hatékony és célratörő mozgása mellett Indongo kalimpázása nagyon primitív hatású volt.
Más kávéház. :)
Szimpatikus a namib; HATALMAS GRATULA, hogy ide eljútott ; hogy boksztörténelmi meccset vívhatott! - de Crawford mellett csak kezdő benyomását keltette.

» Galamb   válasz erre
    2017-08-20 09:10:24

Nem lett meglepi. Kar, szimpatikus volt a namib. Azert remelem latjuk meg meccsen. Crawford meg felelmetesen jo....

» Phenomenal   válasz erre
    2017-08-20 08:45:18

Na, vajon ez a Crawford mit tudott volna May ellen??

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-08-20 08:30:14

Hát ez nagyon egyoldalú volt, de ilyen széles kaszabolásokkal a világ egyik legjobb szemű, leggyorsabb, legprecízebb bunyósa ellen... öngyilkosság!

Jó Troya ellen hideg fejre beakadt, de

    2017-08-20 07:33:26

Néha azért papírforma eredmény is van, félelmetesen jó Crawford.

» pepegross   válasz erre
    2017-08-20 07:24:35

@csato gabor: Nagyon szépen köszönöm!!!

    2017-08-20 07:17:33

@LacKO: na akkor a szunyádra 1 kis öröm: https://www.youtube.com/watch?...

» csato gabor   válasz erre
    2017-08-20 07:14:47

Gyorsan jött a cikk, köszi! De kár, hogy elaludtam a meccset..

    2017-08-20 06:23:37
Ugrás az oldal tetejére