×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Manny Pacquiao is megszólalt a jövõ hétvégén esedékes 2017-08-17 08:23:20 https://www.profiboksz.hu/2017/08/17/pacquiao-mcgregornak-semmi-eselye-mayweather-ellen/

Pacquiao: McGregornak semmi esélye Mayweather ellen

Manny Pacquiao is megszólalt a jövõ hétvégén esedékes Floyd Mayweather vs. Conor McGregor összecsapás ügyében és úgy gondolja, nem szabad gyõzelmet várni a UFC harcostól: "McGregor teljesen esélytelen ezen a mérkõzésen, szerencséje esetleg lehet. Azok tudtak jól teljesíteni Mayweather ellen, akik odaálltak brusztolni ellene, és nem engedték levegõhöz sem jutni. McGregor pedig tudja ezt a stílust. De szerintem egyetlen hangsúlyos ütést sem lesz képes majd bevinni Floydnak. Mégis hogyan tudna? Nincs semmi profi ökölvívó rutinja." A korábban évekig pound for pound listavezetõnek titulált Pacquiao maga is megmérkõzött Mayweatherrel, még 2015 májusában, minden idõk legnagyobb pénzösszegeket megmozgató meccsén, de az összecsapás színvonala végül elmaradt a várakozásoktól és a veretlen amerikai bunyós sima pontozással gyõzedelmeskedett filippínó riválisa felett. Mayweather egyébként nemrégiben azt nyilatkozta, hogy McGregorral szemben fogja majd kárpótolni a rajongókat a Pacquiao-meccsen elmaradt izgalmak miatt, és azt ígéri, hogy agresszív bunyót bemutatva, oda fog állni verekedni az ír harcos ellen.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@kovban: Tévedsz, éppen most vitatja, csak most Hadik néven! :)))

» ogreface   válasz erre
    2017-08-21 09:47:43

@gigaboly: A promóternek nem jár pénz? :) Akkor ki fog gálákat szervezni és miből? A jövő bunyósaiba ki fog pénzt fektetni? Azok miből fognak meccspénzt kapni? Vagy azt gondolod tán, hogy az egészet Arum teszi zsebre...? :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-08-20 18:44:01

Roy mindig az hajtja hogy szegény Arum veszített a Bradley 3. meccsen, ami igaz is, DE mennyit is kaszált az előző x meccsen összesen? magyarország államadósságát kitenné...

» gigaboly   válasz erre
    2017-08-20 18:18:25

@northpaw: Ez Pacquiao pénze teljesen, a 115 millió dollár (nem 125, csak elgépeltem lejjebb), illetve a bruttója.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-08-20 18:13:26

@Roy Jones Jr.: "Kizárólag Arumnak köszönheti - mert ő kiharcolta neki - hogy Floyd ellen 125 millió dollárt kereshetett"

Azt tudod amúgy, hogy ebből mennyit kapott kézhez Pacman nagyjából? Erről olvastam valamit anno, de nem biztos hogy megbízható volt a forrás.

» northpaw   válasz erre
    2017-08-20 17:34:56

@Hadik: Még Sztrego sem vitatta May győzelmét :))))

» kovban   válasz erre
    2017-08-20 17:06:52

@Hadik: Persze hogy megvágott. Egy csomó ütés nincs a felvételen.
Van pár ilyesmi verzió fent, de még azok sincsenek amúgy szinkronban egymással.
Ez egy Pacquiao ütéseit kidomborító lassított highlights video.

    2017-08-20 16:15:31

Sima packman gyözelem volt ;)

    2017-08-20 15:25:08

@zappa: Persze :D :D megvágott :D

    2017-08-20 15:21:59

@Hadik: Ez már sokszor volt fent. Megvágott video.

    2017-08-20 09:41:47

@deontay: Aki szerint nem packman győzött azon a meccsen legyen szíves nézze meg az alábbi videót ;) https://youtu.be/fcC9_cqy2L8

    2017-08-20 06:17:12

@deontay: Ply annyira, hogy sima packman gyözelem volt!! Van fent a youtubon lassított számolós videó!! Megdöbbentő packman fölény!!

    2017-08-20 06:14:07

@Roy Jones Jr.: Más ha a házi rangadókat 10 bunyós vagy 25 között rendezik. (nagyságrendekről beszélek)
Másrészt én nem azt mondtam, hogy anyagilag hátráltatta Pacquiot Arum. Anyagilag Arum elsősorban magának a legtöbbet akarta, és ebből nyilván Pacquio is részesült.

Te bár azt gondolod, nagyon belelátsz a kártyákba, de valójában te is csak a felszínt látod. Érzésem szerint valamiért nagyon megsajnáltad Arumot a sok bántás miatt és átestél a ló másik oldalára.

A kép nem fehér és fekete. Sztem valamennyire (főleg egy idő után) már mindkét oldal asszisztált a kitolt összecsapáshoz. Főleg miután Pacquiao kikapott, és újra fel kellett építeni. De kezdetben, érzésem szerint ha a két bunyóson múlik, összehozták volna a meccset.

Egyébként a kifogásokat és ellentmondásokat nem Arum ellenes firkászokra hanem magának Arumnak, Pacquiaonak vagy a csapat egy egy emberének nyilatkozataira építem.
MOndjuk erre szokták azt mondani, csak kommunikációs hiba volt.

    2017-08-19 14:04:12

@zappa: "Éppen Mayweather meg Delahoya amúgy simán megegyeztek egymással. A logikád alapján akkor éppen ez bizonyítja, hogy velük meg lehet egyezni."

Még jó, hogy simán meg tudtak egyezni, amikor De La Hoya volt a PPV-király akkoriban, az egyértelmű A-side, aki saját magát promótálta és Floydék pont vele kezdtek el dolgozni, miután Haymon kivásárolta a Top Ranktől. Ez miféle érvelés?!

Pont erről beszélek, hogy Floyd onnantól kezdve, hogy PPV-király lett vagy annak gondolta magát, miután Oscart megverte, aztán az vissza is vonult egy évvel később, már maga szabta a feltételeket, hogy kivel és hogy bokszol...

Floyd Oscarral indulva 2007-2015 között kizárólag Golden Boy-os bunyóssal bokszolt (kivéve a szabadúszó Cotto), ehhez képest te csak Arumnál hozod fel a házimeccseket?!

"Pacquiaonál adott volt, hogy klubon belüli meccsekkel hozta a biztos milliós ppv-t. Arum tudta, hogy ugyan Mayweather ellen egy nagyot szakíthat, de ahhoz még sok volt Pacquiaoban akkor, hogy kockáztassa azt ami működött."

Ez csak egy feltételezés a részedről, amire az ég világon semmi bizonyíték nincs. Arumnak nem maradt más választás, mint a házimeccsezés, miután Floyd kizárólag házimeccsezett és a Pacquiao-Hatton után (2009.május) semmilyen Golden Boy-Top Rank közös gála nem volt...

"Amikor szakmailag leginkább érdekes lett volna kettejük meccse, akkor semmi más nem volt, mint a sok kifogás és ellentmondás, sokszor Pacquiao és Arum között is."

Újabb feltételezések, amiket Floyd-párti és Arumellenes oldalak firkászainak írásaira alapozol, nem pedig tényekre...

"Én nem azt mondom, hogy Mayweather évekig megfeszült ezért a meccsért, mert nyilván a kezdeti sikertelen egyeztetések után, ott volt pl. Alvarez akivel szintén elég nagyot szakított. (és akivel simán megegyezett)."

És miért voltak ezek sikertelenek? Mert Floyd akart diktálni mindenben...

Ja, Alvarezzel simán megegyezett... :) Tudod, Golden Boy, Golden Boy, házimeccs, ding-ding-ding)

"Pacquiao meg közben x-edszer bokszolt Marquezzel meg Bradleyvel. Ezeke a meccsek leginkább Arumnak jöttek jól.

De Pacquai karrierjének a végén is sztem elég erősen visszahúzó erő Arum. Jöhet a Horn visszavágó..."

Újabb totálisan szubjektív feltételezések... Hoott szerintem semmi más nem történt, csak egyszerűen Pacquiao teljesítménye elkezdett hanyatlani, mivel már nem tud/akar úgy koncentrálni a bokszra, ahogy szükség lenne rá...

Az meg, hogy Arum hátráltatná? :) Kizárólag Arumnak köszönheti - mert ő kiharcolta neki - hogy Floyd ellen 125 millió dollárt kereshetett, különben a flat fee-király kiszúrta volna a szemét azzal a szaros 40 millióval, ha épp irgalmas kedvében van...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-08-19 11:27:37

@Roy Jones Jr.: Éppen Mayweather meg Delahoya amúgy simán megegyeztek egymással. A logikád alapján akkor éppen ez bizonyítja, hogy velük meg lehet egyezni. Sőt éppen az ő karrierjük bizonyíték arra, hogy simán létrejöttek a komoly meccseik. Pont két olyan bunyóst írtál, akik igazán sok komoly meccset hoztak össze, és nagyon kevés töltelkmeccsük volt.

Én úgy látom, Arum volt az oka. ILyen értelemben egyébként két bunyóst is nagyon nehéz összehasonlítani. Üzletileg tök más szituáció volt akkoriban Pacquiao mint más karrierszakaszban lévő más bokszoló.

Pacquiaonál adott volt, hogy klubon belüli meccsekkel hozta a biztos milliós ppv-t. Arum tudta, hogy ugyan Mayweather ellen egy nagyot szakíthat, de ahhoz még sok volt Pacquiaoban akkor, hogy kockáztassa azt ami működött.
Amikor szakmailag leginkább érdekes lett volna kettejük meccse, akkor semmi más nem volt, mint a sok kifogás és ellentmondás, sokszor Pacquiao és Arum között is.

Én nem azt mondom, hogy Mayweather évekig megfeszült ezért a meccsért, mert nyilván a kezdeti sikertelen egyeztetések után, ott volt pl. Alvarez akivel szintén elég nagyot szakított. (és akivel simán megegyezett).

Pacquiao meg közben x-edszer bokszolt Marquezzel meg Bradleyvel. Ezeke a meccsek leginkább Arumnak jöttek jól.

De Pacquai karrierjének a végén is sztem elég erősen visszahúzó erő Arum. Jöhet a Horn visszavágó...

Ettől függetlenül az elitathatatlan, hogy remekül képes volt felépíteni Pacquiaot.

Ez az én véleményem. Nincs gond ha nem értünk egyet.

    2017-08-19 06:59:25

@zappa: Floyd sosem mutatott komoly szándékot a prime Pacquiao elleni meccsre, pedig Pac jó pár évig az volt. Akkor mi marad a házi meccseken kívül? Ne tegyél már úgy, mintha Floydot lehetett volna "kényszeríteni" bármilyen meccsre is...

Hogy én valamiért nagyon ráálltam Arum védelmére? Hát még jó, mert a történelem nem azt mutatja, amit te állítasz, mégpedig, hogy Arum gátja lett volna a nagy meccsek létrejöttének, hanem azt, hogy éppen az ellenkezője igaz... Korábban összejöttek a nagy meccsek, mind, amiben nagy pénz volt... Arum és King gyűlölték egymást, mégis összehozták a meccseket, amiket kellett...

Csak manapság az egomániás bunyósok korát éljük, amit De La Hoya elkezdett, aztán Floyd fejlesztett "tökélyre", hogy ő akar diktálni mindenben és nehogy már valaki ellent merjen neki mondani?! Vagy az ő feltételeivel lesz meccs vagy sehogy és a seggnyaló média nagyobbik része meg Arumot tette bűnbaknak, hogy ő a kerékkötő, holott ez a világ vicce, hiszen mindenkinél régebb óta van a pályán és Ali, Leonard, Hagler, Cotto, Pacquiao, stb. karrierje az élő példa rá, hogy mennyire nem igaz ez, hogy arról ne is beszéljünk, hogy mind Oscar, mind Floyd úgy gondolta, hogy pont ennek a szemét Arumnak kellene a karrierjüket irányítania... Ez a fő vicc...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-08-18 22:18:37

@Csumirobi: Persze, nyilván. Tudni csak azt tudjuk, hogy amikor találkoztak akkor az hogy alakult.

    2017-08-18 13:54:27

@zappa: "ha" a sportban nem jelent semmit. hogy mi lett volna "ha", de nem lett meccs így sajna sose tudjuk meg az eredményt.
nekem legalább annyira fájó hogy nem jött össze ez a buli mint anno jones-michalczewski meccs.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-08-18 11:56:33

@zsoltyngy: Kicsit ellentmondtál magadnak.

"...ugyanez lett volna a meccs kepe, csak mondjuk szorosabb lett volna."

Ha abból indulunk ki, hogy 8-4 arányban vitte a meccset May, akkor ez már annyira nem is lett volna lefutott dolog. Abban meg talán mindenki egyetért, hogy Pac jóval többet kopott addigra mint May. Ettől persze még May lett volna az esélyes a stílusok miatt, de azért a 2009-10 körüli Pac nagyon nehéz lett volna neki is.

Egyébként már ott látni, hogy Pac mennyire nem az volt már, aki, hogy ha jól emlékszem kevesebbet ütött mint May. Persze az amerikai ellen nem lehet 1000 ütést elszórni ahogy Pac szokta, de az, hogy kevesebbet ütött sokmindent elárult a formájukról.

» Dave28   válasz erre
    2017-08-18 08:46:19

@Roy Jones Jr.: Pont azért tudott megegyezni később, mert akkor Arum már nem védte az aranytojást tojó tyúkot, hanem nem félt levágatni.

Igen nekem az a véleményem, hogy Arum nagyon bekorlátozta Pacquiaot, akkor is és most is. Bár tudom, hogy te valamiért nagyon ráálltál az öreg védelmére.

A 40 milliós ajánlat az már egy folyamat volt. Igazság szerint már jóval azelőtt lett volna ideális ez a meccs.

Nem akarok vitatkozni, ez az én véleményem. Sztem ha a két bunyóson múlott volna, jóval korábban létrejött volna a meccs.
Arumnak pedig akkoriban jobb volt az, ha Pacquiao sorra termeli a biztos bevételt neki meccsről meccsre, klubon belüli meccseken.

    2017-08-18 08:24:20

@Roy Jones Jr.: Remélem nem kezdjük ezt a témát úgy mint évekkel ezelőtt hónapokig ragozni megint.

    2017-08-18 07:53:30

@Bruneor: Így van. Aki valóban meccset akar, az nem ajánlgat 40 milliós flat fee-ket a PPV-generálásban is vele nagyjából egy kaliberű ellenfelének a boksztörténelem legnagyobb bevételévél kecsegtető meccsére, ami amúgy többszáz millió dollárban mérhető...
Tudván, hogy végül olyan 400 millió dollár körül osztottak szét a 2 bunyós között, annál szánalmasabb húzásnak tűnik...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-08-18 03:13:11

@Roy Jones Jr.: "Ha Mayweather valóban akart volna korábban Pacquiaoval bokszolni, akkor az megtörtént volna, de nem akart."

En megertem May-t, az akkori Pac tul nagy riziko volt.

» Bruneor   válasz erre
    2017-08-18 02:10:08

@zappa: "Leginkább Arum miatt nem jött össze akkor amikor össze kellett volna."

Hagyjuk már ezt az Arumozást, amire kizárólag olyan feltevésekre meg újságcikkek sugallatából alapozol, amelyeknek a nagy része Floyd-párti és Arum- meg Pac-ellenesek voltak...

Ha Mayweather valóban akart volna korábban Pacquiaoval bokszolni, akkor az megtörtént volna, de nem akart. Milyen érdekes, 2015-ben meg tudott egyezni Arummal, ami meg is mutatja, hogy mekkora hazugság volt az erre való hivatkozása is...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-08-18 00:31:53

Floyd karrierje pont így lett jó hogy anno nem vállalta be pl Pacet, aztán Floyd nem ment volna el ausztráliába se egy ismeretlen ellen és neki nem mondják meg mikor kivel kell boxolnia, ezt nem sokan tudják megcsinálni, míg Pac most megy le a mélybe ahelyett hogy pl Thurman ellen boxolna, ha ki is kapna Thurman vagy Crawford jobban megérdemelné a dicsőséget mint az ausztrál...

» gigaboly   válasz erre
    2017-08-17 23:11:45

@deontay: Elozo uzenetet ugy irtam, h anno mindenki ellen Pacmant tartottam eselyesnek + nagy kedvenc de mikor May jott szoba az valami mas...pedig akkoriban sem csiptem a fejet Floydnak es mst is csak a tudasa elott hajtok fejet. Probalok objektiv maradni es nem aszerint elemezni, h ki szimpatikus es ki nem, illetve kinek a bunyoja tetszik. Floyd, mint mindenkinek, neki is kihuzta a meregfogat. Nezzuk meg mit muvelt Caneloval is, rohej volt. Pac stilusa meg abszolut fekudt May-nek, ezt mindenki tudta, aki kicsit is erdeklodessel koveti a box vilagat. Nem meggyozni akarlak csak maradjunk a realitas talajan es hat lattuk is, h mi tortent a meccsen! Mivel addigra mindketten koptak, joval nagyobb a valoszinusege annak, hogy ugyanez lett volna a meccs kepe, csak mondjuk szorosabb lett volna.

» zsoltyngy   válasz erre
    2017-08-17 22:41:45

@deontay: zappa-val kell egyetertenem a May-Pac kerdesben! A magyarazas helyett inkabb azt kerdezem toled, hogy ha valamilyen oknal fogva kenyszeritve lettel volna, hogy egy nagy rakas penzt tegyel fel valamelyik bunyos gyozelmere, akkor melyik bunyosra tetted volna fel a penzed nagyobb valoszinuseggel - ha oszinten boncolod a kerdest?

» zsoltyngy   válasz erre
    2017-08-17 22:33:27

@Henry87: "Kokó tegnap ezt írta az egyik itteni cikkhez facebookon"

Nem Kokó szólt hozzá...

» zolimt   válasz erre
    2017-08-17 20:46:05

@deontay: Nyilván mivel én írom, ez az én véleményem.

    2017-08-17 20:25:43

@zappa: Nagyon kedvelem Mayt, de azért ezt nem lehet így kijelenteni. Pacquiao anno egy igazi szörnyeteg volt, messze többet kopott a meccsre, mint Money. Azt pedig még tegyük hozzá, hogy nem volt ez így se egy olyan sima meccs, mint elsöre, HDben, lassítva sokkal másabb a meccs képe.

» deontay   válasz erre
    2017-08-17 19:50:35

Sok bunyos nyilatkozatat olvastam, nem tudok olyat aki fikarcnyi eselyt adna McGragornak, a velemenyemek feluton 2/3-1/3, hogy semmi eselye es akozott es a meccset eleve nem szabad komolyan venni, igy inkabb velemenyt sem mondanak.

» fixpont   válasz erre
    2017-08-17 19:45:23

@spomb: Ha már a bunyósok meg a tuti...Kokó tegnap ezt írta az egyik itteni cikkhez facebookon:
"May a védekezésre,illetve a kontra bunyora van kiélezve,lehetetlennek tartom,hogy akár 1 menetet is elvigyen Gregor.."

» Henry87   válasz erre
    2017-08-17 19:28:52

Hetente vagy 76bunyós megmondja majd a tutit mostantól.

    2017-08-17 19:10:56

@Csumirobi: Mindketten megkoptak mire összejött a meccs, nem is hozta már azt amit vártak tőle. Leginkább Arum miatt nem jött össze akkor amikor össze kellett volna. Akkor is Mayweather nyert volna, kettejük stílusa miatt.

    2017-08-17 18:26:39

Szerintem most Pac is Maynek szurkol. Nagy blama lenne neki is, ha Conor behúzná valahogy :)

» Arcos Harcos   válasz erre
    2017-08-17 16:57:04

vödör csak akkor mert kiállni paccal amikor az már a hamut is mamunak mondta.
ezt a kamu embert mint vödör, kész szánalom.

» Csumirobi   válasz erre
    2017-08-17 15:58:14

Manny, mit fogsz te ezért kapni leibigabtól...:D

» Henry87   válasz erre
    2017-08-17 09:06:23
Ugrás az oldal tetejére