×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az IBF szervezet nem áll nehézsúlyú bajnoka, Anthony Joshua 2017-06-07 09:29:33 https://www.profiboksz.hu/2017/06/07/az-ibf-aldasat-adta-a-joshua-vs-klitschko-visszavagora/

Az IBF áldását adta a Joshua vs. Klitschko visszavágóra

Az IBF szervezet nem áll nehézsúlyú bajnoka, Anthony Joshua útjába, amennyiben legközelebbi meccsén ismét Wladimir Klitschko ellen szándékozik majd ringbe lépni. Mint ismert, a két bokszoló április 29-én, 90.000 nézõ elõtt vívott rendkívül izgalmas, klasszikusok közé beékelõdõ ütközetet, ami végül az ellenfelénél 13 évvel fiatalabb brit világelsõ kiütéses gyõzelmét hozta, a 11. menetben. A felek szerzõdésében egy visszavágó opció is szerepel, amit még mindig nem tudni biztosan, hogy Klitschko érvényesíteni kíván-e, de Eddie Hearn promóter elmondása szerint õ - amíg nem kap értesítést az ellenkezõjérõl - úgy készül, hogy a revans lesz Joshua következõ megmérettetése. Ennek érdekében engedélyt kért az IBF-tõl, hogy hadd csúsztassák a Kubrat Pulev elleni kötelezõ címvédést, aminek elméletileg most kellene következni a bajnok számára. Az IBF áldását is adta a visszavágóra, egy feltétellel, hogy a meccset 2017. december 2-ig meg kell tartani a feleknek.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Melange: Mondjuk Tommy Morrisonnal simán végigmennék (ha még élne ugyebár) mert mire kettőt pislognék vége is lenne. (akárcsak Wladnak) Pláne mert nem nyújtott nyakkal hátrafelé venné ki magát az ütésből mint valami félős kezdő.

» biggeorge   válasz erre
    2017-06-13 11:25:39

Hogy ki milyen régóta követi azt így kissé nehéz lesz, mert ez az egész ilyen nem, de, nem de, szitu.
A magam 50 évével láttam egysmást, és nem révedek a múltban, szimplán csak kissé többrétegűen próbálom láttni? elemezni? azt ami most van. Már bocsi, de úgy kanyarítod mintha én csak az ütőerőt említettem volna.
A Klitschkókért már bocsánatot kértem, így még egyszer nem teszem. Valsószinűleg azért írtam Vitalit, mert mindig is őt tartottam a jobbnak, felesleges ebbe kapaszkodnod.
Mekkora ütőerő? Szerintem ütöttek akkorát. Szerintem jobban is bírták, nagyobb akaratuk, vagy szívük volt, és technikailag, a repertoárilag többet tudtak. Jobb volt a mezőny, jobbak voltak az ellenfelek.
Igen, megnőtt a méret, (pontosan tudom hogy Evander hogy gyúrta bele magát, hisz szakirodalma van) de nem követte az amit az előző mondatokban leírtam.
Dopping ide vagy oda, ezek is szedik, de a melót el kell végezni.
De ez továbbra is nem de szitu, és én továbbra is tennék pénzt a régiekre a mostaniak ellenében.
És akárhonnan nézem, ha választanom kellene kivel megyek végig egy sötét sikátoron valamelyik amerikai nagyvárosban... nincsenek az első tízben.
Na minden jót!
Ezt meg csak úgy bekopizom. ;-)
http://www.profiboksz.hu/sztor...

» biggeorge   válasz erre
    2017-06-13 11:19:54

@biggeorge: Szerintem olvasd el ismet amit irtam.
Egyebkent jokorat mellelöttel, alighanem regebben követem nyomon a profibokszot mint te, csak nem revedek a multban es nosztalgiazom paras szemmel azon, hogy bezzeg regen minden sokkal jobb volt. Latvanyosabb, ja, szurkoloi szemmel, ezt nem ketlem, de nem jobb abszolut ertelemben, mert valtozik a stilus es a felfogas- de ezt mivel te nem fogod el, csak bezzegezel, tekintsd nyugodtan targytalannak :)
Olvastad valamelyiket frissen megjelent lapkent?
https://www.antikvarium.hu/fot...
https://www.antikvarium.hu/fot...
En igen :)
Szoval ahogy ebben mellelöttel, ugy felteveseidben is, mint ahogy se tudod epp a K2 melyik tagjarol beszelsz ...

Iram es ütesszam …, de vajon mekkora ütöerövel?? Ez kb. olyan mint amikor Ali meg Frazier csepeltek egymast 44 meneten keresztül, az megis hu mekkora legenda, Manilla thriller meg az Evezred bokszmeccse, de a nagy lelkesedesben mar odaig alig jut el valaki, hogy feltegye a kerdest, ez minek volt köszönhetö (amellett hogy jo bunyosok voltak)?
Bizony nem masnak, mint hogy ütöerö nem volt tul acelos, ha csak közelitöleg olyan tüzerejük lett volna mint a mostani Joshua-Wlad meccsen barmelyiknek, olyan szellös vedekessel mint amit bemutattak, egyik meccs se jutott volna el a 6-ig menetig. Szoval sok ütes, latvanyos, hajtos meccs, ezt senki nem vitatja- de azert mert nem volt igazan komoly ütöerejük. Es mert nem 110+ kilosak voltak, hanem 100-, ez se kis különbseg.
Bowe meg epp meg hagyjan, de Holy volt 93-98 kilo, jo hogy birt ugralni meg nyomulni- de ezzel együtt nem ö nyerte a Bowe elleni sorozatot, es ha nincs az az emlekezetes szünet a 2. meccsen, szerintem a nem jol felkeszült Bowe akkor mar ott a 2. meccsen el tudta volna kerülni a trilogiat.
Ja, nem mellekesen ez volt a doppingkorszak csucsa a profibokszban, gyakorlatilag nulla ellenörzessel, jo hogy tudtak hajtani … Mert ma is van dopping, föleg az ilyen sztraoknak, de nem olyan nyiltan mint akkor, hamarabb le kell allni szerekkel, e kenytelen kevesbe hatasos, de alkalmazhato szereket nyomni.

» Melange   válasz erre
    2017-06-12 14:20:10

@Melange: Bocsiii!
Wladot akartam írni nem Vitalit!!!
Bsocs, bocs, bocs!!!

» biggeorge   válasz erre
    2017-06-12 13:02:36

@Melange: De addig is vegyél elő két klikkert, nyomogasd és számold az ütéseket (vagyis hogy 2-3 menet alatt ütöttek annyit mint ez a két úriember egy egész meccsen) és ha újra és újra megnézted, akkor írd meg lécci hogy melyik technikai elem, milyen tudásbeli különbség, milyen szív, akarat, dönt a Wlad mellett.
Na jó, tényleg jó magas meg erős is.
Demostkomolyan!
;-)
https://www.youtube.com/watch?...

» biggeorge   válasz erre
    2017-06-12 12:55:19

@Melange: Tényleg Klitschko kemény feje védelmére akarsz kelni?
Uhh!
De végül is szíved joga. Nem mondom, hogy puding, de nem is túl acélos.
És lehet, hogy Holyfieldet nem a kemény öklei miatt szerettük, és amit írtam nem csak rá értettem, hanem úgy 80-aa 90-es korszakból sokmindenkire.
Azt is elhiszem, hogy aki a Klitschko korszakban nő fel, látja, tapasztalja meg először a nehézsúlyú bunyósokat, annak, már bocs, de igen korlátozott a rálátása.
És arról is lehet vitát nyitni, hogy ki a jobb Wlad vagy Vitali, csak éppen nem érdemes, mert Vitali seggre vágná az öcsikét, az egysikú bunyójával együtt.
És azt se hidd hogy Joshua egy B-52 hiperszuper kőőköl, mert azért az sem teljesen így van.
No e van kis barátom.
Arrivedercsi

» biggeorge   válasz erre
    2017-06-12 12:46:31

@biggeorge: "És ha pénzt lehetne rá tenni, akkor tennék, hogy a legjobb Holyfield, a legjobb Bowe (mondjuk ő nem sokáig volt jó) de olyan szépen küldené Vityát haza, hogy örüljön ha nem a korházban köz ki azzal a lightos fejével. "

Vityanak lightos feje? Nem is tudom, sose küldte senki földre, meg Lewis sem, akkor majd a hozza kepest pudingöklü Holy tette volna meg ezt? Elsö mondatodat nezve "Nézd, valamennyit én is ugatok hozzá, és fenttartom a véleményem. " tenyleg csak ugatsz hozza ha ilyet irsz.
De ha csak eliras, mert mint az amcsi szurkolok, te is kevered a ket tesot, akkor is hülyeseg, mert ha Joshua nem "küldte korhazba", akkor Holy kiütni sem igen tudta volna- maximum ha elöveszi a mocskos bunyojat es lefejeli.

» Melange   válasz erre
    2017-06-12 12:02:43

@bpjotruska: Nézd, valamennyit én is ugatok hozzá, és fenttartom a véleményem.
A pusztakezes boxxal nem hasonlítanám őket, de igenis hasonlítom a 25-30 évvel ezelőttiekhez, azokhoz akik közvetlenül előttük voltak.
Csak annyit hagy említsek, Klitschkonak halvány lila dunsztja sincs, hogy mi a búbánatot kellene csinálni ha egy cseppet megütögetik.
Különben is vonalban bunyózik, a zónázást csak hírből ismeri, és nyújtott nyakkal hátrafelé veszi ki magát, mert qrvára nem mert/tud dukingolni.
Magas, relatíve erős, van két egyenese, de se nem egy kreatív alkat, se nem bírja a gyűrődést.
Mit írtam rosszul?
A bratyónak van szíve, akarata, kettejük közül a bratyó a nagyobb kaliber.
És ha pénzt lehetne rá tenni, akkor tennék, hogy a legjobb Holyfield, a legjobb Bowe (mondjuk ő nem sokáig volt jó) de olyan szépen küldené Vityát haza, hogy örüljön ha nem a korházban köz ki azzal a lightos fejével.
És ezt úgy írom, hogy egyébként se nem utálom, se nem szeretem.
Azt viszont hiányolom, hogy míg régebben a nehézsúly volt a "korona ékköve"
most nem az.
Láttam eleget, hogy ilyen markáns véleményem legyen.
Na álászolgája! ;-)

» biggeorge   válasz erre
    2017-06-12 10:53:52

A bulvár média mindig is hadilábon állt a tényekkel :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-06-09 10:48:14

@kovban: Bocsi, nem láttam, hogy ezt te is kilinkelted... Iszonyat alacsony színvonalú ez az újság...

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-09 09:44:19

OFF: egy kis szennylap verzió a Joshua - Klitschko meccsről: http://www.borsonline.hu/sport...

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-09 09:21:04

http://www.borsonline.hu/sport...

» kovban   válasz erre
    2017-06-08 22:30:41

@Totti: nekem már közvetlenül a meccs után is az volt az érzésem,mintha az ukrán vmi hőstettet hajtott volna végre.A korlátaihoz képest egyébként igen,de itt 10 évig azt szajkózta mindeni,h ő a "tökéletes harci gép".

    2017-06-08 19:48:25

@bpjotruska: hehe :D

    2017-06-08 19:11:27

@biggeorge: "Bowe és Holyfield sírva röhög."
Jah, az o csatajukon meg azok rohogtek sirva, akik anno puszta kezzel mondjuk 42 meneten at utottek egymast, koksz nelkul, amig ossze nem estek. Regen minden jobb volt :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-06-08 18:42:16

"...vívott rendkívül izgalmas, klasszikusok közé beékelõdõ ütközetet."
Bowe és Holyfield sírva röhög. De nem is megyek messzebbre.
Mert még beékelődnék én is.

» biggeorge   válasz erre
    2017-06-08 17:57:43

http://www.skysports.com/boxin...

    2017-06-08 17:30:34

@La Cucaracha: *Mármint fizikailag nem dominált Joshua, pedig jóval erősebbnek tűnt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-06-08 17:24:16

"A rutintalansága helyett az izomtömege az oka....."

Le akarta kaszabolni Klicskót az 5.-ben ahogy az összes többi ellenfelét, ott kiütötte magát, plusz kontrából kapott jónéhány megrendítőerejű jobbost,amik visszavetették pár menetre, ennek semmi köze az izomzatához, ekkora Klicskó bombáktól a világ legjobb kondijával, legideálisabb nehézsúlyú izomzatával rendelkezők is jó esetben is fülükön vették volna a levegőt, ha egyáltalán állva maradnak.

    2017-06-08 17:20:43

@Subi: Azért ahhoz, hogy Joshua kimerüljön, kellett az a pár bekapott ütés Wladtól, miután felállt.
Egyébként meg szerintem hülyeség ezen a "izom" dolgon vitatkozni. Joshua ereje ebben rejlik, hogy ízig-vérig fehér izomrost domináns a gyerkőc, baromi erős, robbanékony és gyors. A meccset is ennek köszönhetően nyerte meg. Ha kisebb izom lenne rajta, mondjuk úgy 4-5 kilóval, akkor lehet, hogy állóképesebb lenne, csak éppen veszítene az ütőerejéből meg úgy en block a fizikai erejéből jó pár %-ot. Akkor meg lehet, nem tud úgy nekimenni Wladnak, vagy nem tudja annyira megfogni (most is pariban volt vele az ukrán).

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-06-08 17:19:03

egyébként meg nem bánnám, ha az IBF kiírna egy meccset addig is egy ideiglene címért , mármint, ha lesz AJ-Wlad 2, és én úgy érzem, hogy lesz. pl egy Takam-Pulev meccs jó lenne , kapjon már lehetőséget Carlos is igazán megérdemelné szerintem, és végre eltrakarítaná az unalmas Pulev-et!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-06-08 15:36:24

@Subi: nem tűnsz olyannak, akivel érdemes eszmecserét folytatni, mindenesetre javaslom, hogy legközelebb ne használj jelzős szerkezetet, ha nem vagy tisztában a jelző által adott többletjelentéssel - vagy még jobb, ha kesztyűzöl egyet élesben Klitschko-val :)

» superman   válasz erre
    2017-06-08 14:19:06

@Subi: Akkor ezt így le is zártuk, mert ennek a diskurzusnak nincsen értelme :'DDDD

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-08 14:07:31

@superman: Először is, a kis és a kisebb, különböző jelentésű szavak, másodszor nyilván nem ugyanaz vadul rohamozni, mint kisebb munkatempóval dolgozni, miután elfogyott a szufla.

Ezt azt érdekes eszmecserét a részemről lezárom.

    2017-06-08 13:59:30

@Subi: "Csak hát ugye egy jóval kisebb terhelés mellett... " - azért annyira nem kis terhelés egy Klitschko-féle bokszoló ellen egyenlő félként a mérkőzésben maradni, miközben próbál kiütni téged....

» superman   válasz erre
    2017-06-08 13:16:07

@HunFighter: Az előzőt neked szántam válaszként.

    2017-06-08 12:38:43

"Hidd el, Joshua mögött elég komoly team van"

És? Õk majd felülírják az általános törvényszerűségeket? Ha Wladot nem "csak" padlóra küldte volna, akkor most sem láttunk volna állóképességproblémát, amiből (helytelenül) arra következtethettél volna, hogy nincs is.

Csak hát a tények makacs dolgok: Joshua megindul mint egy tank, aztán kell neki pár menet, míg - a te szavaidat idézve - képes "terhelés alatt is regenerálódni". Csak hát ugye egy jóval kisebb terhelés mellett...

Na de mindegy is. Látom megvan a hitvilágod, amin a világ összes ténye sem képes változtatni.

    2017-06-08 12:38:00

@Subi: Ha az izomtömeg lett volna a probléma, akkor lesavasodott volna az izomzata és a 11. menetben már nem tudott volna robbanékonyan ütni, hanem tolta volna azokat. Hidd el, Joshua mögött elég komoly team van, olyan edzéstervet dolgoznak ki neki, amelynek segítségével a profi ökölvívással azonos terhelést kap a szervezete, így akkora izomtömege lesz/lett, amennyire a szervezetének szüksége van a profi ökölvíváshoz. Az ő szervezete ennyi izomszövetet képes ellátni, nagyobb izomtömeggel már nem fog rendelkezni, de kevesebbel sem, amíg rendszeresen sportolni fog. Joshua szervezete ekkora izomtömeget képes ellátni, és eddig még csak Klitschko ellen láttuk fáradni, de tudott a terhelés alatt is regenerálódni a szervezete.

» HunFighter   válasz erre
    2017-06-08 09:44:24

@Flex: "Joshuának kondi problémája volt,ami a rutintalanságából,és a rajta lévő teher miatt lehetett 80%ban."

A rutintalansága helyett az izomtömege az oka, és az a tény, hogy a keringési rendszer bizony nem tudja tartani a lépést az izomnövekedéssel, ugyanis míg az izomtömeg "korlátlanul" növelhető, a szív és a tüdő nyilvánvalóan nem tudja követni.

    2017-06-08 09:24:27

Csak lesz vki a Klicskó csapatban aki őszintén elmondja neki, h Joshua ellen semmi esélye.Óriásit húzott azzal,h nagyon sok emberrel elfeledtette az elmúlt 10 évet ezzel az egy meccsel.Okos döntés lenne így visszavonulni.
Joshuának kondi problémája volt,ami a rutintalanságából,és a rajta lévő teher miatt lehetett 80%ban.Legközelebb ilyen nem lenne,és egy Sanders elleni forgatókönyv ismétlődne meg.

    2017-06-08 09:09:30

@Peacock: :)
https://m.youtube.com/watch?v=...

» Peacock   válasz erre
    2017-06-08 00:11:04

@Untouchable: Az nagy film volt :D

» Peacock   válasz erre
    2017-06-07 23:48:51

Nekimegy és most kiüti Joshuát.
Tudja mit kell ütni , a tesze toszaságán múlt , hogy nem végezte ki az angolt.
Megint a jó öreg rossz beidegződései miatt ment el a meccs.
Ha nincs ez az Univerzumos "leütöttem , most óvatosan mert sebzett vad a legveszélyesebb" baromság akkor beleverte volna a vászonba a tántorgó , fájdalomtól hörgő Joshuát.
Bármekkora bajnok is Wlad hiányzik belőle ez a gyilkos ösztön , azokat a DNS - eket mind elvitte a bátyja.

» cenzura   válasz erre
    2017-06-07 20:32:27

@TSZYU: "Ehhez képest apróság, de szintén tényező, hogy az első nagyobb ütéstől felszakad. Akár jobb, akár baloldalon."


Ez egy jó megjegyzés, valóban nem lényegtelen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-06-07 20:02:21

Szerintem ha van egy kis esze nem vállalja be a visszavágót.Wilder ellen simán rátennék, Parker ellen pláne, de AJ sok lesz már neki.
Azzal sem értek egyet, hogy ne lenne vesztenivalója. A nimbuszából veszíthet, ami pont az (eddigi) utolsó meccsén nőtt meg jelentősen. Szerintem ez neki pont, hogy számít.Ha VB akar lenni csak Parker vagy Wilder lehet opció.

» emgabor   válasz erre
    2017-06-07 19:28:08

@SweetSweetSweet: Csak elképzeltem, hogyan tolják egymásra a dicső feladatot: '- Te mondd, hogy rablótámadás, a te hangod mélyebb!'
:-)

» Untouchable   válasz erre
    2017-06-07 19:15:48

@SweetSweetSweet: "Ha Vitya beveti a legcsúnyább nézését ,akkor szerintem nincs az az elvetelmult kidnepper ,aki újat húzna vele "

Dehogynem. Szólnak Chisorának aztán megint levág neki egy pofont :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-06-07 18:42:31

@Untouchable: Ha Vitya beveti a legcsúnyább nézését ,akkor szerintem nincs az az elvetelmult kidnepper ,aki újat húzna vele vagy Vitya emberrablokból Jehova tanuit "faragna" beloluk...:D

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-06-07 18:38:23

@fixpont: egyetértek

    2017-06-07 18:35:12

@fixpont: "sokan tul sokat latnak bele abba az 5. menetbe az elso meccsen"
az ég világon semmi különös: a viszonylag rutintalan Joshua le akarta kaszabolni Wladot ugyanúgy mint az előző 18 ellenfelet. ott egyrészt kiütötte magát , másrészt kapott jópár irdatlan kemény jobbost kontrából. ez menetekre visszavetette, ennyi.

    2017-06-07 18:34:58

WBA vonalról Ortizékkal is megegyeztek már?

» mobyltel   válasz erre
    2017-06-07 18:34:39

Az egész meccset tekintve rossz volt a megfogalmazásom, de ahogy a 11. menet kezdődött, és az a 2 perc amíg tartott, kövezzetek meg, de ezt a szót juttatja eszembe,vagy eltakarította! mert bizony úgy robbant ki a sarokból Joshua, hogy Klicskonak esélyt se adott! és hát ott vége is lett

    2017-06-07 18:32:14

simabb meccs lesz mint az elso, most nem lesz mentalis leengedes meccs kozben AJ reszerol, sokan tul sokat latnak bele abba az 5. menetbe az elso meccsen, nem latom hogy Wlad realisan nyerhetne

» fixpont   válasz erre
    2017-06-07 18:23:53

@pepegross: nem kell szidni Wlad-ot, és egy ilyen meccs után még én is csak dícsérni tudom, mert most tényleg odatette magát, nagyon jól bunyózott . Viszont ez korábban nem volt jellemző rá, és jogosan kapta sokszor a kritikát. Viszont, ha mindig így bunyózott volna Wlad hát akkor még a kedvencem is lett volna valószínű, de ez most AJ-el tényleg szenzációs meccs volt !! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-06-07 18:21:37

hogy Wlad-ot elsöpörték volna, hát akkor az egy 1-2 menetes meccs lett volna, vagy max 3, és úgy, hogy Aj fölénnyel végig, de hát nem így volt!!4 viszont az 5. menetben majdnem, a 11. menetben meg össze is jött, mert abban a menetben végig AJ dominált, de nagyon, ott tényleg összetörte, bár Wlad-ot állva léptették le, de hát már tényleg védekezésképtelen volt ez látszott! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-06-07 18:15:17

@Totti: Az elsöprés tényleg túlzás.
Többen csak azért fanyalognak, mert Wladimir bokszolt, és őt szidni kell. A visszavágó ellen egyedül az 40+ életkor szól. Még egy ilyen meccset kis változtatással (Wlad kiüti Joshuát) szívesen megnéznék, de sajnos én is az angolt tartom esélyesnek.

» pepegross   válasz erre
    2017-06-07 18:14:38

nagyon jó meccset csináltak aJ-el, nagyon ott volt, iszonyat komoly színvonal, nem is tudom, hogy hányszor láttam már azóta is, szóval ez a meccs benne lesz a boksztörténelem legjobbjai közt, a legendás meccsek között az tuti. Meg, ha lesz visszavágó szerintem az is valószínű, hogy nagy meccs lesz, de abban viszont nem vagyok biztos, hogy erre van szüksége Wlad-nak. Én is arra szavaznék, hogy nem kell neki ez a meccs, mert AJ egy ilyen győzelem után mégnagyobb önbizalommal fog ringbe lépni, még nagyobb eséllyel, Wlad meg szerintem tényleg kihozta magából a maximumot, ennél többet már nem fog mutatni, vagyis szerintem jó eséllyel megint ki lesz ütve. Nem vagyok Wlad szurkoló, de nem kéne már neki mégegy ko-s vereség, AJ nagyon brutális !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-06-07 17:58:29

@TSZYU: ELSÖPÖRTÉK????
Te milyen meccset néztél?
Nem sok kellett volna ahhoz, hogy Joshuát KO-za. Nagyon messze volt attól a brit, hogy oktassa az ukránt azon a meccsen.
Viszont sajnos a vsszavágón már elképzelhető ez az elsöpréses story.

    2017-06-07 17:56:12

@TSZYU: "Úgyhogy szerintem az ő korában ezért kéne abbahagyni, mert igenis egy Parker vagy egy kis Fury is megverné."
Valoszinuleg letezik olyan sport, amiben megvernek az emlitettek, de okolvivasban nagy "underdog" lenne szerintem mindketto. Parker legutobb egy olyan bunyos ellen nyujtott igencsak feledheto produkciot, akinel wlad valoszinuleg 50 evesen is jelentosen jobb formaban lesz.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-06-07 17:55:52

@TSZYU: Elsoportek? :D Ha a leutes utan meg egy(!!!!) tiszta talalatot be tudott volna vinni akkor Joshua mar nem kelt volna fel. George Foreman soporte el Ken Nortont de Joshua nem soporte el Klicskot elvegre allva fejezte be a merkozest. Az meg, hogy a kis Fury is megverne vicc kategoria. Jo kis ki-ki meccs volt ahol Joshua legnagyobb fegyvere maga Klicsko hulyesege volt, azaz keptelen kezelni egy letamadast mert bepanikol. Meg amugy is Joshua egy utestol ment le mig Wlad 4-5 uteses komboktol. Nem volt ez azert akkora elkepeszto Joshua gyozelem hagyjuk mar a nyaladzast. Persze az komoly teljesitmeny, hogy nyert de en nem vagyok elajulva meg mindig, hogy pont a panikolost verte, neki Wlad tok idealis ellenfel az utoerejet leszamitva mert az mindig ott log a levegoben. A visszavagon ettol fuggetlenul en is kevesebb eselyt adok joval Klicskonak, inkabb Ortiz,Wilder,Fury ellen neznem meg Joshuat. Ha oket is megveri vagy valamelyiket legalabb akkor az mar engem is meggyozne jobban mint a 40 eves "jobb lefele menni a dombrol mint alatta lenni " panikolos Wladot.

    2017-06-07 17:43:10

@Melange: szerintem még KÖZEL azt a formát se tudja hozni mégegyszer! 40 éves!!
csak gondolj bele: Joshua ellen megtette amit ember nagyon ritkán tud: kibújt a saját bőréből! a legnagyobb tettet hajtotta végre: legyőzte saját magát (pedig már 40 éves) amire csak a legnagyobbak képesek! amire nagyon kevesen számítottunk, odaállt és visszavert a legkeményebb ütésekből is,megtette a lehetetlent, (legalábbis amire nagyon kevesen számítottunk) és ennek ellenére ELSÖPÖRTÉK!

Innen hogy az ördögbe lenne visszaút? sehogy. 150%-ot adott ki és kevés volt! emelt fővel vesztett, mert mindent megpróbált, de fizikailag és mentálisan is legyőzték. Úgyhogy szerintem az ő korában ezért kéne abbahagyni, mert igenis egy Parker vagy egy kis Fury is megverné.

    2017-06-07 17:25:06

@TSZYU: Es miert nem lehet? Mert TSZYU megmondta? :)
De ha azt nem is tudja hozni, annak 90%-a Joshua Fury kivetelevel meg most is .barki ellen eleg lenne

» Melange   válasz erre
    2017-06-07 16:27:49

@TSZYU: "egy visszavágó vagy bárki mással való meccs neki a top 10-ből életveszélyes már!"
Ugyan mar, a TOP 10-böl a ket masik vilagbajnok ellen jelentösen eselyesebb lenne, Joshua elleni formaban mindkettö ellen kb. 70 % eselye lenne, Parker ellen tan meg több is.
Mondjuk a Parker elleni jo bucsumeccs lenne, ujra megszerzett vb-övvel vonulhatna vissza.

» Melange   válasz erre
    2017-06-07 16:25:50

A legfontosabbat elfelejtettem: a Joshua elleni formát NEKI lehetetlen mégegyszer hozni. Ebből nem lehet kiindulni.

    2017-06-07 16:15:18

Nem hiszem, hogy jót tenne Wladnak a mérkőzés. Ne felejtsük el ha újra kikap akkor zsinórban begyűjtené a 3. vereségét! Amivel elég sz@r lenne visszavonulni. Nem hiszem, hogy anyagi problémái lennének és bármekkora összegről is legyen szó nincs szüksége erre a pénzre nélküle is el van élete végéig! Jobb lehetőség lenne neki egy Parker elleni mérkőzés, amivel el is tudna méltón köszönni a boksz világától.

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-06-07 16:02:29

@superman: mivel nem mondta ki határozottan hogy visszavonul, ebből gondolom hogy maradandót szenvedett. a laikusokon kívül aligha van ember, aki a visszavágón jelentősebb esélyt adna neki. Jó forma és hozzáállás ide vagy oda, azt lehetett látni hogy csak azért volt keresnivalója Klicskónak mert Joshua lényegesen rutintalanabb volt..ez jött ki az 5. menetben: le akarta sarabolni "ész nélkül" Klicskot, és ez rengeteget kivett belőle, eközben az a pár irdatlan kemény kontra jobb amit bevert az ukrán...de így is mmegoldotta..csak a hülyék lépnek 2x ugyanabba a folyóba, Joshua 2-3 menet alatt összetöri...ezúttal végérvényesen.

    2017-06-07 16:00:12

@TSZYU: biztos, hogy jó néhány agysejtje bánta azokat az ütéseket, de nem hiszem, hogy komolyabb maradandó baja lett tőlük. A top 10 többi tagja ellen pedig szerintem esélyesként menne, ha ismét hozná a legutóbbi formáját és ő sosem volt az a típus, aki túl sok ütést kap egy meccsen (talán még a Fury meccs után láttam a legmegviseltebbnek eddig, pedig az egy kifejezetten kevés ütést és találatot hozó mérkőzés volt).

» superman   válasz erre
    2017-06-07 15:51:06

Klicskonak vissza kéne vonulnia, azok a brutális jobbhorgok és az a felütés szerintem maradandó károkat okoztak neki..egy visszavágó vagy bárki mással való meccs neki a top 10-ből életveszélyes már! Szó szerint.
Ehhez képest apróság, de szintén tényező, hogy az első nagyobb ütéstől felszakad. Akár jobb, akár baloldalon.

    2017-06-07 15:38:56

@Schnauzer: "Szerintem elég lenne neki, ha menne előre jó védekezéssel, hátramenetbe kényszerítené Klitschkot."

Wlad az előző meccsen is nagyon sokat hátramenetben bokszolt. Joshua a rengeteg jó tulajdonsága mellett kondiban és lábmunkában hiányosságokkal bír. Rengetegszer egyszerűen nem érte utol Klitschkot, aki simán hátraugrott, majd visszaugorva egy jobbossal megkontrázta. Joshua statikus kissé, és nem a legjobb ütemben lendült előre sok helyzetben. Vagy a kondin, vagy a lábmunkán mindenképpen javítania kéne a következő mérkőzésig, mert nálam (és sokaknál) a 11. menetig vékony Klitschko vezetés volt.

» sziporka   válasz erre
    2017-06-07 14:51:27

@Totti: Szerintem is nekifut még egyszer. Túl sok veszíteni valója már nincs, még ha nem is lát sok esélyt a győzelemere. Így is-úgy is keres egy rahedli pénzt, arról nem is beszélve, hogy egy esetleges győzelem mennyit jelenthet neki.

@Untouchable:
Vityáról szerintem a golyó is lepattanna! :)

» Dr Evil   válasz erre
    2017-06-07 14:39:12

@Jersey Joe: + Mayweather-t pl.
Meglátjuk, Wladimir azért mindig is inkább egy hidegfejű, racionális sportolónak és embernek tűnt, mintsem a végsőkig küzdő harcosnak (mint a bátyja), szóval nem biztos, hogy akar ő még egy ko-vereséget. Anyagilag jól járna - de egy ilyen szintű és hosszúságú karrier alatt azért már megkereste már ennek a többszörösét, nincs neki erre különösebb szüksége (kivéve, ha az üzleti racionalitás lesz nála is a döntő szempont). Ha józanul belegondolunk, az ő esélye az első meccsen volt meg igazán Joshua legyőzésére, ez az esély másodjára igen jelentősen csökkenne.

» superman   válasz erre
    2017-06-07 14:14:55

@Jersey Joe: Szerintem már nem tudja megint "csúcsra járatni" magát és a pénz azért nem minden,szerintem számtalan más lehetősége is lenne a civil életben a neve indokán.
Az valóban tény hogy kevesen tudják időben abbahagyni,ez bizonyos fokú intelligenciát igényel,szerintem az ukránban ez megvan.

    2017-06-07 14:10:59

@spomb: Nagyon necces döntés ez...

Pont a határán volt annak, hogy egy óriási, sporttörténeti győzelmet arat. Ilyenkor az emberben azért ott lobog még a tűz, hogy esetleg mi lenne, ha...

Hacsak nem érzi úgy, hogy egyértelműen kopott, lassult, hogy nem tud megfelelően már felkészülni, hogy megviselte fizikailag a vereség - akkor be fogja vállalni szerintem.

Nagyon-nagy pénz és a bokszot még nem igazán tudta senki sem időben abbahagyni - Lennox Lewist leszámítva.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-06-07 13:28:15

@ogreface: "ha kell, az egész Klicskó família el lesz rabolva"

Érdeklődve figyelném, mire mennének a rablók Vityával :-)

» Untouchable   válasz erre
    2017-06-07 13:23:52

Ennyi pénzt nem fog Klicskó elengedni. Hülye is lenne. Ezt még be kell próbálni, aztán még egy hurka-gyurka a szép befejezéshez, azt csókolom. Nem volt ez olyan rossz pályafutás azt gondolom. Bár sokan nem értenek ezzel egyet.

    2017-06-07 12:46:40

@sziporka: Nem hiszem, hogy annyira benne maradt volna Wladban, hogy kiütéssel vesztett. Nem az első vagy középső menetekben lett vége a meccsnek és neki is lett volna lehetősége lezárni a találkozót. Nem egyoldalú meccs volt.
Azt sem hiszem, hogy Joshuanak 12 menetes kondira lenne feltétlenül szüksége. Szerintem elég lenne neki, ha menne előre jó védekezéssel, hátramenetbe kényszerítené Klitschkot (ami Klischkonak nagyon nem fekszik) és megpróbálná 4-5 menet alatt lezárni a meccset.
Amúgy szerintem hülye lenne Klitschko ekkora pénzt kihagyni. Ha megint veszít egy hasonló színvonalú meccsen, nem lesz szégyellni valója, csak pont kerül a történet végére.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-06-07 12:00:14

Wlad iskolázott,értelmes ember,szerintem visszavonul.

    2017-06-07 11:59:55

@Leccgocsemp: "Miután kiderült, hogy a WBC a 2. helyen rangsorolta Wladot, titkon abban reménykedtem, hogy esetleg összejön a Wlad vs Wilder és a győztes megy majd AJ ellen."
Ez remek lenne, de irrealis, teljesen kizart.
Haymon bolond lenne levagatni a nehezsulyu vilagbajnokat (egy Joshua elleni latott Wlad lemeszarolna Wildert), no meg az ukrannal joval veszelytelenebb ellenfelekkel sem meri összehozni a papirbajnokat.

» Melange   válasz erre
    2017-06-07 11:43:08

Az,hogy a "kötelező" kihívó mit akar, a szervezeteket nem igazán érdekli.

» pepegross   válasz erre
    2017-06-07 11:35:12

Azért ideje lenne már, hogy eldöntse Wladimir, hogy mit akar!
Gondolom Joshua sem akar túl sokat kihagyni és a kötelező kihívók sem akarnak még 1-2 évet várni a lehetőségre.

» Dr Evil   válasz erre
    2017-06-07 10:48:42

Szóval van az a pénz, amiért az ibf hajlandó meghagyni az övet...

    2017-06-07 10:39:16

"A felek szerzõdésében egy visszavágó opció is szerepel, amit még mindig nem tudni biztosan, hogy Klitschko érvényesíteni kíván-e, de Eddie Hearn promóter elmondása szerint õ - amíg nem kap értesítést az ellenkezõjérõl - úgy készül, hogy a revans lesz Joshua következõ megmérettetése."

Nem fog lemondani Hearn egy ekkora pénzről, ha kell, az egész Klicskó família el lesz rabolva. :)

» ogreface   válasz erre
    2017-06-07 10:24:42

Szerintem megérdemli a visszavágót az ukrán, letett annyit az asztalra az évek alatt, a meccsen pedig főleg.

Ha kikap (ami valószínű), remélem, akkor is ilyen bátran küzd, mint legutóbb. Ha így lesz, nem fanyaloghatunk.

    2017-06-07 10:23:36

Miután kiderült, hogy a WBC a 2. helyen rangsorolta Wladot, titkon abban reménykedtem, hogy esetleg összejön a Wlad vs Wilder és a győztes megy majd AJ ellen. Valószinűleg ebből nem lesz semmi, ráadásul Johnny Nelson most szellőztet híreket különböző sparringok hátteréről, pl. hogy Wlad 3x leütötte Wildert még régebben, így még érthetőbb. Wlad valahogy húzza a döntéshozatalt, na a helyében én is meggondolnám, mert nem tudom elképzelni, hogy olyan nyulat tudna előhúzni még a kalapból, amitől Joshua halálra ijedne a ringben.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-06-07 10:20:02

December 2.??

Vicces... Legkèsöbb oktòber, de december 2... Ez nem feltétel. Sajnálom Pulevet, ha lesz revans.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-06-07 09:45:23

Itt Klitschko mentális állapotán áll vagy bukik a dolog. Az első is jó meccs volt, nagyot küzdöttek, és mindketten mutattak gyengeségeket. A kérdés, hogy Klitschkoban mennyire maradt benne, hogy idő előtt lett vége a mérkőzésnek. Ha komolyan gondolja, hogy visszavágna az ő érdeke, hogy minél előbb legyen a visszavágó, lehetőleg még idén, mert AJ a kondiját addig nem tudja magasabb szintre vinni, arra néhány hónap nem lesz elég.

» sziporka   válasz erre
    2017-06-07 09:35:49
Ugrás az oldal tetejére