×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png 90.000 néző előtt, egy nagyon izgalmas összecsapáson a 11. menetben legyőzte 2017-05-16 08:17:14 https://www.profiboksz.hu/2017/05/16/oktober-28-an-johet-a-joshua-vs-klitschko-visszavago/

Október 28-án jöhet a Joshua vs. Klitschko visszavágó

90.000 néző előtt, egy nagyon izgalmas összecsapáson a 11. menetben legyőzte a korábbi nehézsúlyú világelső Wladimir Klitschkot a 27 esztendős brit Anthony Joshua. A padlózásokkal tarkított találkozó azóta is beszédtéma a rajongók között, piaci és szakmai szempontból is visszavágóért kiált tehát, amire a két fél szerződése lehetőséget is ad nekik. A 41 éves ukrán bokszoló jelenleg Amerikában pihen, de állítólag hamarosan döntést fog hozni és Joshua promótere úgy véli tudni, hogy Klitschko gyakorolni fogja a jogát a revansra. Eddie Hearn már október 28-át ki is nézte magának és véleménye szerint a két fél akár az USA-ban, Dubaiban, vagy Kínában is megmérkőzhet majd. "Én személy szerint úgy érzem, Klitschko vissza akar majd vágni, tehát már a lehetséges időpontokon töröm a fejem. Október 28. tűnik jónak, a decemberi hónap nagy része is szabad még, de nem akarom addig tolni. Joshuának van némi vállfájása, Klitschko is keményeket kapott és eléggé szét van az arca. Még van két hét májusból, itt van az egész június is, utána el lehet gondolkodni azon, hogy elkezdődjön a felkészülés. Ha augusztusban nekiállnak edzőtáborozni, még simán jó lehet az október vége. A cardiffi helyszínre ez jó is lenne, de semmiképpen nem akarok decemberig várni, ezért az USÁ-ban, Kínában és Dubaiban is szétnézünk erre a dátumra." - mondta Hearn, aki a kötelező kihívói helyzetről (IBF vonalon) is mondott néhány szót: "Hacsak Klitschko nem akarja a visszavágót, mi kiállunk a kötelező kihívó ellen. Más esetben meglátjuk, mit lép az IBF. Más kérdés, hogy mi van, ha a Sauerland mindenképpen ragaszkodik a Joshua elleni meccshez, akkor AJ-t megfoszthatják a címétől és Pulev Carlos Takammal meccselhet a betöltetlen trónért. Sauerland viszont ezt nem akarja, beszéltem vele többször is és úgy tűnik, meg tudunk egyezni. Mi a Klitschko elleni visszavágóban gondolkodunk és biztos vagyok benne, hogy ez a meccs meg fog történni."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Sarkozi Robert: az ibf-nél is van hasonló jacobs nem is ment mérlegelni. ha mindegyik szervezet bevezetné ggg kiütné jacobsot.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-18 13:50:28

http://totaldamage.hu/a-feje-t...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-05-17 23:17:56

Joshua megint ki fogja ütni wladot de most egyoldalúbb meccsen és hamarabb.

» antonio   válasz erre
    2017-05-17 21:26:27

@Melange: Sportszakmai jogosultsaga....
Ez teccett :-)

    2017-05-17 18:06:39

@Melange: van benne valami amit írsz elismerem, de a legtöbb bunyós nem szokott kockázutatni, vagy inkább akik egyengetik őket menedzserek, promóterek . Ki az aki kiérdemelet a vb meccset ennyi erővel, csak pl Pulev? bár jót tesz a boksznak, ha kiállnak egymással a bunyósok a ranglistáról ez igaz, és jobb is lenne a boksz sport így, főleg a nehézsúly . Lehet, hogy Arreola, Austin, vagy Manswell nem a világ legjobbjai, de pl nézzük meg csak Wilder kikkel bokszolt a vb meccs előtt: Scott, Gavern stb, az előbbiek még mindig 1000-szer jobbak szerintem! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-17 18:01:01

@CHUBAKKA: Sorry, a kiöregedett, mar csak boxolgato Austin fenykoraban sem volt nagyagyu, nem hogy 41 evesen.
Manswell annyira hurkakkal, tenyleg ötödvonalasokkal talalkozott odaig, hogy szo szerint senkit nem ismerek a rekordjabol, meg egy arva veteran felhozoemberrel sem hoztak össze (nem veletlenül:)).
Arreolat meg mar leirtam, semmivel nem erdemelt ki cimmeccset, egyebkent meg sokkal jobb formaban, 4 evvel korabban sem birt mar a masodvonal legvegen levö Adamekkel, legyözesen nem nagy fegyverteny.

a Stiverne-Arreola cimmecsnek semmilyen sportszakmai jogsultsaga nem volt, csak gazdasagi, ne europai legyen az uj bajnok, föleg ne kelet-europai.

» Melange   válasz erre
    2017-05-17 16:53:34

Stiverne-vel kapcsolatban meg én annyit szeretnék hozzáfűzni szerintem miért ne érdemelte volna meg, hogy anno vb címért menjen? a mostani lehetőség miatt még megértem, hogy sokan felháborodnak, mert mióta elvesztette a címet azóta csak Rossy-val bunyózott, és őt sem ütötte ki, meg padlózott is. Bár, ha belegondolok akkor Stiverne-nek egyből ki kellett állnia Wilder-el nem volt neki szabadon választott címvédése, és ugye Wilder ellen meg volt valami betegsége is, szóval egy visszavágó talán belefér, és Bermane még talán mindig jobb kihívó, mint az eddigiek. Viszont azért megértem a felháborodást, meg hogy lenne más bunyós aki jobban megérdemelné. Viszont mikor először ment a vb címért szerintem azért megdolgozott, mert megverte az akkor még veretlen Mansvellt, valami övért, aztán meg is védte, nemtom, hogy ki ellen aztán kiütötte Austint, és legyőzte egy eliminátori meccsen Arreola-n szóval szerintem megküzdött érte. Valaki még ennyit sem tesz érte, Wilder, vagy Martin pl kit győzött le, szóval erről ennyit. de ez csak az én véleményem, szerintemmm ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-17 15:35:12

@Melange: Igen ebben van valami, de azért írtam hogy megújjulás mert korábban ilyet nem láttunk tőle. Pedig bőven lett volna rá alkalma. Tehát nem azt mondom, hogy új dolgokat tanult de tőle megszokotthoz képest újat mutatott a fegyvertárából.

Az állához annyit, hogy nem a legrősebb de azért nem is egy Amir Khan.
Sok korábbi leütése volt jóval inkább mentális mint áll probléma. Azonban itt tényleg olyanokat kapott ami magáában KO lenne egyenként is, de ő felállt. Akaraterőből nálam jelesre vizsgázott.
Amúgy mondom pont ezért néztem volna meg a top Vitalit Joshua ellen. Mert neki brutál jó álla volt (no meg gyilkosösztöne)

» foreman99   válasz erre
    2017-05-17 15:34:41

@bpjotruska: Mivel Arreola se talalkozott sok nagy nevvel, igy az ö lecsapasa nem erv Stiverne top-10-es volta mellett.
Stiverneig a sarkanyfüarus talalkozott az öreg Vitalij-al es sirva feladta a sarokban, a felnehezböl jött, nem epp brillians Adamek is megverte, azaz sose volt tenyezö a nehezsulyban, csak mivel mexikoi gyökerü latvanyos stilusu amcsi bunyos volt, sokat forgott a neve a köztudatban.

De ettöl függetlenül kabare hogy Arreola- Stiverne 2. WBC cimmeccs lehetett, egyiköjük sem tette le az asztalra semmit, hogy ezt a lehetöseget megerdemeljek, csak elege volt a WBC-nek az ex-szovjet bunyosokbol nehezsulyban, ennyi volt az az erdemük.
Akkoriban Wlad, Fury, Povetkin, Pulev, Jennings, Takam mind-mind sokkal többet tett le az asztalra, barmelyikük sokkal jobban megerdemelte volna jatszani az üres övert, mint ez a ket szerencses flotas.

» Melange   válasz erre
    2017-05-17 14:44:28

simabb lesz mint az elso

» fixpont   válasz erre
    2017-05-17 14:10:47

@Melange: Topü5os nem volt, de Arreolat azert ugy nem verte le senki, mint o. Utoeroben topü5 lett nalam azzal a meccsel, bar az nem eleg mindenhez.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-17 13:16:52

@Jersey Joe: Sose volt Stiverne tenylegesen TOP 5-ös (megis mire fel???), csak akkor, ha a patinas WBC-övvel automatikusan velejar ez a pozicio.
az hogy sportpolitikai, hatterben folyo manageri machinaciok miatt akarmely listan elökelö helyre került, az nem jelenti azt hogy meg is erdemelte azt a poziciot.
Arreola legyözesetöl senki nem lesz az, mas epkezlab bunyossal meg nem talalkozott Wilderig (azota se :)), es nem is mutatott olyat, ami miatt ellenfelek hijan megerdemelne hogy objektiven valaki top 5-ösnek tartsa.

» Melange   válasz erre
    2017-05-17 13:06:19

@foreman99: "DE a Joshua meccsen 41 évesen is képes volt "megújulni"."

Ezt tudta korabban is, csak ugyebar a takarekos ultrabiztonsagi bunyo is böven eleg volt, ezert nem mutatott többet. Ebben Steward le nem becsülhetö hatasan tul (most komolyan, akinek Steward all asarkaban, az betartja amit a mond) az is szerepet jatszhatott, hogy az ugyan most is latszott hogy a közhiedelemmel ellentetben egyaltalan nem gyenge az alla, de jobb azt nem tesztelni, jo taktikaval szoritoba levö bunyos nehezsulyban egyebkent is inkabb elkerüli igyekszik az ütest, mintsem allara bizza hogy allva marad-e...

Szerintem ha a jabja meg mindig olyan pontos, gyors es erös lett volna mint fenykoraban, akkor most sem lathattunk volna ilyen meccset, csak (egyik) legföbb fegyverenek elvesztese rakenyszeritette mas, nekünk nezöknek latvanyosabb taktikara.

» Melange   válasz erre
    2017-05-17 12:55:43

szerintem AJ most egyértelműen a nehézsúly királya, kiütötte Wlad-ot egy nagyon jó, izgalmas , és színvonalas meccsen, ráadásul a padlóról felkelve győzött! Wilder-nek, és Parker-nek össze kell szedniük magukat, hogy felzárkózzanak , Wilder-nek jobb ellenfelek, Parker-nek meg meggyőzöbb győzelmek kellenek, szerintemm!! AJ a legjobb hajrá!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-17 12:46:11

Nekem a mostani mérkőzésük nagyon tetszett. Két dolog végett is: az egyik az, hogy én sosem szerettem Wladimirt és éveken keresztűl vártam, hogy megfosszák a címétől. Nekem túl unalmas és sótlan volt a bunyója. Az x menet tehénkedésért nem tudott azzal kárpótolni, hogy a vége felé vagy a közepe tájt lecsapta egy jobbosal az ellenfeleit. (Biztos van, aki ezt is szereti nézni de nekem ha nehézsúly akkor Tyson, Foreman, Bowe, Holyfield stb...)
DE a Joshua meccsen 41 évesen is képes volt "megújulni". Végre nem fogott annyit (szerintem nem csak azért, mert a meccs elött figyelmeztette a bíró), sokkal jobban mozgott lábon mint elötte bármikor és láthattuk harcolni. Lehet arról beszélni, hogy ki lett csapva, ami igaz is, de meg kell említeni, hogy az összes leütésből felállt, tehát az akaratereje, küzdeni akarása és a szíve most nagyon ott volt. És szerintem pont ez teszi naggyá az igazi bajnokokat és magát a sportágat is. Amikor valaki önmaga felett teljesít. És Wladimir ezt most megcsinálta, tehát annak ellenére, hogy én eddig nem szerettem most megemelem elötte a kalapomat.

Továbbá arra is jó volt ez a mérkőzés, hogy kiderüljön, hogy Joshuának is vannak gyengeségei, bizony az a sok izom elsavasodáshoz is vezethet, DE mégis képes ő is harcolni és meglépni ezt a hatalmas falat, ammit Klitschko jelentett számára.
De úgy magában az egész mérkőzés eseméyndús, izgalmas volt, ami már régen hiányzott nehézsúlyból. Utoljára így (magas szinten) nehézsúlyú meccset még Vitali idejében (2003-2004) élveztem.

A visszavágóhoz: van értelme. Egyrészről üzleti szempontból hatalmas bevétel, vevő lenne rá az HBO is már (azt nem mondom hogy PPV-ben, de ki tudja) és a két mérkőző fél is majdnem a legtöbbet ezzel keresné. Szerintem Wlad más ellen már nem keresne ennyit, míg Joshua is csak Fury ellen keresne többet (Wilder ellen kérdéses, szerintem nem).Tehát nem csoda, hogy a promóterek hajtják ezt.
Sportszamailag is van értelme, mert ha Joshua most simábban lerendezi Klitschkot úgy, hogy Wladimir megint jól bokszol az azt mutatja, hogy még tovább fejlődött, de ha pl Klitschko nyer akkor óriási tettet hajtt végre. Én lyan 75-25%-ra adnám az esélyeket. Csak azért, mert Joshuában több fejlődési potenciált látok már illetve az idő 40 felett már csalóka, fél év alatt is lehet jelentős visszaesés.

Én Vitali ellen néztem volna meg Joshuát (2003-2010 közötti ellen). Szerintem ő befejezte volna az 5.-6. menetben azt a meccset. Illetve a rohamokat is jobban kezelte voltna, egyrészről közbe ver másrészről írtozatosan bírta a pofonokat. Kár, hogy 2012 óta már nem az igazi és évek óta vissza is vonult, illetve ő már 46 lesz, ami már sportoló életkorban min. nyugdíjas.
Ez egyébként egy érdekes cikk: https://www.boxingnewsresults....

» foreman99   válasz erre
    2017-05-17 11:38:47

@Heat: fury tulsulyos
wilder csak szóban áll ki élvonalbelivel
ortizt szerintem áttolják jövöre az idő nem sürgeti aj-t.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-17 10:01:11

@Tigga: várjál,éveken keresztül azt mondtátok itt az eredményesség számít,nem a szórakoztatás:)

    2017-05-17 09:36:35

@Phenomenal: Stiverne akkor inkább top5-ös volt még.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-17 09:15:58

@Tigga: Engem már nem érdekelne. Nem látom benne a sportértéket sem, szerintem Wladban már nincs több. Jó meccs volt, én is élveztem, benne volt, hogy akár nyerhet is, de ne menjünk el a tény mellett, hogy úgy ki lett csapva, mint a rongy. Szerintem ezen nincs mit még egyszer lejátszani, ugyanakkor Wlad most emelt fővel tudna visszavonulni.

A nehézsúly felett évek óta megállt az idő, nem a tegnap meccseit kéne kergetni, hanem a jelen fontos párosításait lenne szükséges összehozni.Szóval inkább megnézném Ortiz, Wilder vagy Fury ellen Joshuat.

    2017-05-17 09:13:01

@Melange: Hiszed vagy sem egyetertek veled. Ennek ellenere az teny hogy akkor amikor az altalad leirtak tortentek Stiverne a top 10 ben tanyazott. Az hogy mik a korulmenyek vagy valoban megerdemelte e az szubjektiv. Az a hozzaszolas pont erre probalt ravilagitani. Vannak tenyek meg velemenyek.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-05-17 09:05:37

@Tom1: Több ertelme lenne elöször legyöznie Parkert vagy Wildert, elöbbi ellen jo 80-85% eselye van (utobbi ), utobbi ellen is minimum 60%. Igy egyreszt gyözelem utan, ujra vilagbajnokkent mehetne Joshua ellen, ez egyreszt az önbizalmanak is jot tenne, ami jobb meccset eredmenyezhetne nekünk nezöknek, masreszt a bevetelre is jotekony hatast gyakorolna, az ujra vilagbajnok korabbi egyeduralkodo es az uj kiraly. Ezen igazan lehetne kaszalni, es igy kikapni is mas Joshua ellen, hogy azt bizonyitotta, mar erösen megkopva 42 evesen is ö meg a Nr.2.

Persze alighanem nincs mar kedve ujra ketszer felkeszülni, meg egy meccs sok-sok euroert es annyi.

» Melange   válasz erre
    2017-05-17 09:04:37

@Phenomenal: Wildernek sose volt top 10-es ellenfele, azert mert Stiverne akkor epp vilagbbajnok volt az akkora mar csak C-kategorias Arreola masodik legyözesevel (kb. ajandekba kapta Vitalij hatrahagyott övet, az nem teszi top 10-esse.
Lehet hogy az volt, de mivel mint Wildernek, igazi elvonalbeli ellenfele azota sem volt, ez semmivel nem bizonyitotta, egy ajandekba kapott öv senkit nem teszi top bunyossa.
Amit hurkak ellen mutat valaki, az eleg kevesse mervado.

» Melange   válasz erre
    2017-05-17 08:57:43

Sokan leírják klicskot pedig ez nem lenne 100% lefutott meccs. Itt van esélye. Sanders ellen nem lett volna, 10-ből 10x kikapott volna, és Fury ellen sincs értelme visszavágózni, mert nagyon nem volt ellenszere, de AJ verhető számára. Lehet 10-ből csak 3-4 alkalommal, de ez is valami.

    2017-05-17 07:45:20

@Heat: Lehet, hogy kicsapják, de ettől én még megnézném. Ha te is néznéd, akkor miért nincs értelme? A profiboksz nem a szórakoztatásról+sportértékről szól? Tudsz nehézsúlyban izgalmasabb vagy jobb párosítást esetleg?

    2017-05-17 03:38:29

Semmi értelme. 3 menet alatt ki lesz csapva Klicskó.

    2017-05-16 23:57:20

Erdekes gondolatokat lehet itt szegeny Pulevrol meg ugy unblock.
Szoval mik a tenyek es zarojelben mik az ellenervek :-P
Pulev kozel 5 eve a top 10 ben van, eddig csak a bajnoktol kapott ki. (de o nem tenyezo, es nem is lesz soha jo bokszolo :-) )
Parker megszenvedett egy 10 napos felkeszulessel beugro sparringpartner ellen. (de Pulevet siman szetszedne)
Wilder mar vilagbajnok de eddig egyetlen egy top 10-es ellenfele volt csak (de az tokmindegy hogy kik az ellenfelek hiszen "elmeny" a bunyoja)
Wlad most vivott egy kielezett merkozest a divizio legjobbjanak tartott Joshuaval, ahol padloztatta az amugy okosan vedekezo Joshuat (de Wilder repulorohamai ellen ahol teljesen kinyilik eselye sem lenne. Ertem :-D) )

Ertem en aki eszerveket tamaszt az szavakon lovagol es vedi a kedvencet. Akinek pedig nem tetszik a bunyoja es pusztan szimpatia alapon ervel igaza van....jo kis logika.
Kicsit ijeszto, dee legalabb konnyen latni lehet kivel nem tudsz erdemi vitat folytatni a pksz en.

» Phenomenal   válasz erre
    2017-05-16 23:29:59

@Binyu: Jahh,és Mike Tysonra kb 200 év múlva is fognak emlékezni,neki nincs oka irigykedni,ő egy legenda

    2017-05-16 22:52:15

@northpaw: Wilder nem egy észlény,sose fog kiàlni jó bunyóssal,mert ő tènyleg elhiszi hogy igy fasza minden,és ő a legjobb,őt nem érdekli az öröksége,hogy fognak rá emlékezni,Hajmon jól fizet,hurkák ellen elbóhockodik,és bekaphatja mindenki

    2017-05-16 22:50:05

@Binyu: Wilder szerint semmi gond nincs az ellenfelei minőségével, csak az irigyek szapulják őt. Beszólt Tysonnak is, az öreg szerinte csak azért kritizálta, mert attól tart, hogy elfelejtik az emberek, és így akar magának publicitást szerezni. Ezt is el is mondta itt:

https://www.youtube.com/watch?...

» northpaw   válasz erre
    2017-05-16 22:41:45

@Binyu: Nálam kisebb, meg rutintalanabb "ökölvívók" ellen amúgy én is brilliáns vagyok, személyesen Roy Jones Jr., aztán ha az arány megfordul, akkor már Charles Martin leszek :) Ennyit számít, hogy ki ellen boxol valaki.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-16 22:38:23

@spomb: Ezért szereted Wildert,téged nem érdekelnek az ellenfelek,csak a produkció,a hurkák ellen nem nehéz "remekelni"egyébként Oulev igen megneheziteni Beyonce dolgàt,lenne keresni valója ellene,Povi meg kicsapta volna a picsába

    2017-05-16 22:19:33

@spomb: Mintha Chisora több meneten keresztül sarokba lett volna szorítva Pulev ellen, de lehet, hogy rosszul emlékszem.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-16 21:56:20

@bpjotruska: Ja az meg hogy kiben van potenciál és mire viszi a bunyóban az két külön dolog,élesen elválasztandó fogalmak.

    2017-05-16 21:51:35

@bpjotruska: Nem kell kiabálni,mások mélyberántása árán sem lesz jó bokszoló Pulev.
Lehet szavakon lovagolni,iskolabeszédet tartani,magyarázni,mindez mit sem számít.
Majd egy Joshua-Pulev előtti 400kommentes izgalomtól és heves várakozásoktól telített cikkben 401,ként elnézést fogok kérni hogy tévedtem.
Most már sejtem hogy a kedvenced,ezt nem tudtam,én másképp látom azt hogy ő valaha is labdába fog rúgni egy olyan bokszoló ellen is akinek neve van.
Egyébként azzal is vitáznék hogy olyan "egyértelműen" verte Chisorát,sokkal jobban elkalapálta mint Whyte.
Mindegy nem szeretnék Pulevről több szót ejteni,számomra nem ér annyit a téma.
Õszintén megmondva komolyan azt hittem egy időben hogy már nem is bokszol,amit abszolút meg is értettem volna.
Na mindegy is jóéjt részemről zártam ezt a témát.

    2017-05-16 21:49:57

@spomb: "Õ olyan Povetkin vagy akár Ortiz szerű örök ígéret marad. "
"Benne van a potenciál,Ortizban,, Povetkinben,Wilderbe n,Furyban is."
Ha jol ertem, akkor Povetkinben es Ortizban arra van potencial, hogy orok igeretek maradjanak?
Pulev sosem volt tenyezo... a masodik legregebbi top-10es bunyosa a mezonynek, de nem tenyezo. Meg tiszta szerencse, hogy nem olvasnak pksz-t ezek a bunyosok, maskeppen testuletileg visszavonulhatna szinte az egesz sulycsoport, hiszen ugysem tenyezok. Oszt maradna vagy 5 bunyos, akibol az egyik 41 eves, ketto 38 korul van, a harmadik ugysem all ki senkivel, uh akar 10 ev mulva is leeht benne potencial, csak nem fogjuk tudni mekkora... Joshua meg elmehet majd MMA-zni, mert 2 ev mulva nem lesz kivel bokszoljon. Ez aztan a szep jovo :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-16 21:15:32

@Kane: Aha, arrol, aki vegigszenvedte azt a 12 menetet, es egyertelmuen gyozott pontozassal. Rajta kivul akik egyertelmuen legyoztek Chisora-t: Vitalij Klicsko, Fury, Haye ( Helenius kikapott, Whyte kb dontetlent bokszolt ). Szerintem Chisora eleg jo ertekmero: aki az elvonalba valo, legyozi, aki nem odavalo, az kikap tole. De mondtam mar, ha minden Vb-kihivo le kene ot gyozze a lehetosegert, akkor nem latnank annyi mokamikit szerencsetlenkedni VB-meccseken, es esetleg balesetszeruen vilagbajnokka valni.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-16 21:08:37

@Kane: Nekem sem tetszik Pulev boksza, egyhangu es meg ott a viszonylag sok fogasa is a kozelharci szituaciokban. Nem lenne belole kozonseghuzo vilagbajnok az biztos. Viszont annak ellenere, hogy Wlad ellen ugy ki lett ba..va mint Moricka a noi wc-bol, azert eleg kepzett bunyos a bolgar.
Szerintem pl. Parkernek nagyon komoly gondjai lennenek vele, egyaltalan nem lenne az lefutott meccs. Sot Wildernek sem lenne setagalopp ha egy Szpilka is szopatni tudta meneteken at.

A mai mezonyben van kb. 4 bunyos aki Joshuanak nagyobb kihivas lenne mint a bolgar es abbol eggyel mar bunyozott.
Egy Joshua vs Ortiznak mondjuk jobban orulnek de azert a Pulev elleni meccs sem lenne ordogtol valo.

» Slajos   válasz erre
    2017-05-16 21:05:55

@La Cucaracha: Nem nagyon szoktak érdekelni az ellenfelei egy bunyósnak,csak a produkció amit a kötélnégyszögben előad.

    2017-05-16 20:55:06

@spomb: Nem kell felrakni a faladra a képeit, csak nem értem, hogy Pulevet mi alapján húzza le mindenki. Tényleg unalmas stílusa van, de különb ellenfelei voltak, mint Wildernek és Ortiznak együttvéve.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-16 20:47:49

@La Cucaracha: Értem akkor nem marad más hátra mint a bolgár posztreit felraknom a falra:))

    2017-05-16 20:42:58

@spomb: Fury 160 kilós, nem tartom valószínűnek, hogy valaha is formába kerül, Ortiz eddig ki ellen állt ki? Kiket vert meg? Wilder még nem győzött le olyan kaliberű bunyósokat, mint Pulev.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-16 20:37:07

@bpjotruska: Arról a Pulevről beszélsz aki kb végigszenvedett egy Chiso elleni összecsapást. Reálisan nézve egyszerűen nem tényező és nem egy izgalmas lehetőség ha a súlycsoport elitjéről beszélünk.

    2017-05-16 20:35:30

@La Cucaracha: Joshua,egyértelműen jelenleg.
Benne van a potenciál,Ortizban,,Povetkinben,Wilderben,Furyban is.
Függetlenül attól odaérnek e valaha is a páholyba.
Pulevben ez nincs meg,soha nem is volt.

    2017-05-16 20:31:27

@spomb: Ha Pulev nem tényező, akkor pl. Chisora mi? Vagy úgy en block, szerinted ki tényező?

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-16 20:21:35

@bpjotruska: Szerintem engedd el ezt a Pulev nikkelezést,soha nem volt tényező a súlyban és nem is lesz,plussz unalmas és sótlan bokszoló.
Vagy öt emberben benne van jelenleg hogy lehet az,benne nincs és sosem volt.
Õ olyan Povetkin vagy akár Ortiz szerű örök ígéret marad.
Az általad felsorolt/általánosan másra is elmondható/ érvek sem teszik szórakoztatóvá vagy nagyszerű produkciót nyújtóvá.

    2017-05-16 20:19:30

@bpjotruska: Megszokhattad volna, hogy a mai mezőnyben Wladot és Pulevet mindenki fél kézzel kicsapkodná, csak tudnám, hogy a kommentelők szerint ki lenne a méltó kihívó...

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-16 20:10:53

@cenzura: Ami Parkert illeti, lehet jo lenne, ha te nezned meg a legutobbi meccset. a kezpetlen, tohonya, kethetes felkeszulessel erkezo, menetenkent kb 10 utest indito roman ellen is hatramenetben volt 8-10 menet utan... nem csak a kesei menetekben jellemzoen jol teljesito Pulev-tol, hanem barmely jo kondival biro elvonalbeli bunyostol olyan verest kapott volna, hogy orvendhetett volna, ha kihuzza labon, oszt megmentik a pontozok...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-16 19:40:11

@cenzura: Ember!
Ha valaki evek ota az elvonalban van, es csak a sulycsoport addig legjobbjatol kapott ki, annak szerinted hogy kell gondolkodnia? "Aaa, nem megyek en Joshua ellen, nezzetek, milyen izmos gyerek, meg Klicskot is kiutotte, aki kicsapott engem..." Igy kene hozzaallnia?
Egy adott szinten - a felhozoember kategoriatol felfele - csak igy erdemes bokszolni: kiallni a legjobbakkal, es bizni abban, hogy gyozni tudunk. Pulev eddig minden meccsen ugy lepett szoritoba, hogy biztos volt a sajat gyozelmeben, es ez eddig csak egyszer sult el visszafele, igaz, akkor csunyan. Igen, nagy underdog lenne Joshua ellen, de gyoztek mar olyanok is, akiknek meg annyi eselyuk sem volt elozetesen, mint neki. Meg igy is o lesz Joshua masodik legjobb ellenfele, es nem kicsit tapasztaltabb mint AJ.
Egyszerue nem ertem, hogy mi a bajod, vagy mit kene szeritned tennie? Megdolgozott azert, hogy kotelezo kihivo legyen, a sulycsoport jelenlegi elso szxamu alakja ellen mehet ket vilagbajnoki cimert egyszerre, es egy vagon penzt is kereshet majd. Megis mi a turot kene tennie, visszalepni a lehetosegtol, mert szerinted unalmas es nincs eselye? Ilyen primadonnakra van szuksege a profi bunyonak, akik nem allnak ki senkivel semmi penzert, amikor ugy erzik, hogy nem ok az eselyesek? Vagy hogy kepzeled te el ezt?
Inkabb lenne ilyen a tobbi kihivo is, hogy ne Martinok, Glazkovok, Arreolak, Oquendok ellen varjak a lehetoseget egy VB-ov megszerzesere, hanem gondoljak ugy, hogy a vilagbajnok az, aki megveri a legjobbat a sulycsoportjaban...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-16 19:34:36

@Flex: Nézd meg inkább a Teddy Atlas videót, elemzést Wilderről. Leállítja a kritikus pontoknál és be vannak rajzolva a hibák.
Képzetlenség ennyi. Klicskó szétszedné.

» cenzura   válasz erre
    2017-05-16 19:20:10

@bpjotruska: Ember!
Nézd már meg Pulev utolsó 3 meccsét! Szerintem azt sem tudod ki az a Pulev.
Ha megnézted akkor megérted miért kérdem,hogy mi a büdös francot akar Joshua vagy Klicskó ellen.
Parkert sem tudná megverni Klicskóék meg +1 klasszis.
Azt,hogy Sauerland odaborítékozta kihívónak azt ne mosd már össze azzal,hogy van értelme odaállni Klicskóék elé. Főleg azok után, hogy pontosan tudja milyen egy Klicskó balos. Utána meg a tesókájával ott izmoztak meg hisztiztek a ring közepén. Szánalom volt,bánat.

» cenzura   válasz erre
    2017-05-16 19:15:02

@Totti: Wilder ellen rosszabbul járna mint Joshua ellen.Nem azért mert Wilder jobb boxoló mint Joshua,hanem azért mert maga az ember nem volna való Wlad ínyjére.
Wilder magas,ütni is tud,magabiztos,vad,jó a kondija,és ha vérszagot érez(az most mindegy h kalimpálva),de legyalulná Klicskót.

    2017-05-16 19:01:48

@Leccgocsemp: "Még egy érdekesség: a WBC 2. helyen rangsorolja most Wladot, állitólag nyomásgyakorlás képpen Wilderre."
Vagy pedig nyomasgyakorlaskent Wlad-ra, hogy vonuljon mar vissza a p...ba, mielott lebukik egy doppingteszten. :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-16 18:47:49

@Totti: *véleményét
teljesítményét

(Velem is vannak gondok, úgy tűnik :D)

    2017-05-16 18:01:16

@CHUBAKKA: Parker nekem még mindig fekete ló picit. Az előző meccsét csak felvételről néztem meg, mert mindenki nagyon lehúzta Parker véleményét, nem is teljesen jogtalanul. De azért szerintem voltak szép megmozdulásai. Érdekes meccs lenne. Legalábbis engem érdekelne nagyon. Ettől függetlenül az Ukránt tartanám a mérkőzés esélyesének, de jó meccs lenne szvsz.

    2017-05-16 18:00:32

@Totti: Parker ellen, és akkor megint vb lenne háromszoros, ha jól tudom. Ez is jó búcsú lenne Wlad-nak igen! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-16 17:02:16

@Leccgocsemp: Én sokkal jobban örülnék, ha Wilder vagy Parker ellen menne. Hagyni kéne Joshuát. Megpróbálta, és képtelen volt lezárni a meccset az 5., 6-ik menetben. Ebben ennyi volt. Érdekesebb lenne egy másik vonal. Mert van egy olyan érzésem, hogy ő még így vénen is igen komoly problémát tudna okozni bárkinek.

    2017-05-16 16:46:33

Még egy érdekesség: a WBC 2. helyen rangsorolja most Wladot, állitólag nyomásgyakorlás képpen Wilderre. Wlad cutmanje, bizonyos Duran nevezetű úr szerint már Wladot utolérte a kora azért vesztett. Minden hírben arról írnak, hogy Wlad viszont nem tud belenyugodni a vereségbe, és várható a visszatérés, esetleg nem csak Joshua ellen. Hmmm.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-05-16 16:25:03

viszont, ha meg lesz visszavágó akkor szerintem megint nem fogunk unatkozni, jó lesz az is szerintemm! csak remélem, hogy az öveket nem fogják elvenni a szervezetek, mert ez egy igazi vb meccs lesz, mint ahogy az elsőre is azt lehet mondani, hogy na ez igen ilyen egíy igazi nehézsúlyú rangadó, egy igazi vb meccs ! a kötelező kihívók addig meg találnak más ellenfelet maguknak, ha akarnak ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-16 14:42:10

@Deontay : Nem jo otlet, és nem is fogja ezt csinálni. Módszeres rohamok lesznek, nem idegbol vezetett támadások. Mas lesz az egész meccskep, hatarozotabb, dominanansabb Aj-t várok a visszavagon. Simább lesz mint az első szvsz. De hamar lerohanas, talán Wladblnak kellene megprobalnia :)) . Az meglepne Aj-t rendesen

» Dirhanka   válasz erre
    2017-05-16 14:34:28

@spomb: Pedig ritka ertelmes kerdes, hogy mit akarhat egy kotelezo kihivo a vilagbajnok ellen... Fury mit akart Wlad ellen? Hat Douglas es Holy Tyson ellen? Vagy Rahman Lewis ellen?
Ha minden nagy bajnok ellen csak azok alltak volna ki, akiknek komoly eselyt adtak, Tyson-nak lenne egy 5-3as merlege kb, Lewis-nak meg egy 8-0 koruli ( McCall-nak es Rahmannak ugye nem volt eselye, tehat veluk nem bokszolt volna )

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-16 14:20:59

Egy kicsit megkavarná a lapokat, ha létrejönne a visszavágó és ezúttal Wlad győzne. És ez még akár meg is történhet.

    2017-05-16 14:11:34

Nem èrtem hogy mièrt veszik sokan biztosra azt, hogy egy eszetlen letámadás az elején olyan jó ötlet... arra nem gondol senki, hogy megint el lôheti a puskaporát kb. 2-3 menet alatt, plusz Wlad szépen támadott vissza az 5. Menetben is, és így még frissebben könnyebben finishelhetne ô is, ha beakad egy bomba. Nem tartom célravezetônek a korai, eszetlen letàmadást, de sztem Joshuának több esze van annál, hogy ezt csinálja.

» Deontay    válasz erre
    2017-05-16 14:07:20

Ezzel a meccsel is hatalmas penz járna Wladimirnak, sztem hülyeség lenne kihagynia. Ráadásul az első meccs baromi jó volt, a második is lehet az! Jöjjön csak össze, aztán pedig jöjjön Fury!

» Dirhanka   válasz erre
    2017-05-16 13:57:27

klicskónak szerintem is az lenne a jobb, ha visszavonulna, nekünk viszont az lenne a jobb, ha bevállalná a visszavágót. nem is az, hogy akkora profi bokszot láttunk, azért azt szerintem nem, ott voltak a régi érthetetlen dolgai is azért, viszont rohadt izgalmas volt, és a visszavágó is előzetesen annak ígérkezik, akkor meg hadd menjen :)

    2017-05-16 13:44:14

Most olvastam máshol:
A brit világbajnok meccsszervezője, Eddie Hearn hétfőn úgy nyilatkozott, hogy jelenleg a helyszínről folynak a tárgyalások és szerinte októberben megtartják a meccset.
A mérkőzéssel kapcsolatban bizonytalanságot jelent, hogy jelen állás szerint Joshuának a Nemzetközi Bokszföderációnál (IBF) birtokolt címét kötelező kihívó ellen kell legközelebb megvédenie. Az IBF a bolgár Kubrat Pulevet jelölte ki. Hearn ugyanakkor jelezte, kérelmet nyújtanak majd be a szervezethez annak érdekében, hogy engedélyezze a Klicsko elleni meccset.
Brit lapértesülések szerint a legesélyesebb helyszín a cardiffi Principality - korábbi Millennium - Stadion, melyben novemberben és decemberben rögbimérkőzéseket rendeznek szombatonként, ám az október 28-ai időpont szabad. Szintén nagy előnye az arénának - melyben korábban három profi gálát is rendeztek -, hogy befedhető, így a 75 ezer férőhelyes stadionban az időjárási körülményektől függetlenül lebonyolíthatják a találkozót.

Ennyi volt a másik újságcikk. Wlad szerintem teljesen elvesztette itélőképességét, megszállottan hajszolja azt, ami elmúlt. Semmi újat nem fog tudni már mutatni, az meg kevés lesz. De rámcáfolhatna azért, meglepetést okozott most is, csak nem tudom elképzelni, mivel tudna még. Lerohanja az 1. menetben Joshuát, hogy kiüsse? Egyetértek, hogy ez a veszély fenyegetné pont őt.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-05-16 13:34:19

Miért csak üzleti szempontból jó? 10 évig rinyáltunk, hogy nincs rendes nehézsúlyú meccs, msot meg rinyálunk, hogy miért visszavágóznak egy ilyen akciódús meccs után? :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-05-16 13:27:45

Ha lesz visszavágó, Joshuának az első 4-5 menetben ki kell ütnie Wladot. Ha Lerohanja és nyomás alatt tartja, sikerülhet, mert ez ellen eddig nem volt orvossága Wladnak.
Wlad szerintem úgy nyerhet, ha kifárasztja és a késői menetekben kiüti Joshua-t. Lehet, hogy megint előveszi majd az ölelkezést, aztán ha 7-8 meneten keresztül lóg majd Joshuán, akkor leamortizálja Joshua kondiját (ha Joshua ölelkezés közben nem üti le magáról).
Én mondjuk személy szerint annak örülnék, ha Wlad abbahagyná, nem rossz zárás ez így, jó meccset csináltak. A Joshua meccs előtt nem volt veszteni valója, egy megalázó vereség után volt, de most a vereség ellenére is emelt fővel távozhatna.

» Schnauzer   válasz erre
    2017-05-16 12:58:10

@GaiusM: ha ez reális lenne akkor már az első mérkőzést is meg kellett volna nyernie a tapasztalatával... de mire is gondolsz itt pontosan? miféle mérkőzésrutin az, amikor valakit keményen letámadnak akkor elkezd sztochasztikusan kalimpálni a kezeivel és azt se tudja hova meneküljön?? Wladnak ez örök gyengesége volt, és most már az is marad mindörökké...

a gond ott van hogy Wlad már nem tud jelentősen jobb lenni a jövőben annál amit legutóbb nyújtott... AJ viszont igen! Neki ez volt az első igazán komoly megmérettetése, az első minőségi ellenfele, és még így, viszonylag kevés tapasztalattal is tudta hozni! Tud még fejlődni, maga is azt nyilatkozta, hogy lát még bőven fejlődni valót...
Akkor mit is várunk a visszavágótól? Hát én egy rel. gyors AJ győzelmet. Ettől még persze mehet a visszavágó, meg fogom nézni, de Wlad helyében a méltóságteljes visszavonulást tervezgetném inkább...

» leslie   válasz erre
    2017-05-16 12:50:49

azért előbb várjuk meg, hogy mit mond Wlad, talán őt is meg kéne kérdezni, és ugye júniusról volt szó, hogy akkor dönt majd, addig Hearn meg hiába spekulál. Amúgy szerintem is Wlad-nak vissza kéne vonulnia az lenne a legokosabb döntés, mert nem tudom lképzelni, hogy megverje AJ-t, aki szerintem még jobb lesz a visszavágón, ha lesz, és még nagyobb önbizalommal várja majd a meccset, mentálisan még erősebben ! Wlad-nak lett volna lehetősége nyerni az 5. 6., talán még a 7. menetben is, de nem sikerült!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-16 12:18:17

"Én személy szerint úgy érzem, Klitschko vissza akar majd vágni, tehát már a lehetséges időpontokon töröm a fejem."

Gondolom akkor eldőlt a dolog, Hearn kiadta az ukázt.

» ogreface   válasz erre
    2017-05-16 11:06:31

Üzleti szempontból jó lenne, igazából annyit keresnének mind a 2-en, hogy életük végéig el lennének! Klitschko szerintem jobban tenné ha egy búcsú mérkőzésen bedarálná Pulevet vagy Parkert. Ezzel szerezne egy övet és szépen vissza vonulna. Amit eddig nem bírtak belőle kinevelni (itt gondolok a pánikhelyzetekre amikor lerohanják) azt most sem fogják. Edzőt sem fog váltani pedig kellene! Ráadásul 2x egymás után kikapott. Szerintem meg sem szabadna, hogy forduljon a fejében a visszavágó. Sokan mondják, hogy "ha nem lett volna az a felütés akkor nyerhetett volna" a gond csak az, hogy nem csak az az egy felütés ment be neki a mérkőzésen csak az találta el őt a legjobban! A visszavágó nem fog tartani 4 menetig és megint le lesz ütve szegény ezzel, begyűjtve zsinórban a 3. vereségét. Csúnya búcsú lenne, remélem nem így lesz!

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-05-16 10:54:55

Szerintem ha lesz visszavágó akkor AJ hamar lerendezi .Az első meccsen még óvatos volt de már ott is az volt ,hogy ahányszor komolyan megindúlt Klitschko padlón találta magát . A visszavágón AJ Hamarabb lerohanja (első pár menetben mikor még jó kondiban van ) És le is finiseli . És itt már nem elég a tapasztalat .

    2017-05-16 10:37:14

@bpjotruska: Nem lesz olyan szerencsenk.

    2017-05-16 10:34:59

@cenzura: "Árulja már el nekem valaki, hogy Pulev mi a jó büdös francot akar Joshua vagy Klitschko ellen???????? "
O a kotelezo kihivo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Habar lehet olvassa pksz-en, hogy cenzura azt irta, nincs keresnivaloja AJ ellen, s inkabb elmegy szallodai portasnak, jobban fizet mint egy VB-meccs.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-16 10:03:07

@Valero: szerintem Klitschko már az odavágón is messze túllépett a saját árnyékán ezzel a bátor bunyóval, kiváló lábmunkával, hogy nem esett szét a leütések után, valamint hogy a fogások helyett is inkább támadott. Ebben a korban már nem fog kellő hatékonysággal elsajátítani egy más típusú védekezést, ahhoz képest, ami 15 év alatt rögzült nála. "Öreg kutya nem tanul új trükköket".

» superman   válasz erre
    2017-05-16 09:47:44

Azért én sem írnám le teljesen Klitschkot, de már az első meccs előtt is inkább Joshua volt a győzelemre az esélyesebb, ami végkimenetel aztán be is következett. Ott Klitschko a padlóztatás után sem tudta befejezni, végül ő lett kiütve. Azt gondolom, hogy ez Joshuát mentálisan most már még erősebbé, magabiztosabbá, Klitschkot pedig inkább gyengébbé teszi majd. Erre rá jön, hogy a szurkolók/fogadó irodák is már még nagyobb arányban fognak Joshua győzelmet jósolni és végül Klitschko már csak úgy lép a ringbe ellene, "az se baj ha megint kikapok, csak legyen jó a meccs".

» leibigabi   válasz erre
    2017-05-16 09:40:40

Klitschko edzettségi állapota kondiba kiváló, az ütései még mindig robbannak, Joshua pedig üthető, és az állóképessége is kicsit ingatagabb.
Viszont ha nem gyakorolják a védekezést, a belharcot, ha nem gyakorolják a felütéseket horgokat, a kombinációkat, akkor csak a szerencséjében bízhat Klitschko, hogy ne akadjon be a fej letépő felütés Joshuától!
Mindenképpen edzőváltást javasolnék!
Egyébként Joshua egyáltalán nem 100%-os befutó a visszavágón, most csak hajszálon múlott a veresége!

» Valero   válasz erre
    2017-05-16 09:35:43

szerintem inkább üzleti szempontból kiált visszavágóért ez a meccs, nem véletlen, hogy a promóterek mindkét oldalról annyira várják :) Egyébként meg a visszavágón Klitschko-nak minden szempontból romlanának a győzelmi esélyei, helyében vagy visszavonulnék (egy ilyen vereséggel nem szégyen), vagy egy nyerhető búcsúmeccset vállalnék még (ahol tulajdonképpen bárki más lehetne az ellenfél - persze azért Ortiz nem lenne praktikus választás :)).

» superman   válasz erre
    2017-05-16 09:34:32

@cenzura: Pulev a szegeny ember John Ruiz-a,mindig be lehet dobni a nevet,valahova.
Amugy szerintem Klicsko mar nem fog visszavagozni.

    2017-05-16 09:28:05

ha bevállalja klitschko a visszavágót aj keresztül gyalogol rajta.

wlad 10 év tehénkedés után csinált 1 jó meccset. tünjön el a rákba így emelt fővel vonulhatna vissza. ha bevállalja akkor olyan meccsel bucsuzik mint a sanders elleni. felmossák vele a padlót.

ez a bajnok a német piacnak meg a lefizetett biroknak köszönheti a hosszantartó uralkodását.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-16 09:23:25

Árulja már el nekem valaki, hogy Pulev mi a jó büdös francot akar Joshua vagy Klitschko ellen????????
Mert abban biztos vagyok ha Takam nem Tko-zza Pulevet akkor Sauerland rendezéssel biztos veszített pontozással.

» cenzura   válasz erre
    2017-05-16 09:22:50

@Bruneor: Én is úgy gondolom, hogy a tapasztalatával Klicsko megoldhatja AJ-t. HA képes lesz ennyi idő alatt arra, hogy a pánik üzemmód helyett valami épkézláb megoldást kidolgozzon, amikor lerohanják.

» GaiusM   válasz erre
    2017-05-16 09:09:10

"Én személy szerint úgy érzem, Klitschko vissza akar majd vágni, tehát már a lehetséges időpontokon töröm a fejem."

Tipikus prometer, nincs konkretum de mar promoral. :)

Visszavagoert kiallt a meccs alapesetben, csak ugye az ukran 41 eves.Sztem is akarja majd es kivancsi is leszek ra lesz e meg egyszer holtpont Aj bunyojaban es azt kihasznalja e az ukran.

» Bruneor   válasz erre
    2017-05-16 09:06:38
Ugrás az oldal tetejére