×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombat este elszenvedte 20 éves profi karrierje 4. kiütéses vereségét 2017-05-01 11:02:58 https://www.profiboksz.hu/2017/05/01/klitschko-nem-erzem-magam-vesztesnek/

Klitschko: nem érzem magam vesztesnek!

Szombat este elszenvedte 20 éves profi karrierje 4. kiütéses vereségét a korábbi egyesített nehézsúlyú világbajnok, Wladimir Klitschko (64-5-0, 53KO). A rendkívül izgalmas, fordulatokkal teli mérkőzésen Klitschko bizonyította klasszisát, sőt mi több, közel állt ahhoz, hogy visszaszerezze a Tyson Fury ellen elveszített címei egy részét. Ellenfele, a veretlen KO művész, Anthony Joshua (19-0-0, 19KO) karrierje során először került padlóra és nem sokon múlt, hogy beleszaladjon élete első profi vereségébe.
“Azt hittem, nem fog felállni. Hatalmas tisztelet illeti Joshuat. A számolás után több egyenest kellett volna ütnöm, de úgy éreztem, hogy meg fogom nyerni a meccset, így nem akartam elkapkodni semmit. Azt hiszem mindketten remekül helytálltunk és úgy gondolom, hogy sokat hozzátettünk a sporthoz azzal, ahogy teljesítettünk és ahogy egymással bántunk. Nagyszerű este volt. Lehet, hogy meglepő lesz, amit mondok, de nem érzem magam vesztesnek. Ma este mindannyian nyertünk és bár nem én vittem haza az öveket, nem veszítettem a nevemből és a megítélésemből. Örülök, hogy részese lehettem egy ilyen fantasztikus eseménynek.” - fogalmazott Klitschko.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Jersey Joe: @Jersey Joe: "Ezt mondtuk már Furyra a Klicskó elleni meccs előtt is..."

@Blackpanther: "Furynak Joshua ellen akkor lenne esélye ha ugyanolyan formán kívül lépne ellene a ringbe Anthony, mint Vova erre az esély a nullával egyenlő. "

Klitschko Fury ellen indított ütéseinek számához nem kellett számológép, Vova ennél dekoncentráltabban, életében nem bokszolt...

» Blackpanther   válasz erre
    2017-05-02 17:13:12

@greg: Klicskó 257 ütést indított a 11 menet alatt, volt 3 (!!) felütése ez idő alatt ez úgy gondolom hogy keveés egy olyan bunyósnak aki alacsonyabb az ellenfelénél.

Ez sajna német istálló gyengéje volt, hogy nem tanították meg neki a szűk-rövid ütést. Pedig nagyon hatásos tud lenni (hiszen Õt is ezzel fogta meg Joshi).

Eddig a meccsig nem rajongtam Klicskóért (most is a csajokat szeretem, férfi létemre, bocs:D) de ezzel a teljesítménnyel nagyon szimpi lett. Van szíve, van cucc a pincében és tud fejlődni és más stílust felvenni mint amit eddig tett. Le a kalappal előtte!!!

» szikozoltan   válasz erre
    2017-05-02 11:52:01

@szikozoltan: "A qrva nagy hiányossága Klicskónak, hogy közelharcban nulla (az egész meccsen nem láttam Tőle egyetlenegy felütést sem!!!!), védekezésben nulla (csak a fogást tudja), akkor hogy akart bajnok lenni?"

A belharcot és a védekezést illetően nem tudok veled vitába szállni - hacsak az előre kinyújtogatott karokat nem említjük, de azzal, mint láttuk, egy technikásabb bunyóst nem igazán tud megetetni.

Viszont a felütést illetően nézd meg az ötödik menetet újra, van egy pont, mikor az ukrán indít egy balegyenes-féleséget (inkább kitolja a kezét) és jobbal bever egy villámgyors felütést, ami telibe talál, nekem úgy tűnik, talán ezzel is fogta meg Joshuát. Utána volt még egy ilyen akciója amúgy, jó, ez nem sok, és közelről - amikor kellett volna - nem sütött el egyet sem, de az nem igaz, hogy nem használta ez az ütésfajtát.

    2017-05-02 11:23:49

"megmérettetett és könnyűnek találtatott", nincs ebben semmi csak valóban igaza volt a meccs előtt Josinak, hogy a bunyó a fiataloké.

És a legrosszabb ebben a verségben, hogy így még nem láttam bunyózni egyik Klicskó tesót sem (sajnos) és amikor kezdett a fejlődés útjára lépni pont akkor csapják le, hát ez pech.

A qrva nagy hiányossága Klicskónak, hogy közelharcban nulla (az egész meccsen nem láttam Tőle egyetlenegy felütést sem!!!!), védekezésben nulla (csak a fogást tudja), akkor hogy akart bajnok lenni?

» szikozoltan   válasz erre
    2017-05-02 08:06:23

@iceman: Nagyon egyetértek azokkal amiket írsz. Egyébként hasonló méretű, de kevésbé kötött izomzatú Lennox L. pl. messze nem savasodott így, ha már bokszoló példát kell írni.
Valójában sztem Joshua rutintalansága is benne lehetett.

Az intenzív rohammal Wladimir nem nagyon tudott mit kezdeni, csak fura módon Josha se tudott a saját intenzív rohamával mit kezdeni.

(nem pontos nyilván a hasonlat, de Grant is eszembe jutott Joshua kapcsán meccs közben)

    2017-05-02 06:02:24

@Jersey Joe: Engem tényleg meglepett, hogy Joshua milyen hirtelen fogyott el az 5. menetben, ahogy egyébként az is, hogy képes volt három-négy lazább menet után visszanyerni a kondiját. Az izomzat mellett ez adottság kérdése is, van aki hasonló izomtömeg mellett gyorsabban besavasodik, van aki nem. Számomra ez most Joshuánál kérdőjel. A konklúzióm ettől függetlenül változatlan, Klicsko nem tud mit kezdeni azzal, ha letámadják, az persze szintén a tárgyhoz tartozik, hogy igazán hatékonyan letámadni őt valószínűleg csak egy hozzá hasonló méretű, erejű bokszoló tudja. Aki kisebb/rövidebb az ütőtávja, azt megelőzi balossal, aki gyengébb azt, amint közel kerülne, lefogja.

» iceman   válasz erre
    2017-05-02 03:57:17

@Peacock: Igen,nincs nagyon mit hozzátennem.

» iceman   válasz erre
    2017-05-02 03:45:51

@iceman: "Azért azt lássuk be, ha Joshua ne fogy el az 5. menet második felében, akkor Klicsko nem jön vissza a 6-ban és most mindenki arról értekezne, hogy Klicsko milyen csúnyán ki lett csapva az 5. menetben."


Ez azért így csúsztatás...
Joshua azért tudta úgy ledarálni Klicskót, mert óriási izomzattal rendelkezik - ez viszont azzal is jár, hogy hamarabb besavasodik.
Nagyon jó Joshua, kétségtelen, de elsősorban nagyon erős, vannak azért nála technikásabbak - ami már az olimpián is bebizonyosodott, ahol kétszer is kikapott valójában.
Viszont nagyon erős, ez a legfőbb erénye, azonban ennek vannak hátulütői is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-02 00:43:33

@La Cucaracha: "Nincs olyan, hogy egy ilyen roham után ne "savasodjon" be valaki."
Azért ez így költői túlzás - már hogy ne lenne. Tapasztalt küzdősportolók százai ennél durvább (hosszabb sőt intenzívebb) rohamok után sem merevednek le ennyire. Az más kérdés hogy feltehetően azért alakul ki anerob állapot Joshua izomzatában, mert ekkora izomtömeget mozgatni felér egy súlyzós edzéssel. Vagyis ja: testépítő fizikummal persze hogy könnyebben lép fel oxigénhiányos állapot az izmokban (a súlyzós edzés maga is anerob edzésforma). De a fizikumát ő építette ki nem más (kétséged ne legyen hogy rengeteg "kiegészítőt" is használt), vagyis neki kell kezdenie vele valamit.
Sőt ha nézted, ráadásul nem csak az izmai lettek oxigénhiányosak, hanem ő maga (a tüdeje) is. Na ennek ellenkezőjére is van ezernyi példa. Had ne soroljam.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-02 00:43:21

*fél kézzel egyszerre

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-02 00:29:07

@iceman: Na jó, oké, hogy te a mostani Klicskóról beszéltél, de egyszerűen hülyeség, amit állítasz. Nincs olyan, hogy egy ilyen roham után ne "savasodjon" be valaki. Ha Joshua nem savasodott volna be a rohama után, akkor ő egy földön kívüli lény, aki fél kézzel leverte volna Lennoxot, Holyfieldet és Tysont.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-02 00:16:51

@La Cucaracha: A gondolatmenetem a mostani, 41 éves Klicskóra vonatkozott és a mostani meccsükre. Egyébként visszanéztem a 6. menetet, Klicsko próbálta volna lefiniselni, de közelharcban egyszerűen nincs meg hozzá az eszköztára. Középtávolról próbálta újabb nagy ütéssel elkapni Joshuát, de a brit ezeket szépen megoldotta elhajlásokkal és vissza is kontrázgatott. Ha Klicskó ütészáport indít, akkor simán belenézhetett volna egy Joshua kontrába. Szerintem ésszerű döntést hozott Klicskó, hogy nem próbált kinyílva rohamozni.Egyszerűen nem számítottak rá, hogy Joshua képes lesz "kipihenni" magát és újabb rohamot indítani.

» iceman   válasz erre
    2017-05-02 00:06:34

hiába veszített Wladimir ezen a meccsen, akkor is hihetetlen módon harcolt, egy ilyen bivaly ellen, mint AJ, le a kalappal én azt mondom!!! ez egy igazi vb meccs volt!! szerintem Wlad vissza fog vonulni, és az lenne a helyes döntés.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-02 00:02:50

Ha Klicsko a pályafutása alatt hasonlóan szellemben bunyózott volna, tuti sokkal jobb lenne a karrierjének a megítélése, de valószínűleg lenne még több KO-s veresége is. Azért a mostani bunyójában benne volt, hogy 19-re húzott lapot, kockáztatnia kellett, korábban erre nem igazán volt rákényszerítve.

» iceman   válasz erre
    2017-05-01 23:22:22

@iceman: "Azért azt lássuk be, ha Joshua ne fogy el az 5. menet második felében..."
Akkor folytatom a gondolat menetet (Flex majd jól beszól nekem emiatt), ha Klicskó nem 41, hanem 38 lett volna, akkor nem biztos, hogy feküdt volna Joshua rohamától, és nem fogyott volna el annyira, hogy ne tudja lefiniselni Joshuát, plusz az a kőkemény jobb egyenese lehet, hogy még erősebb lett volna. Szóval szerintem hagyjuk ezt a dolgot, egy ilyen brutál roham után minden boxoló a seggén vette volna a levegőt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-05-01 23:21:25

@Jersey Joe: Amúgy technikailag nekem a 4. menet tetszett a legjobban, akkor nagyon szép dolgokat csináltak.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-01 23:06:55

https://www.youtube.com/watch?...

Itt a 11. menetben amúgy kíváncsi lennék, hogy melyik volt igazán a döntő ütés!
Rögtön az elején az a jobbos, ami után Klicskó menekült másfél percen keresztül és próbálta eljátszani, hogy nincs semmi baja (legalábbis úgy tűnik)
v.
a felütés?

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-01 23:02:04

Nagyon kíváncsi vagyok most mi lesz a súlyban,szerintem évekig semmi.

    2017-05-01 22:30:49

@brontosaurus: Mi motiválná a folytatásra?


Szerintem visszavonuló meccsként - ha kapna egy lehetőséget - egy címmeccs még érdekes lehet akár egy Ortiz, vagy egy Parker ellen.

Én pont, hogy azt nem ajánlanám neki, hogy egyből vállalja be megint Joshuát, mert most két vereség után van, valószínűleg az önbizalma is meg lett egy kicsit szaggatva. Joshuának meg egekben van.
Az más kérdés, hogy túl sok ideje már nincs a gondolkodásra, mert telik az idő..

A legvalószínűbb az, hogy vissza fog vonulni. Már az is meglepő volt tőle, hogy nem reagált erre a kérdésre a szorítóban, csak annyit mondott, hogy most ezt átgondolja.

Nyilván ez arra utal, hogy azért már a felkészülés során is lezajlottak benne olyan gondolatok, hogy valószínűleg ez lesz az utolsó meccse. Ha annyira elkötelezett lett volna a folytatásra a meccs előtt, akkor a szorítóban még biztos lelkendezett volna egy visszavágóért (még ha később aztán már nem is lett volna hozzá annyira kedve).

Szóval, szerintem itt lezárult a Klicskó-éra és valóban egy új korszak kezdődött el a nehézsúlyú bokszban.
Remélhetőleg, jobb, mert az utóbbi évek szánalmasak voltak.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-01 22:18:55

@Blackpanther: "egy olyan rohammal, mint amit az 5. vagy a 11. elején indított (Joshua), Fury-nak végleg harangoztak"


Ezt mondtuk már Furyra a Klicskó elleni meccs előtt is... Fury-nak szerintem a legnagyobb ellenfele most a pia, a lustaság, meg a drog.
Ha ezeket legyőzi, akkor várjuk meg a meccset, hátha megint okoz egy kis meglepetést. Vagy nem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-05-01 22:10:29

@cenzura: wlad is leütötte povit amikor ép nem a tehénkedésre koncentrált.
ajnek szerintem nagyon könnyű falat lenne povi.
aféle foreman fraizer I.

amugy nekem wlad apronak tunt aj melett pedig egy magasak és "csak" 3-4 kg volt köztük.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 21:37:39

@fixpont: Nem azt mondom, hogy jó eséllyel (vagy egyáltalán) legyőzné Joshuát, de attól még csinálhatnának egy látványos meccset. Ha formában van, Ortiz bunyóját nagyon jó nézni.

» brontosaurus   válasz erre
    2017-05-01 21:29:03

@brontosaurus: nem hiszek a csodakban hogy valaki 37 evesen kap egy lehetoseget az ereje teljeben levo 28 evvesel szemben es majd ott akkor. mese ez habbal, egy fityinget nem tennek mar Ortizra

» fixpont   válasz erre
    2017-05-01 21:24:04

@cenzura: Azért kíváncsi lennék Ortiz produkciójára, ha kapna egy igazán motiváló mérkőzési lehetőséget.

» brontosaurus   válasz erre
    2017-05-01 21:19:26

@bpjotruska: Hú az a Joshua-Povetkin fantasztikus lenne!
Egyik sem szeret hátrafele boxolni, kb.mindent tud,közelharc okés.
Hiába nagyobb Joshua,Povi a legképzettebb bunyós bőven képes ki-ki meccsre.
Kár,hogy faszláma WBC parkolóra tette. Hearnben bízom,hátha inkább nevekben gondolkodnak a közeljövőben(Povi,Ortiz) és nem a biztos címvédésben. Wlad visszavágó szerintem nem lesz,Wildert meg hagyjuk. Hiába merül le Joshua egy huszáros vágta végén,Wildernek annyira nincs védekezése kombinatív bunyó ellen,hogy símán kikapna szerintem.
Ortiz viszont egyre gyengébb produkciókat tol. A Jennings elleni verhetné Joshuát de azóta nagyon hanyatlik.

» cenzura   válasz erre
    2017-05-01 21:11:06

Vajon egyébként mi motiválhatná folytatásra? Szerintem nincs mit bizonyítania már - ezen a meccsen megmutatta, hogy van benne küzdőszellem is (mondjuk Vitali kb. a két lábon járó küzdőszellem, valami jutott az öccsének is) és 41 évesen is top 10 formába tudta hozni magát - és amennyire tudom, nem szórta el a pénzét sem, hogy megélhetési meccseken tegye tönkre az egészségét. Kicsit késő már igazi közönségmeccseket csinálni. Én talán egy dolgot hiányolok belőle (a technikai korlátait nem ide számítva pl. belharc terén), a pusztító ösztönt - amivel esetleg lefiniselte volna AJ-t is. Nekem egyébként ez az elszúrt taktikázás a Gattaca című filmet juttatta eszembe, ahol úgy tudott nyerni az úszóversenyen a gyengébb képességű srác, hogy egyszerűen nem tartalékolt a visszaútra. Ez hiányzik Wlad személyiségéből, de ő ettől is az, aki.
Szerintem az eredményei, a sport iránti alázat mellett tisztelni való benne az is, hogy nem egy balhés személyiség, amennyire látni, józan, normális életet él, pedig mennyi sztárnak, gazdag embernek veszi el az eszét a siker és a pénz. Wlad szinte mindent tud a profi bokszról, beleértve az üzleti részét is - talán menedzserként, mentorként kezdhetne új karriert ebben a sportágban és tehetne le még nagy dolgokat az asztalra, fiatal tehetségeket segítve.
Mindezek mellett azt a jó pár év tehénkedést nem lehet kitörölni a kollektív emlékezetből, főleg hogy tudott volna ilyet is...

» brontosaurus   válasz erre
    2017-05-01 21:10:03

@deontay: "AT Top 5ös lenne minimum"

Persze, a Klitschko fivérek között. Bár ott is inkább második lenne a bátyja mögött. Szóval ez még barokkos túlzásnak is túl nagy.

De távol álljon tőlem, hogy leszóljam, hiszen most önmagát felülmúlva (a mentalitás terén), maradandót alkotott. Nekem ez - és ezzel talán nem vagyok egyedül - egyből a kedvenc mérkőzésemmé vált tőle, amit bizonyosan újra fogok nézni, annak ellenére, hogy egyszer már újranéztem.

Milyen furcsa fintora a sorsnak, hogy mindkét testvért egy vereség tett naggyá, nagyobbá.

    2017-05-01 21:05:06

Nem is kell... viszont nem zártad le amikor kellett volna... ez hiba. Nem kicsi.

» grabanc   válasz erre
    2017-05-01 20:27:58

@iceman: Egyetértek,ezt a felkészülést már nem tudná az ukrán végigcsinálni még egyszer,csak Joshua nyújtott neki ekkora motivációt,ilyen Parker félék már nem nagyon.

    2017-05-01 20:18:09

Megnéztem a nyilatkozatát. Érdekes, hogy itt tud rendesen beszélni, és nincs meg benne ez a pökhendi modorosság, ami a meccs előtt volt. Szerintem ez a vereség, illetve ez a meccs jót tett neki.

» GaiusM   válasz erre
    2017-05-01 20:14:00

@Joe Calzaghe5: Stilus szerintem nem hasonlo, de mentalitasban eleg oldszkul mindketto, valoszinu hogy az egymas elleni meccsuket nem a "Defenziv taktikak a profi okolvivasban" szeminariumon mutogatnak majd. Jo meccs lenne szerintem, mindketto mellett szolnak ervek.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 19:44:45

@iceman: "Ez viszont nagyon komoly kérdőjel, egy hasonló besavasodást egy agresszív, nagy ütő, nagy tempójú ellenfél ellen nem húzna ki."
Egen, de annak az agressziv nagyutonek nem artana, ha olyan feje van, mint Oliver McCall-nak, vagy ugy vedekezik mint Floyd Mayweather... mert Wlad-al ellentetben Joshua tud belharcolni, es kontrazni is, tehat az nem mukodik, hogy letamadom oszt ugysem ut vissza, csak fog vagy menekul. Povetkin es Ortiz ellen neznem meg, es en inkabb az orosznak adnek tobb gyozelmi eselyt, de a kubai ellen is erdekes lehetne nagyon.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 19:42:18

Egy Parker vs Pulevet megnéznék hasonló stílus két betonfejű gyerek.

» Joe Calzaghe5   válasz erre
    2017-05-01 19:34:15

@TerenceHill: Szerintem hatalmas hiba, ha azt a következtetést vonjuk le a meccsből, hogy Klicskónak van visszaút. Joshua besavasodás miatti visszaesése adta meg számára a lehetőséget, hogy visszatérjen a meccsbe, ha az nincs, akkor Joshua befejezi a meccset az ötödikben. Amikor Joshua kipihente a fáradalmait egy újabb rohammal lezárta meccset. Úgy látom, hogy a meccs valójában igazolta Klicsko feltételezett gyengeségeit, hogy egy offenzív ellenféllel szemben a fogáson kívül nincs más eszköze és ez a korral járó reflex-kopással kombinálva veszélyes elegyet alkot. Nem kellene az egészségét kockáztatnia, most emelt fővel, egy szép helytállás után vonulhat vissza. A meccsen sokkal inkább Joshua kapcsán jelentek meg kérdőjelek. Úgy néz ki, hogy a hatalmas izomtömege mellett, részben annak okán, nagyon könnyen savasodik. Ez viszont nagyon komoly kérdőjel, egy hasonló besavasodást egy agresszív, nagy ütő, nagy tempójú ellenfél ellen nem húzna ki.

» iceman   válasz erre
    2017-05-01 19:32:25

Azért azt lássuk be, ha Joshua ne fogy el az 5. menet második felében, akkor Klicsko nem jön vissza a 6-ban és most mindenki arról értekezne, hogy Klicsko milyen csúnyán ki lett csapva az 5. menetben. Szóval ahhoz, hogy Klicsko fel tudjon támadni a 6. menetben elsősorban Joshua látványos besavasodása kellett. Klcsiko szempontjából teljesen logikusnak tűnt, hogy nem kockáztatott. Joshua besavasodott, de nem volt végzetesen megütve és képes lett volna kontrát beleverni egy kinyíló Klicskóba. Klicsko ezért joggal vélhette úgy, hogy Joshua kondija nem fog visszatérni és csak a biztos találatok elhelyezésére kell mennie a pontozásos sikerhez.

» iceman   válasz erre
    2017-05-01 19:19:52

@dondannyboy: Szerintem reálisan (igazságosan): igen, vagy döntetlen, vagy 2 ponttal kikap (mindkét meccsen születhettek volna ezen eredmények). De ezt a saját véleményem már megindokoltam és külföldi szakvélemények szinte teljeskörű összegyűjtésével és beidézésével is igyekeztem alátámasztani.
De az alapkérdés szempontjából ez nem annyira fontos. Parker olyan szerintem mint Takam: kiáll az ellenféllel szemben akkor is ha nem ő feltétlen az esélyes. És ezügyben a menedzsmentjét, meccsszervezőit is erre kéri.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-01 18:48:06

Amúgy teljesen azonosulni tudok Wlad nyilatkozatával. Viszont ebben az is benne foglaltatik szerintem kimondatlanul, hogy mint azt többen megfogalmazták már, bizony sok olyan meccse is volt ami ártott önmaga és a boksz megítélésének (Mormeck, Povetkin, Fury meccsek pld., ami így egyben sok, más feleslegesen elhúzott-lecsupaszított bajnoki meccsekkel és a minimalista-biztonsági alapattitűddel együtt, mert külön-külön még elnézné az ember).

» Peacock   válasz erre
    2017-05-01 18:38:23

@Peacock: oké bevállalta de ruiz takam szerinted ha nem ujzelandon van akkor is megnyeri?

Amugy igen bevállalos parker de mégis azt gondolom nem tenne jót neki ha egy 41 éves ütné ki.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 18:31:32

@dondannyboy: Igen, pont Parker az aki kerüli a kihívásokat... 6. meccsre Botha, majd 13-15. Saglan, Tupou, Mehan, 18. meccsre Takam (!), majd Dimitrenko, 21.-nek a veretlen Ruiz, aztán kifarolt előle kötelezőként Haye, Hughie... Szerintem Parker kiállna Wilderrel, Joshuával, Tyson Furyval és Wladdal is ha az címért (kötelező kihívóval szembeni védés vagy címszerzés, címegyesítés) megy. Lehet kikapna többüktől, de ő nem az a kifarolós, biztonsági karrierista. Inkább régimódi bokszoló.
Ahogy Joshua sem kerüli a kihívásokat szerencsére.

» Peacock   válasz erre
    2017-05-01 18:26:45

@zolimt: parkerek soha nem vállalnák be.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 18:02:13

@bpjotruska: Főleg ha Parker úgy bokszolna mint Ruiz Jr. ellen.
Bár kétségtelen Ruiz a testalkatához képest gyors viszont Parker ott nagy csalódás volt . A szombati Wlad őt megoldaná jó eséllyel .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-05-01 18:02:00

@zolimt: Igen, Parker Joska ellen nagyaranyu favorit lenne. Kezsebessegben talan jobb lenne Parker, de kb minden masban o lenne hatranyban, es ha Joshua uteseibol tobbszor felallt Wlad, akkor Parker talan le sem tudna utni... viszont az o vedekezesevel egy ilyen felszabadultan bokszolo Wlad ellen meg az o kemeny fejevel sem biztos, hogy sokaig allva maradna.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 17:55:59

Ez egy nagyon ki-ki meccs volt. Nagyon kevésen múlott, hogy más legyen a végeredmény, tehát nem értem a szélsőséges ítéleteket, nyugdíjazásról, meg "az innen bárkit megold" szövegeket sem.

» TerenceHill   válasz erre
    2017-05-01 17:53:49

@Beast_Pete: Szerintem is, a WBO vonalon jo eselye lenne visszavenni az ovet.

» zolimt   válasz erre
    2017-05-01 17:49:49

@Shaham: Dehogy nincs keresnivalója!
A szombat esti teljesítménnyel a mezöny nagy részét szétkapná a meccs első felében. :)

» Galamb   válasz erre
    2017-05-01 17:05:09

"Lehet, hogy meglepő lesz, amit mondok, de nem érzem magam vesztesnek.


Számomra nem meglepő. Megértem az érzéseit. Átjön a tisztelet, amit kivívott ezzel a meccsel a bokszrajongók szemében.
Nekem is nagyot nőtt a szememben.
S azt hiszem ő maga is nagyot nőtt önmaga szemében. :)
Wlad most vált valódi bokszolóvá; igazi férfivá. :))))

» Galamb   válasz erre
    2017-05-01 16:57:59

En szurkoltam Wladnak hogy osszeszedje magat es nyomjon le egy jo meccset. Szuken vartam is a gyozelmet, de az hagyott volna nemi keseru szajizt, mivel mar nagyon a vegen jar. Orulok hogy Joshua felnott a feladathoz es hogy Wlad egy szep teljesitmennyel bucsuzik. Nagyon remelem hogy befejezi, nincs mar keresnivaloja.

» Shaham   válasz erre
    2017-05-01 16:52:12

@Roy Jones Jr.: Bőven elég volt ez neki,a közönség kiszolgálása soha nem érdekelte és ezt le is nyilatkozta.
Ez volt az ő komfortzónája,"igényes" német közönség teltházakkal,tehénkedés,jab.
Ebből jól meg is élt,semmi és senki nem indokolta hogy változtasson.
Így is sokan rajonganak érte,itt is.
Furyt mindenki lesajnálta egy ember nem fogadott volna rá,ezért ő is úgy gondolta elég lesz ellene ami eddig.
Nem jött be.
Semmi érthetetlen nincs ebben.

    2017-05-01 16:28:54

A Joshua elleni azonnali visszavágón kívül Vova számára csak a visszavonulás lehet az opció.

Furynak Joshua ellen akkor lenne esélye ha ugyanolyan formán kívül lépne ellene a ringbe Anthony, mint Vova erre az esély a nullával egyenlő.

Joshuának, Fury ütőerejétől nincs félni valója így egy olyan hasonló rohammal, mint amelyet Klitschko ellen indított az 5.-ik vagy 11.-ik menetben, Furynak végleg harangoztak.

» Blackpanther   válasz erre
    2017-05-01 16:27:11

@Ultrasberry1990: lényeg a lényeg egy remek meccset láthattunk, két igazi sportembertől, két igazi klasszistól , akik a ringben mutatták meg, hogy milyen kemények. Remek teljesítmény mutattak mindketten szerintem ! ;-) legközelebb amúgy AJ-t szívesen látnám pl Ortiz ellen ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 15:57:47

@CHUBAKKA: Ez igaz , hogy küzdeni tudásból jelesre vizsgázott ezt említettem is másik cikkben . Nem is volt a régi önmaga árnyéka , 41éves korához képest csúcson volt én arra akartam apellálni , hogy 4-5 évvel ezelőttihez képest romlott . Nem hatalmasat de éppen eleget . De mint mondtam engem is meglepett hogy a szánalmas Fury elleni meccshez képest oroszlánként tudott küzdeni .
Az üvegáll jelzőt meg szerintem simán el lehet felejteni mert amit kihordott lábon az brutál volt . AJ is amiből felállt attól a mezőny nagy része biztos nem tudott volna .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-05-01 15:42:24

@Flex: Szerintem is meddő vita alakult ki ebből . Síkesztyű pedig az én kezemen sem volt még :D
Azért nem gondolom hogy Furyt legyőzhette volna akárhogy is , max akkor ha az idősebb Klicsko mentalitását vette volna át .
Ha a ring majd készíti a listát akkor szerintem ez a AJ meccs megszépíti az emlékeket de összességében azért ez nem radíroz ki mindent :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-05-01 15:38:48

@deontay: a kedvenced is nyilatkozott gratulált aj-nek és megjegyezte a fiatalabb klitschko lefinisielte volna.

amugy aj-nek 19 mecs alatt van a rekordjában egy whyte és egy wladimir.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 15:16:26

@Flex: igen csak ringháborúval lehet kopni:)

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 15:14:41

@deontay: a campu boxos cicamaszatolásokat hagyjuk.
akiket felsoroltál,azoknak az embereknek háborúi voltak a ringben.
de ha te is láttad h Klicskót tegnap a tolószékből segítették be a ringbe,akkor tényleg ne irogassunk egymásnak.

    2017-05-01 15:13:06

@Ultrasberry1990: tudod mit?igazad van.Ez a vita meddő.Klicskó nem volt formában,ezért kapott ki.Én úgy láttam önmagához képest fantsztikusan boxol,de hát én nem értek hozzá.Még síkesztyű sem volt a kezemen,nemhogy boxkesztyű.
Ha nincsenek magánéleti gondjai,valszeg Furyt is agyoncsapja.
Megnézem majd valamelyik korábbi meccsét,lehet tényleg gyorsabb volt az a jobbos amit eladott folyton AJ-nek.De ha megtennéd h melyikeket nézzem meg,azt megköszönném,mert én eddig inkább csak olyanokat találtam ahol javarészt jab van.
Remélem pár év múlva,mikor visszaemlékszünk rá,akkor a Pulev elleni,és a tegnap mérkőzése fog eszünkbe jutni,és mikor a ring magazin a listáját készíti,akkor minimum a top10-be helyezi.Hiszen tegnap 2-3 menetet is vitt.

    2017-05-01 15:09:49

@Flex: Haye ellen 134 ütéssel talált, Joshua ellen pedig 94el... ismerd el, hogy az akkori Hayet kicsit nehezebb volt eltalálni, a lábmunkája, védekezése, és reflexe miatt, mint Joshuát, aki baromi lassú az akkori Hayehez képest, és teljesen statikus. Azzal ne gyere, hogy Haye ellen nem kellett tartania az ütésektöl, mivel az angol az egyik legnagyobb ütö volt a nehézsùlyban, villám gyorsasággal! Wowa igen is sokkal gyorsabb volt akkor. Ha a 41 csak egy szám, mièrt van az, hogy a bunyósok nagy része addigra csak saját maguk árnyékaik? Tysonnál 30 éves korára is azt mondták kiégett, nézd meg Roy Jonest, 30 felett már erösen hanyatlott, most meg kb. Felhozó ember szint, James Toney 42 évesen Lucas Brownetól!!! kapott ki egyhangù pontozással, Ali 39 évesen vonult vissza, de már 33 èvesen azt mondták kiégett,Mosley több mint 10 éve lejtön van, pedig most 45 éves, de fel lehet hozni még Pacquiaot, Moralest, De la Hoyát stb... szinte mind el kezdtek kopni a 30as éveik elején, és ezekre fel lehet hozni 2 ellenpéldát kb. Hopkinst, és Foremant... nem a kor nem csak egy szám!

» deontay   válasz erre
    2017-05-01 15:01:53

@Ultrasberry1990: lehet, hogy nem a top Wlad volt, de azért nem is volt tőle fényévekre abszolút szerintem, és tényleg olyan ütéseket, és olyan küzdeni tudást láthattunk tőle, mint még talán soha! az 5. menetben nem hogy felállt a leütésből, hanem a menet végén még Aj-nek voltak gondjai, Wlad keményen visszatámadt, mikor láttál tőle ilyet, metr én soha. Még a Peter elleni meccsen sem, ott is felállt a padlóról, de inkább menekült, fogott stb . Szóval lehet, hogy nem volt olyan, mint pl 5-6 éve, vagy mittomén, de azért nehogy már azt mondjuk, hogy olyan volt, mint egy rokkant nyugdíjas! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 14:57:48

@Flex: Ember hát nyugi már :)
Először is nem az számít hogy ki ellen bokszolt mivel sem Pulev sem Haye nem AJ azt hittem ez egyértelmű :)
Magához képest nézd a gyorsaságát ,azt hittem ez is egyértelmű.
A másik dolog meg az , hogy az a Haye aki akkor ott volt a ringben ultra gyors volt őt pl AJ sem találta volna el nagyon nem csak Klicsko bár ezzel megint adtam egy támadási pontot .
Egyik szavunkkal ütjük a másikat ? Még mindig jobb lenne elvakultan ugyanazt a hülyeséget tolni napok óta . Húszan mondják neked , hogy nem látod jól de te szembemész mert AJ az isten . Szó se róla nagy bajnok és 19.meccsén szépen megugrotta a nagy akadályt mert az eddigi legnagyobb ellenfeléhez Whytehoz képest Wlad még kb 2 lépcsőfok volt . De azért láss már tisztán és ne olts ilyen hülyeséggel hogy ütjük egyik szavunkkal a másikat ugyanis igen magasztaltuk Klicskót mert a Fury és Jennings elleni meccse után ahol a fél világ kiröhögte a másik fele pedig szánta nagyon is megizzasztotta AJ-t sőt majdcsak kiütötte. ( plusz kezében is volt a meccs 2-3 menetig de eltökölte .. ) De a realitás az , hogy ez a világon nem volt a top Klicsko .
Én nem tudom , hogy te picit trollkodsz e vagy csak szimplán laikusként nézed ( bocs elfogultként ) a dolgokat de ha te a sajtótájékoztató ( ami amúgy szerintem nyílt edzés ;) ) alapján ítéled meg akkor tényleg nincs miről beszélni . A Cotto elleni Maravilla is nagyon éles és gyors volt a nyílt edzésen sőt az összes bokszoló az lenne ugyanis ez nem a meccs itt nem vezetik ki az ütéseket de ha te ez alapján ítéled meg Klicsko gyorsaságát akkor vagy az edzésvideót nem nézted alaposan vagy a meccset , vagy inkább egyiket sem . Én is szoktam zsákolni meg edzeni és hú de gyorsnak meg élesnek tűnök de jönne egy ellenfél aki ellen meccshelyzetben lennék már nem ez lenne a helyzet , próbáld ki te is ajánlom :)
Abban az egyben értek veled egyet hogy a Fury és hozzá hasonlóak ellen tényleg ugyanilyen lenne 10ből 10szer ugyanis az ír rájött arra hogyan tudja totál ellehetetleníteni az Wlad bokszát :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-05-01 14:41:20

egyébként meg pl Wlad bal horga ugyan olyan volt , mint pl Pulev ellen, csak a különbség az volt, hogy Pulev olyan merev volt, mint egy deszka , a kettősfedezékről meg nem is beszélve , a védekezése egyenlő volt a nullával. AJ viszont elég jól hajolgat, és felteszi a kezét is, ellen nem jött be, mert akkor ő is lement volna könnyen lehet! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 14:31:51

@Ultrasberry1990: Olyan gyors volt,h Hayet is csak kereste a ringben.Pulevet meg a többi gyászhuszárt hagyjuk.Olyanok ellen nem nehéz jól mutatni,akik nem csinálnak semmit.Ja de bocs,Wlad az az ember,akinek még a Mormeck félék ellen is nézhetetlen volt a produktuma.

Szajkózzátok itt h "mi lett volna".Az volt,h Klicsko ki lett ütve.Egyik szavatokkal ütitek a másikat.Magasztaljátok Klicskót,h micsoda mérkőzés volt,és mennyire jól boxolt(önmagához képest szerintem is!),de utána meg azzal jöttök,h 41 évesen már ki van égve.Meg már valaki olyan baromságot is írt itt h a hátizma alatt gyűrődött a bőr...na jól van.És én vagyok elfogult?
Már a sajtótájékoztatón is látszott,h éles,gyors az ukrán.Olyan kombinációkat mutattak a ringben,amiket előtte sosem.Valszeg taktika volt,h AJ ne merjen támadni.
A fizikuma meg önmagáért beszélt.A 41 csak egy szám.

És leszarom,h AJ-nek milyen érdemei vannak.De ez megintcsak tőletek elfogultság,ha nem ismeritek el ezt a győzelmet.

Fury ellen 30 évesen is ugyan olyan szarul nézett volna ki.És nézett is ki olyan meccseken amiket emlegetni sem kéne.
Annál meg van jobb programom is köszönöm,h Klicsko meccseket nézzek vissza:)

    2017-05-01 14:25:07

@Ultrasberry1990: van igazság abban is amit írsz, és nyilván ezért is merték AJ-t csak 18 meccsel, és ilyen kevés tapasztalattal odatenni, nemcsak azért, mert aJ egy klasszis bunyós. Nyilván már Wlad nem olyan, mint pl 32 évesen, vagy 35 évesen, de egyáltalán nem volt rossz formában szerintem! Meg, ha pl tegyük fel most lett volna Wlad csúcsformában toppon akkor sem azt jelenti, hogy AJ esélytelen lett volna, mert szerintem ez sem igaz, de akkor nyilván több tapasztalattal teszik oda, több meccsel a háta mögött, hosszabb meccsek, szívósabb ellenfelek stb, na szóval érted, hogy mit mondok szerintem. Viszont, ha belegondolok akkor már pl sokan a Povetkin elleni meccsen is azt mondták már, hogy hát Wlad már nem a régi stb stb.. de azért mégis győzött Wlad. arról meg nem beszélve, hogy utána jöttek a Leapai, és a Pulev elleni meccsek ahol szerintem elég jól bunyózott Wladimir!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 14:20:24

@dondannyboy: nyilván ez is igaz, hogy jobbak voltak az egyenesei, de azért most is nagyon ott volt szerintem, hisz AJ-t egy egyenessel küldte le! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 14:11:51

@Flex: Úgy látom te leírtad egy jegyzettömbbe a szöveget és mindenhová ugyanazt másolgatod egymás után némileg korrigálva :)
Válaszoltam neked a meccses cikkben hogy Pulev és Haye ellen sokkal élesebb volt mint most AJ ellen ;)
Most volt a top ? Nyilván annak hiszed mert AJ elfáradt és majdnem kiüttette magát valamint visszajött az első padlózásból .. akkor ennyi erővel Peter ellen is nyújthatta volna a csúcsot .
Elmondom én mit csinálsz , totál elfogultságból hogy felnagyítsd AJ érdemeit kiemeled hogy a TOP Wladot győzte le és ez eléggé szembetűnő is :D
A realitás az hogy AJ a Whyte utáni tántorgás után most földre is került a hirtelen menetekre eltűnő kondi miatt és leütötte a 41éves Wlad aki a Fury és Jennings ellen mutatott formájához képest tényleg csúcs volt . A száraz igazság ez és ezek tények . Indítsd el a Pulev elleni meccsét , indítsd el a Haye ellenit és indítsd el a mostanit ha nem látsz látható különbségeket a gyorsaságában , dinamikusságában akkor nézegesd még mert akinek van szeme a bunyóhoz észre is veszi :)

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-05-01 14:11:09

@dondannyboy: balegyenesei sőt még a jobbjai is gyorsabb volt. régebben

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 14:01:34

@Roy Jones Jr.: de ne aj elleni meccset nézd ez igy is hozott 20 millió fontot neki.
meg haye ellen is jól kaszált.

de ha wlad egy állat lett volna a rngben egy wlad-pulevet szerinted el lehetett volna adni amerikában?

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 14:00:15

@GaiusM: ez jogos. Fury is kellett ehhez, és egy gyenge teljesítményt nyújtó, megújulni nem tudó Wlad is, aki viszont a vereség hatására átgondolta az addigi stratégiáját és a bunyóhoz való hozzáállását. És kellett egy olyan Joshua, aki fiatal, éhes, és bődületesen erős, és aki egy ilyen szép teljesítményt tett le. Bár Wladnak szurkoltam, de ennek az eredménynek is nagyon örülök, mert itt eredménytől függetlenül végre nyertünk mi, nézők is! A Floyd-Pac után már nagyon kellett egy ilyen mérkőzés. A Kova-Ward meg is adta, csak ott a pontozás egy kicsit sajnos keserű szájízt hagyott. Ezért is örülök, hogy itt KO-val lett vége a mérkőzésnek, nem pedig pontozással. Nincs kérdés a győztes személyéről, nem lehet elvitatni, egyértelmű.

» Beast_Pete   válasz erre
    2017-05-01 13:59:13

@Flex: motiváltabban mentálisan most volt egy igazi bokszolo meg még talán az univerzumos évei alatt bár ott nem aj kaliberű ellenfelei voltak.

Ez nem a top vova volt mivel 41 évesen másfél év kihagyás után küzdött.

a reflexei tuti koptak a balegyenesei sőt még a jobbjai is gyorsabb volt.


Én egyébként sajnálom wovat mert ha igy harcolt volna egész karrierje alatt akkor nagy bajnokként emlékeznének rá de így hosszutávaon csak egy érdekesség lesz hogy volt x cimvédése.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 13:57:10

@deontay: volna volna volna persze persze. és akkor az utóbbi években, hogy-hogy nem tudta senki padlóra küldeni Wlad-ot senki sem? meg, ha annyira rossz formában lett volna Wlad akkor fel sem áll az 5. menetben, nem hogy még ő hozta zavarba AJ-t, én csak néztem, hogy ilyeneket láttam Wlad-tól!! akkor meg miért nem iylen mentalitással bunyózott Wladimir eddig is, ki mondat, hogy ne tegye he? meg a leütésről nem is beszélve az is milyen pontatlan ütés volt hú vazze, meg azok a felütések, de lassúak voltak ejnye ilyen rossz formában életében nem volt még Wlad mi? ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 13:54:49

@deontay: Nem tudod meggyõzni,szombat este óta azt szajkózza, hogy top Wova...

» zolimt   válasz erre
    2017-05-01 13:42:40

@dondannyboy: "ha wlad eladható lett volna az usaban mennyivel járt volna jobban anyagi szempontból? Mert a németeknél 11 millióan nézték a meccseit."

Ez most komoly kérdés? Németben nincs PPV, az USA-ban meg elképzelhetetlen lenne, hogy egy ilyen kaliberű meccs másban legyen...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-05-01 13:19:59

@Flex: Most komolyan úgy gondolod, hogy egy 41 éves ember jobb formában van mint 30 korában? Nézd meg pl. Mcline ellen a jabjeit, meg most, vagy pl. Haye ellen! Az biztos hogy Wlad most volt a legbátrabb, és talán leg motiváltabb, de sokkal lassabb és pontatlanabb volt, mint anno! Ha a mistani mentalitással meccselt volna mondjuk a Haye elleni fizikális állapotában, AJt a kötél alatt húzták volna ki, de megverte volna Furyt, és Wildert is! AT Top 5ös lenne minimum!

» deontay   válasz erre
    2017-05-01 13:19:53

@Beast_Pete: Tulajdonképpen épp Fury győzelme mozgatta meg az állóvizet. Mert így Wlad kikapott, Fury mentálisan nem bírta, és letette a kesztyűt, amivel Joshua lehetőséget kapott az övek megszerzésére. Wlad pedig a kihívás jogára.

Ha akkor Fury kikap, most nagy valószínűség szerint teljesen másképp nézne ki a nehézsúly, és Wlad még mindig tehénkedgetne.

» GaiusM   válasz erre
    2017-05-01 13:12:39

@dondannyboy: figyelj,én még mindig várom a neveket,h Klicskó kik ellen boxolt technikásabban,motiváltabban,élesebben?
És arra is keresem a választ,h melyik az a mérkőzés,amivel beírta magát a box történelemkönyvébe?

    2017-05-01 13:08:52

@paki: egyetértek, ott a pont!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 13:08:40

@dondannyboy: hát szerintem nagyon kirobbanó formában bunyózott Wladimir, nagyon más volt, mint szokott, sőt így bunyózni én még soha nem láttam, és az ellenfél uygebár nem egy tehetségtelen bohóc, vagy egy lekvár bunyóüs volt!!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 13:07:40

@dondannyboy: egy idő után a pénz nem lényeg.A németeket meg hagyjuk.Sven Ottke meccseit is végigizgulták több ezren:)

    2017-05-01 13:05:32

azért remélem, hogy Wlad most már tényleg vissza fog vonulni, és nem erőlteti tovább a bunyót, bizonyított ezzel a meccsel, hogy bizony tud ő küzdeni is keményen! nem csak az volt szép, hogy leütötte AJ-t a 6. menetben, hanem előtte, hogy felállt a padlóról, és ellentámadásba lendült, és ő okozott gondokat AJ-nek, iylet én még Wlad-tól nem láttam, szép volt. Meg a jobbfelütései is nagyon jók voltak el is adta párszor AJ-nek, meg sok szép , és látványos ütése is volt Wlad-nak. Viszont, ha annyira folytatni akarja akkor lehet, hogy nem egy AJ elleni visszavágó kéne, hanem pl egy Parker elleni meccs, ott még lehet, hogy nyerne is, persze nem 100 % . ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 13:04:19

@dondannyboy: anyagi szempontból

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 12:59:49

@paki: ha wlad eladható lett volna az usaban mennyivel járt volna jobban?

Mert a németeknél 11 millióan nézték a meccseit.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 12:59:27

@Flex: szerintem top wladrol nem beszélhetünk 41 évesen és másfél év kihagyással.

Mentálisan erősebb volt mint valaha de fizikálisan lasabb és a reflexei kopottabak.

AJ is hihetetlen dolgott hajtott végre de ő volt az esélyesebb klitschko lesajnált.

klitschko tulszárnyalta önmagát tőle szokatlan módon bunyozott ezért esik róla több szó. De ne aggódj AJ nem fogja 10 évig uralni a mezőnyt viszont sokkal nagyobb bajnok lesz mint wlad.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-05-01 12:58:32

Ha Klicskó így bunyózott volna egész karrierje alatt a Vegasi stadionok tárt karokkal várták volna. Lehet h becsúszott vna még 1-2 vereség na és+ még a ppv eladások se lettek vna rosszak.

    2017-05-01 12:57:55

Én is úgy gondolom, hogy ezzel Wlad összességében nyert. Nyilván a legszebb számára a totális győzelem lett volna, ha a 6. vagy 7. menetben kiüti Joshuat. Viszont most újabb lehetőségek tárultak ki előtte, még 41 évesen is számolni kell vele, és megmutatta, hogy igenis tud küzdeni, és nemcsak úgy pötyögni és fogdosni, lenyomkodni, mint azt tette az elmúlt pár évben.

Hozzáteszem, hogy nekem anno az unis időkben nagy kedvencemmé váltak a testvérek, bár főleg Vitya stílusa tetszett a ringben. Mindig is jobban preferáltam az olyan bunyósokat, akik nem szájalással, hanem a ringben mutatott teljesítményükkel próbálták megmutatni, ki is a jobb. Sajnos egy idő után Wladimir boksza teljesen nézhetetlenné vált, a Povetkin elleni volt számomra az utolsó csepp a pohárban.

Viszont szombaton egy klasszikust láthattunk, és bizony ehhez Joshua is kellett. Kát, hogy Wilder úgysem fog kiállni ellene, de egy címegyesítést most nagyon megnéznék. Wlad pedig mehetne Furyval egy visszavágóra vagy a WBO címet visszaszerezhetné.

Akárhogy is, de a nehézsúly tényleg megmozdult, és fura módon nem Fury győzelmének köszönhetően, hanem Joshuáénak.

» Beast_Pete   válasz erre
    2017-05-01 12:41:30

Most kéne még neki legalább 10 ilyen mérkőzés,és az változtatna a megítélésén.Azért 69 az egyhez nem egy combos arány.Bár abból a 10ből meg is kéne nyerni párat:)
Szép volt,de én azért nem felejtem el ami itt volt az elmúlt időben:)

Klicsko ezzel a meccsel jobban van magasztalva mint AJ,amit nem értek,mert az angol még nagyobb tettet követett el.Egyrész nyert a padlóról(kiütéssel),másrészt mindezt a 19. meccsén,egy top Klicskótól.
Ha szigorúak vagyunk,akkor azért ne essünk már hasra h az ukrán szépen helytállt.Ahhoz előtte kellett 60x szörnyű mecs is.

    2017-05-01 12:25:51

"Azt hiszem mindketten remekül helytálltunk és úgy gondolom, hogy sokat hozzátettünk a sporthoz azzal, ahogy teljesítettünk és ahogy egymással bántunk."

"Örülök, hogy részese lehettem egy ilyen fantasztikus eseménynek.” - fogalmazott Klitschko."

Milyen nagy kár, hogy se a Fury elleni meccsen, se előtte nem jutott ez eszébe, hogy az emberek emlékezetében azok a bajnokok maradnak meg nagy tiszteletben, akik ÍGY BOKSZOLNAK, ahogy ő is tette szombat este. Az öveket el lehet veszíteni, aztán vissza lehet szerezni. Az ő megítélése is teljesen más lenne, ha azokat akik nem voltak vele egy ringbe valók, kiszórta volna ideje korán normális boksszal és nem az vezérelte volna, hogy dögunalmas meccsen az ellenfelet távolról kijabelve, mindenféle támadási szándékot lefogással meg tehénkedéssel, ölelgetéssel elfojtson, megcsúfolva ezzel ezt a remek sportot...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-05-01 12:20:26

Már harmadszor néztem vissza. :) Baromi nagy nagy meccs volt! Mindent beleadtak. Ilyenkor tényleg nincs vesztes. Ritka az ilyen klasszis meccs.

    2017-05-01 12:07:42

Nagyon korrekt szimpatikus nyilatkozat,sokat nyert ezzel a meccsel,szép teljesítmény volt!

    2017-05-01 12:03:27

szép volt Wladimir, tudsz te, ha akarsz nagyon is báttya!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-05-01 11:59:39

@Kane: Akarcsak a batyonak a Lewis elleni meccs :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 11:41:49

Rengeteget javított a megítélésén ezzel a meccsel, szerintem kb ez karrierje legnagyobb "győzelme".

    2017-05-01 11:36:38

@Gaggggggga: Az azert nem teljesen igaz, hogy nem ment ra. Nem sokkal a leutes utan eldobott egy olyan balhorgot, hogy bele is esett az utesbe a teljes sulyaval ; AJ szerencsejere elegge elore lathato utes volt, es el tudott hajolni elole, mert az ha beakad, akkor szerintem vege a dalnak.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 11:27:48

Én azonnal sejtettem hogy azért nem ment rá Joshuára mert pontozással akart nyerni.
Így könnyebben összejöhetett volna a visszavágó, mintha merevre üti.
Persze azt nem gondolták hogy Joshua még egyszer elindul....

» Gaggggggga   válasz erre
    2017-05-01 11:24:13

Teljesen igaza van.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-05-01 11:21:59
Ugrás az oldal tetejére