×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A hétvége, és az utóbbi időszak egyik legjobban várt mérkőzésére 2017-04-28 18:38:20 https://www.profiboksz.hu/2017/04/28/joshua-es-klitschko-merlegre-allt/

Joshua és Klitschko mérlegre állt

A hétvége, és az utóbbi időszak egyik legjobban várt mérkőzésére kerül szombaton éjszaka a londoni Wembley stadionban, ahol Anthony Joshua és Wladimir Klitschko fog egymásnak feszülni. Az IBF és WBA nehézsúlyú világbajnoki címeiért kiírt összecsapás két főszereplője pénteken mérlegre állt, és a műszer a brit Joshua alatt 250.1 fontot (kb. 113.4 kg) mutatott, míg ukrán riválisa 240.4 fonttal (kb. 109.04 kg) abszolválta a procedúrát.

       
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Kane: Én speciel sosem kedveltem Lewist, utólag értékelem igazán a teljesítményét, de mind a nehézsúly top 3, mind a p4p top 5 túl erős szerintem ATG.
Lewis egy ritka komplett bunyós volt, de igazán egyedi fenomenális képességet (stílus), vagy rekorderedményt nem tudok kiemelni nála. Talán ezért szokás őt lejjebb értékelni más klasszisoknál.
Ali, Tyson, vagy Frazier mind sajátos, szerintem összmegítélésben pluszként külön is értékelendő stílusban bokszolt. (Tyson ráadásul mindig fizikai hátrányban, szvsz én ezt is értékelem ahogy szerintem sokan). Lewis nem.
Ali eredményessége magáért beszél, Foreman új időskori másodvirágzása szintén egyedi, Tyson mint legifjabb bajnok és kivételesen látványos bokszoló dettó. Marciano rekordja is egyedi (az ellenfelek ellenére is). Louis is rekorder.
Szerintem ott a helye nehézsúlyban a top 10-ben így is (talán épp csak kicsúszni a top 5-ből), de a top 3-ra a fentiek okán másokat neveznék én is.
Azt pedig téves megközelítésnek tartom, hogy egymás ellen mire mennének. Egyre nő az átlagmagasság, javulnak a drága pénzért elérhető ételek-tápkiegek-szteroidok, több az idő mindenkinek edzeni, több a pihenőidő az egyes meccsek között bajnoki szinten, kissebb a menetszám, stb. A boksz és a körülmények is változnak.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-29 22:49:05

@Kane: Így igaz, és az ütés után, ahogy egyből padlóra zuhan azt nem lehet megjátszani. Utána viszont szerintem is színészkedett Liston, de nem hinném, hogy bunda miatt. Inkább mintha elment volna a kedve az egésztől, nekem legalábbis úgy tűnt. Azért egy bunda meccset egyértelmű, hogy nem így játszanak le... Tehát az ütés és padlózás szerintem igazi, ami utána jött az már feladás volt

» infamous   válasz erre
    2017-04-29 22:46:15

@Jersey Joe: Miért ne hasonlítsuk? Ugye nem akarod vitatni hogy Ali nem kevéssel volt jobb bokszoló? Az első meccsen sem sokat tudott tenni Ali mozgékonysága meg gyorsasága ellen. Az az ütés tökéletesen időzített volt, Liston meg konkrétan belefutott. Lassításban látszik hogy az álla is rendesen kiment a helyéről tőle. Dühből ráfutott Alira eszetlenül és meg lett kontrázva, szerintem ennyi történt. Sosem győzte volna le, stílusbeli rémálom volt neki.

    2017-04-29 22:37:24

@Kane: Azért Liston-t ne hasonlítsuk akárkihez, ráadásul azok a luftok eléggé átlátszóak voltak.

Meg van a meccs a youtube-on, nézd meg. A phantom punch-t megelőző támadása is fura volt nekem. Arról pedig ne is beszéljünk, hogy az az ütés, gyakorlatilag könyökből mennyire lehetett erős...

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-29 22:17:56

@Jersey Joe: A prime Ali ellen a legtöbben csak luftokat ütöttek, biztos mert az összes bunda volt:)

    2017-04-29 21:01:49

@Jersey Joe: De egyébként már olyanra is volt példa, hogy a nehézsúlyú vb címet nyert valaki menetenkénti 7 indított ütésből 3 találattal. Ha nem látom, nem hiszem el :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 20:58:17

@bandi78: Vágtam :)

Jersey Joe

Igen, van mikor a másik csak luftokat üt. Berbick meg csak maszatolt végig egy normális ütése sem igen volt. :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 20:52:54

@leibigabi: "Tyson mikor kiütötte Berbicket, az is egy elég abszurd és komikus jelenetnek tűnt, sose láttam előtte hozzá hasonlót."
Erre reagáltam, nem olvastam vissza, mik voltak az előzmények, mert jöttek közben barátok. :) Csak beugrott Judah mozgása és leírtam :D

» bandi78   válasz erre
    2017-04-29 20:35:20

@Jersey Joe: Akkor ezek szerint az Liston-Ali első is bunda volt? Na ezért tartják többen is Listont Lewisnál nagyobbra, mert ő volt az aki a csúcson megverte még a legnagyobbat is :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 20:34:59

@Kane: a nehézsulyú top 3 de még top1el is egyetértek all time de p4p-be minimum 5 all time az necces.

lennox nagyszerű volt de a méretei is segitették.

roj jones
ray leonard
ray robinson
duran
floyd meyweathet jr
pac
rigo
vasyl(?)
szerintem ők jobbak súlycsoportól függetlenül

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-29 20:32:36

@bandi78: Igen, a Tyson-Berbicket láthattam az Ali-Liston II előtt :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 20:31:32

@leibigabi: bocs, nem olvastam azt, hogy előtte nem :)
nyilván ez utána volt

» bandi78   válasz erre
    2017-04-29 20:04:48

@leibigabi: Berbickhez hasonlót tuti láttál, Tszyu ellen Judah a kacsatánccal nagyon hasonló volt :)

» bandi78   válasz erre
    2017-04-29 20:03:49

@leibigabi: Mert érezte, hogy kínos és fütyült a közönség.

Egyértelmű, hogy bunda volt, a meccs során előtte folyamatosan ütögette a luftokat Liston...

Berbick meg volt szédülve, esze ágában sem volt lefeküdni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-29 19:55:35

@Jersey Joe: Érdekes jelenet volt, de ha bunda volt, miért nem maradt simán lenn? Miért akart volna felállni és rájátszani, kockáztatva azt, hogy megy tovább a meccs, mikor megtehette volna, hogy egyszerűen fekve marad? Tyson mikor kiütötte Berbicket, az is egy elég abszurd és komikus jelenetnek tűnt, sose láttam előtte hozzá hasonlót.

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 19:52:03

@dondannyboy: Tyson esetét már megvitattuk pár hónapja, elfogadom hogy másképp látod, nincs értelme ugyan azokat leírni újra amiket akkor.:) Lennox pedig egyértelműen alulértékelt, szerintem nehézsúlyban minimum alltime TOP3, P4P pedig minimum 5. helyezett. Kevés olyan kivételes bokszolót lehet felsorolni mint ő volt.

    2017-04-29 19:48:55

@leibigabi: De mi az amiben szerinted Liston jobb volt mint Lewis? Mivel tett többet le az asztalra vagy milyen képességben múlta felül amivel lett volna esélye? Szerintem Liston olyasvalaki volt aki nem tudta felfogni hogy valaki nem ijed be attól hogy ránéz, ezért is verte meg őt Ali. Pattersonnak már akkor tele volt a gatyája amikor kezetfogtak. Lewis egyszerűen klasszisokkal jobb volt nála, és fényévekkel szebb karriert is futott be, nem értem mi alapján helyezik fölé. Ez szerintem kicsit sem megbocsájtható egy ilyen komolynak mondható listán. Szerintem Holyfield is nagyon megverte volna őt, meg még nagyon sok nehézsúlyú.

    2017-04-29 19:46:04

@leibigabi: Totál bunda volt, a második mérkőzésen elszenvedett KO utáni fetrengést én még bokszolótól nem láttam... Mintha egy focista fetrengett volna egy színészkedés után a tizenhatoson belül.

Nekem nagy kedvencem Liston, de az a meccs nagyon necces.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-29 19:36:28

@Kane: plusz, pl. Liston mellett "figyelembe vehető" hogy az Ali elleni meccsét beteríti egyfajta misztikum, legenda, hogy bunda volt (sztem pl. nem, de van akik szerint igen) illetve az erejéről egy elég komoly bajnok, George Foreman testközelbeli élménye és elbeszélése.

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 19:30:25

@Kane: Én úgy gondolom, hogy ezek a listák nem elsősorban csak arról szolnak, hogy vajon mit csinálnának egymással egy csúcson lévő képzeletbeli összecsapásukon, mint ahogy próbálod összemérni pl. Lewist és Listont.
Listonnak a "hagyatéka" pl. nem tűnik olyan jelentősnek, hiszen csak 1 címvédése volt és 2 évig bajnok. Viszont sokan eleve pl. abból indulnak ki, hogy ha nincs a legnagyobb, és nem halogatják a Patterson elleni meccset, akkor akár 1960 és 68 között védte volna a koronát. Lewis is hosszan uralkodott, de közben kiütötte 2 "nímand" Rahman és McCall (Bár, hogy mindkettőnek vissza is vágott, ez javítja a presztízsét) ...stb, stb, stb. Hogy egymás ellen mit nyomtak volna? Szted Lewis 3 menet alatt verte volna ájultra, más szerint Liston előbb utóbb elkapta volna Lewis állát és kifekteti.

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 19:11:01

@Kane: Sokan azzal szoktak ervelni, hogy Lewis a mar kioregedett Tysont es Holyfieldet verte meg ; persze kozben elfelejtik, hogy Tyson legnagyobb skalpja, ill. az egyetlen ATG a listajan, akit le is tudott gyozni ( ugye Lewistol meg Holytol kikapott ) az a 40 koruli, felig-nyugdijbol visszatero Holmes... Ezen kivul Lewis ellenfelei kozul en harmat is tudnek mondani, akik ellen Tyson minimum necces meccset vivott volna, elsosorban a rettenetes szivossaguk miatt: Mercer, Tua, Vitalij ; Lewis sem tudta le- vagy kiutni egyiket sem ( bar Vitaljt alaposan leamortizalta ). Az egyetlen igazan nagy kihivas, akivel nem bokszolt Lewis, az Bowe lett volna, de nem o hatralt meg elole.
Tysone a rekord, hogy 20 evesen nehezsulyu vilagbajnok lett - ezt szerintem sosem fogjak megdonteni - es minden idog talan leglatvanyosabb nehezsulyu bunyosa volt, meg a legnagyobb utok kozott is ott van. De Lewis sokkal tobbet ert el szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-29 19:09:10

@Kane: ha idegesitenek a kommentjeim akkor ez is idegesiteni fog ha lennox alulértékelt akkor tyson meg messze túlértékelt:)

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-29 19:08:56

@dondannyboy: Általában nagyon idegesítenek a nehézsúlyról szóló kommentjeid de most nagyon egyetértek veled. Sok sértődött lokálpatrióta amcsi máig nem bírja elviselni hogy Lewis megverte a legendáikat. Igazából Lewis ellen csak ilyen "milettvolnaha" tipusú érveket lehet felhozni, a történelem egyik legjobbja P4P is, nem sok kérdőjel maradt utána, de azokon nagyon szeretnek lovagolni akik nem bírták a pofáját.

    2017-04-29 18:44:24

@edge: Kíváncsi vagyok mi alapján előzi meg Joe Louis Lennoxot.:) Nevetségesen alulértékelik Lewist. Konkrétan a nehézsúly első vagy második legerősebb korszakában vert meg mindenkit, ő egy komplett csomag volt, méret, erő, gyorsaság, iszonyatos ringintelligenciával párosulva. Egy kezemen meg tudom számolni kik oldhatták volna meg őt, de nem biztos hogy mind az öt ujjamra jutna név.:) A prime Tysont azért odatenném, ő szerintem még Alira is a lehető legkomolyabb veszélyt jelentette volna, kár hogy egy kérdőjel maradt ilyen szempontból. Listont helyezni Lewis elé pedig minden csak nem szakértelem, semmilyen faktor nincs amiben jobb volt, maximum a megfélemlítés, de azzal szart sem ért volna ellene, Lewis kb három menetben ájultra verte volna. Néha csak nevetni tudok az ilyen listákon.

    2017-04-29 18:41:11

@dondannyboy: "szerintem fraizer foreman holmes tyson nem lehet(ne) lewis elé sorolni."

Szerintem meg ha más szempontok alapján súlyoznál, akkor lehet hogy Foremant és Holmest is lehetne.

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 17:04:31

@bpjotruska: szerintem fraizer foreman holmes tyson nem lehet(ne) lewis elé sorolni.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-29 16:53:05

@dondannyboy: "azért kiváncsi lennék ez a lista hogy alakulna ha lennox amerikai lenne ali meg nem lenne angolszász:)"

Ha ezt így szétválasztjuk, akkor valószínűleg nem válhatott volna azzá, amivé vált. Lehet, hogy nem is lett volna belőle bokszoló, de az is lehet, hogy ő lett volna az egyetlen 5x-ös olimpiai bajnok. De még az is lehet, hogy kivándorolt volna Amerikába, hogy beteljesítse azt a sorsát, hogy a legnagyobbá váljon :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 16:06:55

@dondannyboy: Ez nekem is szurta a szemem. Lehet, hogy ha a meretet kihagyjuk a dologbol, Tyson pusztan istenadta tehetsegkent meg Lennox-nal is jobb volt, de eredmenyesseget tekintve, a legyozott ellenfeleik listajat, szamomra teljesen erthetetlen, hogy lehet Lewis ele rangsorolni ot.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-29 16:04:01

@dondannyboy: bameg fraizer és megelőzi lennoxot.

azért kiváncsi lennék ez a lista hogy alakulna ha lennox amerikai lenne ali meg nem lenne angolszász:)

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-29 15:48:47

@edge: tyson jobb mint lennox?
wtf??

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-29 15:46:49

@Jersey Joe: Tolem hiába kérdezed :) Engem nem kérdeztek meg a lista osszeállitásánal :)

    2017-04-29 15:40:03

@edge: Holmes mégis mi alapjàn elõzi meg Foreman-t?

Senkit nem gyõzōtt le a nagyok kōzūl, Norton ellen ikszelt valójàban, a cirkàlò Spinks ellen meg bokszra tanítottàk..

Holmes nem alul, hanem tùlértékelt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-29 15:10:54

@deontay: Klitschko sosem volt legenda (ha ma ejjel nyer, akkor talán az lesz). A legutsó Ring Magazinban (a világ elsőszámú bokszlapjában) 30 bokszszakember velemenye alapjan csinaltak egy "minden idok legjobb nehezsúlyú bunyosai TOP20" listát, íme:

1, Muhammad Ali
2, Joe Louis
3, Jack Johnson
4, Rocky Marciano
5, Larry Holmes
6, Jack Dempsey
7, George Foreman
8, Joe Frazier
9, Mike Tyson
10, Sonny Liston
11-12, Lennox Lewis
11-12, Evander Holyfield
13, Gene Tunney
14, John L. Sullivan
15, James Jeffries
16, Wladimir Klitschko
17, Vitali Klitschko
18, James Corbett
19, Riddick Bowe
20, Bob Fitzsimmons

    2017-04-29 15:05:12

L.Campbell (1,12-1,22) - D.Perez (4,00-6,00)

S.Quigg (1,02-1,04) - V.Simion (9,00-13,00)

A.Joshua (1,35-1,50) - W.Klitschko (2,65-3,25)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-04-29 14:27:07

@Flex: ".Ilyen riadt tekintetet meg még egy hobbi box klubban sem látni,mikor valaki felé ütnek. "

Szerintem a tekintet semmit nem jelent. Vitali is néha hátramenetbe kapcsolt, meg "menekült", meg volt, hogy kisebb ütésektől is össze rezzent. Egyszerűen ilyen fajta emberek, nem szeretik ha megütik őket, sérülékenyek. De ha belegondolsz, nem is nagyon tudták eltalálni őket.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-29 14:25:54

@Flex: Ez igaz , de ez egy hatalmas nagy negatív kritika a nehézsúly előző évtizedéről is ugyanis kb ezzel a teljesítménnyel sikeresen letudott majdnem mindenkit . Bár ha nagyon úgy nézzük le is lehetett volna léptetni párszor .
Klicsko megítélése fura , egyáltalán nem folyik benne gyilkos vér de mégis sikerült nyomot hagynia a boxtörténelemben . Ha Vitalij mentális erejét megkapná Vladimir akkor kb megkapnánk egy pusztító harcost .. helyette sokszor egy fogatlan oroszlán volt .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-04-29 12:55:01

@Totti: Unibeten most speciális ajánlatként 1,8-ért kínálják Joshua K.O.-t, az se rossz mondjuk, de Klicskó győzelme ilyen oddsokon azért mindenképpen value.

» Henry87   válasz erre
    2017-04-29 12:18:20

Szerintem Klitschko elég jól felkészülhetett, ez mindig is jellemző volt rá. Mindenképp feledtetni akarja a Fury elleni szégyenletes teljesítményét. Az ütőereje az meg van hozzá, hogy Joshuával végezzen, kérdés, hogy a bátorsága is meg lesz-e. Én Joshuának mindenképp azt tanácsolnám, hogy minél hamarabb próbáljon ütést bevinni neki fejre, átvéve a kezdeményezést, tudatosítva benne, hogy az est hátralévő részében arra számíthat, hogy itt pofonokat fog kapni. Ha ez sikerül neki, akkor Klitschko el fog bizonytalanodni és egyre inkább csak a túlélésre törekedni. Viszont Joshua elég rutintalan, és úgy tűnik, mint aki túlságosan is tiszteli nagynevű ellenfelét. Ha ringben is ezt csinálja majd, akkor inkább Klitschko akarta lesz a domináns. Ha százalékos arányban kellene tippelnem, akkor 55-45-öt mondanék Joshua győzelmére. Ha pedig fogadnék, akkor igen, 4,5 szeres szorzó elég jól hangzik, hogy megkockáztassam Klitschko idő előtti győzelmét.

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 12:17:06

bet365
Joshua - Klicskó
Győzelem: 1.40-3.25
KO win: 1.66-4.50
Pontozás: 7.00-7.00
Döntetlen: 29.00

    2017-04-29 11:34:44

Szerintem simábban hozza ezt a meccset az ukrán mint azt sokan itt gondolják.
Az hogy valóban még vb akar lenni,vagy az utolsó nagy kasszát akarja csak besöpörni,ezt még felülírhatja természetesen.

    2017-04-29 11:32:43

@Henry87: Az eszem Joshua győzelmet mond, de Klicsek győzelmére kb. 3,5-szörös pénzt fizetnek az irodák, a K.O. sikerére pedig 4,5-t, ennyiért meg nincs szívem otthagyni.:D

Mennyit adnak Joshuára?

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 11:19:59

@csiga: Most nem ez a lényeg, hanem hogy Holmes is egy hosszabb kihagyàs után, vereséget kōvetve próbàlkozott az új, népszerū ifjū titàn, KO király Tyson ellen.

Amúgy soha nem voltam oda Holmes-szért, szerintem a Norton elleni csata is iksz volt inkább.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-29 10:01:23

@Totti: a 10+ év alatt melyik volt az a világrengető,izgalmas,harcos,technikás(elég ha a felsorolásból csak az egyik igaz) mérkőzése,amit bármikor visszanéztek,és elismerően bólogattok?Sanders elleni nem ér:D

Nekiestetek edgenek is úgy,hogy amit írt Furyról,azt mind ti szajkóztátok róla a meccs előtt:)
El vagytok vakulva úgy,hogy balegyenesen,és fogáson kívül nem volt itt más egy évtizeden keresztül.Ilyen riadt tekintetet meg még egy hobbi box klubban sem látni,mikor valaki felé ütnek.
Én majd erre fogok emlékezni,bármi lesz Joshua ellen.Amit maga mögött hagy,az felejthetetlen.

    2017-04-29 09:54:57

Az eszem Joshua győzelmet mond, de Klicsek győzelmére kb. 3,5-szörös pénzt fizetnek az irodák, a K.O. sikerére pedig 4,5-t, ennyiért meg nincs szívem otthagyni.:D

» Henry87   válasz erre
    2017-04-29 09:22:15

@karcsi1959: Itt még lehetett szeretni Wlad bunyóját. Ez a Klucsko 6 meneten belül kicsapta vilna Furyt (szerintem)

» JCalzaghe   válasz erre
    2017-04-29 09:14:46

@csiga: Nagyon jo bokszolo volt Holmes, de amennyire en tudom, ot sem nagyon szerettek es ismertek el a sajat korszakaban. Nehez vitatni, hogy egy Frazier, Foreman, Ali majd kesobb Tyson mellett nem volt tul izgalmas az a bunyo amit o csinalt.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-29 09:11:47

@Miskolci: Én már most elismerem. :) - A nehézsúlyú bajnok, akiben nem bokszvér folyt.

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-29 07:46:08

@Ultrasberry1990: "aki csak azzal a meccsel tud előjönni"
itt korábban többször szóba került a povetkin meccs is, mint szégyenletes teljeítmény, és hát igazán elsöprő teljesítmény után messzire kellene visszamenni Klicskó előzményeiben.

Amúgy tény, hogy eléggé átértékelődött a helyzet, a Fury-vereség utáni hosszú kihagyás, a 40+-os státusz, a pályafutás végi leszállóág, az önbizalomhiány, stb. miatt joggal lehetett azt feltételezni, hogy ebben a párosításban már nem ő lesz a favorit.

Hogy megszállotja volna ennek a mérkőzésnek, ahogy nyilatkozta, simán elintézhető volt azzal, hogy csak marketingszöveg, önbátorítás, valódi mély tartalom nélkül.

A fizikai formája, a szerepléseinek magabiztossága viszont elég meggyőző kezdett lenni.

Szerintem egyébként ez a legjobb: ha nem egy tuti pénzes zakónak tekinti a meccset, hanem tényleg halálosan komolyan veszi, ha tényleg még egyszer meg akarja mutatni a világnak, akkor ez egy valódi nagy legitimációs párharc lesz, a régi és az új nagy bajnok között.

» Winwin   válasz erre
    2017-04-29 07:41:17

@edge: Azért véletlenül egyik súlycsoportban sem szoktak 28-szor világbajnoki mérkőzésen ringbe lépni.
Egy dolog, hogy valaki mennyire látványos vagy változatos, az meg egy másik, hogy mennyire eredményes. Wlad bunyója lehet, hogy egysíkú és nem sok giga meccse volt (nem is nagyon lett volna ki ellen), de ettől a meccstől függetlenül, aki 16-17 éven keresztül a nehézsúly meghatározó alakja, az mindenféleképp legendás bokszolóvá válik. Bizonyos vagyok benne ettől a meccstől függetlenül, hogy 10-15 év múlva úgy fogunk emlékezni Wladimirre, mint Larry Holmesra és utólag lesz elismerve.
AJ pedig ezzel a villámgyors karrier építéssel pedig üstökösként robbant a profi világba. Ezen a meccsen csak az angol veszíthet, a pénzem inkább AJ-re tenném fiatalsága miatt, de Wologya is tud nagyot ütni, Joshua pedig még nem találkozott hozzá hasonló kaliberű bokszolóval, így ma meg fogjuk látni, mennyire is kiemelkedő bajnok.

» Miskolci   válasz erre
    2017-04-29 07:32:21

@Jersey Joe: Holmes nagyságrendekkel jobb bokszoló volt a mai nehézsúlyú mezőny minden tagjánál.

    2017-04-29 07:19:24

Reméljük meg vicceli az öreg Anthony-t

» Professor   válasz erre
    2017-04-29 06:47:41

Érdekes összehasonlítani kettejük pályafutását, hogy pl. Klicskó 19. találkozója milyen is volt...
https://www.youtube.com/watch?...

» karcsi1959   válasz erre
    2017-04-29 05:37:07

Klicsko nagyon gyengén és kb úgy bokszolt Fury ellen mint aki be van fosva és aki elfelejtette a sportot de azért aki csak azzal a meccsel tud előjönni az sem éles elmére vall . Meg amúgy lehet itt meccs előtt feltevéseket gyártani aztán lehet holnap 1 menet alatt elfekszik az ukrán .. vagy lehet az egyik bombától Anthony és akkor kezdődik előről az ördögi kör miszerint " na megmondtam hogy " ..

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2017-04-29 01:58:48

@edge: Igen, egy bunyós karrierjét az határozza meg, hogy 10 év után egyszer szarul boxol... az elért eredményei semmisek?? Nem lehetett 10 év alatt 1szer rossz napja? Majd meglàtod este Joshua ellen, hogy Wowa igen is nagyszerü bunyós, egy klasszis, és LEGENDAként fog visszavonulni!

» deontay   válasz erre
    2017-04-29 01:10:14

@edge: " Az utolsó meccsén pontosan látszott, hogy egy puhos mamlasz is legyőzi, ha magasabb nála"

Az a puhos mamlasz elképesztő gyorsasággal mozgott, egy dolog, hogy nulla az ütőereje, meg úgy en block az ütő technikája, de baromi sebes a keze meg a lába is (lehet, hogy csak a kokaintól :)) Meg azért csak legyőzte kétszer Chisorát, aki szerintem a legjobb B kategóriás boxoló.

» La Cucaracha   válasz erre
    2017-04-29 00:10:54

@Valero: Egyetértek, én sem szólnàm le Fury teljesítményét, de hogy visszatér-e, abban kételkedem. Max egy-két meccsre ōsszekapja magát, de ennyire elhīzott test nehezen marad meg alacsony súlyon hosszabb tàvon. Fõleg erõvesztés nélkūl.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-28 23:50:51

@edge: Az a "puhos mamlasz" ahogy te nevezed, a colás üveg testével olyan laza könnyed bunyóra képes, ami egy ekkora 206 cm magas embernél egyedülálló! Továbbá gyors, pontos, jók a reflexei, kiszámíthatatlan, lazán lebokszolt 12 menetet, az önbizalma pedig határtalan!
Ha formába hozza magát és visszatér, akkor egyértelműen őt fogom esélyesebbnek tartani Joshua ellen is! De egyenlőre ez még nagyon távoli!

» Valero   válasz erre
    2017-04-28 23:46:34

@Totti: Már nem kell bizonyítania. ;) Az utolsó meccsén pontosan látszott, hogy egy puhos mamlasz is legyőzi, ha magasabb nála. Ott kellett volna Klicsnek a boksztudást elovenni, de gyorsan kiderült, hogy elfogyott a tudomány. :)

    2017-04-28 23:04:17

látta valaki már Wlad-ot harcolni, vagy belemenni az adok-kapokba? csak úgy kérdem, mert amúgy amit csinál abban tényleg világklassis, és tényleg nem véletlen volt sokáig bajnok, az egyetlen meccs ami kifogásolható az a Povetkin-meccs szerintem!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-28 23:01:29

@Flex: "Joshuának kell nyernie,hogy bizonyítsa,Klicskó csak jó szelet fogott ki gyenge ellenfelek ellen. "

Hát hogyne. Mi sem egyértelműbb. Ha 41 éves korában kikap a legnagyobb reménységnek tartott 27 éves Joshuától, ez bizonyítja, hogy Klicskó nem tud bokszolni.

Éles elmére vallanak a hozzászólásaid..

    2017-04-28 22:54:13

Joshua felé még a földijeitől is minden harmadik kérdés az,hogy nem jött e túl korán ez a meccs.
Én már az elejétől ezt mondom,viszont ha nem nyomja le simán Klicskót,akkor a nehézsúly maradt ugyan abban a szarban ahol volt.
Amúgy Klicskó elég jól mutat.
Joshuának kell nyernie,hogy bizonyítsa,Klicskó csak jó szelet fogott ki gyenge ellenfelek ellen.
Azt sem bánnám ha a harmadik fogás után intenék,majd leléptetnék az ukránt,bűntetésből az elmúlt évekért.

    2017-04-28 22:47:32

Közben megindultak a találgatások, mit várhatunk a mérlegelés alapján?


A szakértők szerint Klicskó 109 kilója azt mutatja, hogy külharcra készül, ellenben Joshuával, aki egyértelműen arra ment rá, hogy elsöpörje Klicskót.
(ELőbbi mintegy 3 kilóval könnyebb, utóbbi 4 kilóval nehezebb az átlagsúlyánál.)

A szakértők nagyon megosztottak, viszont - ahogy kivettem a szavaiból - Tyson Fury Wladimir Klitschko-ra tesz.

"Egy jó meccsre számítok és azt gondolom, Wladimir nyer, mégpedig kiütéssel. Mert egyszerűen jobb bokszoló." - mondta Tyson Fury.

Arthur Abraham visszafogottan nyilatkozott, ő azt mondta, hogy mindkét bokszoló világklasszis, amatőrben, profik között is bizonyítottak, úgyhogy blődség lenne előre jósolgatni, de szerinte Klicskót nem lehet leírni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-28 22:19:49

@greg: Ha Lewisnak igaza lesz és tényleg elsöpri Joshua Klitschko-t, azért bízom abban, hogy Klicsko fejét nem találja telibe.


Eddig minden alkalommal, amikor kiütötték Klicskót, utána nagyon rosszul nézett ki, kórházba is vitték talán mindháromszor.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-28 22:09:31

@Tom1: Egyszer Lewis is tevedhet, marmint ugy ertem hogy eltalalhatja az eredmenyt :D

» Slajos   válasz erre
    2017-04-28 22:06:53

@greg: Tehát Klicsko nyer. :)

    2017-04-28 22:02:58

@SweetSweetSweet: There are still unanswered questions with Joshua, but Joshua (to win) early," said Lewis. - See more at: http://www.boxingscene.com/kli...

    2017-04-28 21:54:14

Látszik azért,hogy nem két agyatlan állt a mérlegre, nem kellettek kétajtós szekrények, hogy megfékezzék őket :)

» fcs2000   válasz erre
    2017-04-28 21:45:42

Lennox Lewis mit is tippelt? Fel kéne adnom a tipp mixem :D

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2017-04-28 21:29:51

Nekem is az jutott eszembe,hogy ha a meccs fele olyan jó lesz mind a két mókus formája,akkor jól jártunk!!!

» GOLD 70   válasz erre
    2017-04-28 21:19:14

Tudom, hogy az okolvivasban a kulalakbol sokszor nem lehet komoly kovetkezteteseket levonni, de jo latni, hogy hosszu ido utan ismet 2 olyan nehezsulyu all egymassal szemben ahol mindketto sportolonak latszik.

» Slajos   válasz erre
    2017-04-28 21:09:06

@Miskolci: Ugyanez jutott eszembe, feelingre nagyon Tyson vs Holmes.

Meglàtjuk, hogy Holmesnàl tud-e tōbbet az ukràn mutatni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2017-04-28 20:56:53

Kicsit Holmes meccs feelingje van, a nagy öreg korszakalkotó exbajnok a feltörekvő fiatalabb csillag ellen. Azt majd a mérkőzés dönti el, hogy a Holmes vs Tyson vagy a Holmes vs Mercer forgatókönyvet fogjuk újra nézni. (Inkább a Tyson elleni forgató könyvet tartom valószínűbbnek)

» Miskolci   válasz erre
    2017-04-28 20:53:00

Ha csak a kinézet döntene, akkor azt mondanám, hogy Klitschko, de nem hiszem, hogy ne lenne holnap este kiütve. Meglátjuk.

» Gabodo   válasz erre
    2017-04-28 20:24:47

Klitschko soha nem nézett ki rosszul, de most már-már extra szálkásnak tűnik.

» Gabodo   válasz erre
    2017-04-28 20:19:19

Komoly hogy a mérlegelése több ember megy el, mint egy komplett a hazai NB1-es fordulóra.
De jó látni hogy egy box meccsnek mekkora sporttörténeti értéke van odakint!

» All_in   válasz erre
    2017-04-28 20:10:05

Ez egy hülye hozzászólás lesz, de Joshuának jó nagy gyomra van, Klitschko meg elég fürcsán mutatott azzal a béke jellel. :D

» pressurefighter0088   válasz erre
    2017-04-28 19:35:23

Valakinek van infója, hogy Joshuáék várhatóan mikor kezdenek?

» TonyMontana   válasz erre
    2017-04-28 19:32:48
Ugrás az oldal tetejére