×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Lassan, de biztosan elharapódzik a hangulat a korábbi félnehézsúlyú 2017-04-13 09:20:05 https://www.profiboksz.hu/2017/04/13/hunter-kovalevnek-nem-kene-annyi-vodkat-vedelni/

Hunter Kovalevnek: nem kéne annyi vodkát vedelni

Lassan, de biztosan elharapódzik a hangulat a korábbi félnehézsúlyú bajnok Sergey Kovalev és az őt tavaly véleményesen legyőző Andre Ward között, aki jelenleg az IBF/WBO/WBA címeket őrzi. A veretlen amerikai bunyós most például tudni véli valahonnan, hogy az orosz ökölvívó meglehetősen gyakran nézeget a pohár fenekére és Ward edzője, Virgil Hunter szerint az alkoholizálás jótékony hatásának köszönhető, hogy Kovalev az utolsó két mérkőzésén már némileg fáradtabb formát mutatott, mint korábban. "Nem lehet nyakló nélkül vedelni, azzal a meggyőződéssel, hogy úgysem lesz hatással az ember teljesítményére. Ha belelátnánk a dolgok mélyében, szerintem egyértelmű lenne mindenki számára, hogy a vodkázás miatt kopott meg mostanság Kovalev. Nem volt itt túledzettség, sőt, semmi más. Itt arról van szó, hogy 12 menetet keményen végig kell nyomni, viszont az nem működik, hogy valaki iszik, mint a gödény és úgy állsz ki olyavalaki ellen, mint Andre." Kovalev válasza természetesen nem sokat késett: "Jó, tehát szerinte piálok, akkor eszerint még úgyis le tudtam győzni Wardot, hogy el voltam ázva. Tehát piás voltam a mérkőzésen, még úgyis legyőztem Wardot, csak a pontozók elcsalták a végeredményt. Vicces nagyon, amit Hunter mondott, ebből az következik, hogy részegen is meg tudom verni Wardot. Egyébként pedig nem igazak a vádjai, nem szoktam piálni, vigyázok az egészségemre."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Sarkozi Robert: Hari nem csak volt, hanem jelenleg is ilyen a magánéletben, a sportolói érdemeit nem lehet elvitatni, az egyik leglátványosabb küzdősportoló volt alltime.

    2017-04-15 21:03:47

Az igazi Kova: tört angolsággal, de szerethetően egyszerűen elmagyarázza, hogy miért Andre a fish... :)

https://www.youtube.com/watch?...

u.i.: az alábbiakban senki nem írta le, de az igen egyfelé húzó szurkolói szimpátia alapján úgy gondolom mindenki egyetért velem, hogy Ignashov-ot nem csak a ringbeli teljesítménye emelte Hari fölé, hanem az is, hogy a ringen kívül csak magára volt ártalmas. Én a legelejétől követtem a pályáját,de soha nem hallottam, hogy valakit megbántott volna, vagy valakivel agresszív lett volna. Kifejezetten egy galamb lelkű, 'csendes gyilkos' típus. MOndjuk itt kezdődik a sportolói nagyság...

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-04-15 19:59:15

@Kane: Attol fuggetlenul h Hari milyen volt a magánéletben, a ringben az eggyik legjobb K1-es volt. Hol őt ütötték ki Brutál hol pedig ő tette ugyanezt masokkal de baromi bevallalos latvanyos meccseket csinalt igazi fighter. Deontay nyilvan arrol beszélt h nem sikerült Harinak GP-t nyernie...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-15 18:55:44

@bpjotruska: Isten ments hogy mentegessem a tettei alól Harit, szerintem sem kéne szabadlábon lennie, közveszélyes az ember. Látogatja is a börtönöket, de sajnos soha nem kap hosszabb büntetést, ott a börtönben meg el sem merem képzelni miket csinál. A rengeteg pénz ami mögötte áll, sajnos garantálja hogy sosem kap érdemi büntetést majd...

    2017-04-15 16:32:58

@Kane: Annyira nem erdeklnek a lelki-pszichologiai okai annak, hogy valaki miert ver agyba-fobe masokat neha, amikor ugy tartja kedve. Ha dilis, kotelezzek kezelesre vagy zarjak dilihazba, ha nem dilis, akkor meg bortonbe, de ilyen fazonokat felelotlenseg szabadlabon hagyni. Elobb-utobb megol vagy megnyomorit valakit, es sovany vigasz lesz, hogy hat beteg szegeny...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-15 15:53:02

@bpjotruska: Hari nem egy agresszív tahó, hanem egy kb meghasadt elméjű skizofrén. Néha rájön az ötperc és elkezd elpusztítani mindent amit csak tud, egyszer egy ötcsillagos hotel recepciósát ütötte le teli erőből, egyszer egy pincérrel csinálta ugyan ezt, ilyenkor üvöltözik és kikel magából egyik pillanatról a másikra teljesen ok nélkül. Szerintem egy normális országban biztosan elküldenék valami kezelésre, sajnos Marokkó nem tartozik ezek közé... Tényleg rengetegszer ütötték ki, összefoglaló videó is van belőlük, és mindegyik kb olyan mintha az évtized legdurvább kiütéseit foglalnák össze, biztos vagyok benne hogy ez is közrejátszik az elmeállapotában. Tyson vagy McClellan hozzá képest mintapolgárok voltak, ő sajnos tényleg nem normális.

    2017-04-15 14:50:13

@Kane: Hari szerintem is nagy tehetseg volt, az o meretevel egyedulallo utoero-dinamika kombinacioval. Viszont szamomra azt hiszem o minden idok legantipatikusabb kuzdosportoloja, minden megvolt benne, amiert egy elmebeteg, agressziv tahot utalni lehet. Ha jol remlik vert nyomorekra ringen kivul is artatlan, civil embert, ult is erte, azt hiszem. Igen nagy szivesseget tett nekem Semmy Schilt es Overeem is, amikor kicsaptak.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-15 14:23:54

@deontay: Hari mitől eltékozolt tehetség? Elég patent karriert futott be eddig, habár sok lehetőséget kihagyott a szerintem teljesen nyilvánvaló elmebetegsége miatt. Ignashov szerintem is tehetségesebb volt nála, Harit rengetegszer ütötték ki brutálisan, talán ez is közrejátszik az elmeállapotában. A régi K-1 sokaknak hiányzik, igazi őszinte bunyó volt, baromi kemény mezőnnyel, óriási meccsekkel.

    2017-04-15 12:26:11

Ignashov egy rendkívül tehetsèges, és szimpatikus figura volt, nagyon nagy kár volt érte! Sokaknâl Badr Hari a legnagyobb eltékozolt tehetség, szerintem viszont a Red Scorpion sokkal tehetségesebb, és jobb bunyós volt, minden megvolt benne, de sajnos a pia ês a sèrülések kikészítették :( jajj istenem de hiányzik a règi K-1, a legjobb volt! Minden hétfön és csütörtökön a Eurosporton Vàrhegyiék kommentàlásában :(

» deontay   válasz erre
    2017-04-15 10:40:03

@bpjotruska: Egyik legnagyobbat mondta :). Én ide sorolnám Joan Guzmant is, fene a lusta formáját neki is....

» bandi78   válasz erre
    2017-04-14 18:00:49

@csiga: ne kamuzzál ignasov nem volt részeg bombaformában volt a sajtotájékoztaton megkinálták vodkával és mondta felkészülés alatt nem iszik.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-14 17:58:23

@leibigabi: A szakértelműkre gondoltam. Bocsánat, így visszaolvasva elég értelmezhetetlen volt valóban.

    2017-04-14 16:21:10

@bpjotruska: De talán Broner is többre vihette volna hogyha nem May utánzására meg egyéb felesleges vagánykodásra épül a bunyója, képességek tekintetében neki is adott volt minden.

    2017-04-14 16:14:41

@cenzura: "Ha azt mondjuk,hogy Boone az egyik legnagyobb eltékozolt tehetsége az elmúlt 10 évnek akkor nem hazudunk."
Ezert a cimert szerintem Odlanier Solis igen nagy elonnyel indul, es jo kuabikent sajnos lehet hogy Luis Ortiz sem fogja nala (sokkal) tobbre vinni. :-(

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-14 16:03:46

@dondannyboy: Régebben nagyon szerettem Stevensont, de mára már annyira nem, nem voltak jó ellenfelei, a képességei is mintha megkoptak volna, mindenben romlott, nem tudom hogy a kora miatt vagy csak úgy simán sz.rik bele a dolgokba mert igy is jó pénzeket keres. Érdekes lesz, remélem azért még visszajön és kiáll valakikkel mert régebben egészen látványos volt a boksza.

Booneról annyit hogy én is egy elpocsékolt tehetségnek tartom, ha bedobta magát olyat csinált amit sokan nem, ha viszont nem volt kedve akkor veszve volt. Bár én azóta is keresem de sajnos nem találtam meg Boone se a kova se a stevenson elleni első meccsét pedig nagyon megnézném.

    2017-04-14 15:48:40

@cenzura: Nem értelek, először zseniális hozzáállásnak nevezed amit csinál, aztán megállapítod hogy az elmúlt évtized egyik legnagyobb kárba ment tehetsége, mikor pont a hozzáállása miatt az. Ha nem ilyen zseniálisan áll hozzá a dolgokhoz, lehet most ezerszer ennyi lenne a bankszámláján, meg esetleg akár öv is a derekán.

    2017-04-14 15:22:47

@Titok: stevensonnak most fonfara jon kivancsi vagyok hogy muzsikal majd ellene?

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-14 15:00:35

@Titok: Olvastam Boone életfilozófiáját. Szerintem zseniális hozzáállás.Azt mondja őt nem érdekli a ringben semmi és senki. Csak egyszerűen lemegy egy jót boxolni. Sajnos ennek pont ez a hátulütője,hogy ha nincs kedve edzeni akkor nem megy le tréningre "egy jót boxolni".
Boonet nem nagyon lehet keretek közé szorítani.Ha azt mondanád neki ,hogy 2 hónap múlva Klicskó meccs és felmegyünk Coloradóba magaslaton készülünk 1 hónapot arra be fog inteni de Klicskó meccs még ingyen is jöhet mert "egy jót boxolunk majd". Az cseppet sem zavarja,hogy Wlad 2 hónapig készülne mint egy Terminator.
Stevenson amikor a visszavágón nem tudta hozni a súlyt hoztak neki egy papírt amit símán aláírt Boone.
Ha azt mondjuk,hogy Boone az egyik legnagyobb eltékozolt tehetsége az elmúlt 10 évnek akkor nem hazudunk.

» cenzura   válasz erre
    2017-04-14 14:23:48

@Totti: "Ami igazából nem is őket minősíti, hanem azt a sok idióta amerikait, akiknek a bokszhoz 0 közük van, viszont mindenről ők döntenek. Szomorú"

Ezt hogy érted, hogy 0 közük van hozzá, de ők döntenek mindenről?

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-14 14:16:57

@northpaw: Azt meg hogy ki irta, öszintén bevallom nem emlékszem, nem mai komment volt.

De egyébként ha már igy szóba került, Darnell Boone rendkivüli egy figura, Leütötte Wardot, kiütötte Stevensont, csupán csak megosztott pontozással tudta őt verni Kovalev, és negativ mérlegű a srác.

    2017-04-14 13:59:24

@northpaw: Nem én semmi ilyesmit nem mondtam, hogy szerintem, vagy hogy megtörtént volna. Fogalmam sincs iszik-e vagy sem, nem vagyok ott mellette és az életét se követem, van sajátom amire figyelek, egyszerüen csak azt irtam hogy régebben is hallottam olyat hogy állitolag ivott. Nem azt irtam hogy ivott vagy hogy iszik. És azt is csak azért irtam le, mert lehet hogy nem Hunter találta ki az egészet, mert egy sztereotip ... ember, hanem mert lehet ő is ezt hallotta valahonnan, és elhitte.

Viszont amiket Kovalev produkál manapság érdekes nyilatkozatokat, azokról elhinném hogy alkholos befojásoltság alatt tette, mondta, mert kb olyan szinvonaluak.

    2017-04-14 13:54:43

@Kane: Én is azt gondolom, hogy most mindkét oldal próbál egy kis hírnevet verni a meccsnek, mert az első mérkőzésük számai elkeserítőek. Ami igazából nem is őket minősíti, hanem azt a sok idióta amerikait, akiknek a bokszhoz 0 közük van, viszont mindenről ők döntenek. Szomorú.

    2017-04-14 13:52:20

Nem tudom hogy lehet komolyan azon merengeni hogy Kovalev tényleg iszákos-e, teljesen nyilvánvaló hogy nem. Egy alkesz nincs ilyen formában, amúgy is észrevenné az elég gyakran látogatott sportorvos a jeleit, és jelezné a menedzsernek, aki történetesen pont Klimas, aki úgy kirúgná Kovalevet ezért mint a szél. Ez a vodkavedelés a legalapabb sztereotípia az oroszokkal kapcsolatban, ez egy olcsó trashtalk akart lenni semmi több.

    2017-04-14 13:19:18

@northpaw: "Tehát ezt valahogy úgy kell elképzelni szerinted, hogy Kova alkoholizált az első Boone elleni meccse előtt, ezért szenvedett annyira Boone-nal, majd a visszavágó idején akkor már nyilvánvalóan nem piált, mert két menet alatt kiütötte Boone-t"

Nem nyilvánvaló, mert lehet a visszavágóra Boone még nála is többet piált :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-14 13:12:11

@Titok: "állitolag vagy előtte való nap ivott Kova vagy a meccs előtt"

Tehát ezt valahogy úgy kell elképzelni szerinted, hogy Kova alkoholizált az első Boone elleni meccse előtt, ezért szenvedett annyira Boone-nal, majd a visszavágó idején akkor már nyilvánvalóan nem piált, mert két menet alatt kiütötte Boone-t, viszont most hogy élete meccsére került sor, a Ward elleni találkozó előtt megint elkezdett inni? Ez így hihetőnek hangzik. Esetleg nem csak arról van szó, hogy Virgil Hunter megpróbálkozott a trash talkkal, és mindebből egy kis gagyi oroszellenes sztereotipizálásra futotta neki? Megkockáztatom egyébként, hogy azt az oldalon lévő kommentet amiről beszélsz, Sztrego írhatta.

» northpaw   válasz erre
    2017-04-14 13:08:15

@Totti: Hát a szallagcimben igy volt kiirva, de amúgy szeritnem az nem volt nagyképű nyilatkozat.

http://www.profiboksz.hu/2017/...

Annyit mond, hogy elért mindent AMIT AKART. Aztán persze a visszavágórol is beszélt. De persze én nem akarok meggyözni senkit, félre értés ne essék. Mégcsak nem is tartozik kedvenceim közé Ward, viszont szerintem elpontozásról sincs szó, szüken oda lehetett adni Wardnak, mint ahogy Kovának is. Túl van fújva, mert Kova sokaknál nagy kedvenc, ennél sokkal gyomorforgatobb meccseket csaltak el, ez egyáltalán nem volt csalás.
Abban igazad van hogy vannak piszkos trükkök amiket Ward használ, de nézz meg sok nagy bokszolót, sokuknak volt valami alaptomos vagy undoritó trükkje, meccse.


northpaw: Irtam hogy szentirás? Irtam hogy igaz? Azt irtam állitolag...
Csak azért irtam le, hogy régen is voltak már hirek hogy Kova iszik, nem feltétlen Hunter találta ki genyóságból.

    2017-04-14 12:29:22

@northpaw: Egen, de Kova el is ismerte egy interjuban, hogy ott szerencseje volt a pontozokkal, es majdnem kikapott a sajat hulyesege miatt. Nem azt mondta, hogy volt egy jo utese a balfasznak, de amugy siman gyoztem... Ward kb igy reagalta le az ajandek-gyozelmet, ami nagy kulonbseg.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-14 12:00:32

@Titok: A viselkedése volt gyomorforgató, ahogy ezt az egészet lereagálta. Úgy tett mintha sima győzelem lett volna, és nem is értené, hogy miért mondják azt sokat, hogy öreg azért itt meleg volt a pite, és hogy nem igazán te nyertél. Nem úgy nyilatkozott utána, például hogy: Nagyon kemény és szoros meccs volt, szóval természetesen adok egy esélyt a visszavágóra Kovalev-nek (ami egyébként szerződésbe volt foglalva), hanem jött a hülye pöchendi, elképesztően unszimpatikus dumájával, hogy ő már mindent elért (mondta ezt egy ilyen meccs után (számomra felfoghatatlan módon)), és már nem talál kihívást ebben a sportban. EZ AZ EGYIK. A másik az rendkívül ocsmány stílus, ahogy ez az ember, ezt a sportot felfogja. Amit ő csinál az gyakorlatilag nem is boksz. Valami kevert harcművészetet folytat. A boksz+legundorítóbb tetves trükkök egyvelege. Mindenki mondja, hogy technikai zseni. Fizikális elképesztően kemény ez tény, máskülönben nem tudta volna megcsinálni ezt Kovalev-vel, amit az első meccsen. De Ward képtelen tisztán küzdeni. Ennek egyszerű oka van, akkor kikapna.

Az elpontozás miatt is nagyon haragszom, de emiatt nem Ward-ra. Ezt a két dolgot nem kéne összemosni...

    2017-04-14 11:41:20

@Titok: És ha itt egy kommentelő ír bármit is, az már szentírás? A Boone elleni első meccsén Kovalev azért nyert csak megosztott pontozással, mert nem készült fel normálisan Boone ellen, csak ránézett az ellenfelének a mérlegére, amiből azt hitte, hogy csak ő is olyan hurka lesz, mint a korábbi ellenfelei, akiket 1-2 meneten belül kiütött. Tévedett, így a végén majdnem megfizette az árát.

» northpaw   válasz erre
    2017-04-14 11:13:17

Hát nem tudom gyerekek, én emlékszem arra amikor még régebben volt itt szó Kovalev vs Boone első meccséről ahol csak megosztott pontozással gyözött az orosz, és valamelyik itteni kommentelő irta nekem, hogy csak azért lett megosztott mert állitolag vagy előtte való nap ivott Kova vagy a meccs előtt, ennyire pontosan nem emlékszem, de rémlik hogy valaki irta.

Egyébként meg Kova egy szoros meccsen kapott ki, szerintem ide-oda adható meccs volt, nem egy Pac-Bradley szintű meccs, és szerintem rettenetesen gáz amit csinál az orosz. Nem volt nagy főlénybe senki, visszavágót is megkapta, de még mindig ezen hisztizik... Pac nem hisztizett, pedig őt tényleg meglopták, még JMM első meccsén is amikor csak azért nem gyözött mert valamelyik pontozó benézte.
Wardot meg csak azért utálni mert legyözőtt egy szoros meccsen egy nagy kedvencet aztán ő már minden rossz megtestesitője, kova meg áldozat, külön komikus szerintem.

    2017-04-14 09:48:05

@Master of Disaster: A kedvenc idézetem tőle, hogy nem fél a kiütéstől,nem lehet rosszabb, mint ha a vodka üti ki :)
Azt örömmel hallom, hogy már nem iszik, az érdemi sportkarrierjére ez sajna már nem lesz hatással, de a további életére mindenképpen. Nekem mindenképpen marad a kedvenc nehézsúlyú k1/thaibox harcosom.

Kovalev meg szerintem az a fajta, akinek az a legjobb, ha csak az edzéssel és a boksszal kell foglalkoznia, nem neki való ez a médiacirkusz, nincs rá jó hatással sajna. De alapban egy normális fazon, aki nagyon kemény utat járt be, hogy oda jusson, ahol van.

» bandi78   válasz erre
    2017-04-14 07:52:45

@csiga: Ez nekem nem volt meg, pedig ott ültem az első sorokban...Tényleg maki volt ?
Az egész sportcsarnok szurkolt Attilának, aztán mindenki tapsolt a skorpiónak a végén. Mondjuk a faszi már a bevonuláskor megkapta félisten címet...

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-04-13 23:34:03

@csiga: nem tudom részeg volt-e, látszani nem látszott rajta, ami viszont látszott, hogy évek ótra nem volt annyira egyben. mikor jött be, már akkor nyilvánvaló lett, hogy rossz lóra tett (mindenki) aki arra számított, hogy az akkoriban szokásos, felpuffadt, elhízott állapotában egy verhető ellenfél lesz.

    2017-04-13 23:33:37

@csiga: "Vagy három éve nem iszik alkoholt Ignasov.
De egyébként igazad van, Karacsot például részegen durrantotta le."

Évek óta együtt jártok bulizni? :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-13 22:50:42

@Master of Disaster: Vagy három éve nem iszik alkoholt Ignasov.

De egyébként igazad van, Karacsot például részegen durrantotta le.

    2017-04-13 22:42:08

@bandi78: Sajnos, minden szavaddal egyet kell, hogy értsék. Nekem az egész úgy jön le, hogy ha Wardék nem zökkentik ki Kova-t a komfort zónájából valahogy, akkor a 2. meccsen a büszkesége és koncentráltága miatt vélhetően jobban figyelne a meccs második felére és akkor behúzhatja a küzdelmet. Most úgy néz ki, hogy azért csak-csak belerángatják egy hülye szócsatába és láthatóan Kova nyeli a trutyit.
A kedvencem azonban azért mégis a Red Scorpion-os komment. Nála egyébként - bár a térde a végére tényleg kaka volt - a démonokkal volt elsősorban gond. A verseibe és a vodkába menekült előlük és bár 1 vagy 2 nagydíjat nyert "csak" mégis mindenki gyakorlatilag kora legjobbjának tartotta...

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-04-13 20:52:59

@bpjotruska: "Fury is basztatta egy csomot Klicskot a meccsuk elott, nyilvan nem orvendett neki az ukran, es most sokan mondjak, hogy kicsinalta fejben es mar a meccs elott legyozte. Ennek ellenere nem hiszem, hogy a meccs elott tul sokan fogadtak Fury-ra, utolag meg konnyu okosnak lenni."

Na de mindig csak utólag derül ki, hogy bejötte-a húzás vagy nem. :) A pszichológiai hadviselés célja mindig egyértelmű. Megfélemlíteni, felbőszíteni, vagy ilyen-olyan hatást gyakorolni verbálisan / non verbálisan az ellenfélre amitől az kizökkenhet.

» leibigabi   válasz erre
    2017-04-13 20:24:44

@Heat: "És ugye a harag rossz tanácsadó, ami a meccs elvesztéséhez is vezethet." Ahhoz is, meg az ellenfel pepesre veresehez is, mikor hogy sikerul. De egy igazi profi szerintem nem szabadna akkora figyelmet szenteljen a meccs elotti szofosasnak, hogy az komolyan befolyasolja a ringbeli teljesitmenyet.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-13 20:08:52

@bpjotruska: Nem a meccset veszti el a ringbelépés előtt, csak a fejét, ha nem tud uralkodni magán. És ugye a harag rossz tanácsadó, ami a meccs elvesztéséhez is vezethet.

    2017-04-13 20:04:52

@bpjotruska: Nekem hirtelen a Maidana-Broner ugrik be, ott se sok haszna volt ennek a procedúrának, pedig Broner annyit makogott akkor mint egy egész állatkert.

    2017-04-13 19:45:17

Szerintem ez egy turhetoen korrekt, humoros valasz volt egy taplo beszolasra. Ami a pszichologiai hadviselest illeti: az a bunyos, aki "fejben elvesziti a meccset" mar a ringbelepes elott, mert a masik fel azt nyilatkozza rola, hogy alkoholista,csunya, buzi, ki lesz utve stb., nos az inkabb menjen el sakkozni nehogy lelki torest szenvedjen.
Fury is basztatta egy csomot Klicskot a meccsuk elott, nyilvan nem orvendett neki az ukran, es most sokan mondjak, hogy kicsinalta fejben es mar a meccs elott legyozte. Ennek ellenere nem hiszem, hogy a meccs elott tul sokan fogadtak Fury-ra, utolag meg konnyu okosnak lenni. Pulev es Haye is osszehordtak egy csomo faszsagot meccs elott, ha ok gyoztek volna, akkor most az lenne, hogy ok is kicsinaltak, es mar meccs elott veszitett Wlad? :-) Ahogy Pascal Kovelev ellen, ok sem sok pozitiv hozadekat lattak meccsen a nagy pszichologiai hadviselesnek...

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-13 18:55:05

Sajna az ilyen primtív megnyílvánulások miatt tartják (joggal) buta embereknek a bunyósokat.

» nobody12   válasz erre
    2017-04-13 18:15:29

Ez azért már egy nagyon pihent szintje a pszichológiai hadviselésnek. Kovalev azért fáradt el a meccs második felére mert alkoholista. :)

    2017-04-13 17:57:50

Itt ezen a képen Ward vajon fejelni vagy könyökölni készül Hunter pontkesztyűjébe?

» Sarkozi Robert    válasz erre
    2017-04-13 16:53:29

nem tudom ez tenyleg szivbol jon-e vagy mondtak nekik, hogy ilyen gyalazatos eladasokat meg ket top5 p4p meccsen sosem hoztak ossze, szoval csinaljatok egy kis fesztivalt

» fixpont   válasz erre
    2017-04-13 14:54:49

@Peacock: De az hogy az ő javára pontoztak,az nem volt baj,ha bizna magában elfogadta volna,ahogy Kova is elfogadta hogy mind a kétszer ő megy Wardhoz,vicc ez a pali!

    2017-04-13 14:32:55

szerintem teljesen jól reagált Kovalev.Egyébként ha Hunter részéről ez taktika,akkor rossz úton jár,mert Kovalev pont az a forma akit ha felbasznak,azt a maga oldalára tudja állítani.

    2017-04-13 13:30:12

Duva kérése Wardhoz (miután ugye a bokszvilág nagy része szerint a 3 amerikai pontozóbíró kicsit részlehajlóan pontozta a meccset Wardnak): legyenek most semleges bírók, vagyis olyanok aki sem nem amerikaiak, sem nem oroszok.
Ward válasza Duva szerint ez volt: nem, mert mivel mindenki utálja Amerikát, ezért lehet ellene pontoznának..https://www.mma-core.com/video...
https://www.mma-core.com/video...
Hát... remek riposzt :D
(Elhiszem hogy ez is dühíti Kovát Ward irányában, főleg hogy az első meccs előtt meg ment az "amerikaiak mindig jobbak mint a keletiek" duma.)
Ja, és Hunter amúgy igen elismerő szavakat is mondott a vodkás vádon túl azért Kovalevről, szerintem a végét is érdemes elolvasni, hogy teljesebb képet kapjunk:
https://www.mma-core.com/video...
Eszerint ha nem lenne történetesen épp Ward edzője, Kovalev rajongónak is mondaná magát, annyira kedveli a bokszát és tiszteli a képességeit.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-13 13:28:33

@bandi78: Ezt a pszichológiai hadviselést már Pascal is megpróbálta a visszavágó előtt egy kis karaktergyilkossági kísérlettel, fel is dühítette vele Kovalevet a sajtótájékoztatón, de az orosz mégis teljesen nyugodt maradt a ringben, és jobban teljesített mint az odavágón. Most sem fog elborult aggyal bokszolni, sosem tette ezt a profik között, a dumák a PPV eladások növelése miatt kellenek, mert az első meccsre igen kevesen fizettek elő.

» northpaw   válasz erre
    2017-04-13 13:04:47

https://www.dailymotion.com/vi...

» batka1   válasz erre
    2017-04-13 13:02:47

Nagyon primkó nyilatkozat, főleg Huntertől aki a második sajtókonferencián úgy jelent meg és beszélt mint aki szintén tudatmódosító szer alatt áll... Aki nem látta, nézze meg.:D

    2017-04-13 12:20:16

Mindenki magából indul ki ugye kedves Hunter?

» cenzura   válasz erre
    2017-04-13 12:07:54

Kovalev orosz, tehát állandóan seggrészeg a vodkától, Ward meg afroamerikai, tehát állandóan be van lőve! Kell még pár hülye sztereotípia? :)

» ogreface   válasz erre
    2017-04-13 12:07:21

Ez már nagyon tré szint. Bekussolhatna mind2 oldal.

» HunFighter   válasz erre
    2017-04-13 11:14:28

@bandi78: Ha nem tűnne fel nekik, az igen durva lenne, miután Ward maga nyilatkozta az egyik közös sajtótájékoztatójukon, hogy egyetlen bokszolónak sem szabad megengednie, hogy legyőzzék már a ringbelépés előtt. (Mint ahogy Fury legyőzte Klitschkot.)

Ami Ignashovot illeti, volt neki vissza-visszatérő térdsérülése is, amivel az egyik fő fegyverét veszítette el. Sajnálom, hogy sosem ért fel a csúcsra K-1-ben.

    2017-04-13 10:59:39

@All_in: ja persze ráeröltetik mert alapból egy szerény okos ember? :DD

» lufigg   válasz erre
    2017-04-13 10:45:52

Kovalevet simán el kellene tiltani a médiától a meccsig. Akkor jó eséllyel kiütné Wardot szerintem. Ha meg nem tűnik fel senkinek a környezetében, hogy pszichológiai hadviselés folyik, akkor javaslom, hogy nézzék meg a Fury-Klitschko meccset, de nem a gongtól, hanem pár hónappal korábbról kezdjék. Mondjuk ha senkinek nem tűnik fel a környezetében, hogy taccsra akarják tenni Szergejt (fene tudja, hogy kell magyarosan írni) agyilag és eléggé jól haladnak ezzel a jelek szerint, akkor komolyan megkérdőjelezhető a profizmusa a mögötte levő stábnak :(.
Kovalev egyik legnagyobb ütőkártyája -természetesen a hatalmas ütőerő mellett- pont az volt, hogy végig koncentrált volt és hideg fejjel nyomta végig a meccseit. Ha dühből bunyózik, akkor előnyt ad az ellenfélnek -már ha az ellenfél van olyan szinten, hogy élni tudjon az előnnyel,ugye, de Ward pont az, aki tud élni ezzel adott esetben.
A vodkáról meg... Az egyik legnagyobb kedvncemet, Alexey Ignashovot pont a vodka ütötte el attól, hogy oda érjen, ahova a képességei szerint kellett volna, szóval utálom a vodkát. Pusztítom is, ha tehetem :D (csak vicc)

» bandi78   válasz erre
    2017-04-13 10:40:09

Ez a Hunter csávó nem egy IQ bajnok. Nem is értem, hogy találta ki ezt a baromságot. Nagyon gagyi duma, és komolytalan. Kova szerintem jól teljesen jól reagált. Mit lehet mondani egy ekkora baromságra? Igen öcsém vedelek! De még így is elvertelek! Nah akkor kivel van itt gond? :D Óvoda b@zdmeg!

    2017-04-13 10:36:18

@Istvan: Miért?Mert reagált egy állításra,ami elég marhaságnak hangzik?

    2017-04-13 10:22:57

Szisztematikusan stuffolják Kovát a mérkőzés előtt. Ahogy közeledik a mérkőzés időpontja egyre több ilyen nyilatkozat jön Wardéktól. Szerintem már fejben el is vesztette a mérkőzést Kovalev csak mosolyognia kéne ezeken!

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-04-13 10:01:23

Kovaljev kezd egy bazari majom szintjere sullyedni.

» Istvan   válasz erre
    2017-04-13 09:58:09

@All_in: Szerintem ez korrekt,és vicces válasz volt,az állítás meg elég gagyi

    2017-04-13 09:46:27

@All_in: Milyen furcsa, hogy Wardra nem erőltetik rá se a primitív nyilatkozatokat, se a hülye kifogásokat. Az nagyon durva lenne, ha Wardot is "kényszerítenék" az ostobaságok összehordására, és emiatt elmérgesedne a helyzet. :)

    2017-04-13 09:37:52

A mérkőzésük előtt teljesen szimpatikusak voltak mindketten.
Mostanra ez erősen megváltozott.

Szerencsétlen Kova szájába adják ezt a sok felesleges dumát, ami teljesen értelmetlen és idegen tőle.

» All_in   válasz erre
    2017-04-13 09:29:39
Ugrás az oldal tetejére