×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Vélhetõen nem fog júniusban egymással bokszolni a jelenlegi 2017-04-11 09:33:28 https://www.profiboksz.hu/2017/04/11/egyre-kisebb-a-valoszinsege-a-golovkin-vs-saunders-osszecsapasnak/

Egyre kisebb a valószínűsége a Golovkin vs. Saunders összecsapásnak

Vélhetõen nem fog júniusban egymással bokszolni a jelenlegi középsúlyú WBC/IBF/WBA bajnok Gennady Golovkin és a WBO címet õrzõ Billy Joe Saunders. A kazah bokszoló Daniel Jacobs elleni összecsapását megelõzõen kezdték el kidolgozni ennek a címegyesítõ ütközetnek a részleteit, ám a márciusi mérkõzés után valahol - Golovkinék háza táján - elakadt a folyamat. Jelenlegi tudásunk szerint GGG-nek kinéz egy összecsapás szeptemberre a mexikói szupersztár Saul Alvarez ellen, a bunyós promótere, Oscar De La Hoya pedig nehezményezte, hogy a kazah bokszoló és tábora júniusra még bevállalná Saunderst, ezzel veszélyeztetve az õszi nagy gálát. De La Hoya finom célzásaira a K2 Promotions mintha visszahõkölt volna, a brit tábor viszont idõközben állítólag még a kötelezõ kihívó Avtandil Khurtsidzének is fizetett azért, hogy félreálljon a címegyesítés útjából. Azóta arról is lehet hallani, hogy Golovkin tulajdonképpen megsérült és nem tudna idõben elkezdeni edzeni a júniusi találkozóra, ám sokan inkább a Golden Boy Promotions fenyegetését érzik a háttérben, ahogy Frank Warren promóter is: "Most épp arról szól a fáma, hogy Golovkin sérült. Mi várunk és meglátjuk, mi lesz ebbõl az egészbõl. Ami minket illet, az összes feltételt elfogadtuk, megszerveztük, hogy Billy zöld jelzést kapjon erre a meccsre a szervezettõl, és a kötelezõ kihívónak is fizettünk egy jó kis összeget ezért. Mi a magunk részérõl tehát mindent megtettünk, hogy tetõ alá hozhassuk a címegyesítést. Billy megérdemelné a lehetõséget."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Szerintem Golovkinék rosszul döntöttek. A 4 öv biztos egyesítése Kazahsztánban (amitől még lehetett volna esély az Alvarez meccsre azért) ért volna annyit hosszú távon (több rajongó, presztizs), mint az esetleges, de így is teljesen bizonytalan Alvarez elleni meccs anyagilag, rövidtávon.
Én ugyanakkor továbbra is azt gondolom, hogy létrejön idén a Golovkin-Canelo meccs.

» Peacock   válasz erre
    2017-04-13 13:53:06

Oscárt megkérdezték most a Golo-Saunders ügyről de azt mondta ők csak Chavezre koncentrálnak, ha tippelni kell akkor nem lesz meccs és lehet lesz olyan körülmény ami segít nekik majd ebben, pl magas PPV, visszavágó, sérülés ami miatt a szeptemberi meccset halasztani kell, aztán Saunders is megsértődik majd ami kapóra jöhet Canelonak hiszen ha megszerzi a WBO övet akkor vele egyesíthetne címet Golo majd 2018 ban

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-12 19:01:27

akkor viszont jöhetne ősszel az Alvarez-Golovkin meccs, na gyerünk!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-12 17:26:27

@Sarkozi Robert: "mindkettő ludas abban h itt tartunk"
Meg ragadtad a lényeget. Csak úgy, mint ahogy a May-Pac esetében is volt. Mindkét fél benne van abban, hogy még nem láttuk őket egymás ellen

» foreman99   válasz erre
    2017-04-12 17:25:22

El kellett volna fogadni azt a tizen x milliot. Most megint jön a bizonytalanság és Oscar nyilatkozatából az jött le hogy szerintük most már annyi sem jár Golonak mint ahogy elozoleg számoltak. Nem tudom mi ertelme volt ennek. Anyagilag is jobban megerte volna elöbb bevallalni Canelot majd a remek ppv számokkal(egy meggyozo gyozelemmel utan Alvarez ellen) bokszolni a WBA övért Jacobs ellen. Tényleg egy szappanorpera ami itt meg. Mindket oldalon tul nagy az egó és mindkettő ludas abban h itt tartunk

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-12 15:34:05

@csiga: Elvileg utána azt is nyilatkozta, hogy Golo többet pihent mint szokott a Jacobs meccs után és, hogy kimerítette azért a 12 menet. Majd hozzá tette, hogy nem tud sérülésről, de x napja nem beszéltek így nem tud biztosat mondani.
Mindenesetre nekem is sántít ez a dolog. Oké ne menjenek bele a Saunders meccsbe, várjanak Canelora és jöjjön is össze a meccs szeptemberben, DE akkor álljanak már oda a sajtó elég és mondják azt: anyagilag és sportszakmailag is nagyobb meccsnek tekíntik Canelot így ő az előrébb való nekik. Senki nem akadna ki. De így hogy jönnek hátulról a napokig nem tárgyalunk majd lesérülünk dologgal...

» foreman99   válasz erre
    2017-04-12 09:40:08

@csiga: Az egész olyan, mint egy szappanopera. Méltatlan a bokszhoz.

    2017-04-12 09:15:06

Sanchez: "fogalmam sincs, miről beszél Saunders menedzsere, én nem tudok Golovkin sérüléséről."

    2017-04-12 07:23:09

@Totti: Én is erre gondolok, hogy Canela vs Saunders meccs lesz majd vagy,ha tényleg ott a kötelező feladat akkor pedig ahogy fixpont mondja lehet egy chavezka elleni visszavágó is. Golovkin egy terminátor, Én egyetlen olyan hírre sem emlékszem ,hogy valaha lesérült volna. Pont most sérült le miután Oszi benyögte, hogy nem kéne Saunders meccset erőltetnie? Hetekkel meccs után pihenő időszakban? MEglehet persze, de én ebben nem hiszek.

    2017-04-11 23:08:53

@Totti: Chavez visszavago lesz majd en arra teszek.

» fixpont   válasz erre
    2017-04-11 22:52:28

@Chico: Úgy át fogják verni a fejét oscarék, mint annak a rendje. De meg is érdemli, most már azt mondom. Canelo - Saunders meccset látok közeledni...

    2017-04-11 22:45:23

@lufigg: Rád adhatna már valaki bohócsapkát, hogy tud hol a helyed, kisgyerek...

    2017-04-11 22:44:00

szerintem a K2 és aGBP kezd végre tényleg komolyan tárgyalni, ezért azt mondták, Golovkinnak, hogy Õ most sérült. És mivel nagy pénzekről van szó amiből mindkét csapat szépen fog kapni ezért Golovkin most le van sérülve.

    2017-04-11 22:36:38

@fixpont: bohócsapkát adna rá csörgővel.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-11 22:01:02

@Danifiu: 20 övvel sem diktálhatna a keresettebb öklözőnek.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-11 21:59:47

@fixpont: Golovkinék elkerülték anno, lehordták mindennek, most Ward magasabban van és nem fog már vele bunyózni soha, amúgy se lenne benne nagy pénz.

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-11 20:05:11

"Ward says he won’t fight Golovkin at 168

However, Ward is still open to fighting Golovkin if he’s willing to move up to 175 to fight him."

Nem irom ide, hogy ezt kinek masoltam be, de remelem tudja magarol. :)

» fixpont   válasz erre
    2017-04-11 19:47:35

@Danifiu: az oveknek keves koze van a diktalashoz

» fixpont   válasz erre
    2017-04-11 17:16:51

Golo helyében aláírnám a szerződést. Nagy valószínűséggel behúzná az övet, és utána ők diktálnának!

» Danifiu   válasz erre
    2017-04-11 16:59:47

@cenzura: Akkor utat a királynak! :)))

» ogreface   válasz erre
    2017-04-11 16:31:35

egyre több hír van arról hogy kihagyják Saunderst Canelo miatt, hát igen a pénz fontosabb mint az öv náluk is, ez érthető lépés lenne ha a Canelo meccs 100% de jelenleg annyi hír van hogy Oscar kevesebbet fog nekik ajánlani, az is lehet hogy esze ágába sincs összehozni, aztán benne van hogy Canelo kikap, lesérül vagy olyan meccs lesz ahol visszavágó kell mert elcsalták, ez nagyon rizikós lépés Goloéktól ahelyett hogy megszerezzék az övet.

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-11 15:54:46

golog sérült higgyük el neki mert ő ggg ha saunders mondaná akkor le lehetne savazni. ggg bármit csináljon ő akkor is szent és sérthetetlen.

» lufigg   válasz erre
    2017-04-11 14:57:53

Fölösleges ezekről a dolgokról beszélni, mert Chavez kiüti Canelitát a gatyájából. :)

» batka1   válasz erre
    2017-04-11 14:54:16

@ogreface: "A te szavaid alapján akkor aki nem magánzó, hanem dolgozik valahol és van főnöke, az mindenki csicska..."

Ez a valóságban is így van:))))
Ha magad főnöke vagy király vagy ha nem akkor nyalóka!

» cenzura   válasz erre
    2017-04-11 14:06:02

@ogreface: Sajnálatos nagyon ez a tv-s dolog. 1-2 éve azért még 13. Menet, KO tv, 24/7 meg szinte minden jelentösebb gála. Most meg jóformán a Sky Sportsos gálák, jah meg persze ko tv classics...

» TonyMontana   válasz erre
    2017-04-11 13:44:41

@Sayajin: "idehaza meg még inkább mivel egyes meccseket valamilyen rejtélyes oknál fogva nem is közvetítenek..."

Minden tv adónak van egy szabott pénzügyi kerete és abból gazdálkodik, természetes, hogy azokra költenek többet, ami nagyobb nézettséget hoz, több reklámot tudnak vele eladni és ezek általában a csapatsportok és azok közül is a foci. Ráadásul a boksz mellett most megjelent az UFC is a sportcsatornákon és biztos vagyok benne, hogy ez is ebbe a pénzügyi keretbe tartozik, ezért kevesebb a nívós bokszrangadó közvetítés.

» ogreface   válasz erre
    2017-04-11 13:27:22

@Totti: "Ez egy SZAR, amivé vállt az egész profiboksz!"

Ezzel egyetértek, régebben is voltak húzások, de ami most megy, az szép lassan teljesen tönkreteszi ezt a sportot, egyre többen pártolnak el tőle.

» ogreface   válasz erre
    2017-04-11 13:21:01

Ha ez tényleg igaz, akkor a box rajongók szemében GGG sem különb a többinél, ez egy szándékos elkerülése a meccsnek, és innentől szurkoló legyen a talpán aki egy kicsit komolyan tudja majd venni az egészet. Az a baj mostani profi sportágakkal, hogy tényleg csak a pénzről szól minden és aztán csodálkoznak csökken a nézettség, idehaza meg még inkább mivel egyes meccseket valamilyen rejtélyes oknál fogva nem is közvetítenek...

» Sayajin   válasz erre
    2017-04-11 13:08:14

@Totti: "Szerintem ez egy nagyon rossz hasonlat. GGG-nek és Canelo-nak is sokkal nagyobb beleszólása van, abban hogy ő kivel bokszol, mint egy átlag "polgári" foglalkozást űző embernek abban, hogy ő mit dolgozzon."

Mondani mondhatja, hogy ő kivel szeretne bokszolni, de van egy munkaadója, akivel van egy komoly szerződése, amit ugyan felrúghat, de csak komoly következményekkel és ebből a szempontból sokkal többet bukhat, mint mondjuk Eke Ede azzal, hogy a főnökének azt mondja, hogy én ott most nem akarok lapátolni, mert odasüt a nap.
Nézz utána, hogy hány nagy bajnok próbálta meg a "lázadást", aztán azt is, hogy mennyi jött ebből ki jól. Ez kőkemény üzlet!

» ogreface   válasz erre
    2017-04-11 12:42:01

@dondannyboy: Kimondta, hogy nem szabad? Tőlem seggbe is rúghatod őket, persze ha gyorsabban tudsz futni, mint ők. :)

» ogreface   válasz erre
    2017-04-11 12:34:54

@Totti: Függetlenül attól, hogy Canelo vagy GGG követi el. Canelo 100x tett már ilyet, most Golo is elkezdi úgy tűnik. Sajnálom.

    2017-04-11 12:30:58

@ogreface: "A te szavaid alapján akkor aki nem magánzó, hanem dolgozik valahol és van főnöke, az mindenki csicska..."

Szerintem ez egy nagyon rossz hasonlat. GGG-nek és Canelo-nak is sokkal nagyobb beleszólása van, abban hogy ő kivel bokszol, mint egy átlag "polgári" foglalkozást űző embernek abban, hogy ő mit dolgozzon.

Nem akarom azt mondani, hogy GGG nem sérült le, hiszen nem tudom biztosra. Viszont gyanús a dolog, és nekem egyáltalán nem tetszik ez a fajta magatartás. Nem szimpatikus. Olvasd el Lomachenko nyilatkozatát. Nekem valahol ott kezdődik a bajnok hozzáállás kifejezés.

Én nem vagyok üzletember. Canelo és GGG üzleteihez meg végképp nincs közöm, és semmilyen érdekem nincs is benne. Szóval nem fogom úgy nézni. Én úgy állok a dologhoz, hogy látni szeretném őket a ringben harcolni. És minden egyes tett, cselekedett, ami ezt hátráltatja nekem nem tetsző dolog.

    2017-04-11 12:29:40

@ogreface: canelot wildert is baszogatják a gazdái miatt.
golot miért nem szabad?

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-11 12:14:43

@Totti: "Gyakorlatilag csúnya szóval, becsicskul, ami elfogadhatatlan egy bajnoktól"

Tudomásul kell venni, hogy lehet valaki akármekkora bajnok, akkor is van egy kenyéradó gazdája, főnöke és ő dönt arról, hogy mikor és hol dolgozzon! A te szavaid alapján akkor aki nem magánzó, hanem dolgozik valahol és van főnöke, az mindenki csicska...

» ogreface   válasz erre
    2017-04-11 12:02:52

Én azt nem értem, hogy GGG-ék miért nem tesznek rá magasról, amit Oscar csinál. Miért hallgatnak rá, és engedik, hogy diktáljon. Hülyíti őket. Ha GGG-nél lesz az öv, akkor nem állnak ki vele? Vagy mi lehet az adu a kezében, amivel ennyire tudja befolyásolni őket. Golo egyértelműen nagyon szeretné, hogy nála legyen az összes öv, és vitathatatlan bajnok legyen. Még is úgy tűnik, hogy úgy ugrál, ahogy a mexikói fütyül. Csak azt nem értem, hogy mivel tartják sakkban? Előbb-utóbb úgy is ki kell állnia vele. Ha ezt most GGG elszalasztja Oscar szava miatt, akkor igazi hülye. Oscarék már többször bizonyították, hogy az ő szavuk szart se ér. Ha Golo ebbe belemegy nekem sokat fog csökkenni a szememben. (Gyakorlatilag csúnya szóval, becsicskul, ami elfogadhatatlan egy bajnoktól)

    2017-04-11 11:46:04

Alvarez vs. Chavez no problem, de a Golovkin vs. Saunders már gond De La Hoya-nak! Nem teljesen értem én ezt, hiszen egy Alvarez vs. Chavez sokkal zúzósabbnak ígérkezik, vagyis inkább sodorhatja veszélybe a szeptemberi ütközetet! Inkább onnét fújhat a szél hogy egy WBO övvel jobban felértékelődbe Golovkin ami az elszámolást illetően nem kedvezne Alvarezéknek!

» Valero   válasz erre
    2017-04-11 11:40:54

@gigaboly: a pénz az első tökmindegy hogy lengyel kazah orosz ukran vagy amerikai a bunyos.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-11 11:29:16

@bandi78: Oké, de most Golovkinéknak ott van a lehetőség meccselni Saundersel, csak alá kell írni a papírokat ezt nem lehet Oscárra kenni, a Canelo meccs ugyanúgy ott lesz utánna is míg Saundersel csak 1x lehet bunyózni amíg nála van az öv.

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-11 11:19:32

@bandi78: Szerintem sajnos igazad lesz

    2017-04-11 10:40:55

Biztos kamu sérülésről van szó, pl Sanchez tagadta a sérüléseket szerinte Golonak semmi baja, de akkor Loeffler elmondhatná nekik hogy ne várjanak feleslegesen, mondjuk Saundersnek mindegy mert úgyse akar senkivel bunyózni de az most más kérdés, legalább Golovkin ne csinálná azt amit pl Canelo...

» gigaboly   válasz erre
    2017-04-11 10:38:50

Nagyon olyan érzésem van, hogy ODLH-ék félre akarják tenni Golovkint és mondjuk Canelót meccseltetni Saunders ellen... Nagyon-nagyon remélem, hogy nem kerül GGG két szék között a padlóra...
Nagyon olyan érzésem van, mint a Vitali - Haye - Valuev esetben... Ne legyen igazam és jöjjön létre a Canelo - Golovkin...

» bandi78   válasz erre
    2017-04-11 10:21:08

Ha ez tényleg így van, picit sajnálom Warren-éket és becsülöm is őket, pedig régebben másképp gondolkoztam róluk. Nem tetszik nekem ez a sz.rkavarás, de persze érthető, iszonyú pénzekről van szó a háttérben, de ettől még számomra lesújtó. Sajnos már első az üzlet, a boksz jó esetben is csak második :(

    2017-04-11 10:15:45
Ugrás az oldal tetejére