×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Természetesen duzzad az önbizalomtól a WBC nehézsúlyú 2017-04-04 08:21:46 https://www.profiboksz.hu/2017/04/04/wilder-en-mas-ligaban-jatszom-mint-joshua/

Wilder: én más ligában játszom, mint Joshua

Természetesen duzzad az önbizalomtól a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay Wilder, aki februárban Gerald Washington ellen védte meg címét, következő meccsére pedig minden valószínűség szerint korábbi legyőzöttje, Bermane Stiverne ellen fog majd sor kerülni. A veretlen amerikai ökölvívó és a britek hasonló fizikai paraméterekkel megáldott IBF világbajnokának, Anthony Joshuának a mérkőzése a nehézsúly egyik legizgalmasabb párosítása lehet. Az esélyekről az eddig látottak alapján inkább az angol ökölvívó felé hajlanak, Wilder azonban úgy véli, ő sokkal tapasztaltabb, mint vetélytársa: "Meg vagyok róla győzödve, hogy valami egész más ligában játszom, mint Joshua. Már bokszolok egy ideje, sok mindent láttam és rengeteget tapasztaltam. Úgy vélem, mindenféle stílussal találkoztam már, ami fontos lehet. Sokat láttam, sokat tanultam és mindez segít nekem, hogy alkalmazkodni tudjak az ellenfeleimhez. Ezek miatt gondolom úgy, egyértelműen, hogy Joshua felett vagyok néhány szinttel." - mondta Wilder, aki egyetért abban, hogy a Wladimir Klitschko ellen készülő IBF bajnokkal tudná a legjobb mérkőzést vívni: "Vegyük Joshuát, Klitschkot, és Parkert, akinél a WBO öv is van, nos, szerintem a legtöbben azt mondják, hogy AJ a legizgalmasabb ökölvívó közülük, én pedig teljes mértékben egyetértek velük."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@deontay: Mire alapozod hogy top 3as bunyós?a legjobb 20-30ból válogat ellenfeleket!Ha magabiztos lenne,komolyabb ellenfelek ellen menne,és nem menekült volna Povi elől!!

    2017-04-09 08:38:25

Mekkora egy helyben járás ez a pali... :P Hypehuszár.

» grabanc   válasz erre
    2017-04-06 11:37:30

@deontay: Wilder azért vált ki ellenszenvet, mert privilégiumokat élvez. Senki más bajnoknak nem engedte volna a WBC, hogy 5 szabadon választott ellenféllel bokszoljon bajnokként anélkül, hogy kiálljon a kötelező kihívójával. Stiverne például egyszer sem bokszolhatott szabadon választott ellenféllel, miután megszerezte a WBC övet, egyből kellett mennie Wilder ellen. És miért kellett bokszolnia Wilder ellen? Mert Wilder megnyerte az eliminátorit Malik Scott ellen. Az a Scott ellen, akit előtte kiütött Chisora, majd megvert egy negatív mérlegű, félnehézsúlyból felhízott ellenfelet (Grover Young, Kovalev bokszolt ellene), és már meg is kapta az eliminátori meccset Wilderrel. Povetkinnek két eliminátorit kellett nyernie (Takam, Perez), hogy egyáltalán kötelező kihívó legyen. Takam és Perez is jobb bunyósok, mint Scott.

» northpaw   válasz erre
    2017-04-05 13:53:34

Wilder jól csinálja, amit csinál, magabiztos, és ez miatt, meg az ellenfelei minösége miatt ellenszenvet vált ki! Nagyon sokan leítják öt, de nem azért mert nem jó bunyós, hanem az ellenszenv miatt! Azt nem lehet tagadni, hogy simán Top 5ös, de inkább Top 3as bunyós, az hogy hol is van pontosan ö, és Joshua csak megtippelni lehet, majd a ringben kiderül minden, Joshuával kapcsolatban kicsit hamarabb, kevesebb, mint egy hónap múlva.

» deontay   válasz erre
    2017-04-05 13:39:30

Reagál a a címre:
-igen, ezt észrevettük

    2017-04-05 08:32:12

"Wilder: én más ligában játszom, mint Joshua" Evvel a nyilatkozatával abszolút egyetértek... A brit Klitscko-val küzd, az amerikai meg hát... Na mindegy, nem akarom hergelni a Wilder-fanokat.

» bandi1115   válasz erre
    2017-04-05 08:15:25

elég sok tuskó, kretén van itt az oldalon ! verebek!! :-DDD

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-05 02:31:21

@kovban: Ez kegyetlen:)))))))

» cenzura   válasz erre
    2017-04-05 00:04:53

@dondannyboy: Alig várta,hogy valami indok lehessen lelépni a tajgáról. Azt ugye tudod,hogy szűk egy hónappal előtte Stiverne bukott ,Povetkin mégse mondta le az időpontot.Ez a különbség. Tartaléknak szerződtették Duhaupasst,hogyha Stivernet megint elmeszelnék akkor is boxoljon valakivel.

» cenzura   válasz erre
    2017-04-05 00:03:33

@bpjotruska: Szerintem a címegyesítés előnyt élvezne, abban sok lóvé is van.

» Danifiu   válasz erre
    2017-04-04 23:20:00

@CHUBAKKA: Te baz..eg ezt komolyan gondolod???? Szted ez a fél e..ű mégis ki a fa...al fog bokszolni, már aki számít?

» kovban   válasz erre
    2017-04-04 21:37:41

nyomja a polgárpukkasztást Wilder mi , az ilyen benyögéseivel mi he? más ligában, hát majd meglátjuk, hogy mi a pálya, ha bunyóznak egymással. ;-) az biztos, hogy meg kell nézni , hogy most is AJ ugye kivel fog bunyózni, meg pl, hogy Parker is kivel fog, meg kikkel bunyózott. Wildert-nek is kéne egy kemény kihívó! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-04-04 20:59:58

@Danifiu: Nem, akkor a WBC eloirna egy kotelezo eliminatort Stiverne ellen, aki ido kozben mar masodszor is kikapott Wilder-tol, de nem kokszol soha, max energiaitalokat iszik neha.

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-04 19:28:52

@dondannyboy: Tudod. Nem bokszol kokszossal. Persze azt elfelejti, hogy ő is kokszos és ő is bukott :D:D:D

» kovban   válasz erre
    2017-04-04 18:53:49

Kíváncsi lennék, ha Klicsko magabiztosan nyerne, hogy Wilder kiállna e ellene, vagy akkor már nem lenne ekkora arca :)

» Danifiu   válasz erre
    2017-04-04 18:16:18

A most regnáló világbajnokok közül Parker az aki leginkább megszenvedett azért, hogy világbajnok lehessen, bár véleményesen győzött legutóbb (mert ha az nem a hazájában van, akkor döntetlen lett volna a reális), de meg lehet nézni hogy kiket győzőtt le, ott volt carlos takam, akkor ugye andy ruiz jr,stb... és se AJ se wildernek nem voltak ilyen szintű ellenfelei, attól tartok igencsak komoly meglepetések születnének, ha valamikor ilyen meccsek is összejönnének. Jól irta valaki régebben AJ "sótlan" valami hiányzik belőle, hiába nyert kiütéssekkel mégis szívesebben nézi az ember a régi bajnokok meccseit, Wilder meg gyáva, minnél tovább megakarja tartani vb címét és növelni győzelmei számát (mert ő hányszor megvédte :XD) Itt ha klicsko veszít akkor nagyon sokáig nem lesz cím egyesítés nehézsúlyban, 3 részre el lesz osztva a 4 vb öv és cím védésekkel tömik majd zsebüket.

» Sayajin   válasz erre
    2017-04-04 18:13:00

@cenzura: stiverne miért is menekült povi elől?
ne essünk már át a ló túloldalára.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-04 17:18:29

@Kane: 185-0.Le vagy maradva.

    2017-04-04 17:03:47

"..Joshua felett vagyok néhány szinttel.."

Pofazasban biztosan. Okolvivasban meg majd meglatjuk ha megmerkoznek egymassal.

» Slajos   válasz erre
    2017-04-04 17:00:01

Wilder egy bohóc jelenleg.Komolytalan. Csörgősipkás címvédései vannak.
De Stiverne ellen neki drukkolok.Takarítsa el végleg az ólomlábút.
Ki fogja ütni és eggyel kevesebb lesz azon senkiháziak száma akik újra és újra érdemtelenül vb meccset kapnak.
Nyugodtan lehetne a gála szlogenje:a Povetkin elől menekülők háborúja.

» cenzura   válasz erre
    2017-04-04 16:54:16

@Flex: Aki a legújabb infók szerint már 180 győzelemmel bír, és nulla vereséggel! Mi ez ha nem színvonal?

    2017-04-04 14:57:16

Joshua lényegesen jobb bunyós az amatőr multja is jobb. Wildernek igaza van, hogy másligában játszik. A B ligában!

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-04-04 14:47:50

arról nem is beszélve,h Wilder megküzdött már Charlie Zelenoffal is!

    2017-04-04 13:24:40

NFL

» All_in   válasz erre
    2017-04-04 12:03:48

@sziporka: Véletlenül minuszoltalak. Ugyhogy +1

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-04 11:41:52

Szerintem az a legjobb taktika, ha nem szólunk hozzá egyetlen Wilderes hírhez, amíg nem áll ki tisztességes ellenféllel. Ezzel csak a nézettségét növeljük. Többet én sem teszem.

» sziporka   válasz erre
    2017-04-04 11:39:30

Alapvetoen igazat szolt, csak nem kellett volna kifejtenie. Hogy nincsenek egy ligaban, az egyertelmu. :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2017-04-04 11:38:56

Nincs azzal baj ha ő így gondolja de akkor miért nem mutatja meg h ő valoban másik liga? Két eve cimbirtokos Wilder de még eszébe nem jutott kihívni Klitschko-t. De még egy Top 10es kihívót sem vallalt be. Nem értem mitől kéne nekunk érteni hogy ő más liga mint Joshua. Inkabb maradna ilyenkor csendben. Ezekkel a nyilatkozatokkal nevetteti ki magát igazábol. Tényleg egy bohózat lassan ez az ember

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2017-04-04 11:33:21

Nem tudom, hogyan mondta az eredeti szövegben, de ha tényleg azt nyilatkozta, hogy "játszom", akkor szólhatnának neki, hogy kipróbálhatná magát a TOP bokszolók ligájában is. Na jó, Stivernét újra bevállalta, egye fene. Lehetne rosszabb is, ne legyünk telhetetlenek, szerencsére néha látunk más játékosokat is.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2017-04-04 10:47:11

@Roy Jones Jr.: :D

» bandi78   válasz erre
    2017-04-04 10:07:33

"Wilder: én más ligában játszom, mint Joshua"

Ez így van. Õ Gerald Washington ellen bunyózott, Joshua meg Klicskó ellen fog.
Két másik liga.

» GaiusM   válasz erre
    2017-04-04 09:42:21

Wilder maga egy április elseje! Önmaga paródiája. King of Bums! :D

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-04-04 09:39:08

@greg: Számolj vissza három napot, és nézd meg, hogy 3 nappal ezelőtt milyen nap volt. Na, akkor le fog esni a tantusz! :)

» HunFighter   válasz erre
    2017-04-04 09:22:47

@fixpont: Megelőztél... :)

» HunFighter   válasz erre
    2017-04-04 09:22:11

@greg: Április 1.-ei poén akart lenni...

    2017-04-04 09:22:11

ellenfelek szempontjából tapasztaltabb.Ezzel kár vitatkozni.

    2017-04-04 09:13:08

Teljesen igaza van. Más ligában játszik, nem is kérdéses...

» bandi78   válasz erre
    2017-04-04 09:10:36

"Úgy vélem, mindenféle stílussal találkoztam már, ami fontos lehet"

az über taxisofőrők bizony k.rva képzettek.
bár szerintem sokan kibokszoltéák már ütni azért tud ha bokszolni nem is.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-04-04 09:00:20

@fixpont: Miért, mi van benne, ami miatt mára okafogyottá vált? Lejárt benne valami határidő?

    2017-04-04 08:54:35

3 napot kesett a cikk

» fixpont   válasz erre
    2017-04-04 08:50:34

Amatőrként jobb volt Joshua, és profiként is hitelesebb bajnok, a fizikai adottságaikat tekintve pedig Joshua egy igazi terminátor Wilderhez képest!
Joshua nálam magasabb polcon van, de Fury, meg Klitschko is!
Az ellenfél választásokat tekintve is őszintébb bevállalósabbak ezek a bunyósok mint Wilder! Természetesen ez utóbbi megítélésébe már a menedzsment is bele tartozik!

» Valero   válasz erre
    2017-04-04 08:39:33
Ugrás az oldal tetejére