×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Elmondása szerint a korábbi félnehézsúlyú bajnok 2017-03-27 08:20:32 https://www.profiboksz.hu/2017/03/27/kovalev-ward-alairasara-varunk/

Kovalev: Ward aláírására várunk

Elmondása szerint a korábbi félnehézsúlyú bajnok Sergey Kovalev már aláírta az Andre Ward elleni visszavágó szerződését, amelynek értelmében a felek június 17-én csapnának ismét össze. Az orosz bunyós természetesen türelmetlenül várja a lehetőséget, hiszen úgy véli - nagyon sok emberrel együtt - hogy az első meccsen meglopták őt a pontozók, akik 114-113-ra az amerikai ökölvívót hozták ki győztesnek. A két sportoló szerződésében kikötésre került a visszavágó opció, amivel Kovalev egyből jelezte, hogy élni kíván. A megegyezés azonban Ward teketóriázása miatt elég sokáig húzódott, ám most úgy fest, sikerült valamit elérni és nagyon közel állnak a szerződés érvényesítéséhez: "Remélem, hogy Andre 'Pontozók Fia' Ward ki fog állni a visszavágóra. Számomra ő csak egy a sok p.cs közül, a következő áldozat. Ha valamit aláírok, akkor az azt jelenti, hogy érvényes. Ha valami le van írva a szerződésben, azt be kell tartani. Edzek keményen, dolgozom, hogy elérjem a célom. Az pedig nem más, mint kiütni Andre Wardot a második meccsen. Tudja nagyon jól, hogy szét akarom verni a fejét. Ez egy beszari kis p.cs."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@sziporka: okkal dühös. egyébként nálam szelídebb ember kevés van, de amikor bunyóztam tettem kárt másban és tettek bennem is. annak ellenére, hogy sosem tekintettem elpusztítandó ellenségnek az ellenfeleimet. ez kb kivédhetetlen.

    2017-03-28 11:51:57

@sziporka: De egy éles meccs teljesen más mint egy sparring, az ember sokkal jobban felpörög egy tétmeccsen, mint egy kesztyűzésnél, ott előjönnek az ösztönök.

    2017-03-28 08:38:10

Én bírom Kovalevet de ez szimplán primitív megnyilvánulás.
Látszik,hogy a médiának gyártották de borzasztó egyszerű ember írhatta. Olyan egyszerű ez a duma mint bármelyik Rocky film forgatókönyve.
Ez a Duva is bakker.....x éve bent van a körforgásban és nem tud maximalista stábot összerakni?

» cenzura   válasz erre
    2017-03-28 00:20:53

@Sayajin: Nem értek egyet. Én évek óta bokszolok, előtte más küzdősportokban is kipróbáltam magamat, persze mindezt csak hobbi szinten, így ugye elég sokszor bunyóztam, sparringoltam a ringben.

Egyetlen egyszer sem fordult meg a fejemben, hogy az ellenfelemben valódi kárt okozzak (értsd, azon kívül, ami magával a sporttal jár). Egyetlen egyszer sem léptem úgy ringbe, hogy arra mentem volna, hogy vérezzen, törjön el valamije, kibírhatatlan fájdalmat okozzak neki. Az ellenfél nem ellenség, és mint ilyen tiszteletet érdemel. Ez sport, nem élet-halál harc. Itt az ellenfeled legyőzése a cél, nem a kicsinálása. A képességeid tesztelése, használata. Ez persze jelenti az ütőerőd használatát is, de nem lehet az a cél, hogy brutálisan kivégezd az ellenfelet. Nekem épp az a bajom, hogy egyesek gladiátorharcot várnak a boksztól. Én a képességek, technika miatt nézem. Aki brutalitást vár, az nézzen orosz 5 vs 5 team mma-t. Jó szórakozást hozzá! Én egy bunyóstól, egy bajnoktól sportolói mentalitást várok, nem pedig vérgőzös dühöt és agressziót.

» sziporka   válasz erre
    2017-03-28 00:10:13

@lufigg: Szerintem meg őstahónak az mondható,aki vitát gerjeszt,trollkodik és sokszor nem tud helyesen írni,és ez te vagy!te meg nem tudsz objektíven kommentelni és véleményt alkotni,miért erőlködsz??

    2017-03-27 23:02:17

@Istvan: Igen, pont ezt akartam írni, mint az egyik problémát Kova körül - a nyelvtudás (pontosabban annak hiánya). Mivel finoman szólva töri az angolt, ezért az innen-onnan hallott menő szövegekkel próbálja 'tartalommal' megtölteni a kérdésekre adandó választ. A másik, hogy - hangsúlyozom, nekem nagy kedvencem - alapból sem egy bonyolult lélek, bár egy itt egy pár hónappal ezelőtt leadott vele készült hosszabb interjú nagyon emberi oldalát villantotta fel. Szóval szerintem alapvetően nem rossz ember, rossz szándékkal, csak a menedzsment nem figyel arra, hogy mit és hogyan mondatnak vele, meg ki is van akadva a múltkori meccs miatt, meg bántja a büszkeségét, hogy húzódik a visszavágó

» Master of Disaster   válasz erre
    2017-03-27 20:51:33

@ogreface: Itt most nem az a kerdes hogy kinel ki szanalmasabb a nyilvanos megjelenesekor, bar nyilvan nagy fegyverteny hogy Briggsnel nem gazosabb azert Kova. Amennyiben Kovanal profi csapat dolgozna, vagy elkuldenek nyelvtanarhoz, vagy egy tolmacs segitseget igenybe veszik. De az hogy Kovajev ott makog valamit amit senki sem ert, kozben Duva meg a telefonjat nyomkodja a sajtotajekoztaton (!), minden csak nem profi viselkedes szerintem. Nem csak akkor kell profinak lenni amikor trashtalk van.

» Istvan   válasz erre
    2017-03-27 20:30:27

@ManU1: Ez igaz nem Ward a hibás ,de nekem pld elég dühítő belegondolni hogyha Kova Mayweaterkent születik se döntetlen se vereség nem lenne a mérlegében . Ugyanez igaz Gonzalezre is nem tudja majd megdönteni a 49 -0 át mert nem olyan bokszoló akinek ezt meg lehet és nem a tudása miatt . Nem szabadna h ennyi külső tényező legyen a bokszban . De még lehet sorolni meccseket amikor érdek miatt nem született reális eredmény .

    2017-03-27 20:29:04

@Istvan: "Kova lehet hogy erti amit kerdeznek, de olyan rossz az angolja hogy kinszenvedes hallgatni a sok hibat, szokincse semmi, es raadasul nagyon meg akarta mondani. Ugyanazt a 3 mondatot ismetelgette, neha a kerdest sem sikerult megertenie."

Bizony! Ennél sokkal értelmesebb az, aki a saját anyanyelvén se tud mást mondani folyamatosan, minthogy "lecgócsemplecgócsemplecgócsemp"! :)

» ogreface   válasz erre
    2017-03-27 20:04:42

@ManU1: Ez így van. De én nem is mondtam, hogy az ő hibája, csak azt, hogy ez rosszabbul jött neki, mint ha bukta volna a meccset. Bradley sem tehetett a Pac meccsen történtekről, de nagyon rosszat tett a megítélésén, amíg visszavágót nem adott. (2x is)

Ward-dal sem lenne semmi probléma, ha egy picit szerényebben értékelte volna a meccs képét, és gusztustalan módon nem dobta volna be a motivációs dolgot. Bradley fejében meg sem fordult, hogy nem ad visszavágót Pac-nek. Normális embernek evidens az ilyen meccsek után, hogy kell még egy meccs. Ez nem pénz, üzlet kérdése, hanem büszkeségé.

    2017-03-27 18:49:18

@Totti: Elolvasva a saját hozzászólásom, hát tényleg nem a legjobb fogalmazás :)
Na de akkor még egyszer:
A meccs bejelentésekor sokan legyávázták Wardot, azt mondták ez csak marketing és nem fog, nem mer kiállni Kovalevvel. Még el sem kezdődött de a meccs és már ki is kapott Ward, legalábbis néhány emberke ezt vizionálta.
Aztán tudjuk mi történt, de itt két külön történetről kellene beszélni.
1, Ward megmutatta, hogy nagyszerű bokszoló, oda mert állni, a padlóról felkelve megmutatta, hogy legyőzhető a legyőzhetetlen.
2, kétlem, hogy Wardot terheli felelősség a pontozók ténykedéséért, őt hibáztatni meg szidni nem egészen fair.

    2017-03-27 18:43:00

@ManU1: "Írta valaki, hogy Ward ázsiója csökkent, meg beárazta magát. Soha nem értettem az ilyent, kikap a Barca és azt mondjuk NB2-es csapat?! "

Nem igazán értem ezt az eszmefuttatást.

Ward megítélésének nem tett jót ez az eredmény. Senki nem szereti, ha valaki protekciós, kivételezett. Amerikai földön, elfogult döntés született. Ez nem szimpatikus senkinek, kivéve persze, annak aki Ward-nak, vagy inkább úgy mondom Kovalev ellen vagy inkább úgy mondom oroszok ellen (sok megvilágítása volt ennek a meccsnek és eredménynek) szurkolt.

    2017-03-27 18:22:01

@sziporka: Szerintem meg teljesen érthető, hogy ilyen nyilatkozatot tett Kovalev! Az egész profi karrierét köpték szembe a múltkori pontozással, most meg a visszavágó helyett csak Ward nyafogását hallja! Persze, hogy elszakad a cérna nála (igaz ezzel sokra nem megy). Én inkább Wardot savaznám ebben az ügyben, nem Kovalevet és inkább arról beszélnék ő milyen ember!!!

    2017-03-27 18:03:44

Érdekes vélemények, érdekes hozzászólások, és legalább annyira nem szimpatikusak mint Kovalev acsarkodása, de ez legyen az én bajom.
Továbbra is tartom, hogy egy döntetlen lett volna az igazságosabb, de így sem történt égbekiáltó csalás.
Továbbra is azt mondom, hogy Kovalev a meccs közepétől legalább annyit szabálytalankodott, ha nem többet mint Ward. Elfáradt, fejben szétesett, nem tudott váltani, ezt csak az nem látja (-ta) aki Wardot mindenféleképpen piszkos bunyósnak könyvelte el.
Ne adj Isten, de ilyen kijelentés után mondjuk Ward komába esik, még a vörös iszap sem mosná le róla a gyilkos titulust, hiányzik ez neki?!
Írta valaki, hogy Ward ázsiója csökkent, meg beárazta magát. Soha nem értettem az ilyent, kikap a Barca és azt mondjuk NB2-es csapat?!
Abban viszont egyetértek, hogy szükséges a visszavágó, és bár Wardnak szurkolok nem mondom, hogy csapja szét Kovalev fejét, verje agyon stb, stb,

    2017-03-27 18:02:10

Ne áltassa már magát itt egykét ember, Boxban igenis fájdalmat fognak (akarnak) okozni kemény valutáért. Nem véletlen, hogy nem lesz se akrobatából se súlyemelőből, se maratoni futókból (néhány kivételel) harcos. Hiába van meg a fizikai adottságuk, hiányzik belőlük az agresszió...
Általában azért sportol illetve küzdő sportol valaki, hogy a benne lévő feszültséget így vezesse le, mert ha nem, akkor ennyi erővel kertészkedhetne is, azzal is eltudná hasznosan tölteni az idejét.
Ráadásul ők még ezt jó pénzért tehetik meg!
Az előző meccsük, döntetlen lehetett volna, de ez amerika, és mint tudjuk minden szentnek magafelé hajlik keze...
Ha Kovalev valóban így fog hozzáállni a vesztébe rohan, egy higgadt Ward kifogja pontozni, jobban mint azt az első meccsen történt.

» Sayajin   válasz erre
    2017-03-27 17:40:33

Kovalev ezekkel a dumáival, hogy ki akarja végezni, sérülést akar okozni az ellenfeleinek szerintem meg akarja félemlíteni őket, ha már mindenki tudja Simakov történetét.

    2017-03-27 17:39:03

@sziporka: "az, hogy fájdalmat, sérülést akar okozni, az nem méltó a sporthoz"

Ezzel nem teljesen értek egyet. A bokszban igenis fájdalmat akarsz okozni a másiknak, mert túlzás nélkül az életedért kűzdesz. Főleg, aki bajnok, nem akarja a címeit elveszíteni. Ha úgy állsz oda, hogy nem akarod a másikat bántani, akkor a győzelmi esélyeid nagyban visszaesnek, a KO-ra meg pláne minimális esélyed lesz.

Ez mentalitás kérdése. Én például nem szeretnék lesérülni, és másnak sem szeretnék sérülést okozni. Nem is vagyok boksz világbajnok. :)

Annyiban viszont egyetértek, hogy - ahogy Slajos is kiemelte - kicsit merész ilyeneket nyilatkozni úgy, hogy már egy ember meghalt a keze által.

» Beast_Pete   válasz erre
    2017-03-27 17:04:16

Most csak így gyorsan, a hozzászólások elolvasása nélkül: ezzel a nyilatkozattal kicsit csökkent a Kova iránti szimpátiám. (Tudom, én bajom.) Elég primitív egy nyilatkozat, meg nem is tűnik túl megfontoltnak, mikor a másik fél aláírására vár...

» Peacock   válasz erre
    2017-03-27 17:01:58

@northpaw: Én igazából nem mással akartam összehasonlítani Furyt, hanem arra gondoltam, hogy ha nem nyomná ezt a trash talk-ot akkor mennyire lenne népszerű bunyós. És itt most főként a Klitcko meccs előtti időszakra gondolok - pláne, hogy szerintem el sem jutott volna a VB cím mérkőzésig, ha nem szólogat be egyfolytában mindenkinek.

Nem tudom Angliába Fury e a népszerűbb vagy Jushua, de ha mondod, elhiszem Neked, hogy nem Fury az.

Viszont világszerte nem vagyok benne biztos, hogy Joshua népszerűbb lenne.
Elismertebb az biztos, de talán még sem ő a népszerűbb.

» emgabor   válasz erre
    2017-03-27 16:21:07

Ki a franc válaszolt neked?????? Látod ott a neved, te okoska?? Te hagyjál engem békén, és nem válaszoljál nekem!!!!!!

    2017-03-27 15:29:18

@Totti: Teged tovabbra is arra szeretnelek megkerni amire legutobb. Koszi a megertesed.

» Istvan   válasz erre
    2017-03-27 15:00:34

Kit érdekel, hogy ki mit mond sajtóeseményeken?? (Canelo még annyit sem tud angolul, mint Kova, pedig egy kicsit több köze van, volt Amerikához, mint Kova-nak)

A ringben kell megmutatni. Ott kell nyerni. Ezt Kovalev megtette, és még is elvették tőle a veretlenségét, 3 övét, és megalázták, mint egy rakás szar darabot.
Utána Ward rendkívül gusztustalan módon bedobja a motivációs hiány dumát, és ne legyen ideges az orosz? Nonszensz az egész...

    2017-03-27 14:55:54

@Heat: Rendkivul jo stab allhat mellette. Meg kell nezni a merkozes utani sajtoesemenyt. Ward teljesen profin nyilatkozott, mindenkit nev szerint udvozolt azutan hogy szot kapott az illeto, ott volt a kislanya, ami szinten jo huzas. Ertelmesen, megfontoltan valaszolt, szoval az egesz nagyon profi volt. Kovaek meg mint egy rakas idiota. Kova lehet hogy erti amit kerdeznek, de olyan rossz az angolja hogy kinszenvedes hallgatni a sok hibat, szokincse semmi, es raadasul nagyon meg akarta mondani. Ugyanazt a 3 mondatot ismetelgette, neha a kerdest sem sikerult megertenie. Miert nem volt mellette egy tolmacs? Az egesz olyan volt mintha egy oteves hulyegyerek kapott volna 2 pofont, aztan nem tudja elmondani az ovoneninek mert tul feldult. Eges volt az egesz, komplett hulyet csinalt magabol. Szerintem ilyen es hasonlo sajtoesemenyek utan nevetseges mas sportolokat "beszari pocs"-nek hivni, amugy is az, de ez meg ratesz egy lapattal.

» Istvan   válasz erre
    2017-03-27 14:50:44

@Blackpanther: Az elsőt is megnyerte ?
Véleményem szerint Kova elkövett egy nagy hibát, azt hitte azonos mérce szerint ítélik meg a teljesítményét,úgy, mínt más bajnokokét,kiket nagyon meg kell ahhoz verni,hogy elvegyék a bajnoki övüket !
Tévedett,és ez a nyilatkozata azt tükrözi,hogy nem fogja ugyan azt a hibát elkövetni a visszavágón !
Vagy sikerül aztán lehengerelni Wardot,vagy nem,de egyértelművé fogja tenni a meccset az biztos !

» Donato   válasz erre
    2017-03-27 14:13:46

@Blackpanther: Vagy inkabb lehet, hogy talalobb lenne ugy fogalmazni, hogy most valoban meg is fogja nyerni.
Egyebkent ha Ward most mar az elejetol fogva ugy fog bokszolni mint multkor a 6. menettol, akkor (felteve hogy Kovalev nem valtoztat a bokszan) van is eselye egy lefogos, fejelos-konyoklos, szar meccsen gyozni, mivel az orosz nem igazan tudott mit kezdeni Andre dirty boxaval.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-27 14:10:07

@sziporka: szerintem kova elég jogosan ideges, főleg, hogy "az első meccs elég véleményes eredménnyel zárult" (azok a vélemények azért eléggé összecsengtek).

és ja. másoknál nem szokott ennyire zavarni sokakat a beszólogatás. mondjuk engem meg pont szokott, de most megbocsáthatóbbnak érzem, tekintettel a körülményekre.

    2017-03-27 14:09:28

Ward "simábban" nyeri a 2. mérkőzést...

» Blackpanther   válasz erre
    2017-03-27 14:02:10

@sziporka: Félreértettél !
Biztosan feltűnt,hogy a sok okos "szakmai"nyilatkozat közül kilógott a pancser véleményem !
Ha jól tudom az öklvívást ököllel,speciális kesztyűkben vívják a ringben ,rögzített szabályok szerint!
Ez a lényeg !
Nem ?
Azt hiszem nem a háttérmunkáról szólt a hozzászólásom,hanem egy sportoló esetleges életérzéséről, kitől elvették a pontozók a jogos győzelmet !
Várom a visszavágót és győzzön a jobbik ,mindkettőt kiemelkedő sportembernek tartom !

» Donato   válasz erre
    2017-03-27 13:59:20

@Heat: "Be van pöccenve Kova, ezt már szeretem :)
Nem lenne jó, ha a feje elvesztése miatt csinálna bohócot belőle Ward. Nyugodtnak kell maradni és tudatosan kell péppévernie a fejét. Hajrá Sergey!"

Be van pöccenve. Aki be van pöccenve az könnyen elvesztheti a fejét. Nem nyugodt. Ez gond lehet. Ebből lehet, hogy nem sül ki sok jó. :)

» leibigabi   válasz erre
    2017-03-27 13:46:30

@Kane: Szerintem meg, ha Kova lenne az amerikai és Ward az orosz, akkkor ezekkel a nyilatkozatokkal is brutál népszerű lenne.

    2017-03-27 13:42:26

"Andre 'Pontozók Fia' Ward" Kész :D :D

Be van pöccenve Kova, ezt már szeretem :)

Azért remélem jó stáb áll mellette és megfelelő pszichológiát alkalmazva azért tudatos harcra sarkallják majd őt. Nem lenne jó, ha a feje elvesztése miatt csinálna bohócot belőle Ward. Nyugodtnak kell maradni és tudatosan kell péppévernie a fejét. Hajrá Sergey!

    2017-03-27 13:39:39

@emgabor: Fury nem túl népszerű továbbra sem, nyilatkozatai ide vagy oda. Joshua sokkal népszerűbb nála a briteknél, pedig Joshua csak hurkákat vert eddig a profik között, míg Fury Klicskót.

» northpaw   válasz erre
    2017-03-27 13:29:25

@Donato: Te nem igazán érted, hogy megy ez, igaz?

» sziporka   válasz erre
    2017-03-27 13:04:01

Kova szerintem ezzel a nyilatkozattal csupán "terelgetni" szeretné Wardot a visszavágó felé !
Roppant idegesítő lehet számára,hogy egy megnyert mérkőzést vettek el tőle ,és Andre bizonytalanná tette a visszavágás lehetőségét,hát válaszút elé állította !

Visszavágó,vagy " Andre 'Pontozók Fia' Ward":" egy beszari kis p.cs."!

» Donato   válasz erre
    2017-03-27 12:35:02

Sajnos a legtöbbet a kedves közönség vár és sokszor hiába vagy túl sokáig, a főszereplők főnökei meg ujjal mutogatnak egymásra. Kiváló politikus lehetne belőlük :(

» ogreface   válasz erre
    2017-03-27 12:33:34

@Totti: "Jó lenne ha lenyilatkozná, hogy biztosan lesz meccs, (ami egyébként szerződésben volt foglalva), és hagyná ezt a motivációs dumáját, mert nagyon visszatetsző."

Miről beszélsz? Februárban mondta már Ward, hogy lesz visszavágó. Február 27-én (vagy a körül) jelentették be, hogy megkezdődtek a tárgyalások. Azaz 1 hónap telt el, ilyen rövid idő alatt egy ekkora meccsről nem szoktak megegyezni. Valószínűleg most is zajlanak a tárgyalások, Kovalevéknek valami nem tetszik, és jönnek ezzel az olcsó "én már aláírtam" dumával, hogy a médiát az ellenfél ellen hangolják.

Az a gond, hogy megint megy ez a hangulatkeltés, hogy ki a hibás, ki a gyáva, ki a csaló. Miközben mennek a tárgyalások, de azért megy a "mé' nem írja mán alá!". Mintha egy 3 övet terítékre tevő meccset olyan egyszerű letárgyalni, főleg úgy, hogy az első meccs elég véleményes eredménnyel zárult, tehát mindkét félnek megvannak a maga elvárásai és igényei. Meg hagyjuk már békén a bunyósokat, nem ők tárgyalnak. Majd Duva és Jay Z emberei tudják, hogy mit akarnak.

» sziporka   válasz erre
    2017-03-27 11:47:20

@sziporka: "..de az, hogy fájdalmat, sérülést akar okozni, az nem méltó a sporthoz.."

Szerintem sem, es nem is szerencses ilyeneket nyilatkozni, plane hogy Kovalevnek volt mar az a tragikus esete Simakovval.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-27 11:46:23

@Slajos: Morcos embernek is tűnik. Nekem ezzel különösebben nincs is bajom, a bunyója érdekel igazán, csak nem szimpatikus hozzáállás. Nálam inkább azokkal a nyilatkozataival vágta el magát, amikor olyanokat mondott, hogy bántani akarja az xy ellenfelét. Ez nem sportolói mentalitás. Ha azt mondja, hogy meg akar vele küzdeni és le akarja győzni, az teljesen helyes, bokszolóhoz méltó mondat, de az, hogy fájdalmat, sérülést akar okozni, az nem méltó a sporthoz. Aki ilyen nyilatkozatot tesz, legyen az akárki, az nálam elvágja magát emberileg.

» sziporka   válasz erre
    2017-03-27 11:39:14

"..Kovalev számomra is egy frusztrált, agresszív ember benyomását kelti.."

A sajtobol nem konnyu megtudni, hogy milyen termeszetu ember Kovalev a hetkoznapokban. En ebben a nyilatkozatban nem latok semmi kulonoset, minden 2. oklozo nyilatkozgat hasonlo hangnemben.

Viszont par honapja neztem egy beszelgetest Koko-ekkal a jutyubon (asszem itt is be volt linkelve), es ott ha jol emlekszem azt mondta Koko, hogy Kovalev eleg morcos ember, kozelebbrol megismerve.

» Slajos   válasz erre
    2017-03-27 11:22:37

@sziporka: Azért az csak gyanús, hogy Ward nem nagyon beszélget mostanság a médiával. Jó lenne ha lenyilatkozná, hogy biztosan lesz meccs, (ami egyébként szerződésben volt foglalva), és hagyná ezt a motivációs dumáját, mert nagyon visszatetsző. Főleg egy olyan meccs után, amit lenyomott az orosszal. Ha az érdeke úgy kívánja, akkor érdekes módon megtalálja a módját, hogy beszélgessen a sajtóval, jó lenne ha most is találna rá okot. Mert az előző meccsel ő többet vesztett, mint az orosz. Erősen helyre kéne raknia az ázsióját...

    2017-03-27 11:07:05

@emgabor: De itt minden az imidzsről szól. Furynak ez az imidzse, és a fickó totál idióta hangnemben, totál idióta hangsúllyal és pofával adja le azt, hogy ő Muhammad Ali 2.0. Az emberek röhögnek rajta, látják, hogy hülyére vesz a fószer mindenkit. Ez szórakoztató.

Kovalevnél meg az emberek azt látják, hogy ő ezeket komolyan gondolja. Ugyanez volt a gáz Haye nyilatkozataival a Bellew meccs előtt. Kovalev számomra is egy frusztrált, agresszív ember benyomását kelti, ezért az ember (nem a bunyója) alapjáraton nekem sem szimpatikus.

Ezeket az "XY aláírására várunk" dumákat meg nagyon nem bírom. Rengetegszer csinálják bunyósok, hogy a saját ügyvédeikkel íratnak egy szerződést, ami le sincs tárgyalva a másik féllel, elküldik annak csapatának, a saját példányukat aláírják, és aztán teleordítják a médiát, hogy "mi már bezzeg aláírtuk, az a beszari alak meg nem, hát milyen világ van, kérem szépen". Lehet, hogy itt nem ez a helyzet, de ki tudja, hogy milyen feltétel nincs még rögzítve, a Kovalev csapat meg már óbégat. Én nagyon nem szívlelem ahogy Duva csapata a médiát kezeli, mert ez nem az első, hogy előre kurjongatnak. Ezzel tökre nem Wardot védem, mert szerintem is Kovalev nyerte az elsőt szűken, és muszáj visszavágózni, és Wardtól undorító dolog lenne kihátrálni, de nem tudjuk a hátteret.

» sziporka   válasz erre
    2017-03-27 10:56:41

@Kane: Érdekes, mert Fury pl.pont az ilyen jellegű nyilatkozatai miatt lett sokkal népszerűbb, mint azt a teljesítménye alapján érdemelte volna.

Golovkin meg sorra nyeri a meccseit,mindig nagyon tisztességesen nyilatkozik - mégis (relative) kevesen hajlandóak fizetni a meccseiért.

» emgabor   válasz erre
    2017-03-27 10:14:34

@djanko: Pont ezért viszonylag népszerűtlen mert már sok ilyen nyilatkozatot tett.

    2017-03-27 09:30:25

Nincsenek igazán ínyemre az ilyen nyilatkozatok, nem vagyok Kova rajongó (bár szerintem kíváló bokszoló), de ez a nyilatkozat tetszett! :D

» HunFighter   válasz erre
    2017-03-27 09:25:53

Ez a nyilatkozat a médiának szólt. Egy kis népszerűség (olvasottság-nézettség) növekedés érdekében.

» djanko   válasz erre
    2017-03-27 09:18:33

Inkább ilyen legyen, ne olyan mint Ward!
Valószínű hogy ténylegesen ki akarja végezni Wardot! Az első mérkőzést is megnyerte az orosz vékonyan, viszont ott sajnos a pontozóké volt a főszerep!
Simább Kovalev győzelemre számítok!

» Valero   válasz erre
    2017-03-27 08:44:44

@Kane: Valószínűleg elég frusztrált. Én sem szeretem, ha hülyére vesznek, meg szórakoznak velem. Egy biztos, ez a nyilatkozat nem sokat segített rajta, semmilyen téren.

    2017-03-27 08:43:18

Na pontosan az ilyen nyilatkozatai miatt nem olyan népszerű Kovalev mint azt a teljesítménye alapján érdemelné. De legalább őszinte.:)

    2017-03-27 08:34:08
Ugrás az oldal tetejére