×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/PacquiaoKhan1.jpg Legalábbis egyelőre, az előzetesen jelzett májusi időpontban biztosan nem 2017-03-08 08:06:05 https://www.profiboksz.hu/2017/03/08/nem-lesz-semmi-a-pacquiao-vs-khan-meccsbol/

Nem lesz semmi a Pacquiao vs. Khan meccsből

Legalábbis egyelőre, az előzetesen jelzett májusi időpontban biztosan nem fog a két fél bokszolni. A Pacquiao vs. Khan összecsapás története úgy indult, hogy Bob Arum, a filippínó ökölvívó promótere felajánlott egy ausztrál mérkőzést védencének, Jeff Horn ellen, amiért kb. 5 millió dollárt kapott volna. Pacquiao viszont nem akart az ismeretlen bokszolóval összecsapni és Twitter oldalán megszavaztatta rajongóit leendő ellenfeléről, ezt a voksolást toronymagasan Amir Khan nyerte. Erre egy titokzatos befektetőcsoport jelezte, hogy 38 millió dollárt ajánl fel a két ökölvívónak (Pacquiaonak és Khannak), egy mérkőzésért az Egyesült Arab Emirátusokban. A két fél innentől gyakorlatilag kész tényként kezelte az ügyet, már be is jelentették a meccset, most viszont úgy fest, hogy a történethez mindvégig nagyon szkeptikusan közelítő Bob Arumnak lett igaza. A Top Rank vezér kezdettől fogva kételkedett a befektetők ajánlatának valódiságában, de ezzel igazából nem sokan foglalkoztak, Michael Koncz, Pacquiao menedzsere el is utazott az Emirátusokba, hogy véglegesítse az üzletet. Arum szimata azonban nem csalt, elmondása szerint a dologból jelen állás szerint semmi nem lesz, hiszen a befektetőknek se híre, se hamva: "Michael éppen visszafelé utazik és találkozni fog Manny-vel, viszont az arab ügyletnek biztosan harangoztak. Ez kakukk. Én most egy másik meccsről, más ellenfélről fogok vele tárgyalni, aki nem Khan. Biztos, hogy nem Amir lesz Manny következő ellenfele. Ez az arab dolog pedig november előtt biztos, hogy nem fog összejönni, már amennyiben lesz belőle valami, amit én erősen kétlek."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Nemrég írtam, hogy szerintem csak porhintés volt Bob Arum részéről, hogy nem biztos az anyagi háttér. Úgy néz ki ezt nem kicsit benéztem :)

» csilipalmer   válasz erre
    2017-03-13 12:45:02

@CHUBAKKA: Én is nagyon remélem!!!!!!

    2017-03-10 13:22:23

@gigaboly: " de Garcia-Broner ellen "Pac mondjuk fele ennyivel beérné" ? tehát Pac Khan ellen 20 at akarna míg Garcia ellen csak a felét?"

Nem, Pacquiao minden nevesebb ellenfél ellen 20-at akarna. Csak arra céloztam, hogyha beérné a felével is, akkor máris több meccset össze tudna hozni Arum, mert azokat ki lehetne gadzálkodni a PPV-eladásokból. A 20 milliós gázsit (+az ellenfél pénze) meg nem igazán.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-10 00:03:32

@Roy Jones Jr.: Azt írtad "Pacquiao egy neves ellenfél ellen már rögtön 18-20 millióban gondolkodik"
ezt nem termelné ki a Khan meccs, világos, de Garcia-Broner ellen "Pac mondjuk fele ennyivel beérné" ? tehát Pac Khan ellen 20 at akarna míg Garcia ellen csak a felét? mivan ha beérné kevesebbel Khan ellen is, a fele az 10 millió ami duplája a Horn elleni meccsnek.

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-09 23:35:07

@Roy Jones Jr.: Komédia ez az egész.

    2017-03-09 22:15:19

@gigaboly: "Ha Garcia ellen nem kap 20 millát akkor Khan ellen se fog."

Ezt nem értem...

"Nekem úgy tűnik azért lesz Horn mert Arum a fejébe vette hogy az lesz, leszervezte az egészet és Pacék bekavartak és lehet megsértődött rá meg Konczra is és a kamu dubai ajánlat elég indok arra hogy meglovagolja ezt és khan törölve legyen."

Ne feltételezzünk már ilyen óvodás szintű bosszúállást Arumról! :)
Szerintem sokkal inkább arról van szó, hogy a suszter nem maradt a kaptafánál, azaz Koncz beleártotta magát olyan dolgokba, amikhez nem ért és "letárgyalta a nagy semmit", anélkül, hogy bárki garanciát vállalt volna azért, hogy ezt a 38 milliót majd tényleg ki is fizetik.

Hornnál meg az ausztrálok átvállalták/ garantálták Pacquiao 5 milliós meccspénzét, így már nem lehet veszteséges a gála Arum számára...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-09 22:10:40

@Hari: hát jó kérdés, talán annyira csak nem őrült meg ! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-03-09 20:55:01

MINDENKI!!! Létezhet, hogy Pack elverte (osztogatta) az összes lovéját és azért boxol még!??? A May utáni gázsi után, mit akarhat még!???

    2017-03-09 20:51:03

@kovban: Akkor lehet Arum már rég sejtette, hogy nem lesz 38 milla a meccsre!
Pac és Khan meg álom világban ringatta magát!!! :D

Mondom én, hogy Horn meccs jön Pacnak... :(

    2017-03-09 20:45:11

@Roy Jones Jr.: tehát ha Garcia Bronert összehozta volna akkor Khant is össze lehet, csak Garcia nevét felcseréljük Khanra. Ha Garcia ellen nem kap 20 millát akkor Khan ellen se fog. Nekem úgy tűnik azért lesz Horn mert Arum a fejébe vette hogy az lesz, leszervezte az egészet és Pacék bekavartak és lehet megsértődött rá meg Konczra is és a kamu dubai ajánlat elég indok arra hogy meglovagolja ezt és khan törölve legyen.

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-09 19:58:10

Angliában egy gálán belül, szeptemberben:Paki-Khan Golo-Eubank Joshua-Wilder.És ma még nem ittam alkohol tartalmú italt!:)

» GOLD 70   válasz erre
    2017-03-09 18:38:11

@gigaboly: Ez kegyetlen: Macau :)))))))

» cenzura   válasz erre
    2017-03-09 16:55:29

Mennyire ment a "böfögés", ki hozza PPV-t a Floyd elleni mérkőzésen, most meg kiderül, szinte már a kutya sem kíváncsi pacmanre...

» Blackpanther   válasz erre
    2017-03-09 10:40:29

Pac már nem generál sem annyi pénzt,sem akkora nézettséget mint régen,tömören ennyi.
Kérni kérhet annyit mint régen,csak nem kap.

» picker   válasz erre
    2017-03-09 10:19:57

@Roy Jones Jr.: "De ilyen rizikót nem vállalt be Arum, mert valszeg nem hozott volna ennyi előfizetést egyik párosítás sem."

Illetve Arum bevállalta volna, csak Broner meg D.Garcia nem vállalta be a 4 milliós meccspénzt. :)

De amúgy szerintem nem hozott volna egyik párosítás sem annyit, amivel Arum számolt.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-09 10:09:33

@gigaboly: "mivan ha Broner vagy Garcia elfogadja a 4 milliót Arumtól, akkor valószínű megrendezi nem?"

Így van.

"vajon ott mennyi PPV vel lehetett volna számolni és Pac mennyit kapott volna?"

Egy Pac-Broner vagy egy Pac-D.Garcia szerintem 4-500 ezer között hozna, de ez nem elég, ha 18-20 milliós garantálttal számolunk Pac-nál. Ha Pac mondjuk fele ennyivel beérné, akkor ezek jó eséllyel nyereséges gálák lehetnének mind.

"mert szerintem most Khan ellen kb ugyanaz lenne a történet, nyílván Pac már nem kérhet 20 milliót"

De sajnos kérhet, ahogy most év elején meg is tette...
"Pacquiao Wants $20 Million Guarantee To Fight Crawford, Says Koncz"
http://www.boxingscene.com/pac...

Szóval meg kell érteni, hogy ha Pac ragaszkodik ehhez (vagy azért mert Koncz tüzeli és kavarja a szart), akkor Arum nem tehet semmit, mert ilyen pénzeket nem lehet kigazdálkodni és a Top Rank fog rajta bukni. De ők már buktak eleget a Pac-Bradley III-n, ott is 20 millió volt Pac garantáltja, csak az emberek "elfelejtettek" előfizetni a meccsre és ilyenkor a promóternek kell állnia a cechet.

"ha meg kérhet akkor Broner meg Garcia ellen hogy lett volna, mert velük se jönne ki a 18-4 osztás."

Itt valami kavarás van nálad, mert vagy 20 és 4 millió lenne a két bunyós garantáltja, vagy 18 és 4. Ha 20 & 4, akkor kb. 650-675 ezres eladás kellene, ha 18 & 4, akkor 600-615 ezer. De ilyen rizikót nem vállalt be Arum, mert valszeg nem hozott volna ennyi előfizetést egyik párosítás sem.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-09 10:06:37

@Hari: Ebben Roy a mester:). De ha jól rémlik, akkor Pac pénzének 27%-a illeti Arumot. Sztem mindkét gálához ugyanannyi köze lenne. Csak - amint az kiderült - Dubaiban nem adtak garanciát a 38 millára, míg Ausztráliában igen az 5 millára.

» kovban   válasz erre
    2017-03-09 06:37:27

@Roy Jones Jr.: Egyetértek, de akkor erre azt mondom mivan ha Broner vagy Garcia elfogadja a 4 milliót Arumtól, akkor valószínű megrendezi nem? vajon ott mennyi PPV vel lehetett volna számolni és Pac mennyit kapott volna? mert szerintem most Khan ellen kb ugyanaz lenne a történet, nyílván Pac már nem kérhet 20 milliót és ezt Arum biztos elmagyarázta neki, ha meg kérhet akkor Broner meg Garcia ellen hogy lett volna, mert velük se jönne ki a 18-4 osztás.

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-09 02:27:08

@Roy Jones Jr.: Én speciel örülök hogy az emberek torkán már nem lehet büntetlenül lenyomni minden szart. Nem is érdemel egyikőjük sem hatalmas bevételeket azért a csalódásért amit akkor nyújtottak. Pac is borzasztó volt, úgy próbálta megverni Mayweathert ahogy lehetetlen, megállva az ő ütőtávjában leállt vele méregetni a szögeket, szurkálni, keresgélni a rést...

    2017-03-09 00:24:47

Ja, arról nem is beszélve, hogy a Mayweather-Pacquiao meccs megvalósulása után gyakorlatilag elveszett a May- és a Pac-meccsek iránti várakozás varázsa az emberekben, hogy a meccs színvonala okozta kárról ne is beszéljünk. Jól jelezte ezt az érdektelenséget Floyd Berto elleni 400 ezres eladása, ami utolsó meccsnek volt beharangozva, valamint a Pac-Bradley III hatalmas anyagi bukása hasonló előfizetési számmal.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-09 00:12:36

@gigaboly: "Arum a felelős a PPV esésért(szerintem), ő vitte el Macauba onnantól esett vissza."

De miért lenne ő a felelős? :) Marquez kiütötte a 4.meccsükön Pac-ot. Itt már kapott egy óriási tockost Pac eladóképessége. Arum a Rios meg az Algieri meccseket vitte Makaóba, amik alapból nem is voltak PPV-kaliberű ellenfelek, de ők voltak elérhetőek és Pacquiao hatalmas garantáltja miatt muszáj volt őket arra tenni.

"de ehez ellenfél és TV-s szerződés kell, Vargas ellen TV nélkül persze hogy nem volt pénz"

Az ellenfelekkel kapcsolatban már leírtam, hogy csak olyat lehet elhozni, aki elérhető vagy nem árazza túl magát. A Vargas elleni meccset adta volna az HBO, de Arum ítélte meg, hogy annyit nem dobott volna a meccs bevételein az HBO-s promo és közvetítés, hogy megérje azt a 7,5%-ot, ami az HBO sápja a PPV-bevételből és valszeg nem is tévedett vele...

"most Horn ellen ugyanaz ausztráliában"

Nem, mert ez egy totál más helyzet. Ha Ausztráliában van a meccs és ott akarnak megfelelő tv-s illetve helyszíni bevételt produkálni, akkor értelemszerűen ottani idő szerint lesz este, azaz egyáltalán nem számolhatnak az amerikai PPV-bevétellel. Akkor minek az HBO?

"ha kamu volt a Dubai ajánlat attól még meg lehetne rendezni az MGM grandban és nem hiszem hogy ne keresnének vele többet"

Olyan poénos ez, amikor csak úgy dobálózgatunk számokkal átgondolás nélkül. Honnan veszed, hogy produkálna annyi PPV-eladást, ami elég lenne, hogy fedezze a kiadásokat? Pont ez a baj, hogy Pacquiao egy neves ellenfél ellen már rögtön 18-20 millióban gondolkodik, Khan is megkérné az árát, minimum 4 millió dollárt vagy többet.

Ha teszem azt csak a minimum számokkal becsülünk (18 és 4 millió), ahhoz legalább 570-600 ezres előfizetés kellene, hogy ne legyen veszteséges, nyereség még nincs is! Miközben az Alvarez-Khan 460 ezret csinált. És most ennél még többet kéne produkálni a meccsnek, azok után, hogy Khan brutálisan ki lett ütve... Ugye belátod, hogy ez teljesen irreális elvárás lenne?

"mégis Hornt nyomja Arum, kb esélytelen hogy Arum bunyósain kívül bárkivel meccseljen,"

Ezért akarja Arum Hornt, mert itt nincs veszteség, mivel az ausztrálok garantálják a pénzt. Egy amerikai PPV-gála a mai Pacquiaoval egy óriási lutri, amin komoly milliókat lehet bukni...

" Floyd meccset is csak magának köszönheti"

Persze, csak magának! :) Azt meg Arumnak, hogy kiharcolta neki a 60:40-es pénzelosztást, amire Arum nélkül esélye sem lett volna.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-08 23:48:04

értem én, de ilyen alapon egyik meccsre sincs pénz, ha Arum összehozná dubai nélkül lenne kb 500-600k PPV ki kell számolni mennyit lehetne osztani, de Khan 2 milliója biztos kijönne belőle míg Pac több mint 5 milliót szakítana. Legalábbis Oscar megtudta csinálni Khan-al, ha ausztráliában nagy ppv lenne akkor lehet az jobb de arra sincs garancia.

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-08 23:34:16

@gigaboly: a legnagyobb gond az jelenleg az, hogy van egy 38 millios ajanlat, ami bloffnek tunik. Senki nem garantalja, hogy tenyleg letezik 38 milla erre a celra es ugy, hogy nincs penz, senki sem fogja megszervezni a meccset. Pac 4 milliot keresett, Khan 2-t (sok helyen viszont 6 millat irnak) az utolso meccsen, egymas ellen minimum a duplajat megkernek. azt nem fogja senki kifizetni - foleg ugy, hogy Pac mogott nincs mar az HBO. Igy ahogy Roy is leirta, oda kell menni, ahol fizetnek es az ar-ertek arany a legkedvezobb...

» zolimt   válasz erre
    2017-03-08 23:01:21

@kovban: Csak az a világos, hogy a 38 millás sztorihoz Arumnak nem sok köze lett vna, így valószínűleg kevesebb lé is esett vna le neki, mint a Horn meccsel, amiben ő szervezkedett!
Nekem végig az volt az érzésem Arum megszólalásaiból, hogy ő valamiért nem akarja a Khan meccset-illetve, hogy azzal a bunyósok jártak volna jól, nem ő!
De ha tudod a pontos üzleti részleteket-pénzelosztásokat, akkor mindenképp oszd meg velünk légyszíves!!!

    2017-03-08 22:29:13

@Roy Jones Jr.: nekem az a bajom hogy a Khan meccset most miért nem akarja összehozni, hogy Khan sokat kér? nem tudom de Canelo ellen nem volt rossz a PPV úgy hogy Khan még nem volt PPV-n és dubai befektető se volt, meg lehetne csinálni, helyette most küld mégegy szerződést Horn ellen ami vagy kell vagy nem, szóval ezért szerintem jogos a kritika.

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-08 22:24:48

@Roy Jones Jr.: Arum a felelős a PPV esésért(szerintem), ő vitte el Macauba onnantól esett vissza. Pacquiao ma is tudna nagy számokat generálni, de ehez ellenfél és TV-s szerződés kell, Vargas ellen TV nélkül persze hogy nem volt pénz, most Horn ellen ugyanaz ausztráliában, Pac ezen szakaszában a legtöbb pénzt akarná megkeresni és nem ilyenekkel kisérletezni, ha kamu volt a Dubai ajánlat attól még meg lehetne rendezni az MGM grandban és nem hiszem hogy ne keresnének vele többet, mégis Hornt nyomja Arum, kb esélytelen hogy Arum bunyósain kívül bárkivel meccseljen, Floyd meccset is csak magának köszönheti, nem lepne meg ha megromlana a viszony közöttük, Pacben még lehet 3-4 meccs nem Hornal meg Crawfordal akar bunyózni

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-08 21:46:51

@bandi1115: Szerintem nem lesz májusban meccse.

@Dr Evil: "Azért érdekes, hogy Arum az ő korában még bevállalna ilyen hosszútávú befektetéseket is."

Szerintem nincs erről szó, hanem csak egyszerűen annyi, hogy Ausztráliában megadják ezt a minimálisan szükséges pénzt.

"Nem is olyan rég ő nyitott az ázsiai piac felé"

A makaói Venetian Resorttal kötött szerződés 2 évre szólt, ahol a kaszinó fizetett x összeget, hogy Arum ott gálákat rendezzen és így is történt, de aztán a kaszinó bevételei visszaestek, már nem tudom milyen gazdasági okokból és emiatt nem hosszabbították meg az együttműködést.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-08 21:12:48

@gigaboly: "valaki magyarázza el mi értelme Horn ellen bunyózni 5 millióért ausztráliában? ez kinek jó és miért?"

Bocsi, de nem tűnt fel, hogy Pacquiao PPV-generáló képessége már rég nem az, ami volt?! Vargas ellen már csak 4 millió dollár volt a garantáltja és így is csak minimális haszonnal zárhatott anyagilag a gála. És Vargas még egy valamennyire ismert név volt az USA-ban, így lett 300 ezres az eladás. Hornnal az USA-ban valszeg még ennyi sem lenne. Ergo mostantól minden olyan ország szóba jöhet, mint egy Pacquiao meccs helyszíne, ahol megadják/kitermelhető ez a pénz. A másik probléma, hogy nehéz ellenfelet találni és ha sikerül is, túlárazzák magukat, mint Broner vagy D.Garcia, holott egyikük sem keresett a közelében sem annak a pénznek, amit Arumk felajánlott nekik. A 3.probléma meg az, hogy "név"-ellenfél ellen Pacquiao is sokkal többet akar, ami igencsak megnöveli annak a kockázatát a Top Rank számára, hogy ráfizetéses lesz a gála...

"Pac talán belátja (vagy nem) hogy Arummal szakítani kell ha még pénzt akar keresni"

De ki adna neki több pénzt, ha már nem tud komoly eladásokat produkálni?!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-03-08 21:05:00

Május 27-től ramadán,úgyhogy Khan kiesett.
38millió,ezt azért senki nem gondolhatja komolyan.
5 a reális Pac-nak manapság,legalábbis senkik ellen,Horn pont ilyen.

» picker   válasz erre
    2017-03-08 17:38:21

@Hari: Biztos jobban megéri 5 millióért bokszoltatni Pac-et, mint 38 millioért. Ez teljesen világos :D

» kovban   válasz erre
    2017-03-08 16:42:37

@Totti: Az, hogy nincs garancia a beigert 38 milliora...

» zolimt   válasz erre
    2017-03-08 14:27:33

Ezt szerintem a vén Arum fúrta meg!!!
Nehogy már ne az legyen, amit ő akar-készüljünk a Horn meccsre... :(

    2017-03-08 14:14:16

Esküszöm nem értem ezt az egészet. Ez a meccs mindenkinek jó lenne. Khan-nak is, Pac-nek is és Arum-nak is. Akkor mi a gond?

    2017-03-08 14:13:16

@Chico: Azért érdekes, hogy Arum az ő korában még bevállalna ilyen hosszútávú befektetéseket is. Nem is olyan rég ő nyitott az ázsiai piac felé és most kísérletezett volna egy ilyen, viszonylag kevés pénzt hozó gálával is.

» Dr Evil   válasz erre
    2017-03-08 13:43:59

Elég szomorú, de meg kell becsülni a megvalósult derbiket manapság. Most csak arra leszek kíváncsi, hogy most akkor végül is kivel is fog Manny bokszolni? Májusig már csak két hónap van vissza.

» bandi1115   válasz erre
    2017-03-08 13:31:56

Gyáva Khan nem mer kiállni :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-03-08 12:25:47

"Nem lesz semmi a Pacquiao vs. Khan meccsből"

Na, akkor gyorsan megyek és kitöltök egy lottó szelvényt! :)

» ogreface   válasz erre
    2017-03-08 10:38:38

@gigaboly: Gondolom Arum szeretne nyitni Új Zéland felé is ehhez pedig nagyon jól cseng Pacquiao neve, és lehet Parkert is bedobná arra a gálára. Pacnek jó eséllyel újra lenne egy kiütéses győzelme ami jó felvezetés lenne egy azutáni meccsre. Nem beszélve, hogy a Horn elleni gála kis befektetés lehetne nagy bevétel. Cotto szerinted sokat keres? Szerintem meg a másfél éves inaktivitása nem hozhat neki túl sokat.

    2017-03-08 08:50:05

Érdekes ahogy kijött ez a hír Arum már rég elküldte az új ajánlatát Pacnek, olyan mintha szándékosan Pac ellen lenne amiért nem bunyózott hornal, valaki magyarázza el mi értelme Horn ellen bunyózni 5 millióért ausztráliában? ez kinek jó és miért? Pac talán belátja (vagy nem) hogy Arummal szakítani kell ha még pénzt akar keresni, ennél cotto is sokkal többet keres... arról nem is beszélve hogy Bradley 1 éve nem boxolt, vajon Crawford kivel fog boxolni a következő 5 évben?

» gigaboly   válasz erre
    2017-03-08 08:24:52
Ugrás az oldal tetejére