×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Úgy fest, mindent megtesz a mexikói Julio Cesar Chavez Jr., hogy felbosszantsa 2017-02-23 08:45:53 https://www.profiboksz.hu/2017/02/23/chavez-canelo-tart-golovkintol-azert-valasztott-inkabb-engem/

Chavez: Canelo tart Golovkintól, azért választott inkább engem

Úgy fest, mindent megtesz a mexikói Julio Cesar Chavez Jr., hogy felbosszantsa ellenfelét, Canelo Alvarezt, akivel május 6-án mérkõzik meg, 164,5 fontos köztes súlyhatáron. Chavez a sajtó képviselõi elõtt szóba hozta az Alvarez vs. Golovkin összecsapást, amirõl a két fél elviekben régóta egyezkedik, gyakorlatilag viszont a médiában látott, hallott üzengetésen kívül sehova sem jutott az ügy. A lehetõség kútba esésének indokairól megoszlanak a vélemények, némelyek szerint a kazah fél túl nagyravágyó és jelentõsebb szeletet akar a tortából, mint amit piacképessége alapján érdemel, mások szerint viszont Alvarez egyszerûen el akarja kerülni a bivalyerõs és rendkívül képzett Golovkint. Chavez, mint elmondta, utóbbi nézetet osztja: "Sokan úgy vélekednek, hogy Canelo tart Golovkintól, én szintén ezt gondolom. Canelo ellenem sokkal egyszerûbb összecsapásra számít, ezért választott inkább engem, GGG helyett, akivel tudja, hogy kemény dolga lenne. Csak ezért bokszol ellenem, úgy gondolja, hogy kinyírom magam a 164,5 fontra való fogyasztással, Golovkinról viszont tudja, hogy nem lenne sétagalopp. Soha nem bokszolt még Alvarez olyan riválissal, aki nagyobb nála fizikálisan. Mindig õ volt az erõsebb és soha nem kellett különösebben aggódnia az ellenfele ereje miatt. Ezúttal viszont az én erõmmel és fizikális adottságaimmal kell majd megbirkóznia, és mint tudjuk, elég egy jó ütés, hogy valaki feküdjön. Nekem most nyernem kell, hogy újra egyenesbe kerüljön a karrierem."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@ogreface: :D

» Peacock   válasz erre
    2017-02-25 09:07:43

@fixpont: "Angel didn’t use asterisks when he spoke."

Ez valami furcsa humor vagy a nagyon hülyéknek írták oda? :)

    2017-02-24 15:55:26

@gigaboly: Na és Golo?:D

    2017-02-24 11:40:01

Én egy ehhez hasonlót tudnék javasolni a nagypofájú Garcia papának: https://youtu.be/RDnvXAkMnx8 :)

» ogreface   válasz erre
    2017-02-24 10:18:15

@northpaw: Hát ő sértésnek szánta, ebben biztos vagyok. :D

    2017-02-24 10:09:20

@fixpont: Azért a szenzációhajhászás nem kellene. Amit Angel Garcia mondott, abban semmi szokatlan vagy sértő nincs, a "nigga" szó nem feltétlenül jelent negatívat, a gettóban élő Puerto Ricó-iak is szokták használni gyakran, akár egymásra is, a feketék pedig állandóan, nem sértegetés céljából (fehéreknek persze ettől még nem ajánlott).

» northpaw   válasz erre
    2017-02-24 09:59:47

@fixpont: Jaj de megérdemelne már egy óriási pofont...

    2017-02-24 08:29:40

@fixpont: szánalmas ez az ember

    2017-02-23 22:23:47

Oscar miért ne akarná ezt összehozni, Floyd ha boxoló ellen térne vissza akkor csak 2 opciója van Pac és Canelo rematch a többi boxoló teljesen kizárva mivel itt már csak a pénz a lényeg, nem meglepetés hogy Oscar probálkozik

» gigaboly   válasz erre
    2017-02-23 22:11:56

@bandi1115: Garcia olyan amilyen, en azon rohogok, hogy a boxingscene ilyen dedos modon adja elo magat. :)

» fixpont   válasz erre
    2017-02-23 22:06:59

@fixpont: Az idősebb Garcia nem hazudtolja meg magát.

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-23 21:25:32

Ha ez tényleg így van, akkor Oszi valami nagyon jó cuccot tol! May nem jön vissza, de ha vissza is jönne, akkor sem hiszem el hogy pont a mexikói ellen. Azt az egy tükörsima meccset is majdnem el tudták csalni.

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-23 21:22:11

*ekozben a vilagban:*

"At a January 18 press conference at Barclays Center to announce the March 4 championship bout between Keith Thurman and Danny Garcia, Angel Garcia (who trains his son) called Keith Thurman a “n*gg*r” (or “n*gga” or both). Angel didn’t use asterisks when he spoke. But this website has a policy that precludes posting certain obscenities and other unacceptable language."

"Angel didn’t use asterisks when he spoke."

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

» fixpont   válasz erre
    2017-02-23 21:17:45

@bandi1115: Oszi most eppen azt tolja a mediaban hogy May visszavagot akar Canelonak es biztos benne hogy a visszavagon Canelo nyer KOval. Oszi vegkepp elvesztette a kapcsolodasi pontjait a valosaggal. Ha ugyanis komolyan beszel a dolog egyertelmu, ha meg trollkodik, akkor azt kepzeli, hogy van boxrajongo, aki ezt beveszi, akkor meg olyan melyen nezi le a kozonseget, ami mar tulzas.

» fixpont   válasz erre
    2017-02-23 21:15:04

GBP

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-23 21:09:54

@TheChesapeakeRipper: Amennyire én emlékszem az 157 fonton volt. A 155 vicc amúgy, majdnem nagyváltó. GGG helyében belementem volna. Kíváncsi lettem volna, arra mit lép a GDP?

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-23 21:08:54

@cenzura: Szerintem Golo le tudna menni 155-re ugy is, hogy 12 menetre maradna tolteny. Csak egyszeruen nem akartak elonyt adni Caneloeknak.

» Slajos   válasz erre
    2017-02-23 21:00:08

@fixpont: Nem értem Golovkint .Ha belemenne 155-be akkor is lenne kb.8 menetre ereje.
8 menet alatt szét tudná verni Alvarezt.Brookot 4 menetben amortizálta le módszeresen.El kéne vállalnia a 155-öt.Már csak azért is,hogy erre mit reagálna a nyikhaj banda mert nem tartom kizártnak,hogy kitalálnak valami más indokot.

» cenzura   válasz erre
    2017-02-23 20:49:35

Chaveznek, mikor legutoljára jól boxolt, mennyi volt a mérlegelésen és mennyi a ringben ?
Daniel GEale Vs. Cottora visszatérve, fájdalmas dolog ez, 100 eurot buktam a fogadáson, mindenki mondta itt, hogy Cotto váltósúlyban se túl nagy, mondom ez meg közép lesz, és a Geale nem állta rosszul GGG pofonjait sem, és ütőereje is van, mondom megoldja Cottot, és láss csodát, le lett ütve a nem túl acélos Cotto ellen.... Pedig elég biztos voltam a Cotto vereségében. Úgyhogy elég sanszos, ha itt is kinyírja Chavezt a fogyasztás, pedig neki drukkolok, vagyis ink Canelo ellen, a GGG story óta. Geale és Cotto 155 fonton volt ha jól tudom, ugyh 5 font is baromi sokat tud ártani.

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-02-23 20:27:33

@AnnyiraPesti: Pontozással Chavez nem nyerhet. Ahogy senki más sem Canelo ellen. Még maynek is majdnem beletört a bicskája ebbe a pontozósdiba

    2017-02-23 19:18:01

Remélem nem vesz ki sokat Chavezből a fogyasztás, akkor lehet esélye. Ha külső ütőtávon tudja tartani folyamatosan Canelot esetleg még az elején rá is lép pár egyenesre akkor simán elmehet a végéig és akkor remélem pontozással Chavez behúzza. A realitás sajnos az ellenkezője a brutál fogyasztás miatt Chavez szerintem nem állja végig.

» AnnyiraPesti   válasz erre
    2017-02-23 17:36:32

Ha van Isten akkor ez egy ritka dupla KO lesz :)

» szabinar   válasz erre
    2017-02-23 17:33:57

Én nagyon bírom Canelo bunyóját, azokat a félelemtesen jó kombinációkat az ütőerőt, a belharcot stb... Nézőként számomra az egyik legjobb. És az eddigi karrierje és eredményei is magáért beszélnek, de ez a GGG meccs mindenkinek szurja a szemét. Én mint, aki nagyon kedvelem őt én is azt mondom, hogy ez a meccs kell. (Én úgy érzem 2018-2019 körül összehozzák, ahogy látják az első kopást GGG-n.).
Chavez meccshez: én nem bírom Jr-t azért, ahogy eddig hozzá állt a sportághoz, már-már kubai mentalitással. Viszont ő is tudott olykor-olykor látványosan bokszolni és valahogy azért az álltalam szintén kedvelt Martínezt is le tudta küldeni. Tehát HA a képességeket nézzük ez egy piszok jó meccs lehet. Nagy verekedéssel, semmi alibi bunyóval. Kb. itt az is tét, hogy melyikük állítja maga mellé a mexikói népet. Néztem élőben a Mexikóvárosi sajtóeseményt és ott is teljesen ketté szakadt mexikó és egymással rivalizált a két tábor :D
Egyébként itt félelemetesen nagynak tűnt Jr Canelo mellett. Jóval magasabb, nagyobb az ütőtávja és a súlya is magasabb lesz. Szerintem kockázatosabb meccs ez, mint a GBP gondolja. Amúgy a győztes mindet visz dologról. azt hiszem a New Yorki turné alkalmával a stúdióban összeszólalkoztak (nem tudom pontosan min, nem tudok sapanyolul) és akkor Canelo felajánlotta Chavez Jr-nak, hogy a győztes mindent visz. Õ pedig kezet adott rá. Persze ez csak egy tv-s fogadás, kézfogás. Szerződés erről nyílván nincs, és nem hiszem hogy bármelyikük is ingyen akarna bunyózni...
(Egy pillanatig eljátszottam a gondolatta, hogy mi lenne HA a győztes tényleg mindent vinne és én arra jutottam, hogy Jr akkor leszarná a fogyasztás és bemérne 168-ba, mondván marad pénz bőven).
Én Canelonak fogok szurkolni, mert jobban bírom a stíllusát és az ő karrierjében több jövőt látok. De alapvetően egy jó meccset várok.

» foreman99   válasz erre
    2017-02-23 17:11:12

@Totti: en nem sajnalom a kisChavezt, neki sem kellett volna belemenni a meccsbe, ha ugy erzi irrealis, nem kenyszeritette senki, jo penzt akart keresni es ennyi, Osziek meg jol eltanultak Maytol, hogyan kell a sulyokkal trukkozni, tobbek kozott ezert sem lesz GGG meccs, ott is megprobaltak a 155tel, de GGGek elhajtottak oket a picsaba, szerintem helyesen, most meg mar nincs mi trukkot kitalalni ellene

» fixpont   válasz erre
    2017-02-23 16:01:01

Ha jól tudom nem lesz dopping ellenőrzés, így mindkét srác feltud készülni.

» felix trinidad   válasz erre
    2017-02-23 15:49:54

Én már régóta akartam ezt a mecset, hajrá kis chavez!

» felix trinidad   válasz erre
    2017-02-23 15:49:16

@fixpont: Mondjuk ezért kellett volna Golovkinnal kiállni és nem Chavezzel.

    2017-02-23 15:34:50

@dondannyboy: Semmi.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2017-02-23 15:26:01

@Totti: az a baj, ha Chavez rendes sulyaban boxol akkor sem fair a kuzdelem, mert akkor meg o joval nagyobb mint Canelo, ez a meccs sehogyan sem fair

» fixpont   válasz erre
    2017-02-23 15:23:24

@picker: Így van. Ez nem lesz fair küzdelem, és pont ez volt a céljuk Canelo-éknak. Õ nem szereti a fair küzdelmeket, mert ő ilyen. Én nagyon remélem, hogy Chavez magasról szarik a pénzre, és jó formában lép majd szorítóba, nem pedig élőhalottként, mert akkor Canelo sem fog kelleni, saját magát fogja KO-zni sajnos. Én ettől félek.

    2017-02-23 15:16:51

ez egy jól eladható meccs Alvarez-nek, és ez a Chavez nem olyan veszélyes, mint Golo. Ennyi. Kíváncsi vagyok, hogy melyik bunyós fog tényleg kiállni Golo-val, mármint melyik jó nevű bunyós amik érdekes, és várt meccsek lennének, nagy érdeklődéssel. Alvarez, Eubnak Jr, Saunders. Jó lenne ellenük látni Golot, szerintem jó eséllyel le is győzné őket, bár kiütni ne vagyok benne biztos, hogy sikerülne neki. Majd meglátjuk, legalább is nagyon remélem! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2017-02-23 15:05:30

@HunFighter: A különbség hogy Floyd semmit nem fogyasztott váltósúlyba, az infúzió arra szolgált hogy a sóoldattal eltüntessék a dopping nyomait, ezért is nyomtak belőle hatszor annyit mint megengedett. Sehogy nem lehet ilyen fogyasztást kivitelezni, Chavezka kb hulla lesz a meccsen.

    2017-02-23 13:46:26

@HunFighter: Igen de a meccsre hiába hízol fel,ekkora fogyasztást már nem hever ki senki,Alvarezék tudják ezt.

» picker   válasz erre
    2017-02-23 13:26:52

abból mi igaz hogy ezen a meccsen a győztes mindent visz?

» dondannyboy   válasz erre
    2017-02-23 13:14:32

abból mi igaz hogy ezen a meccsen a győztes mindent visz?

» dondannyboy   válasz erre
    2017-02-23 13:14:26

@picker: Val'szeg úgy fog járni, mint Daniel Geale... Az is elég durván befogyasztott Cotto ellen, aztán nem is volt nagyon ereje. Max, ha viszik infúzióztatni, mint Floydot anno, meg mérlegelés után visszapakol magára 4-5 kg-t, ahogy szokták a profik :D

» HunFighter   válasz erre
    2017-02-23 13:02:03

@Chico: Mexikóvárosban kéne kiplakátolni :)

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2017-02-23 12:18:12

@Chico: :D:D:D

» kovban   válasz erre
    2017-02-23 12:17:48

:))

https://scontent-vie1-1.xx.fbc...

    2017-02-23 12:06:16

"164,5 font" :D

» Bruneor   válasz erre
    2017-02-23 11:16:43

@gigaboly: Na, azért ez nem ilyen egyszerű. Ha 168 fontra vért izzadva, de bemérsz, akkor az a 4 font már maga lesz a pokol, tűnjön papíron bármennyire kevésnek is. Canelo 154 fontra méregetett be, aztán Mayweather 152 fontra vitte le, és a mérlegelésen már le kellett ülnie.

» sziporka   válasz erre
    2017-02-23 10:57:47

Szerintem ez a meccs minden szempontból sokba fog kerülni Chaveznek...

» ogreface   válasz erre
    2017-02-23 10:52:34

Ha jól tudom, Chavez legutóbbi meccsén ami decemberben volt, hozta a 168 fontot a mérlegelésen, ahoz képest májusban 164.5 tehát "csak" 3.5 font (1.5 kg) al kell könnyebbnek lennie, vagy ez lehet akár 2.5 font + 1 millió bünti

» gigaboly   válasz erre
    2017-02-23 10:27:44

Ekkora fogyasztást nem visel el a szervezet következmények nélkül,szerintem ez mindent kivesz Chavezből,ki lesz ütve idő előtt.

» picker   válasz erre
    2017-02-23 09:55:41

Chavez szerintem megtudja verni Alvarezt abban az esetben ha nem hagyja kibontakozni azt belharcban. Ha belharc lesz végig akkor Alvarez szétszedi Chavezt.
Golovkin ellen nem fog győzni egyikük sem!

» Valero   válasz erre
    2017-02-23 09:53:31

Jó, hogy ülve ért a hír...

    2017-02-23 09:33:47

Én Alvareznek drukkolok,de ennek a nyilatkozatnak minden szavával egyet lehet érteni. Persze semmi olyat nem mondott ami ne lett volna eddig is mindenkinek nyilvánvaló.

» emgabor   válasz erre
    2017-02-23 09:29:28

Emlékeim szerint kisChaveznek is lett volna lehetősége bokszolni Golovkinnal. Valahogy abból se lett semmi...

    2017-02-23 09:25:23

"Chavez: Canelo tart Golovkintól, azért választott inkább engem" És most még a nyilatkozata is rendben van.

» bandi1115   válasz erre
    2017-02-23 09:23:26

Én sem gondoltam volna hogy valaha Chavezkának drukkolok majd de most nagyon szorítok neki:))

    2017-02-23 09:11:47

sosem gondoltam volna, de hajrá, JCC Jr! :)

» bandi78   válasz erre
    2017-02-23 08:48:56
Ugrás az oldal tetejére