×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Május 6-án, egy Mexikóban vélhetõen óriási 2017-01-18 09:07:31 https://www.profiboksz.hu/2017/01/18/canelo-ezert-a-meccsert-megeri-feljebb-lepni/

Canelo: ezért a meccsért megéri feljebb lépni

Május 6-án, egy Mexikóban vélhetõen óriási érdeklõdéssel kísért találkozón lép szorítóba egymás ellen Canelo Alvarez és Julio Cesar Chavez Jr. A mérkõzésre 164,5 fonton kerül majd sor, ami majdnem 10 fonttal több, mint az a limit, ameddig a karriere során leginkább nagyváltósúlyban versenyzõ Alvarez felmerészkedett. Mint ismert, a fiatal mexikói korábban Miguel Cotto ellen, 155 fonton szerezte meg a középsúlyú WBC világbajnoki övet, amit aztán feladott, tekintettel arra, hogy nem tudtak megegyezni Gennady Golovkinnal, a szervezet által elrendelt mérkõzés tárgyában. A tárgyalások egyik problémás pontja pont a súlyhatár meghatározása volt, hiszen Canelo nem akart 160 fonton összecsapni a kazah ökölvívóval. Most, Chavez kedvéért azonban úgy fest, átgondolta a helyzetet és ezt a következõkkel indokolta: "Rengeteget dumált rólam. Mindenféle szemétségeket hordott össze és folyamatosan kritizált. Bizonyítani fogom tehát a kötelek között Chaveznek, hogy ki a jobb. Magáért a mérkõzésért határoztam úgy, hogy vállalom magasabb súlyhatárt, hiszen ez egy óriási meccs lesz, talán minden idõk legnagyobb mexikói ütközete. Ez volt az, ami igazán felcsigázott engem és a mérkõzés jelentõsége miatt döntöttem úgy, hogy vállalom a 164,5 fontot."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Kane: Való igaz, kétesélyes meccs lenne, de Toney azért kicsit feljebb teljesedett ki -szerintem-, arról nem is beszélve, hogy Griffin-nél GGG lényegesen jobb képességű bunyós, szóval Golovkinnak is meg lenne az esélye. Mivel mindkettő nagy kedvenc én 50-50%-ot mondanék. Toney korszakos zseni volt, Golovkin jobb megítéléséhez még kell 1-2 nagy meccs.

» bandi78   válasz erre
    2017-01-19 12:59:13

Szerintem aki legnagyobb valoszínűséggel semlegesíthette volna Golovkint az Toney. Elsőrangú védekezés, lábmunka, kontrák, gyémántáll amit meg Holyfield vagy Jirov sem tudott összetörni. Ellene tényleg nem látom mivel nyerhetett volna Golovkin.

    2017-01-19 11:41:54

@Totti: *kihívásokat is (ne hogy éhen haljanak nekem :D)

    2017-01-19 11:23:22

@VMVKWA: Mondhatni. De azért már az országúton is könnyebb húzatni a ferkát, mint a városban. :D Froch számomra egy rejtély. Amit ő a igencsak korlátozott tehetségével elért az valami elképesztő. Szerintem ő nem lett volna megoldhatatlan feladat GGG-nek. Sőt azt mondom, hogy Froch-nak csak is akkor lett volna esélye Golo ellen, ha nagyon jó formában van, és természetesen csak 168 fontban.

Hagler és Hearns más kávéház. Bár nem félteném ellenük Golo-t. Úgy értem lehet kikapna, de szégyent nem hozna magára, ebben biztos vagyok.

BÁR LENNE pár ilyen név, mint Haglerék. Azt gondolom a kazah is örülne. Lehet egyedül vagyok az álláspontommal, de én egy bokszolót nem azért fogok "tisztelni, kedvelni, elismerni, szimpatizálni vele" (mondhatjuk akár hogy), mert folyamatosan győz, hanem azért mert: - nem kerüli a kihívásokat
- a ringben mindent megtesz a győzelemért ("meghal" a ringben)
- nem hátrány ha nem úgy viselkedik és nyilatkozik, mint Fury, May, Canelo... de ez már mellékes. A 2 legfontosabb az előző két állítás.

Persze csak nekem.

Egy személyes történet ehhez kapcsolódóan. Nagy Kokó rajongó voltam, és amikor kikapott egyszerűen nem értettem, hogy miért hagyja abba (főleg úgy, hogy egyértelműen jobb bokszoló volt, mint Chacón). Akkoriban én még mondhatni gyerek voltam, és elhittem, hogy a mi Kokónk valóban Hamed legnagyobb kihívója, és fél tőle az angol. Ma már persze tudom, hogy ez nem feltétlenül volt igaz :D, de akkoriban elhittem, és nem tudtam megérteni, hogy basszus kikaptam , és akkor mi van??
Ettől nem dől össze a világ. Mindenkinek lehet rossz napja, (mindenki játszhatja az idióta vigyorgó nagyképűt, majd nézhet bele egy pofonba :DD) de az élet megy tovább. (És itt most nem arról beszélek, akit félholtra vernek, és utána már képtelen onnan folytatni, ahol abbahagyta az egy más helyzet..) na mind1 is.

Lényeg a lényeg, hogy nekem nagyon nem tetszik, hogy mostanában mindenki a stat javításra megy, de mellé elfelejti, hogy talán tehetné ezt a stat javítást hozzá méltó ellenfelekkel. Nagyon szép, amit sokan csinálnak, (Németországban, Dél-Amerikában, Ausztráliában...) hogy 30 feletti győzelmük van, vereség nélkül, de ha megnézzük kik ellen, akkor ez pont semmit nem ér.

Szóval lényeg a lényeg! A bokszolók ne csak a pénzt keressék hanem a kihívásokat!
Uff!!! :D

    2017-01-19 11:20:58

VADA teszteli őket erre a meccsre? Remélem hogy nem, úgy lenne igazságos. Mert ahogy Alvarez elutasította a VADA-féle doppingtesztet Liam Smith ellen, amikor neki kellett leaszalnia magát 154 fontra, most úgy lenne fair, ha hasonló eszközökkel Chavez is leaszalhatná magát 164,5 fontra anélkül, hogy a VADA-tól tartania kellene.

» northpaw   válasz erre
    2017-01-19 10:47:51

@dondannyboy: Az UNI Sturmot óvta tőle a GBP most Canelitát.

    2017-01-19 10:34:35

@Totti: szerintem lehetett volna ő magasabb értékű ppv sztár ha nem vesztegeti el az időt németországban.

persze akkor is kellenének a jó ellenfelek de:

nagyváltóban ott vannak a charlok andreda lara canelo.

ők majd előbb utobb feljebblépnek és akkor gggnek lesznek nevei.

» dondannyboy   válasz erre
    2017-01-19 10:23:42

@Totti: Canelo az orszagut,csucs Froch a magyar autopalya es Hagler/Hearns a nemet autopalya :)

» VMVKWA   válasz erre
    2017-01-19 08:54:48

@mhzek: GGG nagyon nagyon rosszkor született sajnos. És hát lehet, hogy rossz helyre is.
Az Universumnál eltöltött idő, tulajdonképpen arra volt jó, hogy öregedjen.
(PERSZE LEHET, HOGYHA MINDEZEK NINCSENEK, AKKOR NEM LESZ ILYEN KIVÁLÓ KÉPESSÉGÛ BUNYÓS, MINT AMILYEN, de ebbe most ne menjünk bele)

Problémája:

- Későn került oda a reflektorfénybe
- Ami pedig a legnagyobb problémája, hogy nincs "hozzá méltó" (jó ez hülyén hangzik), tehát nincs egy olyan nagy név (sztár), akit ha legyőz, úgy igazán a legnagyobbak közé kerülhetne, ahová való
- Rettegnek tőle gyakorlatilag (Canelo is fél tőle!!!! Hiába mondjátok, hogy egy bokszoló senkitől nem fél, DEHOGYNEM. Fél a hatalmas pofonoktól (ami nem túl jó érzés), és retteg a vereségtől. Ezért nem áll ki vele. Az ég világon semmi más oka nincs. Üzleti megfontolással ez nem magyarázható.

Szóval irtózatos hiányérzete van az embernek GGG-vel kapcsolatban. Én nem tagadom jelenlegi mezőnyben nekem ő a kedvenc bunyósom. Szimpatikus, és egyszerűen ha ő van a ringben, egy pillanatig nincs kérdés, hogy kinyeri a mérkőzést. Szisztematikusan bontja le az ellenfeleit, akiknek a feje egy tanulmány, amikor megkapják az első GGG pofonokat. Gyakorlatilag a ringben egy ragadozó, ahogy zárja a szögeket, és tulajdonképpen levadássza az ellenfeleit.

Nagyon kéne neki a Canelo elleni győzelem. És nekünk is szurkolóknak.

Összefoglalva elképesztő tehetség GGG, viszont sajnos csak nagyon korlátozva tudja ezt megmutatni a világnak, rajta kívülálló okok miatt...

Kb. olyan a helyzet mintha veszek egy Ferrari-t, viszont csak városban használom.

    2017-01-19 08:42:18

@fixpont: Tanuld meg h ki mond igazat és ki csak showmankedik . Stevenson pld bármit mondhat vagy Canelo 1 szavát nem fogom elhinni . De Golovkin egyenes ember amit mondott az mindig úgy is volt . Az edzőjére mondjuk ez már nem igaz . Igen a 160 a komfortzónája ,de hajlandó lett volna megméretni magát ,de se feljebb nincs olyan akiért érdemes lenne és már nagyon lejjebb sincs.

    2017-01-19 05:31:27

@mhzek: Epp errol beszelek, hogy a nyilatkozatokat nem kell komolyan venni, ti mind elhiszitek, hogy GGG _tenyleg_ lement volna 154-re. En nem. Lehet lement volna, de nem kezelem evidenciakent. Mas szernit 168ra felment volna....akarki kedveert. Ebben sem hiszek. Pont mert soha nem ment sehova, es szerintem nem is nagyon fog, eleg idos mar ahhoz, es igy is siman hozza a 160at, hogy egyertelmu, hogy nem fogja "kihizni" a 160at, mas oka pedig nincs ra. A jelenlegi ellenfele edzoje eppen most nyilatkozta, hogy Jacobs fizikai _folenyere_ fognak epiteni GGG ellen, mert tudjak, hogy GGG kisebb mint Jacobs. Szoval nem, csak mert valaki belenyilatkozik valami mikrofonba en meg nem tudom komolyan venni.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-19 04:54:53

@fixpont: Halálra kereste volna magát legrosszabb esetben kikap pontozással . Ez tény . A másik May azért más mint egy Canelo aki azt hiszi h akkor név h diktálhatja a feltételeket . Golovkin megmondta csak May-ért hajlandó lefogyasztani. Szóval erre nagyon erősen találnál precedenst ha ez egyedülálló lett volna . May-nek nagyon nem kellet már a végén az a meccs szerintem az egyetlen meccse lett volna ahol nem ő az esélyes.

    2017-01-19 04:45:09

@gigaboly: en nem savazom erte Canelot, en azt allitom, hogy a _parhuzam_ hamis GGG es Canelo kozott, semmi tobbet

» fixpont   válasz erre
    2017-01-19 04:03:37

@fixpont: pl érv az hogy szerinted nem ment volna le Floydért mert még soha nem csinált ilyet? egyértelmű mi lett volna ha Floyd boxolni akar vele:)
most lehet savazni Canelot azért amit ők is eljátszottak volna ha van rá esély...

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-19 03:49:56

@gigaboly: tehat az nem erv, hogy ki mit tesz, az szamit ki mit nyilatkozik?

ertem, jo tudni

» fixpont   válasz erre
    2017-01-19 03:31:39

@fixpont: az nem érv hogy még nem boxolt máshol, több interjúban is kijelentették hogy akarnak boxolni x y nal 168 fonton illetve 154 fonton, és igen Chavez jr al is boxolnának ha tudnának...

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-19 03:04:31

@gigaboly: csak ha nincsenek erveid, en ugyanis azokat irtam, a rossz iranyt mindig az ervtelenseg szuli

» fixpont   válasz erre
    2017-01-19 02:38:29

@fixpont: erre most nem reagálnék mert akkor elmegyünk rossz irányba

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-19 01:34:34

@gigaboly: sajnalom de azt kell mondjam, hogy nem mondasz igazat, fikciot teszel a valosag melle, nem tudjuk, hogy valoban kiallt volna-e vele, nem tudjuk, mert nem tortent meg, ha tudnal masik peldat mondani, amikor megtette, akkor mondhatnad, hogy mivel akkor megtette lehet arra kovetkeztretni, hogy most is megtenne stb azt e ltudnam fogadni, ha lenen ilyen valos parhuzam, de mivel precedens sem volt ra, tenyeknek probalsz beallitani csak a fejedben letezo dolgokat melyek nelkuloznek minden alapot, nem allnak semmilyen talajon

» fixpont   válasz erre
    2017-01-19 00:59:54

@fixpont: persze hogy nem volt mivel a másik fél nem akart Goloval boxolni ilyen olyan okok miatt, aki pedig igen vele ők nem akartak, ha Floyd holnap kitalálná hogy legyen meccs akkor térden állva várnák a szerződést akármilyen súlyban

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-19 00:53:07

@gigaboly: Nem tudhatjuk, mert nem tortent ilyen, azt sem tudhatjuk, hogy lement volna May kedveert, mert ilyen sem tortent, interjureszleteket vagy bemondasokat nem lehet beallitani valosagkent. Akkor sem ha leirod ezerszer, az akkor sem lesz igaz. Teny egy van: GGG sosem hagyta el a 160at, Canelo viszont a valosagban is fel/le liftezett, ahogy eppen az erdekei kivantak.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-18 23:45:19

@picker: Liston es Patterson esete is hasonlo volt.

» bandi78   válasz erre
    2017-01-18 23:25:28

@lunatic3: Komolyan nem tudom értelmezni, amit írtál, de biztos bennem van a hiba...

    2017-01-18 23:17:54

a srác tudja, hogy hol vannak a határai. ez tiszteletet érdemel, nem úgy mint roy jones jr vagy evander holyfield

» lunatic3   válasz erre
    2017-01-18 22:53:22

Amúgy meg Golo is felmenne Chavezért 168 fontra bármikor, volt is róla szó korábban de nyílván Chaveznek is jobb ha Caneloval meccsel több pénzért...

» gigaboly   válasz erre
    2017-01-18 22:52:52

Azért azt ma már nehezen hiszi el az ember, hogy erre a meccsre többen kíváncsiak, mint a Golovkin ellenire. A szurkolói elvárás maga az üzlet.

» batka1   válasz erre
    2017-01-18 22:05:26

@Thurman: "Igen és ezt mire alapozod?Hány klasszist vert meg Golovkin? És hányat Alvarez? "

Ennek mi köze ahhoz, hogy Golovkin a jobb bokszoló?

Tszyu mennyit vert meg? És Hatton? Taylor mennyit mielőtt Pavlikkal vagy Frochal találkozott? Hopkinsnak mennyi volt a Tito meccs előttig? És Titonak? Rigo mennyit? És Donaire? Mosley és DeLa Hoya? Mayorga Forrest előtt? Stevenson és Dawson?

    2017-01-18 21:06:47

Osszessegeben szerintem ez a meccs jobb lesz mint sokan varjak, de beismerem sok fugg Chavez fogyasztasatol es a teljesitmenyere gyakorolt hatasatol, ha azzal nem lesz baj akkor en 4-6 pontos Canelo gyozelmet varok de semmifele "alazas" nem lesz.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-18 20:45:16

@picker: Te forditva ervelsz, az nagyon is lehetseges, hogy az uzlet felulirja a szurkoloi elvarast, en a forditottjat kerdeztem, hogyan irhatja felul a szurkoloi elvaras az uzletet, Chico bemasolt valamit ami tenyleg kozel van ehhez, de a mai PPV vezerelt vilagban jobban osszefugg mint 2005-ben.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-18 20:44:14

@Totti: Igen és ezt mire alapozod?Hány klasszist vert meg Golovkin? És hányat Alvarez?

» Thurman   válasz erre
    2017-01-18 20:38:19

@fixpont: "nem latom mit jelent a "felulirva az uzletet" dolgot"

Azt jelenti amit látsz,Chavez ellen legalább annyit keres majd biztosan,mint Golovkin ellen bizonytalanul.
A mai párosítások már rég nem az alapján jönnek létre hogy ki mit szeretne látni,kizárólag a lehetséges haszon dominál,ezt tudomásul kell venni.
A felhajtást illetve az ezen párosítás keltette érzelmi hullámok felkorbácsolódását sem értem,legalább fél tucat másik párosítás lenne ami szintén halasztódik vagy sosem jön létre,legalább ekkora izgalmakkal,de ott el tudja ezt fogadni a publikum itt meg mégsem,valamiért.
Golovkint vagy a holdudvarát,ugyanúgy nem érdekli mit gondol a közönség,mint Osziékat.
A többi csak porhintés,lehet hogy már egyezkednek is fű alatt,ki tudja.

» picker   válasz erre
    2017-01-18 20:07:11

@fixpont: Ez a kerdes onmagaban ertelmetlen, hiszen a szurkoloi nyomas eleve sok penzt jelent, ha sok szurkolo kivancsi ra, nagy penz van benne, vagy nem latom mit jelent a "felulirva az uzletet" dolgot.

http://www.profiboksz.hu/hir-1...

    2017-01-18 20:00:57

@picker: "Tényleg érdekelne,volt már olyan meccs ami "szurkolói nyomásra" jött össze,felülírva az üzlet gépezetét?"

Ennel a kerdesnel jobb szernitem az, hogy amikor az uzleti es a szurkoloi varakozast is felulirja....valami mas, az kinek az erdeke. Pl. ott van Stevenson, Kovalev, Ward ellen tobbet kereshetne mint mikiegerek ellen, uzletileg tehat boven jo lenne neki (es managerenek is), a rajongok varjak a meccset, es megsem ossze valahogy, nem is fiatal mar, nincs sok mar neki hatra es nem es nem es nem. Ez sokkal erdekesebb mint Canelo esete.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-18 19:50:51

@Chico: "Ha nem lenne Golovkin kikerülése egy szavam nem lenne erre a meccsre ami szerintem sem lesz olyan egyoldalú, ha chavezka nem lesz pocsék formában."

De a GGG-Canelo meccsrol eleve legkorabban 2017 szeptembereben volt szo, errol targyaltak tavaly vegig, tehat arrol sosem volt szo, hogy tavasszal csapnak ossze, ezert nem ertem en sem mi ez az ellenszenv a meccs irant, az pedig, hogy e meccs utan hogy alakul, majd meglatjuk, mindenesetre egyel kevesebb kibuvo marad Canelonak. Jo meccs lesz, szorosabb mint sokan varjak, Canelo statikus bunyos es eleg sokat kap, csak mivel az ellenfele joval kisebbek voltak nala, ezeken atgyalogolt gond nelkul, meglatjuk itt is at fog-e.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-18 19:48:42

@picker: "Tényleg érdekelne,volt már olyan meccs ami "szurkolói nyomásra" jött össze,felülírva az üzlet gépezetét? "

Ez a kerdes onmagaban ertelmetlen, hiszen a szurkoloi nyomas eleve sok penzt jelent, ha sok szurkolo kivancsi ra, nagy penz van benne, vagy nem latom mit jelent a "felulirva az uzletet" dolgot.

» fixpont   válasz erre
    2017-01-18 19:46:29

@picker: "Tényleg érdekelne,volt már olyan meccs ami "szurkolói nyomásra" jött össze,felülírva az üzlet gépezetét?"

A Corrales vs Castillo meccsért állítólag olyan kis összeget dobott fel a Showtime, hogy Diego csak a rajongóitól érkezett levelek miatt döntött úgy ,hogy elvállalja a mérkőzést. Így született meg minden idők egyik legnagyobb ringháborúja. Canelitától és Oszitól nem várok ilyesmit.

    2017-01-18 19:29:45

Ha nem lenne Golovkin kikerülése egy szavam nem lenne erre a meccsre ami szerintem sem lesz olyan egyoldalú, ha chavezka nem lesz pocsék formában. Én akkor egy Chavez győzelmet is el tudok képzelni. Hatalmas fizikai fölényben van ,Canelo pedig nem egy táncoslábú, eddig azt játszotta mint korábban chavezka vagy is ez lesz neki az első olyan ellenfele akinél nem lesz hatalmas fizikai előnyben és a védekezése sem Mayweatheres simán bevállal pár ütést, hogy Õ is célba tudja juttatni az övéit. Én egy nagyon látványos adok kapok meccsre számítok.

    2017-01-18 19:24:32

Érdekes ha itt mindenki azt mondja hogy szemét kisvörös,fostos,félős,ólomlábú,Golovkin egyértelműen hordágyra teszi stb,akkor minek akarja mindennél jobban ennek a meccsnek a létrejöttét?
Nem tudja elfogadni hogy a kazah ezen az úton járva nem írja be magát a történelemkönyvekbe,vagy azért hogy Alvarezt vérezni lássa?
Tényleg érdekelne,volt már olyan meccs ami "szurkolói nyomásra" jött össze,felülírva az üzlet gépezetét?

» picker   válasz erre
    2017-01-18 19:03:17

@Dr Evil: nem tartom a KOt elkepzelhetonek ebben a sulyban mar, csak ha a fogyasztas miatt Jr. kondija teljesen elfogy, de Alvarez nem nagy uto, Jr. jol birja es minel magasabb a suly annal kevesbe vesznek ki majd belole Alvarez utesei, szerintem vegigmegy es pontozassal meg Jr. nem nyerhet szoval nagy Alvarez pontkulonbsegre szamitok

» fixpont   válasz erre
    2017-01-18 18:06:27

@Totti: Ez tényleg fájt:)

» Boxerone   válasz erre
    2017-01-18 18:03:36

@Totti: Annyit azért mindig fenntartok, hogy Alvarezt fordítják angolra majd magyarra, így lehet, hogy kicsit átalakul, amit mond, de ennyire nem hiszem, hogy félrefordítanák. Pont olyannak indult, mint aki mindenkivel kiáll, az übermacsó mehikán fighter... Ez igaz is volt eleinte, aztán nagyon megváltozott a helyzet, de még mindig nyomatják ezt az imidzset. Lassan talán Mexikóban is elkezdenek kételkedni majd.
Szó se róla, nagy bunyós Canelo, de minimum vérlázító, ahogy előadja magát és akkor még igen nagyon finoman fogalmaztam. Van egy oka annak, hogy a mexikói bunyósokat miért szeretik annyira az emberek. Na, az pont nem az a nyilatkozási stílus, amit Canelo mostanság prezentál...
Kis Chavezt abszolút megértem, neki jó ez a meccs, ennél jval kevesebbért is megverethetné magát. Ha meg jól helytáll, akkor biztos kap még máshol is lehetőséget. Azt mondjuk nem gondoltam volna, hogy bármikor is örülnék egy Chavez győzelemnek, de most úgy vélem, hogy nem lenne ellenemre, ha nyerne valahogy. :)

» bandi78   válasz erre
    2017-01-18 18:02:31

@Thurman: Golovkin jelenleg sokkal jobb bokszoló mint Alvarez valaha is lessz,sokaknak fáj, de ez így van!

    2017-01-18 18:00:20

@Danifiu: Szerinted Chavez fog nyerni?
Szerintem olyan verést kap Alvareztől, hogy az sem kizárt, hogy leállítják a meccset és meglesz Chavez második TKO veresége.

» Dr Evil   válasz erre
    2017-01-18 17:43:58

@Thurman: Lehet, hogy anyagilag jobban megéri neki, de azt már nem értem, hogy ha elverik, akkor mit akar majd Golo ellen? Szerintem pont ezért sem jön majd össze a meccs, mert egymás után két nagy verés az ő hírnevének? :D

» Danifiu   válasz erre
    2017-01-18 16:42:30

@Thurman: "Ha ott lessz az ideje, és üzletileg is megéri kifognak állni ennyi!"
Mert szerinted most nem érné meg üzletilg?

» Dr Evil   válasz erre
    2017-01-18 16:39:58

@Thurman: Ja, és miközben az emberek így gondolkodnak, szép lassan megdöglik ez a sport.

    2017-01-18 15:58:54

Canelo jelenleg sokkal nagyobb sztár mint Golovkin valaha is lessz,sokaknak fáj, de ez így van!
Az meg hogy fél ezen a szinten, vicckategória ez színtiszta üzlet!
Ha ott lessz az ideje, és üzletileg is megéri kifognak állni ennyi!

» Thurman   válasz erre
    2017-01-18 15:43:52

@bandi78: És nincs benne semmi szégyenérzet. Én ezt nem értem...

    2017-01-18 15:30:10

"Magáért a mérkõzésért határoztam úgy, hogy vállalom magasabb súlyhatárt, hiszen ez egy óriási meccs lesz, talán minden idõk legnagyobb mexikói ütközete"
Bakker, az idősebbik Chavezzel fog bunyózni tán???? Ja, nem.
Morales - Barrera, Vazqez - Marquez, JCC - De La Hoya, stb... Hagyjuk már, Canelo...

» bandi78   válasz erre
    2017-01-18 15:25:32

Ezt hogy Golovkin ismeretlen, meg nem hoz elég pénzt, csak Oscarék terjesztik mindenhol, pedig már ő is piacképes bokszoló egyedül is, együtt meg igazi igazi közönségmeccs lenne. Ezzel a "Minden idők legnagyobb mexikói ütközete" dumával, meg inkább magukat hitegetik!
Undorító, hogy ilyen szinten kerülhetnek egy bokszolót! Azt elhiszem, hogy nem bokszol egy Kis Pistával, mert nem lenne eladható, de lassan mindenhol a Golovkin meccsről beszélnek, ha nem így lenne nem kéne folyton kifogásokat keresniük, miért nem állnak ki vele.
Szomorú, hogy a profi boksz egyre kevésbé szól a sportról és a kihívásokról, inkább itt is celebeket építgetnek mint egy Való Világban...

» Dr Evil   válasz erre
    2017-01-18 15:18:11

" hiszen ez egy óriási meccs lesz, talán minden idõk legnagyobb mexikói ütközete. "

Persze :))

Morales-Barrera meccseket meg sem fogja közelíteni!

» antonio   válasz erre
    2017-01-18 15:16:04

Tök jó, 74,52 kg-os súlycsoport :)

» Tom Cormie   válasz erre
    2017-01-18 12:41:46

@Totti: **tisztában :DDDDDD

    2017-01-18 12:15:24

@Totti: *érti (tisztába van vele)

    2017-01-18 12:14:59

@PeteTheGreek: May ellen aztán nagyon kockázatos volt kiállni. :DDD Kiütni egy légsúlyút nem tud, viszont ha kipontoz.. akkor mi van? Megtette már sok emberrel, ő a legjobb, nincs mit veszíteni. Jah, és sok pénz! Ez volt az álláspont. Nem teljesen lett igazuk véleményem szerint, mert igen is vesztett azzal a meccsel Canelo, mert gyakorlatilag hülyét csináltak belőle. Erre talán azért nem számítottak ők sem.

Golo ellen jóval nagyobb a kockázat. Konkrétan kórház. Pénz szerintem lenne benne bőven, ha nem is annyi, mint May ellen volt (2,2 M), de azért 1 M előfizetés benne van a pakliban szerintem. De egyszerűen éri Oscar is és szerintem Canelo is, hogy nagyon csekély az esélye, ahhoz hogy verje GGG-t. Golo eszméletlenül jól zárja a szögeket, nem nagyon lehet ellene futkorászni. Pofonokat elképesztő módon állja, bírja, gránit álla van. A pofonjai pedig rombolnak.

Canelo ehhez képest ólomlábú, bár a pofonokat elvileg ő is bírja, de az ő ütései, hát hogy mondjam, kemény-kemény, de hát azért nem golo... Ami nagyon tetszik a bunyójában, hogy nagyon sok fajta ütést és kombinációt üt, és ezeket elég szépen kivitelezi. Õ nem futkározik az ellenfelei elől, hanem odaáll. Na GGG ellen ez lesz a veszte. Neki nincsenek olyan képességei, (mint pl.: May-nek volt, ami miatt kimondottan utáltam a stílusát) amivel megállíthatná a Kazah-ot. Szerintem.

Nagyon remélem, hogy még idén összejön ez a küzdelem (bár kétlem), mert 2018-tól ez már egy más meccs lenne teljesen. (Lásd May-Pac 2015)

Alvarez előttem teljesen elásta magát. Összevissza hazudozik, és hülyére veszi a rajongókat. Aki ezt nem látja az valóban hülye. (tehát végül is jogosan nézi hülyének őt Canelo és a GBP)

Lényeg a lényeg. Remélem összejön a meccs, viszont ha nem. Hát oké, ez van.
DE
Ilyeneket ne csináljon Canelo, mert nagyon rossz hatással van az idegrendszeremre... :D

https://www.youtube.com/watch?...

    2017-01-18 12:13:51

@Peacock: Mert ha metatényezőket nyomnak le már a média segítségével a komolyabb szurkolók torkán is, akkor az egész sport elidegenedik a valóságtól.
Kérdésedre válaszolva pedig: ha már küzdöttél, Te is tudod hogy sokkal másabb egy technikás ellenfél ellen kiállni mint egy bivaly nagyütővel (akkor is ha épp jobb esélyed van netán az utóbbi ellen). De én nem szűkítem ezt le Canelora, és nem azt állítom hogy fél Golovkintól. Hanem azt hogy kerüli ő is, a csapata is. Nem azért mert nem lenne ellene esélye. Hanem mert óriási a kockázat benne hogy látványosan és fájdalmasan kikapna. Nem bíznak eléggé egyelőre a sikerben, nem kockáztatnak. És ez az ő dolguk, a baj az hogy a nézők ezt bekajálják. Hosszú távon persze változik majd a dolog. Sajnos az egész profi boksz predztizse is esik persze emiatt is.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-18 11:38:57

@PeteTheGreek: Én nem gyáváztam, ne erőltesd. Kritizáltam. Joggal.
És az üzlet meg nem érdekel egy ponton túl mint metatényező, sőt pont teli vagyok vele mikor azzal mentenek fel egy bokszolót a jogos szurkolói kritika alól 😉

» Peacock   válasz erre
    2017-01-18 11:26:21

@Peacock: Logikának? Ne haragudj, de nem túl logikus több tíz (vagy May esetében száz) millió dolláros buliknál olyan érvelésekre támaszkodni, hogy valaki "fél a vereségtől" (pláne, hogy Canelo már kapott ki - márpedig gondolom egy mexikóinak nagyobb szégyen ha kipontozzák úgy, hogy alig tudja ütni a másikat, mintha egy nagy adok-kapokban kicsapják)

Miért állt ki Canelo 23 évesen, a világ legjobb boxolójával? Azt hittem gyáva és fél a vereségtől. Vagy igazából a KO-tól fél csak? :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-01-18 10:58:41

Szerintem sem Canelot, sem Oscart nem érdekli, hogy kivel kell kiállni, kit kell megverni, csak a dollár és a PPV eladások. Lehet magyarázni, meg szidni őket, de akkor is így lesz és pont. Ha a felháborodásodnak adsz jelet, az is jó. Gábor Zsazsa óta tudjuk, hogy tök mindegy, csak beszéljenek róla. Mit tehetsz? Az a legjobb, ha fogod, és meg sem nézed a meccset, nem kommentelsz, nem foglalkozol vele. Ez az egy, amivel árthatsz nekik. Amíg jön a kommentáradat és a nézettség Canelonak, addig ők jókat röhögnek a kritizálókon. Belőlük ugyanúgy jön a lé, mint a rajongókból.

» sziporka   válasz erre
    2017-01-18 10:54:16

@PeteTheGreek: Láthatóan ez is kellett. Bennem, mint szurkolóban ez így áll össze (előtte sem félt tőle csak kerülte mert nagy volt a kockázat benne, pont mint most Alvarez Golot). Inkább hiszek a szememnek és a logikának mint pld. annak a remekül felépített hírnek hogy egy kosárlabda meccsen beszéltek véletlenül először és egy hotelszoba kellett csak a meccshez :D
Az a bosszantó hogy eközben népszerű marad a PPV sztár most is. Meg az hogy Canelo nem lenne esélytelen Golo ellen, ahogy a másik említett párosítás is ki-ki meccs lett volna a prime időszakukban.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-18 10:51:10

*szerinted

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-01-18 10:37:12

Szerintem egy több száz millió dolláros bizniszhez az kellett, hogy May ne féljen Pactől, mert kicsapták előtte? :D

Érdekes, egyik pillanatban "Profi boksz a pénzről szól", másik pillanatban pedig "X és Y gyáva". Most akkor miről szól? :)

"Miről van több szövegelés manapság mint egy GGG vs Canela meccsről? "
Hát ezaz...Mayt is sokan azért nézték, hogy egyszer jól elverje már valaki. Biztos sokan fognak azért fizetni, hogy lássák Canelot megb@szva GGG által. Nomeg GGG addig is építgeti a PPV bázisát, hiszen még csak most debütált.
Már most mekkora hypot generál ez a párosítás...pontosan erről van szó (sajnos?)

Természetesen ha nem jön össze, akkor persze remélem, hogy Canelot kórházba ütik minden meccsén 2018 után.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-01-18 10:36:31

Ez az ember nyilvánosan hülyét csinál magából, hihetetlen hogy nem szégyelli magát. Ha mexikói lennék most égne a pofám hogy egy ilyen reprezentálja a valaha még óriási harcosokról ismert hazámat.

    2017-01-18 10:35:28

@PeteTheGreek: Mire a May-Pac összejött boksz szempontból már nem is lett túl érdekes. Kellett hozzá May részéről hogy Pac belefusson egy KO-ba, meg elveszítse a tüzet a boksza.
Ha Jacobs vagy vki kiüti Golot és sztár kiáll vele Alvarez hát az azért szintén nem ugyanaz.
És már több éve megy ez a "majd jövőre". Legyen már idén, bakker!
Mert ez lassan nem üzlet, hanem csak üzlet és show, és nem küzdősport így egy sztárhatáron felül.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-18 10:32:07

@PeteTheGreek: "Ahogy éveken át sokan ugattak, hogy nem lesz May-Pac, mert ez fél, meg az fél..."

Én azt gondolom, hogy így inkább ne is lett volna. Nagyon sokan kiábrándultak a bokszból emiatt a szar miatt amit előadtak előzetesen meg az évezred meccsének harangozták be. Emlékszem mennyire tele volt a face meccs előtt olyanokkal amit laikusok írtak ki a népbutítás miatt, hogy ez ekkora meg akkora meccs lesz. Amúgy nem néz bokszot de erre fel fog kelni meg hasonlók. Ha a Canelita vs Golovkinnal is ennyit várnak annak sem lesz semmi értelme már. Ahogy a Hopkins vs Jones visszavágónak sem volt. Canelita és Oszi félnek a GGG elleni meccstől mert tudják mi várna rá. Ez is milyen kamuszöveg, hogy chavezka rengeteget dumált róla és Õ most aztán felmegy és megmutatja neki... Miről van több szövegelés manapság mint egy GGG vs Canela meccsről?

    2017-01-18 10:30:28

Ja, pld. Morales-Barrera is hol van ehhez képest. Canelo-Chavez a legnagyobb... és ezt Mexikóban be is kajálják vajon? :D
Hihetetlen hogy Golo alá (155) majd felé (164,5) is ugrik, leadja a vb övét is hogy elkerülje, és ennek ellenére ő marad a boksz PPV sztárja. Mi megy itt Te jó ég!
Mert ő csinál amit csinál de hogy ezzel együtt marad a népszerűsége, az azért laza.

» Peacock   válasz erre
    2017-01-18 10:26:58

@GaiusM: Még várj vele egy kicsit. Legalábbis én biztos vagyok benne, hogy össze fog az jönni jövőre, és egyáltalán nem gondolom, hogy Canelo fél GGG-től. Ez egy biznisz, ha azt mondják neki, hogy boxoljon Joshuaval, akkor vele fog boxolni - mert megéri.
Biztos vagyok benne, hogy GGG-vel is megfognak egyezni. Ahogy éveken át sokan ugattak, hogy nem lesz May-Pac, mert ez fél, meg az fél...
Pedig ők is olyanok, mint a focisták 99%-a: oda mennek, ahova a menedzserük mondja, hogy menjen.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2017-01-18 10:23:18

Én bírtam Canelot, de most már azért fogok szurkolni, hogy Chavez csapja ki a ringből.

» GaiusM   válasz erre
    2017-01-18 10:04:32

"minden idõk legnagyobb mexikói ütközete"

Hát hogyne. Ebben a csávóban semmi szégyenérzet nincs.

    2017-01-18 09:58:23

Vagy azért vállalja, mert azt gondolja, hogy így is simán nyer. Golo ellen pedig...

» barman   válasz erre
    2017-01-18 09:55:14

"hiszen ez egy óriási meccs lesz, talán minden idõk legnagyobb mexikói ütközete.Ez volt az, ami igazán felcsigázott engem és a mérkõzés jelentõsége miatt döntöttem úgy, hogy vállalom a 164,5 fontot."

Szerintem: https://youtu.be/GLid0K7w54c

» ogreface   válasz erre
    2017-01-18 09:35:21

Van az a pénz (súlyhatár) amiért korpás lesz az ember haja.

» All_in   válasz erre
    2017-01-18 09:23:49

:)

https://scontent-vie1-1.xx.fbc...

    2017-01-18 09:14:43
Ugrás az oldal tetejére