×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A korábbi világbajnoki kihívó Bryant Jennings jelezte, hogy adott 2016-10-26 07:51:23 https://www.profiboksz.hu/2016/10/26/jennings-is-bejelentkezett-joshuahoz/

Jennings is bejelentkezett Joshuához

A korábbi világbajnoki kihívó Bryant Jennings jelezte, hogy adott esetben nagyon szívesen beugrana december 10-én Anthony Joshua ellen, aki az IBF nehézsúlyú bajnokaként jelenleg nem rendelkezik leszerződtetett kihívóval. Joshua promótere, Eddie Hearn egy Wladimir Klitschko elleni csúcsmeccset szándékozott számára összehozni, az ukrán bunyós viszont csak úgy vállalta a találkozót, ha a WBA is szankcionálja a mérkőzést és ez a cím is terítékre kerül. A WBA ezidáig nem döntött, hogy ki bokszoljon a Tyson Fury által hátrahagyott övért, Klitschko viszont megsérült, így Joshuáéknak sürgősen új ellenfelet kell keríteni decemberre. A kellemetlen stílusú Jennings korábban Mike Perezt és Artur Szpilkát is legyőzte és 2015 áprilisában, Wladimir Klitschko ellen sem vallott szégyent, hiszen az ukrán ökölvívó csak nagyon nyögvenyelős teljesítménnyel tudta ellene kiszenvedni a győzelmet. Legutolsó találkozóján, Luis Ortiz ellen viszont Jenning már nem tudott sokat villantani, hiszen a kubai bokszoló a hetedik menetben megállította őt. Hearn egyébként csütörtök-péntekre ígért döntést Joshua ellenfelét illetően, aki a promóter szerint a következő listából kerül majd ki: Eric Molina, Kubrat Pulev, Bryant Jennings, Jarrell Miller és David Price.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Slajos: Én Pulevnek örültem volna. Sokkal legitimebb meccs lett volna. Chisora elleni győzelem után van, május óta nem bokszolt, pont jól jött volna neki ritmusra is és szakmailag is.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-28 23:44:13

@bencze.adi: Jaj ne! Azert drukkoltam hogy ne Price vagy Molina legyen mert azoknak semmi ertelme. Jennings sokkal jobb valasztas lett volna mindkettonel, ha mar Wlad, Parker es Stiverne nem jottek ossze.

» Slajos   válasz erre
    2016-10-28 19:55:27

@deontay: szerintem összehozzák majd jövőre, lehet, hogy csak nyáron, vagy év végén, de szerintem tető alá hozzák! legalább is én erre tippelek. egy biztos, hogy ránk férne már pár ilyen meccs! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-28 19:06:43

@CHUBAKKA: Nem Deontayn fog múlni,ő többször is kihívta Joshuát...

» deontay   válasz erre
    2016-10-28 19:04:30

@deontay: reméljük, hogy jövőre meg lesz Joshua-Wilder! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-28 18:50:21

Na tessék, itt a nagy Joshua... Wildernek még mindig minőségibb ellenfelei vannak, mint az új Lennoxnak...

» deontay   válasz erre
    2016-10-28 14:50:11

én szívesen nézem AJ bunyóját ellenféltől függetlenül, tetszik ahogy bokszol. Nekem tetszett a Breazeale meccs is, de nyilván én is szeretném minél jobb ellenfelek ellen látni AJ-t. Sokmindenkiről szó volt ugye, mi9nt ellenféljelölt Pulev, Stiverne, Parker, de úgy néz ki, hogy más utat választottak.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-28 14:45:24

@bencze.adi: Molina egy nagy semmi de tényleg... Price legalább nagyütő, legalább a lucky punch lehetősége fennállt volna, Molina viszont szó szerint semmit nem tud felmutatni amivel akár csak a legkisebb fájdalmat okozhatná Joshuának. Joshua nekem nem világbajnok, fos ellenfeleket választanak neki.

    2016-10-28 14:28:02

@Jersey Joe: A menedzsere tehetségesebb a saját munkájában, mint Molina a bokszban :D

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-28 14:09:55

@Kane: Azért a Joshua-Price rosszabb lett volna :D
Molinánál legalább van egy IBF interkontinentális öv - az más kérdés, hogy miért pont ő bokszolt érte Adamekkel, és hogy miért van egyáltalán ilyen öv-, de tény, hogy a másik négy-öt emlegetett úriember jobb lett volna.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-28 14:07:26

@Kane: hát igen, sajnos ez van, megnézzük, hogy AJ előbb lerendezi-e Molinat, mint Wilder. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-28 13:49:50

@bencze.adi: Patent, megint összehozták a lehető legérdektelenebb párosítást aminek már megint semmi értelme nem lesz, és Joshua sem fejlődik vele egy kicsit sem.

    2016-10-28 13:04:56

@Jersey Joe: ja elég keményeket bekapott Stiverne, csoda, hogy kihúzta lábon, kemény legény az biztos. Viszont volt, hogy Stiverne talált be egy szép balhoroggal, és látszott, hogy nem esett jól Wildernek, talán picit át is futott rajta. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-28 12:10:35

@bencze.adi: Ha nekem lenne olyan menedzserem, mint Molinànak, èn indultam volna Trump helyett az amerikai vàlasztàsokon

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-28 11:50:19

Joshua-Molina Dec. 10. - a boxrec szerint.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-28 11:32:29

https://www.youtube.com/watch?...


Nagyon jó felvételek még a Wilder vs Stiverne-ről, most találtam. Érdemes megnézni, látványos. Wilder sok luftot ütött, de nagyon sok keményet is bevitt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-27 21:13:15

@Jersey Joe: Wilder ellen? Dehogynem. Nagyon simán verte Stiverne-t (nemcsak nagyobb volt, jobban is bokszolt, kihasználva a saját adottságait, egy tiszta meccsen), akinek Wilder volt az első top 10-és ellenfele.
Persze Wildernek meg Stiverne az első (vagy második) top 15-ös (Scott jöhet még szóba), de mindenképp az addigi legkeményebb.
Stiverne most Pov ellen bizonyíthatja viszont ha nyer hogy top 10-es (bár szerintem vedzíteni fog), sőt akár Wilderrel is visszavágót hat így s ha őt is megverné (erre se sokat tennék persze), máris top 3. Szóval most megint van lehetősége bizonyítania önmagának és a rajongóinak.

» Peacock   válasz erre
    2016-10-27 08:32:50

@superman: Jogos, kipróbàlatlan, de benne szerintem van annyi potenciál mint pld. Whyteban, sőt akár több is.
Greg: Miller pont Amerikában ismert. Wilderrel is volt egy nevezetes rádióinterjúja, elég karizmatikus fazon. Pulev pedig jó volt, de nekem egyértelmű hogy mára leszállóágba került, Chisorával is eléggé megszenvedett.
Jersey Joe: Pedig van tehetsége, csak ő se boksszal kezdte. De ennek ellenére jól csinálja. Szerintem hallunk még felőle. Persze erős underdog lenne Joshua ellen, egyben mint superman is mondta, kiszámíthatatlan sötét ló is. Nem érdemes lebecsülni csak szért mert nem olyan szép a technikája. Így is magyob veszélyes és egyedi.

» Peacock   válasz erre
    2016-10-26 23:50:20

@cchhiixx: "Majd FURY visszatér"

Először menjen el egy pszichiáterhez...

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-26 22:32:16

@cchhiixx: hát ki tudja, bármi lehet! bár szerintem pl Wilder képes lenne, letarolni Furyt a csapkodásaival! ;-) egy biztos, hogy nagy meccs lenne, meg a felvezetés is. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 21:23:23

Majd FURY visszatér és kipontoz mindenkit a magasságának köszönhetően. Hiába kínlódik a sok jelölt. Wlad előtt is megmondta a frankót és úgy is lett.

» cchhiixx   válasz erre
    2016-10-26 21:19:51

@picker: hát lehet, hogy Szpilka nem egy Mike tyson, de azért szerintem Martin-nál tehetségesebb bunyós, és jobb ellenfelei is voltak. Wilder-nek nem is volt könnyű dolga Artur-al, de aztán brutálisan kiütötte! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 20:45:43

@bpjotruska: elnézést igazad van, rosszul olvastam, mert elismered Wildert. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 20:42:38

@CHUBAKKA: Nehez eset vagy...
ime, ezt irtam: "Persze a gyozelem igy is szep, attol kezdve tartom en igazai elvonalbeli bunyosnak Wildert, nem lufinak."
erre valaszoltal igy: "szóval, ha nem üt ki mindenkit Wilder , akkor lufi. Ha mondjuk majd kiáll a Povetkin-Stiverne győztesével, és csak pontozással nyer akkor is lufi. "
Sajnalom, de ha ez tul bonyolult neked, akkor tenyleg nem folytatom.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-26 20:33:17

@CHUBAKKA: Ez is megérne egy misét,hogy Spilka mennyivel gyengébb mint Martin pl.
Joshuában látják az új Tysont,ez megértem,jelenleg max Brunoi magasságokban van talán vagy ott sem.
Ha most beválaszt egy Molinát pl akkor megint nem derül ki igazából mit tud.
Bár ez a súly legtöbbjére igaz.

» picker   válasz erre
    2016-10-26 20:15:53

@bpjotruska: tök mindegy, hogy kiket ver meg Wilder azok úgyis mókamikik lesznek ahogy te mondod sose fogják elismerni, ahogy Furyt sem, hiába verte meg Wladot, ennyi!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 20:08:18

@Jersey Joe: De

» picker   válasz erre
    2016-10-26 20:00:07

@Jersey Joe: Ujraneztem a helyzetet, igazad van. Valoban elobb szol a gong, es utana megy le Stiverne. Rendesen meg volt fogva, de a biro szabalyosan jart el.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-26 18:24:04

@bpjotruska: Azt persze, nem vitatom, hogy Wilder megrendítette Stiverne-t, mert az egyértelmű.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-26 18:22:53

@bpjotruska: Nem értek egyet. A döntő (Stiverne földre esését eredményező) két-három ütés a gongszó után volt már, ahogy az esés is. Inkább szabálytalan ütésnek mondanám, mintsem leütésnek. Itt a videó, jól hallható-látható:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-26 18:20:39

@CHUBAKKA: Az nem volt leütés. Megszólalt az esés előtt a gong, ezért semmi nem volt.
Valóban megrendítette Wilder, de lehet, hogy Stiverne sem vakmerősködik annyira, ha nem a menet végén lettek volna. A menetek végén sokszor bátrabban odaállnak a bunyósok, pont amiatt, mert jön a gong.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-26 18:17:36

@Jersey Joe: Hivalatosan nem volt leutes ; a masodik menetbeli incidensnel szamolni kellett volna ; szerintem utesektol ment le Stiverne, es amiert magaval rantotta Wildert is a foldre, attol meg leutesnek kellett volna minositeni, nem birkozasbol valo sima esesnek.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-26 18:16:04

@CHUBAKKA: Estelg ha elolvasnad amiket irok, es utana dontened el, hogy egyet ertesz-e vele vagy sem, az sokat segitene...

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-26 18:13:31

@Jersey Joe: a 2. menetben a végén mikor el is estek, mert Stiverne lement, és belekapaszkodott Wilder-be, és el is estek. Még a bíró is elesett. Jópár nagy ütést bekapott akkor Bermane, de ő iszonyat kemény, nem biztos, hogy Wilder ki tudta volna ütni, ha nem jön a gong. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 18:11:49

@bpjotruska: "Leutni le tudta"


Nem tudta leütni. Nem volt leütés a meccsen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-26 17:50:06

@bpjotruska: szóval, ha nem üt ki mindenkit Wilder , akkor lufi. Ha mondjuk majd kiáll a Povetkin-Stiverne győztesével, és csak pontozással nyer akkor is lufi. Hát érdekes megközelítés, de én nem értek egyet. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 17:40:34

@Jersey Joe: Osszesegben o volt a jobb. Ki tudta mozogni es kivulrol kibokszolni Stiverne-t, a kanadai meg nem tudta ot belecsalogatni egy gyilkos kontraba. Persze, sokat szamitanak a testi adottsagok is, de hat az minden meccsen igy van.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-26 17:34:52

@CHUBAKKA: Duhaupas es Szpilka nem volt "elodje" Stiverne-nek, mert Stiverne utan bokszolt veluk Wilder. Leutni le tudta, az egy dolog, de en a KO-sorozat megszakadasarol beszeltem, amint 33 vagy hany mokamiki utan jott az elso komoly ellenfel. Persze a gyozelem igy is szep, attol kezdve tartom en igazai elvonalbeli bunyosnak Wildert, nem lufinak.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-26 17:33:00

@Peru: tényleg ngay lehetne egy AJ-Haye, de attól függ, hogy Haye hogy állna hozzá a meccshez. Ha úgy bunyózna, mint Wlad ellen akkor nem lenne valami jó meccs. AJ szerintem inkább akikkel jó meccset vívna olyanok, mint Ortiz, Parker , Stiverne, Povetkin, vagy épp Wilder. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 17:31:15

@bpjotruska: van benne valami amit mondasz, de szerintem Duhaupas, vagy Szpilka sem volt mokamiki, és azért Stivernet is le tudta ütni a 2. menetben. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 17:06:35

@bpjotruska: Inkàbb csak magasabb volt 15 centivel, jobban nem bokszolt szerintem. Stiverne a mèrethàtrànyhoz kèpedt nem volt rossz.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-26 16:55:14

@madA: Stiverne meg felig meg volt halva, olyan beteg volt szegeny :-) ( mutassatok egy bunyost, aki nem hozta azt, amit elvartak tole, es nem hivatkozott serulesre/betegsegre ).
Szerintem Stiverne azert kapott ki, mert Wilder jobban bokszolt nala, es azert nem KO-val, mert nem olyan mokamiki volt, mint az elodei, akikek kiszort a ringol Wilder par menet alatt :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-26 16:41:12

@bpjotruska: Az mindig lemarad, hogy azon a meccsen is eltorott a keze a 3.menetben.

    2016-10-26 16:28:14

@Jersey Joe: Wilder, aki ellen Molina es Szpilka 9-10 menetet birt labon? Vegulis lehet, csak nem valoszinu. Tudom, h elfogult vagyok vele, de ugy vagok Wilderrel, hogy eddig egy utesallo top-15os ellenfele volt, ot meg pont nem utotte ki...

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-26 16:14:22

@bpjotruska: Egyelőre csak találgatni lehet mi lenne ha az angol összekerülne valamelyikkel mert eddig semmilyen ellenfele nem volt.
A többinek igen.

» picker   válasz erre
    2016-10-26 16:07:25

@bpjotruska: Wilder hamarabb kiütnè Pulevet, mint Joshua. Stiverne ès Povetkin ellen nyilvàn jó esèlyekkel szállna ringbe, nàlam õk egy kategória nagyjàból.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-26 15:45:04

@picker: Rohadt nagyot ut Joshua, Pulev meg nem vedekezik igazan jol. Raadasul az angol nagyobb is, legalabb olyan eros, es megfeleloen kepzett is. Pov, Wilder es Stiverne is jo bunyosok, de veluk szemben legalabb egy-ket elonyt is fel tudna mutatni a bolgar ( meret, jab Pov/Stiverne ellen, fizikai ero/jab/utesallosag Wilder ellen ). Joshua szinte mindenben jobb nala, esetleg a kondijaban bizhatna, ha hosszura nyulna a meccs.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-26 15:34:25

@bpjotruska: Lassan Joshua elől is úgy bújkálnak mint Golovkin elől.
Szerencsére AJ-től nem lehet számonkérni, hogy akkor miért nem lép feljebb. :))

» Galamb   válasz erre
    2016-10-26 15:15:05

@bpjotruska: Szerintem akar Wilder, Povetkin vagy Stiverne lesz a bajnok, mindharom ellen tobb keresnivaloja van mint Joshua ellen.


Az se biztos:-)

» picker   válasz erre
    2016-10-26 15:12:48

@bpjotruska: És akkor még ott van amit Te is írsz, hogy Pulev kommunikációja mintha egy WBC vonalt sejtetne... HA nincsen más Joshuának mondjuk jó Jennings, fordítva nem okés annyira szerintem :)

    2016-10-26 14:52:03

Pulev az egyik kedvenc bunyósom nehézsúlyban. Jó fazon nagyon. De szerintem a legnagyobb egy Joshua - Haye lenne. A bolgárt én nem látom semmilyen szinten esélyesnek. Annak ellenére, hogy kamázom. Nekem nem átütő amit csinál. 2012-ben máshogy láttam. Ustinov és Dimitrenko ellen volt nagyon jó formában. Dinamikus volt, pontos. Azonban az utóbbi időkben unalmas és/vagy nyögvenyelős. Ettől függetlenül egy Joshua - Pulev mindenképpen érdekes. Amikor Haye legutóbbi meccsét élőben néztem meg, én nagyon kemények láttam. Fizikumra óriási változáson ment keresztül. Bár elég halovány ellenfélválasztásai vannak, de ha ez nem tart sokáig vagy mostanában megszűnik, akkor érthető miért tett így. Építette magát. Ezzel nincsen baj, remélem most már egy normális meccsen is láthatjuk. Jennings pedig szintén egy szimpatikus krapek. Jó bunyós, de neki szerintem ez most csak a pénzről szól. Jenningsnek újra vissza kéne térni egy-két győzelemmel és utána kéne ilyen nagyobb fákba vágnia a fejszét. Kétszer bokszolt elitkategóriás bokszolóval és mivel egyszer sem nyert, így mindenképpen idő kéne, nem azonnal egy Joshua, egy év pihi után.

    2016-10-26 14:48:40

Pulev nemreg rakta ki FB-ra, hogy o a #3 a WBC-nel ; lehetseges, hogy nem ker Joshuabol, inkabb a a WBC-ovre hajt. Szerintem akar Wilder, Povetkin vagy Stiverne lesz a bajnok, mindharom ellen tobb keresnivaloja van mint Joshua ellen. Olyant is olastam, hogy Bulgariaban boksozlna decemberben, na ott tuti nem Joshua lesz az ellenfel :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-10-26 14:40:38

David Price: Ne már! :D Nem tudom, hogy miért erőlteti még a bokszot.
Eric Molina: Még hagyján. Nála van egy IBF interkontinentális öv - aminek az értékét csökkenti, hogy egy Tomasz Adamek elleni meccsen szerezte meg. De Wildert is meg tudta lepni a meccsük elején (harmadik menet), bár nem ő volt az egyetlen, aki ezt megtette.
Bryant Jennings: A Klicsko és Ortiz vereség után én nem állnék ki rögtön Joshua ellen. Majdnem egy éve nem bokszolt. És egy újabb kiütéses vereség tönkretenné a karrierjét.
Kubrat Pulev: A leginkább védhető opció. A Klicsko vereség után vissza lett építve, és Chisorát is megverte legutóbb, bár elég nyögvenyelősen.
Jarrell Miller: Nem igazán ismerem az amerikait, de az utóbbi pár meccsét megnézve nekem Whytehoz hasonlít, csak kevésbé technikás, és gyanús, hogy a védekezése se tökéletes. Neki még korai lenne Joshua.

» bencze.adi   válasz erre
    2016-10-26 14:24:43

@Jersey Joe: hát nem vagyok benne biztos, hogy Jennings a legkellemetlenebb ellenfele lesz AJ-nek, mert szerintem Whyte jobb bunyós. De amúgy elfogadható ellenfél teljesen Jennings abszolút, nincs ellene kifogásom. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 14:20:51

@Jersey Joe: igen jó ellenfél Jennings, vagy épp Pulev, de nem vagyok benne biztos, hogy jobbak, mint pl Whyte, viszont Molinanal, vagy Pricenál jobbak talán. Aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz, reméljük a legjobbakat. Ugye a Wlad elleni meccs sem lesz azt mondják, Stiverne meg Povetkinel bokszol, Parker meg Ruiz-al. Úgy, hogy ez van. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 14:03:03

@superman: Miller tehetsèges?

Biztos az, de nem bokszban. Ha màr valaki, akkor Jennings, vagy Pulev. Ha Jennings jól felkèszülne, több ideje lenne, eddigi legkellemetlenebb ellenfele lehetne Joshuànak.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-10-26 13:48:52

hát igen bokszoljon csak AJ mindenképp, mert nagyon jól bokszol , élmény nézni, még, ha nem is Wlad, vagy Parker lesz az ellenfele. Nekem a Breazeale elleni meccs is tetszett. Meg hát ugye a Whyte elleni na az volt még egy igen jó meccs, szerintem talán Miller ellen tudna hasonlót, talán, nemtom . hajrá AJ !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 13:35:23

Inkáb ne maradjon el, szinten tartásnak mindig jó aktívnak lenni, sokat meccselni.

» cchhiixx   válasz erre
    2016-10-26 13:18:46

1

» cchhiixx   válasz erre
    2016-10-26 13:17:19

@Peacock: hát igen egy Miller elleni meccs engem is nagyon érdekelne! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 13:06:36

@gigaboly: ...és Price-t se! :)

» Galamb   válasz erre
    2016-10-26 12:54:54

@gigaboly: Ne ijesztegess!!!

» Galamb   válasz erre
    2016-10-26 12:52:47

ha tippelni kéne akkor elmarad ez is vagy Price lesz

» gigaboly   válasz erre
    2016-10-26 12:47:42

Pulev , vagy Miller . Jennings sem rossz, de ő nem bokszolt mostaniban, és legutóbb is kikapott ko-val.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-10-26 11:49:41

Remélem, december 9-én nem bukkan fel még 2-3 új név. Lassan jó lenne tudni, ki is lesz az ellenfél...

Egyébként Pulev lenne az igazi, Jennings meg a "nem olyan rossz" kategória. A többit inkább hagyjuk.

    2016-10-26 11:15:43

@Peacock: Megértelek, hiszen veretlen, nagyütő, tehetségesnek tűnő bunyós Miller, de még teljesen kipróbálatlan ezen a szinten. Mivel fekete ló, persze előfordulhat, hogy valóban ő a legjobb a felhozatalból, de a rendelkezésünkre álló adatok alapján inkább Pulev :)

» superman   válasz erre
    2016-10-26 10:49:29

@superman: Pulev ellen ráadásul egy látványos mérkőzést lehetne csinálni, Jennings viszont piszokul kellemetlen stílusban adja elő a produktumát, én semmiképpen nem választanám, főleg egy friss Showtime szerződéssel a háttérben (Klitschko is jól belenyúlt).

Price gyakorlatilag értéktelen, Molina inkább egy erős felhozóellenfél, Millert pedig nem sokan ismerik.

Egyszóval, tényleg Pulev lenne az ideális választás.

    2016-10-26 10:23:10

Melyik Price?
Ja,mintha emlékeznék! Az a nagydarab fehérnép még bokszol?
Na ne már!

» Galamb   válasz erre
    2016-10-26 10:18:20

Szerintem Miller lenne magasan a legjobb ellenfél jelenleg. :)

» Peacock   válasz erre
    2016-10-26 10:08:32

Jelenleg Pulev lenne a leghitelesebb, ő egy komoly bunyóst győzött le utoljára és amúgy is ő futott be legkomolyabb karriert. Jennings is figyelemreméltó ellenféllistával rendelkezik, de most van a karrierje mélypontján a ko veresége miatt. Miller érdekesebb lesz, ha legyőz majd nevesebb ellenfeleket is. Price sem győzött le senkit mostanában, bár érdeklődés biztos lenne iránta, Molina meg csak a kiöregedett Adameket.

» superman   válasz erre
    2016-10-26 09:43:21

Pulev vagy Jennings ellen látnám szívesen.

» dirhanka   válasz erre
    2016-10-26 08:13:25

Én ebből a listából Price-t választanám. Joshuának mindenki verhető ebből, viszont Price ellen némi pénzt is lehetne keresni Angliából.

» GaiusM   válasz erre
    2016-10-26 07:58:37
Ugrás az oldal tetejére