×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Eddie Hearn promóter három nagyon erős párosítást kíván 2016-08-31 07:29:20 https://www.profiboksz.hu/2016/08/31/eros-nehezsulyu-galat-epitenenek-joshua-kore/

Erős nehézsúlyú gálát építenének Joshua köré

Eddie Hearn promóter három nagyon erős párosítást kíván összeállítani november 24-én, amikor is az IBF nehézsúlyú bajnok Anthony Joshua teszi majd kockára a címét a gála főmérkőzésén. A veretlen brit bunyós a tervek szerint Kubrat Pulevvel bokszolna, akinek csak egyetlen veresége van, az is Wladimir Klitschkotól. A gálán mutatozna be az angol közönségnek Joshua kötelező kihívója, Joseph Parker, aki nagyon valószínű, hogy az IBF bajnok ellenfele lesz a november 24-i fellépést követő legközelebbi gálán. Parkert az elképzelések szerint a brit David Price várná a szorítóba. A harmadik nehézsúlyú ütközetet pedig vélhetően legalább akkora szócsata előzné meg (vagyis már el is kezdődött), mint amekkora produkcióra sor kerülne a kötélnégyszögben, ugyanis a hasonló stílusbeli sajátosságokkal bíró Dillian Whyte és Dereck Chisora nézne egymással farkasszemet. Ha Hearn terve bejönne, bizonyára elég magas nézettséget tudna elérni ezzel a három párosítással.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

most rátérve egy kicsit a Joshua-Pulev meccsre engem érdekelne eléggé, mert Pulev egy erős kihívó, és tapasztalt is, nem feltartott kezekkel menne a ringbe. Akármennyire is nem kedvelem Pulevet, azért ő akkor is egy jó bunyós, aki már sok jó bokszolóval mérkőzött, és le is győzte őket, és csak Wlad-tól kapott ki de neki is okozott nehéz pillanatokat! Pulev, ha nem is egy ko király , de elég kemény ütései vannak szerintem , a balkeze is nagyon kemény , kemények a jabjei is, szóval érdekes meccs lehetne belőle, Pulev a legkeményebb ellenfele lenne AJ-nek.

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-09-01 10:31:20

Itt már csak az lenne a hab a tortán, és azt már meg is várnám, ha még klitschko - Furyval is azon az estén csapna össze :D

» Yankee   válasz erre
    2016-08-31 21:15:19

@bpjotruska: El tudod kepzelni, hogy Pulev neki fog ugorni Joshuanak? Mer en eleg nehezen. Kubrat mindenkepp kivulrol fog probalkozni, foleg egyenesekkel es elore hatra mozgasokkal, mint ahogy azt eddig is tette a meccsein. Az egyenesparbajban partiban lehet Anthonyval de az angol azert eleg jol uti a horgokat is es kerdes hogy a bolgar mennyit tanult a Wlad elleni meccsbol.

» Slajos   válasz erre
    2016-08-31 19:40:17

@Jersey Joe: Nem ugy ertettem, hogy tulelo-uzemmodban huzza ki a meccs elso felet, hanem ugy, hogy ne ugorjon neki Joshuanak ,es ne probalja erobol megoldani. Sokat mozogva es mozgatva AJ-t, kivulrol vivva jelentosen tobb eselye van szerintem, mintha egy porgos, gyors, verekedos meccs alakulna ki mar az elejetol, abban szerintem Joshua sokkal jobb. En meg midnig kivancsi lennek, hogyan mozog Joshua a 8-12 menetek kozott, foleg ugy, hogy nem kenyelmes tempoban zsakol addig, hanem egy eddigieknel jobb, kemenyebb, gyorsabb ellenfel dolgoztatja meg, es kap be o is komoly uteseket ( bar az o bombaihoz kepest Pulev szinte papiroklu, tiszta utesekkel azert tud kart okozni, Chisoran es Usztinovon is at-atszaladtak utesei, foleg jobbegyenesek )

» bpjotruska   válasz erre
    2016-08-31 18:37:59

@Slajos: Whyte kondijával nem a sérülés előtt voltak gondok. Legutóbbi 2 meccsén volt ez tapasztalható.Elég korán kapkodta a levegőt,és a munkatempó sem volt magas. Jelenlegi formájában jobb Chisora mint Whyte ,egyetértek.

Viszont kérdéses, hogy megvalósul...Pedig Whyte kóstolta be először Chisot :). Sokadik kihívást kapja Whyte Chisotól de nem reagált eddig. Pedig Dillian kívánságlistáján Chiso volt az első. :)

» dirhanka   válasz erre
    2016-08-31 18:18:37

@Dirhanka: "..Whyte a vállsérülés óta nem igazán tud olyan formába lendülni mint a AJ meccs előtt volt.."

Egyertelmu hogy nem. Korulbelul a 60-70 szazalekat hozza a serules elotti teljesitmenyenek az pedig Chiso ellen keves lesz. Normal teljesitmennyel favorit lenne. Szerintem a kondijaval sem volt gond, pl. a Joshua elleni meccsen 67-es tempoval ment. Attol Chiso sem hoz magasabbat jelenleg.

» Slajos   válasz erre
    2016-08-31 17:12:54

@GaiusM: Önmaga tehet róla, hogy lassan feledésbe merül...

» ogreface   válasz erre
    2016-08-31 15:05:38

@bpjotruska, LightsOutPrince

Talán első olvasásra nem lesz túl erős az érv amit felhozok a Breazeale meccsel kapcsolatban, de valóban ezt gondolom.

A meccs utáni nyilatkozatokban AJ többször kitért rá, hogy fáradtnak érzi magát és szüksége van a pihenésre és a privát szférára. 2013-10-05-től számítva 2016-06-25-ig bezárólag lehozott 17 meccset. 2016-11-24-vel meglesz a 18 összecsapás is. 3 év alatt éves átlagban ez 6 meccs , ami folyamatos edzést és média nyilvánosságot jelent.
Én valahol ezekben látom az okokat, hogy az a meccs elhúzódott. Valóban Breazeale eljutott a 7.menetig, de lássuk be kínosan ügyelt arra a lassúságával együtt, hogy véletlenül se adjon álló célpontot(persze ez maradéktalanul nem sikerült). Továbbá kövezzetek meg , de a fránya tv reklámokat is bekell vágni néha :S . Mivel gyakorlatilag a TV társaság adja ezeket a hihetetlen összegeket, én egy erre is rá merem fogni ,hogy nem 3 menet volt Breazeale.

» Dirhanka   válasz erre
    2016-08-31 15:04:41

@Dirhanka: Azért egy motivált Chisora tud borsot törni bármelyik bunyós orra alá. Abból nem vonnék le messzemenő következtetést, hogy Pulev megszenvedett vele. Chisorat eddig a csúcs (közeli) Haye-nek sikerült kiütni, Fury ellen meg kb. feladta a második meccsen, a többiek ellen végigállta és nem adta olcsón a bőrét.
Szerintem abszolút nem esélytelen Joshua ellen a bolgár, főleg úgy, hogy annyira sokat még mindig nem tudtunk meg szerintem Joshuaról. Whyte ellen jó volt, de a védekezése néhol nem volt az igazi, Martin ellen hosszabb volt a bemelegítés, mint a meccs, Breazeale meg nem egy nagy durranás, de 7 menetet mégis eltöltött vele a ringben. Én meg merem előlegezni a bolgárnak, hogy mindháromnál jobb bokszoló.
Természetesen Joshua az esélyesebb nálam is, de a 4-5 menet irreális nekem a Breazeale meccs fényében, főleg úgy, hogy Pulev nem lesz megilletődve reményeim szerint.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-08-31 14:20:46

@Dirhanka: "Annyival jobbnak látom ma már AJ-t Pulevnél ,hogy 4 maximum 5 menet alatt vége kellene ,hogy legyen."
Egen, viszont a Pulevhez kepest atomlassu favago, meg szarabbl vedekezo Breazele is tartott 7 menetet, szoval ez a meccs is elhuzodhat - ha Pulev nem ront neki fejetlenul AJ-nek.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-08-31 14:03:07

@CHUBAKKA: Ez valamikor megtörténik majd , örökké nem lehet ezt játszani amit ő

» Dirhanka   válasz erre
    2016-08-31 14:02:56

@bpjotruska: Az a baj Pulevvel ,hogy Chiso is keményen megdolgozta már, győzelem ide vagy oda. Ott az a meccs erősen vízválasztó volt az ő megítlésében.Sokkal könyebben kellett volna hoznia (fiatalabb Pulevhez nem fér kétség.) Annyival jobbnak látom ma már AJ-t Pulevnél ,hogy 4 maximum 5 menet alatt vége kellene ,hogy legyen.(bár Whyte meccs után még benne volt a 10 es csoportban nálam Kubrat azok közül akik vernék AJ-t, illetve képesek lehetnek rá pontosabban, de ez már nem igaz.) Minimum a Wlad elleni formát kellene hoznia fizikálisan. Közben pedig védekezni és rengeteget mozogni lábon ,rendre megelőzni és kemény powerekkel bontogatni testen AJ-t, törni a meccs ritmusát fogásokkal, dulakodással. Csak Pulev is már 35 éves, erre szvsz ő már nem képes. Az igazi kihívásnak Parkernek kell lennie

» Dirhanka   válasz erre
    2016-08-31 13:55:41

@dirhanka: igen azt én is láttan, hogy Fury a foci drukkerekkel ivott , jager bombát, vagy mit ittak asszem . :-D Viszont a visszavágót úgy látom, hogy egyik fél sem erőlteti igazán, ezért sem bánnám, ha elvennék az öveket Fury-tól, ne üljön már rajta . ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-08-31 13:29:18

@bpjotruska: Hearn egy tegnapi interjuban azt mondta hogy amikor kontaktolta pulev promoteret nem tuntek tul lelkesnek :D
Viszont a tervek szerint Cardiffban lenne a millenium stadiumban (ahol ugye a BL-donto is ebben a szezonban).


https://www.youtube.com/watch?...

16:50tol beszelnek a nehezsulyu galarol.

» THE LION   válasz erre
    2016-08-31 13:24:37

@bpjotruska: "ha Pulev felszivja magat es csucsformaba lendul ES kihuzza labon az elso 6-7 menetet."


Pulevet pont azért szeretem, mert bizonyította ő Klicsko ellen, hogy nem ilyen fából faragták.

Másrészt pedig nem vagyok biztos abban, hogy neki a kivárás bölcs lenne.
Õ ugyanis nem üt túlságosan nagyot, így elsősorban a pontozásban bízhat, amihez rögtön az elejétől partiban kell lennie.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-08-31 13:23:05

A fo merkozes ugy latom nem sok embert hoz lazba. Pedig az is erdekes lehet, ha Pulev felszivja magat es csucsformaba lendul ES kihuzza labon az elso 6-7 menetet. A fizikai es utoerobeli hatranya miatt ugyanis az kene, hogy Joshua faradjon el, es o tudjon feljebb kapcsolni - akkor lehetnenek igazan partiban.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-08-31 13:15:55

@CHUBAKKA: Igazi egyéniség Fury csak túlzás amit csinál, a sportra nézve hosszútávon ez a hozzáállás káros. Nagy forma egyébként ,foci EB alatt volt kint Franciáknál, és 1000 euro értékben fizetett mindenkinek egy italt aki ott volt :)) . Aztán elkerekedett a szemem amikor láttam ,hogy sörözik...pedig akkor már javában "készült"a Wlad elleni visszavágóra.

Most azt gondolom ,hogy Fury egy meccses bajnok marad. Nem motiválja túlzottan ez az egész hiába a hangzatos nyilatkozatok. Wladnak is bíróságra kell menni ,hogy valami döntés szülessen kettejük meccséről.
WBA nálam az a szervezet akinek jelenleg semmit nem ér az öve (nehézsúlyban semmikép).Ha sikerül 1 darab normális bajnokot avatniuk, aki tisztán minden kérdőjel nélkül annak mondható , majd számításba veszem őket. Ortiz pedig nagyot hibázott amikor szakított a GBP-vel szvsz, de majd meglátjuk...

» dirhanka   válasz erre
    2016-08-31 13:13:44

jó gála lenne amúgy, ha tényleg sikerül tető alá hozni, és szerintem Hearn képes lesz rá! AJ, Parker, és Whyte szerintem hozni fogják a győzelmet! A Whyte-Chisora tényleg az is jó meccs lehet!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-08-31 12:56:40

@dirhanka: hát szerintem sem egyébként, de teljesen érthető is, ha a szervezetek elveszik tőle, sőt szerintem, ha ősszel nem rendezik meg a visszavágót akkor így is kell tenniük ! és akkor más bunyósok is kapnak majd lehetőséget a címekért akik legalább aktívak . A wba címet majd szerintem ortiz kapja, a wbo övért meg kiírnak egy meccset, és ennyi! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-08-31 12:53:30

@CHUBAKKA: amilyen tempóban védi azokat az öveket sokáig nem lesz nála a többi sem.

» dirhanka   válasz erre
    2016-08-31 12:47:02

@emgabor: Kondival vannak gondjai Whytenak. Chisonak kevés erényei közül az egyik, hogy rátud lépni a gázra a mérkőzés vége felé (a maga módján). Amit olvastam erről a párosításról ott azt emelték ki ,hogy Whyte a vállsérülés óta nem igazán tud olyan formába lendülni mint a AJ meccs előtt volt, ami valóban így van. Elvették a veretlenségét, kiütötték , megsérült. Volt 2 meccse azóta , de sokakat nem győzött meg. Sam Sexton vagy Gary Cornish ellen menne szívesen Whyte, amit én biztonsági választásnak tartok. Sztem jelenleg Chiso a kíhívás és a nehezebb ellenfél is egyben.

Amúgy van némi előéletük már, le kellene rendezni a ringben

https://www.youtube.com/watch?...

» Dirhanka   válasz erre
    2016-08-31 12:42:48

A Chisora vs. Whyte bejelenteset mar vartam, par honapja lattam egy videot ahol "veletlenul" osszefutottak es kakaskodtak kicsit.

Nagyon jo parositasok, remelem osszehozzak oket.

» Bruneor   válasz erre
    2016-08-31 12:42:01

én örülök, hogy AJ bajnok lett, nem bánom, hogy Fury-tól elvették az övet! a szervezeteknek nem kéne annyiba hagyniuk, hogy egy bajnok üljön az övön, és inaktív legyen szerintem. A Wlad-Fury meccs mikor is volt, novemberben már 1 éve lesz, és mi volt azóta a nagy semmi!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-08-31 12:41:18

Én már Price-t sajnálnám a padlón látni... Komolyan, lehet, sírnék.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-08-31 12:15:08

@GaiusM: Jah, ha talalnak egy 30-0 merlegu ellenfelet, akinek kb Csepi a legjobb nev a merlegen, biztos o is szivesen ringbe lepne :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-08-31 11:48:43

@emgabor: Legutobbi meccsen eppenhogy nem tunt erosebbnek, bar eddig en is annak tartottam. De nagyobb, frissebb es talan nagyobbat is ut. Erdekes lesz, csak hozzak ossze.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-08-31 11:47:26

Eléggé ki vannak tömve nehézben az angolok mostanában... És Haye-t se feledjük.

» GaiusM   válasz erre
    2016-08-31 11:35:06

@dirhanka: Whyte lényegesen erősebb, momt Chisora és szerintem még technikailag is jobb. Igaz, hogy az utolsó meccsein nem volt túl meggyőző, de én.mindenképpen az ő győzelmét várom (már ha tényleg összejön ez a meccs)

» emgabor   válasz erre
    2016-08-31 11:31:41

Nagyon jól hangzik!
Nem is tudom mikor volt utoljára, ilyen erős nehézsúlyú gála, pedig nincs itt se Arum, se Haymon, se a Golden Boy...

» Dr Evil   válasz erre
    2016-08-31 11:21:48

na ez jól hangzik! bízzák csak Eddie Hearnre a nehézsúlyt, ezaaazz! ukmukfukk felrázza az állóvizet Eddie gyerek. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-08-31 11:08:27

Szerintem ez teljesen megvalósítható, Parkert nagy ötlet megfuttatni egyszer az angolok előtt, és Price azért elég név ahhoz kint, hogy komolyabban vegyék.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2016-08-31 10:51:57

Parker vs Price-on kívül, mindegyiket tűkön ülve várnám, csak lenne már valami konkrétum. Joshua és menedzsmentje elég szimpatikusat húzna azzal, ha a kötelező Parker előtt még egy Pulev meccset bevállalnának. Aztán nehogy Wilder mintára, bedobjanak pár elfogadható nevet, aztán jön egy harmadik akiről szó sem volt...

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-08-31 10:51:38

A tapasztalatok alapján a legfontosabb kérdés az, hogy mennyi fog elmaradni ezekből...

» ogreface   válasz erre
    2016-08-31 10:30:12

Chiso megveri Whytet! Whyte nem igazán volt jó legutóbb sem. Napokban már olvastam erről, komoly kis gála lehetne ezzel a 3 nehézsúlyú meccsel!

» dirhanka   válasz erre
    2016-08-31 09:48:14

Nekem ez a lehetőség a korábbi tapasztalatok fényében már sci-fi kategória, de azért reménykedem... Ha "csak" a Joshua-Pulev valósul meg, már nem leszek elégedetlen.

    2016-08-31 09:37:35

Baromi jol hangzik, remelem Eddie meg is tudja valositani!

» LennoxLewis   válasz erre
    2016-08-31 08:33:53
Ugrás az oldal tetejére