×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szeptember 10-én a váltósúlyú IBF bajnok Kell Brook ellen 2016-08-26 07:27:31 https://www.profiboksz.hu/2016/08/26/golovkin-a-celom-a-wbo-ov/

Golovkin: a célom a WBO öv

Szeptember 10-én a váltósúlyú IBF bajnok Kell Brook ellen lép szorítóba ellenfele hazájában, Angliában a középsúly WBA/IBF/WBC bajnok Gennady Golovkin. A bunyós már hosszú ideje szeretne egy nagyobb kaliberű meccset kiharcolni magának, ami ezidáig nem jött össze. A kazah sportoló addig a súlycsoport negyedik övével, a WBO szervezet címével vigasztalódna, amihez talán pont kapóra is jön neki a szigetországi mérkőzés, hiszen az említett övet jelenleg a brit Billy Joe Saunders birtokolja. "Tisztában vagyok a helyzetemmel. Nagy, pénzes mérkőzéseket szeretnék. De jelenleg ilyen lehetőséget nem látok, a Canelo elleni összecsapás kb. a lehetetlen kategória, más ötletem pedig most nincs. A WBO övet akarom, hogy mind a négy cím nálam legyen. A WBO cím után pedig hátha kapok néhány nagyobb kaliberű mérkőzést. Na, de jelenleg Kell Brookra koncentrálok, utána mennék a WBO címért, hogy mind a négy nagy szervezet öve nálam legyen." - nyilatkozta Golovkin.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: AKkor viszont elnézést a tévedésért! Számomra az volt logikus,hogy a győzelmei számából vonnak arányt!

» deontay   válasz erre
    2016-08-28 22:44:57

@Deontay: "26 győzelme van, abból 13 K.O. az 50 % tudtommal.."
Tevedsz. a KO-aranyt nem a gyozelmekbol szamoljak, hanem az osszes meccsbol. Maskeppen egy mondjuk 5-17 merlegu felhozoembernek, akinek minden gyozelme KO, 100%-os KO aranya lenne :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-08-28 21:13:45

@Sarkozi Robert: 26 győzelme van, abból 13 K.O. az 50 % tudtommal...Nem a te általad leírt logika mentén írtam, hogy vernèk, hanem azért mert sokkal komplexebbek!! Ezek a bunyósok mind komoly földharcal is rendelkeznek!! Figyelj bárhogy próbálod Diazt nagy ütőnek beàllítani, minden soha nem tartottàk Diazt igazi nagy ütőnek! Nick 3. Danos BJJben, Nate 1. Azért próbálod Natet felmagasztalni, hogy az ír érdemeit ezzel növeld... állandóan a Gomi ellleni meccsel jössz, amik közt eltelt 5 év!Lawler ma is kikapna Diaztól, mert üthető, Diazzal ellentétben! Amúgy nézd meg Nick Silva elleni meccsét, és döntsd el megverné e az ír f@szkalapot... Méretkülönbséggel ne gyere, mert Mendes elleni meccsnél nem hangoztattad azt annyira...

» Deontay   válasz erre
    2016-08-28 21:06:46

@Sarkozi Robert: Javitas: egyedul a total forman kivul levo Shamrock lett kiutve kiutve az oregek kozul is.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-08-28 18:53:05

@deontay: "RdA, Nurma, Fergusson, Alvarez, Pettis, Cowboy, Barboza, Diaz mind vernék"

Hogy felfrissitsem a memoriadat. Dos Anjos, pettis vertek Diazt, a tobbiek pedig oket vertek meg. Mivel ebben a listaban semmilyen mas logika nem volt tetten erheto azert gondolod h a tobbiek mind jobbak Conor-nal stilustol fuggetlenul mivel ő ido elott kikapott Diaztol. Nem azt mondtad h mindenki verne én ilyet egy szoval nem mondtam. Olvass es ertelmezz...
Diaz nagy uto, csak altalaban nem utessel finisel a foldon hanem fojtassal vagy feszitessel mivel Alapvetoen Jiu-s. Gomi-t is megrenditette csomoszor mielott foldon kivegezte. Ugtanezt tette Conor-al es meg masokkal is.
Nick-nek azert szep szammal voltak neves de kioregedett ellenfelei akiknek tobbsegevel meg igy sem birt(egyedul a total forman kivul levo Shamrock).
Lawler pedig egyertelmuen nem volt meg akkor Prime. Mostanra mar megoldana Nick-et. Egyebkent a 37 merkozesbol 13 kiutes az nem 50%-os arany. Nate jobb foldon maradjunk annyiban de uoeroben nincs elmaradva ez Gomi ellen tetten erheto.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-08-28 18:51:19

@Kane: Még szerencse, hogy neked van... Igen utálom mekkeleket, mert kib*szottul túl van hypolva, sokkal jobb bunyósok fillérekért bunyóznak, küzdenek azért hogy címért mehessenek ( pl. Nurmagomedov még mindig nem kapott címmeccset, az ír faszkalap 1 könnyűsúlyú meccset nem tolt, és elsőre megkaphatja a címmeccset )de nem elég úgy tűnik mert nem mocskolódnak. Utálom mert undorító ahogy viselkedik az emberekkel, egy igazi féreg, pl. Aldo ellen amit művelt, vagy MEndessel, arról nem is beszélve, hogy RdA gyerekeit is belekeverte a mocskolódásaiba! Ha valakinek ez szimpatikus, csak gratulálni tudok! Fel tudnék minimum 20-30 bunyóst sorolni p4p aki jobb!!!

» deontay   válasz erre
    2016-08-28 17:53:09

@Sarkozi Robert: Milyen logika ember??? K*rvára nem íram, hogy mindenki megverné, azt írtam, hogy könnyűsúlyban Top 5-10 lenne, és messze lenne a bajnoki övtől... Nate annyira nagy ütő, hogy 20 győzelméből 4 K.O. az se klasszikus... Nick 50 %os K.O. aránnyal rendelkezik, és kiütötte Robbie Lawlert pl. ( mekkelek, és Nate mit meccselne Ruthlessel? ) Nick ha normálisan pontoztak volna, Condit ellen kihozzák, és Anderson Silvát is komolyan megizzasztotta, pedig 1 súllyal kisebb! Attól, amit RdA kapott, a bunyósok nagy része nem állva lett volna leléptetve ( mekkelek sem ).

» deontay   válasz erre
    2016-08-28 17:47:24

@deontay: Neked nincs értelmes véleményed azt leszámítva hogy k.rvára utálod McGregort:) Felesleges vitatkozni veled, szimplán elsiklassz egyszerű tények felett.

    2016-08-28 10:52:27

még szép, hogy az a célja, meg hogy tető alá hozzák a nagy meccseket . Golo itt középsúlyban nagy előnyben van általában az ellenfeleivel szemben. Sokkal erősebb náluk .

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-08-28 10:35:50

@deontay: "Nem verné meg Cerronét! Azért annyira nem volt nagy szám ez a győzelem"

Nate verte Cerrone-t. tehat a te logikadbol kiindulva most Conor-nak vernie kellene ot, mivel mikor Conor kikakoptt mindenkivel megveretted akit nem tudott kiuti, vagy akiktol kikapott Diaz...

"Az hogy szerinted NAte van olyan jó,mint Nick az valószínűleg a Mekkelek iránti rajongásodnak tudható be"

Mondom nezd meg a Gomi meccset. Nick-nek voltak meleg pillanatai ellene, Nate pedig ugy ment at rajta mint kes a vajon. Az a meccs is kb 5 eve volt, es pl Nate mar most jobb harcos mint anni Dos Anjos ellen. Ezt meg is jegyezte mindenki a Johnson meccs utan(aki peldaul vert Ferguson-t, Barboza-t vagy Lauzont).


"RdA nem bírja a rohamot??? Láttad te hogy Alvarez milyen ütéseket adott neki,és hogy állva mit hordott ki?"

Igen, lattam. Le is leptettek az elso menetben mert csak nyelte a pofonokat. Nem birja ha lerohamozzak...

"A közismerten nem nagy ütő Diaz hátrálásra kényszerítette a notórius menekülőembert"

Diaz kozismerten nagy uto, es 1 szammal nagyobb Conor-nal. Azert csak le lett csapva 3x Diaz.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-08-28 09:28:51

@Sarkozi Robert: Nem verné meg Cerronét! Azért annyira nem volt nagy szám ez a győzelem,vért hugyozott,egy 5. helyezett ellen...Az hogy szerinted NAte van olyan jó,mint Nick az valószínűleg a Mekkelek iránti rajongásodnak tudható be...Nate a Mekkelek meccsig kb. Nick árnyékában élt...McGregor Top5 lesz könnyűben,de ennyi...A bajnoki álmait eltemetheti! Alvarez,RdA,Nurma,Cowboy el fogják verni!2 menet után a seggén veszi a levegőt!RdA nem bírja a rohamot??? Láttad te hogy Alvarez milyen ütéseket adott neki,és hogy állva mit hordott ki?A közismerten nem nagy ütő Diaz hátrálásra kényszerítette a notórius menekülőembert :D Szerinted mennyit bírt volna Alvarez rohamából? A NAte elleni visszavágó eredményével még várjunk, NAte is naturál 155 fontos, nehogy Mekkelek legyen megint lefojtva ;)

» deontay   válasz erre
    2016-08-28 07:51:21

@Kane: Igen Nurma tenyleg nagyon kemeny. Bàr Ferguson-al nem nagyon akarodzott kiallnia. Ferguson ès ő jelenthetnek nagy veszelyt Conor-ra konnyusulyban majd. Dos Anjos is okozhat neki problemaka bar most kiderult hogy nem valami jol birja ha megrohamozzàk...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-08-27 14:11:21

@dondannyboy: Jövőre 2018-ra fogja

    2016-08-27 13:39:29

Oscar 2017-re igéri a GGG alvarez meccset.

» dondannyboy   válasz erre
    2016-08-27 11:05:06

@Subi: "Azért a megnézném" => "Azért megnézném"

    2016-08-27 10:21:32

@VMVKWA: Azért a megnézném őket pl. Povetkin ellen, akinél Golvkin állítólag nagyobbat üt.:D

    2016-08-27 10:20:52

@Subi: Valoszinu eles meccsek alatt az ellenfelekben dolgozo adrenalin miatt azok jobban turik a fajdalmat es ezert nem az elso par utes utan adjak be a kulcsot.

» VMVKWA   válasz erre
    2016-08-27 10:11:27

@csiga: Hatalmas ütő a súlycsoportjában, ehhez kétség sem fér.

Ugyanakkor, ha a fele igaz lenne a negyedének, akkor egyrészt sajnos Golovkin listája tele lenne halott ellenfelekkel, másrészt teljesen érthetetlenné tenné, hogy miért nem kezd iszonyatos iramban felfelé lépkedni, egészen addig, míg méltó ellenfelet nem talál (akár félnehézig).

    2016-08-27 10:03:32

@deontay: Nem feltetlen mondanam jobb bunyosnak Nick-et Nate-nel. Gomi-t peldaul jobban megverte a kissebbik Diaz annak ellenere hogy kissebb 1 szammal a batyjanal. Nate jelenlegi formajaban minimum van olyan jo bunyos mint Nick. Mar azota is sokat fejlodott miota kikapott Dos Anjos-tol. Ezt Mar a Johnson ellen is lehetett latni aki egy baromi jo ketrecharcos.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-08-27 02:20:49

@Sarkozi Robert: Én legjobban a Nurmagomedov-McGregor meccsre lennék kíváncsi. A szambós otthon a medvéjével tolja viccből a birkót, nem játék a pali... Mellesleg az egyik leghosszabb veretlenségi rekordot tartja a UFC történelmében.

    2016-08-27 02:20:33

@deontay: Diaz azert szepen le lett utve 3x az elso 2 menetben. Latod McGregor az altalad szerenynek itelt kepessegeivel csak meg tudta oldani Diaz-t. kicsit tul koran sajnaltad le ot. Legkozelebb mar konnyuben nyomjak ott megjobban megveri Diaz-t. Nem veletlenul ragaszkodott a Valtohoz. Most hogy latod McGregor eselyeit? Van meg eselye szerinted azok ellen akik megvertek Diaz-t konnyusulyban? A Domino effektusbol kiindulva Gondolom az mar nem kerdeses hogy Cerrone-t es miller-t megverne e....

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-08-27 02:12:10

@deontay: UFC kozepsuly 171-185lb kozott van.Az boven felnehez bokszban.

» miskacarus   válasz erre
    2016-08-27 01:31:05

@deontay: Kemény tiszta találatok voltak amitől lement, engem az üveges tekintet meggyőzőt, hogy meg van fogva Nate. A meccs utáni sajtó eseményen borzalmas rossz állapotban volt Diaz, persze Conor is megviselt volt, de Nate az kb horror állapotban jelent meg

Mivel Golorol van szó,ha fejen nem fogná meg az ellenfelet menne testre :). Valahol elcsipné az tuti. Nyilvan a szabályrendszer befolyásolná az erőviszonyokat, de GGG annyira kombinativ, hogy betudná vinni az uteseit. Boksz után mehetne ketrecharcolni, érdekes lenne mennyi idő alatt lenne vb :)

» Dirhanka   válasz erre
    2016-08-26 23:54:09

@Dirhanka: Nekem gyanús volt egy kicsit,hogy ott Nate földre akarta csalni. Azért írtam Nicket,mert nála keményebb fejű ember nem nagyon van, súlyban pedig kb. passzolna Golohoz :)

» deontay   válasz erre
    2016-08-26 23:09:46

@deontay: Igaz, letezik Nick Diaz, azt gondoltam csak elirtad. Sorry. A tesojat Nate Diazt lekuldte egy párszor legutóbb Mcgregor. Ebből kiindulva GGG is lazán utné le Nate-t. Nicket Nem ismerem, csak most neztem utanna. Viszont igy is meghitelezem GGG -nek a KO-t. :)) bár én elfogult vagyok.

» Dirhanka   válasz erre
    2016-08-26 22:52:59

@Dirhanka: Nick Diazra gondoltam,ő Nate tesója, és sokkal jobb,mint Nate!

» deontay   válasz erre
    2016-08-26 22:35:51

@superman: Igazából hülyét csinált magából. Ha tanács volt, jó tanács volt. De azt gondolom, hogy ő ösztönösen zseni, nem kellenek tanácsok neki, az ilyen fajta viselkedéshez...

» thomas50000   válasz erre
    2016-08-26 21:52:51

@thomas50000: nem vagyok ennyire jól informált, mint te, el tudom képzelni, hogy Alvarez-nek akkoriban azt mondták, hogy ha Golovkin belemegy a feltételeikbe, akkor lesz meccs, vagy hogy arra biztatták, hogy szóljon oda valamit Golovkinnak, had lássa a nép milyen kemény csávó.

» superman   válasz erre
    2016-08-26 21:44:57

@csiga: :) az valóban emlékezetes... bármelyik ellenfelét ide tehetnénk, szinte kivétel nélkül szörnyű fájdalom latszik az arcukon egy - egy Golo power utan. Ezeket tudva óriási tisztelet Brooknak, bizzunk benne, hogy csak sima ko vereseg lesz következmények nélkül. :/

» Dirhanka   válasz erre
    2016-08-26 21:01:44

@superman: 100.000x elmondtátok már, hogy nem Canelo döntött így, hanem a GBP. Rendben. Megértem. Elfogadom. DE akkor arra az egyre válaszolj nekem, hogy Canelo-nak a Khan meccs után miért volt szüksége arra a szánalmas viselkedésre, és kama dumára, amit nyomott ott?
Azt ne mond kérlek, hogy akkor még nem tudta, hogy nem fog kiállni vele. Tudta ő pontosan. Ennek a meccsnek nem volt esélye létrejönni...

» thomas50000   válasz erre
    2016-08-26 20:58:33

@Dirhanka: Nekem mindig Curtis Stevens arca jut eszembe, mikor először leütötte Golovkin. :)

    2016-08-26 20:38:07

Golovkin tehet arról hogy az a pár nagy meccs nem jött létre, szerintem se akart vele Canelo boxolni de ha igen lehet bevállalták volna 155 fonton, mivel Canelo a név engedni kellett volna öv ide vagy oda saját sikere érdekében, Ward sem jött össze, hogy miért az mindegy, Golovkinék nem hajtottak utánna pedig nem kis elismerést kapott volna, és most nem az lenne hogy legjobb ellenfele a váltósúlyú Brook... Az meg hogy a sparringon a félnehéz embereket is kiüti még jobban azt mutatja hogy 8 fontot fellépni nem lenne nagy dolog számára, 168 fonton nem fosnának tőle, de maradhat még 10 évet középben ha akar..

» gigaboly   válasz erre
    2016-08-26 20:37:19

@Kane: Szerintem te sem vagy tárgyilagos (vagy csak nem vagy tisztában a realitásokkal), mert nem veszed figyelembe, hogy Alvarez a GBP legfontosabb bunyósa, a jelenlegi legnépszerűbb bokszoló, aki hatalmas üzletet jelent, egy óriási marketinggel építették fel éveken keresztül, nagy pénzeket belefektetve, így nem a huszonpár éves Alvarez irányítja a karrierjét, hanem a GBP, a menedzsmentje. Õ valószínűleg kb. hasonló mértékben fosott be Golovkintól, mint Golovkin Ward-tól.

» superman   válasz erre
    2016-08-26 20:34:58

@csiga: Döbbenet.. 15-20 kg-val nehezebb palik rettegik az ütőrejet. Már olvastam ezt máshol is. Továbbá már most több rekordot tart.

Az, hogy mennyire különleges bokszoló GGG az a Rosado elleni meccsen jött ki rettentően számomra. Mészárszéket csinalt a ringbol, rommá verte azt az embert, pedig ha jól emlékszem a meccs előtt influenzás volt.

@deontay

Nate Diazra gondolsz szerintem... Kiutne minden megeroltetes nélkül. Sanchez szerint még nem látta a nagyközönség a legjobb GGG-t,illetve meg senki nem tudta kihozni a Golobol a legjobbat. Kb hihetetlen, de feltétel nélkül elhiszem!

» Dirhanka   válasz erre
    2016-08-26 20:22:23

@czir88: Tökmindegy kinek ki a kedvence, amíg tárgyilagos tud maradni, nem lesz elvakult, aki akkor is védi a kedvencét ha már vérciki amit csinál, mint például te. Nekem az egyik kedvenc bunyósom volt Canelo amíg nem szarta össze magát Golovkintól, egyszerűen nem tudok egy ilyen gyáva kamugépnek drukkolni, annak ellenére hogy kiváló bokszolónak tartom. Nem kell megmagyarázni hogy Canelo belement volna 155 fonton, meg hogy ő nagyváltósúlyú, ez ugyan az a történet mint amit Patterson eljátszott Listonnal. Fél tőle mert erős és megverné. Pont.

    2016-08-26 19:47:47

@csiga: az ultimátumban valami határidőt szabtak a megegyezésre, szláv mentalitással persze nyilván nem érthető, hogy Alvarez-ék súlyhatárokkal meg ki tudja még mikkel akartak trükközni :) Egyébként az, hogy megértem, nem jelenti, hogy egyetértek vele, csak számomra ezek az üzleti realitások pont olyan nyilvánvalóak, mint számodra Golovkin szláv gondolkodása.

» superman   válasz erre
    2016-08-26 19:30:30

@superman: Igen, az komoly ultimátum, hogy a kötelező kihívóval kell menni a címért, én is megértettem, hogy Canelo megsértődött. :)

Biztos így van, nem jó a számmemóriám. :)

    2016-08-26 19:08:04

@csiga: De akkor kiálhatott volna Alvarez-zel 154 fonton, ha a 155-öt simán hozná, akkor 1 fonton már semmi sem múlna :). Tudtommal Canelo a WBC ultimátumával indokolta, hogy lemondott az övről, ami egyrészt érthető, másrészt szerintem sem akarják Golovkinnal bokszoltatni középsúlyban.
(egyébként Golovkin 165, Brook 174 font volt.)

» superman   válasz erre
    2016-08-26 18:57:13

Hát jó sokan írnak elismerően Golo ütőerejéről!Én arra lennék kíváncsi,hogy a UFC-s Nick Diazt ki tudná e ütni! Ahhoz a palihoz konkrétan a vascső is kevés lenne!

» deontay   válasz erre
    2016-08-26 18:26:25

@csiga: Egrtelmű hogy ezt senki nem tudhatja.

» Feeder   válasz erre
    2016-08-26 18:18:11

@czir88: A Brook meccs előtti 30 napos mérlegelésen Golovkin 160 font volt Brook 178, ha jól emlékszem. Megerőltetés nélkül tudná a 155 fontot hozni a kazah.

Azzal, hogy Canelo leadta a középsúlyú övet, nyilvánvalóvá tette, hogy nem óhajt egyáltalán bokszolni Golovkin ellen.

Mondjuk Kovaljovot pont én ostoroztam a Chilemba elleni meccs után, azt hiszem elfogultságomban. Arról én nem tehetek, hogy elfogultnak tartasz, de minden él nélkül írom, mindketten fel tudjuk ezt nagyobb trauma nélkül dolgozni. :)

    2016-08-26 17:38:58

@superman: Leffleur nagyjából azt csinálja, amit Golovkin mond, persze ezt is úgy hallottam, bizonyítékom nincs rá. Megint csak szóbeszéd a kazahohnál, hogy csak akkor lép feljebb Golovkin, ha minden középsúlyú öv nála van.

Elmondta Golovkin a Boksz territóriuma című műsorban, hogy azért nem akart bemérni 155 fonton, mert a bokszban súlycsoportok vannak, a középsúly felső határa 160 font, tehát, ha Canelo 155 font akar lenni a ringben, akkor legyen, de amíg nem változtatnak a súlycsoportokon, addig ő 160-on mér be ebbe a súlyba. Hogy ez a fafejűség jót tett-e neki, azt nem tudom...

    2016-08-26 17:33:25

@csiga: Én a mai napig állítom h nem mind1 hogy 155 vagy 160font. Golovkin könnyen hozza a 160at ha minden igaz, de a 155el megszenvedne és szerintem nem is lenne az neki annyira egyszerű meccs.7-8 millióért nem feltétlen érné meg, ha kapna annyit.
May ellen meg belefér 1 vereség, mindenkinek belefért annyi pénzért mint amit vele keresnek.(Az 1 másik dolog h May nem bokszol 154ben)Egyedül Dany Garciék nem ugráltak 1 May elleni meccsért.

"Ha Golovkin hallani sem akart a 155 fontról, akkor miért nem mész bele, hogy lett volna meccs vagy nem?"

Azért nem megyek bele mert nem történt meg, és amit én gondolok vagy te gondolsz mind csak spekuláció, csak kettönk között az a különbség hogy ebben a témában kész tényként közölsz olyan dolgokat ami csak a saját fikciód.
Lehet más témánál más párosításoknál 1et értenénk, sőt köszöntem én meg neked fordításokat is, de ebben a témában te nem vagy pártatlan cseppet sem.

» czir88   válasz erre
    2016-08-26 17:22:37

@csiga: Ismét érdekes dolgokat írsz és elképzelhetőnek tartom, hogy Golovkin így gondolkodik. Azonban a pályafutásával kapcsolatos döntések és nyilatkozatok gyanúsan megfelelnek az üzleti nyereség/kockázat elemzések eredményeinek, szóval én fenntartom a gyanút, hogy az ilyen elvek mentén döntő menedzsmentjének a befolyása legalább olyan jelentős, mint Golovkin mentalitása.
"Jó, de kire gondolsz lehetséges ellenfélnek? Canelót? Ahogy írtam, ő 155 fonton sem ment volna a kazah ellen. "
Ez esetben nyugodtan elfogadhatná Golovkin a 155 fontot, annál nyilvánvalóbb volna, hogy ki miatt nem jön létre a találkozó. Lehetséges ellenfelet jelenleg nem látok Alvarez-en kívül, ahogy már írtam.

» superman   válasz erre
    2016-08-26 17:21:17

@czir88: Fény derült? :D Bűncselekmény történt vagy mi, hogy fényre kellett derülnie? :D

Jah, tényleg, inkább ez jelenti a pártatlanságot:

"Amiről viszont tehet, hogy ő sem túl bevállalós a 155fontról hallani sem akartak caneloval kapcsolatban(abba most ne menjünk bele h egyébként összejött volna a meccs vagy sem) 15-20millióért bezzeg befogyasztottak volna 154be is(pedig az meg 1 tuti vereség lett volna May ellen)
Wardról sem akartak hallani nagyközépben."

Ha Golovkin hallani sem akart a 155 fontról, akkor miért nem mész bele, hogy lett volna meccs vagy nem? :D

Azért Canelót Mayweatherhez hasonlítani elég nagy badarság. :D

Warddal kapcsolatban is tudsz mindent, csak épp azt nem érted, hogy ők akkor keresték meg Golovkint, mikor már lekötött meccse volt Lemieux-vel. Mondjuk ezt már nagyjából huszonöten leírták, de te nyilván átsiklottál felette. :D

    2016-08-26 17:06:29

@GaiusM: Köszi. :)

Nem sokat írnak máshol az orosz vagy ukrán bokszolókról, hiánypótlásnak jók ezek. :)

    2016-08-26 16:58:03

@csiga: "Kint éltem vagy húsz évig, félig orosz vagyok..."

Jó hogy erre fény derült, már értem honnan ered ez a mérhetetlen pártatlanságod és cseppet sem elvakult szemléleted Kova és Goloval szemben.

Zappára is gyanakodtunk régebben, hogy Mayweather szomszédja lehet vagy ilyesmi, csak ő félt bevallani!

» czir88   válasz erre
    2016-08-26 16:55:19

@csiga: Így már érthető, köszi. Sokat tudsz, és jó olvasni ezeket, amit leírsz. :)

» GaiusM   válasz erre
    2016-08-26 16:51:47

@GaiusM: Kint éltem vagy húsz évig, félig orosz vagyok. A kapcsolataim ugyanúgy léteznek, mint sok évvel ezelőtt.

    2016-08-26 16:43:11

@csiga: Csiga, te kint élsz az oroszoknál? Vagy honnan tudsz ennyi mindent velük kapcsolatban? Valami ilyesmire tippelek, mert ezek nem annyira nemzetközi sajtó által felkapott témák.

» GaiusM   válasz erre
    2016-08-26 16:37:02

@superman: Jó, de kire gondolsz lehetséges ellenfélnek? Canelót? Ahogy írtam, ő 155 fonton sem ment volna a kazah ellen.

    2016-08-26 16:32:19

@superman: Egyszer már leírtam valahol, ahhoz hogy értsd Golovkint, érteni kell a szláv mentalitást. Õ és persze a többi bokszoló is, akik a Szovjetunióban születtek, nem pénzért bokszoltak, hanem kiemelkedési lehetőségért. Utazhattak, világot láthattak és ha elérték a "Sportág Mestere" címet, akkor sorbanállás nélkül jutottak élelmiszerhez vagy bármilyen szükségleti cikkhez. A Szovjetunió volt tagországaiban a mai napig nagy jelentősége van a címeknek és az ahhoz járó jelvénynek, amit büszkén viselnek. És az mindegy, hogy az a "Kiváló Martinász" vagy az 500. Balesetmentes Orrfújásért érdemérem" aranyfokozata vagy egy világbajnoki öv.
Írják itt sokan, hogy Golovkinnak is szüksége van pénzre. Hogyne. Csak ő azt a pénzt megkeresi a reklámértékével, ami nemcsak Kazahsztánban óriási, hanem Oroszországban is, mert Golovkin büszke arra, hogy félvér és nem tagadja meg az oroszságát, és a tudása mellett ez is az oka az oroszországi népszerűségének. A jó ég tudja, hogy hány bokszterme van Oroszországban és Kazahsztánban. Mind teltházzal működik úgy, hogy a szegény gyerekek ingyen tanulhatnak nála. Milliószámra adják el a Golovkin pólókaz, sapkákat, meg a jóisten tudja, hogy még mit. Már akkor gazdag volt, mikor Németországban bokszolt. Ehhez jött még az USA-beli népszerűsége, ami szintén nem kicsi és szintén nagy reklámérték.
Biztos vagyok benne, hogy ha mind a négy középsúlyú öv nála lesz, akkor feljebb lép.
Az persze más kérdés, hogy lesz-e jelentkező, aki hajlandó bokszolni vele, mert egyelőre ezen a fronton nincs túljelentkezés. Persze, Lara, meg a többi időnként feldobja, hogy bokszolna vele, de ez csak azért van, hogy szerepeljen a neve pár napig a sajtóban. De ezeknek a fiúknak azonnal lejár a sportorvosija, amint konkrétumról van szó, ahogy Canelo vagy Eubanj Jr. is csak a száját jártatta, ringbe nem kívánt lépni. Saunders hónapokkal ezelőtt közölte, hogy nem áll készen egy Golovkin elleni meccsre. Akkor ő milyen világbajnok?
Én sem örülök, hogy Brook ellen kell bokszolnia, de ha jól emlékszem, ezt a meccset sem ő választotta, hanem a kis Eubank szívatta meg Hearnt, aki már lefoglalta szeptember 10-re az arénát. Ráadásul Brook már idén márciusban kihívta Golovkint.
Itt mindenki ír okosat, hogy a kazahnak nem lett volna szabad belemennie ebbe a meccsbe. Jah... csak még senki nem tudott egy nevet leírni, aki ellen mehetne Golo... Mint feljebb írtam, ez azért van, mert nincs tolongás és lökdösődés a nagyközépsúlyúak között sem egy esetleges kazah elleni meccsért...

    2016-08-26 16:29:09

@bunyos-007: az ő esetében a kockázatvállalás abban állt volna, hogy az ellenfelek számára kedvezőbb súlyban is elvállalja a meccseket.

» superman   válasz erre
    2016-08-26 16:24:09

@Tom1: "A nagy pénzért legtöbbször kockáztatni is kell(ene)." kockáztatna (abba a súlyba ő nem kockzáztatna) ő, de ki lenne a kihívó akinek sansza és kurázsija is lenne? Mindenki kerüli, mint ördög a szenteltvizet. Ez egy társasjáték, és ha nincs partner akivel bunyózhass, akkor ott a zsák, de attól nem tudod elvenni az övet.

» bunyos-007   válasz erre
    2016-08-26 16:18:52

@csiga: mondjuk ezeknek a nyilatkozatoknak a fényében még kevésbé tűnik ördögtől való ötletnek egy esetleges súlycsoportváltás, sőt, még inkább érdekes volna látni, hogy valóban ugyanígy tarolná -e le Golovkin a nagyobb emberkéket is. Középsúlyban látványos, hogy mennyivel felette áll a mezőnynek az ütő- és fizikai erejét, keménységét tekintve (egyébként más szempontból is).

» superman   válasz erre
    2016-08-26 15:09:09

@Feeder: Ha Golo belement volna a 155 fontba lett volna meccs? Nem.

    2016-08-26 15:06:51

@Slajos: Itt van néhány szparringpartner véleménye Golovkinról, Ryan Coyne cirkálósúly:

"Golovkin egy igazi bestia. Agyonvert már mindenkit. Ide 175 font alatt nem tudnak szerződtetni szparringpartnert, mert senki nem vállalja. Én nehézsúlyúakkal szoktam szparringolni, többek között Mike Perezzel és Wach-hal, de megesküszöm, hogy Golovkin ütései jobban fájnak. Az ütőereje nem ebből a világból való, ez egészen biztos."

David Imoshiri, nehézsúly:

"Ez a fiú tud ütni, egyszerűen nem tudom megszokni- fordítja Imoshiri szavait Doug Fisher a Ring magazin újságírója - én szparringoltam Povetkinnel, az életben nem tudott ekkora fájdalmakat okozni nekem, mint Golovkin. Povetkin edzőtáborában több mint 50 menetet bokszoltam vele. Az orosz három és fél hét után tudott kiütni. Golovkin az első szparring 45. másodpercében kiütött a ringből. Két balfelütéssel ugyarra a pontra, azonnal letérdeltetett. valahogy túléltem, de minden ütése fáj. Lehetetlen védekezni ilyen ütőerő ellen. Jabbel képes átütni a túlsó sarokba és úgy látom rajta, hogy nem is nagyon erőlködik. Gennagyij remekül tartja a távolságot, szinte minden ütéssel elér. Lezárja a szögeket, lábon mindenhová odaér. 25 kilóval nagyobb vagyok, sansztalan vagyok ellene, de tanulok tőle."

"Doug Fischer a 7 négyperces szparring után kérdezte Golovkint, hogy érzi magát:
- Természetesen jól, élveztem a munkát- válaszolta mosolyogva a kazah.

Coyne és Imoshiri ábrázatát elnézve, nem ugyanúgy élvezték a munkát- írja Fischer.

Szergej Kovaljov:

"Mi rengeteget kesztyűztünk élesben amíg a Big Bearban éltem. Gena ütései nemhogy nagyok, de megtanítják mindenkinek, hogy mi az igazi fájdalom. Tudják a nagy ütés az a "BUMM", de Golovkin ütései emellett élesek és "hegyesek" és ez így rosszabb bármilyen nagy ütésnél. A legnagyobb ütő azok közül, akikkel életemben kesztyűztem."

http://allboxing.ru/archives/2...

http://allboxing.ru/archives/2...

    2016-08-26 14:43:31

@Slajos: Én nem mondom, hogy problémám van vele. De! Ha tényleg ennyire a pénz fontos számára (nincs ezzel gond, mindenkinek fontos), akkor miért nem tesz ezért? 15x védte meg a címét hosszú évekig... és? Mire ment vele? 25 éves korától még 4 évig építették elmondásod szerint, de miért? Gondolom 25 évesen is jó volt. Valaki ilyenkor már leszálló ágban is van. Szóval felesleges 4 évig építgetni, aztán 15x címet védeni, ha tényleg a pénz a lényeg. Nekem úgy tűnik kényelmes volt, és 20-35 éves kora között sokat nem tett azért, hogy pénzes meccse legyen. csak várt a sültgalambra, és még most sem nagyon akar kilépni a komfortzónájából. Nincs ezzel gond, csak akkor ne sírjon, hogy nincs nagy pénz. A nagy pénzért legtöbbször kockáztatni is kell(ene).

    2016-08-26 13:21:04

@thomas50000: persze, ezt figyelembe kell venni, de azért Pacquiao több, mint 35 fontot szedett fel, az már elég súlyos fing, több, mint négyszerese a közép és nagyközépsúly közti különbségnek és azért Mayweather 20 fontja is több, mint kétszerese (és akkor a testsúlyhoz viszonyított arányról - ami mérvadó - még nem is szóltam). Egyébként lehetett volna Toney-t, Adamek-et, Hopkins-ot, Leonard-ot, Hearns-t, Robinson-t és másokat is emlegetni, de most nem ezen volt a hangsúly.
Egyébként én nem mondom, hogy lépjen fel mindenképp, ezt csak nagy meccs/nagy ellenfél miatt érdemes (és Golovkin már idősebb is, nem feltétlenül gyarapszik már a súlya).

» superman   válasz erre
    2016-08-26 12:59:03

@Kane: 48kg-ot te hogy hívnád?

» thomas50000   válasz erre
    2016-08-26 12:48:09

@thomas50000: Női súly? Beléd se sok tisztelet szorult barátom.

    2016-08-26 12:41:28

@superman: Azért azt hozzátenném, hogy nem mindegy hogy melyik súlycsoportból lép fel az ember, és melyik súlycsoportba. Ezeknél a női súlyoknál, fingik egyet az ember és 3 súlycsoportot lement. Azért ez középsúly és nagyközépsúly. Ettől függetlenül előbb-utóbb szerintem is feljebb kell mennie, de nem hasonlítanám a női súlyból indulókkal.

» thomas50000   válasz erre
    2016-08-26 12:32:22

Már bánhatja hogy nem fogyasztott le két kilót Canelóért.

» Feeder   válasz erre
    2016-08-26 12:06:44

@czir88: És mellesleg mielőtt ők kezdték diktálni a feltételeket, azért csak fellépkedett egyikük 4, másikuk 10 súlycsoportot is részben azért, hogy nagy ellenfelekkel meccselhessenek.

» superman   válasz erre
    2016-08-26 12:01:55

Golovkinnak alapvetően van néhány hibája, aminek egyrészről tény és való ,hogy nem tehet. A legnagyobb bajság, h rossz generációba született, nincs a kilátásban évtized meccse de még év meccse sem(kivéve canelo), ebből kifolyólag ő sem keres sok millió dollárt nem hogy az ellenfeleknek is kifizetnék az 5-6 milliókat. Már csak pár éve van a topon, aki addigra beérne már valószínű hogy nem lesz túl meggyőző.
Ráadásul a háta mögött nem 1 amcsi, mexikói vagy brit zászló lobog.

Amiről viszont tehet, hogy ő sem túl bevállalós a 155fontról hallani sem akartak caneloval kapcsolatban(abba most ne menjünk bele h egyébként összejött volna a meccs vagy sem) 15-20millióért bezzeg befogyasztottak volna 154be is(pedig az meg 1 tuti vereség lett volna May ellen)
Wardról sem akartak hallani nagyközépben.

Az a baj hogy mindenki mayweather és pac akar lenni, azokban az időkben kicsit elszállt a fizetés, Golo (és még jó páran)is azt szeretné ha mindenki hozzá menne fel vagy fogyasztana be, és keresné a sok sok milliót, csak azt felejtik el hogy az említett 2 úriember nem kevés dolgot tett le a profi ökölvívásban, volt ott mindkettejük részéről nem 1 és 2 rizikós meccs.

» czir88   válasz erre
    2016-08-26 11:47:35

@Tom1: 10 eve, 25 evesen elment profinak. Az elso 4 evet azzal toltotte, hogy feltornazza magat a ranglistakon kihivoi pozicioba. 3-4 ev erre, az kb. atlagos idotavnak szamit egy bajnoki potenciallal rendelkezo bunyosnal.

Hat evvel ezelott elnyerte a WBA vilagbajnoki cimet (kozben meg 2 nagy szervezetet is melle). Az eltelt 6 ev alatt kb. 15x vedte meg a vilagbajnoki cimeit es az osszes kihivojat K.O.-val verte.

Ezek utan is ugy gondolod, hogy Golovkin oldalan van a problema, es mint sportolo, profi bokszolo, o az aki hibas es keveset tett azert, hogy nem keres annyit mint mondjuk Chavezka vagy Eubank Junior?

» Slajos   válasz erre
    2016-08-26 10:29:09

@superman: Hát igen, ezért nem tartom én se járható útnak ezt. Bár ki tudja, hogy neki mi a fontosabb. Én is türelemre inteném még.

» GaiusM   válasz erre
    2016-08-26 10:09:59

@GaiusM: Ha elveretné magát, azzal lerombolná a saját nimbuszát, a megítélése hatalmasat romlana. Amennyivel jobban felbátorodnának a kihívók, annyival esne az érdeklődés is iránta.
Abban bízhat, hogy még jó pár évig képes lesz hozni a formáját, mert pár éven belül biztosan befut 1-2 jó bunyós abban a 3 súlycsoportban, ahol potenciális ellenfelei lehetnek.

» superman   válasz erre
    2016-08-26 10:06:00

Lehet, hogy rosszul látom, de perpill senki nem igazán akar vele kiállni, mert bitang erős, és megértem hogy senkinek nem akaródzik. Így nem fog sokat keresni... Tudom, hogy egy jó profi bunyós nem nagyon tesz ilyet, de mi van akkor, ha mondjuk hagyja magát az egyik meccsen (nem látványosan persze), és valakivel elvereti magát. Talán akkor többen jönnének a vérszagra.

A másik fele meg, hogy Calzaghe is csak a karrierje végén keresett igazán jó pénzt, talán Golonak is van még 3-4 éve erre.

» GaiusM   válasz erre
    2016-08-26 09:57:53

@Dr Evil: Bizony, szerintem nekik pár éve jobban kellett volna hajtani a Froch és Ward elleni meccsekért, ha nagy mérkőzést, nagy neveket akartak volna. Egy időben Froch úgy nyilatkozott, hogy kiállna vele, Ward pedig szinte biztosan kiállt volna vele, hiszen ő szintén ellenfélhiányban szenvedett (igaz, ha Golovkin kikap tőle pontozással egy nem túl látványos meccsen, ami ennek a párosításnak talán legvalószínűbb végkimenetele lett volna, azzal semmivel sem lett volna előrébb, bár ha hitt volna abban, hogy ki tudja ütni Ward-ot és sikerült is volna neki, azzal szakmailag csúcsra ér).
Jelenleg kénytelen kivárni Golovkin, amíg beérik számára egy megfelelő ellenfél, mert jelenleg nagyváltótól nagyközépig Alvarez az egyetlen minden szempontból jó bunyós, ők pedig még nem akarják ezt a meccset (bár Golovkin sem mutatkozott túl kompromisszumképesnek). Jelenleg tényleg nem tud jobbat tenni, mint amit a nyilatkozatában megfogalmazott.

» superman   válasz erre
    2016-08-26 09:57:02

35 éves. Érthető, hogy a hátralévő pár évében pénzes meccseket szeretne. Egy kérdés viszont felvetődik bennem. Nem igazán ismerem a karrierjét, de mi a francot csinált az elmúlt 15 évben??? Most komolyan.

    2016-08-26 09:53:08

@Dr Evil: biztos vagyok benne, hogy nagyváltóba nem fogyaszt le. Egyetlen ember,aki miatt ezt megtenné, az Mayweather, ő meg inkább Pac II-t fog nyomni, ebben is biztos vagyok.

Felfele ahogy írtad, sajnos eltűntek a legjobb nevek, akikkel nagy pénzeket csinálhatott volna. De szerintem még mindig van pár jó lehetőség: Abraham (németek vinnék, mint a cukrot), DeGale, Dirrell tesók, kis Csávesz. Ezek eladható, jó nevek. Egyedül Chavezzel csinálhatna közel hasonlót, mint Caneloval, csak akkor azt a érkőzést is hype-olni kéne kb 2 éven át, és akkor dőlne a lé.

» Beast_Pete   válasz erre
    2016-08-26 09:51:18

Nem tudom kivel tudna igazán nagy meccset vívni.
Talán ha lefogyaszt nagyváltóba, még összejöhetne Alvarez, vagy Cotto.
A pár éve még bivalyerős nagyközépből is eltűntek a PPV bunyósok.

» Dr Evil   válasz erre
    2016-08-26 09:28:49
Ugrás az oldal tetejére