×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Ahogy arról lapunk is beszámolt, a korábbi nehézsúlyú 2016-05-04 08:39:21 https://www.profiboksz.hu/2016/05/04/dimitrenko-lesz-shannon-briggs-ellenfele/

Dimitrenko lesz Shannon Briggs ellenfele

Ahogy arról lapunk is beszámolt, a korábbi nehézsúlyú világelsõ Shannon Briggs is fellép David Haye május 21-én sorra kerülõ gáláján, leginkább azért, hogy a két fél megágyazzon egy közös mérkõzésnek, amirõl már állítólag meg is egyeztek. A korábban ananászra, jelenleg inkább mangóra hajazó fejszerkezetû veterán az elmúlt években leginkább hangos nyilatkozataival és hatékony marketing tevékenységével tûnt fel, semmint ringbeli teljesítményével. Briggsnek a Vitali Klitschko elleni meccse óta olyan ellenfelei voltak, mint például a korábbi magyar bajnok Petrányi Zoltán, vagy a neves felhozóember Raphael Zumbano Love, de néhány riválisa a vasúti utasellátók törzsvendégeinek szintjét is nehezen ütötte meg. Ehhez képest Briggs egy ilyen jelentõs lehetõség elõtt meglehetõsen magas minõségi ugrást hajtott végre és a korábban nagy ígéretnek tartott, de a jelentõsebb meccseit mind elbukó Alexander Dimitrenkoval szerzõdött le, aki 11 évvel fiatalabb, mint az egykori világelsõ. Briggst elmondása szerint ezek a dolgok nem zavarják: "Nem izgat engem, hogy ezt a csávót egy jövõbeli bajnoknak tartják, ki fogom ütni a gatyájából Londonban. Persze, fiatalabb nálam, magasabb nálam és nagyobbat üt nálam... lárifári. Életem legjobb formájában vagyok, meg tudom verni ezt a kölyköt. Én már akkor George Foremant páholtam, mikor ez a csóka az ABC-t tanulta. Kiütöm Dimitrenkot, aztán elintéztem Haye-t a sajátjai elõtt. Ez csak a bemelegítés lesz. Kivégzem Dimitrenkot, ünnepelek egyet, aztán elkezdek készülni, hogy Hayemakernek is megmutassam, hol a helye. Utána már nem tud majd elkerülni. Let's go champ!" - mondta Briggs. "Briggs egy zajos bohóc, majd a ringben elszámolok vele, azt sem fogja tudni, honnan jön a pofon. A mérkõzésen látunk majd egy korábbi világelsõt, aki csúnyán elbukik egy leendõ bajnokkal szemben. Briggs manapság leginkább az Instagram világbajnoka, és itt fogja befejezni. Elsõkézbõl fogja megtapasztalni, mekkorákat is ütök." - nyilatkozta Dimitrenko.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Hamed1.0: "Tudom,hogy kedveled a bolgárt és jó bunyósnak tartom én is de iszonyatosan unalmas figura. És a boxa is unalmas."
Szerintem meg van benne egy jo ertelemben vett marconasag, mentalis kemenyseg, ami Vitalij Klicskora emlekeztet, es ettol nem unalmas karakter. A bokszaban en ertekelem, hogy a kozepes utoerejere ellenere tobbnyire igyekszik kiutni az ellenfeleit, latszik rajta a pusztito szandek... Wlagyimir Klicsko az o fejevel es mentalitasaval ATG lett volna, es szarra vert volna kb mindenkit. Sokkal idegesitobb, amikor valaki az o adottsagaival csinalja az olelkezos unalmas meccseket, mint az,amikor Pulev nem bir kiutni valakit, de legalabb megprobalja. Az egymas elleni meccsuk egesz jora sikerult.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-05 20:55:16

@bpjotruska: Akinek nem inge.....de én most magamra vettem:)
Tudom,hogy kedveled a bolgárt és jó bunyósnak tartom én is de iszonyatosan unalmas figura. És a boxa is unalmas.

Chisoval meg úgy vagyok,hogy most már láthatóan a Vitya elleni meccse volt a kifutó eredmény ami valszeg nagy Klitschko alkonyának a kezdete volt. A Sanders elleni Vitya szétszedte volna Chisorát tuti KO.
Magyarán Chisorába beleláttam olyat amit nem kellett volna. Most,hogy Saus lett végképp eltántorított. Meg se fogom nézni ezt a derbit.

Briggsnél sok minden van amiért érdekes Dimitrenko meg nem akkora ász. Egyáltalán nem lefutott ez Dimitrenkonak. En block pedig azért érdekel a meccs mert kíváncsi vagyok egy régi nagyágyú mire megy egy mostani középszintűvel.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-05-05 20:44:30

@bpjotruska: Azért, mert ennek a meccsnek az egyik szereplő miatt nagyobb a füstje, míg valószínűleg a másiknak nagyobb lesz a lángja. :)

» ogreface   válasz erre
    2016-05-05 18:53:31

@superman: "igazad van Dimitrenko-val kapcsolatban, de Briggs karrierje inkább a hype-ról szól"
Eleg erdekes jelenseg az, hogy itt van egy hir, amely egy lassan 10 eve semmi nem teljesito bunyosnak egy soha-be-nem valt igeret elleni talan letre sem jovo meccserol szol, miutan evek ota top-100as ellenfele sem volt egyiknek sem, oszt van ezzel egyutt 63 komment alatta. A jelenleg top5-10 koruli Pulev-nek a top15-30 kozotti Chisora elleni Eb, ill IBF-eliminatori meccsehez meg erkezett 14 hozzaszolas, mikozben akar Briggs, akar Dimi siman kikapna akar Pulevtol, akar Chisoratol ( Dimi mar ki is kapott amugy ).
Szoval akkor ne lazadjunk, hogy kezd pankracio-bohozat fele elfajzani a profi bunyo, ha minket is ez mozgat meg jobban :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-05 18:43:41

Dmitrenko tegnap azt nyilatkozta, hogy nem lesz Briggs elleni meccs.

http://www.sovsport.ru/news/te...

    2016-05-05 15:48:11

@hakapeszimaki: Ki a kedvenc nehézsúlyú bunyósod jelenleg?

» Streky   válasz erre
    2016-05-05 15:30:14

@Subi: Gondolom már lemondott róla a menedzsmentje is, hogy valami nagyobb eredmény reményében újraépítsék és a nehezedő ellenfelekért, komoly sparring-partnerekért és felkészülésekért nagy pénzeket áldozzanak, de ahhoz, hogy amikor valami nagyobb meccsre keresnek embert, be lehessen dobni, érdemes lehet aktívan tartani és javítani a mérlegét addig is.

» superman   válasz erre
    2016-05-05 12:01:47

@superman: Nem kérdés, hogy nem a Lewis elleni Briggset fogjuk látni, de ugyanakkor annak is biztosan van oka, hogy Dimitrenko ilyen gyenge ellenfelekkel bokszolt az utóbbi időben.

    2016-05-05 11:21:48

@Subi: igazad van Dimitrenko-val kapcsolatban, de Briggs karrierje inkább a hype-ról szól, mint a teljesítményről és ő nem az a fajta, aki egyre jobb lesz a korral. Szakmailag a múlt évezredben volt utoljára igazán komolyan vehető, azóta ellébecolt az adottságainak köszönhetően több-kevesebb sikerrel, de egyre romló formában. A súlya már majdnem 15 éve elszaladt. Az utolsó jelentős eredménye, egy nagy szerencsével megszerzett vb öv minden idők egyik leggyengébb nehézsúlyú világbajnoka ellen (amit rögtön utána el is bukott egy szintén jelentéktelen bunyóssal szemben) 10 éves. Az utolsó komolyan vehető ellenfele 6 éve volt (kórházba is került Briggs, miután rommá lett verve). Szóval én attól tartok, hogy ő most 44 évesen már nem képes komoly teljesítményre fizikálisan, míg a fiatal Dimitrenko elvileg képes legalább fizikálisan egy jóval magasabb szintet hozni, még ha mentálisan össze is omlott - de ez a tét akár új erőt is adhat neki.

» superman   válasz erre
    2016-05-05 11:07:54

Briggs = Fury. Bohócok!

» hakapeszimaki   válasz erre
    2016-05-05 10:52:12

@felix trinidad: "Ogreface akklr nezz meg rola tobb videot az instagrammon elegvsok van ahogy keszul!" Ez mi ez?! Lehetne konkrétabban?! Mondjuk értelmesen :)

» hakapeszimaki   válasz erre
    2016-05-05 10:48:39

Nézegettem a Champ instáját ....kiváncsi volnék Haye mit szólna ehhez :D

https://www.instagram.com/p/BE...

» Dirhanka   válasz erre
    2016-05-05 10:08:24

Hajrá Csemp! :)

    2016-05-05 10:03:02

@Hamed1.0: HunFighter ezt nem neked akartam írni hanem publicba csak úgy. Nem tudom mobilom mit csinált,hogy neked címezte.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-05-05 10:00:39

@HunFighter: Dimitrenkonak érdemes azért tanulmányozni a Price-Thompson anyagot. Símán kinézem ugyanezt a forgatókönyvet.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-05-05 09:57:41

@Subi: "Persze az érem másik oldala, hogy Briggs már attól izzad, mint egy ló, ha kicsit hevesebben gesztikulál."
Kussban is lesz a bevonulás alatt, nehogy kezdésre már mozdulni se bírjon :)

» bandi78   válasz erre
    2016-05-05 09:46:50

Nem értem, miben látják sokan Dimitrenko hatalmas előnyét. A korában? Csak mert mióta Pulev helyretette, az ellenfelei rosszabbak voltak, mint Briggsnek. Nem ritka jelenség, hogy egy komoly vereség után egy bokszoló már nem lesz többé a régi. Nekem az az érzésem, hogy Dimitrenkóval is ez történt.

Persze az érem másik oldala, hogy Briggs már attól izzad, mint egy ló, ha kicsit hevesebben gesztikulál.

    2016-05-05 09:28:56

@Jersey Joe: Dimitrenko nevét én nem hallottam, de ezek szerint ő is edzésben lehet, Briggs viszont egész biztosan jó ideje tudatosan hajtja Haye-t, szóval szerintem ő egész biztosan edzésben van. Mindenesetre ha valóban hasonló szinten áll a felkészülésük, akkor valószínűleg Haye hamarosan szintet lép (már csak az ellenfél méretét tekintve is).

» superman   válasz erre
    2016-05-05 08:37:28

@Jersey Joe: Viccelsz? Briggs eddig huszadvonalasokkal bokszolt mar tobb eve.

» VMVKWA   válasz erre
    2016-05-05 06:30:05

@Kane: turkey bacon volt a kedvencem :D egy biztos, hogy amúgy hatalmas fazon lehet :)

» kuncsorszky   válasz erre
    2016-05-04 23:35:12

@kuncsorszky: Én azon sírtam be amikor agresszívan üvöltözte a kamerának hogy miért együnk céklát. "It's good for you champ, trust me!!!!"

    2016-05-04 23:23:16

@Kane: azért van pár olyan videója, hogy nehéz könnyek nélkül kibírni a röhögést :D én egy kettőn személy szerint nagyon szakadok :)

» kuncsorszky   válasz erre
    2016-05-04 23:18:46

@Kane: azért van pár olyan videója, hogy nehéz könnyek nélkül kibírni a röhögést :D én egy kettőn személy szerint nagyon szakadok :)

» kuncsorszky   válasz erre
    2016-05-04 23:18:46

@Jersey Joe: Briggs mindig edzésben van, egész évben látni instagramon edzés után kiabálni hogy leccgócsemp.

    2016-05-04 23:11:19

@superman: Briggs-nek is csak annyi van, ráadásul Dimitrenko valószínűleg már edzésben volt, hiszen forgott a neve az elmúlt hetekben/hónapokban.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-04 22:41:56

@Jersey Joe: Ha nincs éppen edzésben, kevesebb, mint 3 hét felkészülés még Briggs ellen is kevésnek tűnik. De majd meglátjuk mi lesz, lehet, hogy nincsenek ennyire határozott üzleti számítások a háttérben, nem látok a kulisszák mögé.

» superman   válasz erre
    2016-05-04 21:55:14

most legalább meg kell küzdenie Briggs-nek, hogy egy pénzes meccset kapjon, nem elég leccgócsempezni! Dimitrenko-nak itt azért szerintem is lesz keresnivalója, Ortiz viszont ízekre szedte volna !

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-04 21:51:36

@superman: De akkor már miért ne nyerné meg inkább?

Egy győztes meccs után mehetne Haye ellen, vagy lehetne esélye egy jó meccsre, ami több pénz.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-04 21:22:49

@Jersey Joe: Abban igazad van, hogy lehetett volna jó nevű, de könnyebb ellenfelet keresni. Viszont szerintem az Ortiz elleni borítékolható vereséggel messze nem keresett volna annyit Dimitrenko, mint Briggs ellen ezen a gálán, szóval én továbbra sem vetném el a saját elméletemet, bár valóban szintén megeshet, hogy Briggs bokszkarrierje fejeződik be ezzel az üzlettel/gálával. Egyébként úgy emlékszem, hogy valahol korábban azt olvastam, hogy Dimitrenko politizálni akar már inkább boksz helyett, ez esetben akár beleférhetne neki egy vereség is jó pénzért.

» superman   válasz erre
    2016-05-04 21:05:15

@superman: Ne vicceljünk már!

Ha üzleti szempontból közelítenék meg a meccset, nem Dimitrenkot nézték ki volna Briggs ellenfelének!

Ne felejtsük, hogy Dimitrenko nem olyan régen elkerülte Ortizt, már egy lezsírozott mérkőzés után állt el a találkozótól!
Nem akar ez a srác kikapni.

A helyzet az, hogy Briggs-szel csak felfuttatják a gálát, egyébként meg le akarják vágatni, mint a hízó disznót.

Ez a valóság.

Az utóbbi években még egy világbajnoki mérkőzéshez sem kellett ilyen szintű ellenféllel kiállnia a legtöbbeknek. Úgyhogy minden tiszteletem Briggs-szé, hogy vállalja ezt!

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-04 20:43:11

@HunFighter: Szerintem a döntetlen sem lett volna jogos, mert Foreman nyerte azt a meccset.
Itt meg Dimitrenko-t gondolnám esélyesebbnek, ha üzleti szempontból nem tűnne sokkal előnyösebbnek a Haye-Briggs a Haye-Dimitrenko-nál.

» superman   válasz erre
    2016-05-04 20:33:50

@CHUBAKKA: ... háááát pedig aki ilyen szoros mérkőzésen legyőzi Csalát... :O Viccelek egyébként, egy mesterségesen felépített patyolat tiszta mérlegű bunyós, Haye-nek az 1. menetben meglesz!

» HunFighter   válasz erre
    2016-05-04 20:22:53

hát srácok ez a május 21. egy remek nap lesz nekünk szurkolóknak ! Wilder-Povetkin, Parker-Takam, Briggs-Dimitrenko, és Haye is ringbe lép akinek ugye eléggé látványos a stílusa, és a kiütései! soha rosszabbat! :-) ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-04 19:49:42

@HunFighter: hát nemigazán , hogy őszinte legyek. Talán egyszer még Chisora ellenfeleként emlegették pár éve, de nem lett belőle semmi. Haye-nek pár menet lesz szerintem. ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-04 19:47:09

Miért drukkol mindenki leccgócsempnek? Hajrá Szása! Ráférne a lelkére - remélem, ezért tenni is fog, hogy a meccs után lélekben is erősebb legyen!

» HunFighter   válasz erre
    2016-05-04 19:21:13

@CHUBAKKA: Nem hallottál még Arniról??? Hát ő vette el a mi Csala Zolink veretlenségét! :O

» HunFighter   válasz erre
    2016-05-04 19:20:27

Szerintem Briggsnek 2-3 menetig van esélye, de drukkolok az öregnek.

    2016-05-04 19:09:22

Dimitrenko esélyesebb, ez világos.

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-04 19:03:47

én egyébként azt hittem, hogy hoznak majd Briggs-nek egy Greer szerű könnyen kiüthető ellenfelet. Vagy Mansvell , vagy valami hasolnló, vagy akit nem tudott kiütni Briggs Raphael Love. Szóval én azt gondoltam, hogy majd a biztos győzelemre fognak menni, hogy nehogy kútba essen a Haye meccs. Egy jó taktikával bizony megtréfálhatja Dimitrenko , Briggset, de azért bízom leccgócsmpben, hogy megtalálja a győzelemhez vezető taktikát. Mondjuk pl amit bpjotruska is írt, hogy mondjuk testen elkapja Dimitrenkot. Mondjuk az is tény, hogy Haye sem vállal túl nagy kockázatot ezzel a Gjergjaj csávóval, vagy hogy kell írni a nevét, hogy őszinte legyek nem nagyon hallottam róla eddig. :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-04 18:59:52

Ha nem adja el ezt a meccset Dimitrenko, akkor lábmunkára és testütésekre alapozva simán megverheti Briggs-t 5 menet alatt. Briggsnek sosem volt egy húdejó lábmunkája, és ahogy öregszel ez igencsak meg tud kopni, valószínűleg Briggs lábmunkája ennyi idősen a híg fos szintet sem üti meg. Testütéssel meg mégjobban leamortizálják a nyilvánvalóan mégjobban szétment kondiját, és kész is. Rohadt könnyen meg tudja verni őt Dimitrenko, csak szerintem el fogják adni ezt a meccset.

    2016-05-04 18:52:52

Azért Haye-nek kicsit kínos kéne legyen, az általa lesajnált Briggsnek sokkal jobb ellenfele lesz az undercardban, mint neki a főmeccsen. (pedig Dimitrenko sem egy igazi világklasszis)

» emgabor   válasz erre
    2016-05-04 18:49:25

@Jersey Joe: Szerintem Briggs 12 menetet egy helyben állva sem bírna ki...

» mexico   válasz erre
    2016-05-04 18:39:35

Drukkolok Shannonnak, darálja le szépen a Dimitrenkot, aki nekem mindigis ilyen semilyen boxoló volt, mint Price kb, egy fokkal jobb azért Dimitrenko. HAjrá Briggs

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2016-05-04 18:14:52

@ogreface: Pontozás nem lesz.

Briggs 12 menetet ilyen ellenféllel nem bír végig

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-04 18:13:49

Ogreface akklr nezz meg rola tobb videot az instagrammon elegvsok van ahogy keszul!

» felix trinidad   válasz erre
    2016-05-04 16:51:04

@Moorer: Szerintem Dimitrenkoék is így készülnek,nem fog leállni egy helyben, aztán kergetheti Briggs. Szépek azok a 30 másodperces videók, amiket felrakosgat az Ágyú magáról, de kétlem, hogy olyan jó kondiban lenne, hiszen két perc lecgocsempezés után is már dől róla a víz, pedig soha sincs túlöltözve. :)

» ogreface   válasz erre
    2016-05-04 16:48:11

@szabir: Ha Briggs nem tudja kiütni az elején szerintem pontozással elbukja a meccset.

» Moorer   válasz erre
    2016-05-04 16:37:34

na azért a május elég komoly lesz a nehézsúlyban , jó meccseket hoztak össze, jó párosokat ! engem speciel ez a meccs is érdekel, mert azért most nem mondhatjuk, hogy Briggs-nek megint hoztak egy homokzsákot akit pár menet alatt kiüthet!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-04 15:58:13

Briggsben benne van 3-4 jó menet és ez neki elég is lesz ahhoz, hogy leterítse az oroszt. Nem tudom elképzelni, hogy Dimitrenkó kellőképpen fel tudjon lélekben készülni Briggs erejére és mentális nyomásgyakorlására.

» szabir   válasz erre
    2016-05-04 15:47:17

@bpjotruska: igazad lehet, Dimitrenko-t testen kéne bombáznia főként, és úgy lebontania Briggs-nek, öldd meg a testet leccgócsemp!! ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-04 15:10:29

@HunFighter: Dimitrenkonak nem csak az alla gyenge, hanem fejben is nagyon ingatag, + a fajdalmat is szarul birhatja ; Chambers leutotte ketszer is testen, Pulev is fogta meg testen ugy remlik, Briggs-nek ha esze van, inkabb ott fogja tamadni szerintem. Az o mai formajaban nem lesz konnyu egy ekkora nagydarab, viszonylag jo mozgasu bunyost fejen eltalalni ; Briggs viszont fog kapni nehany pofont szerintem, amire reg nem volt pelda, pedig a vedekezese joforman abbol all, hogy az ellenfel nem mer utni, hiszen ugyis nagyobbat kap vissza... Dimitrenko valoszinuleg kuzdeni fog, amig le nem csapja, ha le fogja egyaltalan.

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-04 14:56:08

@Moorer: igen benne van, hogy kikap Briggs szerintem is!

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-04 13:55:07

Aztán könnyen lehet hogy Briggs kikap Dimitrenkotól,egyik sincs jó formában pont ezért kétesélyes a meccs szerintem.

» Moorer   válasz erre
    2016-05-04 13:46:27

hát most nem lesz elég a leccgócsempezés, nagyon komolyan fel kell készülnie, ha nyerni akar Briggs. Viszont Dimitrenko legyőzhető lesz a számára szerintem, muszáj lesz neki nyerni, ha meg akar küzdeni Haye-el. Márpedig Briggs nagyon is ki akar állni Haye-el, szóval mindent bele ad majd, és valószínű, hogy Dimitrenko is szeretne egy jól fizető meccset Haye-el, szóval lehet ebből egy jó meccs talán! így legyen, hajrá ! leccgócsemps!! :-D ;-)

» CHUBAKKA   válasz erre
    2016-05-04 13:22:52

@THE LION: Mondjuk Dimitrenkora veszélyes lehet Briggs... Szásának eléggé üvegálla van :/

» HunFighter   válasz erre
    2016-05-04 11:31:47

@THE LION: Elpáholni... Többségi pontozással nyert, de még a döntetlen is jogos lett volna :D

» HunFighter   válasz erre
    2016-05-04 11:31:06

@bpjotruska: Gondolom nem így értette Joe, de nekem is eszembe jutott... :D
Amúgy ez szerintem egy nagyon kétesélyes meccs, ha Biggs tényleg élete formájában van, akkor nyerhet, különben szerintem Szása jó eséllyel kipontozza...

    2016-05-04 11:25:05

Azert a 48 eves Foremant is igen nyogvenyelosen sikerult csak "elpáholni" kedves Shannon. Az ido megszepiti az emlekeket :D.
Dimitrenko siman ki fogja pontozni Briggst szerintem.

» THE LION   válasz erre
    2016-05-04 11:09:46

@Jersey Joe: Azert 20 eve a 24 eves Briggs lecsavarta volna a 13 eves Dimitrenkot... :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2016-05-04 10:58:36

akkor véget is érne a lecgócsemp majomkodás, nem hiszem hogy Briggs egy ilyen viszonylag noname ellen akarja befejezni ezt.

    2016-05-04 10:58:29

Briggsnek 10 - 20 éve sem lett volna egyszerű Dimitrenko.

Érik a Haye vs Dimitrenko?

» Jersey Joe   válasz erre
    2016-05-04 10:22:08

Azért Petrányi nagy skalp volt, szenzációs volt, hogy már az első menetben kiütötte a magyar világklasszis virtuózt, sokkolt... 😆😂😝

» HunFighter   válasz erre
    2016-05-04 10:18:56

"A korábban ananászra, jelenleg inkább mangóra hajazó fejszerkezetû veterán..."

Ez is hatalmas :) :)

Köszi szépen ;)

    2016-05-04 09:51:27

Briggs kiüti :D

» deontay   válasz erre
    2016-05-04 09:49:07

"Briggs manapság leginkább az Instagram világbajnoka"

Na, ez betalált! :D

» ogreface   válasz erre
    2016-05-04 09:23:36

Dimitrenko mint leendő bajnok?
Mégsem mélyedtem el ezek szerint annyira a nehézsúly világában.

» Feeder   válasz erre
    2016-05-04 09:06:13
Ugrás az oldal tetejére