×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/VasylLomachenkoNicholasWalters.jpg Hosszas várakozás után úgy tűnik, hogy végre sikerült 2016-02-14 15:30:05 https://www.profiboksz.hu/2016/02/14/hamarosan-johet-a-lomachenko-vs-walters/

Hamarosan jöhet a Lomachenko vs. Walters

Hosszas várakozás után úgy tűnik, hogy végre sikerült megegyezni egy Vasyl Lomachenko vs. Nicholas Walters összecsapásról. A párosítás tavaly már létrejöhetett volna, de Walters Miguel Marriaga ellen nem tudott bemérni a 126 fontos határra és a mérlegen elveszítette a WBA nagypehelysúlyú világbajnoki címét. Bob Arum tájékoztatása szerint ezúttal minden csak attól függ, hogy mikorra tudnak televíziós partnert találni.
“Azt hiszem Oscar Valdez is csak arra vár, hogy Lomachenko 130 fontra menjen. Senki sem akar vele bunyózni és ezt meg is értem. A Walters elleni meccs már biztos, minden csak azon múlik, hogy mikorra sikerül megegyezni a tv közvetítésről.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@superman: Az lehet azonban a végleges elismertséget nem miattuk kapta meg,ez meg nem túlzás.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-16 14:51:27

@Feeder: Azért ez túlzás, Crawford verte az akkori legjobb könnyűsúlyúakat, Burns-t és Beltran-t is.

» superman   válasz erre
    2016-02-16 13:59:36

Crawford sokkal,de sokkal jobb bunyús mint Walters.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2016-02-16 13:35:08

Crawford és Walters nagyon hasonlítanak egymásra,ők egyetlen,náluk másfél számmal kissebb ember legyőzésével karriert tudtak létrehozni és el is tudják hitetni mindenkivel hogy verhetetlenek emiatt,ami talán még nagyobb szó.
Loma jobb bunyós ez tény,de ő is úgy járna mint a Talibon-i gyerek,annyival kissebb,hát persze hogy megvárják amíg bejelenti hogy ott is szétnéz az ukrán.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-16 08:37:48

Walters kiüti Lomachenkot.

» Hamed1.0   válasz erre
    2016-02-16 08:18:29

Elsőre inkább Walters. Loma klassz bunyós, de arról nem győzött meg profiban, hogy egy Walters kaliberű bunyóst kipötyögjön, főleg nem hogy kiüssön. A technikai tudás kicsit Loma-nál, de a "jamát" sem tartom favágónak, sőt. Viszont a reach előnyös ellenfélé a gyilkos ösztön. Na ilyen nincs az ukránnak. Vagy még nem láttam tőle. Az hogy leamortizálja Walterst, arra kevés esélyt látok, mert közben összeszedheti a "gyilkos" csapottat.
A jó meccsnek szurkolok feltétlen, bárki nyer.

» grabanc   válasz erre
    2016-02-15 22:51:20

Ez jó lesz, csak valóban jöjjön össze!

» ogreface   válasz erre
    2016-02-15 13:14:23

Lomachenkonak meg kellene oldania, de Salidot is meg kellett volna oldania... Nagyon érdekes lesz, és barmelyik fél nyerhet szerintem, de leginkább mi. Egyedül arra fogadnék, hogy nem lesz szoros pontozás; A.) Lomachenko kipontozza Walterst,B.)Walters folyton közbe tud verni jabekkel, így Lomachenko nem tud közel kerülni&a jamaikai dominál,majd kiüti az ukránt.

» Gergoke   válasz erre
    2016-02-14 23:57:06

Ha már nagypehely: Az Uchiyama - Fortuna meccs is valószínűnek tűnik.

» northpaw   válasz erre
    2016-02-14 23:31:06

@mikike1: Egyedul az 20cm utotav miatt lesz erdekes ez a meccs. Walters-t pedig az utolso 2 meccse ota nem tartom olyan nagy utonek hogy veszelyes legyen Lomara

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-02-14 22:09:47

@mikike1: Hat azer atlag alattinak nem neveznem az utoerejet. Nem kimondottan nagy uto ez igaz de kozepesbe azer elfer. Raadasul mivel eleg pontos es sokat is ut tud amortizalni rendesen. A testutesei pedig kimondottan veszelyesek.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-14 22:08:31

@mikike1: Loma egyertelmuen fejlodott azota. nagyon friss volt meg ott akkor. Gary Russel ellen mar latszodott a fejlodes es azert Russel elegge letette a nevjegyet nemreg Gonzales ellen.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-02-14 22:07:25

@kovban: Foleg az erobeosztasban lathato egyertelmu javulas. Sokkal nagyobb tempoban dolgozik mint az elso meccsein, es birja is azt siman 12 meneten keresztul. Technikailag meg kevesen tudjak azt amit Loma, szoval ha abban nem is javult volna, eleg ha csak nem romlott :D

» Slajos   válasz erre
    2016-02-14 22:01:21

@mikike1: Azért azóta Loma is fejlődött! Én biztos, hogy Loma wp-re fogok tenni, engem Walters annyira nem győzött meg.

» kovban   válasz erre
    2016-02-14 21:49:35

@isildurzeroTMT: Egyetértek!

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2016-02-14 21:11:41

@isildurzeroTMT: Amennyire Salidot verte simán maximum annyira fogja Walterst. Lomachenko nem olyan ász már profiban, Walters kibokszolja és a ko is tőle várható Lomachenko átlag alatti ütőerővel bír.

» mikike1   válasz erre
    2016-02-14 21:09:41

@isildurzeroTMT: Tenyleg mondjuk amig fegyelmezett volt Donaire addig dominalt. Es azert Loma legalabb olyan technikas de mellette sokkal fegyelmezettebb mint Donaire.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-02-14 20:26:53

Sima Loma pontozás.Csak rigonak lenne ellene esélye.
Ki be ugrálással,villámgyors kombókkal meglehetősen simán meg fogja verni Walterst.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2016-02-14 20:05:05

Loma amatőr korában volt már nagyobb reach hátrányban is nem is egyszer, szinte mindig simán megoldotta. Oké hogy ez profi de Loma hozzá van szokva az óriási reach hátrányhoz, nem hinném hogy ez fog dönteni. Szerintem Lomachenko szoros pontozással nyerni fog.

    2016-02-14 19:58:17

Olvasom a hozzászólásokat es megnéztem a reach adatokat. 20 centi reach hatranyban lenne Loma. Az azert nem semmi. A masik azt azert senki nem felejtse elhogy Donaire es Darchinyan is eredetileg Lágsúlyú volt(nem mindenki Manny Pacquiao) tehat az is hatalmas dolog volt hogy ők ketten kiálltak egy pehelysúlyúnál is nagyobb versenyzővel. Szoval azért mert ők feküdtek nem biztos hogy Loma is feküdne. Az utolso 2 noname pehelysulyu ellenfele nem érezte meg annyira Walters erejet. Viszont Walters is baromi technikas...nagyon várós meccs. Csak ne egy ujabb May-Pac cirkusz kovetkezzen

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-02-14 19:10:42

@Streky: Sztem technikai tudásban és lábon Loma magasan fölötte áll, de az a 20 cm reach hátrány és majd a ringbeli súlykülönbség lehet elég lesz ahhoz, hogy Walters nyerjen. De igazad van ez csemege lesz:)

» kovban   válasz erre
    2016-02-14 19:05:17

Ennél jobb párosítást nem is tudnék elképzelni. Bárcsak összejönne!

» balutnepper   válasz erre
    2016-02-14 18:39:37

Én is Walters győzelmet tippelek...

» mexico   válasz erre
    2016-02-14 18:31:28

@kovban: Walters nagyon nagy, erős, technikás, jó ütő.. Szerintem ez már picit sok lenne Loma-nak! De tény, hogy eszméletlen jó kis csemege lehetne. :)

» Streky   válasz erre
    2016-02-14 18:26:40

@Streky: Fene tudja, ha Loma kezelni tudná a méretbeli hátrányát, akkor sztem behuzza pontozással.

» kovban   válasz erre
    2016-02-14 18:24:49

Remek parositas, mar majdnem le is mondtam rola. :)

» Bruneor   válasz erre
    2016-02-14 18:11:43

Walters fő fegyvere a jabje, abból indul minden támadása. Azt Lomachenko tudja semlegesíteni és behúzza a meccset pontozással.

» northpaw   válasz erre
    2016-02-14 17:50:01

Magas színvonalú meccsen egyhangú Walters győzelmet várnék.

» Streky   válasz erre
    2016-02-14 17:42:18

@Feeder: Képzettebb minden bizonnyal, de hogy jobb-e azt majd a meccs után tudhatjuk meg. Hatalmas reach különbség van a két bokszoló között, és még az ütőerő is egyértelműen a jamaikainak áll, szóval egyáltalán nem lennék meglepve, ha kevés lenne a "Hi-Tech".

Nem tudom elképzelni, hogy ne izgalmas és jó meccs kerekedjen ki ebből, nagyon várom.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2016-02-14 17:06:53

Lomachenko a jobb ökölvívó.

» Feeder   válasz erre
    2016-02-14 16:51:19

Igeeen! Nalam is a legvarosabb meccsek kozt.

» Slajos   válasz erre
    2016-02-14 16:47:33

igazi csemege lenne

» kuncsorszky   válasz erre
    2016-02-14 16:45:16

Na ez egy oriasi meccs lesz! Nalam az ev egyik legvarosabb meccse. Hajra Loma!

    2016-02-14 15:56:29

Kiraly lenne. nagy merfoldko lenne mindket bunyos karrierjeben. Walters-rol kiderulne hogy nemcsak egykori legsulyuak ellen meggyozo e, illetve Loma-rol hogy mennyit fejlodott a profik kozott idaig.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2016-02-14 15:33:48
Ugrás az oldal tetejére