×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/abc/f/FloydMayweather74.jpg Múlt hétvégén egyhangú pontozással győzte le 2015-11-24 08:51:24 https://www.profiboksz.hu/2015/11/24/mayweather-velemenye-a-cotto-alverez-pontozasarol/

Mayweather véleménye a Cotto-Alvarez pontozásáról

Múlt hétvégén egyhangú pontozással győzte le Miguel Cottot (40-5-0, 33KO) és ezzel begyűjtötte a WBC középsúlyú világbajnoki címét Saul Alvarez (46-1-1, 32 KO). A pontozás (117-111, 118-110, 119-109) hatalmas Alvarez fölényt sejtet, ám sokak szerint a mérkőzés szorosabban alakult, mint ahogy a birók ezt látták. Ezen a véleményen van a nem rég veretlenül visszavonult, mindkét érintett bokszolót legyőző Floyd Mayweather is.
„Hogy szerintem Canelo győzött-e? Kétségtelen. Alvarez nyert, de a 119-109 hülyeség. A pontozás valami vicc volt. Úgy gondolom, hogy a nevadai szövetség a legjobb a világon - és ezt nem azért mondom, mert itt élek. Mindig fair módon viselkedtek velem és mindenki mással is, de ez a meccs jóval szorosabb volt mint ahogy a pontozás mutatja. Szerintem – és ezzel nem azt mondom, hogy így történt – valaki nagyon gondosan kiválogatta a pontozókat, vagy valami mutyi folyt a háttérben. Az Oscar elleni meccsemet megosztott pontozással nyertem – és mint tudjuk, ez baromság. Az Alvarez elleni meccsemen egy bíró döntetlent ítélt – ne már...! Oscar ellen megosztott pontozás, Canelo ellen többségi döntés, itt meg 119? Hát nem érdekes?"
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@gigaboly: Trout ellen is az egyik pontozó 118-109-re adta Alvareznek. Az is érdekes azért. :) Kb. sztem több találata volt Troutnak.

    2015-11-25 22:30:38

Abban igaza van hogy Canelonak nagyon kedveznek a pontozók valamiért , ezt mutatja Lara Floyd és most a Cotto elleni pontozások , csak képzeljük el ha 3-4 menetet el tudott volna vinni Floyd ellen akkor a pontozók akár ki is hozták volna SD be neki ,most Cotto csak kiütéssel nyerhetett volna mert ha ez a teljesítménye 119-109 akkor mit kellett volna csinálnia hogy egyáltalán döntetlenre hozza ? Lara ennyivel jobban teljesített Canelo ellen?

» gigaboly   válasz erre
    2015-11-25 19:41:34

Igazából a két Canelo meccs kapcsán teljesen egyetértek vele - tükörsimán verte Canelot (irtó átlátszó hogy mégis csak MD lett az eredmény) és Canelo itt sem nyert ennyivel (1-2 pont ide-oda oké de nem több, szerintem nagyon egál volt). Én idevenném még a Lara meccset is - én azt is inkább döntetlennek éreztem vagy Larának adtam volna (vagy pontosabb azt mondani hogy Lara és Cotto ha nyer vagy veszít 1-2 ponttal vagy döntetlen az eredmény, az sokkal inkább rendben van).
Egyértelmű hogy ez nem véletlen és nyomják a háttérből Alvarezt pénzemberek (promóter, média vagy nem tudom ki-mi tud a bírókra hatni). Aki ügyes bunyós, és irtó erős, de nagyon sok gyengéje is van (lábmunka szinte nulla és nem is rakkol végig erőből újabban ami ilyen jellegű bokszolóknál ezt kompenzálhatná). Egyre inkább úgy tűnik egy jó adag hype is épül köré, amire a szurkolók szépen fel is ülnek.

» Peacock   válasz erre
    2015-11-25 08:49:42

@Sarkozi Robert: Sr Mayweather? :D
Hirtelen mértékadó lett a véleménye?

Én egyébként nem emlékszem ilyenre, mindegy biztos így volt, bár ilyenkor jó lenne idézni, mert Sr Mayweathert ismerjük...

    2015-11-25 07:07:19

@Sarkozi Robert: "Majd miutan De La Hoya kiegett teljesen es visszavonult ujra visszatert."

Hát ez az, mire May visszatért, Delahoyának vége volt. Utána már ennek sok értelme nem lett volna.

Bár valamire úgy érzem célozgatnál ezzel a dologgal, de nem világos mire.
???

    2015-11-25 07:04:03

@kovban: Sr segedkezett a fia felkeszuleseben erre a meccsre. szoval annyira nem lehettek rossz viszonyban akkoriban. Floyd senior igy latta a meccset. nem kell ezt tulmagyarazni szerintem.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-11-25 00:47:15

@Sarkozi Robert: És persze azt se felejtsük el, hogy akkoriban Floyd sr. és Jr. pont fasirtban voltak. Az a meccs sima Floyd győzelem volt. Az öreg is csak a rossz viszony miatt mondta ezt+ akkoriban ha jól emlékszem ő volt Osszer edzője, csak erre a meccsre nem ő ment a fia miatt.

» kovban   válasz erre
    2015-11-24 22:58:43

@zappa: Guillermo arra ertette egyebkent hogy Mayweather sr akkor ugy nyilatkozott a meccs utan hogy nem volt egyertelmú a fia gyozelme. Aztan ez hamar elfelejtodott...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-11-24 22:35:34

@zappa: Majd miutan De La Hoya kiegett teljesen es visszavonult ujra visszatert.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-11-24 22:33:34

Romsy, Guillermo nagyon viccesek vagytok. Ezen az oldalon normális kommentekre számít az ember, nem ilyen degenerált reakcióra. Gratulálok

» JCalzaghe   válasz erre
    2015-11-24 20:46:56

@guilermo: "Sr. Mayweather mellett ülhetett."

?

    2015-11-24 18:59:49

@Sarkozi Robert: Mert Hatton után visszavonult 2 évre...

    2015-11-24 18:44:30

@JCalzaghe: Azt a meccset Money meg a csucsgazsi ellenere sem akarta

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-11-24 15:22:52

May nagyon simán kipontozta Oscart is. A karok támadása nálam nem ér pontot, így nem is kapott sokat tőlem Oszi.

» Beast_Pete   válasz erre
    2015-11-24 15:21:44

Hatalmas bundák vannak a bokszban. Sajnos amíg van szerencse áték addig ez benne lesz. Golovkin nem fogja a pontozókra bízni.

» guilermo   válasz erre
    2015-11-24 14:56:38

@Romsy: Sr. Mayweather mellett ülhetett.

» guilermo   válasz erre
    2015-11-24 14:52:21

@JCalzaghe: jó neked. hogy a ring mellől nézhetted, de a tv-ből nagyon sima volt.

    2015-11-24 12:46:57

@zappa: Kiegyenlített meneteket a ring mellől nehezebb pontozni mint a képernyő előtt ülve. Szorosnak láttam, egy visszavágót mindenesetre megért volna

» JCalzaghe   válasz erre
    2015-11-24 11:53:06

@JCalzaghe: Az egyik pontozó Delahoyának adott 7 menetet, az mindenképpen túlzás volt.

    2015-11-24 11:40:53

@JCalzaghe: Nem, Castillo-Mayweathert akartam írni. A felhozott példákkal kapcsolatban egyetértek Mayweatherrel, a Castillo elleni meccset azért hoztam fel, hogy azt nem véletlen nem említi Mayweather, amikor kicsit jobban pontoztak ide vagy oda. :) Az Alvarez elleni meccse természetesen nagyon is szem előtt volt.
Az Oscar elleni meccset a szurka-piszka kedvéért hozta fel szerintem.

» bandi78   válasz erre
    2015-11-24 11:36:24

@bandi78: Úgy érted Canelo-May  Alvarez ellen valóban vicces volt a pontozás, de Oscar ellen nagyjából a meccs képét tükrözte

» JCalzaghe   válasz erre
    2015-11-24 11:03:24

Megy a szurka-piszka Oscarral oda-vissza :)
Amúgy igaza van Mayweathernek az említett példákkal kapcsolatban.
(Nyilván egy ODLH-Mayweather jobban szem előtt van, mint egy Castillo-Mayweather :))

» bandi78   válasz erre
    2015-11-24 09:51:30
Ugrás az oldal tetejére