×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Természetesen senki nem lepõdik meg azon, hogy a Mayweather-klán nyilatkozatai 2015-02-25 09:24:50 https://www.profiboksz.hu/2015/02/23/roach-mayweather-labai-kifujtak-biztos-hogy-gyzunk/

Roach: Mayweather lábai kifújtak, biztos, hogy győzünk

Természetesen senki nem lepõdik meg azon, hogy a Mayweather-klán nyilatkozatai mellett Manny Pacquiao edzõje, Freddie Roach is osztogatja az igét a május 2-án megrendezésre kerülõ szupermeccsel kapcsolatban. A mesteredzõ úgy véli, a héten 38. életévét is betöltõ Mayweather lábmunkája már sehol nincs, a veretlen bunyós megöregedett, így a filippínó klasszis jó esélyekkel indul harcba ellene: "100%, hogy mi nyerünk. Mindenki azt mondja, hogy Mayweather tudatosan változtatott a stílusán, hogy közönségbarátabb legyen a bunyója. Mayweather viszont magasról tesz a közönségre. Egyszerûen kifújtak a lábai, nincs már lábmunkája. Manny sokkal jobb lábon, felkészültebb lesz, mint Floyd és sokkal motiváltabban lép majd ringbe."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@zappa: Persze érdekes és izgalmas lesz, de viszont nem vagyunk teljesen vakok és azért van egy valószínűbb kimenetele a dolgoknak. De ez nem azt jelenti, hogy nem lehet meglepetés...:)

» Shaham   válasz erre
    2015-02-28 19:25:16

@Shaham: Annak idején ő pedzegetett ilyet azért kérdem...

Egyébként én értem amit mondasz, May tényleg jobb mint Bradley, sztem az a papírforma ha may nyer. De a bokszban az a szép, hogy néha a különböző stílusok egymás elleniségéből fura dolgok kijöhetnek. Azért annyival én nem érzem Mayt favoritnak, hogy ne fordulhassanak meg a dolgok akár egy egy apró momentum miatt.

Lehet hogy most előzőleg nem látjuk, hiába elemezgetjük és ismerjük a két bunyóst, de lehet hogy Pacquiaonak lesz egy olyan ütésfajtája, amit valamiért May nem tud jól védeni. Kitudja.
Szóval érdekes lesz ez!

    2015-02-28 16:41:48

@zappa: "Illetve May le fog blokkolni?"

Nem is értem ezt a kérdést. Mitől blokkolna le? :)

» Shaham   válasz erre
    2015-02-28 16:20:15

@leslie: "azért ne beszéljünk úgy bradley elleni mérkőzésekről mintha azokat nem pacquiao nyerte volna meg!"

Nem úgy beszélünk. Úgy beszélünk, hogy Pac sokat "hibázott", Bradley kontrái sokszor elég szépen ültek és ezeket a dolgokat May ki szokta és ki tudja használni. May amellett hogy mindenben jobb mint Bradley, nem igazán nyílik ki és nem ad sok lehetőséget a támadásra. Azért hogy May el legyen találva, meg kell szenvedni, előre kell menni és ilyenkor jönnek azok a dolgok amiket ki tud használni.

» Shaham   válasz erre
    2015-02-28 16:19:30

@Sarkozi Robert: Szted ki nyeri a meccset? és milyenek az esélyek szted?
Illetve May le fog blokkolni?

    2015-02-28 16:09:21

@Sarkozi Robert: Pac elso meccsen jabre nyelte a balhorog kontrakat Bradleytol, aztan megkontrazta a balhorgot. Amit igazabol egyszer evett meg Bradley(bar akkor elegge) utanna nem eroltette a jab ballhorog kontrat, ezertvszerintem joval tobb Bradley mint egy kellemetlen stilusu ellenfel, teljesen Melto ellenfele volt Pac-nek. Esetleg ha nem fekve nyomassal keszult volna a meccsukre, meg mashogy is alakulhatott volna.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-28 16:03:17

@leslie: Az elsot vastagon vitte Pac, a masodik mar szoros lett. A May-Maidana 1 is szoros lett kb annyira en megsem mondanam hogy azert mert Maidana annyira jo bunyos inkabb a stilusa az amivel szorosra csinalta. Bradley is egy olyan stilust nyomott a masodik meccsen ami nem fekszik PAc-nek. Ne mhiszem hogy May ezzel fog probalkozni ahhoz tulsagosan biztosra szokott menni.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-02-28 15:07:43

@Shaham: azért ne beszéljünk úgy bradley elleni mérkőzésekről mintha azokat nem pacquiao nyerte volna meg!
mindkét mérkőzésen pacman győzött, még ha vékonyan is...
és azt se felejtsük el hogy egyelőre más nem is tudta legyőzni bradleyt csak pac...

» leslie   válasz erre
    2015-02-28 09:21:20

Nemtom, miért nem edz inkább...:D

http://444.hu/2015/02/27/manny...

» Shaham   válasz erre
    2015-02-28 01:03:54

@sundockown: "magamtol nem is hasonlitgatnam oket amig Bradley a kozonsegert bokszol Maynek meg mas motivacioi vannak."

Hát ez megint milyen logikai csavar? :) Azt akarod mondani, hogy Bradley direkt kap ki, hogy nyaljon a közönségnek? :) Nem lehet az, hogy Bradley így, May meg úgy oldja meg a dolgait a ringben? Stílus, adottságok, taktika...stb stb stb.

A Bradley elleni meccs, annyiban lehet érdekes, mert Bradley amikor nem terminátort játszott, lazán meg tudta kontrázni Pac-ot és 1-2szer látványosan hibára kényszerítette... Szal Pac bunyóján annyi lyuk volt Bradley ellen, hogy May tényleg előállhat A-B-C és D tervvel is, ha úgy van...

» Shaham   válasz erre
    2015-02-27 21:54:33

@sundockown: Igen, értem.

    2015-02-27 21:53:05

@zappa: Gigaboly Bradley 2-hoz hasonlitotta egy esetleges May-Pac meccs kepet, erre irtam, hogy mas erenyeik vannak. De hogy ne legyen fennakadas ezen, akkor azt mondom Bradley porgosebb. En magamtol nem is hasonlitgatnam oket amig Bradley a kozonsegert bokszol Maynek meg mas motivacioi vannak.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-27 21:47:16

@sundockown: Nade ilyen értelemben kár végig gondolni, hogy Mayweather végigbírná-e azt az indított ütésszámot amit Bradley indít, mert May nem fog annyit indítani.
A saját tempójában pedig nem nagyon szokott a vége felé se belassulni vagy elfáradni.

    2015-02-27 21:24:31

@sundockown: "Te lattad mar porogni?"

Igen és nem fáradt el, nem tolta az ütéseket, nem akart összeesni egy egy eldobott parasztlengő után... A stílusa pedig nem arról szól hogy minél többet üssön, ezért is hülyeség ez a munkatempó... Szal én láttam már Bradley-t zihálni, de May-t nem. Az ok, hogy Bradley sokszor többet "dolgozik" mint May, de ebből derül ki számodra, hogy jobb a kondija?

"Szoval osszessegeben valoszinuleg jobb May mint Bradley"
"Azt azert tettem, hozza hogy nehogy valami elvakult Mayfanboy fenakadjon"

A "valószínűleg" elég ok a fennakadásra...

» Shaham   válasz erre
    2015-02-27 21:24:06

@zappa: Amirol te beszelsz arra en azt a mondanam, hogy nincs gond a kondijaval, vagy hogy amilye van azt jol ossza be. Mivel Bradley nagyobb munka tempoval sem esett szett pl Pac 1 vagy Provodnikov ellen azert en ugy latom, jobb a kondija.

Bradley tenyleg bokszolt Wardal amatorbe?

» sundockown   válasz erre
    2015-02-27 21:00:16

@sundockown: Vagy kicsit másképpen fogalmazva, a kondit és a kondi beosztását azért érdemes együt nézni.
Bradleynél pl. a meccsek végén már jobban látni a saját kezdeti tempójához képest elfáradás jeleit, Maynél pl. nem nagyon. Talán az utolsó pár meccsén nem is annyira a végén, hanem úgy meccs közben vannak pihenősebb részek, talán.

    2015-02-27 20:49:11

@sundockown: Azért annyiban igaza van Shahamnak, hogy a kondit mindig ahhoz kell sztem mérni, hogy ki mit dolgozik 12 menetben.
Ha valaki iszonyat tempósan bokszol, de a meccs vége felé elfárad, és az ütései már nem olyan pattanósak mint az elején, akkor ott gond van a kondival.
de ha valaki takarékosan bokszol, mint Hopkins, de a takarékos bunyót a 12. menetig kb hasonló tempóban végignyomja akkor ott jó a kondi!

Szóval a kondi kicsit relatív dolog. A ényeg hogy az adott tempót végig bírja a bunyós, és pl. ne essen le a kettős fedezék, ne kezdje el tolni az ütéseit a végén.

    2015-02-27 20:46:12

@Shaham: "Láttad már May-t elfáradni? Ha nem, akkor mitől lenne jobb Bradley kondija?"

Te lattad mar porogni? Nem veletlen. Nem lehet mindenben a legjobb May.


"Szoval osszessegeben valoszinuleg jobb May mint Bradley"
Azt azert tettem, hozza hogy nehogy valami elvakult Mayfanboy fenakadjon a kommenten es osszekenje az uzenofalat valami elvakult megkell vedeni May-t hozzaszolassal, de soha nem lehet eleg ovatos az ember.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-27 20:41:52

@sundockown: "Bradleynek jobb a kondija nagyobb munka tempo melett is."

Láttad már May-t elfáradni? Ha nem, akkor mitől lenne jobb Bradley kondija?

"Szoval osszessegeben valoszinuleg jobb May mint Bradley"

Ja igen, talán, lehet, valószínűleg...:)

» Shaham   válasz erre
    2015-02-27 20:10:06

@gigaboly: Bradleynek jobb a kondija nagyobb munka tempo melett is. Extra motivalt volt, szal abban sem maradna le Maytol. Voltvmar 12 menet tapasztalata Pac ellen.

May elonye Bradleyvel szemben, hogy jobban vedekezik, talan jobbak meg a reflexei, azt se mondanam, hogy pontosabb, mert nagyobb utes szamnal jobb ellenfel ellen o se olyan pontos, de azert rutinosabb.

Szoval osszessegeben valoszinuleg jobb May mint Bradley(bar egymas ellen is megneznem oket egyszer), de nem mondanam, hogy minden teren jobb.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-27 08:28:25

Mondjuk nincs kizárva hogy egy Bradley 2 höz hasonló meccs lesz annyi különbséggel hogy Floyd jobb lesz minden téren és Pac szenvedni fog főleg ha még szabálytalanságokat is berak Floyd hogy blokkolja a Pac beugrásokat , szal nem tudom hogy tudná megverni máshogy mint a Morales féle brutalitással ami már a múlté

» gigaboly   válasz erre
    2015-02-26 22:30:14

@sundockown: Valóban szoros meccs volt, és én is adtam legalább 4 menetet Bradleynek, csak azért hoztam fel ezt a videót példának, hogy alátámasszam az érveket, amik Pac taktikai váltásairól szóltak.

» deontay   válasz erre
    2015-02-26 21:50:09

@deontay: Veszelyesek az ilyen valogatasok, az egy szoros meccs volt, de abba a videoba mintha 120azta volna Bradleyt, amelett rengeteg hasznos meglatas van benne.

Meg nem eszrevehetoen de May is kezdegeti tordelni a meccset szerintem ez egyfele alkalmazkodas az o modjan.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-26 21:39:35

Szerintem ez a videó tökéletesen bemutatja, amit sundockown leìrt párszor, hogy Pac milyen jól alkalmazkodott a kopásához taktikailag, ami szerintem rengeteget számìthat, ha jól felkészül, ès a régi formájából valamit meg tud mutatni! https://m.youtube.com/watch?v=...

» deontay   válasz erre
    2015-02-26 21:23:31

@zappa: Volt, h Mosley csak beakart lepni es akkor is lenyomta Floyd, az elfogadhato hogy sok helyzetben enyhebb szabalytalansagra valaszol latvanyosabb szabalytalansaggal, de azert nem all olyan messze Maytol egy kis munkat adni a bironak(ezzel nem azt mondom, hogy piszkos bunyos).

» sundockown   válasz erre
    2015-02-26 19:42:38

@sundockown: Igen, és ezek között vannak olyanok, amik valahol a szabálytalanság határán vannak, mert sokszor pl. ahhoz hogy az alkarral az ellenfél nyakát eltolja, az kell, hogy az ellenfél rámásszon Mayre, vagyis kölcsönösen szabálytalanok. Illetve pl. a fejlenyomásnál is benne van, hogy az ellenfél mélyre hajol, szóval ezekért nem igen intenek, illetve a bíró is nehéz helyzetben van.

    2015-02-26 19:29:26

Esélyes hogy Kenny Bayless vezeti majd , ő van a videóban is a Mosley meccsen:)) amúgy ezt az "elbow block" trükköt Maidana is alkalmazta ezért is nevezték MMA bunyósnak Floydék..

» gigaboly   válasz erre
    2015-02-26 19:24:53

@gigaboly: A cimet nem en adtam neki. Pont azert linkeltem, hogy azt szemleltessem amit elotte Zappaval fejtegettunk May kicsit szabalytalanabb stilusarol.

Szerintetek, mekkora mertekben mulik majd a vezetobiron a meccs?

» sundockown   válasz erre
    2015-02-26 18:49:22

@zappa: Persze , ezért rá kell kénszeríteni Floydot a verekedésre, folyamatos nyomás alá kell helyezni tiszta találatokkal 12 meneten át , eddig erre senki nem volt képes , ez a blueprint :) Roach biztos azon fog dolgozni hogy visszahozzák Pac régi formáját erre a meccsre

» gigaboly   válasz erre
    2015-02-26 18:00:19

@sundockown: Ez a videó inkább Floyd szabálytalanságait mutatja be ..

» gigaboly   válasz erre
    2015-02-26 17:57:59

@Sarkozi Robert: Az tényleg nagyon jó lett volna. Csak picit May mindig Morales felett volt súlyban.

    2015-02-26 16:57:26

@sundockown: Ezt a videót akartam linkelni Sárközinek! :)

    2015-02-26 16:56:39

@Sarkozi Robert: "Mayweather egyszerre Lennox lewis lett?"

http://youtu.be/imwGeX1SRFk

» sundockown   válasz erre
    2015-02-26 16:17:51

@gigaboly: Ez olyan dolog, hogy verekedni is azzal lehet, aki leáll verekedni.

Egyébként pont ezen bukott el sztem sok Pac ellenfél, hogy megpróbáltak előre mozogni, és erőből verni a papíron kisebb embert.
May sose tette volna ezt. És Marquez is akár a csúcs Pac elleni meccseken is, ha leállt kontrákra építve vívni, akkor vitte a meneteket.
Nyilván nem olyan egyszerű dolog ez, de azt hiszem, May régen pont azt tudta ami Pac ellen jó lett volna. Nagyon mozgékony volt lábon és villámgyorsak voltak a reflexei, és ehhez hosszabb ütőtáv, kiemelkedő kondi.

Marquez is sztem verekedésben akár sikeres is lehetett volna May ellen, csak ha nincs soha ott akit meg kéne verni, akkor cseszheti.
Egyébként May a régebbi meccsein, mikor ő is közelebb volt csúcs korszakához, messze agresszívebben tudott fellépni és adok kapokban se volt ám béna.

    2015-02-26 16:06:17

@gigaboly: Egy Morales Mayweather iszonyatosan jo meccs lett volna. Morales az eggyik legnagyobb kedvencem szinte barkire kepes volt a ringben.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-02-26 15:44:32

Floyd viszont nem jó verekedésben , adok kapoknál Floyd inkább próbál túlélni , hátrálni vagy fogni , elég megnézni Oscar ellen , csak eddig ilyen helyzetben nem nagyon találgatták el, de gondoljunk bele hogy egy csúcs Morales féle nyomulást hogyan kezelt volna , ott még idő se lett volna shoulder roll védekezésre , a csúcs Pac is hasonló volt , ha ezt vissza tudná hozni akkor Floyd csinálhat amit akar a karjaival

» gigaboly   válasz erre
    2015-02-26 15:42:21

@zappa: "Pac ütőerejének igazi titka sztem abban állt, hogy olyan szögekből és olyan ritmusban ütött hogy az ellenfél nem látta az ütést vagy nem számított rá."

Pac erejenek igazi titka az volt hogy jab utan hatsokezes egyeneset tavolro nagy lendulettel es kiszamithatatlnaul lovi ki es itt sem all meg a tamadas mert ugyanezzel a lendulettel jobbegyeneset is elinditja ezt szokta meg duplazni is es a pattogos uteszaporban nem igazan lehetett kontrazgatni. Ezen a teren kopott meg egyebkent....

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-02-26 15:28:22

@zappa: "Pont azt akartam írni, hogy sztem alkarjával may ha tudja le fogja nyomni Pac fejét, vagy belharcban helyet csinál magának, felütésekre."

Mayweather egyszerre Lennox lewis lett?

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-02-26 15:22:14

@leslie: Nyilván nagyon jó Pacquiao lábon, de pont ebben a relációban, sztem may hasonlóan jó.
Szóval ez a vitán felül legjobb lábon, tényleg nagyjából igaz, de pont mayweatherrel összevetve sztem nagy kérdés hogy milyen lesz.

Én nem hiszem hogy Pacquiao Maidanához hasonlóan neki tudja Mayweathert feszíteni a köteleknek. Egyrészt nem olyan a stílusa, másrészt, fizikailag Maidana erősebb volt, és azért ott sztem Mayqweather könnyebben fog tudni kijönni ezekből a szituációkból.
Pacquiao azért szeret tök szabályosan vívogatni rá sztem ma már főleg nem jellemző hogy egyáltalán ne engedne teret az ellenfélnek.
Most akár a Marquez3-4 vagy a Bradley elleni meccseken is, messze nem kellett beállni az ellenfélnek védekezni. És az a vitán felüli lábmunka, pl. a jól kontrázó Marquez ellen nem igazán hozta azt, hogy Marquez csak keresse Pacquiaot a ringben.

Sztem is romlott may lábon, szép lassan sok év alatt, de Pacquiao is kopot mozgékonyságban.

Egyébkétn az is érdekes lesz, hogy May most nem egy 15 fonttal nehezebb ellenfelet üt majd, mint gyakorlatilag az utóbbi sok meccsén, hanem egy vele kb. azonos tömegűt. Szóval relatíve jobban érvényesülhet az ütőereje.
Pac ütőerejének igazi titka sztem abban állt, hogy olyan szögekből és olyan ritmusban ütött hogy az ellenfél nem látta az ütést vagy nem számított rá.

    2015-02-26 14:22:57

@sundockown: Látod, te Pacnak drukkosz én mayweathernek, de mindennek egyetértünk. Pont azt akartam írni, hogy sztem alkarjával may ha tudja le fogja nyomni Pac fejét, vagy belharcban helyet csinál magának, felütésekre.

    2015-02-26 14:11:26

Nem lepne meg, ha Mayweather (legalábbis eleinte) a megelőző ütésekre helyezné a hangsúlyt, mivel szerintem Pacquiao mostanában már korántsem támad olyan jó ütemben, mint régen. Szerintem megelőző támadásokkal már korán el lehet bizonytalanítani (Bradley 2) és akkor később sem lesznek olyan magabiztos, pontos, elsöprő támadásai, mint fénykorában (a Marquez 3. óta ezt látni). Pacquiao amúgy is sokkal óvatosabb a ko veresége óta, nem fog ő 12 meneten keresztül tapadni, miután kapott pár jó megelőző ütést és kontrát. Abban csak reménykedni lehet, hogy Mayweather közelről is szépen fogja megoldani, nem pedig a Maidana elleni visszavágón látott lefogásos védekezést fejleszti tovább.
Egyébként nem tudom Mayweather-ék milyen taktika mellett döntenek végül, mert szerintem a Marquez 3. óta Pacquiao minden meccsén látványosan mutat valami olyan hibát, amit egy Mayweather szintű technikai és taktikai repertoárral rendelkező bunyós ki fog tudni aknázni.

» superman   válasz erre
    2015-02-26 10:34:15

Pac ebben a súlycsoportban mindenkinél jobb lábon, ez vitán felüli...
Hogy ennek mekkora szerepe lesz a mérkőzésen azt nyilván nehéz most megítélni, mivel nem tudjuk ki milyen taktikával fog kötelek közé lépni, milyen formában lesz, stb....
Én is azt gondolom, hogy a lábon való gyors mozgás előnye akár döntő is lehet, mivel Floyd szerintem nem fogja tudni egy pillanatra sem lerázni magáról a kis filippinót és 12 meneten keresztül shoulder rollozni a sarokban nem lehet, ha netán mégis, az abból ütött kontrákkal nem lehet majd mérkőzést nyerni...
Ellenben számtalan más tényező fogja befolyásolni a küzdelmet, tehát a nyerési esélyek ilyen szélsőséges skálán való latolgatása nyilván baromság...

Nagyon jó mérkőzés lesz szerintem, baromira várom már!!! :-)

» leslie   válasz erre
    2015-02-26 08:14:16

@zappa: Teljesen igy latom enis, de szerintem benne van a pakliba, hogy beugrasok utan egybol lefogja Pacet. Ha meg Pac ugrikbe rossz szogbe es nem kenyelmes a balhorog kontra lenyomja a fejet inkabb. Szerintem May oldalrol nem elkepzelhetetlen, hogy egy-egy szituaciot nem szabalyosan old majd meg.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-26 06:54:29

@Sarkozi Robert: Sztem annyi, hogy sundockown jobban számításba veszi a fordított alapállást mint te.
Amiket te írsz, azokat inkább a normál alapállásúak ellen szokta.
Persze nem kizárólag!!!

Én azt figyeltem, hogy fordított alapállásúak ellen, jobban fent szokott lenni a hagyományosabb kettős fedezék neki. (főleg az elején, amíg élesebb az elenfél, és nem érzi annyira még May az ellenfelet)
És jellemző, hogy balkezével eleve igyekszik zavarni és tényleg jab jab kontra tipikusabb.

A jab-re kontra jobb beugrás kevésbé, inkább előkészítés nélküli hátsókezes egyenes beugrások, viszont ott nagyon gyorsan ki kell vennie magát a balkezes ellenfél balkeze elől. Ami Pacnál kockázatos.

Testütéseknél is jellemzőbbek szoktak lenni a jobb egyenesek, mint a normál alapállásúak elleni sima bal jabek.

Szóval sztem az elején jab, jab kontra, vagy előkészítés nélküli jobbegyenes, lehajlással, vagy jabbos testütés, illetve az előremozgó Pacra balhorog kontra (ha befér), és balra lefordulás.
Ezek mennek majd.

És nem annyira a shoulder roll, hanem sokszor kettős fedezék, piszkálgató zavaró előretartott balkézzel.

Én ezekre számítok...:)

    2015-02-26 06:44:44

@Shaham: Floydot már a bevonuláson elátkozza majd , az ördög nem alszik

» gigaboly   válasz erre
    2015-02-26 01:23:30

@sundockown: "A jabet most jabbel fogja/probalja majd kontrazni May ugyebar a forditott alapallas miatt."

nem tudom lehet hogy nem lattam eleg Floyd meccset de en ugy gondolom ez Floyd-ra nem igazan jellemzo ez. gyanitom hogy May tamadobban lep majd fel(egyebkent ezek voltak a legnagyobb folenyt hozo meccsei). neha magara akarja huzni majd es olyankor kontrajobb sholder-bol vagy balhorog. lehet az is hogy itt a fedezeket is fogja kombinalni de inkabb tamadasnal. A masik dolg amivel Pac-et meg lehet fogni manapsaf az a vedekese tamadas kozben. Nem annyira porognek mar a kezei mint regen es nem is fektet annyi hangsulyt a tamadas utani egybol vedekezesre mint anno De La Hoya es Cotto ellen pl. Es Floyd ha meg eles lesz ezen a meccsen konyortelenul kihasznalja majd ezt.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-02-26 00:39:05

https://www.youtube.com/watch?...

Szerintem Bradley ellen is világosan kiderült mi működik Pac ellen. Kedvenc részem 7:05, Pac muterja elátkozta a fekete ördögöt! :)

» Shaham   válasz erre
    2015-02-25 23:42:01

Zappa szokta kielemezni az ilyeneket, hogy kihanyszor tamadja meg a masikat adott meccsen, ezt a Pac-Marquez 2 egyik menetevel egyszer megtette legalabb is. De szerintem Pac szamottevoen aktivabb volt ott, es Marquez bizva a felhizlalt utoerejebe(kox, felnott a sulycsoportba, akarmi), arra a bizonyos utesre ment, de ha nem fekszik ki Pack akkor ezzel a mecskeppel felorolte volna(egyertelmu pontozasos vereseg). Floyd utoerejevel nem erdemes csak kontrakra epiteni mert soha nem lesz meg az bizonyos utes. Persze ahhoz tulnagy ziccer Pac ellen, hogy ha lesz alkalom ne kontrazzon, de szerintem vegyesen a kibokszolasra-vivasra es az adando kontrakra epul majd a taktika.

» sundockown   válasz erre
    2015-02-25 23:22:29

Ez biztos nem ilyen egyszerű, de van benne valami. Lábon feltételezem Pac jobb lesz. De ki tudja biztosan, h nem lép bele egy Marquez-féle kontrába? Már pedig May aki kontrabunyós és innentől lehet mindegy hogy Pac mennyivel többet ugrál körülötte?

» grabanc   válasz erre
    2015-02-25 23:07:21

@Sarkozi Robert: A jabet most jabbel fogja/probalja majd kontrazni May ugyebar a forditott alapallas miatt.

May a kombokba is kozbe szokott utni ha kicsit megtor a ritmus.

Balegyenest nem szokta annyira beugrasbol, csak ha eszre veszi hogy nem akarjak ballrol megkerulni(pl Cotto) akkor Ballra probalja kizarni az ellenfelet es amikor kovetik kicsit ralep a ball egyenesre.

Szerintem pac nem csak szembol akar majd bokszolni mint Cotto szoval ez a kizaros dolog nem fog menni.
Viszont kombokra lehet majd szamitani amit kozbe lehet verni, viszont egy Pac fele sokszogbol bokszolo ellenfel ellen tenyleg kevesbe lesz hatasos a shoulder roll, viszont May kicsit magasabb ami miatt nehezebb lesz magasra utni.

A jab jabbel kontra jolfog mukodni(szerintem mindket oldalrol)

» sundockown   válasz erre
    2015-02-25 22:55:52

Ide már nem is írok semmit, mert szegény anyám így is vödörből issza a vizet, annyira csuklik... :)

» ogreface   válasz erre
    2015-02-25 20:35:34

Pac szépen ledarálja aztán ennyi volt!!!

    2015-02-25 19:58:22

@klicsko40: mert mintha Floyd nem iskolázott le volna egy sor klasszis bunyóst :) hatalmas rutinja csak Pacnek van nem :) May az esélyese a meccse. igazából az a baj Roach-al, és Pac-el is, hogy egysíkú a bunyó. darálás megy, ő az agresszor, de a kontrákkal szépen el lehet kapni. nem látom, hogy Pac milyen más taktikával állni ki. se nem belharcozik sokat, se nem tördeli a bunyót, egy igazi ütőgép, akit ha May felkészül, rommá tud kontrázni a reach előnye miatt. szerintem legalábbis :)

» kuncsorszky   válasz erre
    2015-02-25 19:40:14

Itt miert csak en gondolom donto tenyezonek, hogy raszore valami rontast Pac anyo Mayre...

» sundockown   válasz erre
    2015-02-25 19:33:44

@zappa: Igen...nézegettem én is May súlyát az elmúlt 10 évben és valóban nem sokat változott...

» mexico   válasz erre
    2015-02-25 19:31:18

@mexico: "Pacquiaonak általában nem fekszenek a jó kontrabunyósok,May viszont ennek a mestere"

NEm tudom meg melyik kontrabunyos nem izlett Pac-nek, csak Marquez-re gondolhatsz de MArquez is teljesen mas stilusban bokszol mint May. MArquez magara huzta Pacquiao-t es utotavon belul inkabb a kontrara helyezte a hangsulyt. May ilyenkor inkabb vedekezik es akkor tamad ha az ellenfele kisorozta magat illetve tavolrol a balegyeneseket szokta kontrajobbal buntetni vagy beugrasbol balegyenes, balhorog. Pacquiao ellen szerintem az uccso ketto nem fog ugy mukodni mint Marquez-nel mivel tavolrol nagyon jol vedekezik a filippino. A kontrajobbot nem tudom igazabol eldonteni meg hogy fog mukodni azon a meccsen. Lehet aztan ebben fog beletorni Pac bicskaja de az is lehet hogy May huzza a rovidebbet.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-02-25 19:29:13

@mexico: Egyetértek azokkal amit írsz, tényleg lassabb May is lábon mint volt, de sztem nem annyira a súlynövekedés miatt, hiszen ha belegondolsz, közel 10 éve pl Sharmba Mitchell ellen már kb. ugyanolyan súllyal mérlegelt mint azóta szokott a mai napig.

    2015-02-25 19:23:31

@mexico: * az eddigi 47 mérkőzéséből....nem pedig a 47 ellenfeléből

» mexico   válasz erre
    2015-02-25 19:07:01

Az biztos,hogy Floyd lábmunkája már nem a régi (ez szerintem Pac-re is vonatkozik),de ez szerintem teljesen természetes....sőt...azt alapul véve,hogy már nem könnyű ill. váltósúlyban tevékenykedik + 38 éves a lábmunkája ezekhez a tényekhez viszonyítva kifejezetten jónak mondható....
Véleményem szerint inkább a meccsre kialakított taktika lesz döntő...
Pacquiaonak általában nem fekszenek a jó kontrabunyósok,May viszont ennek a mestere....Mayweather dolgát pedig a folyton tapadó,sokat ütő ellenfelek nehezítették meg időnként....szóval szerintem mindenképp érdekes meccs lesz.
Szerintem ami még sorsdöntő lehet a meccsen az az ütőtáv különbség (13 cm) May javára....(érdekességképp Mayweathernek az eddigi 47 ellenfeléből mindössze egynek volt nagyobb ütőtávja...De La Hoyanak )
Szerintem Mayweather semmi újat nem fog bemutatni....csinálja amit szokott,amit tud....sok elmozgásos bunyóra számítok tőle (Már amennyire Pac ezt engedi neki)
Az nagyobb kérdőjel számomra,hogy Pac kondi szempontjából mennyire tudja majd felszívni magát....ha 12 menetet végig tud hajtani,akkor izgalmas lehet a meccs az utolsó percig.
Nézegettem a fogadóirodák,hogy látják a meccset...Pac 3,15 May 1,4.
Ez százalékosítva nagyjábol 70%-30% Mayweathernek....szerintem ez elég helytálló.....
Én 65%-35% tippelem az esélyeket May javára és ezt teljesen elfogulatlanul... :)

» mexico   válasz erre
    2015-02-25 18:59:12

Ha Pac valóban nagyon motivált lesz, bármi lehet. Mostanában elmaradó KO-it a motiválatlansága számlájára írják. Ha most valóban felszívja magát Pac és olyan formában lesz, mint a Hatton-De La Hoya-Cotto mecsek idején volt, nem lefutott meccs lesz. Azt se feledjük hogy Pac azért sok világklasszis boxolót legyőzött már, van neki rutinja bőven. Számomra azért sokat mond, hogy nemrég a gyors és technikás Bradleyt is szépen legyőzte. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy May egy Maidana II színtű meccsen legyőzze Pacot. Pac azért gyors, agresszív, technikás, van rutinja.... Nem tudom mi lesz

» klicsko40   válasz erre
    2015-02-25 18:46:55

Freddi!! Miert nem tudtal csendben maradni??! Olyan buszkelettem volna rad, ha nincs valasz a ket oreg Mayweatherre!!

» sundockown   válasz erre
    2015-02-25 18:35:55

na igen, arra alapozni, hogy Mayweather sokkal motiválatlanabb lesz élete egyik legfontosabb mérkőzésén, hát...

» superman   válasz erre
    2015-02-25 17:53:37

@szabinar: nem hülyeség, tényleg nem olyan May lábmunkába, mint mondjuk 10 éve. de annyira nem is rossz, ahogy Roach előadja :) ha May nagyon akarja, akkor egy dögunalmas meccsen simán kipontoz bárkit. szerintem ha Pacman nagyon rágörcsöl majd, akkor csak menni fog előre a kontrákért. kívülről nem tud operálni, mert May nem kis reach előnyben lesz.

» kuncsorszky   válasz erre
    2015-02-25 17:51:57

Szerintem egyaltalan nem hulyeseg amit mond May labmunkajanak "hanyatlasaval" kapcsolatban. A "100%, hogy mi nyerunk" az nyilvan enyhe tulzas, a motivacios problema meg nehogy forditva legyen: May-nek a veretlenseg megorzese mindig hatalmas motivacio lesz mind a buszkesege mind a piaci erteke miatt.

» szabinar   válasz erre
    2015-02-25 16:49:09

Ha erre alapoznak majd akkor mar most ashatjak maguknak a godrot, remelem hogy csak ugy mondott valamit mert kulomben mar alkalmatlan sajnos az edzoi munkara

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2015-02-25 16:34:46

Hát amúgy Maynek Maidana ellen nem volt olyan jó a lábmunkája, de viszont Alverez ellen tökéletes volt. Cotto ellen se volt olyan fantasztikus, és a Guerrero meccsből csak részleteket láttam, ott nem tudom milyen volt. De erre alapozni hülyeség, és igazából nem tudom ki hisz még ezekbe a nyilatkozatokba, meccs előtt 30 taktikát is elárulnak amivel nyerni fognak, aztán a meccsen semmi hasonlót nem csinálnak nagy részben.

    2015-02-25 15:59:12

Valakinek összekéne írni az összes marhaságot május 2.-áig.
Végignézni a meccset, majd elolvasni utána ezeket.
Az összes nettó marhaságnak tűnne.

» Toscio   válasz erre
    2015-02-25 13:55:49

Na jött a mai bölcsesség, ezeket halgatni májusig és már blikket se kell venni:-) Ha konzekvensen követjük a formahanyatlásokat, az utolsó héten May már impotens lesz, Pac meg úgy kiég hogy tolószékkel tolják fel Buffer elé a bemutatásra:-)

» Hapci07   válasz erre
    2015-02-25 13:51:41
Ugrás az oldal tetejére