×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png November 15-én meglehetősen sima mérkőzésen győzte le Wladimir Klitschko 2014-11-26 12:38:53 https://www.profiboksz.hu/2014/11/26/a-k2-beperelte-pulevet/

A K2 beperelte Pulevet

November 15-én meglehetősen sima mérkőzésen győzte le Wladimir Klitschko az IBF szervezet kötelező kihívóját Kubrat Pulevet. Mint arról lapunk is beszámolt, a mérkőzést megelőző időszakban Pulev nehezményezte, hogy Klitschkón nem végeznek dopping teszteket és azzal vádolta, hogy tiltott szereket használ. A mérkőzés utáni nyilatkozatokban is többször kiemelte , hogy Wladimir a meccs előtt és alatt is „piszkos módon játszott”. A K2 Promotions megelégelte a szövegelést és a bíróságon kíván elégtételt venni Pulev szavai miatt, ezért rágalmazásért és hitelrontásért beperelte a bolgár öklözőt.
„A K2 azért perel, amiket mondtam. Úgy tűnik nincs jogom a dopping témában kinyitni a számat. Tisztelet illeti Wladimirt, mert ő a világbajnok. De senki sem kényszeríthet arra, hogy mint embert is tiszteljem, főleg azután, hogy láttam minden aljas húzását.”- fogalmazott Pulev.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: "Eloszor inkabb lokes, utana mar teljesen az? :-) Es en csusztatok?"

Könyöke hozzáért lökés közben, mert úgy helyezkedett a keze. De most hogy még egyszer áttanulmányoztam a videót, inkább alkar volt...:)

"Haye es Pulev kozott meg volt annyi kulonbseg, hogy a kompromisszum nelkuli gyozni akarast en a bolgaron ereztem"

Hát nemtom. Teljesen különböző stílusok, mindegyik azt csinálta amit várni lehetett tőle és amit azt megelőző meccseken láttunk tőlük...

"A meccs utan fair modon elismerte, hogy siman kikapott, aztan jott az a kislabujj :-) szerintem a serules elkoptatottabb kifogas, mint a "szerencseje volt" :-)))"

Hát ja, a kis lábujj felesleges volt, de legalább megmutatta hogy bibis...:D Haye vissza is szívta mert volt annyi esze (na meg kapott érte rendesen), viszont utána is sokan azzal voltak elfoglalva, hogy biza kisslábujj sérülés hátráltatta a haymakerezésben és könnyen elképzelhető hogy ezért nem ütötte ki Wlad-ot...:) Ez a baj a szar szövegekkel, valakire mindig ráragad. Pulev nyilatkozatai is ilyenek, csak szerintem kicsit durvábbak. Most gondolom fél Bulgária azon szörnyülködik, hogy szegény Pulev-et kicsinálta aljas trükkjeivel koksziWlad és még így is jó nagy adag szerencse kellett neki hogy nyerjen...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-11-29 20:18:25

@Shaham: "de az a "könyök" inkább lökés volt"
"Szal a nem létező könyököst (mert ugyebár az lökés volt) is megérdemelte!"
Eloszor inkabb lokes, utana mar teljesen az? :-) Es en csusztatok?
Ez egy elegge vitathato mozdulat volt, nekem ugy tunik, hogy odatette a konyoket rendesen, olyan atmenet-fele volt utes es lokes kozott.
Osszegezve: Pulev tul sokat rinyalt a meccs elott is, meg hulyesegeket (is) beszelt, foleg meccs utan. Sportszerusegbol egyik sem vizsgazott jelesre, de a ringben azert mindketten odatettek magukat, es egy jo meccset csinaltak.
Haye es Pulev kozott meg volt annyi kulonbseg, hogy a kompromisszum nelkuli gyozni akarast en a bolgaron ereztem, bar a gyozelemhez szukseges adottsagokbol Haye-ben voltak meg a kulcsfotnossagu dolgok. De neki minhta fontosabb lett volna, hogy ne ussek ki. A meccs utan fair modon elismerte, hogy siman kikapott, aztan jott az a kislabujj :-) szerintem a serules elkoptatottabb kifogas, mint a "szerencseje volt" :-)))

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-28 20:44:26

@zappa: "Nyilván egy Wladimir drukkert vagy Wladimiréket főleg meg bánt hogy csúnyát mondtak róla."

Csak idegesít, hogy Pulev csúsztatott és még meccs után is hülyeségeket beszélt. Nagyon rossz vesztes, most is "aljas húzásokról" dumál... Komolyan mondom, ennél még Haye is egyenesebb volt. Haye legalább bajnok volt, volt mögötte piac és a sok szöveg nála a PR része is volt. Pulev meg? Én nem néztem ki ezt Pulev-ből.

"egy pisi ide vagy oda nem oszt nem szoroz."

Nem valószínű, hogy Wlad megúszta ezzel a nagy szégyent, amiről Pulev beszélt...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-11-28 20:28:56

@bpjotruska: "Mint ahogyan az is az, ha egy tiszta utest megtoldunk konyekkel, majd egy lokessel :-)"

Jó sokat lovagolsz rajta, de az a "könyök" inkább lökés volt és nem valami tájboksz mutatvány. Szal az a lekönyöközte majd el is lökte, kis csúsztatás nem gondolod? :)

"Egyreszt erobol kitepte, birkozta magat a fogasokbol, ha meg nem sikerult, akkor utott testre, halentekra, tarkora, amit eppen ert."

Nincs ezzel semmi baj. A tarkós viszont szabálytalan és sunyi. Azzal se lenne baj, ha 1-2szer csinálja. De ez így sok volt. Szal a nem létező könyököst (mert ugyebár az lökés volt) is megérdemelte! :)

» Shaham   válasz erre
    2014-11-28 20:17:29

@Shaham: "Amúgy meg azon rinyált, hogy Õt állandóan tesztelik, míg Wlad-ot nem."

Ok, ez a része igaz. A többi miatt meg csak pereljék be. Engem mint boksz iránt érdeklődőt, inkább ez a része érdekelt, meg ezen keresztül Edge-tpl megtudtam az okokat is. Nyilván egy Wladimir drukkert vagy Wladimiréket főleg meg bánt hogy csúnyát mondtak róla.

Viszont lehet hogy abban igazad van, hogy egy pisi ide vagy oda nem oszt nem szoroz. Ezt nem tudom.

    2014-11-28 13:16:04

@Shaham: " Nemtom, de én a sunyi ütéseket, tarkósokat, tökösöket, fejeléseket (vagyis amivel kárt tesz a másikban), jóval durvább szabálytalanságnak tartom mint a birkót." Igy van ezek csunya szabalytalansagok. Mint ahogyan az is az, ha egy tiszta utest megtoldunk konyekkel, majd egy lokessel :-)
"Sőt mivel "birkozás" a meccsek 99%-ban előfordul, a jóízlés határain belül szerintem nem is tekinthető szabálytalannak. Ezen a meccsen meg ez abszolút nem volt jellemző, mint mondjuk a Povi elleni meccsnek nevezett katasztrófán"
Abban, hogy ezen a meccsen nem volt annyi fogas es tehenkedes, igen nagy szerepe volt Pulevnek is. Egyreszt erobol kitepte, birkozta magat a fogasokbol, ha meg nem sikerult, akkor utott testre, halentekra, tarkora, amit eppen ert. Mondjuk ennek az lett az eredemenye, hogy Wlad meg a nezok jol jartak - lett vegre egy eleg latvanyos meccs es egy eleg gyors KO, Pulev meg megszivta :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-27 23:20:44

@zappa: "De miért perelik amúgy? Te tudod?"

Hát Pulev ezt mondja: "A K2 azért perel, amiket mondtam." :)
Amúgy meg azon rinyált, hogy Õt állandóan tesztelik, míg Wlad-ot nem. Wlad nem akarja a teszteket, vajon miért nem akarja Wlad a teszteket?...stb. A lényeg, hogy bemártirkodott és arra célzott hogy Wlad doppingol. Na meg a stílus amit felvett sem volt mindegy. Természetesen azt elfelejtette közölni, hogy neki nem Wlad varrta a nyakában a szűréseket, így akár sokan még azt is gondolhatják (főleg akik hajlamosak rá), hogy Puli-t a K2 szivatja. Kicsit olyan ez, mintha Pulev már előre kifogásokat keresne és az hogy csak az IBF pénzt fizették be, azt is mutatja hogy nagyjából gondolta mi lesz ebből...

"Nyilván van szigorú, meg szigorúbb meg még szigorúbb teszt."

Ez így van. Pulev 1 pisával "tisztább" mint Wlad...:)

"Gondolom Pulev TV csatornája nem azért találta ki a meccs előtti pisi tesztet mert annak semmi értelme."

Az ARD közvetít(ett, nemtom) bicajosokat és miután szinte az egész sport már csak doppingbotrányokról szól, így tisztázzák magukat és azt hogy közvetve a "doppingolást" finanszírozták. Ez viszont nem azt jelenti, hogy életcéljuk a dopping kiirtása, hanem számukra egy biztosíték hogy ők mindent "megtesznek". Ezt mindegyik sportolójuknak kell, így Pulev-nek is. Minőségileg nem nagy cucc. Ugyanazok pisáltatják Pulev-et, mint Wlad-ot meccs után. Ezek a vizsgálatok jó pár évtizede vannak és olyanok amilyenek. :) Szal semmit nem jelentenek, hacsak valaki buta szereket használ. Szal egy konditeremben valószínűleg eredményesek lennének, élsportolóknál nem igazán. De az is lehet, hogy az összes tiszta...:)

"Persze nyilván ha meg vért is vennének, az még jobb lenne."

Van amit csak vérből lehet kimutatni és csak több mintából, a változásokat figyelve... Szal ezeken a teszteken egy bicajos sem bukna meg. Csak mert ugye az ARD miattuk "lépett".

» Shaham   válasz erre
    2014-11-27 21:48:46

@Shaham: De miért perelik amúgy? Te tudod?

Nekem ebből a lényeg az volt, hogy Wladimirt nem tesztelik meccs előtt.

Pulev konkrétan mit mondott? És miért perelnek?


Nyilván van szigorú, meg szigorúbb meg még szigorúbb teszt. És minél szigorúbban tesztelnek, annál inkább csökken a mozgástér. Gondolom Pulev TV csatornája nem azért találta ki a meccs előtti pisi tesztet mert annak semmi értelme. Persze nyilván ha meg vért is vennének, az még jobb lenne.

    2014-11-27 21:22:54

@zappa: "Mondom nyilván az hülyeség ha Wladimirt okolja."

Pulev így adta elő. Ezért van belőle most per. Szal ez így hülyeség volt.

"Hogy Wladimir kokszol-e az nem tudom."

De még azt se, hogy Pulev kokszol-e. Mert a pisa mint tudjuk, nem elég. Nem volt semmiféle "szigorú" tesztelés. Pulev csak rinyált. Ez ahogy tesztelték őket, kb olyan mint Pac Texasi kiruccanásai. Pac is csak a tűktől félt...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-11-27 21:03:20

@Shaham: "Szerintem nem. "

De igen. :)

"Szerintem pedig ebben a formában hülyeség volt. "

Én nem a formáról, hanem magáról az egyenlőtlen viszonyokról beszéltem. Mondom nyilván az hülyeség ha Wladimirt okolja. Bár nem olvastam továbbra sem nyilatkozatot, hogy pontosan mit mondott.

Hogy Wladimir kokszol-e az nem tudom. De ha feltételezed, hogy mindenki elmegy a határokig, akkor Wladimirnek nagyobb volt a mozgástere. És ha önmagában erre felhívja Pulev a figyelmet azzal sztem semmi baj.
(én mindössze ennyit mondtam)

Ha mindenki szóvátenné talán előbb utóbb tesztelgetnének szigorúbban.

    2014-11-27 20:55:51

@bpjotruska: "A tarkosok eleg randak voltak de van ellenuk egy jo recept: nem kell megolelni az ellenfelet"

A mélyütés ellen pedig "ne menj közel" a recept? :)
A fogást használják a bokszban. Ez tény. Minden meccsen van és nem Wlad találta ki. Ja és volt olyan, hogy épp Pulev csimpaszkodott. Akkor valamiért Wlad nem masszírozta a tarkóját. Nemtom, de én a sunyi ütéseket, tarkósokat, tökösöket, fejeléseket (vagyis amivel kárt tesz a másikban), jóval durvább szabálytalanságnak tartom mint a birkót. Sőt mivel "birkozás" a meccsek 99%-ban előfordul, a jóízlés határain belül szerintem nem is tekinthető szabálytalannak. Ezen a meccsen meg ez abszolút nem volt jellemző, mint mondjuk a Povi elleni meccsnek nevezett katasztrófán...

» Shaham   válasz erre
    2014-11-27 20:01:53

@Shaham: A lokes nem olyan veszes dolog, de itt miutan az utes talalt szabalyosan, vagyis kesztyuvel, utana eleg jo lendulettel jott a kitett konyok allra, ami inkabb utesnek tunik lassitasban... mondjuk ezt leginkabb Wlad erezhette a sajat konyoken, Pulev be volt zsibbasztva elotte egy tizedmasodperccel :-)
A tarkosok eleg randak voltak de van ellenuk egy jo recept: nem kell megolelni az ellenfelet, s akkor nem tud tarkon utni :-) kulonosen nem, ha ketmeteres vagy, mint Wlad

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-27 16:52:55

@bpjotruska: "balhorog, konyokos, lokes - kuldi padlora Pulevet. Ha abbol nem kell fel a bolgar, mi lett volna? KO egy szabalytalan utesbol? Az lett volna az igazan botranyos :-)"

Az ütés nem volt szabálytalan. A lökés ütána igen. Könyökkel lökte. Mi lett volna? Lásd Lewis-Tyson. Lehet hogy Wlad olyan kemény, hogy akár lökéssel is mozgásképtelenné tesz valakit, de nem valószínű...:) Ha ennyire keressük a csomót a kakin, Pulev-et le kellett volna léptetni tarkósokért! :) Az az érzésem, ha Wlad-ról van szó egyesek hiperérzékenyek lesznek a szabályok szószerinti betarttatására, holott ez senkinek nem megy és nem is az a cél. Sok dolog belefér. Puli tarkósai osztva kettő is belefér...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-11-27 16:45:32

Pulev a szokasos almos tempojaban bokszolt Wlad meg felporgott a szokasoshoz kepest mert tudta mire szamithat. Nincs ennek semmi koze a szerencsehez, WK nagysagrendekkel jobb es tapasztaltabb barki masnal, Joshua lehet az egyetlen kb 4 ev mulva akinek lenne talan eselye, hacsak ki nem pukkad addig mint Audley H.

» szabinar   válasz erre
    2014-11-27 16:12:15

@Shaham: Maradjunk annyiban, hogy en is elfogult vagyok a temaban, meg te is. Pl semmifele kommentart nem fuztel az altalam belinkelt rovid videohoz, amelyben Wlad egy remekbe szabott "egyuteses kombinacioval" - balhorog, konyokos, lokes - kuldi padlora Pulevet. Ha abbol nem kell fel a bolgar, mi lett volna? KO egy szabalytalan utesbol? Az lett volna az igazan botranyos :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-27 14:51:13

@zappa: "sztem egy kicsit eltúlzod a dolgokat."

Szerintem nem.

"A tesztelés témát már nem mondom hogy hülyeség volt szóbahozni"

Szerintem pedig ebben a formában hülyeség volt.

"sztem mindenki érti."

Szerintem nem. Itt is vannak ágyúk akik nem értik, Pulev csúsztatásainak köszönhetően pedig kb. egész Bulgária azon csámcsog, hogy szegény nemzetük fényét szétalázta a kokszos...:)

"De sztem ha pl. az egészet úgy kommunikálja le, hogy"

Hát igen, akkor nem is lenne gond. Csak nem ezt tette...

» Shaham   válasz erre
    2014-11-27 12:34:37

@Shaham: Azért sztem egy kicsit eltúlzod a dolgokat.

A szerencsedolog nyilván hülyeség.
A tesztelés témát már nem mondom hogy hülyeség volt szóbahozni, mert tényleg származhat abból előny, ha az egyik bunyóst nem tesztelik olyan szigorúan mint a másikat.

Értem hogy erről nem Wlad tehet, sztem mindenki érti. Bár nem olvastam Pulev nyilatkozatait, hogy ezt most mennyire Wladnak címezte, vagy a helyzet ellen kelt ki.

De sztem ha pl. az egészet úgy kommunikálja le, hogy :
"Benéztem hideg fejre egy balhorgot az elején, emiatt az egész meccsen az egyensúlyomat keresgéltem..."
"A német bokszszövetség jóvoltából ezen a meccsen a bajnoknak nagyobb szabadsága lesz doppingszereket használni...."

Vagy valami hasonló.
De mondom értem amit mondasz, bár annyira nem folytam bele, sehol nem olvasgattam nyilatkozatokat vagy ilyesmi, de érzek egy kis túlreagálást a részedről.

    2014-11-27 06:50:57

@bpjotruska: "Pulev es Wlad ha nem is egy "munkahelyen dolgozott", de ugyanarra a posztra palyazott."

Pontosabban Pulev pályázott Wlad posztjára. És a "hegy menjen mohammedhez" hozzáállással próbálkozott be.

"te is, en is, meg Pulev is tudja, hogy ha valaki tenyleg doppingol akkor annak biza kedvez, ha pontosan tudja mikor kell mintat leadnia"

Ez így van. Viszont ilyen alapon akármit ki lehet hozni. Mivel csak pisáltak én mondjuk azt feltételezem, hogy Puli olyat használ amit csak May-USADA csoda vérteszttel lehet kimutatni. De akkor WLad is olyat használ. Akkor meg nem mindegy? Szal érted...:) A lényeg, hogy ennek nem sok értelme volt és szerintem nem használt Pulev megítélésének ez a sok rinya.

» Shaham   válasz erre
    2014-11-26 22:27:02

@Shaham: itt azert Pulev es Wlad ha nem is egy "munkahelyen dolgozott", de ugyanarra a posztra palyazott. Nyilvan Wlad reszerol is ertheto, hogy nem vallal semmifele plusz vizsgalatot a kotelezon kivu, ugyannakor te is, en is, meg Pulev is tudja, hogy ha valaki tenyleg doppingol akkor annak biza kedvez, ha pontosan tudja mikor kell mintat leadnia. Pl felkeszules alatt siman lehet nyomni egy kis kokszot, ha van egy jo ize... taplalkozasi szakember, aki tudja potosan, hogy mikorra urul ki. Pulev-nel ez kiesik, mert nem tudhatja mikor jelennek meg a fiolas bacsik, igy barmikor lebukhat.
Persze eleg irritalo modon adta elo ezeket a dolgokat, olyan kerdeseket tett fel, amire tudta a valaszt, es nyilvan utalt arra, hogy Wlad esetleg kokszol. Ez nem volt szep dolog.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-26 21:55:32

@bpjotruska: "Felrevezetes meg hazugsag alatt mit ertesz pl?"

Ok hogy csíped Pulev-et, de ez most komoly?

"Szova tette, hogy Wlad nem akar meccs elotti dopping-ellenorzesek et, pedig ot vizsgaljak rendszeresen... ez nem hazugsag szerintem"

Pedig az. Szóvá tette? Na és mit felejtett el mondani? És ezt hogy adta elő? Pulev-nek azért kellett pisilni, mert ARD. Wlad-nak nem kellett, mert nem ARD. Most akkor Wlad önszorgalomból hordja a pisis fiolákat, mert Pulev "szóvá tette"? Kéri ezt valaki tőle?
Tudod USA-ban vannak olyan munkahelyek, ahol vannak drogtesztek. Tegyük fel, hogy mindketten USA-ban dolgozunk, de az én munkahelyem nem kér ilyet, míg a tied igen. Mit kéne tennem, hogy jobban érezd magad? Hugyozzak teli egy kólásflakont és sétáljak be vele a munkahelyedre?
Egyébként meg ugyanarra és ugyanazok vizsgálták mindegyiket.

"az is milyen csel volt, hogy csak harom embert akartak beengedni a Pulev csapatbol?"

Nem tudom. Ilyenre nem volt még példa. Kíváncsi lennék a háttérre. Egyébként Leccgó úr sem mehetett be.

» Shaham   válasz erre
    2014-11-26 21:48:08

@Shaham: Felrevezetes meg hazugsag alatt mit ertesz pl? Szova tette, hogy Wlad nem akar meccs elotti dopping-ellenorzeseket, pedig ot vizsgaljak rendszeresen... ez nem hazugsag szerintem
Egyebkent az is milyen csel volt, hogy csak harom embert akartak beengedni a Pulev csapatbol? Bezzeg a korabbi sajtotajekoztatokon jo volt Leccgocsemp, hogy csinalja az ingyenreklamot... megvan mindkettonek a maga sara, szerencsere a ringben ezt ugy rendeztek le, hogy az elmult evek leglatvanyosabb Klicsko-meccse kerekedett ki belole. Felolem ezutabn is inkabb ilyenek legyenek, mint 10-12 menet zsakolas vagy birkozas

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-26 21:33:21

@zappa: Nem. Pulev-nek ugyanannak kellett leadni a mintákat és ugyanazok vizsgálták, ugyanott mint Wlad-ot. Csak mivel az ARD a bicajosok miatt bekeményített (mert ugye finanszírozta őket), neki a meccs előtt még kb. 1 talán 2szer pisilni kellett... Mint minden sportolónak, akinek köze van az ARD-hez. Egyébként semmiféle kemény "olimpiai" vizsgálatokról nincs szó. A May-Pac féle USADA-VADA vizsgálatok fényévekre vannak ettől. Ezek a sablon vizsgálatok...

» Shaham   válasz erre
    2014-11-26 21:26:22

Nokedli. Magyarázom a bizonyítványom

» Atimaci69   válasz erre
    2014-11-26 21:24:07

@bpjotruska: Ezek korrekt nyilatkozatok lennének, ha azt a rohadt "szerencsét" nem hozná fel állandóan...:) Tény hogy Pulev, rengeteg baromságot hordott össze. Nekem alapjáraton semmi bajom nem volt vele, sőt eddig egy visszafogott, szar duma mentes, ringben bizonyító csávónak hittem. Ami főleg a nehézsúlyban rohadtul ritka. A Wlad kerüli szöveget (ugyebár ahogy "elkészült") nem is vettem komolyan tőle, mert kell egy kis szöveg hogy érdekes legyen. De amit leművelt, konkrétan a sunyi félrevezetés, hazugság, meg hogy szerencse blabla, az már sok.

» Shaham   válasz erre
    2014-11-26 21:18:43

@Shaham: Vérvizsgálat egyáltalán nem volt egyiküknek se?

    2014-11-26 21:14:51

@bpjotruska: Ez nagyon korrekt komment volt egy Pulev-fantol.

» VMVKWA   válasz erre
    2014-11-26 20:43:11

@Shaham: Tenyleg rossz vesztes Pulev, de azert hogy ne csak a negativ dumairol legyen szo a vereseg kapcsan, ezeket is o nyilatkozta:
"I made a mistake because my defense wasn’t on the required level. I didn’t show what we trained for. A super fighter was against me. He is the number one in the division. I was well trained and it was tough for him."
"My biggest fault was letting his left hook connect. It’s a hole in my game for many years. Wladimir strikes perfectly with the left hook."
"He beat me with some luck and with my mistake. But as they said the luck is with the stronger."
Ezt csak azert, mert nyilvan nem tudunk mindent megirni, es minden interjut leforditani, de jo lenne, ha nem csak az maradna meg, hogy Pulev csak basztatja es kritizalja Wladot. Rohadt nagy egoja lehet a bolgarnak, es nehezen emeszti a vereseget, meg eleg bardolatlan ficko is, de azert tudja szerintem hogy egy jobb bunyostol kapott ki...

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-26 20:37:09

@Subi: A tekintetet elnezve a harmadik opciora tippelnek.

» VMVKWA   válasz erre
    2014-11-26 20:12:34

@bpjotruska: "csak feltette a kerdest, hogy ha ot a meccs elott barmikor, tobbszor is alavethetik dopping-teszteknek, akkor Wlad-ot miert nem?"

Egy olyan kérdést, amire tudja a választ és csak maszatolás, valamint vádaskodás a célja. Meg valószínűleg előre keresett valami kifogást a bolgár kemény magnak. Ezzel Pulev szándékosan félrevezette a "tudatlanokat". Egyébként ugyanaz a szervezet vizsgálta őket, különbség hogy az ARD miatt Pulev-et meccs előtt is pisiltették.

"ami fair lenne, az visoznt az, hogy tenyleg egyforma vizsgalatoknak vessek ala egy VB-merkozes ket resztvevojet..."

Ez így van. Másik oldalon viszont, Pulev sem egy fair csávó, a sok kamu és melléduma miatt. Egy rossz vesztes. Meg is érdemli, hogy a K2 szétszedje...

» Shaham   válasz erre
    2014-11-26 19:51:04

@rosta.roland: Értem én!:)

» Streky   válasz erre
    2014-11-26 19:43:53

@bpjotruska: Maradjunk az utolsó mondatodnál, hisz leginkább én is erre gondoltam :P

(semmi bajom Pulev-vel - továbbra is mögé sorolom valahová a közelébe -, csak az hogy bazira nem váltotta be a hozzá fűzött reményeinket - így a tiédet sem - és ezt a tényt nem képes korrekt módon elviselni)

» grabanc   válasz erre
    2014-11-26 19:26:44

@grabanc: Nekem ugy remlik, hogy o nem azt mnondta, hogy Wlad doppingol, csak feltette a kerdest, hogy ha ot a meccs elott barmikor, tobbszor is alavethetik dopping-teszteknek, akkor Wlad-ot miert nem? ami nem fair benne, hogy szemere hanyja wladnak, hogy miert nem vegeztet plusz doppingteszteket, amik szamara nem kotelezoek ; ami fair lenne, az visoznt az, hogy tenyleg egyforma vizsgalatoknak vessek ala egy VB-merkozes ket resztvevojet... persze nem a K2-nek van ilyen szerzodese az ARD-vel, hanem a Sauerlandnak, uh Wlad moshatja kezeit... ami kotelezo vallalja, ami nem, azt nem.
En egyebkent nem a reklam-szunetekert nezem a meccseket, bar abbol ketsegkivul tobb jutott pl Ibragimovnak vagy Chambersnek 9 es talan erdekesebbek is voltak, mint a meccs maga, bar nem emlkeszem rajuk ), itt pedig 5 menet alatt tobb minden tortent, es tobb sallert kapott a bajnok is, mint maskor 12 menetben. Persze, ez meg nem jogositana fel Pulevet arra, hogy meccs utan hetet-havat osszehordjon.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-26 18:03:53

Pulev-ről... az állítása kissé necces. Bebizonyítani hogy fogja? Viszont nem képes elfogadni, hogy az ukrán detronizálta, nem kicsit. Rossz volt nézni. Vagy tán azt képzelte, hogy neki is jár 6-7 reklámszünet? Szegény ember... :P

» grabanc   válasz erre
    2014-11-26 17:54:45

@hakapeszimaki: .. és ki mondta, hogy nem merítette ki mind a kettőt??? O.o

» rosta.roland   válasz erre
    2014-11-26 17:42:07

@Streky: Ha a felsőfokon.hu-t nézted, meg a profession.hu-t, azok már nem aktuálisak, jogi asszisztens végzettségem pedig nincsen.. ^^

» rosta.roland   válasz erre
    2014-11-26 17:41:20

@Streky: "Te jogász?" - Dehogy az, csak lemaradt a smiley :)

» hakapeszimaki   válasz erre
    2014-11-26 17:40:59

@rosta.roland: "maradjunk a rágalmazásnál és a hitelrontásnál (a kettő két külön dolog)"
Tehát mindkettőt kimerítette! Én is perelnék, nehogy már csak úgy mocskolódni lehessen következmények nélkül (mellékszál, hogy teljesítmény nélkül is!!).

» hakapeszimaki   válasz erre
    2014-11-26 17:39:19

@htibor60: "...Azért, mert kézzelfogható bizonyítéka nincs Pulevnek, attól az még lehet igaz..."

Igen valoszinuleg igaz is, hogy Klicsek kokszol de kb. ugyanakkora az eselye, hogy Pulev is. Ugyhogy Pulev az ilyen dumaval csak lejaratja magat.

» Slajos   válasz erre
    2014-11-26 17:05:08

Azért, mert kézzelfogható bizonyítéka nincs Pulevnek, attól az még lehet igaz...'
Vitalij is dopping miatt nem vehetett részt az olimpián.
Azon kevesek közé tartozik Vlagyimír, akit egyre kevésbé kedvelek. A Povetkin meccs óta ez csak fokozödott.Várom Sanders utódját...Sajnom nincs ilyen a láthatáron...

Aliakirály

» htibor60   válasz erre
    2014-11-26 16:43:25

@rosta.roland: A jogi asszisztens meg a jogász tudtommal nem ugyanaz. ^^

» Streky   válasz erre
    2014-11-26 16:20:05

@Shaham: Szep KO volt, ez igaz. Es mivel Pulev ugysem birt felkelni, mindegy is, hogy nem a negyedik, hanem a masodik szabalyos leutes volt a meccsen ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-26 16:02:16

@Streky: Nem, te vagy az... :D

» rosta.roland   válasz erre
    2014-11-26 15:58:06

Óriási csalódás ez az ember, a gyenge ringben nyújtott alakítása után, mint ember is megbukott, de én Klitschkoék helyében már nem foglalkoznék vele!

    2014-11-26 15:57:52

@bpjotruska: Erre.
https://www.youtube.com/watch?...

Pulev-nek vissza kéne perelni súlyos testi sértésért...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-11-26 15:49:40

@rosta.roland: Te jogász?

» Streky   válasz erre
    2014-11-26 15:40:40

@Shaham: "Aljas balhorog!"
Erre gondolsz?
https://www.youtube.com/watch?...
Mert ennel sportszerubb balhorgot azert latni neha :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2014-11-26 15:19:34

Ezért írtam, hogy nem vagyok jogász.

» gyurcio   válasz erre
    2014-11-26 14:43:16

Számomra nehezen értelmezhető egy élsportoló szájából az effajta vádaskodás. Most vagy végtelenül naiv, és azt hiszi, hogy ő tényleg csak vitamininjekciókat kap a felkészülés során, vagy nagyon gyenge jellem, és kötelezően elmondja, amit parancsolnak neki. De az is lehet, hogy csak buta. Akárhogy is van, nagy csalódás.

    2014-11-26 14:36:08

@gyurcio: Én meg az vagyok, és maradjunk a rágalmazásnál és a hitelrontásnál (a kettő két külön dolog) ;D

» rosta.roland   válasz erre
    2014-11-26 14:34:08

@danika89: Nem vagyok jogász de azt hiszem ezt úgy hívják, hogy rágalmazás(hitelrontás, becsületsértés). Bizonyíték nélkül nem szabad vádaskodni. Ha jól emlékszem Pakimanó is beperelte a Mélyvödör klánt ugyanezen okból annó.

» gyurcio   válasz erre
    2014-11-26 14:02:33

@gyurcio: :D

» Shaham   válasz erre
    2014-11-26 13:41:29

Nem tetszik Pulev mérkőzés utáni hozzáállása, de én nem értem, hogy miért is perelnek Wladimirék. Semmi okuk nincs perelni, szerintem jelenleg szólás szabadság van, arról nem is beszélve, hogy a pereléssel bevallják, hogy tényleg valami nincs náluk rendbe. Eddig meg se fordult a fejembe, hogy Wova doppingol, de ez után a hír után erősen gyanakszom, hogy mégis.

» danika89   válasz erre
    2014-11-26 13:32:51

Jól csinálják Wladék, visszaperelik a meccspénzt is tőle. Így kell haszonnal zárni egy gálát :)

» gyurcio   válasz erre
    2014-11-26 13:09:22

Egyetértek, bár gondolom nem a meccsen történtekre gondol mint aljas húzás...

    2014-11-26 13:05:54

Aljas balhorog! Wlad fél! És még szerencséje is volt! :)

» Shaham   válasz erre
    2014-11-26 12:59:11

Pulev se elotte se utanna se a mecs kozbe nem mutatott fel olyan emberi erteket ami miatt oka lehetne ennek a temanak a felhozasara.

» sundockown   válasz erre
    2014-11-26 12:50:21

@fixpont: Szerintem is.

» Streky   válasz erre
    2014-11-26 12:45:03

Pulev a legrosszabb vesztes akit mostanaban lattam.

» fixpont   válasz erre
    2014-11-26 12:39:59
Ugrás az oldal tetejére