×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Jim Lampley, az HBO kommentátora úgy értesült a nagyközépsúly 2014-10-21 09:21:57 https://www.profiboksz.hu/2014/10/21/ward-kiallna-golovkinnal/

Ward kiállna Golovkinnal

Jim Lampley, az HBO kommentátora úgy értesült a nagyközépsúly legjobbjának, Andre Wardnak az egyik képviselõjétõl, hogy a veretlen amerikai szándékában áll összecsapni a hétvégén újabb fényes gyõzelmet arató Gennady Golovkinnal. Mint ismert, Ward a promóteri problémái miatt az elmúlt 2 évben mindössze egy-egy alkalommal bokszolt, az idei évet pedig már nagyon valószínû, hogy teljes egészében ki is hagyja. Max Kellerman, az HBO szakértõje szerint ez a találkozó - ha összejön - sok kérdésre adhat majd választ: "Azt hiszem, ez azért valamirõl árulkodik, hogy az egyetlen ökölvívó, aki tényleg ki akar állni Gennady Golovkinnal a pound for pound listák egyik legjobbja, aki fizikálisan most van a csúcson, olimpiai bajnok és 12 éves kora óta nem veszített. A saját súlycsoportját már kipucolta, és nem mellesleg komoly fizikai fölénye van Golovkinnal szemben. Andre Ward az egyetlen bokszoló, aki tényleg meg akar ütközni vele, és mindez azért, mert mindenki látja, milyen szintén kikészíti a középsúly mostani mezõnyét, a kihívók közül. Középszerû bunyósok biztos, hogy nem tudnak vele semmit kezdeni, most úgy fest, õ az igazi ász. A rajongók pedig meghálálják a dolgot, ami miatt most úgy fest, Golovkin lassan gazdasági szempontból is eléri azokat a magasságokat, amikor már más top ökölvívókat is elérhet, nem csak Andre Wardot. Talán most már Wardon kívül mások is belemennek majd a Golovkin elleni összecsapásba, hiszen ez esetleg már most is megérheti nekik, vagy pedig a közeljövõben meg fogja."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Dorian: Tudomásom szerint Dirrell már félnehézben marad, de majd kiderül úgyis! Egyébként a Dirrell-testvérek is Haymonhoz tartoznak. A mostani Abraham, aki középszerű bunyósokat is csak pontozással tud hozni, tökéletesen beleillik a Geale, Macklin, Murray szintbe. Froch meg Groves valóban jó, kemény boxolók, de előbbi már erősen kifele tart, utóbbit meg meglátjuk mire viszi, bárki ellen jó meccset csinálhat!

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2014-10-22 12:30:30

@Antuofermo: Canelo hivatalosan nem középsúlyú még, de, amennyiben az lesz, ő lesz az egyedüli szerintem igazán minőségi bunyós Golovkin mellett középsúlyban. Cottonak lehet, hogy van egy középsúlyú öve, de ő alapvetően már nagyváltóban sem számít egy nagydarab embernek, a Martinez elleni meccse is köztes súlyban volt, ha jól emlékszem. Egy leránduló, egészséges minimum B kategóriás nagyközépsúlyúnak valószínűleg nem jelentene problémát, egyszerűen túl nagy a méretbeli különbség.
Martineznek vége, ő már nem elit kategória, valószínűleg vissza is fog vonulni, kb egy roncs, ez látszott a Cotto meccsen. Õ tényleg elit kategória volt, de most már nem az. Taylor detto. Az, hogy Taylor lehetőséget kapott egy címmeccsre a kapcsolatai miatt (Haymon) majd legyőzte a 40 éves, amúgy meccs közben lesérült Solimant és emiatt most bajnok, egyedül a középsúly minőségéről árulkodik, nem arról, hogy Taylor ismét az elit tagja lenne. Haymon össze fogja hozni Quillinnel vagy Jacobsal és már el is búcsúzhat az övétől szerintem.

» Dorian   válasz erre
    2014-10-22 11:34:59

@Dorian: Azért a középsúly elitjéből kifelejtetted Cottot,aki lehet lentről jött,de jelenleg ő (is) az aktuális világbajnok,és még ott van azért Martinez,aki folytatni akarja karrierjét,és azért ott van Taylor is,aki szintén világbajnok! Alverez pedig szintén az utóbbi két meccsén nem tudott bemérni nagyváltóba...szóval szerintem ő is középsúlyban fog maradni! Míg nagyközépben Andre Direll már nem nagyon tud bemérni nagyközépbe.
Abraham pedig már szerintem nagyon nem takarítaná ki a középsúlyt...
Froch jó lenne Golovkinnak,de ő már csak a pénzes meccsekre hajt és vonul vissza...Kesslert és Chavezt hajtja....Goloval nem akar bokszolni!

» Antuofermo   válasz erre
    2014-10-22 10:24:11

@VITAMINKIRALY: nagyközép elit: Ward, Froch, Anthony Dirrel, Andre Dirrel (ha jól tudom még mindig nagyközépeben képzeli el a jövőjét), Groves, Abraham.
középsúlyú elit: Golvokin, Quillin, Jacobs, Geale, Macklin, Murray

Szerintem a nagyközép elitből bármelyik kitakarítaná (Golovkinon kívül) ezt a középsúlyt, még Abraham, Anthony Dirrell vagy Groves is. Lehet, hogy nem csinálnák olyan meggyőzően, mint, ahogy azt Golovkin teszi, de szerintem megtennék. Vagy te kire gondolsz, aki megverhetné őket? Geale, Murray? Kicsoda?
Quillin és Jacobs a középsúly sötét lovai egyébként, de egyrészt ők nagyon elvannak a saját, külön Haymon univerzumukban, tehát nem valószínű, hogy a közeljövőben bármikor kiállnának HBO/TR vagy európai bunyósokkal, másrészt meg Quillin vért izzadt egy Rosadoval is, aki amúgy nem egy akkora kaliber, a sokkal tapasztalatlanabb Charlo simán megoldotta.

» Dorian   válasz erre
    2014-10-22 09:34:45

@VITAMINKIRALY: Én is egyetértek,és ezt mondtam én is...Wardot leszámítva a nagyközép sem erősebb a középsúlynál!

» Antuofermo   válasz erre
    2014-10-22 08:20:58

@VITAMINKIRALY: Abszolut egyetertek.

» VMVKWA   válasz erre
    2014-10-21 20:03:27

Froch elég egyértelműen megmondta, hogy nem fog kiállni GGG-vel-szóval vele nem érdemes számolni. Ward meccsnek örülnék-tőle kikapni se szégyen. Biztos jó meccs lenne - és végre lehetne látni Ward-ot.

» emgabor   válasz erre
    2014-10-21 20:03:02

Szerintem Ward megoldaná őt, egyszerűen más szint, kár, hogy ilyen ritkán boxol! Szerintem amúgy a nagyközép Ward-ot leszámítva kb. azonos erősségű a középsúllyal, csak a super6 miatti felhajtás utóhangját érzik sokan! De nézzük csak meg, kik maradtak az akkori mezőnyből! Ugye Ward kiemelkedő, napjaink egyik legjobbja, viszont Froch, Kessler max 1-2 meccset ha vállal, Abrahamban sincs már semmi extra, Dirrell már félnehézben van, Taylor épp középsúlyú. Rajtuk kívül meg kik vannak nagyközépben? Chavez Jr, ha tudja hozni a súlyt? Stieglitz, Bika, Brian Vera szintű bunyósok vannak páran, de ők az a szint, akiket most aprít Golovkin. Groves-t jó bunyósnak tartom egyébként, meg DeGale is ígéretes, de egyik sem klasszis szint (még).

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2014-10-21 19:02:33

@VMVKWA: Õ inkább fél-nehéz, de ettől függetlenül erőfelmérőnek mindenképpen jó lehetne.

» All_in   válasz erre
    2014-10-21 16:52:24

Szerintem most Ward olyan lenne GGG számára, mint anno Hopkins volt Pavliknak...

» ogreface   válasz erre
    2014-10-21 15:06:44

@superman: Igazad van, de Froch elott mindenkepp kene legalabb egy nagykozepsulyu meccs. Edwin Rodriguez pl jo erofelmero lehete.

» VMVKWA   válasz erre
    2014-10-21 14:29:38

@fixpont: Ugy latszik Pac bokaszaggato uteseinek maradando hatasa lett.
Amugy meg az, hogy egy bunyos mit nyilatkozik, az esetek 99%-aban erdekesseg illetve inkabb vicc kategoria.

» VMVKWA   válasz erre
    2014-10-21 14:28:46

Bradley szerint, Canelo siman legyozni GGG-t mert jobb labon es GGG kezsebessege nagyon lassu, Canelo intelligensebb es jobbak a kepessegei is. :))

Ezt birta mondani. :)

» fixpont   válasz erre
    2014-10-21 13:36:53

@Dorian: Szerintem Abraham hatalmas verést kapna és túlesne első valós KO-s vereségén... Bár szerintem Abrahamot nem könnyen dobnák oda Golovkinnak.

» Antuofermo   válasz erre
    2014-10-21 13:05:25

@VMVKWA: szép terv, bár szerintem egy kicsit óvatos, mivel pl. Froch ellen már most is kicsit esélyesebbnek gondolnám, viszont mire a te terved szerint odaérne, addigra Froch már rég visszavonul...szóval szerintem bizonyos lehetőségeket nem lehet túl sokáig halogatni, mert akkor az történhet, mint pl. a Pac-May vagy a Gamboa-Lopez esetében.

» superman   válasz erre
    2014-10-21 12:31:38

Szerintem Golovkin ambícióin kéne múlnia, hogy milyen utat választanak, már 32 éves és nem tudni meddig lesz még csúcsformában, tehát ha sokáig halogatja az igazán nagy sportszakmai kihívásokat, akkor elszalaszthatja az esélyt, hogy bekerüljön a boksztörténet nagyjai közé. Persze nem biztos,hogy ilyen nagyra törő elképzelései vannak, ez esetben jól kereshet a nagyváltóból felránduló sztárokkal vagy hizlalhatja még sokáig a mérlegét noname kihívók, veteránok és egyéb esélytelen bunyósok ellen.

» superman   válasz erre
    2014-10-21 12:25:36

Szerintem ideális lenne Golonak, ha (feltételezve, hogy a következő meccse már le van kötve Murray ellen), hogy ezen kívül vív még maximum egyet középben (Taylor vagy Cotto), aztán nagyközépben 1-2 TOP 10 körüli (Abraham, Groves), aztán 2015 végén-2016 elején Froch és Ward :)

» VMVKWA   válasz erre
    2014-10-21 12:10:35

@Antuofermo: Dirrel pont mostanában kezdett el eléggé aktív lenni + ott van a fiatalabb tesója is, de igaz, hogy nem elsősorban rájuk érdemes gondolni, mert ők Haymon bunyósok, szóval kb esélytelenek arra, hogy ki tudjanak állni GGG-vel, még akkor is, ha amúgy akarnák.
Abraham, Froch, Groves, Ward, bármelyik minőségibb ellenfél, mint bárki a középsúlyból (kivéve Canelot ha felmegy). És ezek mind az HBO-nál vagy legalábbis nem egy rivális csatornánál vannak, elérhetőek. Abraham nem lenne egy ujjgyakorlat Golovkinnak, szerintem is Golovkin nyerne, de nem gyalogolna rajta át úgy, mint ezeken a középsúlyúakon, jóval érdekesebb meccs lenne.

» Dorian   válasz erre
    2014-10-21 12:08:21

@Dorian: Szerintem Martinez még akkor is jobb név mint mondjuk ilyen Rubiok és a többiek,amellett hogy szerintem is legyalulná Martinezt! Abban egyetértek hogy Alvarez lenne a legérdekesebb ellenfél számára középben,de emellett van azért pár jobb név!
Na és emellett én nem tartom olyan nagyon erősnek a nagyközépsúly! Ward egyeduralkodó,Froch a "másodkirály",de ő már csak egy nagyot akar szakítani Chavez ellen (max még Kessler ellen) és visszavonul lassan,és rajtuk kívül ki van még szerinted?? Abraham nem jelentene neki akadályt...Direll meg szökőévente bokszol mostanában...más jobb nevet én nem nagyon tudok nagyközépben sem! Persze azzal egyetértek, hogy Ward lenne számára a legnagyobb kihívás!

» Antuofermo   válasz erre
    2014-10-21 11:53:30

@sziporka: Hát, de épp ez az, amit mondtam, hogy Canelo ugyanezt bejátszhatta volna Laraval is, de bevállalta. Egyáltalán nem volt rákényszerítve, nem volt rá mindenképpen szüksége, de bevállalta. Szerintem ő nem fog taktikázni és, ha legyőzi Cottot, megy Golovkin ellen.

» Dorian   válasz erre
    2014-10-21 11:45:03

Nekem jobban ízlene egy Golo-Froch a Wembleyben, tuti kimennék rá :) Azért én nem írnám le Golovkint Ward ellen, de pontozással nem sok esélye lenne.

    2014-10-21 11:38:22

@Dorian: Megmondom őszintén, nem irigylem GGG helyzetét. Szerintem vitán felül áll, hogy napjaink egyik legjobbja lehetne.Én úgy látom azonban, hogy a nagyváltósúly bunyósaihoz képest túl erős, a nagyközéphez meg szerintem túl kicsi. Nem mondom, hogy nem találna ott olyan ellenfeleket, akiket legyőzne, és akár vb is lehetne, de egy Froch, Kessler, Dirrelek, Groves, Ward már magasabbak, hosszabb ütőtávúak, és jóval masszívabbak nála. Ott már simán érne neki a verés. Nem nagyon látom, hova mehetne tovább. Valahogyan rá kéne vennie a súlycsoportja bajnokait a címegyesítésre. A másik gond, hogy GGG 32 éves. Most a csúcson van fizikálisan. Még. 3 év múlva szerintem már látható lesz rajta némi kopás. És addig nem látom, hogy bárkinek érdekében állna kiállni ellene. Ward menne ellene. Ward egy extraklasszis bunyós, aki bárkit képes bármikor megverni. Hozzá képest egyedül Floyd és Rigo nem tűnik egydimenziós bunyósnak. Egy Taylor elleni győzelem Golonak semmit sem érne. Cotto meg miért állna ki ellene? Amikor Canelo-ban több pénz van, és még több esélye is van győzni.

Golonak két álommecs jöhet szóba (Floyd a büdös életben nem állna ki ellene, megjegyzem teljesen jogosan): Chavez és Canelo. Az a gond, hogy egyiknek sem érné meg kiállni ellene. Mindkettőnek akkora a rajongói bázisa, hogy simán eléldegélnek Golo nélkül. Egyszerűen nincs szükségük rá. Chavez meg már följebb is van. Alverez meg... Minek siettesen egy Golo elleni meccset? Cottoval nagyságrendekkel többet kereshet, nagy valószínűséggel verné is. Azt se felejtsük el, hogy a vöröske még mindig csak 24 éves. Pár év múlva is még úgy fog alakulni az izomzata, hogy még erősebb lesz. Miért siettese a meccseket a 30-as éveikben járó nagyütők ellen, amikor ő még fizikálisan nincs is a csúcson? Három év múlva GGG 35 éves lesz, már némi kopással. Alvarez ekkor 27 éves lesz. Minőségi ellenfeleken túl, még erősebben mint most. Miért álljon ki 2015-ben egy csúcson lévő, fizikálisan erősebb Golovkinnal, amikor ő maga még nem is egy teljesen kész bunyós. Tehát nem irigylem Golo-t. Sajnálom is, hogy így el lesz herdálva a tehetsége.

» sziporka   válasz erre
    2014-10-21 11:34:29

@Bosco: Nem lenne teljesen felesleges, mert így tényleg bizonyíthatná, hogy mennyire jó, Gealek, rosadok és Rubiok ellen ezt nem tudja megtenni középsúlyban. Nem tudom, miért nem látja sok ember, hogy mennyire üres ez a súlycsoport és mennyire értelmetlen maradnia, ha ezeket a -B szintű ellenfeleket ilyen simán legyakja... 173 font volt a ringben Golovkin... Ez alapján nem volna akkora fizikai hátrányban nagyközépben sem. Az egyedüli értelmes meccs számára a Canelo-Cotto győztese lenne középsúlyban, semmi más.
A nagyközép meg egy sokkal minőségibb súlycsoport, sok +B és egy-kettő A szintű bunyóssal.
Az más kérdés, hogy ezen a meccsen szerintem is Ward győzne, de a többi nagyközépsúlyú ellen mind jó esélyekkel indulna golovkin, tehát szerintem pont az volna a baromság, ha leragadna ebben a posvány középsúlyban.

» Dorian   válasz erre
    2014-10-21 11:23:05

Szerintem egy teljesen felesleges lépés lenne ez Golovkin részéről, láthatóan minden gond nélkül hozza a középsúlyt, miért menjen feljebb?
Szerintem a Cotto és Canelo elleni ütközet is összejöhet és ebből a hármasból bárkit bárki ellen megnéznék szívesen.

    2014-10-21 11:14:40

@fixpont: Mondj egy kihívást, ami elől Canelo meghátrált és direkt elkerülte!
Canelo szerintem már bizonyította elégszer, hogy ő tényleg a súlycsoportja legjobbjaival akar kiállni, még akkor is, ha nem tűnik annyira jövedelmezőnek (Lara, Trout) csak, hogy bizonyítsa, hogy ő a legjobb. Többek közt ezért a mentalitásáért is bírom annyira Canelot. Simán megtehette volna, amit szerintem úgy az aktív bunyósok 80-90%!-a megtett volna, hogy elkerüli a veszélyes Lara elleni meccset és ugyanolyan jól vagy épp még nagyobbat keres egy másik, veszélytelen meccsen, de nem tette, mert a legjobb ellen akart kiállni. A tanácsadói, promóterei, menedzserei stb... le akarták beszélni, meg javasolták neki, hogy ne csinálja, de ő ahelyett, hogy rájuk hagyta volna (Haymon bunyósok, khmmm...) elküldte őket a picsába, ahogy kell és kiállt Lara ellen. Sok bunyós elfelejti ma, hogy a karrierjük róluk és azt ő döntéseikről kéne, hogy szóljon, nem az ügyeskedő pénzemberekről és a sefteléseikről. Ha Canelo legyőzi Cottot (és úgy gondolom, hogy le fogja) szerintem simán kiáll Golovkinnal.

» Dorian   válasz erre
    2014-10-21 11:03:54

@Antuofermo: Hagyjuk már... Ez a középsúly egy nagy lószar Golovkinon kívül. Canelo lesz még rajta kívül az egyetlen elit bunyós (bár sokak szerint nem az), ha fel megy. Cotto nem középsúlyú. Golovkinnak a Cotto-Canelo meccs győztesén kívül teljesen értelmetlen meccselnie a többi középsúlyúval.
Martinez? Most komolyan felhoztad ezt a sánta, öreg Martinezt, akivel épp az előző meccsén törölte fel a padlót a csúcsán már szintén túl lévő, váltó-nagyváltó súlyú Cotto?
Taylor... Ja, övgyűjtésnek biztos jó lenne Golovkinnak, csak épp semmi érelme nem volna a meccsnek + nem is lesz megrendezve, mert Tylor Haymon bunyós, csak úgy, mint Quillin vagy Jacobs...

» Dorian   válasz erre
    2014-10-21 10:54:55

Nem latom, hogy mas realis eselye lenne GGGnek, hiaba almodozik Cotto vagy Alvarez meccsrol, nem fogjak lemeszaroltatni vele oket, inkabb meg evekig elbunyozgatnak egymassal vagy korbe korbe, mindig lesz valami indok, hogy miert nem GGG. A kozepsuly ezen kivul elegge halott. Ward hatalmas kockazat, de szerintem minden mas ut ami nagy meccset jelentene, zarodni fog GGG orra elott.

» fixpont   válasz erre
    2014-10-21 10:26:30

Rossz ötlet Golovkin szempontjából. Nem örülök neki. Ward simán megoldaná.

» kasimir   válasz erre
    2014-10-21 10:15:59

@pirospaprika: Ward meg félnehézben volt.

» Antuofermo   válasz erre
    2014-10-21 10:01:27

Szerintem még nem szükséges Golovkinnak feljebb lépnie,van itt még kihívás számára: Miguel Cotto, Peter Quillin, Sergio Martinez és Alvarez is itt van. Akkor övgyűjtésnek ott van még Taylor is! Aztán nagyközépben kezdésnek ott van Abraham...szóval ezt szépen fel lehet vezetni Ward ellen,nem kell egyszerre ennyire a mélyvíz ugrani! Egyébként meg kedvelem Golovkint,de Ward szerintem sok lenne neki,mind fizikálisan,mind tudásban...valószínűleg Ward kipontozná.

» Antuofermo   válasz erre
    2014-10-21 10:00:14

" komoly fizikai fölénye van Golovkinnal szemben. "

Ez nem igaz. Golovkin amatőrben a profi nagyközépsúlyt is magába záró kategóriában bokszolt. Vagyis nagyközépsúlyban is indulhatott volna simán profi berkekben.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-10-21 09:56:28

@liviano: igenis menjen bele, mert végre megkűzdenek a legjobbak egymás ellen. Nem úgy, mint Floyd és Pac...

» Beast_Pete   válasz erre
    2014-10-21 09:47:36

Ebbe kar belemennie Golovkinnak, a biztos veresegert. Rendben, a kihagyas nemileg arnyalja, de talan nem szamottevoen.

» liviano   válasz erre
    2014-10-21 09:34:29
Ugrás az oldal tetejére