×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/http://static.bz-berlin.de/data/uploads/2014/08/wladi-klitschko_1408975608-768x432.jpg Ahogy arról a tegnapi nap folyamán lapunk is beszámolt, Wladimir Klitschko 2014-08-26 11:51:13 https://www.profiboksz.hu/2014/08/26/klitschko-elnezest-kert-pulevtol/

Klitschko elnézést kért Pulevtől

Ahogy arról a tegnapi nap folyamán lapunk is beszámolt, Wladimir Klitschko a bal bicepszében bekövetkező izomszakadás miatt nem tud szeptember 6-án kiállni az IBF vonalon kötelező kihívójával, Kubrat Pulevvel. A WBO/IBF/WBA nehézsúlyú világelsője az alábbi rövid közleményt adta ki a történtekről: "Nagyon csalódott vagyok, hogy egyelőre nem jön össze a találkozó. Az edzőtábor nagyon jól sikerült és abszolút csúcsformában voltam egészen mostanáig. Elnézést kérek a rajongóktól, illetve az ellenfelemtől, Kubrat Pulevtől is, aki biztos vagyok benne, hogy szintén nagyon keményen edzett erre az összecsapásra."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Roy Jones Jr.: Azt hittem ennyi idő alatt csak felnőtt kicsit, de mégsem...

Nézd, ezeket a háttérben levő dolgokat (ki, mikor, kivel és mit üzletelt) sokkal jobban követed, mint én, így a legtöbb esetben simán elhiszem, hogy igazad van. De ezt már írtam szerintem. Én azt szeretem, mikor a bokszoló bokszol, az üzletember üzletel, a jogász meg mondjuk nem Warddal foglalkozik, hanem a gyilkosokkal. Tudom, nem így megy, nagyon nem, de akkor is...

» bandi78   válasz erre
    2014-08-27 17:10:55

@Shaham: Bár mindenkinek az lenne, aztán sose kéne beszariságról, meg hasonló ökörségekről olvasni egyik oldal szájából sem...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-08-27 16:57:57

@bandi78: "Egyáltalán nem zavar, ha valaki a sérüléseket kamunak hiszi meg papír nélkül nem hisz el semmit -én sem-, na de pont Haye-jel példálózni ebben a kontextusban kicsit álszent"

De annyi lett volna az egész, hogy megnézed ki írta és hagyod a francba, Sztregónak minek bármit is bizonygatni?!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-08-27 16:56:38

@Roy Jones Jr.: Egyértelmű. Mármint nekem...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-27 16:55:31

@Shaham: Nincs köze a jelenlegi esethez, amúgy sem épp egy bicepsz-szakadásról gondolom, hogy kamu lenne, csak azért hoztam fel, hogy egy "sérülést" bármikor be lehet dobnia akárkinek, ha akar valamit.

Haye is mindig okkal variált, Wladimir ellen először, mert nem volt meg a meccspénze, a Vitali-jal kötött szóbeli megállapodását tromfolta az éppen akkor adódó Valuev elleni vb-címszerzési lehetőség és a majdani jobb tárgyalási pozíció világbajnokként a Klicskók ellen. És amikor minden együtt volt, meg 50:50-ben ment a pénzelosztás, rendben megvalósult a meccs...

Azóta meg már a K2 is felültette Haye-t, amikor újra akarták tárgyalni a Vitali-Haye-t azon az alapon, hogy ők azt állították, hogy az RTL már nem ad annyi pénzt, ehelyett bedobták a filléres Chisorát Vitali ellen...

Szóval lényeg a lényeg, hogy mindig megvannak az okok és nem a félelem az, amit a fikázók szeretnének gondolni...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-08-27 16:51:54

@bandi78: A kamu hátsérülés Wlad ellen volt. Vitali-nak csak nem vette fel a telefont miután megegyeztek, mert közben befutott egy Valu ajánlat...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-27 16:46:24

@Roy Jones Jr.: Nem én hoztam fel a témát meg Haye-t. Egyáltalán nem zavar, ha valaki a sérüléseket kamunak hiszi meg papír nélkül nem hisz el semmit -én sem-, na de pont Haye-jel példálózni ebben a kontextusban kicsit álszent, pláne ha a Vitali-hátsérülés-Valuev témakört nézem (ha már Klitschko és Haye). Semmi bajom nem lesz Haye-jel, amint a szorítón belül is jeleskedik, nem csak azon kívül bohóckodik.

Mindig elfelejtem, hogy Sztregóval nem érdemes vitatkozni, mert bizonyos témakörökben legendásan ragaszkodik bizonyos dolgokhoz, kommenteljen bármilyen új név alatt is éppen.

» bandi78   válasz erre
    2014-08-27 16:41:19

@Roy Jones Jr.: "nem kivétel ez alól "szent" Wladimir sem..."

Nem gondolom. De a jelenlegi esetnek semmi köze amiről beszélünk. Mindegyik érdekei szerint cselekszik, az viszont tény hogy Haye-el ellentétben, Wlad nem annyira "variálós". Talán azért mert van egy kijelölt útvonal és nem kapkod a helyzetekért, mint Haye anno.

» Shaham   válasz erre
    2014-08-27 16:37:50

@Shaham: Nem maga a lemondás ténye a lényeg, hanem hogy Wladimir a megelőző év decemberének elején sérült meg, amire a német orvosok azt mondták 4-6 hét a gyógyulás, ami legkésőbb január végét jelentette. Ehhez képest márciusban (!) még erre a sérülésre való hivatkozással mondta le a Chisora meccset, hogy még nem jött helyre...

A lényeg meg annyi, hogy mindenki mindenféle sérüléseket hazudozhat kedve szerint, ha az érdekei úgy kívánják és nem kivétel ez alól "szent" Wladimir sem...

Azzal meg nem kell foglalkozni, hogy Sztrego mit hisz el vagy mit nem, mert úgyis azt hisz, amit ő akar...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-08-27 16:26:12

@Roy Jones Jr.: Haye Setanta. Wlad pedig Haye miatt dobta Chisora-t. Mindegyiket le lehet nyelni. Ezért nem is kellene nevekkel dobálózni az Õ esetükben. Mindegyik cselezett, különböző (nem elhanyagolható) okok miatt.
Itt most pedig "Sztrego" nem hiszi el, de aztán kit érdekel. Tiszta logikus csomó pénzt kivágni az ablakon, hogy novemberre "meneküljön" a meccs...:)

» Shaham   válasz erre
    2014-08-27 16:16:47

@bandi78: Mondjuk te is bemutathatnád Wladimir leleteit a hasfalsérüléseiről, ami miatt lemondta a Chisora elleni meccsét és ami persze nem akadályozta meg abban, hogy vígan golfozgasson...

Haye később tett szerencsétlen lábujjas nyilatkozatát is el lehetne már felejteni, közvetlenül a meccs után a ringben vagy a ring mellett elismerte, hogy Wladimir egyértelműen legyőzte, jó lenne tudni, hogy ti Haye-fikázók - akik állandóan felemlegetitek - miért nem tudtok már ezen továbblépni?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-08-27 16:02:57

@Rebellion: Sztrego, Haye már "bizonyított" "sérülések" terén, főleg a Vitali elleni meccs kapcsán aztán persze "sportszerűen" a bibis kislábujjára hivatkozott a Wladimir elleni vesztes meccs után... Nem kedvelem Wladot, de Sztrego, az összehasonlításod akkor lesz jogos, ha
1: bemutatod Haye látleleteit (főleg a Vitya elleni "hátsérülés" kapcsán)
2: Wladimir Pulev helyett suttyomban mondjuk Tyson Furyval ír alá és kihátrál Pulev elől (az pont olyan lenne, mint amit Haye tett anno).
Wladimir eddig kifejezetten sportszerűen viselkedett (a dögunalmas meccsei mellett), pont egy olyan dologba kötni bele, amiben eddig jeleskedett... ez mondjuk nagyon rád jellemző. Inkább nézd meg, hogy megbuggyant-e a pezsgőd, mert könnyen lehet, hogy november 15-e után végre felbonthatod. Szerintem egyáltalán nem rosszak Pulev esélyei :)

» bandi78   válasz erre
    2014-08-27 15:52:21

"Én annyira igyekszem,
hogy leszakad a bicepszem!" ;)

» ogreface   válasz erre
    2014-08-27 13:15:02

@Rebellion: bizony mondasz valamit, de hát Wowa a bajnok ő diktál. ;-)

» horváth gergely   válasz erre
    2014-08-27 12:50:09

Klicskotól még csak látlelet sem szükséges, hogy elhiggyük, igaz a sérülése. Hayetől még leletekkel sem hittük el... Na ez a nem mindegy.

» Rebellion   válasz erre
    2014-08-27 12:24:02

@Stone Cold: Így van általában kamu, de itt erről valószínűleg szó sincs!

» southpaw   válasz erre
    2014-08-27 09:21:07

@Takács Attila: Főleg, hogy ezek sokszor kamu sérülések. Persze Wlad nál szinte biztos vagyok, hogy nem kamu.

» Stone Cold   válasz erre
    2014-08-27 01:08:49

Sajnos tudomásul kell venni hogy az élsportban sokkal nagyobb a sérülés veszélye mint az átlagos hétköznapi életben. Pulev később lesz kiütve. Ennyi.

» Takács Attila   válasz erre
    2014-08-26 22:40:12

@bpjotruska: ezen szakadtam :))

» bandi78   válasz erre
    2014-08-26 21:58:14

@Hamed1.0: Az egyetlen ok, amiert meg nem jelenthetik be, hogy elmarad a meccs, az az, hogy meg nem jelentettek be magat a meccset.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-26 19:45:34

@Stone Cold: Ha a Wilder-Stiverne elmarad akkor valamit szétverek itthon,nem tudom még mit, improvizálni fogok.

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-08-26 18:58:13

@Roy Jones Jr.: :DDD Lebuktattál...

» Streky   válasz erre
    2014-08-26 18:33:51

@Maris_szomszed: Egyesek azt irjak be tobbszor, hogy Pulev jo, kemeny kihivo, es van eselye Wlad ellen, masok meg azt, hogy, kozepszeru kihivo egy szar mezonyben, es ki lesz csapva vagy laposra lesz verve, es kulonben is milyen hig fos ez az egesz nehezsuly... ez mar csak ilyen. Nekem nem okoz oromet sem egy bunyos, sem egy sulycsoport mocskolasa. Ami, aki nem erdekel, azt nem nezem.
Tobbszor leirtam mar, hogy akinel a "jo bunyos, es van eselye" = "o az uj megvalto"-val, annak vagy szovegertelmezesi problemai vannak, vagy csak siman szeret sajat magaval vitatkozni. En ha jol emlkszem, kb 30% eselyt adtam Pulev-nak, ami azt jelnti, hogy komoly "underdog" nalam is, de jelntosen eselyesebb, mint az eddigi kihivok nagy resze, talan Haye-t kiveve.

» bpjotruska   válasz erre
    2014-08-26 17:53:39

De jó, ez is elmarad illetve halasztva lesz. Ez már csak kb. az 5. ik 6. ik küzdősport meccs ami elmarad az elmúlt hónapokba és vártam... Már lassan megszokás dolga lesz ez is. Már csak a Wilder buli maradjon el, aztán kész.

» Stone Cold   válasz erre
    2014-08-26 17:22:30

@Streky: Úgyis tudod a választ, Streky... :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-08-26 16:30:38

@Rebellion: Rebellion, minden bántás nélkül, de te Sztrego vagy ugye?

» Streky   válasz erre
    2014-08-26 16:28:08

Klicsko sérülésit szentségtörés megkérdőjelezni, hasonló esetben Haye egyből beszari...

» Rebellion   válasz erre
    2014-08-26 16:23:10

@Maris_szomszed: Mi jelent a középszerű nálad? All time középszerű? Vagy a jelenlegi mezőnyben? Mert az utóbbi azért egy kicsit erős lenne.

Én neki adok legtöbb esélyt Wlad ellen, még ha esélyesnek nem is tartom.

    2014-08-26 16:17:00

Én csak azért bánom, mert így Péter még közel két hónapig minden egyes nehézsúlyú cikkhez továbbra is be fogja írni, hogy Pulev így, Pulev, sejtetve, hogy ez az ordítóan középszerű bolgár a megváltó és a nehézsúly jövője :)

» Maris_szomszed   válasz erre
    2014-08-26 16:06:31

Most már Matthysse-ban van minden bizodalmam - ő mindig jó meccset csinál. A többi meccs nem nagyon érdekel ebből a 2 hétből.

» Mátyás Gábor   válasz erre
    2014-08-26 15:43:38

Nagyon korrekt, mint mindig. :)

» Streky   válasz erre
    2014-08-26 14:16:49

Gondolom szívja a fogát, hogy belefeccölt egy rakás pénzt a kesztyűpartnerekbe, a semmiért. Emellett 38 éves, nyilván sérülékenyebb, mint mondjuk 10 éve, ezen sem tud segíteni.

Én amúgy örülök ennek a halasztásnak, kíváncsi vagyok a meccsre, de nem tudtam volna élőben nézni, így most lesz rá sansz.

    2014-08-26 14:10:12

Klitschko egy normális ember, függetlenül a sportpályafutásától. Ezt én nagyon becsülöm benne.
Simán elszálhatott volna magától, de nem tette.
A nagy népbutítasok (tv, média, valóságshow-k) közepette ezt is észre kellene venni.

    2014-08-26 13:58:18

@Rebellion: Sztrego él! :)

    2014-08-26 13:43:27

Klicskó fél!

» Rebellion   válasz erre
    2014-08-26 13:41:27

Akármi is történt kár ezért a meccsért. Hónapokig készülnek egy meccsre a csúcsformát kiélezve az adott napra aztán tolódik... Sehogy nem jó ez.

    2014-08-26 13:39:20

@matador: Áhh, most biztos csak viccelsz. Wladimir aztán soha senkitől sem félt, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy Sandersnek és Purritynek is visszavágott!

    2014-08-26 13:20:55

@matador: biztos:)

» boda attee   válasz erre
    2014-08-26 13:07:24

biztos fél !!:)

» matador   válasz erre
    2014-08-26 12:35:19

Ha valós a sérülés, akkor természetesen nem tehet róla, de ettől még nagyon szép, korrekt tőle hogy elnézést kér!

» southpaw   válasz erre
    2014-08-26 11:58:55
Ugrás az oldal tetejére