×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A hétvégi, történelmi jelentőségű győzelme után 2014-04-21 11:42:23 https://www.profiboksz.hu/2014/04/21/bernard-hopkins--vitathatatlan-bajnok-akarok-lenni-egy-even-belul/

Bernard Hopkins : Vitathatatlan bajnok akarok lenni egy éven belül

A hétvégi, történelmi jelentőségű győzelme után a 49 éves Bernard Hopkins újabb rekord felállítására készül. Tervei szerint 2015 januárjáig meg akar küzdeni Adonis Stevensonnal és egyesíteni szeretné a súlycsoport címeit, hogy az öröksége teljes legyen. Ha ez nem lenne elég, még azt is kilátásba helyezte, hogy miután begyűjtötte a félnehézsúly öveit, lefogyaszt és megmérkőzik Floyd Mayweatherrel.
“Abban a tudatban szeretnék egy nap visszavonulni, hogy mindent kiadtam magamból. Ez egy újabb fejezet és minden fejezet a történelem egy darabja. A pénz nagyszerű dolog, de a történelem örök. Vitathatatlan bajnok akarok lenni egy éven belül, úgyhogy azt mondom Adonis, hogy hozzuk össze a meccset! A legjobb bunyós lehetek a súlycsoportban és legalább annyira ég bennem a tűz, mint középsúlyú koromban. Bárkinek adok egy esélyt és keményen megdolgoztatom őket a pénzükért. Szívesen megfosztok akárkit a veretlenségétől. Először foglalkozom Stevensonnal, aztán meglátjuk hogyan tovább. Floyd az 50-re hajt, hát itt vagyok én, egy laza ötvenes...! A lehető legnagyobb meccs lehetne, akármelyik stadiont megtöltenénk. Egy lépésre vagyok a harmadik övtől és ha az is meglesz, akkor egyenlő felekként ülhetünk le tárgyalni. Nem akarok habcsókokkal bunyózni. Jó lenne már egy kiütést összehozni, de talán majd Stevenson ellen összejön végre.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Morgo: A régmúltról beszélsz. :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2014-04-22 22:08:59

@kovban: A vitathatalan címhez a szokásjog szerint nem kell a WBO. Nem tudom pontosan miért - talán mert ez a legfiatalabb szervezet - de a vitathatalant arra szokták mondani, aki a másik három nagy szervezet öveit begyűjti.

    2014-04-22 21:37:55

Szerintem Hopkins a rutinjával elég jól fel tudja mérni, hogy ki az, akit még bevállalhat. Ha Stevensont akarja, akkor valószínűleg úgy látja, hogy jó eséllyel győzhet is. Persze ez nem azt jelenti, hogy biztosan győzni is fog, de félteni sem kell az öreget.

» Layman   válasz erre
    2014-04-22 13:43:17

@Vig Szabolcs: De Dáriusznak nem is voltak olyan ellenfelei, mint Hopkinsnak!
Szerintem Hopkinsnak Kovalev ellen kéne mennie, őt legyőzhetné, de Stevenson talán már túl gyors és erős lenne neki.

» Hunter   válasz erre
    2014-04-22 12:43:01

Stevensonnal szerintem jobb meccseket csinálna sokkal Hopkins, mint Cloud, vagy Shumenov ellen. Szerintem még a Pascal elleni meccseknél is jobb lenne, pedig azok jók voltak.

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-22 11:18:12

Hopkins nagyon komoly. Jó volt látni hétvégén még mindig jól mozog jól védekezik. Ütemtelenül támad és elég pontosan is.

Shumenov bár a leggyengébb világbajnok itt, akkor is az, semmit nem tudott csinálni,mondjuk első keze gyors volt.(szvsz aki Shuminak adta a meccset az a Kazah állam fizetett bérence lehet mert épeszű ember menetet nem adott Shumenovnak nemhogy a meccset)


Mostmár én is azt mondom ha 26 év alatt leütve nem volt Hopkins akkor sem Stevenson sem Kovalev nem tudná kiütni. Hopkins-Stevenson remélem összejön,Adonis szerintem elhiszi, hogy megnyeri aztán majd jön a keserű ébredés.

» Hamed1.0   válasz erre
    2014-04-22 11:12:28

Nem tudom, én valahogy Stevensontol nem vagyok elájulva.Jelenleg talán a félnehéz legjobbja.De az utóbbi 20 év egyik legrosszabb legjobbja. Hop nem 1 és nem kettő,olyan bunyóssal találkozott pályája alatt akik őt reggelire megennék.Persze ettöl még,talán Stevenson az esélyes kettőjük küzdelmében,de kizárólag a kora miatt. De azért az öreg UFO-t sem szabad leírni:D :D

» Mamal Mamal   válasz erre
    2014-04-22 10:10:01

@Titok: Egyébként ne értsetek félre, nem azt mondom hogy az öreg most akkor őt megveri, és Kovalev fél. Csak annyit hogy Kovalev mondja hogy kiáll bárkivel, de azért amikor volt esélye a könnyebbik utat választotta, ami érthető is, de most meg sír a szája hogy Stevenson meg a saját pénztárcájával törödik és Kovalevével nem. Egyébként azon az állásponton vagyok hogy Hopnak könnyebb dolga lenne Kovalev ellen mint Stevenson ellen a stílusok miatt.

    2014-04-22 02:57:17

@penge: Hát nem hiszem hogy azért nem akar bokszolni Kovalev ellen mert megijedt az öreg. Főleg úgy nem hogy Kovalev lett volna az IBF-nél a kötelező kihívó és utána dobta az esélyt Kovalev és inkább Claverly ellen bokszolt, tehát úgy néz ki Kovalev nem akart az öreggel bokszolni.:)

    2014-04-22 02:40:58

szerintem Stevensonnal már a sajtótájékoztatón egymásnak fognak menni elég rendesen, Hopkins be fogja kóstolni Stevensont is, ő pedig nem fogja hagyni magát nem az a fajta. Vagy pedig fordítva lesz, és Stevenson fogja betalálni Berniet, és hát ő sem az a fajta aki hagyja magát!4 gyerünk induljon a show!!!

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-21 23:31:29

Most kellene visszavonuljon B.Hop. de nem fog. Felo, h Stevenson mar sok lesz neki es az is!

» Nagy Zsolt   válasz erre
    2014-04-21 23:25:19

Én nagyon megnézném mindkettő ellen..valószínű egy biztos lesz belőle....szerintem hop apó sem tervez több meccset....max még floyd...de az meg irreális....

    2014-04-21 23:16:10

@kovban: De könyörgöm, ne legyen már amiatt "nem túl ütésálló" mert egyszer kiütötték pályafutása során. Vagyis nem hiszem, hogy másra alapoznád. Szerintem Stevenson azon kívül még csak nem is padlózott senki ellen. Hogy lehet egy KO vereségből leszűrni, hogy nem ütésálló? Ennyi erővel Ward, Bradley, Marquez, Froch stb... Semelyikük sem ütésálló, mert ütötték le már őket karrierjük során..

    2014-04-21 23:06:43

@Vig Szabolcs: Lehet, hogy régen volt kiütése, de azért, így nagyobb az esélye Hop-nak és én azon is elgondolkoztam, hogy Haymon miért Stevensont szerződtette, valszeg a Hop elleni derbi miatt, ez jó üzlet akkor is, ha Hop nyer, akkor is ha Stevenson, nem véletlen az, hogy nem Kovalevet szerződtették erre a feladatra, egyébként meg 3 övvel akar Hopkins vitathatatlan lenni félnehézben. Azért ehhez az a WBO öv is kellene....

» kovban   válasz erre
    2014-04-21 23:00:05

....kovban látja jól....Stevenson a technikásabb és ezért bízván magában és a gyorsaságában hajlandó lenne bemenni Bhop utcájába,ahol aztán bármi megtörténhet... Akár győzhet pontozással,kiütéssel, de akár el is bizonytalanodhat és lehet egy szoros meccs,ahol akár veszíthet is.
Kovalev viszont nem bízhat a virtuóz technikájában, ő a maga egyszerű bokszával akar győzni...ahhoz meg keresztül kell gyalogolni az öregen...és ezt meg is tenné...

    2014-04-21 22:49:30

@kovban: Én azt gondolom, hogy Stevenson ellen lenne nehezebb dolga Hopkinsnak, mert ő szerintem akár pontozással is hozhatja a meccset. Abban egyet értek, hogy Kovalevet nehezebb kiütni, mint Stevensont, viszont B-Hop őt sem fogja

» Mátyás Gábor   válasz erre
    2014-04-21 22:49:23

@kovban: "de nem túl ütésálló"

Erre én nem alapoznék....Hopkins utolsó kiütése már 10 éve volt....az is középsúlyban.
De ha közös ellenfelüket nézzük (Dawson) akkor az is ad egy kiindulási alapot....szerintem Stevenson könnyebben/gyorsabban nyerne Hop ellen,mint Kovalev.

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-21 22:19:12

Szerint Hop-nak Stevenson ellen több esélye van, mint Kovalev ellen, mert bár Stevenson a technikásabb, gyorsabb és nagyot is üt, de nem túl ütésálló, így pedig azért hagy némi sanszot Mr. Aliennek, de Kovalev szerintem az egyszerűségével ma már kicsontozná.

» kovban   válasz erre
    2014-04-21 22:12:34

@Wieszt Dániel: Az elsőt tisztán nyerte Erdei Garay ellen( bár szoros volt)hát a második már lehet vita tárgya :)

» kovban   válasz erre
    2014-04-21 22:04:48

Sem Adonis,sem Kovaljev ellen nem segit a dirty box,bármennyire is probálom elképzelni B-hop-ot taktikai gyöztesként..Egyet meg kell érteni:A félnehézben ez a két faszi ha csak egy pontosra méretezett kombinácioval is eltalál,akkor az maga az életveszély onnantól..12 menetet ugy végighajolgatni és végigfogni,hogy sem egy felütésük,sem egy egyenesük,sem egy-két horguk be ne találjon...Hááát..(Ugyan ezt tartom Kilcsko és Wilder,vagy akár Klicsko-Fury párositásra is.Klicsko már bizonyitotta,hogy "üvegállu,lehet Wilder is az.Viszont Wilder 2 méteres ,kib.gyors és pontos-legalább is 5-6 menetig)

» Robi67   válasz erre
    2014-04-21 21:57:01

Adonis-nak az utolsó három ellenfele ismert,előtte őt sem ismerte senki nem kell verhetetlen ko királyt látni benne.
Hopkins-hoz hasonló ellenfele nem volt,ez dettó vonatkozik Kovalev-re is.
Úgyhogy egyáltalán nem tartanám esélytelennek Hopkinst,az utóbbi években elég sok meccsén fogadtak ellene szerintem ,de nem jött be.
Stevenson meg Kovalev tényleg marha jók,ezt nem vitatom,de meglehetősen szellős súlycsoportban vitézkednek.

» zoltán   válasz erre
    2014-04-21 21:33:11

hát azért én nem mondanám, hogy semmi esély sincs, hogy Stevenson kiüsse Hopkinsot, mert azért Stevenson nemcsak baromi kemény, és nagy ütő bunyós, meg hát azért gyors is, hanem jó bokszoló is veszélyes nagyon. De hát Bernie meg zseniális módon védekezik, bár Pascal is el tudta kapni párszor, no mindegy majd meglátjuk, ha összejön a meccs. És össze fogják hozni szerintem, nagy lové van benne, hajrá Hopkins!!

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-21 21:13:55

@moRtiZ: És ez mit jelent?Kiüthetetlen? Dariust se ütötték ki Tiozzo előtt.....

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-21 20:24:27

Akik szerint Stevenson kiuti B-Hop-ot elgondolkodtak mar azon hogy 26 ev alatt ez meg senkinek sem sikerult?

» moRtiZ   válasz erre
    2014-04-21 20:20:24

Egy May elleni meccsre meg marhára nem lennék kiváncsi. Ha annyira le akar fogyasztani menjen inkább Ward ellen. Persze értem én hogy abban kevesebb a pénz, a kockázat meg nem - de a " történelem örök " .Mondjuk ott tényleg minimális eséllyel indulna.

» Mátyás Gábor   válasz erre
    2014-04-21 19:59:41

Én adnék Hopkinsnak Kovalev ellen 50 % esélyt. Ha sikerülne elkerülnie Kovalev bombáit egy sok dulakodással, fogással tarkított ronda meccset megbyerhetne pontozással szerintem. Stevenson ellen nem hiszem hogy esélye lenne, ha bem is padlón végzi, akkor is simán kikaphat pontozással. Nem tennék pénzt az ő győzelmére.

» Mátyás Gábor   válasz erre
    2014-04-21 19:30:30

Ez a cikk Hop apórol szól,hol van itt Erdei?
Egyébként,ha kicsi is rá az esély,de remélem Stevensont veri Hop.Ha végigmegy pontozással megoldható Stevenson.Mert sok minden elmondható róla,de az tuti nem,hogy egy bokszzseni lenne.

» Mamal Mamal   válasz erre
    2014-04-21 19:27:13

"Jó lenne már egy kiütést összehozni, de talán majd Stevenson ellen összejön végre.” "

Valószínűleg összejönne, de nem biztos hogy Hopkins elképzelése szerint... :)

» Perkins   válasz erre
    2014-04-21 19:24:30

1. Ha csak Zsolti magasságát nézzük, hát nagyközépben sem éri el az átlagot sem. Még a félnehéz is sok volt neki szerintem. Maga is nyilatkozta a Fragomeni meccs után, hogy szeretnem vigyázni az egészségére, s nem nála 2 számmal nagyobb fickókkal bunyózni. Megértem.
2. A karrierje ahogy alakult, úgy alakult. Szerintem kár arra szót pazarolni, hogy "mi lett volna, ha...". Megpróbálta, megsérült, nem jött össze. Legalább megpróbálta.
3. Hopkins 50 éves lesz lassan. Lehet fikázni, de szerintem ezt csak olyan ember teszi, aki még nagyon messze van az 50-től. Ha nem vállalja be Stevenson-t, akkor szerintem egy rossz szót sem szólhatunk, bár irtó érdekes meccs lenne. Érdekes, hogy Stevenson is olyan, mint a jó bor, ahogy öregszik, egyre jobb lesz, lassan már ő is a 40 felé közelít, s szerintem nem nagyon látszik. Stevensont inkább az orosz favágó ellen nézném meg, de sajnos arra is kevés az esély :(
4. Habár nagyon tisztelem Floyd-ot az eredményei miatt, de a többi dolga miatt nem rejtem véka alá, hogy nem töltene el boldogsággal, ha valaki egyszer helybenhagyná. De 72 kilóig felhízlalni szegényt, hogy bunyózzon egy 10 cm-vel magasabb csókával, az mégiscsak túlzás...

    2014-04-21 17:55:50

Erdeinek szép kis pályafutása volt, a lezárás ezzel a kecskeméti bohóckodással nagyon komolytalanra sikerült, de még így sem fogja senki überelni az országból amíg élünk.

    2014-04-21 16:41:19

@Wieszt Dániel: A kommented első részével szinte teljesen egyetértek....a második felével már nem annyira.

"Szerettem Erdeit, de évről-évre egyre lejjebb ment nálam az értéke, aztán a Fragomeni meccs után hirtelen újra feljebb taksáltam"

Először én is így voltam vele,de szerintem a Frago elleni győzelemnek igazából az WBC övön kívül a cirkálósúly miatt volt értéke....Frago számomra nem volt igazi bajnok.

"és ezután követte el a nagy hibát, visszament félnehézsúlyba"

Szerintem jó döntés volt visszamennie,mert Wlodraczyk ellen kellett volna címet védenie,az meg nem sok jót tartogatott volna számára...

"és futott egy olyan szekér után, amit már sérülések miatt sose érhetett utol. "

Ezek a sérülések számomra mindig nagy kérdőjelek voltak,főleg a nyilatkozatai miatt.

" Bár közel volt hozzá, a szintén nem elitből való Tavoris Cloud-ot pont letudta volna szerintem győzni. "

Az utóbbi 2-3 meccsen nyújtott teljesítményét figyelembe véve,szerintem kevés lett volna Cloud ellen.

"Viszont a legjobb döntés az lett volna, ha cirkálósúlyba maradt volna, és megpróbál kicsit beleerősödni."

Véleményem szerint neki inkább nagyközépben lett volna a helye....simán hozta volna a súlyt....sőt....szerintem karrierje elején ha egy kicsit megerőltette volna magát,akkor még a középsúlyba is gond nélkül bemért volna.A félnehézsúlyt úgy hozta mindig,hogy szemmel láthatólag volt rajta súlyfelesleg....szerintem ez okozta nála a rendszeres kondi gondokat is.

» Vig Szabolcs   válasz erre
    2014-04-21 16:12:39

...köszi Dani,hogy észretérítettél....

    2014-04-21 15:56:09

@penge: Jaj hagyjuk már Zsoltit, Õ már visszavonult. Egyébként is, most már visszanézve az eredményeit, rá kellene jönnie mindenkinek, hogy messze nem az elitből voltak az ellenfelei. Ráadásul annyira jönnek tv-be is, hogy Õ veretlen, bármi is történt a Grachev meccsen, hát ennyi erővel két veresége is van, egy bizonyos, szintén nem az elitbe tartozó Hugo Hernan Garay ellen, aki ellen meg Õt hozták ki tévesen kétszer is győztesnek.
Térjünk már észre, Erdeinek Gonzalez-en kívül igazán élvonalbeli ellenfele sose volt, Gonzalez meg szerintem azon az estén nem is akart bokszolni, mert szinte semmit se csinált.
Ezzel szembe Bernard apó lassan húsz éve csak a top 10-ből választ magának ellenfelet, ez tiszteletre méltó. Shumenov meg be merte vállalni Hopkinst, tudva, hogy szinte semmi esélye.
Erdei, Hopkins ellen bárki bármit mond pontozásos vereséget szenvedett volna, még fénykorába is, és a Shumenov-Erdei meccs végeredménye is nálam kérdéses.

Szerettem Erdeit, de évről-évre egyre lejjebb ment nálam az értéke, aztán a Fragomeni meccs után hirtelen újra feljebb taksáltam, és ezután követte el a nagy hibát, visszament félnehézsúlyba, és futott egy olyan szekér után, amit már sérülések miatt sose érhetett utol. Bár közel volt hozzá, a szintén nem elitből való Tavoris Cloud-ot pont letudta volna szerintem győzni.
Viszont a legjobb döntés az lett volna, ha cirkálósúlyba maradt volna, és megpróbál kicsit beleerősödni.

» Wieszt Dániel   válasz erre
    2014-04-21 14:43:32

@Untouchable: 72-ig lemegy......azt nyilatkozta....

    2014-04-21 14:43:26

@penge: Honnan veszed?

» lacix76   válasz erre
    2014-04-21 14:13:27

Ha vállalja a kockázatot Stevenson ellen, az tiszteletre méltó (bár a helyében meggondolnám). De egy annyival kisebb embert hagyjon békén. Ugyan hová fogyasztana le Floydhoz? Nagyváltóba? Akkor meg ő nézne ki etiópnak.

» Untouchable   válasz erre
    2014-04-21 13:23:24

gyerünk Hopkins megcsinálod, bár Stevenson nagyon veszélyes, mert hát Pascal is el tudta kapni nagy ütésekkel Berniet, és szerintem Stevenson jobb, mint Pscal, ő most a legjobb félnehézsúlyban. De nem baj Hopkins szereti a kihívásokat, úgy hogy hajrá Bernie, irány Kanada !!!!!!!!

» horváth gergely   válasz erre
    2014-04-21 13:16:51

...ez szánalmas. ...a meccs is az volt....kipontozta ezt a limitált képességű Sumit..(akit még Zsolti is nagyobb különbséggel abszolvált volna)és utána fújja a hülyeségeit.Kovalev egymás után leütötte volna mind a kettőt...

    2014-04-21 12:49:19

B kategória ellen jó még Hopkins. De Stevenson nem Shumenov vagy Murat.

» pirospaprika   válasz erre
    2014-04-21 12:41:02

egyébként undisputed alatt mit értenek? Mind a négy nagy öv, vagy 3 és Kovalevet kihagynák a buliból?

    2014-04-21 12:35:46

"Floyd az 50-re hajt, hát itt vagyok én, egy laza ötvenes...!"

Ezen visitottam !! :) Hatalmas a pali ! Ha Stevenson nem tudja kiütni megvan az esély ,hogy kikap pontozással Hopkinstol !

    2014-04-21 12:28:43
Ugrás az oldal tetejére