boxkesztyű, boxzsák, bandázs

Mayweather nem bírja a börtönt

2012-06-13 09:57:59 / greg

Floyd Mayweather Jr. ügyvédje, Richard Wright kérvényt nyújtott be arra vonatkozólag, hogy védence a büntetéséből hátralevő időt házi őrizetben tölthesse le. A bunyós június 1-én kezdte meg 87 napos büntetésének letöltését, miután bűnösnek találták korábbi élettársa bántalmazásának ügyében. A jogi képviselő elmondása szerint Mayweather orvosa nemrégiben látogatást tett a bunyósnál, akit természetesen egyedül tartanak fogva, és feljegyezte, hogy az ökölvívó fogyott, sokat veszített izomtónusából, hiszen a fogvatartás alatt csak napi kb. 800 kalóriát fogyaszt és - mivel üveges ásványvizet nem ihat - folyadékot is keveset vesz magához. A cella, amiben Mayweather a mindennapjait tölti, állítólag alkalmatlan arra, hogy a sportoló bármilyen edzésmunkát végezzen, a mozgásra biztosított kétszer 30 percnyi időtartam pedig nem sok mindenre elég. Ezek a a körülmények Mayweather jogásza szerint komoly befolyással lehetnek a bunyós jövőbeli pályafutására, hiszen egy 35 éves ember már nehezebben regenerálódik és kerül formába. Wright azt is hozzátette, hogy a házi őrizetet nem Mayweather meglehetősen nagy luxussal felszerelt házában képzelik el, hanem másutt, egy jóval egyszerűbb szálláson. Az ügyész természetesen nincs oda az elképzelésért, elmondása szerint már egyszer engedményt tettek Mayweathernek, mikor a Miguel Cotto elleni mérkőzése miatt elhalasztották a büntetés kezdetét, az edzésekre pedig lenne lehetősége a börtönben az ökölvívónak, ő azonban maga döntött úgy, hogy nem kíván ezzel élni, sőt, az intézményben felszolgált ételeket is nagyrészt visszautasítja. Az ügyért felelős las vegasi bíró nyilatkozata szerint a hét vége felé kíván dönteni a házi őrizet kérelmének ügyében.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@edge: "mindenesetre a leirtakat a ksi edzotermében hallottam, madár egyik akkori neveloedzojétol, aki eleg autentikus forrásnak tunik, mivel neki a balhe után madár maga mesélte el a sztorit."

Leibi ezt írta: "Hát ha hitelesnek fogadjuk el a történetet a Farkas György (aki Madárral volt jelen az esetnél) elmondásában"

Na, most akkor két igazán hitelesnek tűnő forrásból, két teljesen más történet jött ki. Te kívülállóként kinek hinnél? :)
Már csak Madár és a kárvallott verziójára lennék még kíváncsi, de lehet, hogy azzal még bonyolultabbá válna az ügy... :)

» ogreface   válasz erre
    2012-06-15 12:40:17

@Shaham: "Egyébként senki nem állította hogy Fitty úr patyolat, de ahogy sokan mások akik utcából jöttek fel, legyen akár sportoló, színész, énekes stb, egy idő után talán felhagytak a 10 dolláros csomagok árusításával az utcasarkon. "

Ja, inkább szervezi, az kisebb kockázat és több zseton :)

» Irbisz   válasz erre
    2012-06-15 08:08:47

@deniro2: Nos ha ügyvéd lennék, azt mondanám hogy ha lelőnek, azzal nem követsz el bűncselekményt...:)
Egyébként senki nem állította hogy Fitty úr patyolat, de ahogy sokan mások akik utcából jöttek fel, legyen akár sportoló, színész, énekes stb, egy idő után talán felhagytak a 10 dolláros csomagok árusításával az utcasarkon.

» Shaham   válasz erre
    2012-06-14 23:59:51

@Shaham: Floyd maga mondta, hogy 50 centet mittudomén hányszor lőtték meg, ami azért sorozatosan ritkán fordul elő az emberrel, ha patyolat életet él...:)

» deniro2   válasz erre
    2012-06-14 18:39:35

@tibi: "Szavaidból árad az Erdei iránti gyűlölet,rendben hogy nem szereted mint bokszolót,dehogy börtönben is szeretnéd látni cirka 20-30 évre az már felháborító"

Ezzel kezdtem a mondatot: "Szerintem a bünti ilyen esetre pénzben-kártérítésbe n mérhető, nem börtönben" Mit nem értesz?

"Lesújtó hogy léteznek ilyen emberek is..."

...:D

"Csak ha már Mayweathernél tartunk akkor róla meg annyit hogy azzal az 50 centel őrült nagy barátok aki bevalottan(film is készült róla) a két legveszélyesebb narkót krekket és heroint árul"

Így minden tiszta! A turnék, a lemezek, a reklámok, a lemezkiadója, az igazi biznisz álcája!

"bandatag volt,így rengeteg erőszakos cselekményben és gyilkosságokban is részt vett."

Mint minden akármire való amcsi rapos, akik csodával határos módon megúszták a méreginjekciót és hogy ne vágják őket 30 év sittre a csajaik bántalmazása miatt...:)

"50 cent,aki kb egy piti agyonszúrkállak 10 dollárért meg a telefonodért,eladom a 9 hónapos terhes szomszédasszonynak a krekket stílusú bűnöző lehetett"

Most akkor nagy ganxta Fitty, vagy piti? :)

"És még azt mondják egyesek hogy ők nem utálják Zsoltit,leg annyi legyen már bennetek hogy elismeritek nyíltan és nem próbáljátok letagadni..."

Miért kéne nekem nekiállni tagadni olyan baromságokat amit rám akarsz erőltetni, a szövegértelmezési gondjaid, vagy simán provokálás miatt? Tudod ha elhangzik a kedvenceid neve mellé valami negatív, legalább próbáld meg elolvasni és értelmezni...

"A magyar bokszolókkal kapcsolatos kommentjeiből vhogy nem igazán az jön le hogy szeretné őket,egyértelmű hogy vmilyen oknál fogva enyhén szólva unszimpatikusak neki."

Persze hogy azt gondolod, mert te olyan "kedvencem a legjobb, legszebb, legokosabb" felfogásban állsz neki mindig...:)

» Shaham   válasz erre
    2012-06-14 18:05:45

@Roy Jones Jr.: "Ennek a nőnek az az egyetlen bűne a rendőrségi jelentés szerint, hogy merészelt ex-feleségként más férfival találkozgatni és ez nem tetszett Floydnak féltékenységi alapon és emiatt megverte..."

A rendőrségi jelentés szerint... Nagyon érdekes milyen szinten tudod átérezni ennek a szegény "belátó" asszonynak a helyzetét, de a másik oldalt nem igazán akarod súrolni. Idióta volt May azt aláírom, de nem hiszem hogy minden fekete-fehér ahogy a rendőrségi jelentésen...

» Shaham   válasz erre
    2012-06-14 17:44:46

@Layman: "Éppen ezért nem gondolom, hogy még ezt is enyhíteni kellene, mert onnanról végképp elveszítené az egész a "büntetés" jellegét."

Én abból indulok ki, hogy nem börtön járna neki alapesetben. Nem gondolom, hogy egy elítéltet összevissza kell simogatni, hogy jól érezze magát...

» Shaham   válasz erre
    2012-06-14 17:39:27

@tibi: 4chan

» himpike   válasz erre
    2012-06-14 15:47:28

@Layman: A magyar bokszolókkal kapcsolatos kommentjeiből vhogy nem igazán az jön le hogy szeretné őket,egyértelmű hogy vmilyen oknál fogva enyhén szólva unszimpatikusak neki.

    2012-06-14 14:02:38

@tibi: "Szavaidból árad az Erdei iránti gyűlölet"

Szerintem Shaham a példájával az amerikai igazságszolgáltatás ellen beszélt, erősen kétlem, hogy gyűlölné Erdeit. Szóval csak nyugalom. :)

» Layman   válasz erre
    2012-06-14 12:55:08

ogre

nyilvan maguk az erintettek is mashogy meséltek el a tortenetet kesobb a rendorsegen :). lehet hogy nem az a valos amit en irtam, nem tudom, nem voltam ott. mindenesetre a leirtakat a ksi edzotermében hallottam, madár egyik akkori neveloedzojétol, aki eleg autentikus forrásnak tunik, mivel neki a balhe után madár maga mesélte el a sztorit.

    2012-06-14 12:05:42

@leibigab: na igen, ezért nem szabad csak úgy bárkibe belekötni, mert a végén kiderül, hogy csinál valami harci-marcit, és a földön találod magad. :)

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-06-14 11:43:06

Csak ha már Mayweathernél tartunk akkor róla meg annyit hogy azzal az 50 centel őrült nagy barátok aki bevalottan(film is készült róla) a két legveszélyesebb narkót krekket és heroint árul,nyilván nem kell ecsetelnem mi a különbség ezek és mondjuk egy szál spangli között,bandatag volt,így rengeteg erőszakos cselekményben és gyilkosságokban is részt vett.

Ja hogy megbocsájtható neki mert jól rappel és celeb lett??????

És May-nél ezt simán elnézhetjük?

De teszem fel ha Erdei mondjuk Ambrus Attillával mutatkozna akkor egyből mocskos gátlástalan bűnözőnek lenne beállítva,bár én azt gondolom Ambrus bankrablásai ellenére közel sem nevezhető olyan bűnözőnek mint 50 cent,aki kb egy piti agyonszúrkállak 10 dollárért meg a telefonodért,eladom a 9 hónapos terhes szomszédasszonynak a krekket stílusú bűnöző lehetett kb.

És még azt mondják egyesek hogy ők nem utálják Zsoltit,leg annyi legyen már bennetek hogy elismeritek nyíltan és nem próbáljátok letagadni...

Bocs Edge a kitérőért,csak ezt úgy érzem le kellett írnom.

    2012-06-14 11:41:59

Ez az Erdei verekedett is már egy városi legenda, mindenki úgy magyarázza, ahogy Zsolthoz áll. Ilyen újságcikk címek jelenhetnének meg az esetről, hozzáállástól függően:
"A jegy nélkül utazó Erdei félholtra vert egy ellenőrt a buszon"
"Erdei Zsolt tizenéves szüzeket mentett ki kegyetlen emberrablók kezei közül"
"Nem bírt magával a profi bokszoló és egy rokkantnyugdíjast bántalmazott, mert nem adta át neki a helyét a buszon"
"Madár rasszista indokból bántalmazott egy norvég bálnakutatót"
"Erdei Zsolt személyében emberükre akadtak a buszrongáló vandálok"
"Erdei megint összefutott az utcán a "büdös szarral"

» ogreface   válasz erre
    2012-06-14 11:38:24

@Shaham: "Egyébként is érdekes a helyzet maga is. Kíváncsi vagyok hányan bírnánk ki egy erőltetett mosollyal a megcsalást, attól a nőtől akitől 3 gyerek van, az egyik házadban lakik (és a bnőjét is odaköltöztette), a kocsidat használja és nem mellesleg havi 300e dollárt adsz "gyerektartásként" (gondolom rájuk is költi :)), sok egyéb mellett..."

Szerintem nem kéne elferdítened a történetet...

A volt feleségétől elvált, hiszen hogy is lehetne máshogy Shantel Jackson a menyasszonya. Az exfelesége valszeg azért lakik Mayweather házában, hogy a gyerekekkel mindig a közelben legyen. Így enyhítve a válás körülményeit a gyerekek szempontjából, hogy ne érezzék úgy, hogy elszakították őket az apjuktól. Nem minden nő ilyen belátó! Azt hogy a barátnője is ott lakik vele, az vagy igaz vagy nem, szerintem lényegtelen. (Az lenne a pofátlanság nem, ha oda valami más férfit hívogatna.)

Ennek a nőnek az az egyetlen bűne a rendőrségi jelentés szerint, hogy merészelt ex-feleségként más férfival találkozgatni és ez nem tetszett Floydnak féltékenységi alapon és emiatt megverte...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-06-14 10:49:12

@leibigab: ÉS AZ ÉLETÉBEN SOSEM FELEJTETTE EL A JOBBOST:))))

    2012-06-14 10:34:24

@edge: Hát ha hitelesnek fogadjuk el a történetet a Farkas György (aki Madárral volt jelen az esetnél) elmondásában, akkor az úgy szólt, hogy ketten a buszmegálóban várták a buszt, mikor odament két csávó egy csajjal. Talán a csajnak szerettek volna imponálni és be-be szólogattak nekik. Aztán jött a busz, de folytatták. Madárék is visszaszóltak, mert addig fajult a dolog, hogy mondták nekik, hogy szálljanak le. Mindannyian leszálltak. Az egyik egyből neki akart menni Madárnak, de ő megelőzte egy jobbossal. Aztán kihívták rá a mentőket.

» leibigab   válasz erre
    2012-06-14 10:17:48

@edge: Ezt kizárt dolognak tartom hogy Zsolti hátulról leüsse,persze nyilvánvalóan az éremnek két oldala van,de sztem Zsoltinak nincs szüksége rá hogy hátulról támadjon meg vkit,rendelkezik olyan küzdősport tudással hogy szemből is eredményes legyen.

    2012-06-14 10:05:34

Rajhi

nem akarok beleszolni, de en mashogy ismerem a sztorit. a buszon szolt be neki vki, aztan amikor a ficko leszállt, erdei utánament es elverte. szo nem volt ott onvedelemrol. ráadásul a ficko háttal allt, amikor erdei megutotte.

    2012-06-14 10:00:37

@Shaham: "Egyébként USA-ban Erdei Zsolt talán mai napig börtönben rohadna az alapján amit tett és egy verekedésből, kihoztak volna neki kb. 4-5 féle bűncselekményt és kiszámoltak volna neki is laza 20-30 évet. Na és onnan kezdik az egyezkedést..."

Szavaidból árad az Erdei iránti gyűlölet,rendben hogy nem szereted mint bokszolót,dehogy börtönben is szeretnéd látni cirka 20-30 évre az már felháborító,Maywethe r-től aki a saját gyerekei anyját bántja sajnálsz 87 napot,de hazánk profi ökölvivó bajnokát meg simán börtönbe záratnád azért mert megvédte magát egy ellenne irányuló bűncselekménytől.

Lesújtó hogy léteznek ilyen emberek is..........

    2012-06-14 09:45:08

@Shaham: A büntetés súlyosságáról vagy jogosságáról lehet vitázni, viszont Mayt letöltendőre ítélték. A fentiek alapján valószínűsítem, hogy ezt a letöltendőt a lehetőségekhez képest a legjobb körülmények között tölti, ennél nem hiszem, hogy van enyhébb büntetésvégrehajtás az államokban (kivéve persze, ha otthon nyaral). Éppen ezért nem gondolom, hogy még ezt is enyhíteni kellene, mert onnanról végképp elveszítené az egész a "büntetés" jellegét.

» Layman   válasz erre
    2012-06-14 09:27:31

@belizar: Tudtommal kiváltságokhoz - több szabad idő, konditerem használat, stb. - dolgozni kell a mosodában, takarítani, stb. Elsődleges cél a munkára szoktatás, mert sok olyan kerül be, aki nem szokott dolgozni. Aki nem vállalja, az marad az alapoknál.

    2012-06-14 09:22:29

Erdei egy buszmegállóban várakozott másodmagával mikor két kancigány rájuk szólt, hogy zsetont vagy pofont. Az utóbbit választották. Az egyik mikor leütötték beverte a fejét. Erdeiék kihívták a mentőt és a rendőrséget. A bíróságon a romák egyenlőbbek az egyenlőknél zászló alatt elítélték a csúnya bokszolót, amiért az meg merte védeni magát.
Ha Erdei és társa simán elsétál a helyszínről, és nem próbál meg segíteni, valamint nem keresi az igazságot, akkor az egésznek nem marad nyoma, és most nincs miről beszéljünk. Ha odaadják ami náluk van, akkor hiába tesznek feljelentést, bizonyíték hiányában felmentik a tetteseket.

    2012-06-14 09:19:01

@belizar: Na, lehet éhségsztrájkba kezdett. Így talán összejön az álommecss Rigoval.

» VMVKWA   válasz erre
    2012-06-14 09:02:06

Most olvasom, hogy nem eszi meg a neki kínált kaját és vizet. Végül is így nem csoda ...

» belizar   válasz erre
    2012-06-14 06:01:27

Nekem ez a 800 kcal magas. Ahány filmet láttam amerikai börtönökről, mindegyik tele volt kigyúrt hegyomlásokkal. Hát azok valamit csak esznek már.

» belizar   válasz erre
    2012-06-14 05:50:20

Nem jonn ki May!

http://www.eastsideb ...

» zee1978   válasz erre
    2012-06-14 04:01:37

@Layman: "Na de szerinted most elviselhetetlen körülmények között van, amin még enyhíteni kell? Nem ihat bubis vizet, meg nem edzhet amennyit akar... micsoda terror. :)"

Szerintem nincsen "elviselhetetlen" körülmények között és szerintem ezt senki sem állította...

"Szerinted az lenne a bünti, hogy töltsön el kényelemben otthon (pardon, "házi őrizetben") 60 napot, ami alatt már készülhet bőszen a következő 40-50 misit hozó meccsére?"

Szerintem a bünti ilyen esetre pénzben-kártérítésbe n mérhető, nem börtönben és végképp nem 34 éves szarságokon, amit esetleg egy csóróra ráakasztottak volna a kedves amcsi prosecutor-ok, akik akkor lépkednek felfelé minél több büntetést varrnak akárkire...
Egyébként USA-ban Erdei Zsolt talán mai napig börtönben rohadna az alapján amit tett és egy verekedésből, kihoztak volna neki kb. 4-5 féle bűncselekményt és kiszámoltak volna neki is laza 20-30 évet. Na és onnan kezdik az egyezkedést...

» Shaham   válasz erre
    2012-06-14 00:11:11

@Shaham: "Természetese n May bűnt követett el és bűnhődjön, csak azért nem mindegy miért mi jár épp ésszel"

Na de szerinted most elviselhetetlen körülmények között van, amin még enyhíteni kell? Nem ihat bubis vizet, meg nem edzhet amennyit akar... micsoda terror. :)

Szerinted az lenne a bünti, hogy töltsön el kényelemben otthon (pardon, "házi őrizetben") 60 napot, ami alatt már készülhet bőszen a következő 40-50 misit hozó meccsére?

Azokkal a véleményekkel egyébként egyetértek, hogy itt nem May sír, hanem egyszerűen az ügyvédje próbál megdolgozni a pénzéért.

» Layman   válasz erre
    2012-06-13 23:47:27

@deniro2: Én nem azt mondtam, hogy elfelejt bunyózni, de azért abban talán te is egyet értesz velem hogy nem fog jót tenni neki ez a kis "kiruccanás"

» foreman99   válasz erre
    2012-06-13 22:51:33

Eresszék össze a többi rabbal,akkor lesz lehetősége edzeni napi több órát:))))

    2012-06-13 20:45:51

@deniro2: szó sem volt arról, hogy feladata kellene, hogy legyen...ha nem jöttél rá olvasd vissza, hogy arra utaltam, hogy may maga semmilyen panaszos nyilatkozatot nem tett!
a második pont tényleg vicces, a nőbántalmazáson tényleg nincs mit szépíteni.

» csabibabi   válasz erre
    2012-06-13 20:16:23

May nem attól lesz síros kislány, hogy az ügyvédje minden jogi lehetőséget kihasznál, hogy kihozza onnan. A ringben kell megnézni, hogy szokott sírni...
Egyébként is marhára felfújt a dolog, a büntetésről annyit, hogy Magyarországon és valószínűleg USA-n kívül akárhol simán megúszta volna, de amcsiknál kb. minden szarér börtön jár... Így is May alkut kötött és bűnösnek vallotta magát, hogy leszedjék róla a sok baromságot amit összeraktak az ügy mellé, amiből 34 évet csináltak egy ilyen szarból... Egyébként is érdekes a helyzet maga is. Kíváncsi vagyok hányan bírnánk ki egy erőltetett mosollyal a megcsalást, attól a nőtől akitől 3 gyerek van, az egyik házadban lakik (és a bnőjét is odaköltöztette), a kocsidat használja és nem mellesleg havi 300e dollárt adsz "gyerektartásként" (gondolom rájuk is költi :)), sok egyéb mellett... Természetesen May bűnt követett el és bűnhődjön, csak azért nem mindegy miért mi jár épp ésszel és szerintem elég büszke idegrendszer kell ilyen dolgokat benyelni... Szal szerintem ez nem olyan sima ügy, hogy csak úgy megtámadott az utcán valakit és ha egy profi bunyós valakit tényleg szanaszét akar verni, azt Valero módra meg is csinálja...

» Shaham   válasz erre
    2012-06-13 20:05:42

@foreman99: Igazad van, 3 hónap alatt eltünik minden, amit Floyd eddig tanult, napi 2x30 perc edzéssel pedig nem lehet fenntartani egy ilyen kolosszális izomtömeget, úgyhogy tuti, hogy May 40 kilós kisgyerekként jön ki a sittről és a bokszról sem lesz semmi fogalma...:)

» deniro2   válasz erre
    2012-06-13 20:03:52

@csabibabi: "a körülmények nem alkalmasak egy élsportolói teljesítmény fent tartásához"

És mennyiben feladata ez egy büntetésvégrehajtási intézménynek?

"de megdolgozott azért ahol van...szóval erről ennyit"

Így van, megdolgozott azért, ahol van...:)

» deniro2   válasz erre
    2012-06-13 19:57:26

Akár a karrierje is bánhatja. Lehet, hogy pudingnak tartják páran vagy röhögnek rajta, de nem lehet könnyű neki se megszokni a színvonal változást! May technikás ökölvívó nem pedig egy Tyson (kedvencem)! Tyson a börtönben is tudott edzeni, gyakorolni és ezzel karban tartotta magát, de Floyd tipikusan olyan ökölvívó aki mellett mindig ott van valaki és segítik a felkészülését. Ő maximum a kondiját tudná bent karbantartani, de ahogy azt olvastuk erre nincs sok lehetősége!

» foreman99   válasz erre
    2012-06-13 19:35:44

amúgy meg ha akár pénzel akár ravaszsággal a módjában áll enyhíteni a büntetését akkor miért ne próbálhatná meg?! hülye lenne bent fecsérelné az idejét ha már így is a karrierje csúcsán túl van és még akar 5 meccset.
Lehet, hogy nem igazságos sokszor az élet, de megdolgozott azért ahol van...szóval erről ennyit

» csabibabi   válasz erre
    2012-06-13 19:30:31

Nem értem miért ócsárolják itt Mayt, hogy "sír a szája"
nekem annyi jött le a cikkről nagy vonalakban, hogy May egyik jogi képviselője nyilatkozza azt, hogy az orvos szerint a körülmények nem alkalmasak egy élsportolói teljesítmény fent tartásához...akkor most miért titulálják itt mayt pudingnak amikor itt erről szó sincsen?!

» csabibabi   válasz erre
    2012-06-13 19:25:08

Itt van a rendőrségi jelentés az esetről:
http://www.boxingsce ...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-06-13 17:59:41

Felháborító a próbálkozásuk. Ki a lócerkát érdekel hogy mi baja van a sitten?

» himpike   válasz erre
    2012-06-13 17:58:20

http://www.profiboks ...

Itt meg mas volt a lenyzo fekvese. 30evet emlegettek :)) Ebben hirben nincs, de en ugy tudom valami draga mobiltelefont is elvett a volt asszonytol valami okbol...

    2012-06-13 17:14:03

@lacus13: "Jó lenne tudni, mi is történt itt"

Lehet megszeretgette az ügyét tárgyaló biró feleségét Floydka..... aztán végülis nem állt volna meg a feleségverés,de a biró büszkesége nem szenvedhette az ellene elkövetett svindlit....

    2012-06-13 16:58:29

@Rimouski: Korrekt szöveg!!! Ász vagy. :D :D

» loop80   válasz erre
    2012-06-13 16:47:38

@Rimouski: :-))))))

» leslie   válasz erre
    2012-06-13 16:41:29

@ogreface: "Talán elvette egy gyerek nyalókáját..."

Ez kész... :_DDD

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-06-13 16:29:26

@Rimouski: :DD

» grabanc   válasz erre
    2012-06-13 16:26:00

@lacus13: "Ha az ottani törvény lehetővé teszi, hogy ezt a rettenetes :-) büntetést házi őrizetben töltse"

Az a szégyen, hogy ezt a "rettenetes :-)" büntetést sem bírja ki a sziklakemény, gyémánt golyójú, "meghágom a világot" May.

"Nem értem, hogy a hőzöngők miért nem ordibáltak akkor, mikor rabló bankárokat, maffiózókat helyeztek házi őrizetbe és nem 87 napos büntetésből!"

Mert ez nem egy politikai oldal vagy a "Kékfény", hanem egy boksz oldal.

"Jó lenne tudni, mi is történt itt. Mert, hogy nem asszonyverés, az tuti."

Akkor mindenki hazudik! Talán elvette egy gyerek nyalókáját...

» ogreface   válasz erre
    2012-06-13 16:23:46

Amúgy előttem van a reklám:

Vödör sorolja az igéyneit a börtönőrnek (a zuhanyzóban 32 fokos víz jöjjön és 19:00-ra kérem a kalóriaszegény vacsorát, burgundi vörössel), mire az bárgyún belenézve a kamerába megjegyzi: "Na már megint egy COFIDISes!"

Schnitt, Csernák János hangja - mialatt a háttérben sárga alapon egy hitelkalkuláció részletei: " A COFIDIS ügyfelei hozzászoktak a jó feltételekhez."

» Maris_szomszed   válasz erre
    2012-06-13 16:18:00

Nahát, a börtön nem szanatórium? Ezt eddig nem is tudtuk!
Netkapcsolatot, wellness részleget vagy korlátlan étel- és italfogyasztást nem reklamálnak?

» Maris_szomszed   válasz erre
    2012-06-13 16:10:09

Most jelentették be, hogy a börtönvilágtanács nagyváltósúlyú címéért fog bokszolni a másik hasonlóan jó képességű társával, Damu Rolanddal. Az HBO PPV-ben közvetíti majd, az újra megnyitott Alcatraz falai közül a meccset. A meccsszervező pedig a Wesley Snipes Promotion. :D

» Rimouski   válasz erre
    2012-06-13 16:02:39

Ha az ottani törvény lehetővé teszi, hogy ezt a rettenetes :-) büntetést házi őrizetben töltse el napjaink legjobb ökölvívója, akkor meg is fogja kapni és ez így van rendben. Nem értem, hogy a hőzöngők miért nem ordibáltak akkor, mikor rabló bankárokat, maffiózókat helyeztek házi őrizetbe és nem 87 napos büntetésből! Jó lenne tudni, mi is történt itt. Mert, hogy nem asszonyverés, az tuti. Azért nem 87 napot kapott volna Floyd.

» lacus13   válasz erre
    2012-06-13 15:36:18

@sziporka: "Professzioná lis szinten nincs olyan sport amit komolyan összeállított étrend nélkül lehet csinálni."

Lásd például Solist... :)

Egyébként egyetértek!

» ogreface   válasz erre
    2012-06-13 15:00:04

@edge: Azért a körülmény se mindegy, hogy csak megvédte magát, vagy ő volt az agresszor és összevert egy szerencsétlent. Utóbbiért szerintem itthon is többet adnak. Bár Erdei esetét nem ismerem, de May gyűjtötte egy darabig az okokat, hogy hűvösre kerülhessen. Egy kötekedőnek kiosztott sima sallerért aligha került volna rács mögé.

    2012-06-13 14:43:55

@MrLondon: pedig hidd el,hogy a nem megfelelo taplakozastol is lehetnek motivacios problemak. A test nem ugy reagal ahogy szeretne az ember, nem ugy mennek le a kilok megtobbet edz,de hiaba ha utana nem megfelelo taplalekot visz be ami nem regenral de azt eszi mert jo az ize... Erdei erre az egyik legjobb pelda.

    2012-06-13 14:38:27

ki fogja bírni nem nagy ügy....

» dudás istván   válasz erre
    2012-06-13 14:37:10

@sziporka: Ki szűkitette ezt le az élsportolók világára ? - mert én nem. Egyébként az ő esetükben olyat sokszor hallani, hogy fejben, mentálisan nem volt elég a feladat abszolválásához, a hitük, "szivük" kevés volt.. - de olyat a legritkábban hallani, hogy nem ettek eleget, és megfelelően - tudom, a mexikói foci vb is a tésztakúrára volt fogva .. :D

» MrLondon   válasz erre
    2012-06-13 14:34:13

Nem ihat ásványvizet... szegény pára... mecsoda kib*szás...

    2012-06-13 14:31:59

@MrLondon: "A táplálkozás (és egyéb újkeletű, kihegyezett terület) kicsit túl van dimenzionálva, misztikifálva"

Na ezzel óriási butaságot sikerült mondanod. Egy élsportoló számára a megfelelő táplálkozás elengedhetetlen. Professzionális szinten nincs olyan sport amit komolyan összeállított étrend nélkül lehet csinálni.

» sziporka   válasz erre
    2012-06-13 14:26:59

szerintem ha már erre ítélték, akkor nem lenne szép ha enyhítenének csak ezért. senki karrierjének nem tesz jót a börtön. erre van kitalálva.

amúgy meg szerintem értelmesebb lenne, ha nem börtönre ítélnének ilyen esetben, mert semmi értelme sincs szerintem. senki nem nyer vele semmit. szerintem a feleség is jobban örült volna, ha valami jó nagy adag pénzt fizettetnek may-el pluszba és a köz is, ha valami jótékonykodásra is kötelezik olyan mértékben amit anyagilag keményen megérez. pl vagyona 20%a.

» vizslahal   válasz erre
    2012-06-13 14:13:48

A táplálkozás (és egyéb újkeletű, kihegyezett terület) kicsit túl van dimenzionálva, misztikifálva . A belső-lelkierő, a megtörhetetlen önmagunkban hit, az eltökéltség, elszántság... az alapja mindennek.- és nem csodálom én sem, hogy ki akar jönni ezek tudatában...

» MrLondon   válasz erre
    2012-06-13 14:07:02

Hogy megsajnáltam milliomoskámat... először talán gondolkodni kellett volna és utána bűnözni.

» grabanc   válasz erre
    2012-06-13 14:05:42

A helyes táplálkozás az alapja mindennek, nem csodálom, hogy ki akar jönni.

» lunatic2   válasz erre
    2012-06-13 13:58:37

@keoma: Igen, itthon nem ennyire kemenyek a buntetések. Amikor Erdei vert meg valakit ugy, hogy halláskárosult lett a ficko, o is csak penzbuntetést kapott, meg asszem valami felfuggesztettet.

    2012-06-13 13:51:08

Nekem egyszer eltörték az állam, az elkövető három hónap felfüggesztettet kapott, de csak azért ilyen súlyosat, mert más bűncselekményeket is követett el. Ezzel vessük össze azt, ami Mayweather követett el, láthatjuk, hogy nagyon kemény büntetést kapott.

    2012-06-13 13:37:38

@Layman: Jaja....'68-as Chateau le blanc... :-)))

» dombradigy   válasz erre
    2012-06-13 13:29:47

@Rajhi: Nagyon "bolond"! :)))

» ogreface   válasz erre
    2012-06-13 13:26:00

az, hogy börtönbe kerül valaki nem véletlen, és jelzem mindenki számára hátrányos helyzet a karrierje szempontjából, ha börtönbe kerül... én pl. az állásomat is elveszíteném, és nem biztos, hogy találnék másikat priusszal... Floyd nem veszíti el az állását, ha kijön még mindíg ő lesz a ppv top. a következményeket mindenkinek vállania kell... ennyi.

» leslie   válasz erre
    2012-06-13 13:21:11

@edge: Igazad van, nem erre az oldalra való téma - az egy másik (küzdő)sport, én nem is akarom tovább filozófálni már itt, ezt a család-,-szociológia i témát. Maradjunk a hasonló kaliberű, egyneműek boksz-sport/cirkusz teljesítményénél :)

» MrLondon   válasz erre
    2012-06-13 13:16:58

OFF

a nőveréssel kapcsolatos elmélkedéseket itt és most be kéne fejezni.

    2012-06-13 13:07:50

jah és 8 szor tiltottak le, mert megírtam a véleményemet Edwin Valero mellet...

» Yuriorkis Gamboa   válasz erre
    2012-06-13 13:04:56

@dermedt: de ha egy kicsit értenél a bunyóhoz, akkor rájönnél hogy az ő karrierje szempontjábol ez egy totál negatív helyzet...jah és az asszonyverést azt inkább hagyjuk :)

» Yuriorkis Gamboa   válasz erre
    2012-06-13 13:02:50

@MrLondon: Egyetértünk,a nők egy része igényli a "keményebb" bánásmódót néha,ezalatt most nem verést értek,hanem hogy irányítva legyen,a férfi határozza meg a dolgok döntő többségét :)))

    2012-06-13 13:02:14

@Irbisz: igy van! es szerintem a noje sem egy atomfizikus volt ha ertitek a celzast...

    2012-06-13 12:58:43

@deniro2: Csupán annyit a nők pszichológiájáról, "működési elvükről", hogy bevalottan sokuknak néha kell, és kimondva is, igénylik a pofont, kell, hogy érezzék a férfi dominanciát.- ez elsősorban a temperamentumossabb nőkre igaz.- de nem is mennék ebbe bele, hisz akik ismerik a nőket, tudják úgyis, hogy szeretik sokszor az "embernél" túlfeszíteni a húrt, nem oly ritka eset, azonban kitárgyalása már más terület, és komoly lélegzetvételű értékelést/tanulmány t igényel... :)

» MrLondon   válasz erre
    2012-06-13 12:57:05

@dombradigy: Ez mekkora, és tényleg mennyire illik ide! :DDDD

» Layman   válasz erre
    2012-06-13 12:56:53

@deniro2: ez is egy nezopont...

    2012-06-13 12:56:40

@MrLondon: Egyetértek. Aki magát a világ egyik legkeményebb csávójának tartja ne sirjon, mint egy kis csitri, hogy nincs a sitten luxusellátás. Épp az ellenkezőjét kellene kommunikálnia, hogy meg se kottyan neki egy kis nyaralás a kóterban. Sztem 50 cent ezután hivatalos közleményben fog elhatárolódni ettől a rinyagéptől.

» Arcos Harcos   válasz erre
    2012-06-13 12:55:28

Corralest es Tysont erdekes modon senki nem babusgatta nem kerdeztek meg, hogy erzik magukat. Floyd egy eloadomuvesz a maganeletben, kirakatember a gengszter rapper cimboraival egyutt. Akik kb a 16eves reteggel elhiteteik hogy ok a kemenyek kozben meg sminkelik magukaat stb. De itt most kiderul,hogy mennyire tokos. Bar ahogy olvasom ez kb. egy kollegiumnak felel meg a sitthez kepest.

    2012-06-13 12:54:56

@Rimouski: :D

» Bruneor   válasz erre
    2012-06-13 12:54:21

@Chico: Az egy dolog, hogy a nők sem engedhetnek meg maguknak mindent, az meg egy másik, hogy hogyan adod tudtukra, ha átlépik a határt... Erőszakkal semmiképpen nem.

» deniro2   válasz erre
    2012-06-13 12:50:55

Ha beküldenék mellé 50 fillért, együtt rajzolhatnának barlangrajzokat a cella falára és nem unatkozna.

» Rimouski   válasz erre
    2012-06-13 12:49:12

Remélem belemegy az ügyész. Amúgy is egy felfújt eset volt. Az amerikai csapvíz pedig nem is ivóvíz. Általában ki is van írva. Nem csodálom, hogy nem nagy kedvence. Senki nem iszik kint csapvizet, max azt a nagy palackosat.

» lefthook   válasz erre
    2012-06-13 12:48:25

@Chico: "Tudom kozhely, de sokan osszetevesztik a kedvesseget a gyengeseggel es beprobalkoznak... Parbeszeddel? ahhoz inteligens vitapartner is kell. "
Itt a gond, Mayweather intellektuálisan nem az a nagy májer, aki a problémák szóbeli megoldásának mestere lenne...
elég illuzórikus azt elképzelni h. szépen megbeszéli, konszenzusos megoldást találna arra, ami fáj nekik.

» Irbisz   válasz erre
    2012-06-13 12:48:02

Ezért börtön BÜNTETÉS a neve!

» duc-king   válasz erre
    2012-06-13 12:46:34

Lassan azt is feltételezem, hogy komoly pszichotraumatikus vészhelyzet van kialakulóban eme remek kanideálnál, mert a kedvenc plüssálatkáit is lehet nálkülöznie kell most ágyacskájából - kegyetlen lehet neki!

» MrLondon   válasz erre
    2012-06-13 12:45:20

azért reméljük ,hogy összejön még pár jó meccs neki ,mert bunyózni azt nagyon tud ,és hát a boxvilágnak kell nagyon a Pacman elleni mérkőzés meg kell hogy adják ezt a szurkolóknak,és szerintem meg is fogják legalább is nagyon remélem!!! :))

» horváth gergely   válasz erre
    2012-06-13 12:45:17

Floydocska eleve csak azért kapott ilyen nevetséges büntetést, mert a Las Vegas-i bíróság figyelembe vette h. mennyi jövedelmet termel a városnak, és termel minden egyes meccsel.
Ezek után ennyire sírni hogy kicsit kényelmetlen a börtön, az a pofátlanság netovábbja, uis. hétköznapi ember ugyanezért a tettért (a gyermekük szeme láttára jól megveri az asszonyt) olyan büntetést kap, hogy nem 3 hónapnak, de 3 évnek is örülne mint majom a farkának.

» Irbisz   válasz erre
    2012-06-13 12:40:33

@tollanik: Nem személyeskedni talán, mert May cirkuszi alkalmazott életét ismerheted egész mélyen - köszönhetően a média állandó legyesketésének, simogatásának..- de engen nem ! Mint ahogy nagyon sok embert nem, kik egy ilyen pár hetes kis relaxot röhögve élnék meg - mert az élet jóval keményebb (most had ne soroljam, mely szegmenseiben a világnak) mint az ő nyusziszobája.

» MrLondon   válasz erre
    2012-06-13 12:37:23

@Gabodo: lentebb leirtam a velemenyemet, olvasd el azt is. En nem vedem Floydot, de azert hagyjuk mar hogy nok szentek es nekik mindig minden korulmenyek kozott midnent szabad. Tudom kozhely, de sokan osszetevesztik a kedvesseget a gyengeseggel es beprobalkoznak... Parbeszeddel? ahhoz inteligens vitapartner is kell.

    2012-06-13 12:34:33

@Chico: Abban egyetértek Veled, hogy valóban nem szentek és tényleg sokszor visszaélnek a helyzetükkel, de...azt mélyen elítélem, ha egy profi bokszoló a ringen kívül verekszik, pofozkodik, ráadásul amennyiben egy nő a szenvedő alany, akkor meg pláne. Fejben dőlnek el a dolgok, Floyd hibázott, remélem tanul belőle.

» Bruneor   válasz erre
    2012-06-13 12:31:44

@Chico: persze, de azért vannak alapvető normák: nem verünk meg nőt, kisebbet, gyengébbet stb., és nem csak azért, mert az kispályás dolog, hanem, mert azért sok mindent el, lehet intézni párbeszéddel is (és akkor még ott van sok más "szankció", amit alkalmazni lehet egy "rossz magaviseletű" nővel, vagy gyerekkel szemben).
ráadásul - úgy látszik nem lehet elégszer ismételni -, ez neki nem az első erőszakos cselekedete. nem lehet mindent veréssel elintézni. az emberrel előfordulhat ilyen nagy ritkán, de folyamatosan - pláne következmények nélkül - nem!

» Gabodo   válasz erre
    2012-06-13 12:28:46

@MrLondon: magasról lehet nagyot esni.. nemhiszem h te pl keményebb lennél mint may, már bocs ha tévedek :) sztem megért neki 1 kis sírást az, hogy hátha kihozzák

» tollanik   válasz erre
    2012-06-13 12:26:34

@Bruneor: Mar miert ne lenne? Naluk van az osszes p... es idonkent durvan visszaelnek a helyzetukkel es igen is kitudjak hozni a tisztes ferfit is a sodrukbol a hulyesegeikkel, soot... Floyd kicsit atlepte a hatart amiert most "bunhodik"
De attol ne higyjuk mar,hogy a nok szentek es nekik mindent szabad, foleg a mai orult vilagban.

    2012-06-13 12:20:04

@Yuriorkis Gamboa: Ha oka volt rá, akkor a következményeit is viselje! Legyen ember a talpán, és hálás azért, amiért nem egy Pelican Bay szintű fegyházba utalták be.

» dermedt   válasz erre
    2012-06-13 12:12:49

Az asszonyverés az utóbbi pár évtized jogi találmánya,köszönhet ően a feminista mozgalmak,karrierépí tő reformer politikusoknak... - elötte a történelemben visszatekintve, ez mindig is családi (bel)ügy volt, mint nálunk is kb. 15 éve még. Ám ettől még nem szabadna sérülnie a "a törvény elött mindenki egyenlő" fundamentumnak. - de nem akarok jogi,szociológiai.. álláspontot foglalni.
Igen, Tyson (is) jogosan lehet, lehetne kiakadva, ha tovább enyhítenek. Emberek tömkelegét fel lehetne hozni - akár közvetlen ismeretségi körből is - akik kevésbé kemény foglalkozásuk, hivatásuk után (ügyvédek, jogászok, bürokraták...) éveket simán lehúznak komoly erőszakkal fertőzött sittes környezetben...
Én elsűllyednék szégyenemben, ha pár hónapot ilyen kardinális problémaként élnék meg - ráadásul a világ elé tárva - ilyen feminim, antimaszkuláris fizikális-pszichés ártalmakat felhozva. Ilyenkor hol van a megmondó,keménykedő, mindenkitleverő,lelk ierőbajnok... hím ? Jahh, hogy ezek, miket erre - és sok más egyénre ráaggatnak - a pávára ráagattak, csak csillogó ékszerek, show elemek ? Igen, a show, a biznisz nagy úr, de az általa felkaroltak ilyen hétköznapi esetekben kipukkadnak, mint a lufik, mert csupán a mindennapok egyszrű embereit is érintő kihívásokkal kellene -megkülömböztett helyzetben, így könnyítve - megbírkózniuk.
Engem személy szerint felháborít, hogy egy hím idolnak kirakatba tett lény (a pénz, a hatalom, ismeretség jótékony, babusgató védelme nélül) ennyire kislány legyen, mikor valós, saját maga által lerendezendő, egyedül átélendő kis kihívás elé kerül.Igen, az ilyet minimum a Csillag kemény szárnyába kellene tenni, hogy valós helyére kerüljön...

» MrLondon   válasz erre
    2012-06-13 12:12:10

vicc az egész! a való világban az előre látás egy fontos tulajdonság, ha pedig vki nem rendelkezik vele, akkor vállalja a következményeit (főleg, hogy ez nem az első botlása volt!), pláne ha azok igazán nagy próbatétel elé nem is állítják.

» Gabodo   válasz erre
    2012-06-13 12:01:51

@Yuriorkis Gamboa: Nőverésre nincs magyarázat.

» Bruneor   válasz erre
    2012-06-13 12:00:52

@dermedt: Biztos neki is megvolt az oka rá!!!!!!!

» Yuriorkis Gamboa   válasz erre
    2012-06-13 11:54:47

házit a box királyának !

    2012-06-13 11:45:05

@kovacsik: Ennyi! Mayweather szurkolo vagyok, de aki igy vielkedik ringen kivul es nem eloszor teved a rossz utra az bunhodjon kulonben semmit nem tanul belole.May amugy is nagyon el van szallva... De ez a 87nap nem bunhodes hanem vicc. Reszeben ezert egyetertek ogreval. Hianyzik a sok seggnyalo meg a luxus ez a legnagyobb baja. Majd Pac visz neki egy kis asvanyvizet a beszelore.
De szerintem par nap mulva mar haziorizetben nezi majd a laposTVjet...

    2012-06-13 11:42:45

tényleg, Tyson mit szólhat,mikor ezt olvassa? :)
ő azért 3 évet töltött el, és nem karrierje végén, hanem épp a prime-időszakában... ő tényleg hihetetlen karriert futhatott volna be,ha ez kimarad az életéből..
ráadásul vagy igaz volt az erőszak, vagy nem...

» kovacsik   válasz erre
    2012-06-13 11:38:24

@Yuriorkis Gamboa: Mi az, hogy "miért ítélték el egyáltalán"?
Talán azért, mert bűncselekményt követett el!
Eszem megáll.....

» dermedt   válasz erre
    2012-06-13 11:28:35

egy ilyen ügyért nem kéne bezárni, nem értem h miért itélték el egyáltalán...ez a körülmény tényleg rossz hatással lehet rá...

» Yuriorkis Gamboa   válasz erre
    2012-06-13 11:14:52

@ogreface: Ez nem fegyház, nem a szigor és az elrettentés a lényeg. Figyelembe véve a büntetés hosszát, (és az elkövetett cselekmény súlyát) a házi őrizet talán nem is annyira rendkívüli.

    2012-06-13 11:13:47

Mit szólna vajon egy kis GULAG-hoz, vagy francia Guyanahoz?

Én betenném közös cellába Ibeabuchival, vagy Etienne-nel, akkor még sparringolni is lenne lehetősége:).

Sajnos a börtönnek pont az a lényege, hogy az ember többet ne akarjon visszakerülni oda. Ez alól sem Floydnak, sem senkinek nem szabad kivételt jelenteni. Remélem, ott marad és letöltetik vele a 87 napot, ahogy azzal az X állampolgárral is letöltetnék, aki nem dollármilliomos és nem ekkora híresség.

    2012-06-13 10:51:18

@lacus13: ja, bocs...! May es masok kereshetnek egy par 10 millat nem szabad megbuntetni es meg ha adoznak is belole, az allam is jol jar ...! igazad van, az uzlet mindenek felett...!

» zolimt   válasz erre
    2012-06-13 10:43:51

@lacus13: Végülis a börtön lényege, hogy minél jobban érezze magát az elítélt:) Tysonnak vajon mi lehet a véleménye erről a nyavajgásról?

» deniro2   válasz erre
    2012-06-13 10:39:27

Túlzottan hozzá van szokva a jóhoz.

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-06-13 10:39:24

Egyszerűen röhejes, más eltiltanának egy életre a professzionális sporttól, tekintettel arra, hogy ringben kívül használja az erejét.
Arról meg nem is beszélve, hogy volt már korábban may bácsival ilyen, egy laza munkán túli sparring egy biztonsági őrrel
Most meg itt sír mint egy fürdős kúrva, tetejében még magánzárkában van, és nem a köztörvényesekkel..

» Mark Meszlényi   válasz erre
    2012-06-13 10:36:24

@lacus13: "Attól jobban érzed magad, hogy 87 napot börtönben van?"

Más ezért sokkal többet kapott volna! Azért mert valaki híres ember, attól még / elvileg / ugyanazok a törvények vonatkoznak rá, mint a többi emberre!

» ogreface   válasz erre
    2012-06-13 10:35:54

@zolimt: Azt mondom, hogy 87 nap kiváltása házi őrizetre nem ördögtől való. Számtalan példa van erre. Kár lenne egy sok 10 milliós üzletet, emberek millióinak örömét tönkretenni egy robespierre-i felfogás miatt. Én ezt mondom.

» lacus13   válasz erre
    2012-06-13 10:35:36

@ogreface: Attól jobban érzed magad, hogy 87 napot börtönben van? Asszonyverésért nem 87 napot adnak, hanem 87 évet. Félinformációk keringenek az oldalon.

» lacus13   válasz erre
    2012-06-13 10:33:09

Nekem erről a hírről egyből ez jutott eszembe.. :-)))))))))))))))))

https://www.youtube. ...

» dombradigy   válasz erre
    2012-06-13 10:29:53

@lacus13: Ki mondta Neki, hogy verje össze az asszonyt? Akkor kellett volna erre gondolni...

» ogreface   válasz erre
    2012-06-13 10:29:19

@lacus13: szoval akkor azt mondod, hogy a profi sportolok reszesuljenek kulonleges elbiralasban, mert a borton negativan befolyasolhatja a karrierjuket...?!?

» zolimt   válasz erre
    2012-06-13 10:25:49

Teljesen jogos a kérés. Azt a 87 napot házi őrizetben is eltöltheti. Nem kell kukacoskodással fizikálisan tönkretenni a világ legjobb bunyósát.

» lacus13   válasz erre
    2012-06-13 10:22:28

@kovacsik: Azért gondold el, milyen nehéz lehet! Nem nyalják öt percenként a seggedet tükörtisztára, nem dicséri minden mozdulatodat egy jókora slepp tapsolva és sikoltozva, nem oda mész hatalmas kísérettel luxus verdákon ahova csak akarsz, nem hordhatsz egy deka aranyat sem magadon, nincs éjszakai KFC és még dollárokat sem dobálhatsz az őrjöngő tesóknak. Beláthatod, hogy ez igen hirtelen és igen nagy változás, amibe a legerősebb ember is könnyen beleroppanhat... :)

» ogreface   válasz erre
    2012-06-13 10:21:30

azért kaját-edzést nem kéne hanyagolnia.

» kovacsik   válasz erre
    2012-06-13 10:17:16

Szegény Money... Nem úgy volt, hogy a 8 csillagos Ritz börtönbe viszik? Berakják egy ilyen vacak helyre, ahol csapvizet kell innia, szar a kaja és a pincérre is várhat az ember naphosszat... Skandalum.

» deniro2   válasz erre
    2012-06-13 10:16:46

A bokszkerrierének befejezése után vonuljon börtönbe, h tudjunk élvezni a következő mecseket!
A Pacmannal megmérközik és után bevomul!

» matador   válasz erre
    2012-06-13 10:10:46

azért 12 nap alatt kilenni...
nem túl szívós..
főleg, h nem is tették be a többiek közé,ahol inzultálnák,csak magában ücsörög.
az már tényleg a jog-törvényhozás-egy enlőség megcsúfolása lenne,ha 3 hónapot is háziőrizetre váltanák rossz közérzet miatt

» kovacsik   válasz erre
    2012-06-13 10:07:49

"Én még azt sem tartom kizártnak, hogy pár nap múlva, elintézi az ügyvédje, hogy valami egészségügyi probléma miatt, házi őrizetbe tegyék..."

Ezt írtam június másodikán, a börtönbevonulásos cikk alá... :)

» ogreface   válasz erre
    2012-06-13 10:04:31

Nagyon bírom Mayt, de nem értem mit akar, a börtön szerintem ilyen (egyen koszt, kis hely, és ezek szerint palackos víz sincs), nem mint egy hotel...

    2012-06-13 10:03:12

Úgy látom nem lesz méjvödör és pakimanó között már sosem meccs.

» Jor-El   válasz erre
    2012-06-13 10:02:57
fel