Vitali Klitschko még mindig ki akarja ütni Chisorát

2012-02-23 14:37:55 / greg

Február 18-án csupán pontozással sikerült felülmúlnia a WBC nehézsúlyú bajnok Vitali Klitschkonak szemtelen kihívóját, Dereck Chisorát. A mérkőzés környékén irdatlan ámokfutást rendező brit a mérlegelés után nemes egyszerűséggel pofon vágta Vitalit, ami miatt az ukrán óriás sokak szerint presztízsveszteséget volt kénytelen elkönyvelni. Klitschko valahol egyetért ezzel és ismét megmérkőzne Chisorával: "Persze, nincs szükségem visszavágóra, de az egóm, valahol a lelkem mélyén azt súgja nekem, hogy komoly verést kéne kiosztanom ennek a fickónak. Rendezni akarom a szorítóban a számlát, ki akarom ütni ezt az embert.".

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@MrLupo: Van benne valami! Szép pénzt hozna a konyhára egy jó ideig tartó "felvezetés" után....... :-)

    2012-02-24 14:28:56

@tibi: Pont azon gondolkoztam, hogy ezt a feladatot (eltángálni Dereket) miért nem vállalja magára az öcsi, már csak a bátyó sérülése miatt is. Stílusos lenne. :)

» MrLupo   válasz erre
    2012-02-24 12:19:11

Nem lehet, hogy Vitya bosszúszomja mellett azért 50%-ban arról is szó van, hogy a nagy port kavart, és elvarratlan szálak tucatját maga mögött hagyó Chisora meccs második felvonását igen jól lehet értékesíteni? :)

» MrLupo   válasz erre
    2012-02-24 12:17:35

@bpjotruska: Te voltál íronikus azzal a mondatoddal, ami Wladimir álláspontjáról szólt. Klitschkoék végig Chisora viselkedését minősítették, és a video csak megerősíti azt, amit én is gondolok: Azt, hogy Haye azt tette, amit kellett. Erre ment a válaszom. :)

» Krisztián   válasz erre
    2012-02-24 06:19:15

@bpjotruska: "de attol meg antipatikus a nagy szaja miatt..."

Engem nem is a buta szövege, meg a "rosszfiú" viselkedése akasztott ki, hanem inkább ahogy intézte a dolgokat. A nagy taktikázás miatti elhúzódó Wlad meccs, közben a sok átlátszó melléduma stb. Persze Haye így járt a legjobban anyagilag, ezért sem lehet egy hülyegyerek, de mi szurkolók várhattunk 1-2 évet amire összejött...:)

"enyhen pszichopata, raadasul nala nagyobb darab, kokemeny Chisora-nak gondolkodas nelkul mekkorat lezavart :-)"

Nem volt más választása. Chisora ugyanúgy elkezdett volna köpködni, vagy pofozkodni. Egyébként sem Haye szint Chisora, hiába volt neki 2 jó meccse vagyis 1, mert Vitali ellen elég halvány esélyei voltak a győzelemhez így is...

» Shaham   válasz erre
    2012-02-23 23:59:31

@Shaham: Ritka nagy egyetertes kezd kialakulni... Haye szerintem sem buta, de attol meg antipatikus a nagy szaja miatt... igaz, engem az is meglepett, hogy az enyhen pszichopata, raadasul nala nagyobb darab, kokemeny Chisora-nak gondolkodas nelkul mekkorat lezavart :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2012-02-23 23:50:22

Ja meg ami még érdekes, hogy Vitya kis haverja ott van végig Haye mellet és segít neki, majd ő vezeti az asztalok felé...:)

» Shaham   válasz erre
    2012-02-23 23:47:38

@zappa: "Chisora sztem egy valódi bunkó, Haye inkább egy jó színész."

Egyetértek. Haye nem egy hülyegyerek. Legalábbis taktikázni azt nagyon tud...:)

» Shaham   válasz erre
    2012-02-23 23:42:09

@ogreface: "meg ez az ironikus "ügyes gyerek voltál, de minek kellett ez?" tapsikolás volt"

Szerintem nem. Vitya végig vigyorgott és láthatóan élvezte a dolgot. Végülis Chisora-nál búnkóbb embert nem biztos, hogy ismer...:) A hivatalos nyilatkozatok meg... hivatalosak...:)

» Shaham   válasz erre
    2012-02-23 23:40:38

Nagyon jó kis felvétel. Legalább mutatja, hogy azért nem úgy van minden ahogy elő van adva. Haye bevallása szerint is azért ment oda, hogy egy kis promót csináljon és biztos, hogy ez le volt beszélve. Wlad is elszólta magát, hogy amikor beszélt Haye-el figyelmeztette is, hogy Chisora majd őt is megpofozza. De miért pofozkodott volna Chisora Haye-el? Hát ezért, mert Haye fellépése meg volt dumálva. Csak azzal nem számoltak, hogy Chisora rámegy mindenre...:)

» Shaham   válasz erre
    2012-02-23 23:38:01

@ogreface: Valoszinuleg igazad van, de ez a video akkor erdekes dolog, kicsit mas megvilagitasba helyezi a dolgkat, ill. lehetoseget ad egy uj, alternativ nezopontra.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-02-23 23:06:20

@tibi: "Chambers és Pulev is merevre lenne ütve.Ez az egy lehetőség van." Tekintve, hogy Vitalij nagyon regota nem utott merevre senkit, es Chambers es Pulev is rendkivul utesallo bunyosok + Chambers a mai nehezsulyu mezony egyik legjobban vedekezo bunyosa, hadd ketelkedjek ebben az egy lehetosegben :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2012-02-23 23:04:23

@Krisztián: Ez egy jo valasz lenne - de mire? Senki nem beszelt arrol, hogy Haye-nek mit kellett volna tennie amikor Chisora letamadta...

» bpjotruska   válasz erre
    2012-02-23 23:00:23

@Roy Jones Jr.: Kezdetben nem tudtameldönteni, hogy Haye bunkó, vagy csak ezt a módját választotta saját maga eladásának.
Aztán láttam egy interjút vele, és azóta az az érzésem, hogy nem hülye és nem bunkó.
Mikor sokan fújtak rá, a levágottfejes pólós időkben, mindig mondtam, hogy a háttérben sztem nincs harag, inkább dörzsölik a kezület, hogy de ügyesen löki ez a David gyerek.
Max játékos fricskák voltak sztem közöttük, valódi komoly feszültség nem.

Most is ezt éreztem a balhé kapcsán is, és ez a videó ezt nagyjából alá is támasztja.

Chisora sztem egy valódi bunkó, Haye inkább egy jó színész.

    2012-02-23 22:46:28

Ja, én már csak azért se adnék mégegyszer egy rakás pénzt Chisorának.
Most kell az, hogy fokozza Chisora a hangulatot, és pl. odasz..rjon a meccs előtt Sdunek fejére?
Jöjjön Haye!

    2012-02-23 22:39:45

@bpjotruska: Ehhehe, én mindig is tudtam, hogy Vitali meg Haye haverok! :) Szerintem egyértelműen azt tapsolta Vitali, hogy elintézte Chisorát. Haye gratulált Vitali győzelméhez és pacsiztak.

Amúgy a Haye-Barrett meccs után is nagyon baráti/ tiszteletteljes volt a hangulat köztük, mikor Vitali ott volt, aztán a Wladimir-Haye meccs után, amikor még nem hirdették ki az eredményt és Haye éppen arra bóklászott, amerre Klicskóék voltak a ringben, ott is Vitali csapott rá a vállára, hogy elismerését fejezze ki, aztán hogy kihirdették az eredményt és Haye túl volt már a gratuláción Wladimir felé, David lépett oda Vitali felé és nyújtotta a kezét neki is, pont így ahogy ezen a videón is látható...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-02-23 22:39:43

@bpjotruska: Érdekes ez a video. Valamennyire az eddigi gyanúmat igazolja.

Tudjuk, hogy Haye és a Klicskok között igaz komoly feszültség nem volt. Ez nem csak a meccsen, de több közös jelenetben is lejött. Koko is célzott rá egyszer.

Wladimir nyilatkozott hogy a balhé előtt ő beszélt Hayel. Vajon olyan jó haverok lennének?

Gyanúm, hogy Haye leegyeztette ezt a Klicskokkal, hogy a sajtótájékoztatón ott lesz, legyen egy kis verbális promó.

Itt Vitaliban kicsit azt érzem, hogy köszi öcsém, hogy pofonvágtad helyettem.
Ahogy Leibigab írta, kicsit a sors fintora, hogy a kö kemény Vitalit pofonvágják, aki nem adja visza, helyette a beszarinak tartott Haye "vesz revansot".
És Vitali elismerően néz utána Hayere.

Mindenesetre volt itt vita, hogy Haye a felelős vagy Chisora a felelős, ahogy látom, Vitali is Wladimir is (ők a helyszínen voltak) Haye mellett álltak.

    2012-02-23 22:31:24

@bpjotruska: Szerintem meg ez egy "bocs haver a balhéért" pacsi volt, hiszen Haye nyújtotta előre a kezét és kezdett el beszélni, előtte meg ez az ironikus "ügyes gyerek voltál, de minek kellett ez?" tapsikolás volt. De ez csak az én véleményem...

» ogreface   válasz erre
    2012-02-23 21:08:31

de ko-zni nem nagyon fog, már nincs meg benne, inkább tko.
chisora amúgy is elég jól bírja az ütést,illetve elkerüli a nagy becsapódásokat

» kovacsik   válasz erre
    2012-02-23 20:58:56

vitali nekem elég büszke alaknak tűnik, elhiszem h ki akarja ütni.
tőle kapott egyedül sallert.
a pénz se jön neki rosszul persze, hisz chisora nagy nézettséget hozhat magával a következő meccsén

» kovacsik   válasz erre
    2012-02-23 20:57:48

Hát ha nekem valaki azt mondja 2 hete hogy van olyan ember aki pofon meri vágni Vitali Klitscko-t a ringen kívül kiröhögöm és el küldöm a pi**ába.. Aztán jött eza Chisora gyerek megtette pofozkodót köpködőt! És utána a saját lábán távozót a ringből hát engem is fel bosszant nem még az érintetteket..

» kilcsko   válasz erre
    2012-02-23 20:26:12

"komoly verést kéne kiosztanom ennek a fickónak"

Nem kell. Ott volt előtte, így sikerült. Valamennyire sérülten is leoktatta az inglist. Ennyi. Majd VlaKlics lerombolja... :D

» grabanc   válasz erre
    2012-02-23 20:17:25

@bpjotruska: A srác megütötte Vitali-t, és szemen köpte Wladimirt. Hayenek is meg kellett volna várnia, hogy kapjon egyet? Úgy reagálta le a helyzetet, ahogy kellett. Persze az állvánnyal való csapkodást leszámítva.

» Krisztián   válasz erre
    2012-02-23 20:08:41

@bpjotruska: Chambers és Pulev is merevre lenne ütve.Ez az egy lehetőség van.

    2012-02-23 20:08:31

@Einfug: igazad van ,nekem is az a véleményem ,hogy nagyon messzire ment ,de remélem nem tiltják el örökre!:)

» horváth gergely   válasz erre
    2012-02-23 19:40:19

@horváth gergely: Semmi kétségem elég tehetséges, pezsdítőlég hatna a nehézsúlyra, csak hát nem tud parancsolni magának.Még egy-két pof belefér a balhéba, de a köpdösésre nincs bocsánat.

» Einfug   válasz erre
    2012-02-23 19:33:36

@bpjotruska: „Vitalij inkabb felorli az ellenfeleit, es altalaban tobb tucat, vagy akar tobb szaz beszedett utes utan kapitulalnak.”

Egyetértek. Nem az utolsó feles üt ki, hanem az a 10 amit összesen megittam…

Egyébként nem értem, hogy a kiütés min változtatna. Fél kézzel lealázta egyesek, és feltehetőleg önmaga szerint is – hiszen mindkét Klitschkót „jól megfélemlítette̶ 1;, meg retorzió nélkül ellopta a presztízsüket – pszichikai előnyben lévő kihívót.
Közönséges coyote-ként az a véleményem, hogy inkább üssön ki Tyson az első menetben, – egy órával a meccs után már együtt söröznénk, miközben elmeséli, hogy mi történt – mint valamelyik Klitschko bontson atomjaimra, amely után a kórházat elhagyva évekig lidérces álmaim lesznek…

» Prérifarkas   válasz erre
    2012-02-23 19:25:53

@bpjotruska: Asszem Chisorát szólták le, nem Haye-t. Ettől függetlenül érdekes az a kézfogás :)

    2012-02-23 18:54:05

http://www.eastsideb ...
Hat ez eleg erdekes... Vitalij megtapsolja Haye-t, es gratulal neki a "sportag megcsufolasaert" vagy mi a francnak neveztek a Wlagyimir sajtokozlemnyeben az esetet? Bocs, ha mar volt, en nem lattam ezt a videot.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-02-23 18:33:25

hát igen ráférne Chisorára egy kiadós verés, de előbb gondolom jön az eltiltás ,amúgy az a véleményem ,hogy kellenek az ilyen kihívók mint Dereck akik tényleg győzni akarnak és kemények is csak az ilyen balhékra nincs szükség mint amiket csinált!!! :)

» horváth gergely   válasz erre
    2012-02-23 18:25:28

@D-guy: Regi tema a Lewis es Vitalij utoereje ; en azert vagyok meggyozodve Lewis elonyerol, mert tobb olyan kiutest lattam Lewis-tol, ahol egy utestol, vagy egy gyors egy-ketto kombinaciotol vege volt az ellenfelnek ; pl. Botha, Rahman ( ha fel is allt, ugysem huzta sokaig, pl. Ruddock, Grant, de Briggs is tobbszor megjarta a padlot ellene ). Vitalij inkabb felorli az ellenfeleit, es altalaban tobb tucat, vagy akar tobb szaz beszedett utes utan kapitulalnak.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-02-23 18:10:48

@Rajhi: En a legutobb latott Vitalij ellen a jelenlegi kihivok kozul nem latnek teljesen eselytelennek egy jol felkeszult, csucsformaban levo Eddie Chambers-et, de talan a Chisora-hoz hasonloan betonfeju, nagy munkatempoval bokszolo, de joval nagyobb darab es labon mozgekonyabb Kubrat Pulev is fejfajast okozhatna neki. Persze, az is lehet, hogy az oreg ismet az Adamek elleni formajat hozna, es lenullazna mind a kettot ;-)

» bpjotruska   válasz erre
    2012-02-23 18:01:57

@BlaZe: Sosem volt egy-ütéses KO típus, de azért ilyen kiütési aránynál nem hiszem, hogy meg kellene kérdőjelezni az ütőerejét úgy általában. Adamek villámcsapáshoz hasonlította az ütéseit, szerintem mindenképp az elmúlt 10-20 év egyik legnagyobb ütője. Én nem vagyok biztos benne, hogy Lewis nagyobbat ütött.

    2012-02-23 18:01:31

Aki még szóba jön az vagy már kikapott tőle, vagy nem akar kiállni vele, vagy az alkalmazottja, vagy gyengébb mint Chisora.

    2012-02-23 17:35:26

Úgy tűnik nagyot lehet kaszálni az angolok ellen, ráadásul mindegyik komoly marketinget szövegel és pofozkodik össze. Vitali is ugyan ezt teszi most éppen marketinggel. Fenét veszi ő ezt presztízsnek 40 évesen kizárt, hogy ilyen gyerekesen gondolkodjon, csak nagyot kaszált, és szeretne még nagyobbat. Jól teszi.

» lefthook   válasz erre
    2012-02-23 17:08:52

Apropo: A Wlagyimir Klicsko - Mormeck undercard-ra felkerult egy Usztinov - Kertson Manswell meccs. Igy van eselye Mormeck-nek is igazi felhajtast csinalni, mert miutan megpofozza a merlegelesen Wlagyimir-t, a meccs utan Usztinovot is megpofozhatja :-))) Cirkuszt a penzert! ( mert boksz az sok nem lesz sajna... )

» bpjotruska   válasz erre
    2012-02-23 16:55:26

@Gaius: Egyetértek. Chisora nem az a szintű bunyós, akivel Vitalijnak kétszer is meg kellene küzdeni. Megverte és kész. Mindenki elhiszi, hogy még simábban elintézte volna egészséges karral, akkor miért kell ezt erőltetni. Remélem nem akar egy Holyfield-Ruiz trilógiát csinálni belőle.

    2012-02-23 16:53:04

@BlaZe: Szerintem par honap alatt nem oregedhetett ennyit... Adamek ellen meg nagyon is rendben levonek tunt az utoereje, vagy legalabbis a lengyel latvanyosabban rogyadozott a talalataitol, mint a szinten nem papiroklu Arreola vagy Michael Grant uteseitol. Vitalij utoerej szerintem sincs azon a Tyson-Lewis szinvonalon, foleg az uteseibol hianyzo igazi dinamika miatt, de azert meg igy is nagyobbat ut a legtobb top-bunyosnal.

» bpjotruska   válasz erre
    2012-02-23 16:52:57

@tibi: És meglenne a KO is :)

    2012-02-23 16:39:26

Vlagyimirral meccseljen,ilen "felvezetés" után egész jó kis esemény lenne!!!

    2012-02-23 16:29:23

Vitya nem tud hatalmas KO-t produkálni, max kondi KO-t. Már rég kevés hozzá az ütőereje. Ha egyáltalán valaha volt neki. Nincs benne dinamika, csak tolja az ütéseket... Szerintem látványosan gyengül. Inkább abba kéne hagynia lassan.

    2012-02-23 16:19:36

@Gaius: Miért lenne bohocság , ha szétveri az angolt?
Izgalmasabb mecs lenne, HATALMAS KO-VAL.

Hajrá Vitya hozd össze a következő verést!

» matador   válasz erre
    2012-02-23 15:49:07

Ezt már neki sem kéne erőltetnie, ez az igazi presztízsveszteség. Sérülés ide-oda, nyert. Ennyi. Így bohócot csinál magából.

    2012-02-23 15:12:59

Sérülés nélkül simán kicsapja Vitali az angolt.

» Jor-El   válasz erre
    2012-02-23 15:08:51
fel