A Showtime visszadobta a Jean Pascal vs. Erdei Zsolt összecsapást?

2012-02-22 07:33:49 / greg

A www.fightnews.com internetes oldal egy mai cikke szerint Showtime televíziós társaság nem támogatja, hogy a korábbi félnehézsúlyú WBC bajnok Jean Pascal legközelebb az egykori WBO félnehézsúlyú és WBC cirkálósúlyú világbajnok Erdei Zsolt ellen lépjen szorítóba. A hivatkozott oldal által közölt cikk a félnehézsúlyú reménység Ismayl Sillakh jelenlegi helyzetével foglalkozik, és kiemeli, hogy Pascal és csapata nem kért a 26 éves ökölvívóból, ehelyett inkább egy Erdei Zsolt elleni mérkőzést preferált, amit információik szerint a kanadai bunyós meccseit közvetítő Showtime csatorna nemrégen visszautasított. Erdei Zsolt és Jean Pascal találkozójának lehetőség a múlt hét során libbent fel először a sajtóban, remélhetőleg a fightnews által hivatkozott értesülések nem pontosak, és Madár mégis összecsaphat a félnehézsúly egyik jelenlegi húzónevével.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@Kosa Miklos: Konkrétan beszélj és nevezd meg azt az ellenfelet. De lehet hogy összekevered valakivel. Szeretnél te olyan bóvli lenni mint Zsolt.

    2012-02-29 07:37:33

Mint személyünkben nem érintettek, kezeljük megértéssel a történteket. A ’mi’ Erdei Zsoltunk, a magyar amatőr világból röppent Madárként a német, és ez által az európai profi boksz világába. Ez hatalmas váltás. Lelki és anyagi értelemben is. Madár hosszú, munkával teli, váltakozóan megerőltető, kényelmes éveket töltött az Universumnál. Ezen évek alatt feltűnő volt, hogy Madár a ’húzósabb̵ 7; meccseire nem taktikailag nem volt felkészítve, felkészülve, hanem lelkileg. Szerencsétlen pszichológus választása jelentősen meghatározta univerzumos éveinek majd kétharmadát. Az akkori fizikai felkészítésének minősége, a ’Klink-korszak ’ minőségéhez képest – életkorát, mint ’súlyosbító tényezőt’ is figyelembe véve - magáért beszél. Már pedig ha valaki lelkileg nincs felkészítve – főleg, ha kicsit is érzékenyebb szerkezet – nem tudja a legjobb hatásfokkal érvényesíteni a fizikai és a taktikai elemeket, főként egy K.O.-ra kiéhezett világban. Pontosan ennek az ellentettjét láthatjuk, csak példaképpen: Chisoránál vagy még inkább Hayenél, illetve annál a ’stílusnálR 17; amit ők képviselnek. Madárnak minden fizikai adottsága és technikai képzettsége is meg volt ahhoz, hogy súlycsoportja sikeres amatőr bokszolójából, igazi ’vérprofivá 217; váljék. Tán egyetlen tényező hiányzott, hiányzik belőle, ami a hivatásosok között mindenképpen elengedhetetlen a sikerhez, az egészséges mértéket nem egészségtelen mértékben meghaladó agresszivitás. De ennek hiányában is, profiként nagyon sokra vitte. Az nem kérdőjelezhető meg, hogy egyes döntéseinél, üzleti tanácsadóinak, ám legfőképpen pszichológusának szerencsésebb megválasztásával, akár még többre is vihette volna. Miként Sdunek mesterrel a Klicsko - fivérek (akik ’vérprofi̵ 7; üzletemberek és profi sportolók) időben nyitottak a meglehetősen szellős, nehézsúlyú amerikai piac irányába, úgy sajnos Madár ezt kissé későn és Sdunek állandó jelenléte nélkül tette, kétségtelenül kevésbé szellős súlycsoportjában. Madár számára az Univerzum zártabb világából az amerikai profi boksz világába történő, nyugodtan kijelenthetjük, hogy kissé kényszerű kései váltás, ha nem is akkora léptékű, mint korábban az amatőr világ elhagyása volt, de ehhez a váltáshoz is, ha nem is röppenni, de ugrani kell, mert lépni kevés volt. Az ugrásból eredően, az eddig hosszú évek alatt megszokott alapállás ellentettjeként, bajnokként nem ő válogathat az ellenfelek közül, hanem kihívóként várja, hogy ’szóba álljanak’ vele. Madár mindent meg is tett annak érdekében, hogy ez megtörténjen. Már Michalczewski is nagy nyilvánosság előtt szóvá tette a Fragomeni elleni meccset megelőzően, hogy Erdei európai mércével mérve is nevetségesen kevés pénzért bokszol, és hogy álljon ki jobban érdekeiért az Universummal szemben. Madár személyiségét ismerve, nem valószínű, hogy DiBellával szemben önérdek érvényesítőbb magatartást követett, mint korábban a hamburgiakkal szemben tette. Profi évek ellenére is ugyanaz a sportember maradt, aki korábban volt. A profizmus elsődlegesen üzleti szelleme legfeljebb csak másodlagosan és csak módjával hatotta át. DiBella, mint vérprofi üzletember, bizonyosan a maga számára legjövedelmezőbb lehetőséget, azaz Cloudot választotta, amire Madár nem mondhatott nemet. Bár Madár első nyilatkozata - sokunk megdöbbenésére - sok mindent elárult, amikor korábbi sérüléseiből erdő fájdalmairól és arról beszélt, hogy még ha győzne is Cloud ellen, valószínűleg ez lesz az utolsó mérkőzése.
Cloud, Campillo elleni „győzelme̶ 1; két nyitott zsebű és csukott szemű pontozó bírón múlott. Az egész Don King által rendezett, s a valljuk meg őszintén, hogy a profi boksz világától nem idegen színjáték végjátéka volt az, ami megmutatta a promóter gátlástalan manipulativitásának mértékét: Cloud mama ájulása a ringben. Ez tette fel a koronát a ’nagy műre’, úgy hogy közben Kingé meg sem billent. Vélhetően a Cloud - Erdei meccsen DiBellának nagyobb befolyása lett volna, mint Campillo promóterének, hogy a bíró küldésbe érdemben beleszóljon, de azt pontosan nem tudhatjuk, hogy Don Kinggel szemben valójában mekkora is lett volna. Madárnak a győzelemhez, legalább olyan fölénnyel kellet volna vernie Cloudot, lehetőleg padlózás nélkül (amire technikai képzettsége mindenképpen predesztinálja), hogy a végén az ő karját emelje a bíró a magasba. Ám, mint eddig veretlen bokszolónak – nem lett volna szüksége egy Cloud elleni vélhetően elcsalt (ennek pusztán a mértéke lehetett kétséges), vagy esetleg a részéről várható K.O. hiányában, szűken elbukott mérkőzésre pályafutása utolsó állomásaként. Madár voltaképpen józan döntést hozott, amikor sérülésére – akármekkora legyen is az - hivatkozva lemondta a Cloud elleni meccset. Tudható volt, hogy az amerikai piac ezt nagyon nehezen tolerálja, és hogy Madár számára ’ár felverő’ hatása bizonyosan nem lesz. Nem is lett.
Azért továbbra is, ne „Szállj el Kismadár!”, hanem: Hajrá Madár!

» Jorge Marcelo Balboa   válasz erre
    2012-02-27 14:03:11

úgy látszik Pascal már csak a Showtime-on akar nyomulni

» Virág Csaba   válasz erre
    2012-02-27 09:45:10

http://www.boxingsce ...

Itt annyi van hogy azért marad el mert nem volt rá anyagi keret

» András Kéri   válasz erre
    2012-02-26 23:35:10

Csalódtam kicsit... Nézzük pl Vitalijt... Annak idején azonnal igent mondtott Lennoxék ajánlatára... Most sérüléssel boxolta végig Chisora ellen a meccs nagy részét. Annak idején Shannon Briggs is sérülve boxolt végig Vitalij ellen.. Ezeket kellene Erdeinek követni... A kihivás le kell hogy gyűrje a kisebb egészségügyi problémákat

» Leonard   válasz erre
    2012-02-26 19:43:05

Összetehetné a két kezét Erdei, hogy Cloud és Pascal ellen is kiállhatott volna, ilyen lehetősége többet nem hiszem, hogy lesz.

    2012-02-26 11:44:05

@Kosa Miklos: Mayweather a súlyhatár fölött mért be Marque ellen. Mégis sokan a P4P éllovasának tartják.

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-02-26 01:58:39

Ahogy itt lent irta valaki: Madár már régen BOVLI. Egyszerüen nem értem, hogy miként tudja eladni magát. Évekkel ezelött elmaradt egy meccse, mert a meccs elött gombás hust evett, és hasmnése lett.(????).Egy másik meccse azért vált cikivé , mert az ellenfele átesett a sulyhatáron. (Ugyan milyen boxolo lehetett?). Boxolt olyan nevesincs örgével is, aki akkor már honapok ota nem edzett - kidobo faszi volt valahol. Edzöje se volt. A gyerekével jött Pestre, és a meccs elött elvitte a srácot a vidámprakba. Mikor egy némileg hozzáértö ujságiro megkérdezte Madárt, hogy nem gagyi-e olyan faszival boxolni, aki idötlen idök ota nem edzett, madár azt válaszolta, hogy nem, mert igy legalább az ellenfele 'boxra kiéhezetten ' veti bele magát a küzdelembe.
stb.stb. BOVLI. Csoda, hogy még egyáltalán nyomdafestéket pazarolnak rá.
Boksz!

» Kosa Miklos   válasz erre
    2012-02-25 15:47:59

@Virág Csaba: Ez azért "kicsit" több lenne, mint egy sima felhozómeccs, és sanszosan anyagilag sem lenne annyira kifizetődő, mint mondjuk egy Pascal elleni derbi, viszont kockázat az lenne benne gazdagon szerintem. Ráadásul ott van még az, amit N_Ricsi írt, az alapszerződés szerint ez az utolsó meccse Madárnak DiBellánál, mert a plusz 2 meccs "csak" opció, és egyáltalán nem biztos, hogy életbe lép, ergo ha most nem veszi ki a pénzt Lou bácsi Erdeiből, akkor kérdésessé válik, hogy ki tudja-e valaha is...

    2012-02-25 11:21:04

Rendben!

Akkor egy Ismayl Sillakh elleni felhozómeccset lehetne leszervezni!

Biztos Zsolt is nagyon örülne neki!

» Virág Csaba   válasz erre
    2012-02-25 10:54:25

Az ellenfélnek nincs öve, meg a kezem sem jó még. Világos? Így kell ezt érteni!

Egyébként Zsoltnak előbb bizonyítania kell, hogy jó a keze, s nem csak a világnak, hanem önmaga előtt is. Tudnia kell, hogy fel tud-e készülni, ami csak egy felhozó meccsen derülhet ki, a felkészülő edzések, majd a mérkőzés közben. Ha minden rendben, utána lehet tévés meccset bevállalni nagyobb név ellen.

» Bumbum   válasz erre
    2012-02-24 14:03:07

gondolom telefonon lemondta, mielőtt bármi ajánlat érkezhetett volna

más logikus magyarázat erre nincsen szerintem

» Virág Csaba   válasz erre
    2012-02-24 13:44:51

Egyébként Erdei a Blikknek azt nyilatkozta, nem áll ki Pascallal mert nincs öve, ez összhangban volt a doghouseboxing és más amerikai lapok értesüléseivel, aztán másnap kijelenti Zsolt, hogy nem is tárgyalnak, nem volt mit lemondania, mert meg sem keresték a kanadaiak. Közben a kanadai sajtó egyértelműen arról ír, hogy elmarad Pascal április 14-én rendezendő Erdei Zsolt elleni meccse, mert Erdei visszautasította az ajánlatot, ezért szinte biztos, hogy a kanadai visszatérő meccse is várat magára, mert ennyi idő kevés, ahhoz, hogy Erdeihez hasonló minőségű bunyóst találjanak...
Túl sok az ellentmondás...

» N_Ricsi   válasz erre
    2012-02-24 13:18:35

Itt csak annyit írnak, hogy Erdei nem vállalta a meccset és Pascal egyre csalódottabb, hogy nem tudnak neki komoly riválist lekötni!

» N_Ricsi   válasz erre
    2012-02-24 13:12:59

"According to the same RDS.ca report, Erdei has decided not to fight Jean Pascal, whose frustration grows as he attempts to secure a meaningful fight."

Mit akar ez jelenteni?

A második lehetőséget mondta le?

» Virág Csaba   válasz erre
    2012-02-24 11:37:36

Ennek a hajcihőnek semmi érelme már. Kopppanás-szagot érzek. Ne legyen igazam persze.

» akárki   válasz erre
    2012-02-23 21:47:06

Sajnos Zsolti esélyei egyre jobban fogynak,talán a brit WBO bajnok
ellen kellene probálkozni az amerikaiak nézőpontjából már kiesett.

» Paskó László   válasz erre
    2012-02-23 17:56:07

Erdei azt mondja, szó sincs Pascal elleni ütközetről, és nem is volt, mert még nem 100%-os a keze. Akkor kezdenek játszótársat keresni, ha teljesen felépül. Bővebben:

http://www.hatharom. ...

» MrLondon   válasz erre
    2012-02-23 17:32:31

@Beast_Pete: Ha nincs ló a szamár is jó alapon, Shumenovval is meg kéne elégednünk.Shumenovo t nem szabad lebecsülni, képzetlen boxoló,de jó a fizikuma és megy előre mint az állat.Erdei sajnos nincs abba a helyzetben, hogy válogasson, ha legyőzné Shumenovot, azt hiszem meg lehetnénk elégedve.

» Einfug   válasz erre
    2012-02-23 14:55:26

@ogreface: ez most engem is megzavart, én is eddig abban a hitben éltem, nagy név kell.

» Irbisz   válasz erre
    2012-02-23 14:31:13

Most már én sem értem. Nagy név kell a tengerentúlról vagy világbajnoki öv?

» ogreface   válasz erre
    2012-02-23 14:15:37

Ráadásul azt ne felejtsük el, hogy a szerződése utolsó mérkőzése jön a + 2 csak opció. DiBella itt már biztos, hogy nem egy felhozómeccset hoz neki össze, mert ki szeretné venni végre a pénzt is az eddig együttműködésből.
Oda lesz téve, ha kell Angliába, ha kell Kazahsztánba, mert nagy esély van rá, hogy az USA-ban nem halmozzák már el ezek után ajánlatokkal...

» N_Ricsi   válasz erre
    2012-02-23 14:05:50

@Beast_Pete: Sosem közvetett a Showtime Shumenov meccset...
3 tv-s meccse volt az USA-ban, amiket FSN (Fox Sport Network), az ESPN2 és Telefutura közveített.
Egyébként ha Zsolt minden áron címért akar menni, akkor Hopkins és a WBC alapból kiesik... Cloud és az IBF szintén...
A WBO és a WBA marad:
De szerintem a WBO vímért ökölzni semmi értelme nem lenne, mert jópár évig már birtokolt azt az övet Madár (addig sem ért túl sokat, most sem), ráadásul Frank Warrennel egyezkedni nem könnyű, ő úgysem menne bele ilyen rizikós meccsbe még egy angol helyszín mellett sem, kötelezni meg nem lehetne őket sehogy...
Marad a WBA és Shumenov, ez akár össze is jöhet, de hogy a Showtime vagy más komoly csatorna nem közvetíti majd arra mérget vennék, az említett kis csatornák meg nem tudják finanszírozni. Akkor mi a megoldás?
Vagy megy Kazahsztánba, ott úgyis van lóvé bőven, vagy sok szék közül a padlóra eshet és vonulhat vissza....
Azért mégis jobb lett volna vállalni a Pascal elleni meccset, nemde?

» N_Ricsi   válasz erre
    2012-02-23 14:01:08

@tibi: viszont bajnok, és a Showtime közvetíti a meccseit, amennyiben nem változott semmi. Lehet, nem tartják nagy névnek, de ismerik már egyre többen. És tényleg, ami a legfontosabb, hogy Zsolt újra világbajonok lehet, neki most ez a legfontosabb. Utána jöhet még egy mérkőzés, vagy egy nagy név ellen, vagy egy címegyesítés... esetleg a kettő egyben. Jó lenne...

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-02-23 13:18:18

@Beast_Pete: Igen Shumenov ellen mehetne.Csak az a baj h Shumenov nem igazán jónevű ellenfél...........

    2012-02-23 12:52:25

Menjen Shumenov ellen. A kazah szívesen bokszolna ellene, Zsolti meg őt tudná a legkönnyebben elverni, vagy talán Cleverlyt a bajnokok közül.

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-02-23 12:31:25

@greg: Szerintem nem lesz már neki semmilyen mérkőzése ez a sok mellébeszélés egyértelműen arra utal, hogy nincs már ő olyan állapotban, hogy Cloud, Dawson, Pascal szintű emberekkel bunyózzon...
38 évesen, megannyi sérüléssel a háta mögött, nem képes ő már Cleverlynél, Shumenovnál jobb bokszót legyőzni és lehet már őket sem...
Ezt bizonyítja , hogy szűk 2,5 év alatt csak 2 felhozómeccsre futotta neki.
5-6 évvel ezelőtt kelett volna lelépni, így már kár volt elkezdeni ezt az amerikai karriert...

» N_Ricsi   válasz erre
    2012-02-23 11:46:06

@N_Ricsi: Számomra elég döbbenetes a dolog. Azt mondta, mikor eljött az Universumtól, ha jól emlékszem, hogy nem az övek érdeklik, hanem a jó nevek és az igazán nagy meccsek. Most viszont visszadob egy Jean Pascal elleni találkozót azzal, hogy a kanadainak nincs világbajnoki címe. Nem tudom, mit akar a jelenlegi helyzetben. Miért lenne jobb, ha mondjuk Cleverly-vel bokszolhatna a WBO övért, mint egy Pascal elleni mérkőzés, amivel sokkal többet nyerhetne. Számomra ez totálisan érthetetlen.

    2012-02-23 11:35:47

"There was talk last week of Showtime doing a doubleheader featuring a light heavyweight scrap between Jean Pascal and Zsolt Erdei in Montreal with a co-feature of Jermain Taylor vs. Joachim Alcine. Well, the plan ran into a few problems. First, Erdei expressed his desire to go for a title fight..."

Az elején senki nem gondolta, hogy Zsolt egymás után két főmérkőzést is vívhatna a Showtime csatornán. azt meg pláne nem, hogy egyikből sem lesz ilyen-olyan okok miatt semmi...
Ez nagyon nem tesz jót a megítélésének...
Nem irigylem DiBellát most!

» N_Ricsi   válasz erre
    2012-02-23 11:22:00

@MrLondon: csak Sillakh menedzsere pofázik, tipikus szöveg, amit ő lenyom. Nyilván ha meg Sillakh nem állna ki Pascal ellen, akkor Pascal menedzsere osztaná őt.

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-02-23 09:30:11

Lassan bowli kategoria lesz a bokszban is .A nézőnek jó boksz kell a televízióknak is .Nem érdeklik a sérülések magyarázkodások stb...Mi lett volna ha ...ez csak itthon divat.A busznak is van menetrendje a lényeg hogy időben jöjjön.Senki nemfog könyörögni a magyaroknak hogy bokszoljon mikor százan várnak egy világbajnoki kihívásra lásd Campillo és kiderült hogy nagyon jó bunyós kár hogy nem vitte el az övet.

» Cs Aladár   válasz erre
    2012-02-23 08:43:37

fasom

    2012-02-22 20:20:36

@himpike: Na persze így is lehet nézni.

» luckyz   válasz erre
    2012-02-22 18:50:24

@luckyz: Kérdés hogy ezek után mennyire veszik komolyan...
-Össze kéne hozni ezt a meccset azzal az Erdei gyerekkel tudod...
-Erdei.. melyik is az.. ja az ex-univerzumos akinek nem telt fogorvosra se és elmaradt miatta egy meccs?
-Jah, az a csóka volt.. nem is tudom kell-e nekünk ez a meccs.

» himpike   válasz erre
    2012-02-22 18:24:48

@MrLondon: Gotzev-nek túl nagy a pofája! Vkinek be kéne fogni.Rem Erdei-ék reagálnak a hírre mihamarabb,itt is fel kell venni a kezstyűt!

    2012-02-22 18:22:36

@himpike: Dr.himpike:-)) . A fog elég érdekes dolgokat tud produkálni. Nagyon sok szervre tud kihatással lenni. Sőt!! Egy begyulladt fog okozhat pl. hajhullást is. Egy interjúban Madár elmondása szerint néha érzett benne némi fájdalmat is. Tehát igazad van abban, hogy idejében kellett volna kezeltetni. Többet nem valószínű, hogy benézi az ilyent.

» luckyz   válasz erre
    2012-02-22 17:01:30

Most vagy csak az autentikusság-mentes szájkarate megy mindenfelé, vagy tényleg kezd Madár renoméja nagyon csökkenni:

http://www.origo.hu/ ...

» MrLondon   válasz erre
    2012-02-22 16:37:18

Mondjuk alaposan elverne egy olyan kaliberűt mint Yusaf Mack v Allan Green,a legjobb egy szép tko győzelem lenne a kései menetekbe.Akkor biztos h számolnának vele szerintem egy vb meccsre.

    2012-02-22 13:19:19

én azt se bánom megmondom őszintén ,ha megint lesz egy felhozó meccse mondjuk azért valami jó bunyóssal a top 10-15-ből csak már legyen meccse!!! a multkori produkciója nagyon tetszett,azok a kombinációk ,meg minden rendben volt igaz az ellenfél nem egy Cloud volt ,de akkor is. hajrá madár!!!

» horváth gergely   válasz erre
    2012-02-22 12:19:51

"2-3 évvel korábban kellett volna átruccania usába"
van az 5-6 is...

» N_Ricsi   válasz erre
    2012-02-22 10:54:17

nagyon nyögvenyelős ez az amerikai túra..
szegény Erdei kitartó ember, de gondolom azért idegileg neki sem tesz jót ez, főleg h sürgeti az idő..
az a meglátásom(persze nem nagy meglátás),h 2-3 évvel korábban kellett volna átruccania usába.

de azért remélem alakul neki vmi.sztem már nincs ideje felhozómeccsekre, meg attól is csak fogy, van már benne elég meccs, h ne kelljen felhozómeccsen melegítenie...

» kovacsik   válasz erre
    2012-02-22 10:46:05

Sillakh nagyon jó bunyós, Pascal helyében én sem kérnék belőle (szerintem jó eséllyel bukná a meccset).
Erdei legalább két súlycsoportban világbajnok volt, kiütni szerintem nem tudná Zsolt, a kanadai pontozás meg...

    2012-02-22 10:29:51

@luckyz: Ha valaki relative verekedéssel keresi a pénzt, akkor megesik hogy pofán is vágják. Megengedhetetlen luxus hogy ilyen hibafaktort meghagyjon. Tökéletesen mindegy hogy ki az illető.

» himpike   válasz erre
    2012-02-22 10:04:17

Most egy ideig biztos hogy repkedni fognak a hírek Zsolti körül,rem vmi jó is kisül belőle. 2 bajnok elérhető neki sztem,ez Cloud és Shumenov.Zsoltinak 1 jó nevet ki kellenne ütnie,v nagyon megvernie h oda rakják egy Showtime-os meccsre,megkapta a lehetőséget egyszer már pedig akkor még az USA-ban "nem tett le semmit asztalra",ez elúszott,mostmár nehéz a helyzete ezek miatt.

    2012-02-22 09:58:19

Attól, hogy a Showtime nemm közvetítené, nem lenne óriási tragédia, mert a kanadai Indigo csatorna képes megrendezni és finanszíroni az egészet.
A Branco és a Diaconu elleni második mérkőzését is kizárólag Kanadában közvetítették.
Ha nem jön össze a meccs, akkor nagy az esély arra, hogy nem a Showtime, hanem Erdei dobta vissza a lehetőséget, mondjuk az időpont miatt... Ha meg így van Cloud és Pascal után több lehetőség már nem lesz!
De ezek csak találgatások és lehet, hogy a hír is kacsa!

» N_Ricsi   válasz erre
    2012-02-22 09:19:34

Várjuk ki a végét. Annyi kacsa repked a boxvilágban, hogy nem érdemes mindet lelőni.
Ha viszont nem lesz Pascal-meccs, akkor lesz valaki más, a lényeg, hogy boxoljon Erdei tavasszal.
Hajrá Madár!

    2012-02-22 09:12:42

@himpike: Gondolom bárkiről bármit tudsz írni.:-)

» luckyz   válasz erre
    2012-02-22 08:59:34

@himpike: Mármint arra gondolsz, hogy Zsolt leírta a fogával kapcsolatos problémát?

» luckyz   válasz erre
    2012-02-22 08:58:05

@luckyz: Gondolod hogy ha Mayweatherről lett volna szó nem ugyanezt írtam volna?

» himpike   válasz erre
    2012-02-22 08:44:05

@luckyz: Ő maga írta le okoska.

» himpike   válasz erre
    2012-02-22 08:41:02

Ettől függetlenül jó lenne egy Pascal Erdei meccs.

» luckyz   válasz erre
    2012-02-22 08:39:26

@himpike: Igazi magyar okos hozzászólás volt. De persze elnézésedet kérem ha esetleg fogszakértő vagy és jobban értesz hozzá mint én. Mert ebben az esetben biztosan tudod mi történt Zsolt szájában.

» luckyz   válasz erre
    2012-02-22 08:37:56

"A pénz"

» matador   válasz erre
    2012-02-22 08:18:02

Ha milliókat keres, költsön már fogorvosra időben...

» himpike   válasz erre
    2012-02-22 08:16:13

szappanopera...

    2012-02-22 08:03:39

Zsolt - a sérülésre lehet hivatkozni, de ez az üzleti bokszköröket nem hatja meg - elszalasztotta az esélyt a komoly meccsre, tehát egy magasan jegyzett felhozó ellenfélnek kell következnie, ha akar még valamit.

» Bumbum   válasz erre
    2012-02-22 08:01:57

En a Showtime-ot nem tudom hibaztatni akkor sem ha a hir igaz.

» fixpont   válasz erre
    2012-02-22 07:57:19
fel