Miguel Cotto lett Mayweather ellenfele

2012-02-01 19:31:50 / hollywood

Május 5-én Miguel Cotto elllen lép ringbe Floyd Mayweather. A mérkőzést maga Mayweather jelentette be röviden egy interjúban, de vélhetően napokon belül egy komolyabb sajtótájékoztatót is rendeznek az ügyben. A hír minden bizonnyal azt jelenti, hogy Manny Pacquiao továbbra is várhat az amerikai klasszis eleni meccsre és a nyár elején Timothy Bradley ellen lép szorítóba.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Pac Cotto elleni meccse óta világos számomra, hogy May bohócot csinálna belőle hátrafelé.

» himpike   válasz erre
    2012-02-04 23:03:00

@himpike: szerencsére hogy van e esélye ezt Te sem tudhatod,ez a szép benne.

    2012-02-03 23:07:15

@migelkotto: ne csak nézd a boxot hanem lásd is.

    2012-02-03 23:06:26

@apa: Nincs. Úgy érzem Pacmanra gondolsz most, de nem... Pacnak sincs számottevő esélye.
Időnként előfordul hogy Klicskó-Pacman fannak néznek itt az emberek, de én nem drukkolok senkinek Gatti óta. Csak egy jó meccset szeretnék látni, a résztvevők személye számomra teljesen közömbös.

» himpike   válasz erre
    2012-02-03 21:42:00

@apa: Nem tudom mi körvonalazódott ortiznal .... Első 3 menetben may talált többet 4.ben pedig már szinte csak ő talált ... Nem tom ebbe mi a jó

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-03 13:00:21

@himpike: talán 1 ember azért van:-)

    2012-02-03 10:22:13

@zappa: Senkinek jelenleg. Nyilván súlycsoportfüggő is a dolog.

» himpike   válasz erre
    2012-02-03 09:40:51

@migelkotto: Nyilván nem mindegyik ellenfele azért ment.Cottónál kiderül az első 3 menetben hogy komolyan gondolja e a győzelmet.Mindent egy lapra kell feltennie,Ortiznál már körvonalazódott mi a helyes út,de sajnos ő sekélyes intelligenciával megáldott volt sajnos.Sarokba kell szorítania ha leáll vele vívni esélytelen.De mindezt még az elején különben vége a dalnak.Ha a győzelemért megy ezt fogja tenni mert ő is tudja hogy nincs más esélye.

    2012-02-03 09:34:19

Jó ez a párosítás, bár én sem adok Cottonak nagy esélyt és simán lehet, hogy a közepétől egykapuzás lesz.
Cotto sajnos már nem az, aki volt, ez van.
Sztregonak üzenem, hogy az általában erős hátráltató tényező, ha elveszíted a veretlenséged úgy, hogy közben átgyalogolnak a legjobb ütéseiden és ezzel egy időben péppé verik a fejedet. Egy brutális verés után mentálisan már nem leszel soha olyan erős (leszámítva a legeslegritkább kivételeket akikből most egy sem jut eszembe, bár talán van) és az bőven kihat a fizikai teljesítményedre.
Valaki levezette itt, hogy mivel tudta, hogy téglával verték így azt ő maga sem számíthatta igazi vereségnek. Na, ezen nem tudom sírjak vagy nevessek.

» kiscapa   válasz erre
    2012-02-03 09:22:28

Sokkal nehezebb feladat előtt áll Cotto mint valaha. Pacman ellen egy új edző kellett volna és ott a 40 % esély a győzelemre Steward mesterrel... de itt... May ellen semmilyen taktika nem működik ezt be kell látni. Könnyűsúlytól középsúlyig mindenkinek 5 % esélye van. Egy lucky punch. Kizárólag testre vagy májra... mivel a feje kemény.

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-03 00:19:50

@apa: Ezt nem igazán értem. Miféle taktikára gondolsz ami alapján ezt eldöntöd ? Ha fejjel megy a falnak ? vagy hogy. Ha nem tűnt volna fel May eddig veretlen. 42 ellenfele volt mind csak a pénzért ment a ringbe?

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-03 00:18:13

A taktikából ki fog derülni hogy a győzelem motiválja e.

    2012-02-02 23:57:46

@himpike: Egyébként ki az akinek jelentősebb esélyt adnál May ellen?

    2012-02-02 20:37:55

@himpike: Akkor jó, úgy érthető.:)) Ortiz is gyorsan fel lett értékelve a meccs előtt, aztán nagyobb volt a füstje, mint a lángja. Cotto azért jobb még így is, de sajnos Manny kiverte belőle a lelket.

» Sztrego   válasz erre
    2012-02-02 20:00:43

@Sztrego: Én is csak a jó iparos vs művész párhozam miatt adok tizet.

» himpike   válasz erre
    2012-02-02 19:52:44

@zappa: ú, a sajátot leírni ly-al, a többiről nem is beszélve. Bocsánat!

    2012-02-02 19:16:25

@Sztrego: Látod és Ortizal meggyűlt a baja Pacnak edzésen, emiatt dobták is. És ez alapján Pac Ortiz győzelmét várta May ellen.

Margarito vereség után nem sokkal jött Pac Cottonak. Ha valamikor, akkor oot méginkább hatása alatt lehetett a durva vereségnek.

Most Pac után 2,5 évvel jön a Meccs, egy igen meggyőző teljesítmény után és Cotto a salyát súlycsoportjában bokszol, May ugrik fel hozzá!

    2012-02-02 19:14:48

Ortiz Meccs II, akár hasonló befejezéssel. Ortiz is olyan volt, mint Vinny Pazienza Roy Jones ellen, rohamozott, mint egy megvadult bika, csak csúnyább befejezéssel. Cottot már péppé verte Pac Man, a motivációja erősen kérdéses

» Sztrego   válasz erre
    2012-02-02 19:04:43

(még a keményített bandázshoz annyit, csak így zárójelben, hogy az senkinek nem jutott eszébe a rágalmazók közül, hogy ez visszafele ugyanúgy viselkedik? hatás-ellenhatás. egyszerű példa, a csákány feltöri az ember kezét, mert minden ütésnél vissza üt. szemléletes példa, boxer ugyanúgy széttöri a használója kezét, ha valaki ráadásul még szarul is használja, el is töri az ujjait. egy ilyen feltételezett keményített bandázs margarito kezét egy meccs alatt ugyanúgy széttörné, mint cotto fejét, mintha a falat ütné az ember.)

    2012-02-02 18:54:38

@Sztrego: "Mayweather nagyobb Pac Mannél ezért még szép, hogy ott is vállalja, ahol bőven erős volt eddig is."

Mayweather erős volt eddig is nagyváltóban???:D

    2012-02-02 18:34:11

Cottónak, hogy legyen esélye May ellen, pragmatikus stratégiát kell kitalálnia. Sokkal folyamatosabban és jobban kell védekeznie mint ahogy szokott és ahogy tud, és leginkább ahogy Pacman ellen védekezett. (Baloldalán nagyon verhető, ilyen rossz beidegződéseket el kellenr felejtenie, amit sokszor csinál, hogy csak jobb kezével védekezik, bal kezét a hasához szorítja, és a vállával próbál védekezni közben meg elhajolgatni, a fejének bal fele teljesen védtelen.) Támadásait pedig nagyon okosan kell megkomponálni, minimumot vállalva kellene támadásokat indítania, mert May valószínűleg ugyanúgy szétboxolná a támadásait mint Pacman. Félig meddig kontra bunyóra kellene berendezkednie, de az nem igazán az ő stílusa és védekezni sem igazán tud, szeret. Kicsit meg kéne magát erőszakolnia és védekezés központi bunyót nyomni. Azért is lenne fontos elkerülnie egy pontos találat beszedését, mert nem is igazán bírja, kettő jellemző rá, hogy elbizonytalanodik, kicsit hite hagyott lesz, elkezd úszni a meccse. Én neki szurkolok, remélem kitalálnak valami fasza taktikát, amivel meglepnek minket, meg leginkább Mayt.

    2012-02-02 17:44:13

@bandi78: Elismertem, hogy a Marquez 3 szoros pontozásáos Pac győzelemmel zárult, de ebben semmi meglepő nincs, mivel tényre bólintottam rá. A másik kettőn JMM négyszer látogatta meg a padlót.

Mayweather nagyobb Pac Mannél ezért még szép, hogy ott is vállalja, ahol bőven erős volt eddig is.

» Sztrego   válasz erre
    2012-02-02 17:22:34

@Beast_Pete: 1. te ismered?
2. de nem Cotto
3. láttál valami hátráltató tényezőt?

» Sztrego   válasz erre
    2012-02-02 17:18:56

@Sztrego: "Lássuk be, ez a Cotto már nem az a Cotto, akivel Manny bokszolt. Pac átgázolt rajta, és most May ellen sem számíthat semmi jóra. Floydnak most visszanyalt a fagy. Azzal jött, hogy Pac az általa detronizált bunyósokkal küzd folyamatosan, holott ő már a második, Pac által tönkrevert bunyóst alkalamzza. "

Marquezt ki is verte tönkre? :D Azt még te is selismerted, hogy minimum szorosak voltak a meccsek, tönkreverést még te sem vízionáltál bele azokba a meccsekbe.
ODLH, Hatton, Mosley... Hattont és Mosleyt May valóban tönkreverte, még Roach szerint sem sok maradt Hattonban a Mayweather meccs után. De szerintem Roach is csak egy fizetett Mayweather szimpatizáns lehet :D


"Cotto a súlyos vereség óta nem aratott értékes győzelmet, hiszen Yuri még kiforratlan volt, Mayorga kiégett, Margarito akkora vereséget szenvedett Pac Mantől, hogy azóta sem lábalt ki belőle. Tehát Miguel úgy áll ki Money Mayweatherrel, hogy az utolsó klasszis ellenfele felmorzsolta őt. "

És mégis milyen bátran kiállt vele Pacman a saját súlycsoportjában. Nem úgy, mint a besz@ri Mayweather, aki ragaszkodott volna egy alacsonyabb súlycsoporthoz, ugye? :)
Ja, hogy fordítva volt? opsz :)

» bandi78   válasz erre
    2012-02-02 17:18:28

Sztregoval nem kell foglalkozni.:) Frusztrálja, hogy már most is sok helyen May a p4p 1. Cotto után ha sikerülne legyőznie, sztem mindenhol ő lenne elől.
És az a fricska is fáj neki, hogy 154 fonton Pac nemmert kiálni Cottoval.

    2012-02-02 17:15:35

Egyébként, ha Margarito csak a keményített bandázsnak köszönheti a győzelmeit, akkor azok közül akik vereséget szenvedtek tőle, miért csak Cotto ment tönkre lelkileg meg fizikailag? A többi ember akit legyőzött ők miért nem estek szét, meg estek vissza? Ezt azoktól kérdezem, akik megmagyarázzák, hogy Cotto azóta más mióta Margarito betonnal szétverte a fejét. A többiekre ez miért nem volt ilyen hatással? Például Martinez egyik veresége a kettőből szintén Margaritótól van...ennyire azért ne legyünk már elfogultak, akár mennyire szeretünk egy adott boxolót.

    2012-02-02 17:06:05

@Sztrego: "lelkileg nem okozott olyan nagy traumát, mint a Pactől elszenvedett súlyos vereség."

Ilyen alapon Pac csak lelki sérültekkel állt ki...

» Shaham   válasz erre
    2012-02-02 16:07:39

Nagyon jó párosítás, Pac után talán a legjobb. Jó kis meccs lesz...

» Shaham   válasz erre
    2012-02-02 16:05:34

@Sztrego: 1. nem ismered Cottot és a lelkivilágát.
2. volt, aki emiatt öngyilkos lett.
3. ha még lelkileg nem is sérült meg úgy, fizikailag mindenképpen. És akkor meg már nehéz elhinni, hogy lelkileg semmilyen hatással nem volt rá...

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-02-02 14:41:29

@Sztrego: Szoros pontozás volt igen Bob arum és a pénz miatt... amugy sima pac vereség. a boxvilág 70 % a igy gondolja.

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-02 14:17:27

@himpike: 10% azért húzós, én annyit nem adok. Viszont egy Ortiz-féle KO kinéz.

» Sztrego   válasz erre
    2012-02-02 13:37:35

@greg: 2 meccs alatt 4 padlózás + egy szoros pontozás.

» Sztrego   válasz erre
    2012-02-02 13:35:42

@Beast_Pete: Cotto nagyon jól tudta, hogy Margarito kőműves eszközökkel verte meg, így az lelkileg nem okozott olyan nagy traumát, mint a Pactől elszenvedett súlyos vereség.

» Sztrego   válasz erre
    2012-02-02 13:34:59

Ez egy jó párosítás, ahogy egy Pac-Bradley is az lenne. Viszont a korábbi időhúzás miatt szívből kívánom, hogy Pac és May is bukja el csúnyán a saját meccsét (mégha erre szinte nulla is az esély), hátha az segítene nekik visszatérni a földre.

» Layman   válasz erre
    2012-02-02 13:20:37

Cottonak van kb 10% esélye nyerni May ellen. Előre lefutott meccs. Miben jobb Cotto Maynél..? Semmiben, szóval marad a lucky punch.
Kíváncsi leszek az oddsokra.

» himpike   válasz erre
    2012-02-02 13:18:42

Tehát akkor Marquez, akit tönkrevert Pac, majd még jobban nyugdíjba küldte May, ez a Marquez meg most elverte Pac-et. Aha...

:D

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-02-02 13:14:55

JMM-re meg nem lennék büszke lévén hogy 3 ból kétszer elverte a keccsvéjtkinget mint a sza...

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-02 13:02:04

@Sztrego: Ennyi hülyeséget összehordani :D Trollkodj már máshol kérlek szépen mindenki nevében :D

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-02 13:00:27

@Sztrego: "holott ő már a második, Pac által tönkrevert bunyóst alkalamzza"

Kire gondolsz első helyen? Marquezre:)? Hú, de tönkreverte:).

    2012-02-02 13:00:05

@Sztrego: Margarito tette tönkre Cottot a gipszgyárnak köszönhetően.

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-02-02 12:59:18

@tibi: "Mayweather mérkőzései mindig az ellenfél miatt nézhetőek,May stílusára nem igazán lenne vevő a közönség"

Ezzel nem értek teljesen egyet. Én például nagyon is szeretem Mayweather bunyóját, mert a technikát és a virtuozitást mindig is nagyra értékeltem. Viszont tény, hogy az még izgalmasabbá teszi a mérkőzéseit, hogy valaki megy előre, és abból bohócot csinál.

» Beast_Pete   válasz erre
    2012-02-02 12:58:32

117-111, 116-112 koruli May gyozelemre szamitok padlozas nelkuli, kozepesen unalmas meccsen.

» fixpont   válasz erre
    2012-02-02 12:57:06

Lássuk be, ez a Cotto már nem az a Cotto, akivel Manny bokszolt. Pac átgázolt rajta, és most May ellen sem számíthat semmi jóra. Floydnak most visszanyalt a fagy. Azzal jött, hogy Pac az általa detronizált bunyósokkal küzd folyamatosan, holott ő már a második, Pac által tönkrevert bunyóst alkalamzza.
Cotto a súlyos vereség óta nem aratott értékes győzelmet, hiszen Yuri még kiforratlan volt, Mayorga kiégett, Margarito akkora vereséget szenvedett Pac Mantől, hogy azóta sem lábalt ki belőle. Tehát Miguel úgy áll ki Money Mayweatherrel, hogy az utolsó klasszis ellenfele felmorzsolta őt.

» Sztrego   válasz erre
    2012-02-02 12:30:43

Nemtudom,de én már úgy vagyok vele,hogy ez a meccs jelenleg jobban érdekel mint az agyoncsavart Pac elleni...attól már lassan a kedvét elveszik az embernek,hogy nem akkor csapnak össze amikor kellene.

» zsoltii   válasz erre
    2012-02-02 11:11:02

@tizedes: Én sosem mondtam, hogy csaltak ellene, a Cotto-fanok hangoztatják előszeretettel, erre reflektáltam.
____________________ ____________________ ____________________ _____

Cotto ott is bukhatja a meccset, hogy végérvényes kiderül, hogy nem bírja az ütést. A Cotto-fanok persze ezt is tagadják, de a győztes Margarito meccs után is tiszta vörös volt a feje, pedig egész meccsen menekült Margarito ellen, alig talált el a mexikói.

    2012-02-02 11:08:07

jó választás cotto képzett bunyós és azért kemény is,nem lesz egy sétagalopp mayweathernek,de szerintem győzni fog.Még nem tudom kinek fogok szurkolni,mert mindegyik bunyóját szeretem,jó kis meccs lesz!!

» horváth gergely   válasz erre
    2012-02-02 11:07:30

@bandi78: Ortizt is a legmagasabban jegyezték (Pac May után) váltósúlyban, és most Cottot i a legmagasabban jegyzik nagyváltóban.
De egyébként Bradley is jó sztem, de ha May vele bokszolna, tuti megkapná, hogy kisebbet választ.:)

    2012-02-02 10:53:45

@deniro2: Én mostanról beszélek, Cotto most mondta, hogy nem nyírja ki a testét a fogyasztással. Meg azt is Cotto nyilatkozta, hogy Mayweather nem akarja úgy lefogyasztani, mint Pacman. Mostanról beszélünk, nem vissza a múltba.
De a ctachweight Pacman utóbbi pár évét végigkísérte. Ha Cotto Pacmennel játszana, akkor jó választás lenne, Mayweathernek nem az :)
Akkor nézzünk valaki mást... JMM Floydnak túl könnyű választás volt 2 év után egyből visszatérő meccsnek. Láttuk Pacman viszont milyen könnyedén intézte el JMM-et 3x is... :) Tulajdonképpen Pacman fut Mayweather elől, de ha bárki mást választ Floyd, azt páran meg fogják indokolni, hogy miért nem jó választás. Wardot mégsem hívhatja ki ha racionális akar maradni. Kihívta az egy súlycsoporttal felette levő jelenlegi léegjobbat. Szerintem ez egészen jó választás.

Nem hiszem, hogy Cottonak sok esélye van, de ettől ez még egy jó kis meccs lesz. És ha veszít is Cotto, attól még egy veszettül jó bunyós Miguel!
Azért azt hozzáteszem, hogy nem mindig azért van ám az, hogy Mayweather ellenfelei olyan öregnek tűnnek a ringben, mert ténylegesen annyira kiégtek. Egyszerűen May ennyire jó. Nézd meg Marquezt... Biztos csak a Mayweather elleni meccsére égett ki aztán megint összekaparta magát utána...

Shane Mosleyt Pacmanék kerülték sokáig elég rendesen, akkor iszonyat veszélyes emberke volt, egészen addig, míg alá nem írt Mayweatherrel. :) Akkor egyből öreg trottyos lett, majd megint veszélyes lett, amikor később Pacman ellen írt alá...

Hattontról pl. Roach ezt nyilatkozta a Mayweather meccs után:
"He’s not the same fighter as he was before the Mayweather fight, I think Mayweather took something out of him. He looked pretty shaky in the Lazcano fight"
Utána meg: Pac leverte Hattont ott, ahol a legkirályabb meg a többi. Holott Roach már a mecs előtt megmondta, hogy Hatton már nem az a Hatton...

A lényeg a lényeg: szerintem nem kellene mindig Mayweather ellenfélválasztását kritizálni, főleg nem akkor, amikor jó ellenfelet választ jó súlycsoportban. Nem hiszem, hogy ez biztonsági meccs lenne Floyd részéről. És azt hiszem, hogy ez a rajongóknak is egy nagyszerű meccs lesz. Én nagyon szeretem Cotto bunyóját.

» bandi78   válasz erre
    2012-02-02 10:49:13

@deniro2: Sztem most több esélye van Cottonak.
5 éve sztem Mayweather jobb volt még, és a váltósúly jobban feküdt volna neki.

Nem tudom, hogy 4-5 kiló súlykülönbséget ki tud-e Cotto használni, de mindenképpen neki kedvezne a 154 fontos mérlegelés. (ha egyeltalán 154 font lesz tényleg)
A fricska nem azal lenne sztem leginkább, hogy annak idején Pac köztes súlyra vitte Cottot, hanem hogy Pac most is csak 145-147 fonton állt volna ki vele. Ehhez képest mindenképpen bevállalósabb 154 fonton aláírni.

"Félreértés ne essék, én nagyon bírom Cottot, de a mostani formájában gyakorlatilag semmi esélyt nem látok a győzelmére May ellen. Nagyobbat fogtok csalódni ebben a meccsben, mint a Mosley elleniben, mert szerintem se megrendítő ütés, se 12 menet nem lesz."

Figyelj ahogy olvasod mindenki hozzád hasonlóan Mayt látja esélyesnek, és így volt ez Mosleynál is. (bár ott Pac meg Roach tán Mosleyra voksolt:))
Szóval nagy meglepetés ott sem volt, és itt sem lesz ha May nyer.

Bár ha kiütné Cottot, azon meglepődnék. Sztem olyan 70-30 May esélye.

    2012-02-02 10:43:15

Félreértés ne essék, én nagyon bírom Cottot, de a mostani formájában gyakorlatilag semmi esélyt nem látok a győzelmére May ellen. Nagyobbat fogtok csalódni ebben a meccsben, mint a Mosley elleniben, mert szerintem se megrendítő ütés, se 12 menet nem lesz.

» deniro2   válasz erre
    2012-02-02 10:29:14

@zappa: Te úgy látod, hogy Cotto jobb nagyváltóban, mint váltóban volt, vagy lehet bármi előnye ebből a plusz 4 kilóból Mayweather ellen? Szerintem meg több esélye lett volna 5 éve váltóban...

» deniro2   válasz erre
    2012-02-02 10:25:23

Érdekes, amikor Cottot elverte Margarito, akkor nem fogalmazódott meg benned olyan gondolat, hogy Cotto leszállóágban van? :)

May egyszer mért be 150 fonton, de érdekessége annak a meccsnek, hogy a ringben kisebb volt mint a mérlegeléskor (147 font).
Cotto valószínűleg jó ideje bőven 150 font fellett van a ringben.
Kár ezen rágódni, ha tényleg 154 fonton meccselnek, az Cottonak kedvez, és fricska Pacnak.

    2012-02-02 10:17:14

Egyébként engem erősen emlékeztet a helyzet a May-Mosley elöttire, mikor Sugar volt a baromi jó választás, mert Margariton bemutatta, hogy mekkora formában van, hiába volt elötte komoly lejtmenetben... Szerintem ez a meccs nem fog tovább tartani a 7. menetnél, mikor Cottot leléptetik a szétszakadt feje miatt...

» deniro2   válasz erre
    2012-02-02 09:59:45

@bandi78: Egyrészt, a súllyal kapcsolatban szerintem nyugtával dicsérd a napot, másrészt Cottonak kemény 2-vel volt több meccse nagyváltóban, mint Maynek... Pac akkor állt ki Cottoval 145 fonton, miután az 146 fonttal mérlegelt Clottey ellen, úgyhogy én hatalmas bevállalósságbeli különbséget nem látok, főleg, hogy Miguel sem lesz fiatalabb és egyesek hurráoptimizmusával ellentétben szerintem messze van már saját fénykorától, amihez többek között Pac is hozzájárult egy tko-val...

» deniro2   válasz erre
    2012-02-02 09:54:03

@mrhoff: Egyébként szerintem is tényleg komoly választás lenne Bradley (persze még semmi nem biztos). Nagyon jó kis bokszoló, nem annyira elismert név, mint Cotto (elvileg a legyőzése sem akkora szám), de nem rosszabb... Ha lazán veszi Pac, és az utóbbi meccseken mutatott formáját hozza, akkor bajban is lehet.
Ha viszont jó napot fog ki - mondjuk ahogy Cottot verte -, akkor jó eséllyel feltörli Bradley-vel a padlót...

    2012-02-02 09:51:00

Csóri Mayweather annyira biztonsági játékos, hogy inkább felmegy nagyváltóba Cottóhoz, mert annyira tart Pacmantől. :) De a súlycsoport is fricska Pacmannak. Ha Manny túl tud jutni a köv. ellenfelén, May meg Cottón, akkor ideje lesz majd Pacmanéknak összekapniuk magukat, mert ezzel a húzással May bizonyította, hogy bevállalósabb, mint Pacman. Neki nem kell handicap a súllyal kapcsolatban.

http://twitter.com/F ...
"I'm fighting Miguel Cotto on May 5th because Miss Pac Man is ducking me."


Az a helyzet, hogy ha maradandót akar alkotni (és nem csak a bankszámláján), akkor ide kell egy mesteredző Miguelnek. Pacman ellen is kellett volna Steward, de Mayweather ellen még nagyobb szerepe lesz a stratégiának. Remélem bevonja Stewardot a felkészülésébe. Remélem Miguel Cotto és Floyd Mayweather is 100%-os lesz azon a meccsen és al egjobbjukat fogják nyújtani. Nagyon kíváncsi vagyok a meccsre.

» bandi78   válasz erre
    2012-02-02 09:33:49

@mrhoff: ÉN nem hiszem hogy Bradley megoldja. Legutóbb nekem Casamayor ellen nem tetszett, túl gyorsnak se tűnt, ütőereje is kicsi.

    2012-02-02 09:19:57

@horas: ...hogy PACMAN csalással verte meg???
Ezt fejtsd már ki bővebben!
elvakultságodnál már csak a trollkodni vágyás nagyobb :))

Go Puerto Rico!!!

» tizedes   válasz erre
    2012-02-02 09:15:16

Pac hogy fogja bánni ghogy eddig húzták a May elleni meccset, ugyanis Bradley szerintem simán meg fogja oldani. Ha fejelésekkel, ha piszkos trükkökkel de meg fogja oldani.

Persze úgy is lehet nézni, hogy Pac mennyire tökös hisz milyen kemény és ugyanúgy veretlen ellenfelet választott.

» mrhoff   válasz erre
    2012-02-02 09:13:55

Komoly meccs lesz ha létre jön,Cotto utolsó teljesítménye az új Kubai edzővel zseniális volt és ettől csak jobb lehet Floyd ellen.

» Cs Aladár   válasz erre
    2012-02-02 09:05:42

Mayweather mérkőzései mindig az ellenfél miatt nézhetőek,May stílusára nem igazán lenne vevő a közönség,ezért választ mindig magának offenzív stílusú(Hatton,Ortiz ) bunyósokat akik ellen látványos lehet amit csinál a ringben.Cotto-nak az első pár menetben kell megcsípnie May-t,ha ez nem sikerül akkor May behúzza a meccset,ha pedig Cotto nem ad vissza a támadásból akkor kései tko Cotto számára. Nem szeretem May-t a nagyképűsége miatt,Cotto-nak szurkolok.

    2012-02-02 09:04:11

Nagyváltóban jó választás, Cotto jelen súlycsoportjában képes jó teljesítményre.

    2012-02-02 08:33:32

Ez király választás, abszolút kétesélyes meccs és elég kockázatos Floydra nézve. Külön becsülendő, hogy felmegy nagyváltósúlyba, és nem fogyasztatja agyon Cottot, meg nem jön elő egyéb nyavalygásokkal sem.

Kíváncsi vagyok, Cotto ismét összeáll-e Manny Stewarddal, vagy megint ezzel az edzővel fog melózni, aki Margarito ellen segítette. Remélem, hogy tanult a Pacquiao ellen elkövetett hibájából és inkább biztosra fog menni egy kipróbált edzővel (Stewarddal), nem kísérletezget megint - a nagyobb profit reményében - egy olcsóbb megoldással.

    2012-02-02 08:16:36

Ne savazzunk már minden cikket öszze a két brazil sorozathőssel,ezt többek nevében kérem sztem.Mindenki tudja hogy nem az elosztásról szól ez a nyomorult történet,jelen cikknél talán /ha nehéz is egyeseknek/próbáljun k meg Cotto-ról beszélni/ha megy/

    2012-02-02 08:14:02

gyerünk Cotto mutasd meg hogy képes vagy rá!!!

» Robesz79   válasz erre
    2012-02-02 08:07:14

@deniro2: Nem tudom miben egyeztek meg. Ha nem 50-50 ben, akkor nem véletnül emlegeti May.
A telefonbeszélgetés amit Pac idézett, abban Pac hozta szóba, hogy részéről az 50-50 rendben. De ha ebben megegyeztek, minek hozta szóba?

De mindegy ezen tényleg nem akarok spekulálni, mert úgysem tudom.

Lehet hogy 50-50 volt a legutóbbi gyezség, és ha hirtelen May kitalálta, hogy mégsem annyi legyen, akor nyilván az nem túl korrekt.

    2012-02-02 08:04:20

@zappa: "A másik ami érdekelne, hogy miben egyeztek meg 50-50? Vagy esetleg ez a 45-55??? "
Szerinted nem emlegetné May lépten-nyomon, ha eredetileg nem 50-50 lett volna?

» deniro2   válasz erre
    2012-02-02 07:35:43

@zsoltii: Jaj, ez várható volt. És ahogy aláírják a szerződést Cottoval, hamarosan a teszt és a május 5 is jó LETT VOLNA Pcanak.
:)

Arra még mindig kíváncsi vagyok, ez a 40 millliós May felajánlás igaz-e, mert ezt egyelőre csak Pacék mondták.
A másik ami érdekelne, hogy miben egyeztek meg 50-50? Vagy esetleg ez a 45-55???

    2012-02-02 07:12:08

@Arcos Harcos: ez ugye csak trollkodás volt? nyugtass meg kérlek.

» Walmer   válasz erre
    2012-02-02 05:04:30

@Roy Jones Jr.: abszolút egyetértek. nem elég hogy nagyon magasan van mindkettő reputációja, de talán a ppv-ben legjobban felépített figurákról van szó.

» Walmer   válasz erre
    2012-02-02 05:01:01

Ja és az én ötletem:

http://www.youtube.c ...

akkor lenne hajtás:)

» zsoltii   válasz erre
    2012-02-02 02:01:35

Már jött is a válasz:

http://www.badleftho ...

Na most kezdődik az igazi szappanopera!:D

» zsoltii   válasz erre
    2012-02-02 01:57:45

Mayweather egyértelmű esélyes, de mindenképpen Cotto az egyik legnehezebb, ha nem A legnehezebb ellenfele, nem Ortiz, nem Marquez, nem Hatton, de még csak nem is Mosley kategória. Ez jó meccs lesz, és ha Mosley meg tudta csípni Mayt, erre Cottonak is adnék esélyt.

Ha nem May-Pac, akkor ez a meccs kell. Bár igazság szerint kb. 3-4 éve kellett volna megtörténnie.

    2012-02-02 01:43:12

Nemtom milyen stratégiát találnak ki azért van ott a "HA" szócska:-) ha azon tanácskozunk hány menetet bír ki Cottó meg hogy végigmegy e ,nem pedig arról nyer e egyáltalán az szomorú dolog sajnos.Ezért rühellem a May meg Klicskó féléket mert verhetetlenségükkel tönkre teszik a súlycsoportot,minden ki csak másodhegedűsként van elkönyvelve.Ha Cotto nyerni akar és hisz is benne hogy nyerhet és persze meglepetésre készül akkor nyilvánvaló hogy milyen taktikával vonul be.Ha ezek közül hiányozni fog valami az elképzeléseiből akkor mindegy mit tervez....

    2012-02-02 00:07:12

@apa: Honnan tudod milyen stratégiát találnak ki a meccsre? És hogy ki lesz az edző ? Megjegyzem eddig 42-0 May, semmilyen stratégia nem működik ellene pressziótól betonbunkerig.

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-01 23:52:28

@Arcos Harcos: Én is napjaink Cottojáról beszélek. Szerintem mára ért be Emanuel mester jó hatással volt rá. A mai Cotto jobb mint valaha. Bár már nem olyan dinamikus mert 170 cm magas. Így nyilvánvaló hogy kisváltóban lehengerlőbbnek tűnt neked.Most már elég sok izmot cipel magán. Szerintem Martinez ellen lenne 35-40 % esélye a győzelemre. Lara ellen 50 %. Alvarez és Khan ellen pedig 70-80%. Minden meccsére 100%-osan felkészül maximális alázattal. Most is oda fogja magát tenni ezerrel akár nyer akár nem. May nem fogja kiütni ahhoz papír ökle van. Cotto ütésálló 2 en tudták TKO-zni egyszer betonnal verték a fejét 11 meneten keresztül egyszer pedig 12 meneten keresztül kapott nagyon sok ütést. GO PUERTO RICO!

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-01 23:51:17

Sajnos a borítékolható végeredmény miatt jelentősen csökken az izgalom is,ha Cotto az utcsó meccsén mutatott stílust erőlteti akkor eleve bukásra van ítélve,győzelmi esélyek nélkül.

    2012-02-01 23:35:50

@migelkotto: Napjaink Cottojáról beszélek. Vegyétek már észre, hogy leszállóágban van a pár évvel ezelőtti offenziv stilusu, robbanékony, ko - gép önmagához képest! A kontrabunyót erőlteti, ami Margesz ellen szépen bejött, de ez nem az övé. Martinez sztem kiütné, Alvarez szintén, Khan meg Lara pedig kipontozná!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2012-02-01 23:29:19

Szerintem is marhaság az egész nem is reagálok rá. Cotto szerintem sokat fejlődött 2008 óta. A felsorolt nevek közül csak Martinez az aki ellen nem rá fogadnék. Khant , alvarezt és Larát a földbe döngölné Cotto. Na jó. Lara ellen 50-50.

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-01 23:09:45

@Arcos Harcos: Elég sok sületlenséget összehordtál itt véleményem szerint. No nem baj, majd jön migelkotto és majd helyretesz. :D

» MKB-VP   válasz erre
    2012-02-01 23:01:39

@MKB-VP: Hát ha nyerne, valószínűleg úgy lenne.
De én nem vagyok annyira biztos ebben, mint itt sokan.
Illetve Mayt gondolom esélyesnek, de sztem kis esély van arra - amit itt sokan írtak -, hogy kiütéssel győz. Cottonak azért komolyabb az ütőereje.
May jellemzően 147-150 font volt a meccsein a ringben, most sem hiszem hogy sokat magára szed, szóval ő lesz a kisebb tömegű, és amúgy is Cottonak azért jobb ütőereje van.

Sztem:
60% May WP
10% May WI
20% Cotto WI
10% Cotto WP

    2012-02-01 22:52:39

Cotto ismét egy biztonsági választás May részéről, amolyan szintentartás! Anno még Pac ODLH ellen aratott győzelme előtt az volt az általános nézet - ha jól emlékszem -, h May Cotto és Margarito elkerülése végett vonult vissza! Akkor én is igy gondoltam és olyan 50-50 re tagsáltam Cotto ellen. De ez a mai Cotto már nem az a Cotto! Sajnos! A Margaritotol és főleg Pactől elszenvedett sulyos vereségek óta hiányzik belőle a tűz és a bizonyitási vágy, manapság már csak a giga nagy pénzre hajt és pihenne hátralevő életében:( Ha Mayben lenne kurázsi bevállalná Martinezt, Alvarezt, Khant vagy esetleg Larat ha már Paccel ismét zsákutca!

» Arcos Harcos   válasz erre
    2012-02-01 22:48:54

@zappa: Ha tényleg így van, és Floyd nyer, akkor p4p első lesz mindenhol, bár szerintem most is az.

» MKB-VP   válasz erre
    2012-02-01 22:43:33

Ahogy olvasom, nagyváltósúlyban lesz, olimiai sintű tesztek mellett.

    2012-02-01 22:35:38

@deniro2: Ha valaki titokban segít, azt nem tudod értelemszerűen.
Egyébként egyrészt a segítség ténye a lényeg, másrészt talán még jobb is ha ezt nyilvánosan teszi egy híresség, mert úgy a seígtségen túl példát is mutat.

    2012-02-01 22:07:16

Hát, számomra meglepő ez a fordulat, bár Pacquiaoék makacssága úgy tűnik nem hagyott más választást Cottonak. Nem szeretek hajnalban felkelni, de ezt a meccset biztosan megnézem majd élőben.

Egészen biztos vagyok benne, hogy ez a meccs fogja generálni a legnagyobb PPV-t az Oscar-Floyd után, akár 1,7-1,8 milliós előfizetést is elképzelhetőnek tartok.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2012-02-01 21:55:51

@belizar: Pacman orrvérzésig volt kokszolva baluttal azon a meccsen. Nem is ember volt. Vigyorgott mint valami hippi egy fesztivál utolsó napján :) Erre célzott és VALLJUK be uraim nem alaptalanul. :)

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-01 21:52:41

@horas: Te hol láttál csalást Pac részéről Cotto ellenében? Én úgy láttam, hogy az első 1-2 menetben mintha lett volna esélye Cottonak, de aztán Pac felváltott kettesbe és ízekre szedte.

» belizar   válasz erre
    2012-02-01 21:43:27

mayweather kiüti a az utolsó menetekben cottot :)

» tollanik   válasz erre
    2012-02-01 21:15:00

May facebookon:

"I'm fighting Miguel Cotto on May 5th because Miss Pac Man is ducking me."

» zsoltii   válasz erre
    2012-02-01 21:12:15

ez se lesz rosszabb mint pacquiao ellen...én örülök.bent a böriben meg mehet a vitathatatlan 3 része

» kolompar   válasz erre
    2012-02-01 21:02:10

@zappa: Akik tényleg segíteni akarnak, azoknak nem kell a csinnadratta, nyilvánosan pedig a legtöbb közismerten tetűláda is megteszi ugyanezt...
Cottot bírom, de tartok tőle, hogy nem fog végigmenni ez a meccse sem, mert May túl pontos hozzá, hogy ne essen szét Miguel feje idejekorán...

» deniro2   válasz erre
    2012-02-01 20:44:56

@horas: "Cotto egy győzelemmel egyértelműsítheti, hogy Pacman és Margarito csalással verte meg. "

:DDDDDDDDDDDDD ezt te sem gondolod komolyan :D Meg kell vernie egy olyan embert aki még soha nem kapott ki hogy ezt bizonyítsa :D hahaha. asszem margeszt már bizonyította ő is és más is. ( pac,mosley) Pacman-be most nem mennék bele nem akarok vitatkozni azokkal akiknek otthon a szoba falán az ő arcképe látható. Örülök ennek a párosításnak. Pac vs May lenne a legjobb de ha nincs más szerintem jó a Bradley vs Pac és a May vs Cotto is. Remélem leszerződtetni Emanuel mestert Cotto, nagyon fontos lenne. Nem akarom elvitatni az új edző képességeit sem, pozitívan csalódtam benne Margarito ellen de ide akkor is Emanuel kell. Tippem May nyert pontozással, de szurkolni fogok hogy Cotto egy testütéssel vagy egy májtájékra , övvonalra mért ütéssel lekapcsolja a villanyt 10 másodpercre :) GO PUERTO RICO !!!!

» migelkotto   válasz erre
    2012-02-01 20:39:20

OFF

May újabb 100 rugót ajánlott fel jótékony célra, gondolom hamarosan itt is cikk lesz, lehet zúgolódni.:)

    2012-02-01 20:34:24

Nyilván jobban örültem volna ha Pac ellen összejön, de ez em rossz párosítás. Ha nagyváltúlyban lsz, akkor némileg az erőviszonyok is kiegyenlítődnek.

    2012-02-01 20:32:40

Ez végre egy igazi bokszcsemege lesz. Két rendkívül képzett bokszoló csap össze. Papírforma szerint hozza a meccset a zseni Mayweather, de azért lesz egy-két nehezebb pillanata sztem. Jó meccsre számítok.

    2012-02-01 20:20:20

Hát cefet jó párosítás. Cotto egy győzelemmel egyértelműsítheti, hogy Pacman és Margarito csalással verte meg.

    2012-02-01 20:16:14

Nálam Pac, Martinez, Cotto, ... volt a kívánságlista May ellen. Végül is a harmadik legjobb bejött, ezért örülök. :)

» belizar   válasz erre
    2012-02-01 20:05:33

@tibi: Marinez más súlycsoport nem nézném szívesen összeaszalva az Argentint és rajta kívül ELÉRHETŐ ellenfelek közül Pacquiao után SZERINTEM Cotto a legjobb választás és SZERINTEM jó mérkőzés lenne/lesz. Mondom ez az én véleményem, de értem, hogy te mire gondoltál.

» foreman99   válasz erre
    2012-02-01 20:00:39

jó meccs lesz,biztosan komolyabb bevételt hoz majd mint Pac Bradleyvel...

» zsoltii   válasz erre
    2012-02-01 19:54:06

Cotto-nak szúrkolok,de piszok nehéz meccs lesz.

» Maxvell   válasz erre
    2012-02-01 19:49:50

Na végre hajrá May kiváncsi vagyok a meccsre

» K. Péter   válasz erre
    2012-02-01 19:48:57

@foreman99: Én azért megnézném Martinez ellen is,meg van azért még pár név,nem osztom a véleményed h Cotto a legjobb most.

    2012-02-01 19:48:01

sima May gyozelem varhato, talan meg ki is utheti a 11/12-ik menetben

» Nagy Zsolt   válasz erre
    2012-02-01 19:39:20

Na végre.
Pacquiao-n kívül most Cotto a legjobb ellenfél, jó mérkőzés lesz.

» foreman99   válasz erre
    2012-02-01 19:36:20
fel